Hier raad ik je aan contact op te nemen met Coinmerce support.AreUhungry schreef op maandag 17 juli 2023 @ 09:11:
Bij mij lukt het niet om de transfer naar coinmerce te voltooien. Als ik via de link in de email doorklik en een wachtwoord kies krijg ik elke keer een foutmelding. "Probeer het opnieuw" staat er dan. Zijn er hier meer mensen die hier last van hebben/hadden?
Het is echter wel heel druk verwacht ik op het moment wat vermoedelijk resulteert in een rate limit.
[ Voor 26% gewijzigd door Tweakez op 17-07-2023 10:18 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats, 2dehands en vinted? MarktAlert.nl
Deze route?Zeeuw schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:08:
Het is allemaal een beetje kansloos inderdaad.
Zodra het op Coinmerce staat verkoop ik de boel en laat ik die exchanges met rust. Ik koop er wel een ijsje van.
Iemand een idee hoe je bij beide sites al je gegevens kunt laten verwijderen? Ik wil er niks meer mee te maken hebben.
:strip_exif()/f/image/LpaZCx4GbbvPJLYZ4wfDQ3CK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3wYbg4NnS2NnFR0z0cEppnpE.jpg?f=fotoalbum_large)
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hij werkt bij mij ook niet merk ik net.jack zomer schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 19:25:
[...]
deze route lijkt in elk geval bij mij niet te werken.
vermoed eigenlijk dat dit momenteel helemaal niet werkt voor de nld users...
Dit in verband met gegevens die van A naar B moeten.
B moet dit weer melden bij belastingdiensten etc. etc.
de melding die ik krijg is dat het misschien is omdat er meer dan 5usd op staat,
Maar de account is leeg, enigste advies is de helpdesk. Nu vind ik het niet belangrijk genoeg dus ik zie het over een paar weken nog wel keer
Zal wel punt 1 zijn denk ik, restricted country.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
PaulinevA schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 14:02:
Kan iemand me ajb helpen. Ik wil graag inloggen en vreemd genoeg kom ik niet meer in mijn account. Inlog en wachtwoord klopt allemaal maar wanneer ik met de 2stapverificatie de codes invoer wordt het niet geaccepteerd.
De verificatie app heb ik al opnieuw gedownload en ook al geprobeerd met een andere app. Niets lukt en kan dus niet meer in mijn account. Wat nu?
Ik moet uiterlijk overmorgen in mijn account komen en ik kan Binance niet benaderen. Nergens een nummer of mailadres of wat dan ook. De chat werkt niet want ik kan dus niet inloggen.
Please help me. Groetjes Pauline
:fill(white):strip_exif()/f/image/SRsu4r9LSk1pYseptLIb4M0t.png?f=user_large)
Ah ok. Ik heb het inmiddels met dit nieuwe knopje kunnen doen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/6FYqXtU4rws8bruZVuCQUzac.png?f=user_large)
Binance Support heeft me laten weten dat ze dit onlangs hebben toegevoegd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6FYqXtU4rws8bruZVuCQUzac.png?f=user_large)
Binance Support heeft me laten weten dat ze dit onlangs hebben toegevoegd.
Pagina: 1
:strip_exif()/f/image/a5DkMNAnz8nodnLrSmfaGhhP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DQnhTFsgOv5CayzaLK2aHQEJ.jpg?f=fotoalbum_large)