Inschakelen kan daarna nog steeds, heb ik ook een paar dagen geleden gedaan toen dit werd gemeld als issue. Een app als ADB-TV kan dat bijvoorbeeld (of via ADB). Ik heb de optie gebruikt om een backup te maken van mijn SmartTube instellingen, bewaard op Google Drive en later hersteld via de nieuwe SmartTube app instellingen, die niet i.p.v. maar naast de oude (ingetrokken) versie komt te staan.RobertMe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 12:06:
Hmm. Ik zet mijn Shield aan en SmartTube is helemaal verdwenen? Niet alleen van het startscherm, maar ook van het Apps tabblad, en ook bij Instellingen => Apps => Alle apps.
Kan me toch niet herinneren deze gisteren verwijderd te hebben zeg maar.
2017 model, software 9.2.2.
Edit:
Blijkbaar is de signature waarmee de app gesigned wordt uitgelekt. Waarna de developer deze zelf heeft ingetrokken. Er is (schijnbaar) een nieuwe app/APK ondertekend met een nieuwe signature die wel weer werkt. https://github.com/yulisk...releases/tag/notification
En de app staat "inderdaad" bij Instellingen => Apps helemaal onderaan bij "Uitgeschakelde apps". (Waar die dus ook niet meer ingeschakeld kan worden).
Testing, one, two ...