https://man-man-man.nl/alki schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 11:25:
Wel irritant dat je niet direct coca kunt kopen in de app. Via mexc en weer versturen man man man
Ik krijg het niet voor elkaar om geld naar de MEXC exchange te krijgen om COCA te kopen. Zowel creditcard als overschrijven wordt geweigerd, ik denk omdat Nederland niet geaccepteerd wordt. Erg vreemd.
Iemand een tip hoe ik 1 COCA in mijn COCA account kan krijgen? Toch vreemd dat dit niet via de app geregeld kan worden maar via een of andere shady exchange
Iemand een tip hoe ik 1 COCA in mijn COCA account kan krijgen? Toch vreemd dat dit niet via de app geregeld kan worden maar via een of andere shady exchange
[ Voor 5% gewijzigd door NCJ87 op 20-08-2025 16:38 ]
Mexc moet lukken in principe maar als je je coca wallet adres dm via polygon kan ik je wel paar coca sturen hoorNCJ87 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:37:
Ik krijg het niet voor elkaar om geld naar de MEXC exchange te krijgen om COCA te kopen. Zowel creditcard als overschrijven wordt geweigerd, ik denk omdat Nederland niet geaccepteerd wordt. Erg vreemd.
Ik had, meen ik, USDC op Coinbase gekocht en dat verstuurd naar Mexc, dat omgezet naar USDT en daarmee COCA gekocht.NCJ87 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:37:
Weet niet of dat de beste manier is, maar voor mij werkte het.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ah top, dat zou heel fijn zijn. Ik stuur je een pbFlexion1 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 16:42:
[...]
Mexc moet lukken in principe maar als je je coca wallet adres dm via polygon kan ik je wel paar coca sturen hoor
Zo… even op handen zitten om niet terug in de coca coin te fomo’en. Echt ongelooflijk dat ie bijna zonder correctie zo doorstijgt.
Winst is winst moet ik maar denken😬. Schrijf het maar hier om mezelf ervan te weerhouden 😅
Winst is winst moet ik maar denken😬. Schrijf het maar hier om mezelf ervan te weerhouden 😅
Denk dat we nu wel aan de top zitten. Laat het nog een weekje uitrazen voordat ik ook mijn meuk verkoop. Dit is waarschijnlijk meer winst dan dat ik ooit met cashback ga verdienen. Die percentages zijn nu leuk, maar wie zegt dat over 3 maanden de voorwaarden niet al compleet omgegooid zijn. Dan liever één COCA aanhouden en die 3% eruit trekken over 1000 dollar uitgaven per maand. 30 dollar gratis geld per maand is prettiger dan 5% en de COCA stack iedere maand méér in waarde zie dalen dan die 5% cashback.Flexion1 schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:00:
Zo… even op handen zitten om niet terug in de coca coin te fomo’en. Echt ongelooflijk dat ie bijna zonder correctie zo doorstijgt.
Edit: 53 cent

Van de 750 dollar 1600 dollar gemaakt.
Prima cashbackkaart zo

[ Voor 4% gewijzigd door knakworst op 21-08-2025 10:28 ]
Ik zat er op 0.11 al in, had er wat meer moeten kopen... maarja dat is het met deze geitenbende "had ik maar".
Enig idee of je funds die op je kaart staan, weer 'terug' kan zetten naar je wallet zodat je ze elders heen kunt sturen? Of MOET je het via de kaart besteden?
ps: ik gok het laatste....zo werkt het ook bij Plutus, maar bij Bybit niet volgens mij. Kun je het ook weer gewoon uit laten betalen....
ps: ik gok het laatste....zo werkt het ook bij Plutus, maar bij Bybit niet volgens mij. Kun je het ook weer gewoon uit laten betalen....
http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923
Heb je geld nodig dat je in je COCA wallet hebt staan? Ik heb wel eens via PayPal een betaalverzoek naar mijzelf gedaan om een debit card leeg te trekken.
Je kan het alleen per kaart uitgeven net zoals Plutus. Met de fysieke kaart kun je wel pinnen.Sandrioni schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 15:31:
Enig idee of je funds die op je kaart staan, weer 'terug' kan zetten naar je wallet zodat je ze elders heen kunt sturen? Of MOET je het via de kaart besteden?
Je doet mij schrik krijgen, is dit dan nog goed gekomen ?Sandrioni schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 20:46:
Normaliter werkt Curve uitstekend bij mij, maar vandaag toch iets vervelends....
Grote transactie via GBIT van Bybit naar COCA overgezet. Succesvol overgezet volgens de Curve app. Maar ik zie hem bij COCA niet j transacties, maar COCA heeft wel geld eraf gehaald. Gaat om 385 euro, dus wel moeite waard.
Helpdesk van COCA gevraagd... Zij kunnen de transactie niet vinden of zo. Maar heb uitgebreide mail met screenshots en zo gestuurd... Hopelijk komt het nog goed.
In de tijdlijn had ik als een-na-laatste transactie een topup van 700 USDC, daarna nog een klein afschrift (75 of zo). En saldo op dat moment 200 USDC. Dat kan theoretisch niet eens lijkt me.
Curve ook benaderd om evt de transactie terug te draaien, maar daar nog niets van gehoord.
Kortom, even wachten nog. Hopelijk is een grafisch probleem bij COCA en zie ik de refund bij Bybit morgen wel verschijnen (refund pending).
Jawel!nick.vermeire schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:34:
[...]
Je doet mij schrik krijgen, is dit dan nog goed gekomen ?
Beiden te ongeduldig geweest @knakworst . Pumpt toch weer ff door.
Je kan nooit op de top verkopen. Winst is winstpaul-s83 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:12:
[...]
Beiden te ongeduldig geweest @knakworst . Pumpt toch weer ff door.
Van mij mag die doorstijgen naar 10 dollar, hoe meer sustainable dat ik nog 6 maanden die 3% over 1000 dollar uitgaven naar binnen kan harken.Flexion1 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 12:17:
[...]
Je kan nooit op de top verkopen. Winst is winst
200 miljoen.alki schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 14:35:
Hoeveel Coca hebben de devs eigenlijk in handen
https://docs.coca.xyz/coca/tokenomics/token-allocation
Nee dit is geen BTC deze ponzi.
Wat is die lock dan 12 maanden? 12 dagen ? ik vermoed 12 maanden zodra die om zijn gaat de grote dump komen, team lekker cashen.
Want ik heb nog 20 transacties die met GBIT er door zou moeten halen ofwel by Bybit waar ik het gewoon ben ofwel nu bij COCA waar ik schrik heb dat er wel 1 of meerdere transacties niet proper zullen afgehandeld worden en dag mag ik er weer achterlopen.
Zowel Coca support als Curve support zijn niet echt goed.
12 Maanden. Vanaf TGE. Dat is meen ik 8 maanden geleden. Nog iets van 4 maanden en dan maandelijks een fluf aan het team.alki schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 15:54:
Wat is die lock dan 12 maanden? 12 dagen ? ik vermoed 12 maanden zodra die om zijn gaat de grote dump komen, team lekker cashen.
Je kan er sowieso max 15 per dag doen bij coca. Anders wordt alles sowieso bevroren. Maar lees ook als je er veel achter elkaar doet het wel eens mis gaat .nick.vermeire schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:05:
[...]
Want ik heb nog 20 transacties die met GBIT er door zou moeten halen ofwel by Bybit waar ik het gewoon ben ofwel nu bij COCA waar ik schrik heb dat er wel 1 of meerdere transacties niet proper zullen afgehandeld worden en dag mag ik er weer achterlopen.
Zowel Coca support als Curve support zijn niet echt goed.
Als je GBIT wilt doen zou ik Max 2 a 3 per dag doen via coca om problemen te voorkomen.
Je kan je coca nu vanaf 1 september weer uit de staking halen zonder 30 dagen lockup
Hoe weet je eigenlijk of je COCA in staking zit? Ik heb het een tijdje terug geprobeerd te staken, met een wallet te connecten enzo, maar het was me niet helemaal duidelijk of het dan in staking stond of niet?
Als het in je wallet beschikbaar is, is het niet gestaket.anandus schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 20:30:
Hoe weet je eigenlijk of je COCA in staking zit? Ik heb het een tijdje terug geprobeerd te staken, met een wallet te connecten enzo, maar het was me niet helemaal duidelijk of het dan in staking stond of niet?
Coca weer onder de 50 cent. Denk dat veel mensen winst nemen nadat gisteren het bericht kwam dat alles vrij komt op 1 september wat in staking zit.
Mensen die op 10 cent coca in staking hebben gezet zullen vast winst willen nemen op 1 september als alles vrij komt
Mensen die op 10 cent coca in staking hebben gezet zullen vast winst willen nemen op 1 september als alles vrij komt
Omzet is ook peanuts. Één persoon met dertig duizend COCA, hoogste tier, en de koers zakt een duppie als hij op de sell knop drukt.
@knakworst hebben wij toch maar mooi op de top verkocht
Heel dichtbij. Onder de 30 cent koop ik er weer 1500. Dan gok ik erop dat ik met 6 maanden 5% plus 50% op chatGPT plus nog wat waarde van de token dat ik dat er weer uit haal. Maar het is de vraag of we zo ver gaan zakken.paul-s83 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:14:
@knakworst hebben wij toch maar mooi op de top verkocht
We hebben nog tot 30 september, en op 1 september komt de staking vrij, dus wie weet zakt die nog onder de 30 cent voor eind september.
[ Voor 14% gewijzigd door knakworst op 26-08-2025 09:30 ]
Hier ook door schade en schande wijs geworden:
- Hi: Te laat ingestapt, maar was maar een klein bedrag. Paar maandjes lang alleen gebruikt voor Netflix + spotity perks. Hiermee +-25 USD per maand gepakt.
- Plutus: Toen in aanraking gekomen met deze Ponzi en besloten dit keer niks te staken (wel klein beetje PLU redeemed voor hogere spending cap). Met de perks en 2% cashback hierdoor 1,5 jaar gemiddeld 50 piek per maand gepakt.
- Bybit: En toen kwam Bybit eind 2024 met de 10% cashback acties, daar gruwelijk mee verdiend zonder enig risico en tot nu toe daar blijven hangen.
- Coca: Hier ben ik 2 maanden geleden mee gestart. Lekker die 5% zonder risico pakken over alle vakantieuitgaves. Paar weken geleden 1500 Coca gekocht op 30 cent om bij aanvang van de Ponzi direct mee te doen. Maar heb besloten om alles (op 10 na) nog voordat de Ponzi moet beginnen van de hand te doen op 0,55
Ben nu mijn transacties aan het opsparen in Curve zodat ik ze straks hopelijk met de live-gang van Bybit.eu goed kan verzilveren.
- Hi: Te laat ingestapt, maar was maar een klein bedrag. Paar maandjes lang alleen gebruikt voor Netflix + spotity perks. Hiermee +-25 USD per maand gepakt.
- Plutus: Toen in aanraking gekomen met deze Ponzi en besloten dit keer niks te staken (wel klein beetje PLU redeemed voor hogere spending cap). Met de perks en 2% cashback hierdoor 1,5 jaar gemiddeld 50 piek per maand gepakt.
- Bybit: En toen kwam Bybit eind 2024 met de 10% cashback acties, daar gruwelijk mee verdiend zonder enig risico en tot nu toe daar blijven hangen.
- Coca: Hier ben ik 2 maanden geleden mee gestart. Lekker die 5% zonder risico pakken over alle vakantieuitgaves. Paar weken geleden 1500 Coca gekocht op 30 cent om bij aanvang van de Ponzi direct mee te doen. Maar heb besloten om alles (op 10 na) nog voordat de Ponzi moet beginnen van de hand te doen op 0,55
Ben nu mijn transacties aan het opsparen in Curve zodat ik ze straks hopelijk met de live-gang van Bybit.eu goed kan verzilveren.
[ Voor 18% gewijzigd door paul-s83 op 26-08-2025 10:23 ]
kan ik coca ook shorten
[ Voor 3% gewijzigd door alki op 26-08-2025 13:30 ]
Waarschijnlijk sarcasme maar daar zou ik erg mee oppassen. Een munt met zo weinig liquiditeit heeft niet veel nodig om de koers te beinvloeden.
Maken jullie op bybit.eu een nieuw account aan, of ga je automatisch mee? En krijg je dan opnieuw 500 cashback?
Die vraag kun je beter hier plaatsen: Bybit Card TopicTalentedMrRiple schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 14:09:
Maken jullie op bybit.eu een nieuw account aan, of ga je automatisch mee? En krijg je dan opnieuw 500 cashback?
Net usdc over Polygon binnen een minuut.Flexion1 schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 20:06:
Coca on chain kaart top ups hebben problemen. Komt wel aan maar duurt ongeveer een uur.
Ook zie je nu mooi de logo's >in de activities.
:strip_exif()/f/image/OhkWrcWHAD8nap0hPDBZpBji.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja werkt hier nu ook weerknakworst schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 13:20:
[...]
Net usdc over Polygon binnen een minuut.
Ook zie je nu mooi de logo's >in de activities.
[Afbeelding]
Makkelijkste is via Exchange Mexc. Daar aanschaffen en dan naar je wallet versturenKobject schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 14:55:
Wat is de beste/goedkoopste manier om Coca aan te schaffen en in de Coca app te krijgen?
Dat lijkt de muur van game of thrones wel.knakworst schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:37:
Die COCA zal voorlopig niet door 49 cent knallen.
[Afbeelding]
Eén persoon die 30k COCA had ingeslagen voor maximale cashback en zich bedacht heeft denk ik.zenith schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:46:
[...]
Dat lijkt de muur van game of thrones wel.
Nee ik heb coca met mooie winst verkocht op stijging. Veel meer dan dat ik ooit aan cashback zou terug kunnen verdienen binnen een jaar.Kobject schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:19:
Gaan jullie stacken voor een COCA level? Ik twijfel nog.
Ik heb nu kleine 100 coca in wallet voor half jaar brons. 3 % cashback is ook prima.
Tegen huidige prijs ga ik geen coca kopen of hij moet weer onder 30 cent ofzo komen. Misschien 1 september als alles uit staking valt van iedereen en mensen winst nemen.
Ik heb op Coinbase USDC gekocht en wil het via Polygon naar mijn Coca-card sturen. Een maand geleden heb ik dit ook gedaan en toen moest ik het adres verifieren waarvan ik weet dat het heel veel moeite koste maar het uiteindelijk lukte.
Iemand die me verder kan helpen hoe ik de USDC weer op mijn COCA kaart krijg?
Bij de vraag "Uw portemonnee koppelen om te bevestigen dat u de eigenaar bent Why do I need to connect my wallet?" klik ik op "Wallet Connect", dan selecteer ik "COCA Wallet" (er zijn er 2, beide geprobeerd) en scan ik de QR code in de COCA app. Dan krijg ik bij Coinbase de volgende melding:
:strip_exif()/f/image/S4hr9cR8sskdYkGnaOm4XOr7.png?f=user_large)
Wat doe ik verkeerd?
Edit: Inmiddels gelukt door niet de kaart maar de normale wallet van Coca te linken.
Iemand die me verder kan helpen hoe ik de USDC weer op mijn COCA kaart krijg?
Bij de vraag "Uw portemonnee koppelen om te bevestigen dat u de eigenaar bent Why do I need to connect my wallet?" klik ik op "Wallet Connect", dan selecteer ik "COCA Wallet" (er zijn er 2, beide geprobeerd) en scan ik de QR code in de COCA app. Dan krijg ik bij Coinbase de volgende melding:
:strip_exif()/f/image/S4hr9cR8sskdYkGnaOm4XOr7.png?f=user_large)
Wat doe ik verkeerd?
Edit: Inmiddels gelukt door niet de kaart maar de normale wallet van Coca te linken.
[ Voor 5% gewijzigd door TobiasdePagter op 30-08-2025 10:41 ]
Je hebt wel 150 nodig vooor 6 maanden brons.Flexion1 schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:17:
[...]
Nee ik heb coca met mooie winst verkocht op stijging. Veel meer dan dat ik ooit aan cashback zou terug kunnen verdienen binnen een jaar.
Ik heb nu kleine 100 coca in wallet voor half jaar brons. 3 % cashback is ook prima.
Tegen huidige prijs ga ik geen coca kopen of hij moet weer onder 30 cent ofzo komen. Misschien 1 september als alles uit staking valt van iedereen en mensen winst nemen.
Nee brons is slechts 1 coca. De 50% discount geldt alleen voor zilver en goud.knakworst schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:50:
[...]
Je hebt wel 150 nodig vooor 6 maanden brons.
Brons heet nu standaard in nieuwe tiers.
:strip_exif()/f/image/mjEaRCMJeoRRUcpeJFzb4lF1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 43% gewijzigd door Flexion1 op 30-08-2025 11:09 ]
De nieuwe coca app is beschikbaar in appstore. Als je hem bijwerkt krijg je de nieuwe versie. Ziet er stuk mooier uit op eerste zicht
Ah zat nog op de oude versie en die gaf een foutmlding, ik kan in de nieuwe app zo snel de cashback niet meer vinden. Even wennen misschien maar zit er ok uit.Flexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:58:
De nieuwe coca app is beschikbaar in appstore. Als je hem bijwerkt krijg je de nieuwe versie. Ziet er stuk mooier uit op eerste zicht
Mijn 1500 coca had ik al eerder unstaked en verloopt ergens 20 sept oid, dus hoop dat die morgen al vrijkomen en ik op premium blijf. 😆
Flexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 13:58:
offtopic:
Dat logo is wel heel erg 2003, wow.
Dat logo is wel heel erg 2003, wow.
edit:
Oh, je kan niet meer zien hoeveel euro je op de kaart hebt staan? dat is jammer
Oh, je kan niet meer zien hoeveel euro je op de kaart hebt staan? dat is jammer
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 31-08-2025 15:02 ]
Boem, de Chinese muur is opgekocht.
We kunnen nu allemaal onze coca ontnemen. Ik deed het en upgraded naar premium. Verkocht de rest met een mooie winst
Wel jammer dat ik niet mijn cashback van deze maand meer kan zien (althans, cashback staat bij mij nu op $0.00), ik hoop dat dat nog goedkomt.
Of wordt de cashback altijd aan het einde van de maand gereset?
Is nog een bug. Als je de valuta naar usd zet kan je het wel zien.anandus schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:05:
Wel jammer dat ik niet mijn cashback van deze maand meer kan zien (althans, cashback staat bij mij nu op $0.00), ik hoop dat dat nog goedkomt.
Had wel daling verwacht van mensen die winst nemen maar vooralsnog stijgt het behoorlijkbruncikas schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 16:01:
We kunnen nu allemaal onze coca ontnemen. Ik deed het en upgraded naar premium. Verkocht de rest met een mooie winst
Onder claim coca heb ik pas 18 september mijn 1500 coca terug, zou dat morgen direct beschikbaar moeten zijn?
Ik lees dat als je zelf unstaking al in werking alhad gezet dat je het uit moet zitten tot 30 dagen voorbij zijn. Of dit echt zo is weet ik niet. Ik kon al wel het deel unstaken wat ik in staking had staan.zenith schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:14:
Onder claim coca heb ik pas 18 september mijn 1500 coca terug, zou dat morgen direct beschikbaar moeten zijn?
hmm zou best kunnen, als jij het nu al hebt kunnen unstaken dan zal ik hem uit moet zitten gok ik zo. Zal morgen is proberen, zou wel jammer zijn als ik hierdoor 18 dagen premium misloop?Flexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:35:
[...]
Ik lees dat als je zelf unstaking al in werking alhad gezet dat je het uit moet zitten tot 30 dagen voorbij zijn. Of dit echt zo is weet ik niet. Ik kon al wel het deel unstaken wat ik in staking had staan.
Heb nog even een transactie gedaan, krijg ik 3% ipv 5%. Mooi is dat, het is nog steeds augustus.
Ja klopt. Dat wordt aangepast met terugwerkende kracht zegt ceo in discord. Alle transacties van vandaag gewoon 5%.knakworst schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:03:
Heb nog even een transactie gedaan, krijg ik 3% ipv 5%. Mooi is dat, het is nog steeds augustus.
Coca ondertussen boven 60 cent 😬
[ Voor 5% gewijzigd door Flexion1 op 31-08-2025 19:15 ]
Zou je op discord is willen vragen hoe het zit als je die unstaking eerder hebt gestart? 😇Flexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:15:
[...]
Ja klopt. Dat wordt aangepast met terugwerkende kracht zegt ceo in discord. Alle transacties van vandaag gewoon 5%.
Coca ondertussen boven 60 cent 😬
Zo die Coca app is toch een partij lelijk geworden… echt niet om aan te gluren gewoon.
Wel jammer van die nieuwe ATH @knakworst 😅
Waar staat “Claim Coca”?zenith schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:14:
Edit: bij Staking. Heb het 😅
[ Voor 6% gewijzigd door Kobject op 31-08-2025 21:15 ]
Ik kan er moelijk wakker van liggen van die +100% trade.paul-s83 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:50:
Zo die Coca app is toch een partij lelijk geworden… echt niet om aan te gluren gewoon.
Resultaat 1.5 maand COCA:
400 euro cashback
900 dollar winst op COCA
En dan wellicht nog met 2 accounts 6 maanden 60 dollar per maand cashback.
En dat met 2 COCA gestaket...
Die ath was van korte duur. Denk dat mensen de unstake knop hebben gevonden en verkopenpaul-s83 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:50:
:strip_exif()/f/image/tloCgxH34Qu10Sipo3azqLWD.jpg?f=fotoalbum_large)
Omzet bij die twee rode candles, ongeveer 30k stuks. Dat is één persoon met de hoogste status die dacht verkopen brengt meer op dan cashbackFlexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:45:
[...]
Die ath was van korte duur. Denk dat mensen de unstake knop hebben gevonden en verkopen[Afbeelding]
Waarom een limit sell als je ook market sell kunt gebruiken 😂
Ze hebben dit met terugwerkende kracht goedgezet, heb 1 transactie even bijgehouden 😀knakworst schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 19:03:
Hier ook verwerkt, mooie maand.zenith schreef op maandag 1 september 2025 @ 18:15:
[...]
Ze hebben dit met terugwerkende kracht goedgezet, heb 1 transactie even bijgehouden 😀
:strip_exif()/f/image/xAOosdcA7dfEeDIxlWZNqt3B.jpg?f=fotoalbum_large)
Kwam het volgende nog tegen op X, vond ik het wel waard om te delen. https://x.com/ellatjonas/status/1961476286569709778?s=09
Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp
knakworst schreef op maandag 1 september 2025 @ 20:49:
[...]
Hier ook verwerkt, mooie maand.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/HESNsCk7OLs44srwzkeVVKVW.jpg?f=fotoalbum_large)
😉
baas boven baasKeFFeR1208 schreef op dinsdag 2 september 2025 @ 11:46:
[...]
Wedstrijdje ver pissen doe ik altijd graag aan mee 😂
[Afbeelding]
Hoe lager hoe beter natuurlijk, meer over om sats van te kopen

En nu is er een Chinese muur van 100.000 stuks.Flexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:45:
[...]
Die ath was van korte duur. Denk dat mensen de unstake knop hebben gevonden en verkopen[Afbeelding]
In die nieuwe app is die niet meer te vindenFlexion1 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 22:45:
[...]
Voor die gene die base eurc gebruiken voor coca topup, deze werkt weer😊
Ik had iets van 40 euro cashback verzameld maar sinds de nieuwe app staat dit nu op 0.
Gbit gedaan deze week maar mijn cashback blijft op 0? nog iemand hier last van ? Heb gewoon coca in mn wallet en t standaard abbo
Gbit gedaan deze week maar mijn cashback blijft op 0? nog iemand hier last van ? Heb gewoon coca in mn wallet en t standaard abbo
Als je de currency op dollar zet zie je wel je cashback.alki schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 09:48:
Ik had iets van 40 euro cashback verzameld maar sinds de nieuwe app staat dit nu op 0.
@zenith topper
Wel fijn, net weer de boot gemist met COCA zie ik, aangezien ze per 1 sept de voorwaarden hebben aangepast.
Hebben mensen inmiddels al de volgende plutus,bybit,coca gevonden?
Bybit.eu heeft een nieuwe gratis geld actie zie bybit topic. Minder spectaculair maar nog steeds gratis geld.HaroldAllOut schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:14:
Wel fijn, net weer de boot gemist met COCA zie ik, aangezien ze per 1 sept de voorwaarden hebben aangepast.
Mijn COCA card is opeens bevroren. Als ik unfreeze card doe --> unknown error.
Wel irritant
Wel irritant
Las gisteren dat ze 20% cb gaan geven voor een maandknakworst schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 16:34:
[...]
Bybit.eu heeft een nieuwe gratis geld actie zie bybit topic. Minder spectaculair maar nog steeds gratis geld.
Deze maand. Alleen op travel, restaurants, fashion & beautyalki schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:38:
[...]
Las gisteren dat ze 20% cb gaan geven voor een maand
Denk dat ik mn mei vakantie al ga boeken dananandus schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:46:
[...]
Deze maand. Alleen op travel, restaurants, fashion & beauty
Too good to be true...alki schreef op maandag 8 september 2025 @ 08:38:
[...]
Las gisteren dat ze 20% cb gaan geven voor een maand
maximaal $100 cashback voor bestaande klantenalki schreef op maandag 8 september 2025 @ 09:14:
[...]
Denk dat ik mn mei vakantie al ga boeken dan
omdat je naar bybit.eu moet overstappen ben je een nieuwe klant. Je moet ook een nieuwe kaart aanmaken en 100 usd storten voor de 20% en dan krijg je $200 cb. Tenminste zo stond het op redditDomino schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:09:
[...]
maximaal $100 cashback voor bestaande klanten
[ Voor 8% gewijzigd door alki op 08-09-2025 10:25 ]
Dat klopt... in principe.alki schreef op maandag 8 september 2025 @ 10:19:
[...]
omdat je naar bybit.eu moet overstappen ben je een nieuwe klant. Je moet ook een nieuwe kaart aanmaken en 100 usd storten voor de 20% en dan krijg je $200 cb. Tenminste zo stond het op reddit
Veel bestaande NL klanten hebben al eerder een EU account aangemaakt en KYC doorlopen. Dan was je lekker snel klaar voor de kaart indien deze beschikbaar was. Maar bij die KYC hoorde een koppeling van je bankrekening, een sepa transactie van een euro. En juist die euro zorgt er nu voor dat je een 'oude' klant bent.
Nu zit er wel wat nuance in en lijkt het toch te werken. Even afwachten allemaal.
Kan bybit hier weer verder: Bybit Card Topic
Let op:
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.
Voor de ByBit Card kan je terecht in: Bybit Card Topic.