Niks aan de washandknakworst schreef op dinsdag 23 december 2025 @ 10:27:
[...]
Nog belangrijker, het is MEXC. Waar ze nu een actie hebben, 16% op USDT. This is fine
Een verwatering van 16.2%. Ben benieuwd, koers van COCA houdt totnutoe stuk beter stand dan dat ik verwacht had.
Inderdaad, ben al even coca tokenloos, met een leuke winst verkocht waar het cashback bedrag tot april niet zou komenknakworst schreef op maandag 29 december 2025 @ 14:54:
Een verwatering van 16.2%. Ben benieuwd, koers van COCA houdt totnutoe stuk beter stand dan dat ik verwacht had.
Ik had een coca kaart die vervolgens geblokkeerd werd in de VS. Kennelijk mag een virtuele Wirex kaart daar niet gebruikt worden via Google wallet, alhoewel ze het gebruik van Google Wallet flink promoten. Mijn COCA met flinke winst verkocht. Maar kan er niks meer mee aangezien wirex de kaart heeft geblokeerd. Zojuist nog maar een laatste mailtje gestuurd. Het was best lucratief moet ik zeggen.
https://x.com/KoloHub/status/2006293739568861255?s=20
Heeft iemand ze al eens geprobeerd? Ze beweren dat NL veel activiteit heeft, maar ik kon er in dit forum niets over vinden...
Heeft iemand ze al eens geprobeerd? Ze beweren dat NL veel activiteit heeft, maar ik kon er in dit forum niets over vinden...
200 dollar limit per maandbruncikas schreef op woensdag 31 december 2025 @ 11:06:
https://x.com/KoloHub/status/2006293739568861255?s=20
[ Voor 4% gewijzigd door alki op 31-12-2025 17:54 ]
En wat soort fee hebben ze voor EUR betalingen?
**Cashback Just Got Better: New Tiers, Lower Entry 🔥**
@everyone Based on community feedback, we’ve upgraded the COCA Cashback Loyalty Program to make higher rewards easier to reach. **What’s new **⬇️
**☑️ New loyalty tiers**
We’ve introduced Standard+ and Premium+ — intermediate tiers between the existing levels.
This means higher cashback and APY balance limits, with no big staking jump required.
**☑️ More choice with 50% subscription cashback**
We’ve also completely redesigned how subscription cashback works.
**Before**: fixed services tied to specific tiers.
**Now**: flexible subscription categories with more choice and a more personalized approach.
**How 50% cashback works:**
• applies to one subscription per category per month
• the number of categories depends on your tier
• applied automatically to the first payment in each category
Full details are available in [the article](https://help.coca.xyz/sup...r-system-terms-conditions). ↖️
How do you like the updates? **Let us know with reactions!**
@everyone Based on community feedback, we’ve upgraded the COCA Cashback Loyalty Program to make higher rewards easier to reach. **What’s new **⬇️
**☑️ New loyalty tiers**
We’ve introduced Standard+ and Premium+ — intermediate tiers between the existing levels.
This means higher cashback and APY balance limits, with no big staking jump required.
**Now**: flexible subscription categories with more choice and a more personalized approach.
Full details are available in [the article](https://help.coca.xyz/sup...r-system-terms-conditions). ↖️
Ja klopt hoor. Goed in de gaten houden wat de prijs doet…alki schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 11:16:
@Flexion1 alleen als de koers stabiel blijft of omhoog gaat. Plutus effect gaat er nu ook aankomen aan t eind vh jaar zit je met waardeloze tokens
Met Nexo afgelopen maand nog een leuke cashback verdiend. En de koers van Nexo ging ook omhoog, dus ook daar wat winst op kunnen maken.knakworst schreef op woensdag 26 november 2025 @ 15:17:
[...]
Nexo pro, usdc -> usd. 0,1% als je er ook nexo hebt staan, afgerekend in Nexo.
USDC regel ik op coinbase, daar spot euro naar USDC kost nagenoeg niets.
Bij de auto conversie is de quote overigens al inclusief de 0,5%. Dus de Nexo pro route is daadwerkelijk een heel stuk goedkoper.
Wat is de beste/goedkoopste manier om Nexo weer leeg te trekken? Alles omzetten naar USDC en naar een andere wallet verzenden?
Als je USDx hebt wel ja, en dan USDC naar coinbase, daar omzetten naar EURC, die kan gratis naar je bankrekening als euro's.Trasos schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 12:36:
[...]
Met Nexo afgelopen maand nog een leuke cashback verdiend. En de koers van Nexo ging ook omhoog, dus ook daar wat winst op kunnen maken.
Wat is de beste/goedkoopste manier om Nexo weer leeg te trekken? Alles omzetten naar USDC en naar een andere wallet verzenden?
Ik heb ook die Nexo tokens waar ik van af wil. Normaliter gebruik ik geen Nexo, dus dat account mag weer gewoon leeg.
Het klinkt mooi inderdaad, maar hoe ziet de workflow er precies uit (ja ik noem het workflow, want dit allemaal uitzoeken en dergelijke is nog best wat werk). Het ziet er naar uit dat je niet gewoon fiat kan storten op deze kaart, dus je moet coca storten (als ik het goed begrijp). Dan ga je natuurlijk wat verliezen aan conversie van coca naar euro met elke betaling (vermoed ik), en zo ja, hoeveel is dat dan? Kan zomaar al 2% zijn, waardoor het alweer voordeliger is om bijvoorbeeld Bybit te gebruiken (heeft een waardeloze app, maar voor fiat cashback van 2% is wel prima).Flexion1 schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 10:50:
**Cashback Just Got Better: New Tiers, Lower Entry 🔥**
**☑️ New loyalty tiers**
Ook jammer dat het een VISA Debit card is, volgens mij kan je (of ik in ieder geval) niet mee in veel supermarkten zoals de Albert Heijn betalen, of is dat tegenwoordig alleen met VISA Credit?
[ Voor 5% gewijzigd door GoT.Typhoon op 08-01-2026 04:04 ]
Nee allemaal niet nodig. Het is een non-custodial crypto wallet. Je kan gewoon zonder conversie EURC versturen over het polygon netwerk, via Coinbase geen conversie en het versturen kost je één cent.. Maar ik zou zeggen begin er niet aan als blockchains en non-custodial wallets niet je ding zijn. Het is vrij makkelijk om iets fout te doen en dan is alles weg.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 02:54:
[...]
Het klinkt mooi inderdaad, maar hoe ziet de workflow er precies uit (ja ik noem het workflow, want dit allemaal uitzoeken en dergelijke is nog best wat werk). Het ziet er naar uit dat je niet gewoon fiat kan storten op deze kaart, dus je moet coca storten (als ik het goed begrijp). Dan ga je natuurlijk wat verliezen aan conversie van coca naar euro met elke betaling (vermoed ik), en zo ja, hoeveel is dat dan? Kan zomaar al 2% zijn, waardoor het alweer voordeliger is om bijvoorbeeld Bybit te gebruiken (heeft een waardeloze app, maar voor fiat cashback van 2% is wel prima).
Ook jammer dat het een VISA Debit card is, volgens mij kan je (of ik in ieder geval) niet mee in veel supermarkten zoals de Albert Heijn betalen, of is dat tegenwoordig alleen met VISA Credit?
En kwa betalen, ja het is een VISA debit. Maar juist debit werkt bij AH, credit niet. Alleen een auto kun je vaak niet huren met een debit kaart.
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 08-01-2026 08:58 ]
Dat is super! Non custodial wallets moet allemaal lukken, gaat geen probleem zijn. Workflow is dus eigenlijk heel makkelijk. Ik zal in dat geval eerst wat coca vastzetten voor maximale cashback en dan EURC op de kaart zetten. Omdat ik die coca stake kan die dat niet uitgeven, maar als ik er coca op heb staan dat niet gestaked is, kan je dan kiezen wat eerst wordt uitgegeven?knakworst schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 08:55:
[...]
Nee allemaal niet nodig. Het is een non-custodial crypto wallet. Je kan gewoon zonder conversie EURC versturen over het polygon netwerk, via Coinbase geen conversie en het versturen kost je één cent.. Maar ik zou zeggen begin er niet aan als blockchains en non-custodial wallets niet je ding zijn. Het is vrij makkelijk om iets fout te doen en dan is alles weg.
En kwa betalen, ja het is een VISA debit. Maar juist debit werkt bij AH, credit niet. Alleen een auto kun je vaak niet huren met een debit kaart.
Nee je kan alleen stables uitgeven.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:20:
[...]
Dat is super! Non custodial wallets moet allemaal lukken, gaat geen probleem zijn. Workflow is dus eigenlijk heel makkelijk. Ik zal in dat geval eerst wat coca vastzetten voor maximale cashback en dan EURC op de kaart zetten. Omdat ik die coca stake kan die dat niet uitgeven, maar als ik er coca op heb staan dat niet gestaked is, kan je dan kiezen wat eerst wordt uitgegeven?
Je hebt in de app 2 wallets, banking wallet en crypto wallet. Op de crypto wallet moet je coca hebben, en een beetje polygon. Stables moet je op het goede netwerk, naar de banking wallet sturen. Terugboeken van bankijg wallet kan niet meer. Alleen dat wat in banking wallet staat, kun je met de kaart uitgeven.
Ik wilde vandaag cash geld gaan afhalen bij een automaat in een kbc kantoor. Hier ben ik in het verleden reeds geld gaan afhalen zonder problemen. Echter toen ik deze keer mijn kaart erin stak, werd deze ingehouden en kreeg ik de melding dat ik mijn financiële instelling moest contacteren.
-ik heb geen foutieve code ingegeven
-mijn kaart was niet vervallen
-mijn kaart was niet beschadigd
-ik heb niet te lang gewacht
Wat ik vermoed is dat ze werd ingehouden omdat ze "geflagged" stond...
Heeft hier nog iemand deze ervaring gehad?
De kaart is van crypto.com. (bedankt knakworst)
De kaart is van crypto.com. (bedankt knakworst)
[ Voor 4% gewijzigd door wvl op 08-01-2026 16:15 ]
We kunnen weinig als je niet vertelt welke cryptokaartwvl schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 14:50:
Ik wilde vandaag cash geld gaan afhalen bij een automaat in een kbc kantoor. Hier ben ik in het verleden reeds geld gaan afhalen zonder problemen. Echter toen ik deze keer mijn kaart erin stak, werd deze ingehouden en kreeg ik de melding dat ik mijn financiële instelling moest contacteren.
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?knakworst schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:33:
[...]
Nee je kan alleen stables uitgeven.
Je hebt in de app 2 wallets, banking wallet en crypto wallet. Op de crypto wallet moet je coca hebben, en een beetje polygon. Stables moet je op het goede netwerk, naar de banking wallet sturen. Terugboeken van bankijg wallet kan niet meer. Alleen dat wat in banking wallet staat, kun je met de kaart uitgeven.
Nee de cashback krijg je uitbetaald in "Dollars" (weet niet of het UDSC/USDT e.g is) en wordt toegevoegd aan je kaart. De cashback kan je dus niet verplaatsen naar je andere wallet.GoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:15:
[...]
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?
Je kan zelf kiezen welke stablecoin. Kan ook Eurc zijn. Wordt idd rechtstreeks op je kaart gestortGoT.Typhoon schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 20:15:
[...]
En die cashback van 3-8% krijg je dan neem ik aan in coca? Is dat makkelijk om te zetten naar EURC? Zonder fees? Of krijg je die cashback al in een stablecoin?
Hoe staan jullie er in om nu nog in te stappen bij COCA? Gezien dat de coin relatief stabiel lijkt.
Lastig inschatten. Er zijn hoop tokens vrij gekomen maar koers blijft redelijk stabiel. Als je nu instapt op standaard + kost je dat 800 dollar. Kost je kleine 10 maanden aan cashback om je investering terug te verdienen .Kobject schreef op vrijdag 9 januari 2026 @ 08:19:
Hoe staan jullie er in om nu nog in te stappen bij COCA? Gezien dat de coin relatief stabiel lijkt.
Ze houden het langer vol dan ik in eerste instantie verwacht had… kan gerust nog paar jaar goed gaan of over maand klaar zijn als ze de perks terugschroeven..
Yep. Bijna dollar nuzenith schreef op zondag 11 januari 2026 @ 12:13:
Had ik die 3000 $coca nou nog maar even gehouden 😂
Edit: boven dollar
[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 11-01-2026 17:50 ]
@Sandrioni nog bedankt dat je COCA tipte afgelopen juli, nooit verwacht dat die boven de dollar uit zou komen!
Pff heb die 1500 stuks van me destijds op 0,60 verkocht en toen gebruik gemaakt van de openingsactie van de 3% met max van 1000 p/m tier.
Had nooit gedacht dat hij boven de dollar zou komen, terugverdientijd middels cashback is te risicovol (zie Hi, Plutus) dus lijkt mij puur speculatief dit.
Had nooit gedacht dat hij boven de dollar zou komen, terugverdientijd middels cashback is te risicovol (zie Hi, Plutus) dus lijkt mij puur speculatief dit.
Mocht de prijs doorstijgen kunnen ze er natuurlijk ook voor kiezen om aantal coca te verlagen voor je tier. Dus ipv 300 dat je maar 150 coca nodig hebt voor standaard enz… dan hou je de stijging in de hand.paul-s83 schreef op zondag 11 januari 2026 @ 21:13:
Pff heb die 1500 stuks van me destijds op 0,60 verkocht en toen gebruik gemaakt van de openingsactie van de 3% met max van 1000 p/m tier.
Maar volume is ook zeer dun dus als paar grote gaan verkopen staan we zo weer op de helft.
Op Telegram beloofde de CEO van Coca om in januari een AMA te houden over hun toekomst en tokenstructuur. Ik wacht daarop voordat ik besluit om meer te investeren.
Ja, je kan ook in de app van coca zelf swappen maar dat is een zeer ongunstige koersKobject schreef op maandag 12 januari 2026 @ 15:19:
Hoe kopen jullie die COCA coin? Via Mexc?
[ Voor 20% gewijzigd door Flexion1 op 12-01-2026 16:04 ]
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
:strip_exif()/f/image/xOEhvrfCNFi6egJrhk0qNUKl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DC0S37oJDfmhl0SUQhDZcPiu.png?f=fotoalbum_large)