@
Hetisweergezell @
gordian graag schrijf ik jullie even specifiek aan, omdat ik net als jullie van een S10(e) kom. Jullie laatste berichten over de camera zijn alweer even geleden, dus hopelijk hebben jullie wat meer ervaringen nu.
Ik vind bij Fairphone het verhaal over duurzaamheid, de lange ondersteuning, de modulariteit, echt sterk en aantrekkelijk, maar ik twijfel alleen of ik spijt krijg van de "concessies", met name de camera.
Ik maak graag foto's met m'n mobiel, en zo nu en dan druk ik die ook af. Maar wat ik lastig vind om te bepalen, is of de camera van de Fairphone:
1) niet zo goed is als recente (top)modellen, maar eigenlijk wel gewoon prima, vergelijkbaar met mijn huidige mobiel. Dat hij niet mee kan komen met de huidige top wordt duidelijk uit reviews, maar hoe is dat ten opzichte van vier jaar geleden?
2) echt niet goed is, en ik daar last en spijt van ga krijgen.
Ik lees in jullie berichten dat de hoofdcamera op sommige momenten inderdaad tegenvalt. Is er al een GCam beschikbaar? En hoeveel helpt dat?
Er zullen vast nog wel software-updates komen, dat kan ook nog wat helpen.
En dan de andere twee voornaamste kritieken zijn de accu en de schermhelderheid. Hoe pakt dat uit in de praktijk?
Ow en nog een laatste vraag. Samsung heeft zo'n app om je spulletjes over te zetten naar een nieuwe telefoon. Hoe (on)handig is dat als je naar stock Android gaat?
Dank alvast!
[
Voor 6% gewijzigd door
HJTP op 10-02-2024 09:27
]
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.