Binance verlaat Nederland & België - Wat te doen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 22:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Henk007 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:30:
[...]

(Na lange afwezigheid van dit forum kom ik hier, omdat ik ook in deze situatie zit)
Als Binance en Coinmerce deze one-click-transfer daadwerkelijk kunnen realiseren zonder extra kosten, dan ben ik heel tevreden.
Ik heb na de aankondiging van Binance een Bitvavo account geopend en enkele cryptocurrency overgezet, maar het merendeel nog niet, omdat veel nog in locked earnings zit. Bovendien vind ik de trade omgeving van Bitvavo op zijn minst gezegd een beetje primitief, vergeleken met Binance
Mijn belangrijkste vraag is nu
Moet ik van te voren zelf een Coinmerce account maken en verifiëren, of gebeurt dat ook "automagisch" in dit transfer proces?
Als ik het goed begrijp moet je wel een een account hebben maar hoef je niet geverifieerd te zijn. Het stappenplan zegt namelijk:
How can I transfer my funds from July 14th?

1. Login – sign into your Binance account

2. Pop-up – click on read more

3. Click check boxes – For the most seamless experience, without having to verify your identity again on Coinmerce

4. Click on the button – all that is left is to click on “I agree and request asset transfer”
Stap 3 zegt namelijk without having to verify. Ik ga er dus wel vanuit dat je een account nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy22
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12:57
HollovVpo1nt schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:55:
Nieuwe update van Binance m.b.t. transfer naar Coinmerce:

[...]

Vreemd. Ik heb echt nooit eerder van dat platform gehoord en ineens is het endorsed door binance en is zelfs de transfer gratis.

Met één druk op de knop al je assets overzetten? Klinkt te goed om waar te zijn.
Ik snap je skeptism, maar als de DNB er achter staat dan moet het toch wel te vertrouwen zijn? Binance wilt ook niet dat alle Nederlanders ineens ge-exitscammed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibriboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10-2024
jack zomer schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:23:
@Lex_101 @Ibriboy
Gewoon live chat met Binance doen. En even daar naar een oplossing vragen.
Redelijk goede ervaringen met de live chat, minimale wachttijd
Inderdaad via de chat hebben ze mijn euro’s omgezet naar USDT.

Iemand die weet wat ik met coins kan doen onder een waarde van €2 per coin? Sommige kan ik niet versturen omdat het er weinig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ibriboy schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 00:19:
[...]

Inderdaad via de chat hebben ze mijn euro’s omgezet naar USDT.

Iemand die weet wat ik met coins kan doen onder een waarde van €2 per coin? Sommige kan ik niet versturen omdat het er weinig zijn.
Er is in Binance een optie "convert low value assets to BNB"
Weliswaar tegen een relatief hoge fee, maar je hebt dan BNB, die kun je verzenden naar een andere wallet
Maar ik wacht even op de Coinmerce transfer optie, ik ga er vanuit dat die ook de kleinere assets gewoon kan overzetten. Hoewel nog niet alle coins van Binance ook op Coinmerce gelisted zijn, geloof ik.
Er blijven een paar vreemde eenden in de bijt, zoals SOLO (ooit gekregen in een airdrop) en ETHW (ook een airdrop), beide kan ik denk ik niets mee, maar het gaat over een paar dollar aan waarde

[ Voor 29% gewijzigd door Henk007 op 11-07-2023 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sy-cFfX_5Nk1FyOjcSpGxgRxREo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQnhTFsgOv5CayzaLK2aHQEJ.jpg?f=fotoalbum_large

De mail

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-04 07:55
De liquiditeit van Nederlandse exchanges is voor mij te laag om die te vertrouwen. Dus voor mij de enige optie uit velen is Coinbase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 20:40

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik had reeds een Coinbase, KuCoin en Kraken account.
KuCoin vertrouw ik niet (obviously) en zit daar enkel voor een paar shitcoins en eenvoudige futures trading.
Maar Coinbase en Kraken vind ik persoonlijk prima exchanges al is snel traden op Coinbase ook niet te vergelijken met Binance of KuCoin imo.
Ik heb sinds de aankondiging al mijn assets verplaatst naar mijn Kraken account. Groot aantal coins ook ondersteund (op Coinbase is het aanbod veel kleiner).
Ik geloof dat ik enkel mijn BTTC niet kon overzetten...maar dat is toch dood imo. Dus geconverteerd.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mangli
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Voor diegenen die ook met soortgelijke vragen zitten als ik zelf. Heb na lang overleg met de support van Binance een (beetje) beter beeld van wat er gaat gebeuren:

1. Je accepteert die consent dialog -> Alle coins die Coinmerce support worden op een nog niet bekend moment overgezet. En je Binance account blijft bestaan, maar je kunt nog alleen maar withdrawen (helaas ook geen convert naar BNB oid). Voor de overgebleven coins/tokens die Coinmerce niet ondersteund. (Overigens bestaat een kleine kans dat je account wel wordt afgesloten hierna; dit is wat de support agent me eerst vertelde namelijk :/ ).

2. Je accepteert die transfer optie niet. -> Vanaf 17 juli alleen nog maar withdrawal support op je account.

M.a.w. je kunt niet kiezen welke coins je wel en welke je niet overzet naar Coinmerce. Het is alles of niets. Ja of je moet handmatig gaan overzetten met hogere fees als gevolg.

Helaas want dan zou je meer tijd hebben om bepaalde coins nog ergens anders naartoe over te zetten. Sommige van mijn coins zijn namelijk niet meer mogelijk om te withdrawen via BEP20. Eerder wel. En ik wil ze in eigen wallet zetten.

Voor mezelf: Ik zal dus nog eens goed moeten kijken wat Coinmerce ondersteund en wat hun withdrawal fees en ondersteunde netwerken zijn...

Wat dat betreft is dit (niet zo makkelijk vindbare) overzicht wel handig: link

Erg vervelend allemaal dit alles. Zal Binance wel missen.

EDIT: Oh ja. En volgens de chat/support/FAQ van Coinmerce hoef je niet per se al een account te hebben. Als de popup/voorwaarden accepteert (via Binance; zie mail), dan krijg je automatisch een signup link van Binance om een account te openen bij Coinmerce.
Als je al wel een account bij Coinmerce hebt en hebt daar hetzelfde emailaddres als bij Binance dan gaat het automatisch. (zoniet weet ik zo even niet meer hoe het ging).

[ Voor 12% gewijzigd door Mangli op 11-07-2023 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 16:36
Bijna alles overgezet naar kraken en/of omgewisseld voor BTC en daarna overgezet.

Heb nog wat BNB staan, wat doen jullie daarmee? Omzetten naar een andere crypto, uitbetalen? Vind Eigenlijk zonder om ze weg te doen...buiten binance zover ik weer waardeloos.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Alhoewel vast goed bedoeld, is dit niets voor een forum.

[ Voor 88% gewijzigd door Taro op 14-07-2023 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Nu online

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Zit net de laatste mail van Binance nog eens te lezen.

Het is leuk dat de staking doorloopt, maar je kan na 17/7 niets meer omzetten/verkopen. Dat betekent in mijn geval dat ik al mijn kleine beetjes één voor één moet gaan overboeken. 10% locked staking is leuk, maar dit wordt een hoop gedoe voor een paar euro.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zokiz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05 09:27
Ik log net in, maar ik zie geen pop up voor het overzetten naar Coinmerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

zokiz schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 09:06:
Ik log net in, maar ik zie geen pop up voor het overzetten naar Coinmerce?
Heb je wel de mail gekregen? Het zou kunnen dat ze het in batches doen.

Ik heb namelijk de mail wel en kreeg de popup.

Coinmerce is wel een beetje special bezig met verificatie, maar goed, zal wel overbelast zijn.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle111
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-07-2023
Ik wilde het net ook doen kwam wel een pop up maar drukte nog even eerst op het linkje in de tekst en nu zie ik hem niet meer verschijnen iemand die een idee heeft hoe dat komt en wat verdere acties zijn? Verder had ik er wel nog wat vragen bij namelijk hoe log je weer op je account in op Coinmerce en maakt het uit als je account niet volledig geverifieerd is want dat kan opeens niet meer op Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAG_ScorpioN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 22:56
Vraagje, klopt het dat fiat withdrawal niet (meer) werkt? Ik probeerde net een EUR onttrekking te doen maar krijg melding dat ‘Fiat withdrawal has been temporarily suspended for your region’.

Okee ik lees dat dit al een tijdje niet meer kan, gaat fiat mee naar coinmerce als je voor de asset transfer kiest?

[ Voor 24% gewijzigd door TAG_ScorpioN op 14-07-2023 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 17:38
Ik heb crypto op Kraken en Binance. Moet nu dus van Binance af. Munten die op beide exchanges staan kan ik rechtstreeks withdrawen naar de wallet op Kraken. Andere munten eerst omzetten, wat is daarvoor aan te raden, ETH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-05 15:11
Jelle111 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:12:
Ik wilde het net ook doen kwam wel een pop up maar drukte nog even eerst op het linkje in de tekst en nu zie ik hem niet meer verschijnen iemand die een idee heeft hoe dat komt en wat verdere acties zijn? Verder had ik er wel nog wat vragen bij namelijk hoe log je weer op je account in op Coinmerce en maakt het uit als je account niet volledig geverifieerd is want dat kan opeens niet meer op Binance.
For users transferring to @Coinmerce
-

If you accidentally close the pop-up when doing so, it will show again after 4 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 13:05:
Ik heb crypto op Kraken en Binance. Moet nu dus van Binance af. Munten die op beide exchanges staan kan ik rechtstreeks withdrawen naar de wallet op Kraken. Andere munten eerst omzetten, wat is daarvoor aan te raden, ETH?
Het hoeft niet van Binance af, je assets zijn veilig en ook na 17 juli gewoon op te nemen. Je kunt dus prima je tijd nemen om het rustig over te zetten naar een andere exchange!

Wat betreft overzetten zou ik een token of coin kiezen met lage transactiekosten, XRP bijvoorbeeld of welke je ook maar het beste geschikt vind, tot 17 juli is convert ook nogsteeds mogelijk, daarna niet meer.

EUR naar USDT (Convert order) blijft beschikbaar voor opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Jelle111 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 11:12:
Omtrent het verifiëren van je account op Binance, beste even contact leggen met CS (https://binance.com/en/chat) en kiezen voor het topic het dichtst bij je probleem. Vervolgens kies je "Unsolved" gevolgd door "Not relevant" (onderaan het scherm steeds) met als resultaat een knop "Yes, transfer to ....".

Een agent zal je dan assisteren om door het proces heen te komen en je verificatie status met je te fixen!

Wat betreft de pop-up, die zal elke 4 uur opnieuw worden getoond.

Je vraag over het inloggen op je account bij Coinmerce heb ik even elders gesteld, als ik daar meer over weet, zal ik je updaten hoe dat in z'n werk gaat .

[ Voor 3% gewijzigd door Tweakez op 14-07-2023 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:06
Iemand ervaring met Nominex? Op de site beweren ze dat je handeld op binance exchange via hen. Zou dus perfect zijn, theoretisch. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
glatuin schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:20:
Iemand ervaring met Nominex? Op de site beweren ze dat je handeld op binance exchange via hen. Zou dus perfect zijn, theoretisch. Ik ben benieuwd.
Geen ervaring met Nominex zelf (nog nooit van gehoord). Echter het handelen op Binance via hen is inderdaad mogelijk. Dit kan gerealiseerd worden middels het Binance Link programma https://www.binance.com/en/link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07
Vind niet heel duidelijk at er gebeurt met je locked coins als je over gaat naar Coinmerce.
De help schijnt dat je zelf voor de 17e je locked coins moet revoken.
Liever laat ik ze uit lopen en haal ze dan pas op.
Sommige teksten lijken ook aan te geven dat na de 17e de earn producten sowieso stoppen.

Iemand dit al duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Asprine schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:34:
Vind niet heel duidelijk at er gebeurt met je locked coins als je over gaat naar Coinmerce.
Sommige teksten lijken ook aan te geven dat na de 17e de earn producten sowieso stoppen.

Iemand dit al duidelijk?
Je locked tokens, blijven locked tot einde van je subscription periode en worden dan toegevoegd aan je SPOT tegoed inclusief vergaarde rewards. Conform de initiële informatie. Ik heb eens een balletje opgegooid ook weer i.v.m. asset transfer maar verwacht dat de situatie hetzelfde blijft en dat het dan later getransferred word.

Flexible earnings worden inderdaad de 17e gestopt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Asprine schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:34:

Iemand dit al duidelijk?
Zojuist antwoord gekregen omtrent de locked tokens.

Als je ervoor kiest om over te gaan naar Coinmerce, blijven je locked subscriptions staan tot het einde van de periode dat je ze gelocked hebt.

Op het moment dat je subscription is geeindigd, dan komen je tokens/coins vrij inclusief rewards en wordt het met een eerstvolgende batch overgemaakt naar je Coinmerce account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 22:16
Vraagje; ik heb alleen EUROs (currency) staan bij binance. Als ik de transfer naar coinmerce accepteer gaan de euro's dan mee; of moet ik eerst converteren naar USDTs. ?.... de chat support snapt de vraagt niet; daar loop ik klem.. hopelijk jullie wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 14:52
Wat is de fee die er op zit om de coins over te laten zetten naar Coinmerce? Ik vind dit nergens of heb het over het hoofd gezien.
Ik twijfel tussen het overzetten naar Coinmerce of naar OKX.
Ben zelf niet meer actief in handelen op dit moment.

Wellicht dat iemand de vraag kan beantwoorden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Koen87 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:44:
Wat is de fee die er op zit om de coins over te laten zetten naar Coinmerce? Ik vind dit nergens of heb het over het hoofd gezien.
Ik twijfel tussen het overzetten naar Coinmerce of naar OKX.
Ben zelf niet meer actief in handelen op dit moment.

Wellicht dat iemand de vraag kan beantwoorden :)
Overzetten naar Coinmerce is gratis! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Coinmerce is zo gek dus niet, als je toch (bijna) niet handelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
xileS schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 19:34:
Coinmerce is zo gek dus niet, als je toch (bijna) niet handelt.
Het platform heeft zelfs de afgelopen week al redelijk wat veranderingen doorstaan, zo is een andere manier van handelen toegevoegd in plaats van de basic inrichting. En er zijn meer coins/tokens toegevoegd.

Heb het idee dat er nog wel veel meer veranderingen aankomen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibriboy
Tot wanneer kun je in Binance nog zelf coins sturen naar crypto adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Hmmm, staking op Coinmerce loopt niet over.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PDZ
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-05 11:35

PDZ

📍Damwâld

Tweakez schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 15:10:
Wat betreft de pop-up, die zal elke 4 uur opnieuw worden getoond.
Knip Wie heeft dat bedacht? Er moet toch ergens gewoon een optie zijn die je aan kunt klikken vanuit een menu of berichten?

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 15-07-2023 13:38 ]

De tiid hâldt gjin skoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Ibriboy schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 04:24:
Tot wanneer kun je in Binance nog zelf coins sturen naar crypto adressen?
Je kunt ten alle tijde je assets opnemen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
PDZ schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:59:
[...]

Knip heeft dat bedacht? Er moet toch ergens gewoon een optie zijn die je aan kunt klikken vanuit een menu of berichten?
Knip
Echter het had inderdaad wel beter gekund wat betreft de user experience. :F

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 15-07-2023 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

Knip

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 15-07-2023 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PDZ

PDZ

📍Damwâld

PDZ schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 11:59:
[...]

[mbr]Knip[/] Wie heeft dat bedacht? Er moet toch ergens gewoon een optie zijn die je aan kunt klikken vanuit een menu of berichten?
Door deze onterechte edit van een overijverige admin gaat de connotatie van mijn bericht volledig verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
PDZ schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:06:
[...]

Door deze onterechte edit van een overijverige admin gaat de connotatie van mijn bericht volledig verloren.
Verkeerde plek Pieter.
Stuur even een bericht met jou zienswijze naar de betreffende moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibriboy
Tweakez schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 12:12:
[...]

Je kunt ten alle tijde je assets opnemen ^_^
Daarmee bedoel je dus bijvoorbeeld sturen naar Bitvavo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 22:02

HollovVpo1nt

I like gadgets

Coinmerce is een Nederlandse exchange... ik ben benieuwd wat voor implicaties dat heeft. Rabobank vraagt gedetailleerde informatie over mijn crypto dit soort topics maken mij wel bang om met een Nederlandse exchange in zee te gaan, ik heb echt niet alle informatie over al mijn transacties ooit gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Ibriboy schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 14:40:
[...]

Daarmee bedoel je dus bijvoorbeeld sturen naar Bitvavo? :)
Eender welke exchange of ledger o.i.d. daarin sta je vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeffert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 12:01
pc01 schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:38:
Vraagje; ik heb alleen EUROs (currency) staan bij binance. Als ik de transfer naar coinmerce accepteer gaan de euro's dan mee; of moet ik eerst converteren naar USDTs. ?.... de chat support snapt de vraagt niet; daar loop ik klem.. hopelijk jullie wel ;)
CoinMerce heeft volgens mij helemaal geen euro's. Wel CoinMerce coins die 1 euro per stuk zijn..
Dus de kans is aanwezig dat ze niet meegaan. Of dat ze 1-op-1 worden omgezet naar CoinMerce coins..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-05 17:02
HollovVpo1nt schreef op zaterdag 15 juli 2023 @ 16:23:
Coinmerce is een Nederlandse exchange... ik ben benieuwd wat voor implicaties dat heeft. Rabobank vraagt gedetailleerde informatie over mijn crypto dit soort topics maken mij wel bang om met een Nederlandse exchange in zee te gaan, ik heb echt niet alle informatie over al mijn transacties ooit gedaan
Waarom? Het betreffende topic heeft niks te maken met of het een buitenlandse of Nederlandse exchange is. Het topic gaat over een Nederlandse bank.

Overigens. Wat is het verschil in aantal faillissementen tussen de exchanges die zich wel of niet hebben geregistreerd bij De Nederlandsche Bank? Over bang zijn gesproken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Anders zet je de euro's voor zekerheid om in usdt?

EUR to USDT Convert Market Order remain available to allow for crypto withdrawals

Het moet na vandaag ook nog mogelijk blijven zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
De meeste shitcoins heb ik inmiddels verkocht. Aantal die ik voorlopig wil houden zitten nog in een flexible Earn, als ik het goed begrijp komt morgen alles automatisch op de spot rekening (dus niet dat ik ze allemaal vandaag moet opnemen)?

Zelf wil mijn BTC ergens anders heen sturen en de altcoins eventueel naar coinmerce voor het gemak. Dit moet na vandaag ook gewoon mogelijk zijn toch? Heb nog (geen) akkoord op de Coinmerce pop up, want anders gaat alles volgens mij naar Coinmerce.

[ Voor 12% gewijzigd door xileS op 16-07-2023 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-03 22:17
Ik ben even het spoor bijster en lees het nergens terug. Ik heb wat DOT in de auction staan op binance, die laat ik lekker staan tot einde termijn en dan komen deze vrij, zelfde geldt voor de rewards (ASTR en GLMR), maar zodra dit vrij komt, hoe kan ik dit dan nog van Binance afhalen? Verkopen voor BTC (of BNB of ETH etc.) en dan withdraw kan niet meer volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mr.P!nk schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:31:
Ik ben even het spoor bijster en lees het nergens terug. Ik heb wat DOT in de auction staan op binance, die laat ik lekker staan tot einde termijn en dan komen deze vrij, zelfde geldt voor de rewards (ASTR en GLMR), maar zodra dit vrij komt, hoe kan ik dit dan nog van Binance afhalen? Verkopen voor BTC (of BNB of ETH etc.) en dan withdraw kan niet meer volgens mij?
Verkopen/handelen kan sowieso niet meer straks, maar withdrawen naar ergens anders uit wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.P!nk
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 26-03 22:17
xileS schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:39:
[...]

Verkopen/handelen kan sowieso niet meer straks, maar withdrawen naar ergens anders uit wel..
Oké, het trucje om alles om te zetten naar Xlm en dan feeloos versturen is dan dus niet meer mogelijk, maar dan moet je al die troep los van elkaar gaan versturen. Jottum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Mr.P!nk schreef op zondag 16 juli 2023 @ 18:48:
[...]

Oké, het trucje om alles om te zetten naar Xlm en dan feeloos versturen is dan dus niet meer mogelijk, maar dan moet je al die troep los van elkaar gaan versturen. Jottum!
Nope, of je zou dat vandaag allemaal nog moeten doen (lastig als je het vast hebt gezet).

Omdat ik al ook geen zin had om alles los te lopen gaan te versturen, had ik al wat alts van de hand gedaan. Later is het nieuws erbij gekomen over Coinmerce en zo te zien ondersteunen ze alle alts die ik nog over heb, dus ik overweeg om het met 1 knop over te zetten. Alleen heb ik hier geen haast mee en zou eerst ook nog wat BTC willen verplaatsen elders voordat ik Binance akkoord geef om alles te verplaatsen naar Coinmerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Weet er toevallig ook iemand wat er gebeurt met de coins die niet beschikbaar zijn op Coinmerce…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Nog geen idee. De 19de heb ik een antwoord voor je.
Heb wat troep wat niet over zou moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
Ja heb het net gevonden. Deze blijven dus staan, en kun je naar een ander wallet overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrIV
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
--

[ Voor 100% gewijzigd door MrIV op 16-07-2023 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Heb ergens meegekregen dat Euros ook meegaan naar Coinmerce. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Tweakez op 16-07-2023 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
Epice schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:06:
Weet er toevallig ook iemand wat er gebeurt met de coins die niet beschikbaar zijn op Coinmerce…
Er wordt getracht op Coinmerce ook de niet beschikbare tokens/coins die Binance wel heeft beschikbaar te stellen. Overige tokens zullen dan dus in batches gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreUhungry
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 09:14
Bij mij lukt het niet om de transfer naar coinmerce te voltooien. Als ik via de link in de email doorklik en een wachtwoord kies krijg ik elke keer een foutmelding. "Probeer het opnieuw" staat er dan. Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben/hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakez
  • Niet online
AreUhungry schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:11:
Bij mij lukt het niet om de transfer naar coinmerce te voltooien. Als ik via de link in de email doorklik en een wachtwoord kies krijg ik elke keer een foutmelding. "Probeer het opnieuw" staat er dan. Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben/hadden?
Hier raad ik je aan contact op te nemen met Coinmerce support.

Het is echter wel heel druk verwacht ik op het moment wat vermoedelijk resulteert in een rate limit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M2i6_H4nZonF7OtfsxD1k_2EmHs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ryXqBaS3HrDxFin87MQ5wfi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door Tweakez op 17-07-2023 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
yup.

ik heb via de site zelf een account gemaakt met het zelfde mail adres als ik bij binance had.
toen lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Ook locked staking is dus uitbetaald.
Eens kijken wat naar waar kan.

Staking opties op andere platformen vallen tegen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Ok, vandaag de laatste locked coins vrijgegeven, nu alles naar mijn software wallet gezet. Ik ben nog niet over uit welke mijn nieuwe exchange gaat worden. Kraken denk ik.
Zit nog wel met veel BNB waar ik nu geen behoefte meer aan heb (geen binance card meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AreUhungry
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23-05 09:14
jack zomer schreef op maandag 17 juli 2023 @ 10:20:
[...]

yup.

ik heb via de site zelf een account gemaakt met het zelfde mail adres als ik bij binance had.
toen lukt het wel.
Oke, dat zal ik binnenkort eens proberen in de hoop dat het lukt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:17

Zeeuw

5.6

Epice schreef op zondag 16 juli 2023 @ 21:16:
Ja heb het net gevonden. Deze blijven dus staan, en kun je naar een ander wallet overzetten.
Je kunt ze inwisselen voor BNB, zo heb ik mijn 'dust' opgeruimd. Coinmerce heeft wel BNB.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:46
Ok, ik heb een stomme fout gemaakt met overschrijven. Ik heb een altcoin overgemaakt naar een ETH-address, wel een eth-address gekoppeld aan mijn account. Volgens binance is de transfer completed.

Enig idee wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
Zucht zie nu dat ze in de nieuwe informatie die Binance in de mail gestuurd heeft het volgende staan:

"If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, your individual Binance wallet will in any case be closed. As a result, you will have a contractual claim corresponding with the number and type of Digital Assets that were held in your Binance account on August 17th 2023, after which you can only log in to your Binance account for informational purposes."

Als ik dat had geweten had ik veel meer alts converted naar cheap op te nemen andere alts. Nu zit ik met tientallen etherium alts waarvan het niet uit kan om ze op te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ja dat van 17 augustus viel mij zonet ook pas op, dat was niet eerder gecommuniceerd toch? Ik dacht namelijk dat ik alle tijd nog had om het te verplaatsen, maar heb alsnog ruim een maand :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware4live
Nee ik was in door eerdere berichtgeving in de veronderstelling dat de wallets op Binance actief bleven en dat de coins altijd nog opgenomen konden worden. Straks zit Binance lekker met alle crypto restanten van duizenden Nederlanders, wat vervelend is dat voor ze..

Ik wordt er wel spuug zat van dat exchanges hun eigen regels alsmaar bepalen. Ik miste laatst een aankondiging via twitter van Coinbase (omdat ik niet op twitter actief ben) waardoor ik een coin niet had opgenomen en de V2 drop miste. Nu zit ik met een V1 van die coin die niets meer waard is. Ik legde uit aan Coinbase support dat ik niet op twitter zit, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Volgens hun dus enigenschuld dikke bult. Als aandelen exchanges dit soort gein uithalen dan worden ze zwaar gestraft. Crypto exchanges zijn het nieuwe wilde westen.

[ Voor 17% gewijzigd door hardware4live op 17-07-2023 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Ik heb ook even niet op zitten letten..

Ik heb nog wat Bifi op Binance maar daar kan ik niks mee doen volgens mij.
Verkopen lukt in ieder geval niet.
Maar nu heb ik dan maar dat coinmerce gebeuren gedaan maar die hebben geen Bifi dus wat gebeurt er dan?
Moet ik ergens anders heen met die zooi of gaat coinmerce dat wel overnemen?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:06
Hier wat BDOT laten staan, met de gedachte dat withdrawen van coins mogelijk zou blijven. Wilde na de 1 op 1 swap naar DOT later dit jaar de dotjes withdrawen. Nu krijg je dan ineens bericht dat je wallet gesloten worden na een maand. En withdrawen van BDOT kan ook niet 8)7 Zeer slordig vanuit Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-05 13:26
hardware4live schreef op maandag 17 juli 2023 @ 19:55:
Zucht zie nu dat ze in de nieuwe informatie die Binance in de mail gestuurd heeft het volgende staan:

"If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023, your individual Binance wallet will in any case be closed. As a result, you will have a contractual claim corresponding with the number and type of Digital Assets that were held in your Binance account on August 17th 2023, after which you can only log in to your Binance account for informational purposes."

Als ik dat had geweten had ik veel meer alts converted naar cheap op te nemen andere alts. Nu zit ik met tientallen etherium alts waarvan het niet uit kan om ze op te nemen
Over laten schrijven naar Coinmerce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
Ja wou niet beginnen aan Coinmerce, maar dat moet maar ben ik bang (voor alles wat ondersteund is). Ze dwingen het op deze manier wel af. Ik ben wel benieuwd wat de deal tussen Coinmerce en Binance precies inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
Heb ergens gelezen dat Binance betaald wordt, een x bedrag per gebruiker… Geen idee of dat klopt. Maar ik heb dus ook maar de keuze gemaakt om alles naar Coinmerce te laten gaan.. Deze transfer kost niks, anders moet je weer fees betalen. Heb wel de meeste coins die Coinmerce niet ondersteund omgezet naar bnb. Helaas wel een paar transfers moeten doen naar andere Exchanges…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:44
Zie dat alles in spot wallet staat, had nog veel in locked staking staan die over 10 dagen afliep maar schijnbaar zijn we voorgelogen want volgens de info die ik kreeg in de mail zou die aan het einde van de periode pas uitgekeerd worden.

Na het inloggen kreeg ik trouwens een popup om funds over te zetten naar coinmerce, die had ik geweigerd omdat als je akkoord ging alles overgezet wordt en ik wou nog wat naar een andere exchange wilde withdrawen.

Nu ben ik zover dat ik de rest naar coinmerce wil versturen maar zie nergens die optie ook niet na opnieuw inloggen, tis nu laat dus zal morgen nog eens proberen in te loggen.

[ Voor 45% gewijzigd door Toerq op 18-07-2023 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Toerq schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:52:
Zie dat alles in spot wallet staat, had nog veel in locked staking staan die over 10 dagen afliep maar schijnbaar zijn we voorgelogen want volgens de info die ik kreeg in de mail zou die aan het einde van de periode pas uitgekeerd worden.

Na het inloggen kreeg ik trouwens een popup om funds over te zetten naar coinmerce, die had ik geweigerd omdat als je akkoord ging alles overgezet wordt en ik wou nog wat naar een andere exchange wilde withdrawen.

Nu ben ik zover dat ik de rest naar Coinmerce wil versturen maar zie nergens die optie ook niet na opnieuw inloggen, tis nu laat dus zal morgen nog eens proberen in te loggen.
Dat van die staking was voor mij ook een verrassing. De communicatie leek iets anders te suggereren, maar dit sluit wel aan bij 17/8 als uiterlijke opname datum. Anders had je tot begin/half oktober nog coins in de staking gehad kunnen hebben.

Ik val in herhaling, maar de staking op andere platforms valt mij erg tegen.

Verder komt die pop-up voor Coinmerce om de zoveel tijd automatisch weer in beeld.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangli
Toerq schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:52:
Nu ben ik zover dat ik de rest naar coinmerce wil versturen maar zie nergens die optie ook niet na opnieuw inloggen, tis nu laat dus zal morgen nog eens proberen in te loggen.
Zag in de mail over 17 Augustus wel een link waarmee het mogelijk zou zijn om die popup te zien (zelf nog niet geprobeerd, want ben er nog niet aan toe, maar die zou je kunnen proberen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• solidslayer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:49
Zoals velen het al opmerkte, was ik ook verbaasd over het vrijkomen van de staking. Heb alles inmiddels weggehaald, ik had nog, waarvan ik dacht, genoeg BNB om dit over te zetten naar metamask, maar het bedrag is te klein, rond de 2 EUR aan BNB couverts, dit kan ik niet meer weghalen..

Mijn vriendin kwam er gisteren pas achter (ja net te laat) dat ze nog wat EUR op haar binance card had staan, deze kan ook niet meer opnemen. Is er nog een mogelijkheid om ca 100 EUR weg te sluizen? Converten naar BNB gaat niet daar is het bedrag te groot voor en je kan het ook nergens naar withdrawen. De optie naar Visa card is gesloten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Laatst online: 10-05 11:16
Die foutmelding komt vermoedelijk omdat je speciale tekens had gebruikt in het wachtwoord, dat vindt Coinmerce kennelijk niet fijn, dus tekens als #$%^&*()!@ slikt hun script niet. Had ik ook problemen mee, zonder die speciale tekens gaat het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03 17:44

alvv

Epice schreef op maandag 17 juli 2023 @ 21:36:
Heb ergens gelezen dat Binance betaald wordt, een x bedrag per gebruiker… Geen idee of dat klopt. Maar ik heb dus ook maar de keuze gemaakt om alles naar Coinmerce te laten gaan.. Deze transfer kost niks, anders moet je weer fees betalen. Heb wel de meeste coins die Coinmerce niet ondersteund omgezet naar bnb. Helaas wel een paar transfers moeten doen naar andere Exchanges…
Ze krijgen er een hoop klanten erbij, logisch dat ze ervoor betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alvv

alvv

Antifon schreef op maandag 17 juli 2023 @ 20:51:
Hier wat BDOT laten staan, met de gedachte dat withdrawen van coins mogelijk zou blijven. Wilde na de 1 op 1 swap naar DOT later dit jaar de dotjes withdrawen. Nu krijg je dan ineens bericht dat je wallet gesloten worden na een maand. En withdrawen van BDOT kan ook niet 8)7 Zeer slordig vanuit Binance.
Ik heb met Binance vandaag gechat, ze zetten DOT terug op je account, ook als is die locked in de auction.
En dan gaat die met de batch mee naar coinmerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscream
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-05 13:24
Over laten zetten naar Coinmerce is makkelijker dan Bitvavo, maar die laatste heeft volgens mij een stuk lagere trading fees. Ik heb beiden nog niet eerder gebruikt. Heb maar 1 currency en de transfer fees stellen niet veel voor.

Is er een reden (los van overzet gemak) om specifiek voor Coinmerce te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
Starscream schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:08:
Gemak, ik heb al mijn coins nu in software wallet (Trust Wallet). Niet alle exchanges zijn goed verzekerd tegen diefstal; er gebeuren wel eens incidenten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SPMatthee
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 09-12-2023
Als je de popup om wat voor reden dan ook hebt gesloten, kan je op het Binance overzicht (als je ingelogd bent) rechtermuisklik 'inspect' doen en naar 'Application' > 'Local Storage' gaan, en daar het item met de key 'NL-tnc-kyc-poper' verwijderen. Dan de pagina verversen en de popup is er weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv

alvv

Starscream schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 16:08:
Over laten zetten naar Coinmerce is makkelijker dan Bitvavo, maar die laatste heeft volgens mij een stuk lagere trading fees. Ik heb beiden nog niet eerder gebruikt. Heb maar 1 currency en de transfer fees stellen niet veel voor.

Als Binance de service niet had aangeboden dan had ik Coinmerce nooit gekend.
Bybit heeft niet alle coins dus ik heb bepaalde coins laten staan en de service geaccepteerd.
Volume bij Coinmerce is zeer laag dus niet ideaal om te handelen.
voor hodl maakt waarschijnlijk niet zoveel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:07
Als je overgaat naar coinmerce gaan dan alle coins over of kun je ook een selectie maken?
Anders is het waarschijnlijk een kwestie van de coins die je ergens anders wil parkeren eerst eraf halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Emcee schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:41:
Als je overgaat naar coinmerce gaan dan alle coins over of kun je ook een selectie maken?
Anders is het waarschijnlijk een kwestie van de coins die je ergens anders wil parkeren eerst eraf halen?
Het is alles of niets. Ik heb dus ook eerst coins die ik elders wil gebruiken overgeboekt.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Vraagje. Heeft iemand hier ook een de-fi wallet (de nieuwe zonder private key) met pre-orders eraan vast gekoppeld?

Om te beginnen, ik ben nieuw hierin. Begin juni wilde ik voor het eerst wat meme coins kopen in de presale. Heb een defi wallet aangemaakt en 2 coins in de presale gekocht. Ik kan deze coins claimen nadat de presale afgelopen is. Helaas kan ik de coins alleen claimen met deze wallet. Door de vertrek van Binance uit NL zou ik mijn wallet moeten importeren in een andere wallet om de koppeling te behouden. Importeren is mogelijk met o.a. een private key. Alleen hebben de nieuwe de-fi wallets van Binance geen private keys meer.

Heb Wert (betaling ging via Wert) en de 2 coinverstrekkers gesproken over mijn situatie. Ook heb ik Binance een aantal keer gecontacteerd. Als ik mijn wallet niet kan importeren in een andere wallet raak ik mijn coins kwijt (omdat er geen koppeling meer is en ik ze dan niet meer kan claimen). Gaat om kleine bedragen, maar ik vind dit wel jammer. Binance heeft mij tijdens mijn eerste chatsessie aangegeven dat ze ervoor zullen zorgen dat er alsnog private keys gegenereerd kunnen worden voor de nieuwe de-fi wallets. Dit om mensen zoals ik tegemoet te komen. Dit proces kan maanden duren.

Hierdoor mijn vraag of er andere mensen hier zijn met dezelfde issue. En ben ook benieuwd wat jullie uiteindelijk gedaan/besloten hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Suli op 19-07-2023 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangli
Erg jammer dit.

Wordt gewoon nogmaals voorgelogen. Er wordt duidelijk bij Binance gezegd dat ze alle informatie naar Coinmerce zullen doorgeven (en dus vrijwel niks hoeft te doen om een account aan te maken). Maar je moet alle rompslomp alsnog doen! (Telnummer, Identificatie etc etc).

Bij binance zeggen ze (op de popup):
If you choose to exercise your right to data portability, the datasets we will migrate to Coinmerce, includes: your full name, mobile number, date of birth, email address, a copy of your ID and whether it was verified and approved as part of the Know Your Customer (“KYC”) process, nationality, address, country of residence, source of funds, a possible reason for using Coinmerce, the date you registered with Binance, and the date or dates that you provided personal information to Binance in order to comply with KYC requirements.
Maar bij Coinmerce zeggen ze doodleuk:
Als je akkoord geeft aan Binance worden een aantal gegevens overgezet zoals je naam, geboortedatum en adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:17

Zeeuw

5.6

Het is allemaal een beetje kansloos inderdaad.
Zodra het op Coinmerce staat verkoop ik de boel en laat ik die exchanges met rust. Ik koop er wel een ijsje van.

Iemand een idee hoe je bij beide sites al je gegevens kunt laten verwijderen? Ik wil er niks meer mee te maken hebben.

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-05 09:00
Zojuist op de knop gedrukt om mijn pf te verplaatsen naar coinmerce. Verwachte transferdatum staat op 19 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:40
Bij mij de acceptatie gedaan bij Binance voor de transistie naar CoinMerce.

Kreeg binnen een minuut de melding dat het klaat staat en ik net zoals hierboven vermeld verder kan door op de knop te drukken en wat "overgezet " zou zijn/worden.

Hier ook het hele process doorlopen, alleen na stap 9 gaat het fout. Op de laptop het land kiezen gaat niet, gelukkig kan ik kiezen om verder te gaan via de telefoon, via de QR code. Staat midden tussen de tekst. Werkt wel met wat bewegingen, en kom bij idenfy terecht. Zucht idd weer ID kaart scannen, krijg melding van dat mijn iPhone geen bruikbare camera heeft??????) - Drie keuzes, een is via een qr code ( hoe ga je dat kunnen gebruiken?), andere browser ( wat heeft dat met de camera te maken) en werk dus niet. Dus moet nu hun app gebruiken...

Is dat betrouwbaar dan, wat halen ze nog meer binnen?

Iemand ook dit onder handen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-05 09:00
Lord Anubis schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:28:
Bij mij de acceptatie gedaan bij Binance voor de transistie naar CoinMerce.

Kreeg binnen een minuut de melding dat het klaat staat en ik net zoals hierboven vermeld verder kan door op de knop te drukken en wat "overgezet " zou zijn/worden.

Hier ook het hele process doorlopen, alleen na stap 9 gaat het fout. Op de laptop het land kiezen gaat niet, gelukkig kan ik kiezen om verder te gaan via de telefoon, via de QR code. Staat midden tussen de tekst. Werkt wel met wat bewegingen, en kom bij idenfy terecht. Zucht idd weer ID kaart scannen, krijg melding van dat mijn iPhone geen bruikbare camera heeft??????) - Drie keuzes, een is via een qr code ( hoe ga je dat kunnen gebruiken?), andere browser ( wat heeft dat met de camera te maken) en werk dus niet. Dus moet nu hun app gebruiken...

Is dat betrouwbaar dan, wat halen ze nog meer binnen?

Iemand ook dit onder handen gehad?
Ik had op een android alleen het probleem dat Chrome geen toestemming had om de camera en microfoon te gebruiken. Dit heb ik tijdelijk aangezet en toen liep ik er probleemloos doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:40
Kruitdamp schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 14:34:
[...]

Ik had op een android alleen het probleem dat Chrome geen toestemming had om de camera en microfoon te gebruiken. Dit heb ik tijdelijk aangezet en toen liep ik er probleemloos doorheen.
Het aparte is dat het om toestemming vroeg en ik dat gaf en toen en nog steeds niet werkt. Idem op mijn zoon en vrouw hun telefoon ( iPhones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Kruitdamp schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 11:16:
Zojuist op de knop gedrukt om mijn pf te verplaatsen naar coinmerce. Verwachte transferdatum staat op 19 juli?
Bij mij staat dat er ook sinds gisteren, maar volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze vanaf de 20e dagelijks coins over gaan zetten.

Ik zie wel wanneer het gebeurd.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
mijn coins zijn aangekomen op coinmerce.
inclusief shit die ze nog niet (of nooit) suporten.

binance is leeg en letterlijk 2 sec geleden de mail ontvangen dat de coins zijn gearriveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Mijn binance is ook nul.
En alles staat inmiddels bij coinmerce.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dear Binancian,

We are thrilled to announce that the first batch of assets has been successfully transferred to Coinmerce starting from July 19th. This enables a vast majority of users to access their funds and continue trading on the Coinmerce platform.

You can still easily transfer your assets by simply accepting the pop-up notification on either the Binance app or website. Once you accept the pop-up, your assets will be smoothly migrated the next day. It's a quick and hassle-free process to ensure your funds are securely moved to Coinmerce for continued trading.

We would like to draw your attention to a few important updates and reminders:

Euro Transfer to Coinmerce:
Please note that Euro (EUR) cannot be directly transferred to Coinmerce or withdrawn from Binance. However, you can conveniently convert your EUR to USDT through the "Convert" feature on Binance. By doing so, your USDT balance will be automatically transferred to Coinmerce the day after you accept the pop-up. Alternatively, you can manually withdraw your USDT.

Non-Listed Coinmerce Tokens:
Coinmerce accepts a wide range of cryptocurrencies. However, there are specific tokens that cannot be transferred, namely XMR, XVG, ZEC, PHA, FIRO, DASH, PAXG, USTC, TORN, BCC, ETHBULL, ETHBEAR, BULL, BEAR, ARPA, ATA, BEAM, MOB, OOKI, PIVX, MEETONE, SFM, SGT, and TRIBE. Rest assured, if you hold any of these 24 cryptocurrencies, they will remain on Binance. To facilitate your trading, we will open the "Convert" feature for these tokens, allowing you to sell them for USDT in a few days. Once you've accepted the pop-up, the USDT equivalent will be automatically transferred to Coinmerce the following day, or you can choose to withdraw them in their native form manually if you prefer.

Non-Listed Binance Tokens:
If you have tokens on Binance that are not listed on our platform, they will be automatically transferred to Coinmerce as well. However, please be aware that these tokens will be placed in withdrawal-only mode on Coinmerce similar to Binance. You can decide whether to hold or withdraw these assets on the Coinmerce platform. Keep in mind that it might take a few days for Coinmerce to update their wallet and display all the non-listed tokens accurately due to their wide variety. Rest assured, Coinmerce will securely hold these tokens for you.

NFTs (Non-Fungible Tokens):
Please note that NFTs cannot be transferred to Coinmerce. If you have any NFTs in your Binance account, we kindly ask you to withdraw them before August 17th, 2023.

We hope this information clarifies any questions you might have about the asset transfer process. If you have further inquiries or require assistance, please don't hesitate to reach out to our support team.

Kind regards,

Your Binance Team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Zeeuw schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:08:
Het is allemaal een beetje kansloos inderdaad.
Zodra het op Coinmerce staat verkoop ik de boel en laat ik die exchanges met rust. Ik koop er wel een ijsje van.

Iemand een idee hoe je bij beide sites al je gegevens kunt laten verwijderen? Ik wil er niks meer mee te maken hebben.
Deze route?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5NPIw69GYPGAr6mFzQiuHxiFGYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LpaZCx4GbbvPJLYZ4wfDQ3CK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NVWTleExFnt66BlfAEPZBcVRxCY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3wYbg4NnS2NnFR0z0cEppnpE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/He9NQJWQ7VLBMHgFgWZzKsZNrfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5quop9MCPiPvBxRox5dboFIf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
deze route lijkt in elk geval bij mij niet te werken.
vermoed eigenlijk dat dit momenteel helemaal niet werkt voor de nld users...
Dit in verband met gegevens die van A naar B moeten.
B moet dit weer melden bij belastingdiensten etc. etc.

de melding die ik krijg is dat het misschien is omdat er meer dan 5usd op staat,
Maar de account is leeg, enigste advies is de helpdesk. Nu vind ik het niet belangrijk genoeg dus ik zie het over een paar weken nog wel keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
jack zomer schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:25:
[...]

deze route lijkt in elk geval bij mij niet te werken.
vermoed eigenlijk dat dit momenteel helemaal niet werkt voor de nld users...
Dit in verband met gegevens die van A naar B moeten.
B moet dit weer melden bij belastingdiensten etc. etc.

de melding die ik krijg is dat het misschien is omdat er meer dan 5usd op staat,
Maar de account is leeg, enigste advies is de helpdesk. Nu vind ik het niet belangrijk genoeg dus ik zie het over een paar weken nog wel keer
Hij werkt bij mij ook niet merk ik net.

Zal wel punt 1 zijn denk ik, restricted country.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GD_t-oYSa1UGd2HXw-7SzBDYa30=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CEmDLSkXsd9p5NHQ53u54mw2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeeS
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-05 16:27
Vergeet niet om je account statement met datum 1 januari 2023 te downloaden voordat je account verdwenen is. Dit voor evt. vragen van de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Nu online

m-vw

Ik heb ook nog één zo'n NFT die je ooit van Binance kreeg. Volgens mij kan je daar helemaal niets mee, zelfs niet verplaatsen naar een wallet.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:48
Hm ik heb gister rond 19u een email gekregen van Binance dat de transfer naar Coinmerge rond is maar daar zie ik ze nog steeds niet staan, alles staat nog op Binance...

Even een support ticket openen bij Binance dan maar...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste