Het Grote Cryptobetaalkaartentopic

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexion1
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09:18
Kobject schreef op maandag 8 september 2025 @ 15:05:
Denken jullie dat het interessant kan zijn om die €150 te investeren voor die eerste tier van Coca?
Max 30 dollar cashback per maand (en 1% boven 1000 dollar) en de helft van Netflix terug maar daar kan je beter Bybit voor gebruiken.

Dus na 6 maanden 1000 dollar uitgeven heb je zonder de rest 150 dollar terug.

Is het muntje nog wat waard dan heb je winst, anders klein verlies.. maar misschien gaat het muntje wel x4 :-)

En hopen dat ze spelregels niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:13
@Kobject Hier op tijd 1 Coca in mijn wallet gezet om 6 maanden gratis gebruik te kunnen maken van 5% cashback met een spending cap van 1000 USD per maand.

Al het overige gaat via Curve?GBIT richting Bybit. Met een investering van 150 piek verdien je bij Coca effectief niks (ervanuitgaande dat de waarde van COCA alleen maar gaat dalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
paul-s83 schreef op maandag 8 september 2025 @ 16:40:
@Kobject Hier op tijd 1 Coca in mijn wallet gezet om 6 maanden gratis gebruik te kunnen maken van 5% cashback met een spending cap van 1000 USD per maand.
Dat was 3% toch? Dat is wat ik nu heb in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Trasos schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:06:
[...]

Dat was 3% toch? Dat is wat ik nu heb in ieder geval.
Excuus, 3% idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 21:45
En kan ik ook 1500 coca in wallet plaatsen nog even een grote uitgave doen (5%) cashback en weer 1499 wegdoen? Hit & run zeg maar. Of ben ik dan ook die 3% kwijt die ik nu heb met 1 coca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Technisch wellicht wel, maar aardige kans dat dan vanwege 'Fraud & Abuse' het feest niet doorgaat.
Als je de kortst mogelijke termijn in COCA wil zitten, dan zou ik aan het eind van de maand je betaling doen, en dan wachten op de cashback-uitkering op de 10e van de volgende maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 14-09 21:45
Trasos schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:46:
Technisch wellicht wel, maar aardige kans dat dan vanwege 'Fraud & Abuse' het feest niet doorgaat.
Als je de kortst mogelijke termijn in COCA wil zitten, dan zou ik aan het eind van de maand je betaling doen, en dan wachten op de cashback-uitkering op de 10e van de volgende maand.
Met de huidige neergang van de koers is 10 dagen al genoeg om verlies te leiden op je investering. Dus ik doe het niet. Dan alleen de 3% binnen harken en wegwezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb net de cashback van augustus gekregen op den coca kaart.

• paul-s83
Hier is de cashback ook beschikbaar :)

• Kobject
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:23
De Coca dashboard wordt terug op je kaart gezet, of krijg je dit als USDC op wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Kobject schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:10:
De Coca dashboard wordt terug op je kaart gezet, of krijg je dit als USDC op wallet?
Coca cashback? Vorige maand op wallet dit keer kreeg ik het op kaartsaldo. Beide prima, geld is geld :p

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Iemand al geprobeerd om cash met de COCA card te pinnen? Schijnt tot max 250 dollar 'gratis' te zijn per maand. Wegens een berg GBIT's staat er imho wat 'teveel' op mijn COCA card :)

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Zijn er momenteel nog andere cryptokaarten waarover je (interessante) cashback kunt krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:38
Sandrioni schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:41:
Iemand al geprobeerd om cash met de COCA card te pinnen? Schijnt tot max 250 dollar 'gratis' te zijn per maand. Wegens een berg GBIT's staat er imho wat 'teveel' op mijn COCA card :)
Ik wilde die cashback niet op m’n kaart hebben dus m’n Revolut-rekening geladen dmv COCA card en daarna met iDeal naar exchange (of andere bankrekening). Dan hoeft je geen flappen te tappen.

• Sandrioni
  • Nu online
KeFFeR1208 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 10:56:
[...]

Ik wilde die cashback niet op m’n kaart hebben dus m’n Revolut-rekening geladen dmv COCA card en daarna met iDeal naar exchange (of andere bankrekening). Dan hoeft je geen flappen te tappen.
Zitten daar nog fees aan vast?

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:38
Sandrioni schreef op donderdag 11 september 2025 @ 11:06:
[...]

Zitten daar nog fees aan vast?
Nee dat is allemaal gratis

• Sandrioni
  • Nu online
Top zeg. Dit had ik eerder moeten weten ;). Thanks!

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste

Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.