Binance verlaat Nederland & België - Wat te doen?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:23

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 09:38:
Hm ik heb gister rond 19u een email gekregen van Binance dat de transfer naar Coinmerge rond is maar daar zie ik ze nog steeds niet staan, alles staat nog op Binance...

Even een support ticket openen bij Binance dan maar...
Heb enkel een mail gezien dat ze gestart zijn, zoals een paar berichten terug te lezen is.
Heb jij echt een bevestiging gehad dat jouw transfer rond is?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 14:08
m-vw schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:16:
[...]

Heb enkel een mail gezien dat ze gestart zijn, zoals een paar berichten terug te lezen is.
Heb jij echt een bevestiging gehad dat jouw transfer rond is?
Had deze email van Binance gekregen maar op coinmerce dashboard staat: "Binance Transfer Status: Pending"
Dear Binancian,

We are thrilled to announce that the first batch of assets has been successfully transferred to Coinmerce starting from July 19th. This enables a vast majority of users to access their funds and continue trading on the Coinmerce platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:20:
[...]

Had deze email van Binance gekregen maar op coinmerce dashboard staat: "Binance Transfer Status: Pending"

[...]
Ik heb deze ook ontvangen..

Er staat nergens letterlijk dat jouw/mijn tegoeden overgeboekt zijn, enkel dat er tegoeden overgeboekt zijn.
Maar ik snap de verwarring wel.

Deze mail past goed in het rijtje van andere verwarrende mails die Binance de afgelopen tijd verstuurd heeft.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-06 22:52

Zeeuw

5.6

Mijn coins zijn inmiddels overgezet en ik heb ze verkocht. De Euro's staan ook al op mijn rekening.

Wel vaag, word net gebeld door Blockchain.com met een vraag over mijn wallet, zou 4,2 bitcoin op staan. Toen ik zei dat ik zou inloggen om het te controleren werd de verbinding verbroken. Weer een ander topic uiteraard maar wel toevallig net nu dit speelt.... (Blockchain wallet is leeg overigens.)

[ Voor 11% gewijzigd door Zeeuw op 21-07-2023 11:02 ]

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

FlashBang

Hoi.

Zeeuw schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:40:
Mijn coins zijn inmiddels overgezet en ik heb ze verkocht. De Euro's staan ook al op mijn rekening.

Wel vaag, word net gebeld door Blockchain.com scammers met een vraag over mijn wallet, zou 4,2 bitcoin op staan. Toen ik zei dat ik zou inloggen om het te controleren werd de verbinding verbroken. Weer een ander topic uiteraard maar wel toevallig net nu dit speelt.... (Blockchain wallet is leeg overigens.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
1e (test) BTC opname vanuit Binance is gelukt, doe ik daarna een 2e transactie naar hetzelfde adres. Krijg ik gelijk een melding dat er een review gaat plaatsvinden ofzo, kan 12 uur duren :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:08
Ik heb nog wat BETH (staked eth) op Binance staat.
Echter zijn er geen opties meer om hier iets mee te doen.
verkopen naar EUR mag niet meer.
Convert naar eth mag niet meer
withdraw mag ook niet.

iemand een idee?

Binance support gebruikt
Schijnbaar moest ik de BETH nog "redeem'en", dit duurt 5 dagen, daarna word het omgezet naar ETH.

[ Voor 23% gewijzigd door Nordcore op 21-07-2023 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 11:22

Pantalaimon

Daemon.

Ik heb de 19e de migratie naar Coinmerce gestart. Eerst stond er dat de coins die dag ook zouden worden overgezet. Sinds gisteren staat er dat er elke 24u coins worden overgezet.

Nu heb ik op mijn Coinmerce account nog steeds niks ontvangen, maar mijn Binance account is inmiddels wel helemaal leeg. Klopt het dat hier een vertraging tussen zit, of moet ik mij zorgen maken?

Think of me long enough to make a memory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
zit wel wat vertraging in.

mijn binance was eerder leeg dan dat ik naar een notificatie over ontving.
ook de meldingen van dat het gelukt was kwamen met vertraging, zowel vanuit binance als coinmerce

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Pantalaimon schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:51:
Ik heb de 19e de migratie naar Coinmerce gestart. Eerst stond er dat de coins die dag ook zouden worden overgezet. Sinds gisteren staat er dat er elke 24u coins worden overgezet.

Nu heb ik op mijn Coinmerce account nog steeds niks ontvangen, maar mijn Binance account is inmiddels wel helemaal leeg. Klopt het dat hier een vertraging tussen zit, of moet ik mij zorgen maken?
Zorgen maken hoop ik niet, maar ik heb hetzelfde probleem. Bij Coinmerce zie ik onder opname adressen BNB staan met bij status een oranje bolletje… Dus neem aan dat er wel al een connectie is gemaakt tussen beide..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibriboy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10-2024
Waarom staat er in Coinmerce als ik BTC wil verkopen een bedrag bij MAX wat €4 minder is als wat ik aan BTC heb? Overigens ook bij Tether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Heb af en toe het idee dat ze bij Coinmerce wat aan hun infrastuctuur moeten doen.

App laad traag en ook al diverse keren de melding gehad dat ik het verificatieproces nog moet doorlopen.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik had bijna alles verhuisd vanaf Binance naar een andere exchange/wallet. Ik heb net ingelogd om m'n account daar te verwijderen, maar zag dat er nog voor een kleine hoeveelheid (pakweg 10eu) aan ETH staat.

Het is echter net te weinig om te transferren (minimum transferbedrag is hoger dan de waarde). Ik lijk er verder niets mee te kunnen; traden voor andere coin met lager minimum kan niet meer, en het is ook niet voldoende om de 'sell' optie te gebruiken.

Heeft iemand hier nog een slimme suggestie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware4live
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 13:21
sOid schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:59:
Ik had bijna alles verhuisd vanaf Binance naar een andere exchange/wallet. Ik heb net ingelogd om m'n account daar te verwijderen, maar zag dat er nog voor een kleine hoeveelheid (pakweg 10eu) aan ETH staat.

Het is echter net te weinig om te transferren (minimum transferbedrag is hoger dan de waarde). Ik lijk er verder niets mee te kunnen; traden voor andere coin met lager minimum kan niet meer, en het is ook niet voldoende om de 'sell' optie te gebruiken.

Heeft iemand hier nog een slimme suggestie?
Transactie kosten van het ETH netwerk is de reden dat ik noodgedwongen mijn rommel naar coinmerce heb laten verhuizen. Ze kwamen ook pas met de de aankondiging dat de wallets onbruikbaar worden nadat de datum van het converten verstreken was :+ Je kan het doneren aan binance (niets doen) of het (als je dat de moeite waard vindt) laten overzetten naar coinmerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
hardware4live schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:07:
[...]

Transactie kosten van het ETH netwerk is de reden dat ik noodgedwongen mijn rommel naar coinmerce heb laten verhuizen. Ze kwamen ook pas met de de aankondiging dat de wallets onbruikbaar worden nadat de datum van het converten verstreken was :+ Je kan het doneren aan binance (niets doen) of het (als je dat de moeite waard vindt) laten overzetten naar coinmerce.
Ik kon de ETH blijkbaar nog wel converten naar BNB (goh...) dus ik heb dat maar gedaan. Staat nu op lokaal wallet. Misschien dat ik er in de toekomst nog iets mee kan. Zo niet, dan gaat het maar om een eurootje of 14 en overleef ik het ook wel weer ;)

Wat een geklooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:11
Als ik het goed begrijp hoef je dus niet eerst een account bij coinmerce aan te maken als je proces van de popup gaat volgen?

En hoe is coinmerce vergeleken met Kraken om van crypto naar euro's op je bankrekening te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokencore
  • Laatst online: 06:56
Het merendeel van mijn coins bij Binance zijn automatisch overgezet naar Coinmerce. Nu had ik nog wat ZEC staan wat niet overgezet kon worden naar Coinmerce. Deze heb ik nu handmatig naar USDT overgezet, gaat dit nu alsnog automatisch naar Coinmerce of moet dat handmatig met transfer-fee's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emeffert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 14:58
Brokencore schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 21:34:
Het merendeel van mijn coins bij Binance zijn automatisch overgezet naar Coinmerce. Nu had ik nog wat ZEC staan wat niet overgezet kon worden naar Coinmerce. Deze heb ik nu handmatig naar USDT overgezet, gaat dit nu alsnog automatisch naar Coinmerce of moet dat handmatig met transfer-fee's?
Handmatig overmaken naar Coinmerce kan ook gratis.. Het adres wordt gezien als een "internal" adress en de transfer is dan gratis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 14:08
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 10:20:
[...]

[...]
Inmiddels is alles overgemaakt naar Coinmerce, dus kan meerdere dagen duren en dashboard geeft dus geen verwachtingen. Assets waren al eerder van Binance af maar duurt dus even voordat het bij Coinmerce aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Oké, lekker duidelijk. Ik kreeg de pop-up, plaatste een vinkje en drukte op bevestigen. Vervolgens ging er een timer aftellen op de bevestigingsknop. Ik dacht even dat dat bedenktijd was voor als je wilt annuleren, maar blijkbaar moest je dan nog een keer clicken. Na aflopen timer ging popup weg en heb ik geen bevestiging van dat er iets gebeurd zou zijn en de popup krijg ik ook niet meer...
SPMatthee schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 09:45:
Als je de popup om wat voor reden dan ook hebt gesloten, kan je op het Binance overzicht (als je ingelogd bent) rechtermuisklik 'inspect' doen en naar 'Application' > 'Local Storage' gaan, en daar het item met de key 'NL-tnc-kyc-poper' verwijderen. Dan de pagina verversen en de popup is er weer.
Dit werkt helaas ook niet. Ik ben bang dat een stomme pop-up blocker de rest van proces heeft geblockt en ik nu in niemandsland zit.

[ Voor 40% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-07-2023 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:23:
Oké, lekker duidelijk. Ik kreeg de pop-up, plaatste een vinkje en drukte op bevestigen. Vervolgens ging er een timer aftellen op de bevestigingsknop. Ik dacht even dat dat bedenktijd was voor als je wilt annuleren, maar blijkbaar moest je dan nog een keer clicken. Na aflopen timer ging popup weg en heb ik geen bevestiging van dat er iets gebeurd zou zijn en de popup krijg ik ook niet meer...

[...]

Dit werkt helaas ook niet. Ik ben bang dat een stomme pop-up blocker de rest van proces heeft geblockt en ik nu in niemandsland zit.
Geen welkom mailtje gehad van Coinmerce (bij mij zat die in de spambox)? Van Binance zelf heb ik geen bevestiging gehad geloof ik, sterker nog ik kreeg afgelopen dagen nog steeds verschillende reminders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
xileS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:37:
[...]

Geen welkom mailtje gehad van Coinmerce (bij mij zat die in de spambox)? Van Binance zelf heb ik geen bevestiging gehad geloof ik, sterker nog ik kreeg afgelopen dagen nog steeds verschillende reminders..
Nee, kreeg je die direct? En wat zagen jullie na drukken op de Accept knop? En moest je twee keer drukken? 1 keer om de timer te starten en dan bevestigen in die tijd?

Heel irritant dit, was een bevestigingsscherm teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:45:
[...]

Nee, kreeg je die direct? En wat zagen jullie na drukken op de Accept knop? En moest je twee keer drukken? 1 keer om de timer te starten en dan bevestigen in die tijd?

Heel irritant dit, was een bevestigingsscherm teveel gevraagd?
Volgens mij duurde het even, maar ik zag het ook echt pas later in mijn spambox. Anders wacht je vandaag nog even af, je hebt nog tijd. Volgens mij heb ik ook maar 1x op accept geklikt en begon er idd iets af te tellen, maar was de knop dacht ik niet klikbaar, dus ik betwijfel of je wel nog een keer moest klikken hoor..

[ Voor 8% gewijzigd door xileS op 24-07-2023 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
xileS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:46:
[...]

Volgens mij duurde het even, maar ik zag het ook echt pas later in mijn spambox. Anders wacht je vandaag nog even af, je hebt nog tijd. Volgens mij heb ik ook maar 1x op accept geklikt en begon er idd iets af te tellen, maar was de knop dacht ik niet klikbaar, dus ik betwijfel of je wel nog een keer moest klikken hoor..
Ja hij leek greyed out, dus niet geprobeerd ook. Ik wacht het nog even af, maar niet netjes om geen bevestiging te geven over stappen als het om transfer van iemands geld gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hertog_Martin schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:48:
[...]

Ja hij leek greyed out, dus niet geprobeerd ook. Ik wacht het nog even af, maar niet netjes om geen bevestiging te geven over stappen als het om transfer van iemands geld gaat.
Ja precies, volgens mij viel er niks te klikken.. Vanuit Binance heb ik volgens mij ook geen bevestiging mail gehad, maar blijf ik herinneringen krijgen dat ik voor 17 augustus mijn funds moet verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-06 17:52
Ik heb de pop up gehad, netjes alle stappen gevolgd, maar paar dagen later nog steeds niets veranderd. Alles staat nog bij Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
thekingmatt3 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:12:
Ik heb de pop up gehad, netjes alle stappen gevolgd, maar paar dagen later nog steeds niets veranderd. Alles staat nog bij Binance.
Bij mij ook, maar er werd wel al aangegeven dat het eventjes kan duren. Wel al een email van Coinmerce gekregen voor een nieuwe account neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

Hertog_Martin schreef op maandag 24 juli 2023 @ 11:23:
Dat was niet heel duidelijk nee. Maar tijdens de countdown is de knop sowieso geblokkeerd. Daarna verdwijnt de popup, en is bij mij het proces gestart in ieder geval (wat de functie van die countdown dan wel is is mij een raadsel). Inmiddels heb ik na 4 dagen mijn funds bij coinmerce ontvangen.

Al met al vind ik de hele gang van zaken erg verwarrend geregeld. Géén bevestiging vanuit Binance dat het proces gestart is. Ik kreeg wel de mails van Coinmerce om mijn account aan te maken. Wel moest ik me daar opnieuw verifieren. Vervolgens bleef het erg lang stil van beide kanten, met uitzondering van generieke mailtjes van Coinmerce, en app notificaties van Binance dat ik vooral niet moest vergeten mijn coins te migreren. Hallo? dat proces loopt als het goed is al...

Daarna was ineens, zonder melding, mijn Binance wallet leeg, en op Coinmerce stond ook nog niks. Pas na een aantal dagen stonden mijn coins wel op Coinmerce, weer zonder bericht.

Volgens mij heb ik nu alle funds in mijn Coinmerce wallet staan, maar het proces staat daar nog steeds als 'Pending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Ik had wel de laatste checkbox niet aangevinkt met exclusive offers en personalized recommendations van coinbase. Als dat nodig was om ook mails te ontvangen over aanmaken account mocht dat wel duidelijker. Naja ik wacht het af, maar wel slordig dit. Een simpel duidelijk confirmatiescherm met wat je mag verwachten daarna zou veel verhelpen.

Edit: oké inmiddels mail van Coinmerce dat ze de gegevens van Binance hebben gekregen. Vervolgens wordt gevraagd om in te loggen.

Ik had nog geen account, maar die is dus wel al aangemaakt alleen wordt dat niet duidelijk zo. Je moet dan dus niet account aanmaken klikken maar voor wachtwoord reset gaan, je account is er al. Moest wel verificatie doen nog.

[ Voor 34% gewijzigd door Hertog_Martin op 24-07-2023 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thekingmatt3
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-06 17:52
xileS schreef op maandag 24 juli 2023 @ 12:33:
[...]

Bij mij ook, maar er werd wel al aangegeven dat het eventjes kan duren. Wel al een email van Coinmerce gekregen voor een nieuwe account neem ik aan?
Het is nu van Binance af, nog niet bij coinmerce erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
thekingmatt3 schreef op maandag 24 juli 2023 @ 22:02:
[...]

Het is nu van Binance af, nog niet bij coinmerce erbij.
Ja viel bij mij hetzelfde op. 0 euro op binance. Zelfs een coin die niet op coinmerce staat is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Ik heb enkel nog zo'n Moonitor NFT die ze vorig jaar uitdeelde op Binance staan. Volgens mij is die niet weg te krijgen. Of heeft iemand dit wel al gedaan?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Inmiddels staan mijn Binance funds ook safu op Coinmerce sinds afgelopen nacht zo te zien. Blijkbaar heeft die ook een aantal waardeloze muntjes (BCX, ETF, SBTC, ETHW) overgezet, waarvan ik van 3 niet wist dat ik die had. Daar staan een uitroepteken als logo erbij. Geen idee wat ik hiermee kan, volgens mij (voorlopig) niks.

Valt mij ook op dat Coinmerce geen API aanbiedt, om bv in Delta of een andere app te verbinden om je tegoeden bij te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hertog_Martin
Hm Coinmerce heeft een minimale ordergrootte van 10 euro voor zowel koop, verkoop als swap. De <10 euro posities vanaf Binance kan ik dus niets mee nu. Tevens is mijn GAS wel overgezet en zichtbaar in Coinmerce Wallet, maar is dit in zijn geheel niet verhandelbaar. Op Verkoop klikken leidt dan tot een 404 pagina.

Heb voor de rest alles overgemaakt naar mijn bankrekening. Ben na 6 jaar hodlen wel klaar met crypto, mede vanwege dit Binance gezeur. Om de paar maanden is er wel iets met een exchange, en fysieke lokale opslag ook niet happig op. Dus maar weer verder in euroland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pantalaimon

Pantalaimon

Daemon.

Asset transfer is nu blijkbaar volledig afgerond. Ik kreeg wel direct een mail van Coinmerce voor een aanvraag Herkomst van middelen. Nu moet ik een volledig transactie overzicht van Binance genereren over de gehele periode dat ik een account had bij Binance. Die mogelijkheid biedt Binance niet eens (max 1 jaar) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TXav
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-06 23:04
Pantalaimon schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 20:40:
.... Herkomst van middelen. Nu moet ik een volledig transactie overzicht van Binance genereren over de gehele periode dat ik een account had bij Binance. Die mogelijkheid biedt Binance niet eens (max 1 jaar) :{
Transaction history bestanden kunnen gegenereerd worden over een periode van max 12 maanden, maar je kunt wel verder terug in de tijd (kies 'customized' en voer dan een begindatum in).
Per maand kan je 6 van deze bestanden maken, dus dan heb je de afgelopen 6 jaar te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobB_W
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 06:44
Hi, bij mij is zo’n € 30,- aan USDT niet meegekomen in de asset transfer van binance naar coinmerce. Iemand tips hoe ik dit alsnog kan overzetten naar coinmerce? Ik heb in de app rondgestruind, maar kom er echt niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 10:23
Kan je trouwens ook via een andere aanbieder je assets laten uitbetalen of moet dit perse via coinmerce?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Figo112 schreef op maandag 31 juli 2023 @ 22:36:
Kan je trouwens ook via een andere aanbieder je assets laten uitbetalen of moet dit perse via coinmerce?
je kan je coins overboeken naar wie je wilt.

coinbase,
coinmerce
bitstamp
etc
etc

zolang de andere partij deze muntjes hebt, en overboekingen accepteert.

[ Voor 11% gewijzigd door jack zomer op 31-07-2023 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

m-vw schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 08:33:
Ik heb enkel nog zo'n Moonitor NFT die ze vorig jaar uitdeelde op Binance staan. Volgens mij is die niet weg te krijgen. Of heeft iemand dit wel al gedaan?
Vorige week deze vraag gesteld. Heeft iemand hier ervaring mee?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb een maandje terug alles overgezet naar Kraken en daar (3comma's) een bot aangezet in de hoop de verliezen van de afgelopen 2 jaar terug te krijgen daar alles bij Binance in de min stond :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Ik heb al mijn Binance shitcoins naar andere exchanges gestuurd (Bitvavo en Coinbase) en een deel naar Trustwallet. Andere coins naar native wallets. Sommige lage tegoeden geconverteerd naar BNB en deze ook naar Trustwallet gestuurd.

Bitcoin stond al veel langer gewoon op een hardware wallet.

Je kunt het dus gewoon withdrawen naar iedere non custodial of custodial wallet die je maar wilt. Alleen even goed letten op de netwerk opties bij withdrawen. Let erop dat de ontvangende partij ook het netwerk ondersteunt dat je bij Binance kiest. Dit gaat nog wel eens mis.

Heb zelf totaal geen interesse in Coinmerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware4live
Ik merk nu al dat het opnemen van coins een bij coinmerce een drama is. Je moet een screenshot uploaden waarin de wallet adres is te zien en de url van de website... leuke maar ik heb wallet middels browser plugins die werken zonder naar een website te gaan. Screenshots daarvan worden niet geaccepteerd. Zucht.. wat een gedoe allemaal. Heb nu toch wel spijt dat ik het naar coinmerce heb laten overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-06 23:22
hardware4live schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 14:18:
Ik merk nu al dat het opnemen van coins een bij coinmerce een drama is. Je moet een screenshot uploaden waarin de wallet adres is te zien en de url van de website... leuke maar ik heb wallet middels browser plugins die werken zonder naar een website te gaan. Screenshots daarvan worden niet geaccepteerd. Zucht.. wat een gedoe allemaal. Heb nu toch wel spijt dat ik het naar coinmerce heb laten overzetten.
M'n screenshot van Metamask in expanded view, dus waarbij ie opent in een browservenster, werd zonder probleem geaccepteerd. Maar als het om andere wallet-plugins gaat dan is dat niet altijd mogelijk natuurlijk. Dan wellicht nog eens proberen met enkel een about:blank in de adresbalk bijvoorbeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware4live
Eegee schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 22:24:
[...]

M'n screenshot van Metamask in expanded view, dus waarbij ie opent in een browservenster, werd zonder probleem geaccepteerd. Maar als het om andere wallet-plugins gaat dan is dat niet altijd mogelijk natuurlijk. Dan wellicht nog eens proberen met enkel een about:blank in de adresbalk bijvoorbeeld?
Het is uiteindelijk gelukt middels chat support en een handmatige actie vanuit hun kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 05-06 07:46
Zijn er nog mensen die BETH hadden en die dit al als automatische transfer in WBETH hebben ontvangen op Coinmerce?
Mijn funds staat nu wil in WBETH op Binance, maar is nog niet doorgezet naar Coinmerce, terwijl dit wel automatisch zou gebeuren. Iemand een idee wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-06 21:36

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vraag, ik heb naast wat coins ook nog euro's bij Binance staan. Hoe krijg ik die er het beste af?
Hij geeft alleen de optie Bank Card (Visa)1.8% Fee .. maar ik heb geen Visa :/

Ook geeft ie aan dat mijn account unverified is, terwijl ik er altijd gewoon mijn ding heb kunnen doen. Moet ik nu dan alsnog nog een ID/paspoort gaan uploaden? (dacht dat ik dat allang gedaan had btw)

begin me toch wel wat zorgen te maken nu .. ben best wel roestig merk ik :/

Is Coinmerge een optie om tijd te winnen?
Ik zou liefst zo weinig mogelijk tussenstappen willen, want doorgaans laat je overal wel weer een fee achter ..

Ik hoop dat iemand mij op het juiste spoor zetten wil...

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-08-2023 16:13 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hardware4live schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 01:36:
Het is uiteindelijk gelukt middels chat support en een handmatige actie vanuit hun kant
zelfs voor wat support lijk ik mij eerst nog moeten te verifiëren

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emeffert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 14:58
Alfa Novanta schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:12:
Vraag, ik heb naast wat coins ook nog euro's bij Binance staan. Hoe krijg ik die er het beste af?

Ook geeft ie aan dat mijn account unverified is, terwijl ik er altijd gewoon mijn ding heb kunnen doen. Moet ik nu dan alsnog nog een ID/paspoort gaan uploaden? (dacht dat ik dat allang gedaan had btw)

Ik zou liefst zo weinig mogelijk tussenstappen willen, want doorgaans laat je overal wel weer een fee achter ..

Je hebt nog steeds de optie om euro's te converten naar USDT. Die kun je dan handmatig of automatisch overzetten (beide gratis) naar Coinmerce en daar verkopen naar euro's. Of je kan ze transferren naar een exchange of wallet naar keuze natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 19:55

J.apiooo

FWN

Alfa Novanta schreef op zaterdag 5 augustus 2023 @ 16:12:

Ben jij hier al iets verder in gekomen? Hier een lotgenoot. Ik dacht dat ik tot 17-8 had om de crypto van Binance over te maken naar Bitvavo, maar mijn Binance account staat ook op 'unverified'. Je kunt nu het account niet meer verifiëren, want NL wordt niet ondersteund.

Is er een andere manier om crypto van Binance af te halen als het account niet is geverifieerd?

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Even de klantenservice aanschieten.

Super snel, en duidelijk. En meewerkend zoals al meerdere hebben gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-06 19:55

J.apiooo

FWN

jack zomer schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 23:22:
Even de klantenservice aanschieten.

Super snel, en duidelijk. En meewerkend zoals al meerdere hebben gemerkt.
Gelukkig kun je ook nog naar wallets op je whitelist crypto overmaken. Heb net mijn BTC van Binance naar een andere wallet buiten Binance kunnen overmaken.

Jaap

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

J.apiooo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:33:
Ben jij hier al iets verder in gekomen? Hier een lotgenoot. Ik dacht dat ik tot 17-8 had om de crypto van Binance over te maken naar Bitvavo, maar mijn Binance account staat ook op 'unverified'. Je kunt nu het account niet meer verifiëren, want NL wordt niet ondersteund.

Is er een andere manier om crypto van Binance af te halen als het account niet is geverifieerd?
ik heb mij nog wel kunnen valideren, via de Binance app een foto maken van je paspoort en een filmpje van je gezicht waarop je 3 getallen moet oplezen, best bizar eigenlijk als je er over nadenkt.

Maar fiat via een Visa creditcard opnemen kan nog steeds niet, dat is geblokkeerd voor nederlanders :X

De kortste klap is denkik alles overhevelen naar Coinmerce. Schijnt Nederlands te zijn en staat geregistreerd op Schiphol-Rijk? Ik ken ze verder niet maar ze bestaan sinds 2017 en ze zijn DNB geregistreerd sinds 2020.

ik denk/hoop dat je fiat dan ook mee gaat.. dat is eigenlijk waar ik nu zit momenteel.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/...trokken-klanten-coinmerce
Deal met Coinmerce
In Nederland profiteert onder andere Coinmerce van het vertrek van Binance. Coinmerce sloot een deal met Binance, waardoor die laatste partij al zijn Nederlandse klanten aanraadt om hun tegoeden te verplaatsen naar Coinmerce. Met een paar drukken op de knop kunnen Nederlandse klanten daardoor nu overstappen.
Coinmerce heeft een overeenkomst met Binance gesloten, waardoor het een bedrag betaalt per klant die wordt overgenomen.
edit:
ik heb maar op transfer naar Coinmerce geklikt. vast beter dan de boot missen en de de boel op Binance bevroren te zien worden. :/
Welkom!

Gefeliciteerd! Je hebt nu een account bij Coinmerce, hét Nederlandse cryptoplatform met meer dan 300 coins. We zijn blij dat je je hebt aangesloten bij onze snelgroeiende community. We begeleiden je graag bij jouw eerste stappen op ons platform om jouw crypto-avontuur bij Coinmerce succesvol te beginnen.
---
Bankverificatie goedgekeurd
Gefeliciteerd! Je bank is zojuist geverifieerd.
so far so good, nu maar hopen dat de fiat ook overgaat

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-08-2023 10:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 05-06 07:46
Koen87 schreef op vrijdag 4 augustus 2023 @ 10:42:
Zijn er nog mensen die BETH hadden en die dit al als automatische transfer in WBETH hebben ontvangen op Coinmerce?
Mijn funds staat nu wil in WBETH op Binance, maar is nog niet doorgezet naar Coinmerce, terwijl dit wel automatisch zou gebeuren. Iemand een idee wanneer?
Ondertussen is het overgezet en is mijn Binance account leeg ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

J.apiooo schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:33:
kom je verder hiermee? mij is het dus wel gelukt te verifiëren en de boel over te laten hevelen.

update:
Mijn crypto's zijn inmiddels over naar Coinmerce, maar mijn FIAT nog niet. Dat moet je kennelijk omzetten naar USDT stablecoin en dan zou dat in de volgende batch overgeheveld moeten worden..
Coinmerce support:
Je kunt geen Fiat geld overzetten naar je Coinmerce-account. Je kunt echter wel de Fiat omzetten naar een stablecoin (USDT). Om dit te doen, ga je naar 'Trade' en selecteer je 'Convert'. Op deze manier kun je de Fiat geld omzetten. Het is niet mogelijk met gewone handelsparen.

Heb je Fiat geconverteerd naar USDT dan gaat het mee in de volgende batch. Wil je daar niet op wachten dan kan je het ook versturen naar Coinmerce over het ERC20 netwerk.
men verzekert mij dat dit in de volgende batch mee over gaat naar Coinmerce
lijkt nu goed te gaan komen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulinevA
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16-08-2023
Kan iemand me ajb helpen. Ik wil graag inloggen en vreemd genoeg kom ik niet meer in mijn account. Inlog en wachtwoord klopt allemaal maar wanneer ik met de 2stapverificatie de codes invoer wordt het niet geaccepteerd.
De verificatie app heb ik al opnieuw gedownload en ook al geprobeerd met een andere app. Niets lukt en kan dus niet meer in mijn account. Wat nu?
Ik moet uiterlijk overmorgen in mijn account komen en ik kan Binance niet benaderen. Nergens een nummer of mailadres of wat dan ook. De chat werkt niet want ik kan dus niet inloggen.
Please help me. Groetjes Pauline

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cavemees
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11:24
PaulinevA schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:02:
Kan iemand me ajb helpen. Ik wil graag inloggen en vreemd genoeg kom ik niet meer in mijn account. Inlog en wachtwoord klopt allemaal maar wanneer ik met de 2stapverificatie de codes invoer wordt het niet geaccepteerd.
De verificatie app heb ik al opnieuw gedownload en ook al geprobeerd met een andere app. Niets lukt en kan dus niet meer in mijn account. Wat nu?
Ik moet uiterlijk overmorgen in mijn account komen en ik kan Binance niet benaderen. Nergens een nummer of mailadres of wat dan ook. De chat werkt niet want ik kan dus niet inloggen.
Please help me. Groetjes Pauline
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RPfr1ZZeDZu5MT_3CdVsSE6Iw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SRsu4r9LSk1pYseptLIb4M0t.png?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0byQO7zlNd3PhwbP9_wUDt3nUqM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wc8gbLGJnlr5oNmB6JNlrKOh.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Dear Binancian,

As announced on June 16th 2023, we are leaving the Dutch market. Dutch resident users are only able to withdraw Digital Assets from the Binance platform or use the one click pop up to transfer all Digital Assets to Coinmerce in just a few clicks for free.

If you have not withdrawn your Digital Assets from your Binance account before August 17th 2023 , Binance reserves all rights to take appropriate action required to leaving the Dutch market, including closing your individual Binance wallet and deeming your Binance account as a dormant account (within the meaning of article IV.5 of the Binance Terms of Use). All remaining fiat assets that are technically able to be converted to USDT, will automatically be converted to USDT on August 17th 2023 .

As a result of closing your individual Binance wallet, you will have a contractual claim corresponding with the number and type of Digital Assets that were held in your Binance account on August 17th 2023. After August 17th 2023 you can only log into your Binance account for informational purposes and to redeem your assets. Further details on how you can file your contractual claim with Binance will follow over the coming days.

We kindly ask you to proceed in emptying your Binance account, ensuring that you no longer have any Digital Assets on your account as of August 17th 2023. We thank you for your support over the years and hope you understand the direction we are taking.

Sincerely,

Your Binance Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:41

JT

VETAK y0

Blegh, het is wel irritant om nu iets nieuws uit te zoeken want natuurlijk doe je je onderzoek. Je denkt een keuze gemaakt te hebben, bent bijna 2 uur verder in het geheel om er dan achter te komen dat ByBit je bankrekeningnummer wilt hebben....why?? En ook kan ik mijn bank niet kiezen :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nog even een waarschuwing: nog een paar uurtje te gaan :)

Edit: heb een lange HODL gedaan maar wat een debiele fees om muntjes op het eth te withdrawen 8)7 Soms wel 33% van de waarde die ik heb :X

[ Voor 55% gewijzigd door JT op 16-08-2023 20:55 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:38
Hoi,

Ik heb het nieuws dat Binance gaat stoppen in Nederland helemaal gemist en ben ook geen actieve trader... Oliedom natuurlijk.
Ik heb zojuist op Binance in kunnen loggen en geklikt dat ik de hele rambam naar Coinmerce wil verhuizen. Ik heb inmiddels een werkend account op Coinmerce waar wordt aangegeven dat de transfer van Binance naar Coinmerce pending is. Ben ik nog op tijd? :))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

sawtomyer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:14:
Hoi,

Ik heb het nieuws dat Binance gaat stoppen in Nederland helemaal gemist en ben ook geen actieve trader... Oliedom natuurlijk.
Ik heb zojuist op Binance in kunnen loggen en geklikt dat ik de hele rambam naar Coinmerce wil verhuizen. Ik heb inmiddels een werkend account op Coinmerce waar wordt aangegeven dat de transfer van Binance naar Coinmerce pending is. Ben ik nog op tijd? :))))
Mag je wel vanuit gaan als de optie nog werd aangeboden.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
JT schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:29:
[...]

Mag je wel vanuit gaan als de optie nog werd aangeboden.
Bedankt voor de reactie. ik kijk het even aan. Mocht het allemaal lukken, dan laat ik het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

sawtomyer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:31:
[...]

Bedankt voor de reactie. ik kijk het even aan. Mocht het allemaal lukken, dan laat ik het weten!
Ik ga het zo ook nog starten :) Voor sommige coins mismatcht het ondersteunde netwerk tussen de exchanges en sommige kunnen alleen via het erc20-netwerk, kosten 25 a 33 procent van de waarde van die cryptomunten....Dan toch maar wel coinmerce.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sawtomyer
Living on the Edge JT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

:+

Op het randje kan ik ook nog wat info toevoegen: na vandaag kun je nog steeds crypto withdrawen volgens een support agent. Alleen de Coinmerce-optie verdwijnt.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
JT schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:58:
[...]

Op het randje kan ik ook nog wat info toevoegen: na vandaag kun je nog steeds crypto withdrawen volgens een support agent. Alleen de Coinmerce-optie verdwijnt.
e

Super geruststelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
Ik heb de optie nergens kunnen vinden gisteren, toen wel een coinmerce account aangemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

jopie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:16:
Ik heb de optie nergens kunnen vinden gisteren, toen wel een coinmerce account aangemaakt.
Welke optie, Coinmerce? Sta je daar geregistreerd als Nederlander? Anders opnieuw inloggen, al dan niet in een andere browser of in de app op je telefoon. En anders kijken of je nog een notificatie op je telefoon hebt die je aan kunt tikken.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:32

HollovVpo1nt

I like gadgets

jopie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:16:
Je moet verified zijn bij binance, dan pas krijg je die popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

JT schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 21:58:
[...]

Zeker dat ze je assets bedoelde en niet je funds, in de zin dat het automatisch naar usdt wordt overgezet en je je usdt kunt withdrawen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Zover ik de laatste mail goed begrepen heb, zal morgen alles automatisch naar USDT omgezet worden. En dat zou je nog kunnen opnemen. Wellicht is dit nog een goedkopere optie voor sommigen hier ipv alles zelf handmatig moeten te gaan verplaatsen? Alleen weet ik niet of het kosteloos naar USDT wordt omgezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

HollovVpo1nt schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:37:
[...]

Zeker dat ze je assets bedoelde en niet je funds, in de zin dat het automatisch naar usdt wordt overgezet en je je usdt kunt withdrawen?
Zp specifiek heb ik niet doorgevraagd...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamedek
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-06 13:37
Ik zit ook in deze situatie en wil alles maar laten uitbetalen als euro's.

Daarvoor ben ik aangemeld bij Bitonic.
Verificatie gaat via hun eigen app. Die vraagt verder geen foto's of selfie's, wel zo prettig.

Ze handelen wel alleen alleen in Bitcoins. Als je dit al had in Binance gaat dat vrij makkelijk:
Withdraw ze naar je eigen wallet (desnoods een nieuwe/tijdelijke). Van daaruit kun je ze dan verkopen.

Andere assets moeten eerst nog worden omgezet naar BTC. Via binance kan dit nu helaas niet meer zonder verificatie.
Ik ben daarvoor uitgekomen bij fixedfloat.com, deze kan automatisch verschillende assets naar elkaar omzetten.
Als ze niet alles ondersteunen wat je hebt is er wellicht nog andere swap service voor te vinden. Maar ze accepteren wel van alles (oa. BNB en BUSD), en toevallig alles wat ik nog had _/-\o_

Bij de swap maak je dan een order aan van wat je gaan opnemen, en laat uitbetalen als btc naar je wallet. Ze genereren een tijdelijk adres en vanuit Binance neem je daar naartoe op. Even later krijg ontvang je het als BTC (of je currency naar keuze) in je wallet.

Misschien dat deze route ook nog interessant is voor anderen?

• MontyPython
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik doe al jaren niets meer met crypto, maar door een artikel op nu.nl deze ochtend wilde ik weer eens inloggen in Binance. Er stond blijkbaar 1.5K euro aan bitcoin waar ik nu niet meer bij kan, want ik wil me niet verifiëren bij een of andere shady bedrijf dat zich niet wil houden aan wet- en regelgeving. Plus ik woon in Noorwegen, hier doen banken erg moeilijk als je iets met crypto doet.

1.5k... doei :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

MontyPython schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 09:19:
Ik doe al jaren niets meer met crypto, maar door een artikel op nu.nl deze ochtend wilde ik weer eens inloggen in Binance. Er stond blijkbaar 1.5K euro aan bitcoin waar ik nu niet meer bij kan, want ik wil me niet verifiëren bij een of andere shady bedrijf dat zich niet wil houden aan wet- en regelgeving. Plus ik woon in Noorwegen, hier doen banken erg moeilijk als je iets met crypto doet.

Waarom kan je er niet bij? En je hoeft het niet direct naar je bank over te schrijven. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken bij een andere exchange, en je Bitcoin te withdrawen naar die exchange.

Maar als je in Noorwegen woont, waarom zou je je account niet overzetten dan? Contact opnemen met Binance support en zeggen dat je verhuisd bent naar Noorwegen. Daar mag je volgens mij wel gewoon traden op Binance. Het is niet volledig geaccepteerd, maar het is ook niet 'verboden' zoals dat in Nederland nu wel het geval is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamedek
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-06 13:37

Je kunt het nog wel opnemen. Maak een eigen wallet aan met bv BlueWallet en zet het daar naartoe over.
Als je andere currencies had maak je daar een wallet voor aan of kun je een genoemde swap service gebruiken.

Of je het vervolgens verkoopt, gebruikt of op een andere exchange zet kun je later nog bepalen. Zo heb je het tenminste weer in eigen beheer.

• HollovVpo1nt

HollovVpo1nt

I like gadgets

Is er een legale manier om Binance toch te blijven gebruiken als Nederlander?

• JT

JT

VETAK y0

HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:15:
Is er een legale manier om Binance toch te blijven gebruiken als Nederlander?
Tweede nationaliteit van een land waar Binance wel is toegestaan of een misdrijf plegen door valsheid in geschrifte :')

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sawtomyer

Hi Monty, misschien heb je dit al geprobeerd hoor, maar ik zie op Binance dat je assets kunt transferen naar een aantal landen o.a. Kazachstan maar dus ook Noorwegen, heb je dit ook al geprobeerd?

Iets meer algemeen, ik heb dus gisteren de transfer gedaan in Binance naar Coinmerce en vandaag zag ik dat mijn assets niet meer zichtbaar zijn Binance, staat nu op 0. Ik heb de FAQ van Coinmerce er op nagelezen en als ik het goed begrijp duurt het nog even voordat ik mijn assets weer in Coinmerce kan terugzien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

HollovVpo1nt schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 10:03:
[...]
Maar als je in Noorwegen woont, waarom zou je je account niet overzetten dan? Contact opnemen met Binance support en zeggen dat je verhuisd bent naar Noorwegen. Daar mag je volgens mij wel gewoon traden op Binance. Het is niet volledig geaccepteerd, maar het is ook niet 'verboden' zoals dat in Nederland nu wel het geval is.
Probleem is dat exchanges je vaak op basis van paspoort registreren. Ik woon buiten Europa maar werd of geweigerd (kraken/bitonic) of op NL basis aangemaakt (binance). Er staat vaak iets in de kleine lettertjes bij de registratie of verificatie.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
sawtomyer schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 17:16:
[...]

Hi Monty, misschien heb je dit al geprobeerd hoor, maar ik zie op Binance dat je assets kunt transferen naar een aantal landen o.a. Kazachstan maar dus ook Noorwegen, heb je dit ook al geprobeerd?

Iets meer algemeen, ik heb dus gisteren de transfer gedaan in Binance naar Coinmerce en vandaag zag ik dat mijn assets niet meer zichtbaar zijn Binance, staat nu op 0. Ik heb de FAQ van Coinmerce er op nagelezen en als ik het goed begrijp duurt het nog even voordat ik mijn assets weer in Coinmerce kan terugzien.
Update: de transfer van Binance naar Coinmerce is succesvol verlopen, alle assets zijn nu zichtbaar in Coinmerce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alfa Novanta schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:19:
update:
Mijn crypto's zijn inmiddels over naar Coinmerce, maar mijn FIAT nog niet. Dat moet je kennelijk omzetten naar USDT stablecoin en dan zou dat in de volgende batch overgeheveld moeten worden..

men verzekert mij dat dit in de volgende batch mee over gaat naar Coinmerce
lijkt nu goed te gaan komen dan :)
nog steeds niks }:|

schijnt vandaag weer een grote batch overgezet te worden ....... cross your fingers

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-08-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdt75
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15-04-2024
Belgische gebruikers hebben afgelopen weekend deze mail ontvangen:
Restrictions on certain fiat products

Dear Binancian,

Following our previous communications on recent regulatory updates, we would like to inform you that we will be restricting specific fiat products for all our users residing in Belgium. This change will be implemented today. Until further notice, the following fiat products will be restricted:
  • Buy and sell with card
  • Buy and sell with any fiat currency
  • Convert with fiat balance
  • Fiat to crypto trading on spot
  • Fiat deposits
Please note: fiat withdrawals remain available.

We understand that these changes may impact your experience on our platform, and we are committed to keeping you informed about any further updates. Our team is actively working to meet regulatory requirements to continue serving the needs of our Belgian users.

We appreciate your understanding and remain grateful for your continued support as we strive to provide a seamless and compliant product experience for all our users.

Sincerely,
Your Binance Team
toon volledige bericht
Binance lijkt dus voorlopig niet weg te gaan uit België, maar legt wel belangrijke beperkingen op.

Update: alweer een nieuwe e-mail ontvangen van Binance die de vorige (bovenstaande) mail meteen invalideert:
Dear Binancian,

We are pleased to announce that you can continue to use Binance services. Binance Poland sp. z o.o. is now the entity that provides Binance services for Belgian residents. This way, Binance ensures that it complies with its regulatory obligations and can continue to provide services to Belgian users.

When you login to your Binance account in the coming days, you will be asked to accept Binance Poland’s Terms of Use for Belgian users. These will be presented to you through a pop-up on our app and website.

Until you accept the Terms of Use, your account will remain in "withdrawals only" mode. “Withdrawals only” mode means that you are not able to trade (meaning: to not perform fiat-to-crypto or crypto-to-crypto trades) nor deposit. You are only able to withdraw your crypto funds and close positions.

If you have any questions, please contact our Customer Support team. We are eager to continue serving you.

Sincerely,

Your Binance Team
toon volledige bericht

[ Voor 29% gewijzigd door pdt75 op 28-08-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiat Lambo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-05 21:57
pdt75 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 09:34:
Belgische gebruikers hebben afgelopen weekend deze mail ontvangen:

[...]

Binance lijkt dus voorlopig niet weg te gaan uit België, maar legt wel belangrijke beperkingen op.
Als gevolg van die mail van vorig weekend kon ik als Belg inderdaad geen nieuwe BTC/TUSD of BTC/USDT orders meer aanmaken,
omdat Binance op die manier om te traden vrij waardeloos is transfer ik mijn stablecoins maar naar andere Exchanges,
terwijl ik daarmee bezig ben weer een mail ontvangen:
We are pleased to announce that you can continue to use Binance services. Binance Poland sp. z o.o. is now the entity that provides Binance services for Belgian residents. This way, Binance ensures that it complies with its regulatory obligations and can continue to provide services to Belgian users.
En nu werkt spot trading terug.
Lesson learned: niet te snel actie ondernemen :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiat Lambo
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-05 21:57
De FSMA (de instantie die eerder Binance verbood in België) heeft gereageerd op de verhuis van Belgische gebruikers naar Binance poland.

We onthouden:
Under Belgian law, there is no obstacle to services being offered in Belgium by Binance Poland.
bron: https://www.fsma.be/en/ne...release-regarding-binance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Fiat Lambo schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:14:
De FSMA (de instantie die eerder Binance verbood in België) heeft gereageerd op de verhuis van Belgische gebruikers naar Binance poland.

We onthouden:

[...]

bron: https://www.fsma.be/en/ne...release-regarding-binance
Ik onthou:
Binance Poland is not subject to any obligation other than those arising from the 5th Anti-Money Laundering Directive. In application of that Directive, Binance Poland is registered with the Polish Ministry of Finance. The registration is not, as in many other EEA countries, subject to prudential requirements or an examination of the fitness or propriety of the directors or senior managers of the entities applying for registration. The Polish Ministry of Finance registers applicants within 14 days of their application; the latter process involves the provision of standard information and a declaration on their honour that the information provided by the applicant VASP is correct;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdt75
Echt opgelucht hierdoor _/-\o_ . Vond niet echt een goed alternatief voor de crypto VISA kaart.

Aan alle belgen: vergeet volgend jaar niet om een extra buitenlandse rekening (Polen) toe te voegen aan je belastingsaangifte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-06 20:53
pdt75 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:19:
Echt opgelucht hierdoor _/-\o_ . Vond niet echt een goed alternatief voor de crypto VISA kaart.

Aan alle belgen: vergeet volgend jaar niet om een extra buitenlandse rekening (Polen) toe te voegen aan je belastingsaangifte!
Wordt dit dan aanzien als nieuwe buitenlandse rekening? En de huidige paysafe payment provider is dan automatisch afgesloten?

[ Voor 32% gewijzigd door cooLopke op 30-08-2023 12:52 ]

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30
Hoi, ik heb een aantal weken geleden aangegeven bij Binance om mijn munten naar Coinmerce te laten verplaatsen. Ik heb de nodige gegevens doorgegeven maar daarna niks meer gehoord, Tips?
In de App kan ik ook niks meer doen, zelfs niet met support in contact komen.

• jack zomer
  • Niet online
@veertje

via een pc op de internet site op chat drukken...
meestal redelijk snel met antwoorden

[ Voor 7% gewijzigd door jack zomer op 31-08-2023 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdt75
cooLopke schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 12:28:
[...]
Wordt dit dan aanzien als nieuwe buitenlandse rekening? En de huidige paysafe payment provider is dan automatisch afgesloten?
Ja en nee.... je moet de rekeningen aangeven waarvan je op enig moment in 2023 titularis van was. Dus voor aanslagjaar 2024 beide landen aangeven = Polen toevoegen. Voor aanslagjaar 2025 mag je het oude binance dan terug verwijderen uit je aangifte (en het centraal aanspreekpunt van de nationale bank).

Paysafe had je trouwens nooit moeten aangeven, die verzorgen enkel transacties en dat is niet waar je valuta gestald staan. Dat is effectief Binance (voorheen Ierland en nu dus Polen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
pdt75 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 22:19:

Euh waarom zou je dat moeten doen? Een Binance account is geen IBAN rekening waar tegoeden op bewaard worden. Tenzij je er constant een bepaalde som op staan hebt zou ik niks aangeven, hoeft ook niet. Als je enkel die account gebruikt om coins te kopen en ze er meteen af te halen zie ik niet in waarom je iets moet aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
Zitten er hier Belgen die met een Binance kaart betalen? Voor mij werkt hij momenteel niet, ik kan wel nog topups doen maar kan er niet mee betalen "card refused".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdt75
@ardana123 Klopt, maar zodra je er een betaalkaart hebt, staat er sowieso constant geld op die rekening. Je gaat immers toch niet vlak voor elke betaling het exacte bedrag in crypto gaan depositen? Ik neem liever het risico niet. Wel of geen IBAN maakt trouwens niet uit, ook al is het meldingsformulier daar niet op aangepast.

Inderdaad, mijn Binance kaart werkt ook sinds 1 september niet meer. Dit is het antwoord van Binance support:
Thank you for waiting. Upon checking, kindly be advised that the Binance Card is temporarily restricted to comply with local requirements in your jurisdiction. We'll notify our users when we restart our fiat-to-crypto related services including the Binance Card.
I regret any trouble you may have faced and I appreciate your kind patience throughout this process
Ik heb nu dan maar een Coinbase Card genomen.

[ Voor 8% gewijzigd door pdt75 op 12-09-2023 15:50 ]

• Lizet
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14-09-2023
vreemde situatie:

ik probeer (als belg) BTC van Binance naar Bitvavo te sturen.

Send BTC max amount = 0 (?????)

terwijl ik wel degelijk een redelijk bedrag aan BTC in mijn balance heb staan

Wie weet raad?

Bedankt!

• ardana123
pdt75 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:44:
@ardana123 Klopt, maar zodra je er een betaalkaart hebt, staat er sowieso constant geld op die rekening. Je gaat immers toch niet vlak voor elke betaling het exacte bedrag in crypto gaan depositen? Ik neem liever het risico niet. Wel of geen IBAN maakt trouwens niet uit, ook al is het meldingsformulier daar niet op aangepast.

Inderdaad, mijn Binance kaart werkt ook sinds 1 september niet meer. Dit is het antwoord van Binance support:

[...]

Ik heb nu dan maar een Coinbase Card genomen.
Ik maak telkens pas crypto over (ja ik betaal met crypto, niet met euro's) op het moment dat ik een betaling ga maken. Wat maakt dat ik geen meldingsplicht heb want het is geen rekening waar constant geld op staat. Dat is letterlijk hun definitie, er is pas meldingsplicht als er langer geld op staat dan nodig om bepaalde transacties of betalingen te doen.

En dan nog, lijkt het mij onduidelijk. Wat met buitenlandse prepaid kaart die je in het buitenland kan kopen op reis bv.? Zelfde principe als de Binance kaart. Je zet er geld op, dat geld staat daarop en je kan er mee gaan betalen/pinnen. Dan zou je ook die kaarten moeten gaan aangeven als "buitenlandse rekening" terwijl het helemaal geen rekening is. Net zoals je Binance account ook helemaal geen rekening is in de traditionele zin van het woord.

[ Voor 18% gewijzigd door ardana123 op 27-09-2023 14:20 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Lizet schreef op donderdag 14 september 2023 @ 21:15:
vreemde situatie:

ik probeer (als belg) BTC van Binance naar Bitvavo te sturen.

Send BTC max amount = 0 (?????)

terwijl ik wel degelijk een redelijk bedrag aan BTC in mijn balance heb staan

Wie weet raad?

Bedankt!
Inmiddels gelukt? Heb je mogelijk nog een sell order openstaan? Dan zijn de funds namelijk gelocked.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-01 18:00
Ik logde van de week weer eens in na lang niet te hebben gekeken op Binance, toen ik verrast werd door de melding over het stoppen in Nederland.

Mijn account is enkel gekoppeld aan mijn telefoonnummer en nooit verified geweest, dus ik heb alle berichtgeving gemist gezien ik geen mailtjes ontvangen heb.

Ik heb enkel nog toegang tot het venster met mijn verschillende coins met daarachter de redeem knop. Bovenin staat wel ‘Complete verification to access Binance products and services,’ maar deze optie slingert me terug naar het coins venster.

Wat raden jullie aan nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Geen idee,wat wil jij?
Zijn het genoeg muntjes zou je het kunnen verplaatsen eventueel met hulp van de klantendesk. Hebben de muntjes gezamenlijk een waarde van een lolie dan kan je het net zo goed vergeten

Pagina: 1 2 3 4 Laatste