Het grote Volvo EX30 topic

Pagina: 1 ... 113 114 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• iHansz
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 18:05
OnsFrenske schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:50:
[...]

Mijn auto is eergisteren geweest voor onderhoud. Bij mij is de software niet geüpdatet.
Software was pas gisteren beschikbaar schreef die Duitser. Tijdens inlezen hadden ze ook nog last van een crashende server. 😱 Maar toch nog goed gekomen.

Volvo EX30 | SMER | Ultra | Moss Yellow | Mist | MY24

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Archie_T schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 14:17:
Ok, ik ga misschien een hele domme vraag stellen maar ik heb nu twee maanden een EX 30 Ultra uit mei 2025, zit daar dan een 22kW boordlader in? En heeft dat nog andere voordelen? Ik heb hier nooit wat van gehoord bij de dealer en mijn vorige Volvo (C40) had volgens mij dezelfde laadsnelheden als deze?
bij twijfel inloggen op de Volvo Portaal en dan kijken bij

Mijn Auto > Detail van mijn auto > Opladen

daar staat bij mij bv.
Opladen

Laadpaalkabel, 5 m (22 kW)

Onderweg kunt u met deze duurzame, 3-fase kabel met hoog vermogen uw Volvo veilig en gemakkelijk opladen bij een laadstation. Het vermogen van maximaal 32 A/22 kW zorgt voor efficiënt laden.

Ingebouwde oplader van 11 kW (OBC)

Met de krachtige ingebouwde oplader kan de accu met hoog voltage thuis of aan een laadstation efficiënt en gemakkelijk met wisselstroom (AC) worden opgeladen.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:33
Yucko schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 16:22:
[...]

bij twijfel inloggen op de Volvo Portaal en dan kijken bij

Mijn Auto > Detail van mijn auto > Opladen

daar staat bij mij bv.

[...]
Grappig, rijd al best lang Volvo en dit is voor het eerst dat ik de portal zie. Dank je wel! Ik heb inderdaad de 22kW lader
Pagina: 1 ... 113 114 Laatste