Precies dat, btc overhevelen naar een bybit sub account en een keer in de x tijd naar de ledger.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:55:
Uitbetalen in BTC is de ideale emotieloze DCA natuurlijk, het heeft 'niets' gekost en je krijgt steeds meer sats. Als je daar geen diamond hands van krijgt weet ik het ook niet meer.
Edit: En dan vasthouden tot een 10x. Dan heb je gratis geshopt. En zeg niet dat het niet kan. Mijn eerste cashbacktotaal btc uitbetaling, heeft dat in 7 jaar gewoon gedaan.
Ja, heb ik ook. Ticket voor ingeschoten, maar nog geen antwoord ontvangen.Bartsmash schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:49:
Ik krijg al 2 dagen een Auto-Redemption Failed bij het verwerken van mijn punten naar USDT.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?
@CHRlS en @Bartsmash Hoeveel punten hebben jullie ongeveer? dacht mij te herinneren dat er wel een minimum nodig was voor automatische omzetting.CHRlS schreef op donderdag 21 november 2024 @ 09:14:
[...]
Ja, heb ik ook. Ticket voor ingeschoten, maar nog geen antwoord ontvangen.
Klopt ik dacht 500 ofzo. Kan het in de app niet meer vinden, maar had het wel ergens gelezen.mr dragon schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:19:
[...]
@CHRlS en @Bartsmash Hoeveel punten hebben jullie ongeveer? dacht mij te herinneren dat er wel een minimum nodig was voor automatische omzetting.
Edit: 50.
:strip_exif()/f/image/t7rhUFo8bKbVCyb97FKXLtsG.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door knakworst op 21-11-2024 10:28 ]
Dan is dat het ja, thanks. Heb er 7,204. Even afwachten tot het stuwmeer pending punten gelost wordtmr dragon schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:19:
[...]
@CHRlS en @Bartsmash Hoeveel punten hebben jullie ongeveer? dacht mij te herinneren dat er wel een minimum nodig was voor automatische omzetting.
Wel verwarrend dat ze het als een mislukte transactie weergeven.
Ik heb 1200 punten klaar staan om in te wisselen voor usdt, maar krijg deze melding. Ik had inderdaad gezien dat 50 het minimum is.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 10:26:
[...]
Klopt ik dacht 500 ofzo. Kan het in de app niet meer vinden, maar had het wel ergens gelezen.
Edit: 50.
[Afbeelding]
Is er ergens een manier om handmatig de punten om te zetten in USDT?
Ik heb nu 2 dagen 8k aan punten, auto cashback staat op aan en ingesteld op USDT maar ook vannacht zijn de punten niet omgezet.
Ik heb nu 2 dagen 8k aan punten, auto cashback staat op aan en ingesteld op USDT maar ook vannacht zijn de punten niet omgezet.
Waar krijg je die? Ik heb al een paar dagen veel punten maar geen auto-cb in USDT.
Bartsmash schreef op donderdag 21 november 2024 @ 08:49:
Ik krijg al 2 dagen een Auto-Redemption Failed bij het verwerken van mijn punten naar USDT.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?
Deze kwam net voorbij in de bybit tg groep:
15% cb volgend weekendWaarom zijn we overgestapt van vouchers naar punten?
Door deze switch kunnen we nog leukere acties organiseren voor jullie! Een voorbeeld hiervan is dat iedereen tijdens het Black Friday weekend van 29 november t/m 2 december niet 10% maar 15% cashback krijgt! Hiervoor hoef je je niet te registreren – het geldt voor iedereen. 🎉

In-app > Card > Points > ... > Records > Deductedmaximmladenov schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:30:
Waar krijg je die? Ik heb al een paar dagen veel punten maar geen auto-cb in USDT.
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Domino op 21-11-2024 14:08 ]
Ik heb inderdaad hetzelde `Auto-Redemption Failed`. Ik heb nu auto-cb op BTC gezet. Ik zal morgen eens kijken.
Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de punten die ik verdiend heb op de laatste dag van de vorige campagne, 15 november. Ik ben al beloond voor die transacties met de oude campagne.
Ik vraag me af of het iets te maken heeft met de punten die ik verdiend heb op de laatste dag van de vorige campagne, 15 november. Ik ben al beloond voor die transacties met de oude campagne.
Domino schreef op donderdag 21 november 2024 @ 13:48:
In-app > Card > Points > ... > Records > Deducted
Nee, ik had de oude cb campagne ook al volledig benut. Ik heb de indruk dat de redemption met USDT het probleem is. Met andere crypto lijkt alles prima te werken.maximmladenov schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:23:
Ik heb inderdaad hetzelde `Auto-Redemption Failed`. Ik heb nu auto-cb op BTC gezet. Ik zal morgen eens kijken.
[...]
Heeft iemand al eens crypo gekocht met de punten van bybit?
5 dollar aan solana voor 1800 punten klinkt best goed, alleen staat er altijd "out of stock" als het goed is zouden ze vandaag weer worden bijgevuld, maar ze zijn nog steeds of alweer out of stock
5 dollar aan solana voor 1800 punten klinkt best goed, alleen staat er altijd "out of stock" als het goed is zouden ze vandaag weer worden bijgevuld, maar ze zijn nog steeds of alweer out of stock
Ik dacht dat die wekelijks op vrijdag aangevuld worden. Vanacht om middernacht UCT.038Zwolle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:53:
Er staat bij mij nu Pay, dus je kunt kopen...!038Zwolle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:53:
Ik kan bevestigen dat dit werkt. Let op alleen Solana, TON,MTD zijn nog 1800 punten voor 5euro aan crypto. BTC en ETH zijn 2000 punten gewordenEegee schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:47:
[...]
Er staat bij mij nu Pay, dus je kunt kopen...!
[ Voor 10% gewijzigd door RisingSun op 21-11-2024 15:52 ]
MNT en TON bij mij ook, maar die wil je beter niet denk ik. Ah ninja edit.RisingSun schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:51:
[...]
Ik kan bevestigen dat dit werkt. Let op alleen Solana is nog 1800 punten voor 5euro aan Solana.
Zo, dat was een makkelijke 37+%
[ Voor 8% gewijzigd door Eegee op 21-11-2024 16:03 ]
Morgen komt mijn "grote" berg punten pas vrij, ben benieuwd of er dan nog wat te koop isEegee schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:52:
[...]
MNT en TON bij mij ook, maar die wil je beter niet denk ik. Ah ninja edit.
Wat mij verbaast is dat het lijkt dat iedereen een ontzettend hoog uitgavepatroon heeft. Of wat is de “truc” om de 600,- vrij te “spelen”?
Hoe lang duurt het voordat de transacties zijn goed gekeurd? Ik zie ze in de lijst van 'autorisatie' staan. Het geld is al wel afgeschreven van de kaart. Ik deed een zooi GBIT met Curve vandaag.
Ik zit nog 'maar' ongeveer op de helft, vanaf begin september, valt wel mee toch? Nieuwe TV en nieuwe telefoon waren de grootste bedragen, de rest kleinere uitgaven bij webwinkels zoals Amazon en supermarkten e.d.stefan323 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:13:
Wat mij verbaast is dat het lijkt dat iedereen een ontzettend hoog uitgavepatroon heeft. Of wat is de “truc” om de 600,- vrij te “spelen”?
Als het goed is zijn die morgenochtend goedgekeurd.Niann-Tsyr schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:17:
Hoe lang duurt het voordat de transacties zijn goed gekeurd? Ik zie ze in de lijst van 'autorisatie' staan. Het geld is al wel afgeschreven van de kaart. Ik deed een zooi GBIT met Curve vandaag.
Voor sommigen zal de 'truc' Curve zijn waardoor er betalingen achteraf omgezet kunnen worden naar de Bybit kaart via BIT.stefan323 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:13:
Dank. 20 dollar aan Sol gekocht voor 7200 punten. Wat een waanzin dat bybitEegee schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:47:
[...]
Er staat bij mij nu Pay, dus je kunt kopen...!
Bij 36 euro uitgaven krijg je dan 5 dollar aan Sol. Dat is 13,2 procent aan cashback
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 21-11-2024 17:08 ]
6000 euro aan uitgaven. 2 economy comfort vliegtickets, booking.com hotelletjes. Auto reparatie Tesla kan je met kaart betalen. Boodschapen. Met zijn tweëen zomaar 20k in 4 maanden. 2.000 euro cashback.stefan323 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:13:
Ik had een dure vakantiemaand nog in curve hangen, maar wij geven inderdaad belachelijk veel geld uit.stefan323 schreef op donderdag 21 november 2024 @ 16:13:
Heb net van de punten maar mnt gehaald, kunnen gelijk in de launchpool.
[ Voor 9% gewijzigd door Domino op 21-11-2024 17:23 ]
Heb je het vervolgens omgezet in euries of laat je het als SOL staan? SOL staat vrij hoog op t momentknakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 17:05:
[...]
Dank. 20 dollar aan Sol gekocht voor 7200 punten. Wat een waanzin dat bybit
Bij 36 euro uitgaven krijg je dan 5 dollar aan Sol. Dat is 13,2 procent aan cashback
Omgezet in btc. Btc staat altijd laag.Peppernut schreef op donderdag 21 november 2024 @ 18:12:
[...]
Heb je het vervolgens omgezet in euries of laat je het als SOL staan? SOL staat vrij hoog op t moment
Snelle winst indeed!Eegee schreef op donderdag 21 november 2024 @ 15:52:
[...]
MNT en TON bij mij ook, maar die wil je beter niet denk ik. Ah ninja edit.
Moest even 26 keer klikken en verifiëren, maar wel 37% extra. Toch weer 36 USDT 😋 Als het zo blijft gaan laat ik de punten niet automatisch uitcashen.
Shit, net gisteren de vakantie betaald 😐.knakworst schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:16:
Spaar je transacties op. 10 procent wordt 15 procent
[Afbeelding]
Maar, dat er tijdelijk meer punten kunnen worden verdiend maakt niet echt uit als je sowieso wel aan de max van 600 komt toch?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Automatisch uitbetalen doen we hier ook maar niet. Met die rewards market kan je veel betere deals scoren, zelfs als je de verkregen coin dan direct daarna swapt. En zeker als je BTC met een discount kan kopen lijkt automatisch uitbetalen naar BTC ook niet het beste.
Wat ik mij wel afvraag is hoe groot de groep gebruikers van de Bybit kaart is, zeker als ik hier lees dat een aantal van hier hoog uitkwamen in het eerdere spending event en daardoor een flinke prijs binnen harkten.
Als de gebruikersgroep moet blijven groeien verlengen ze het 10% event na december hopelijk weer, of iedergeval het limiet van 10$ bij 2% rewards verhogen zodat gebruikers aanblijven.
Ik weet ook niet echt waar ze het van doen, maar het zal wel een investering taktiek zijn om in NL in de markt te komen. Zeker nu de bullrun lijkt te zijn ingezet.
Tot nog toe gaat het cashen iedergeval lekker, met deze snelheid gaan ik snel over de winsten van CDC en Plutus heen.
Wat ik mij wel afvraag is hoe groot de groep gebruikers van de Bybit kaart is, zeker als ik hier lees dat een aantal van hier hoog uitkwamen in het eerdere spending event en daardoor een flinke prijs binnen harkten.
Als de gebruikersgroep moet blijven groeien verlengen ze het 10% event na december hopelijk weer, of iedergeval het limiet van 10$ bij 2% rewards verhogen zodat gebruikers aanblijven.
Ik weet ook niet echt waar ze het van doen, maar het zal wel een investering taktiek zijn om in NL in de markt te komen. Zeker nu de bullrun lijkt te zijn ingezet.
Tot nog toe gaat het cashen iedergeval lekker, met deze snelheid gaan ik snel over de winsten van CDC en Plutus heen.
Ik had hetzelfde probleem; blijkbaar krijg je geen mails die specifiek bedoeld zijn voor de Nederlandse markt als je app taal op Engels ingesteld staat.... nu dat ik dit heb aangepast naar Nederlands, zie ik ook de acties die alleen voor NL gelden.Peppernut schreef op zondag 17 november 2024 @ 21:12:
Ik heb die mails allebei niet gehad hoor. Zie hier vaker mails voorbij komen die ik echt pas dagen later krijg. Dat van de dubbele cashback op 11/11 hoor ik voor t eerst!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Weet iemand of er ook nog nadelen kunnen hangen aan het aanmelden voor acties bij bybit? Is nu weer een of andere actie waar je lootjes voor krijgt als je spot handelt. Nog niets mee gewonnen helaas maar blijft verbazen
Kan geen geld meer storten op de bybit card, moet verschillende documenten aanleveren ( wat ik heb gedaan ) Zou binnen 2 werkdagen beoordeeld worden. Maar het zijn nu al bijna 5 dagen...
Iemand ervaring hiermee dat het zo lang duurt ( Ik weet het ben ongeduldig..maar ik wil mijn cashback gebruiken.
Iemand ervaring hiermee dat het zo lang duurt ( Ik weet het ben ongeduldig..maar ik wil mijn cashback gebruiken.
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Gaat toch automatisch nu met die punten? Ik heb btc ingesteld dus krijg nu btc.038Zwolle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 14:53:
Heerlijk na al die jaren plutus..
Als je je cashback niet automatisch laat verlopen krijg je punten en daar kun je cryptos (met korting) mee kopen in hun storeNopheros schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:10:
[...]
Gaat toch automatisch nu met die punten? Ik heb btc ingesteld dus krijg nu btc.
Heerlijk na al die jaren plutus..
En als je dus niets koopt met die punten krijg je automatisch de ingestelde crypto valuta (in mijn geval btc).038Zwolle schreef op donderdag 21 november 2024 @ 23:11:
[...]
Als je je cashback niet automatisch laat verlopen krijg je punten en daar kun je cryptos (met korting) mee kopen in hun store
Maar door handmatig de punten uit te geven krijg je nog iets meer zie ik, ook maar even gedaan dan.
Soms duurt het wat langer, maar het is altijd goed gekomen. Tip maak een curve account aan en koppel je huidige credit card en je Bybit kaart eraan, kan je eerst met je creditkaart betalen en daarna in 30 dagen de gbit omzetten naar Bybit als er genoeg saldo isTerrestra schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:59:
Kan geen geld meer storten op de bybit card, moet verschillende documenten aanleveren ( wat ik heb gedaan ) Zou binnen 2 werkdagen beoordeeld worden. Maar het zijn nu al bijna 5 dagen...
Van het kastje naar de muur lopen...
Bij mij was t binnen een dag geregeldTerrestra schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:59:
Vandaag kan iedereen 1x voor 500 punten 5 euro aan ADA krijgen in de rewards market.
Goeie tip. Meteen gedaan en daarna verkocht voor EURRisingSun schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:07:
Vandaag kan iedereen 1x voor 500 punten 5 euro aan ADA krijgen in de rewards market.
Moeten jullie ook steeds door een beveiligingsverificatie heen als je iets wilt kopen uit de store met punten? De helft van die mailtjes komt steeds niet aan. Heel irritant.
Ja, elke keer. Het is natuurlijk ook een soort van financiele transactie. Maar bij mij vraag bybit om een totp code, dat is net wat handiger.conara schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:27:
Moeten jullie ook steeds door een beveiligingsverificatie heen als je iets wilt kopen uit de store met punten? De helft van die mailtjes komt steeds niet aan. Heel irritant.
Lijkt mij handiger om de 2FA via een app als google authenticator of een andere app zoals Authy te laten lopen.conara schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 07:27:
is er nog iemand bezig met dat bbsol van bybit?
zag hem toevallig als nieuwe optie erbij om je cashback omzetten naar bbSol en daarna kwam ik deze pagina tegen.
https://www.bybit.nl/cards/card-6th-anniversary
zag hem toevallig als nieuwe optie erbij om je cashback omzetten naar bbSol en daarna kwam ik deze pagina tegen.
Ik zag hem wel voorbij komen in de app maar lukt me niet omde cashback in bbsol aan te zetten. Wilde kijken of die cashback % misschien anders wasDancePlaza schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 08:58:
is er nog iemand bezig met dat bbsol van bybit?
Is het jou wel gelukt?
Transacties zijn doorgekomen. Ik zie geen punten nog staan. Bij Records staan ze wel geregistreerd. Duurt dit ook een dag voordat ze daadwerkelijk op je punten saldo staan?
JaNiann-Tsyr schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 11:28:
Transacties zijn doorgekomen. Ik zie geen punten nog staan. Bij Records staan ze wel geregistreerd. Duurt dit ook een dag voordat ze daadwerkelijk op je punten saldo staan?
Ik heb het idee dat net de bonus die nog open stond ook is uitbetaald.. Naast de punten. Het is een beetje een rommeltje.. Maar mij hoor je verder niet klagen.
Ik heb ook weer 20 euro bonus staan, kun je zien bij assets -> eur.dangerousp schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 13:46:
Ik heb het idee dat net de bonus die nog open stond ook is uitbetaald.. Naast de punten. Het is een beetje een rommeltje.. Maar mij hoor je verder niet klagen.
Ik weet niet of meer mensen dit weten, maar je kan in Scoupy ook je PayPal account koppelen. En alles wat je online betaalt met PayPal voor cashback dan heb je cashback bij Scoupy en cashback by Plutus of ByBit (NAGA Pay sluit PayPal uit voor cashback.).
Vraagje over Bybit card. Vorige week wilde ik via iDeal geld storten en kreeg KYC vragen. Alles geregeld en vanochtend goedgekeurd, wil ik vervolgens proberen geld te storten zelfde gezeur. Is dit boven X bedrag dat het automatisch triggert?
Nu maar vanuit Bitvavo via XLM gedaan, gelukkig nog een ritje mee kunnen pakken en daarmee netto 14% cashback gehad
Nu maar vanuit Bitvavo via XLM gedaan, gelukkig nog een ritje mee kunnen pakken en daarmee netto 14% cashback gehad
@BreiTech Ben hier ook wel benieuwd naar, wil tijdens de Black Friday dagen (met 15% cashback) namelijk een grote aankoop doen (enkele duizenden euro's) en die moet ik dan wel eerst op de kaart krijgen.
Misschien idd maar een alternatieve route gebruiken.
Misschien idd maar een alternatieve route gebruiken.
Ook een aantal keer meegemaakt.BreiTech schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 19:50:
Vraagje over Bybit card. Vorige week wilde ik via iDeal geld storten en kreeg KYC vragen. Alles geregeld en vanochtend goedgekeurd, wil ik vervolgens proberen geld te storten zelfde gezeur. Is dit boven X bedrag dat het automatisch triggert?
Stortingen van €1000 triggerden het KYC proces, meerdere stortingen van €500 achter elkaar gingen wel goed.
Ik krijg deze error bij punten inleveren. Ook bij Apr verhoging dus niet alleen crypto kopen met punten. Punten wel kwijt. Iemand ervaring mee?
:strip_exif()/f/image/W8AoWHeR2vZPLGTlfTyajjOy.jpg?f=fotoalbum_large)
@DancePlaza geen idee wat bbsol kaartje doet.
:strip_exif()/f/image/W8AoWHeR2vZPLGTlfTyajjOy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2ye9JXK2DZJxWgWTYYXBJGod.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja heb ik ook. Gisteren alleen met de apr verhoging, nu ook met btc. De punten komen na 15-30 minuten wel weer gewoon terug. Zal wel een fout in systeem zijnenermax schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 05:19:
Ik krijg deze error bij punten inleveren. Ook bij Apr verhoging dus niet alleen crypto kopen met punten. Punten wel kwijt. Iemand ervaring mee?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iemand die weet wat bybit doet met het volgende:
Punten ontvangen deze zijn omgezet naar btc en overgezet naar andere platform. De bestelling waar deze punten mee verdiend zijn is vandaag retour gegaan dus heb eigenlijk geen recht op de punten/btc. Gaat bybit dit nu inhouden van de terugbetaling of hoe gaat dat. Gaat om ruim €400 aan reward points
Punten ontvangen deze zijn omgezet naar btc en overgezet naar andere platform. De bestelling waar deze punten mee verdiend zijn is vandaag retour gegaan dus heb eigenlijk geen recht op de punten/btc. Gaat bybit dit nu inhouden van de terugbetaling of hoe gaat dat. Gaat om ruim €400 aan reward points
Bybit card: Ik heb betalen met USDT (en anderen) aan staan, maar volgens mij gaan mijn betalingen nog steeds met euro's. Ondanks dat ik wel 32 USDT heb. Iemand een idee hoe dit kan?
[ Voor 3% gewijzigd door veertje op 23-11-2024 08:18 ]
Zolang je euro's hebt worden die altijd als eerste gebruikt, pas als dat op is worden de crypto's gebruikt die je hebt geselecteerd.
Dat is ook het meest voordelig ivm omwisselkosten van de crypto's.
Je kunt USDT volgens mij ook beter zelf omzetten naar euro's door te spot traden. Dan heb je de minste kosten.
Je kunt USDT volgens mij ook beter zelf omzetten naar euro's door te spot traden. Dan heb je de minste kosten.
Er is ook het tabje ' omwisselen' dan kan je feeloos wisselenMr. Jinx schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:48:
Zolang je euro's hebt worden die altijd als eerste gebruikt, pas als dat op is worden de crypto's gebruikt die je hebt geselecteerd.
Zit jij ook niet in de bybit telegram groep?enermax schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 05:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Bij mij zijn punten bij een terugbetaling gewoon afgeschreven, maar ik weet niet of je ook de min in kunt gaan.RenaldoN schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 07:32:
Iemand die weet wat bybit doet met het volgende:
Zeker. Crypto wisselen op moment betalen kost 0,9 procent. Zelf converten, usdt naar euro, komt bij mij overeen met de exacte wisselkoers, lijkt dus gratis.Mr. Jinx schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 09:48:
Het was dezelfde melding echter nu had ik alleen een tekstveld. Daar maar ingezet dat ik alles al aangeleverd heb en dat het goedgekeurd was.Bananeman schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 23:01:
Wat moest je vervolgens aanleveren aan informatie? Toch niet telkens hetzelfde?
Ze stonden er nu nog steeds niet op, dus ik keek ff rond en las dat ze na 3 dagen van de transactie beschikbaar komen.
En wat moest je de eerste keer aanleveren dan? Want neem aan dat je KYC proces al eerder had doorlopen?BreiTech schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:25:
[...]
Het was dezelfde melding echter nu had ik alleen een tekstveld. Daar maar ingezet dat ik alles al aangeleverd heb en dat het goedgekeurd was.
Nee.Domino schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 11:06:
Zit jij ook niet in de bybit telegram groep?
Ahh okay. Zat iemand met dezelfde (voor)naam, dus ik vraag t effe.
Maar krijg je dan nog wel cashback op betalingen met euro?knakworst schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:11:
[...]
Zeker. Crypto wisselen op moment betalen kost 0,9 procent. Zelf converten, usdt naar euro, komt bij mij overeen met de exacte wisselkoers, lijkt dus gratis.
JaBuzz_Fuzz schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 14:11:
[...]
Maar krijg je dan nog wel cashback op betalingen met euro?
Bankgegevens, vermogensgegevens en inkomstengegeven. Daar wat van in elkaar gefreubeld en gestuurd.Bananeman schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 12:47:
[...]
En wat moest je de eerste keer aanleveren dan? Want neem aan dat je KYC proces al eerder had doorlopen?
Ik heb andere ervaring. Bij euro betaling(en) geen cashback gekregen.
[ Voor 23% gewijzigd door BreiTech op 23-11-2024 18:15 ]
Ik krijg gewoon punten. Zelfs echt 10 procent nuBreiTech schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:14:
[...]
Bankgegevens, vermogensgegevens en inkomstengegeven. Daar wat van in elkaar gefreubeld en gestuurd.
[...]
Ik heb andere ervaring. Bij euro betaling(en) geen cashback gekregen.
:strip_exif()/f/image/UPmWr0psUyjHJYRzpRoTUHFJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Klopt ja, dat is eigenlijk veel makkelijker, maar om het maximale eruit te halen doe ik het via spot trading omdat er soms taakjes in de beloningshub staan die je dan weer iets extra's geven als >$100 trade. Bijvoorbeeld een airdrop of een gelukstrekking ofzo.Peppernut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:34:
[...]
Er is ook het tabje ' omwisselen' dan kan je feeloos wisselen
Het is gewoon 1 grote kermis maar wel leuk!
Ja goeie. Al heb ik nog geen geluk gehad op die kermis. Iets van 15 van die 'gelukstrekkingen' gehad en telkens: Oeps! Niets gewonnen!Mr. Jinx schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:25:
[...]
Klopt ja, dat is eigenlijk veel makkelijker, maar om het maximale eruit te halen doe ik het via spot trading omdat er soms taakjes in de beloningshub staan die je dan weer iets extra's geven als >$100 trade. Bijvoorbeeld een airdrop of een gelukstrekking ofzo.
Het is gewoon 1 grote kermis maar wel leuk!
Nee ook al best wat trekkingen gehad maar nog altijd niks. Zou het nog wat zijn om de cashback in die bbsol te laten uitkeren?Peppernut schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 20:38:
[...]
Ja goeie. Al heb ik nog geen geluk gehad op die kermis. Iets van 15 van die 'gelukstrekkingen' gehad en telkens: Oeps! Niets gewonnen!
Ik kan niet echt vinden wat hier het voordeel van is of wat je ermee kan? Of heeft het potentie nieuwe BNB te zijn? Is al 3x sinds september.
Laat het nu uitbetalen in btc maar zijn er hier mensen die het als bbsol laten uitkeren?
Van de eerste 65 dollar in USDT twee Anker koptelefoons gekocht voor de dochters, voor kerst. Mooi man. Ik weet niet hoe het allemaal kan, maar ik vind het prima. Het werkt allemaal weer netjes in ieder geval.
Ik ga niet bezig met al die shitcoins, daar heb ik andere potjes voor.
Ik ga niet bezig met al die shitcoins, daar heb ik andere potjes voor.
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 23-11-2024 22:22 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Weet iemand wanneer de tokens in de store weer worden bijgevuld?
Heb wat puntjes staan die ik wil inwisselen maar alles is uitverkocht
Afgelopen week op donderdag. Met uitzondering van de 'friday token deal' uiteraard, die komt op vrijdag (duh).Rensaru schreef op zondag 24 november 2024 @ 09:16:
Weet iemand wanneer de tokens in de store weer worden bijgevuld?
Hier ook heel wat punten. Ik ga donderdag/vrijdag weer gelijk proberen, die 1800 punten voor SOL was een goede deal, gelijk alles voor BTC geconverteerd. Met black Friday 15% cashback, wordt dan mogelijk 20% als die aanbieding iedere donderdag blijft.Domino schreef op zondag 24 november 2024 @ 11:38:
[...]
Afgelopen week op donderdag. Met uitzondering van de 'friday token deal' uiteraard, die komt op vrijdag (duh).
Ik neem aan dat voor die BF 15% deal geldt dat het totale maximum aan cashback 600 euro blijft? Je kunt dus gewoon sneller je volledige 600 euro cashback "bereiken"?
Ja, aangezien het zo'n 3 dagen duurt voordat de punten gecrediteerd worden...Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:18:
Ik vroeg me af of onderstaand wel klopt. Ik heb 4,472 punten verzameld. Als ik echter kijk naar het aantal verdiende punten dan is dat groter. Ik heb nooit iets ingewisseld.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meer mensen die zoiets hebben?
De points verdiend in de laatste (2-3?) dagen zijn nog niet meegeteld. Als je op de tekst "Rewards points" clickt zie je ook pending punten (maar daar zitten de nieuwste transacties ook nog niet bij, pas na een dag).Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:18:
Ik vroeg me af of onderstaand wel klopt. Ik heb 4,472 punten verzameld. Als ik echter kijk naar het aantal verdiende punten dan is dat groter. Ik heb nooit iets ingewisseld.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
-
[ Voor 99% gewijzigd door Globalcitizen op 25-11-2024 10:52 ]
Dat was ik nog niet.Globalcitizen schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:24:
[...]
De points verdiend in de laatste (2-3?) dagen zijn nog niet meegeteld. Als je op de tekst "Rewards points" clickt zie je ook pending punten (maar daar zitten de nieuwste transacties ook nog niet bij, pas na een dag).
Toch mooi om het platform te zien. Het lijkt me orgineel Chinees te zijn. In bepaalde orders zie ik nog wel eens chinese teksten voorbij komen die dan snel vertaald worden. Dat verklaard het casino gevoel meteen.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Exact diezelfde vraag heb ik ook gesteld ergens hierboven. Ik denk dat jouw (onze) redenatie klopt.Bananeman schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:20:
Ik neem aan dat voor die BF 15% deal geldt dat het totale maximum aan cashback 600 euro blijft? Je kunt dus gewoon sneller je volledige 600 euro cashback "bereiken"?
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Ik heb sinds kort ook een kaart, na 2 dagen nog 0 punten terwijl ik er een paar 1000 aan transacties heb verdiend.Coldcat schreef op zondag 24 november 2024 @ 12:18:
Ook de cashback is 0.
Verder staat er aan mijn pagina bovenaan:
Je vorige kaartaanvraag is beëindigd. Dien opnieuw een aanvraag in. > aanvragen
Dot brengt mij naar een pagina:
Vereisten
Country of Residence:
Netherlands
Identiteit en bewijs van adres, is allemaal groen.
Daarna klik je op volgende en kom je bij de pagina : Bevestig je gegevens, klik op op verzenden krijg ik:
"deze service is niet beschikbaar wegens risico maatregelen".
Vervolgens krijg ik een mail die me naar de volgende pagina brengt:
:strip_exif()/f/image/Rv254tjsCsHZZSYgjmF2k3zV.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen idee wat ze bedoelen bij de documenten waar ik een ? heb gekliederd, iemand een idee?
Die laatste is een regeltje dat je cashback wil over je dagelijkse uitgaven.Ricks8 schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:23:
[...]
Ik heb sinds kort ook een kaart, na 2 dagen nog 0 punten terwijl ik er een paar 1000 aan transacties heb verdiend.
Ook de cashback is 0.
Vereisten
Country of Residence:
Netherlands
Daarna klik je op volgende en kom je bij de pagina : Bevestig je gegevens, klik op op verzenden krijg ik:
[Afbeelding]
Geen idee wat ze bedoelen bij de documenten waar ik een ? heb gekliederd, iemand een idee?
De middelste geen idee, wat staat bij voorbeeld definities?
Ik had in de ByBit beloningshub bij 'mijn beloningen' ineens 3 tickets voor een loterij staan. Geen idee waar deze vandaan kwam maar toch weer 3 x 2 EUR gewonnen. Moeite waard om ff snel te checken dus
Je kunt toch kijken bij de voorbeelddefinities? De ene is 3 maanden afschriften aanleveren en de ander is een handgeschreven briefje waarin je aangeeft dat je x hebt gekocht, als selfie. Nouja, dat is hoe ik het heb geïnterpreteerd.Ricks8 schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:23:
[...]
Ik heb sinds kort ook een kaart, na 2 dagen nog 0 punten terwijl ik er een paar 1000 aan transacties heb verdiend.
Ook de cashback is 0.
Vereisten
Country of Residence:
Netherlands
[Afbeelding]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik denk dat je daarna de "gebruikelijke" 2% krijgt ipv 10 , maar mogelijk toch alsnog de 5% black Friday. (Dus 7%?)Sandrioni schreef op zondag 24 november 2024 @ 21:02:
[...]
Exact diezelfde vraag heb ik ook gesteld ergens hierboven. Ik denk dat jouw (onze) redenatie klopt.
Bybit is echt een geweldig systeem, echt heerlijk om niet meer naar de Plutus bullshit te hoeven luisteren, 45 dagen wachten, een of andere shitcoin te krijgen, nog langer te wachten om uit te betalen, bullshit regels die veranderen etc.
Als Bybit na deze actie de 2% aanhoudt (wat volgens mij voor deze actie al gelde) dan ben ik over en blijf ik bij Bybit.
Nog even m'n metal kaart doorknippen doorzagen van Plutus en ik ben overgestapt.
Ook de mogeiljkheid om m'n cashback automatisch in Bitcoin uit te betalen
Aankomend weekend even gebruik maken van de 15% actie en +/- 2000 euro uitgeven voor nog wat extra bitcoin
Als Bybit na deze actie de 2% aanhoudt (wat volgens mij voor deze actie al gelde) dan ben ik over en blijf ik bij Bybit.
Nog even m'n metal kaart doorknippen doorzagen van Plutus en ik ben overgestapt.
Aankomend weekend even gebruik maken van de 15% actie en +/- 2000 euro uitgeven voor nog wat extra bitcoin
[ Voor 17% gewijzigd door Nopheros op 26-11-2024 11:36 ]
Houd er rekening mee dat zonder acties, Bybit 10 USDT per maand is normaal gesproken.
Dank. de 3 maanden afschriften kon ik nergens vinden dat ze dit bedoelen met "bewijsstukken".St@m schreef op maandag 25 november 2024 @ 15:47:
[...]
Je kunt toch kijken bij de voorbeelddefinities? De ene is 3 maanden afschriften aanleveren en de ander is een handgeschreven briefje waarin je aangeeft dat je x hebt gekocht, als selfie. Nouja, dat is hoe ik het heb geïnterpreteerd.
De andere is indd een handgeschreven tekstje.
Hoelang moet je wachten op je cashback en punten bij Bybit kaart dan? ben nu 4 dagen na mijn eerste aankoop en nog 0 punten en 0 cashback..Nopheros schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:22:
Bybit is echt een geweldig systeem, echt heerlijk om niet meer naar de Plutus bullshit te hoeven luisteren, 45 dagen wachten, een of andere shitcoin te krijgen, nog langer te wachten om uit te betalen, bullshit regels die veranderen etc.
En bij pendingRicks8 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:16:
[...]
Hoelang moet je wachten op je cashback en punten bij Bybit kaart dan? ben nu 4 dagen na mijn eerste aankoop en nog 0 punten en 0 cashback..
Helaas is het kopen van een TV niet mogelijk met de Bybit kaart? Transactie geweigerd krijg ik ..
Heb je het geprobeerd met curve en heb je genoeg saldo op de kaart staan
Heb geen curve helaas. Saldo is toereikend. Heb alle info 3x gecheckt en het klopt echt. Balen!!
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.