Google pay komt er rap aan.
En een start van crypto integratie, zou dat de v2 versie zijn waarbij je de perks kan gebruiken?Dacuuu schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:18:
Google pay komt er rap aan.![]()
[YouTube: State Of The Mission | November 2023 | EN]
Market Cap is nog 0 zolang het token niet gelauncht is, je bedoelt Fully Diluted Value (Duurde ook effe bij mij voor dat landde hahaha)markisoke schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:41:
[...]
33x
Dat ze nu een realistischere market cap hebben van $30.000.000 in plaats van bijna een miljard.
Als ze het hadden gehouden zoals het was dan was de kans heel groot dat bij de launch de prijs enorm zou dalen, dat voorkomen ze hiermee enigszins.
Als iedereen nu dus ook 33x meer coins krijgt dan veranderd er natuurlijk niets. In $ waarde moet er nog steeds hetzelfde aangekocht worden om ervoor te zorgen dat de prijs stabiel blijft.markisoke schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:41:
[...]
33x
Dat ze nu een realistischere market cap hebben van $30.000.000 in plaats van bijna een miljard.
Als ze het hadden gehouden zoals het was dan was de kans heel groot dat bij de launch de prijs enorm zou dalen, dat voorkomen ze hiermee enigszins.
[ Voor 10% gewijzigd door Nopheros op 01-12-2023 21:50 ]
Het gaat natuurlijk om vertrouwen in die coin. Met een lagere market cap zullen meer mensen willen instappen en meer mensen willen staken, wat de prijs stabiliseert.Nopheros schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 21:44:
[...]
Als iedereen nu dus ook 33x meer coins krijgt dan veranderd er natuurlijk niets. In $ waarde moet er nog steeds hetzelfde aangekocht worden om ervoor te zorgen dat de prijs stabiel blijft.
Die market cap is alleen niet lager want er zijn 33x meer tokens uitgegevenPepper92 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 07:30:
[...]
Het gaat natuurlijk om vertrouwen in die coin. Met een lagere market cap zullen meer mensen willen instappen en meer mensen willen staken, wat de prijs stabiliseert.

Maar de Fully Diluted Value welknakworst schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:06:
[...]
Die market cap is alleen niet lager want er zijn 33x meer tokens uitgegeven
Die is nu 30.000.000€ ipv 1.000.000.000€
Er worden meer coins uitgegeven, dus er zijn vanaf begin 33x meer coins in omloop, maar het totaal aantal coins is hetzelfde gebleven. Zo lees ik het in elk geval.knakworst schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 10:06:
[...]
Die market cap is alleen niet lager want er zijn 33x meer tokens uitgegeven
[ Voor 4% gewijzigd door Pepper92 op 03-12-2023 07:07 ]
En dat is dus het verschil tussen ‘market cap’ (hoeveel geld zit er nu in?) en ‘fully diluted value’ (wat is de maximale waarde).Pepper92 schreef op zondag 3 december 2023 @ 07:07:
[...]
Er worden meer coins uitgegeven, dus er zijn vanaf begin 33x meer coins in omloop, maar het totaal aantal coins is hetzelfde gebleven. Zo lees ik het in elk geval.
Beetje flauw hoe er met mc vs fdv geschermd wordt overigens, doen we bij andere blockchains ook niet.
De fdv is relevant om na te gaan hoe lang ze de coin gratis kunnen uitdelen. Zodra de fdv bereikt is, geen cashback meer. Zie hi en cdc, en uiteindelijk ook Plu.
Als je de NFT koopt, moet je dan nog een package kopen om het te kunnen gebruiken ?
Als je een nft hebt moet je even wachten op v2 van de app. Dan kun je hem “staken”.erd3mn schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:52:
Als je de NFT koopt, moet je dan nog een package kopen om het te kunnen gebruiken ?
Om door de wachtlijst te komen moet je support even benaderen dat je een nft hebt.
Nee niet nodig idderd3mn schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 09:52:
Vind ik wel rete-handig: het resterende saldo in de notificatie op mijn smartwatch direct na daarmee afgerekend te hebben...
:strip_exif()/f/image/Kc7aeTP0pP3qCbs7ex8KNTu7.png)
Handig, maar aan de andere kant vind ik het niet echt veilig, want op veel telefoons kan je de notificaties gewoon lezen ook al is je telefoon vergrendeld.nobleone schreef op maandag 11 december 2023 @ 22:53:
Vind ik wel rete-handig: het resterende saldo in de notificatie op mijn smartwatch direct na daarmee afgerekend te hebben...[Afbeelding]
Als je je daar zorgen over maakt dan kan je in de meeste Android smaken die functionaliteit deactiveren. Vaak zelfs op app-niveau.markisoke schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:50:
Handig, maar aan de andere kant vind ik het niet echt veilig, want op veel telefoons kan je de notificaties gewoon lezen ook al is je telefoon vergrendeld.
Ik zou het eerder in de app willen kunnen aanpassen, dat ik wel een notificatie krijg van een afschrijving maar niet het resterende bedrag erbij wil.Timmy schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:55:
[...]
Als je je daar zorgen over maakt dan kan je in de meeste Android smaken die functionaliteit deactiveren. Vaak zelfs op app-niveau.
Oók rete-handig: per transactie wordt de MCC in groen of rood weergegeven ter indicatie dat het wel resp. niet in aanmerking komt voor cryptback.nobleone schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 04:06:
[...]
Wél jammer vind ik: "Electric, Gas, Sanitary and Water Utilities" aangezien ik nét ontdekt had dat ik mijn maandelijkse Vattenfall rekening per CC (momenteel nog Plutus) kan betalen.
Technisch gezien - ik neem Stadswarmte af - zou de MCC incorrect zijn voor mijn transacties maar ik vrees dat Vattenfall aan die MCC gekoppeld zal zijn.
FYI:
Vattenfall blijkt een MCC van 7399 te hebben (ik verwachtte 4900), komt dus niet in aanmerking (en dat wordt 'dus' voor mij een GBiT-pje naar Plutus)...
Die gedetailleerde transactie-info is echt uniek en vind ik echt top. Bij elke andere card provider of bank ontbreekt er wel iets en mocht er een probleem met een transactie zijn dan moet je om dat soort info vragen bij support.nobleone schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 14:56:
[...]
Oók rete-handig: per transactie wordt de MCC in groen of rood weergegeven ter indicatie dat het wel resp. niet in aanmerking komt voor cryptback.
FYI:
Vattenfall blijkt een MCC van 7399 te hebben (ik verwachtte 4900), komt dus niet in aanmerking (en dat wordt 'dus' voor mij een GBiT-pje naar Plutus)...
Ik zit te twijfelen om een package aan te schaffen, maar een aantal dingen zijn me onduidelijk, wellicht dat iemand kan helpen zonder dat ik een Discord of Telegram eindeloos moet doorzoeken.
Wat ik tot dusver heb begrepen voor bv pioneer (https://myrenegade.shop/p...uad-app-launch-package/):
- Ik betaal 200 euro, en daarvoor krijg ik 2 benefits en 3% over 2500 p/m
- Het eerste jaar betaal ik geen maandelijks abbo
- Ik krijg 80k RNG, die over een halfjaar uitgesmeerd worden vrijgegeven
- Ik kan contact opnemen zodat ik de waitlist over sla, en kan direct via Apple Pay betalen
Wat voor mij niet duidelijk is:
- Is er ergens een lijst met benefits waar ik uit kan kiezen? Als deze niet interessant zijn (ik heb ook nog PLU) heb ik er niet veel aan.
- Als ik met de RNG kaart direct betaal, wordt de 3% aan RNG dan ook direct uitbetaald, of wordt dit nog steeds over 6 maanden gedaan, of uitgesmeerd. Ik zie iets staan over "retro-actively credited once the annual package begins". Is het pakket dat ik aanschaf dan niet direct in gebruik?
- Op welke chain draait RNG
Totaal andere vraag, top-up van de kaart via bv Revolut, is dit instant, of duurt dit een tijdje?
Wat ik tot dusver heb begrepen voor bv pioneer (https://myrenegade.shop/p...uad-app-launch-package/):
- Ik kan contact opnemen zodat ik de waitlist over sla, en kan direct via Apple Pay betalen
- Is er ergens een lijst met benefits waar ik uit kan kiezen? Als deze niet interessant zijn (ik heb ook nog PLU) heb ik er niet veel aan.
- Als ik met de RNG kaart direct betaal, wordt de 3% aan RNG dan ook direct uitbetaald, of wordt dit nog steeds over 6 maanden gedaan, of uitgesmeerd. Ik zie iets staan over "retro-actively credited once the annual package begins". Is het pakket dat ik aanschaf dan niet direct in gebruik?
Totaal andere vraag, top-up van de kaart via bv Revolut, is dit instant, of duurt dit een tijdje?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ypho schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:53:
Lijst nog niet gevonden. Wel ben ik ergens een enquete tegengekomen met wat men graag zou willen zien. Hier stonden veel merken/winkels op die iedereen wel gebruikt. De enquete zelf kan ik zo gauw niet meer vinden.
Deze staan, net zoals bij Plutus, eerst een tijdje vast. Dit gaat om dagen, niet 6 maanden. Exacte hoeveelheid is me even ontschoten.
Met betrekking op het tweede deel van je vraag, je kan na de aanschaf direct gebruikmaken van Renegade. Wat ze bedoelen is dat de chain van RNG nog niet online is. Dus, zodra deze online komt krijg je met terugwerkende kracht je cashback uitgekeerd.
Je pakket begint ook pas te lopen zodra de chain online is. Alles tot aan dat moment is mooi/gratis meegenomen, weliswaar nog zonder “perks”.
Ik dacht ERC-20, maar pin me er niet op vast.
Helaas, overboekingen zijn nog/niet instant. Net als voorheen bij Plutus
Ypho schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:53:
Ik zit te twijfelen om een package aan te schaffen, maar een aantal dingen zijn me onduidelijk, wellicht dat iemand kan helpen zonder dat ik een Discord of Telegram eindeloos moet doorzoeken.
Correct
Correct
Correct, 1/6 deel elke maand nadat V2 van de app (crypto intergratie) is afgerond
Ja, je kan support mailen om direct gebruik te maken van de app, maar Apple en Google pay zijn op dit moment niet actief. De enige mogelijkheid om in winkels te betalen is vooralsnog via Curve.
Hier vind je de lijst waar de community op gestemd heeft: https://docs.google.com/s...Q2wtWcl3TF8K-I/edit#gid=0
Staat 30 dagen vast, mocht je met Curve betalen dan staat dat 120 dagen vast na 1 november (launch van de V1 app) om GBIT's te voorkomen. 120 dagen na 1 november word dit ook 30 dagen.
ERC-20
Er is nog geen instant transfer, hier word door Intergiro nog aan gewerkt, maar mijn ervaring is dat het meestal binnen 24 uur erop staat.
https://docs.google.com/s...Wcl3TF8K-I/htmlview#gid=0Ypho schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:53:
[..]
De top 100 komt beschikbaar bij livegang van app V2
Het werkt precies zoals het er staat. Het Cryptogedeelte is nog niet live dus kunnen ze nu nog geen cashback uitkeren. Zodra V2 live komt (huidige planning is V2, verwachting is dat de betatest deze maand nog begint...)Ypho schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:53:
[..]
[..]
Etherium
Niet instant, InterGiro ondersteunt nog geen internationale InstantSEPA maar is hier wel aan aan het werken. Op werkdagen is het normaliter dezelfde dag (ik heb ABN en dan is t ongeveer 2 uur), buiten werkuren moet je rekenen op rond 9:00 de eerstvolgende werkdag.Ypho schreef op woensdag 13 december 2023 @ 20:53:
[..]
Dus voor betalingen met Curve tot en met 29 februari staat de RNG 6 maanden vast vanaf betaling en Curve betalingen vanaf 1 maart staan 30 dagen vast?
Dus als ik op 1 maart nog een boel oudere betalingen GBIT naar Renegade krijgen die allemaal een lock van 30 dagen?
En betalingen vandaag direct met RNG hebben een lock van 30 dagen dus die komen dan direct vrij bij V2 launch?
Als het zo werkt en PLU slecht gaat, GBIT ik op 1 maart wel een boel alsnog van PLU naar RNG.
Dus als ik op 1 maart nog een boel oudere betalingen GBIT naar Renegade krijgen die allemaal een lock van 30 dagen?
En betalingen vandaag direct met RNG hebben een lock van 30 dagen dus die komen dan direct vrij bij V2 launch?
Als het zo werkt en PLU slecht gaat, GBIT ik op 1 maart wel een boel alsnog van PLU naar RNG.
[ Voor 59% gewijzigd door Malarky op 17-12-2023 00:44 ]
Gisteren wat winst van verkoop op Kucoin met een fiat withdrawal naar de IBAN rekening van Renegade kunnen zetten, geld stond er sneller (deze namiddag) op dan naar klassieke rekening ( meestal 2-3 dagen), misschien handig voor wie wat crypto heeft verkocht op die manier
Ook minder kans op blokkering natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door Grachti op 19-12-2023 22:33 ]
Ben aan het inlezen geslagen en had de app binnengehengeld: is wat verwarrend dat sale.myrenegade.net weer een 2e losse login vereist, verwachtte op de een of andere manier dat dat gekoppeld zou zijn. En daar zit ook weer een (losse?) KYC aan geknoopt. Die 2 logins worden direct na je aankoop gekoppeld anders kom je niet ver lijkt me 
Renegade staat helaas energierekening (of pakketzegels
) betalen niet toe onder de cashback, maar wilde het vooral voor het normale shoppen gaan inzetten, lekker AH stacken
Renegade staat helaas energierekening (of pakketzegels
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 24-12-2023 02:05 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Is zeker verwarrend, komt omdat het nog in presale is op dit moment zoals ik het begreep. straks als v2 van de app uit is hoeven nieuwe gebruikers de sale website niet meer te gebruiken.2Dutch schreef op zondag 24 december 2023 @ 01:18:
Ben aan het inlezen geslagen en had de app binnengehengeld: is wat verwarrend dat sale.myrenegade.net weer een 2e losse login vereist, verwachtte op de een of andere manier dat dat gekoppeld zou zijn. En daar zit ook weer een (losse?) KYC aan geknoopt. Die 2 logins worden direct na je aankoop gekoppeld anders kom je niet ver lijkt me
Renegade staat helaas energierekening (of pakketzegels) betalen niet toe onder de cashback, maar wilde het vooral voor het normale shoppen gaan inzetten, lekker AH stacken
Ziet er allemaal een beetje gecompliceerd uit. Zijn de hogere cashback levels uberhaupt praktisch haalbaar?
In de OP staan wat voorbeeld berekeningen. Vanaf 3% naar 8% kost je:Alptraum schreef op zondag 24 december 2023 @ 15:40:
Ziet er allemaal een beetje gecompliceerd uit. Zijn de hogere cashback levels uberhaupt praktisch haalbaar?
:strip_exif()/f/image/u3XQtP2qGa1k6uDQoXfWbb1c.jpg?f=fotoalbum_large)
RSP prijs:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/js58dz283owpTdTkr8LGhPG0.jpg?f=user_large)
96000/4.5= €21334 aan RNG 2 jaar staken.
Net een withdrawal gedaan vanaf KuCoin naar Renegade om 9:51 en 9:59 stond het al om m'n rekening, geweldig.
al meer bekend wanneer het live gaat zonder nft-gedoe?
Sec is dat nu al zo met de packages (waarbij je je abo geld een jaar vooruit betaald en daarmee korting krijgt plus bonus RNG), https://myrenegade.shop/Kol Nedra schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:23:
al meer bekend wanneer het live gaat zonder nft-gedoe?
Maar denk dat je V2 bedoeld en mijn laatste info is nog altijd Q1 2024...
vooruit betalen?Tomba schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:27:
[...]
Sec is dat nu al zo met de packages (waarbij je je abo geld een jaar vooruit betaald en daarmee korting krijgt plus bonus RNG), https://myrenegade.shop/
Maar denk dat je V2 bedoeld en mijn laatste info is nog altijd Q1 2024...
dus als voorbeeld:
/f/image/cfpCm7cuWSc2rHhGUiStFj4L.png?f=fotoalbum_large)
ik betaal €200 euro in 1x en dan kan ik 1 jaar lang gebruik maken zonder maandelijkse kosten? en krijg dan van 2 Rebates elke maand? voor 1 jaar lang?
CorrectKol Nedra schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:44:
[...]
vooruit betalen?
dus als voorbeeld:
[Afbeelding]
ik betaal €200 euro in 1x en dan kan ik 1 jaar lang gebruik maken zonder maandelijkse kosten? en krijg dan van 2 Rebates elke maand? voor 1 jaar lang?
dan is het wel de moeite waard voor mij. dan kan ik PLU downgraden met -€10 p.m
ook betere spreiding: 2 coins ipv 1
Ter info voor de enkeling hier met dezelfde niche:
Afgelopen dagen veel betaald in Japan (via Curve met Renegade op JPY gezet) en de wisselkoers is minstens even gunstig als die van Openbank. Openbank gebruikt MC en die is ook prima, maar tot nog toe was Renegade telkens gunstiger.
De transactie-informatie is ook echt superieur aan Plutus, CDC, OpenBank, Revolut, ICS, grootbanken... Alles, inclusief voor evt. cashback geldige MCC's, wordt direct weergegeven.
Afgelopen dagen veel betaald in Japan (via Curve met Renegade op JPY gezet) en de wisselkoers is minstens even gunstig als die van Openbank. Openbank gebruikt MC en die is ook prima, maar tot nog toe was Renegade telkens gunstiger.
De transactie-informatie is ook echt superieur aan Plutus, CDC, OpenBank, Revolut, ICS, grootbanken... Alles, inclusief voor evt. cashback geldige MCC's, wordt direct weergegeven.
/f/image/uL1eub3OLFbePd0qxD571zT9.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 26% gewijzigd door finsdefis op 31-12-2023 11:29 ]
Interessant!finsdefis schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:18:
Ter info voor de enkeling hier met dezelfde niche:
Om misverstanden te voorkomen: had je het Travel-plan aanstaan bij Openbank?
Ja, zeker. Heb sinds 2020 het gratis travel+-plan.Globalcitizen schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:27:
[...]
Interessant!
Om misverstanden te voorkomen: had je het Travel-plan aanstaan bij Openbank?
Nee, heb gratis Curve en dat is niet echt gunstig meer.Globalcitizen schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:28:
Ah, je hebt via Curve betaald; dus het is eigenlijk de Curve wisselkoers en niet die van Renegade?
Als je de currency van de onderliggende kaart matcht met de currency van je betalingen dan zet Curve ze ongewijzigd door naar de onderliggende kaart zonder ze om te rekenen. Naar de UK gaan is omzetten naar GBP bijvoorbeeld, VS naar USD, etc.
Als je de onderliggende kaart echter op EUR laat staan rekent Curve het idd om en dan geldt hun (MC) wisselkoers plus eventuele opslag.
Geen idee wat Renegade van plan is met een evt. limiet op betalingen in vreemde valuta zonder opslag in de toekomst, maar voor nu is het iig gunstig.
Dankjewel voor de toelichting!finsdefis schreef op zondag 31 december 2023 @ 11:33:
[...]
Ja, zeker. Heb sinds 2020 het gratis travel+-plan.
[...]
Nee, heb gratis Curve en dat is niet echt gunstig meer.
Als je de currency van de onderliggende kaart matcht met de currency van je betalingen dan zet Curve ze ongewijzigd door naar de onderliggende kaart zonder ze om te rekenen. Naar de UK gaan is omzetten naar GBP bijvoorbeeld, VS naar USD, etc.
Als je de onderliggende kaart echter op EUR laat staan rekent Curve het idd om en dan geldt hun (MC) wisselkoers plus eventuele opslag.
Geen idee wat Renegade van plan is met een evt. limiet op betalingen in vreemde valuta zonder opslag in de toekomst, maar voor nu is het iig gunstig.
Ah ja, ik was even vergeten dat je nog via Curve moet gaan om offline te kunnen betalen.
Dan is Renegade een mooie optie in het buitenland (naast N26 en Openbank met Travel+) en de enige met cashback!:)
Ja 200 euro betalen voor iets wat straks bij livegang 12 x 9,99 euro kost. Dus het extraatje is dat je eerder (direct?) gebruik kunt maken van Renegade en dat je 240 euro aan RNG krijgt. Of die straks ook nog diezelfde waarde hebben is natuurlijk een gokKol Nedra schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 12:44:
[...]
vooruit betalen?
dus als voorbeeld:
[Afbeelding]
Deze kan je gerust skippen als je op zoek bent naar concrete informatieTomba schreef op zondag 31 december 2023 @ 18:13:
NYE video van Daniel (de CEO)
[Embed: State Of The Mission | Turn of the year 2023/2024 | EN]
Een boel loze woorden die mij geen extra vertrouwen inboezemen, maar omdat Plutus voor mij binnenkort niet rendabel meer is, heb ik toch de App Launch Package gekocht.
wanneer live dan? 🙂BBKing schreef op zondag 31 december 2023 @ 14:25:
[...]
Ja 200 euro betalen voor iets wat straks bij livegang 12 x 9,99 euro kost. Dus het extraatje is dat je eerder (direct?) gebruik kunt maken van Renegade en dat je 240 euro aan RNG krijgt. Of die straks ook nog diezelfde waarde hebben is natuurlijk een gok
ik kan gerust 2 maanden wachten...
Ja ik kan ook wel 2 maanden wachten en dan flink GBIT doen. En vanaf dan gewoon per maand betalen. Is het risico op prijsdaling van de RNG token ook wat kleiner.Kol Nedra schreef op maandag 1 januari 2024 @ 17:32:
[...]
wanneer live dan? 🙂
ik kan gerust 2 maanden wachten...
Of zie ik iets over het hoofd qua de App Launch Package?
Nou ja, als ik (nog) geen curve abbo heb kan ik maar 30 dagen terug, en december is een maand met veel grotere uitgaven in ons huishouden. En doordat je al RNG hebt kan je die staken voor meer voordelen.BBKing schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 11:11:
[...]
Ja ik kan ook wel 2 maanden wachten en dan flink GBIT doen. En vanaf dan gewoon per maand betalen. Is het risico op prijsdaling van de RNG token ook wat kleiner.
Of zie ik iets over het hoofd qua de App Launch Package?
Verder zorgt het nu al "uitdelen" van RNG voor een specifieke prijs dat de token al een bepaalde "bewezen" waarde hebben, en hopelijk/mogelijk iets minder volatiel zijn.
Verder heb je natuurlijk gelijk, maar waarom zou je dan betalen en niet voor de free versie kiezen?
It's just a donkey
Duidelijk. Qua waarom wel per maand betalen? Hogere spend-limit en de extra perks. Dus voor een tientje risico per maand prima investering.uniquorn schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 12:10:
[...]
Nou ja, als ik (nog) geen curve abbo heb kan ik maar 30 dagen terug, en december is een maand met veel grotere uitgaven in ons huishouden. En doordat je al RNG hebt kan je die staken voor meer voordelen.
Verder zorgt het nu al "uitdelen" van RNG voor een specifieke prijs dat de token al een bepaalde "bewezen" waarde hebben, en hopelijk/mogelijk iets minder volatiel zijn.
Verder heb je natuurlijk gelijk, maar waarom zou je dan betalen en niet voor de free versie kiezen?
Nou, "I bit the bullet", ik heb het Pioneer package aangevraagd, ben de KYC door en heb nu een virtuele kaart. De eerste 10 euro test-overboeking is onderweg.
Kan iemand me vertellen hoe dit gaat met saldo, dit staat straks op mijn IBAN, maar in de app zie ik een IBAN saldo en een card saldo, zijn deze gelinked, of moet ik nog IBAN > Card overboeken? Zo ja, is het niet mogelijk om direct geld over te maken vanaf Revolut naar de kaart (ik doe dit elders namelijk wel)?
Kan iemand me vertellen hoe dit gaat met saldo, dit staat straks op mijn IBAN, maar in de app zie ik een IBAN saldo en een card saldo, zijn deze gelinked, of moet ik nog IBAN > Card overboeken? Zo ja, is het niet mogelijk om direct geld over te maken vanaf Revolut naar de kaart (ik doe dit elders namelijk wel)?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Deze zijn gelinkt, dus je hoeft het niet nogmaals over te maken. De rekening functioneerd als volwaardige IBAN rekening, dus het maakt niet uit van waar of wie het geld komt, en je kan dit, t.o.v. met Plutus, ook gewoon weer opnemen en overmaken naar welke rekening dan ook.Ypho schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:19:
Nou, "I bit the bullet", ik heb het Pioneer package aangevraagd, ben de KYC door en heb nu een virtuele kaart. De eerste 10 euro test-overboeking is onderweg.
Enig idee hoe het straks zit met de wachttijd op cashback bij betaling vanuit curve die sinds november gemaakt zijn? Start de teller vanaf 3 maanden straks zodra de NFT wordt toegevoegd aan m’n account, of start ie met terugwerkende kracht?
1 november was de launch, vanaf dat moment 120 dagen voor alle Curve betalingen. Na de 120 dagen (als ik het goed berekend heb is dat 29 februari) is het net als reguliere betalingen 30 dagen voordat je cachback op je account staat.Pepper92 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:52:
Enig idee hoe het straks zit met de wachttijd op cashback bij betaling vanuit curve die sinds november gemaakt zijn? Start de teller vanaf 3 maanden straks zodra de NFT wordt toegevoegd aan m’n account, of start ie met terugwerkende kracht?
Heb je een NFT of App Launch Package, dan geld dat voor alle betalingen die je nu al gedaan hebt met terugwerkende kracht.
Er is momenteel nog geen optie om de virtuele kaart aan Apple Pay toe te voegen toch (behalve Curve)?
Correct, door een probleem moest de afspraak met Apple verzet worden waardoor Google Pay nu eerst aan de beurt is (Early Q1 2024) en een maand later zou Apple Pay aan de beurt zijn.Ypho schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:13:
Er is momenteel nog geen optie om de virtuele kaart aan Apple Pay toe te voegen toch (behalve Curve)?
Tis 121 dagen dus 1 maart. Verder klopt je verhaal helemaal.markisoke schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:25:
[...]
1 november was de launch, vanaf dat moment 120 dagen voor alle Curve betalingen. Na de 120 dagen (als ik het goed berekend heb is dat 29 februari) is het net als reguliere betalingen 30 dagen voordat je cachback op je account staat.
Heb je een NFT of App Launch Package, dan geld dat voor alle betalingen die je nu al gedaan hebt met terugwerkende kracht.
Na 1 maart moeten inderdaad de regels normaal worden al verwacht ik persoonlijk dat ze dat nog wel veranderen en/of verlengen.markisoke schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 12:25:
[...]
1 november was de launch, vanaf dat moment 120 dagen voor alle Curve betalingen. Na de 120 dagen (als ik het goed berekend heb is dat 29 februari) is het net als reguliere betalingen 30 dagen voordat je cachback op je account staat.
Het is voor nu dus dat Curve transacties 6 maanden vanaf het moment van transactie locked zijn. Het is dus nu verstandig om je gbit's juist weer te bewaren waarmee ze eigenlijk creëren wat ze wilden voorkomen
Cooldown telt vanaf het moment dat je de transactie doet, voor rechtstreekse is dat nu 30 dagen en voor transacties via curve 6 maanden in dit geval sowieso nog geen cashback voor launch V2Pepper92 schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 11:52:
Aankondiging van Renegade m.b.t. Curve cashback van 1 augustus 2023
📢🚨Aankondiging van de beloningsregels! 🚨📢
🔒 Veiligheid voorop: om eerlijkheid te garanderen, geldt voor al je nieuw verdiende beloningen met je Renegade-kaart nu een afkoelperiode van 30 dagen. Dit geeft transacties de tijd om af te wikkelen en helpt misbruik te voorkomen. 🛡⏳
💼 Uw RNG-inzet is uw sleutel: het bezit van RNG-tokens geeft u een voorsprong! De hoeveelheid RNG die u inzet, komt rechtstreeks overeen met het aantal beloningen waartoe u onmiddellijk toegang heeft. Het is een verhouding van 1:1. Hoe meer u inlegt, hoe meer beloningen er onmiddellijk voor u beschikbaar zijn - echte toegevoegde waarde in gebruik. Elke beloning die de ingezette RNG overschrijdt, wordt 30 dagen vergrendeld🔑💰
🎴 Regels voor Curve-beloningen: Beloningen die met een Curve-kaart worden gegenereerd binnen de eerste 120 dagen na de lancering van de Renegade-kaart, worden 6 maanden vastgezet. Vanaf 121 dagen na de lancering van de Renegade-kaart worden alle beloningen die via Curve-kaartbetalingen zijn verdiend, behandeld als reguliere beloningen met een afkoelperiode van 30 dagen. Dit zorgt voor de stabiliteit en eerlijkheid van ons systeem. Geduld loont! 📅💫
💰 Rekeningen in evenwicht brengen: wees voorzichtig, als uw RNG-account in het rood staat, worden de tokens bij het ongedaan maken van het uitzetten eerst gebruikt om uw account in evenwicht te brengen. Dit alles maakt deel uit van een eerlijk en transparant systeem. 📈⚖️
🔍 Monitoring en Fair Play: Renegade behoudt zich het recht voor om transacties te beoordelen en kwitanties op te vragen om ervoor te zorgen dat alles volgens de regels verloopt. Als we constateren dat er misbruik wordt gemaakt van een account, nemen we dat zeer serieus. In dergelijke gevallen zullen we accounts en betrokken NFT's opschorten. We zijn hier om een rechtvaardige en betrouwbare omgeving voor iedereen te creëren. Vergeet niet dat fair play altijd loont! 🧐🔐
Dit is onze toewijding aan u - om een veiligere, meer lonende en krachtigere financiële ervaring te creëren. Welkom bij de toekomst van uw financiën met Renegade. Uw loyaliteit en vertrouwen verdienen niets minder. 🌐🚀
Ypho schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 13:13:
In de AMA gisteren is gezegd dat ze februari toch weer met Apple zitten en dat Apple Pay toch weer voor gaat op Google Pay en die dan een maand na de release van Apple Pay volgt (Tijdens de AMA van november werd Google Pay naar voren gehaald vanwege de problemen met Apple Pay)Dacuuu schreef op donderdag 30 november 2023 @ 12:18:
Google pay komt er rap aan.![]()
[YouTube: State Of The Mission | November 2023 | EN]
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder een korte recap die ik @ Telegram gepost had na de AMA :
Recap what has been answered in the AMA as how I did understand it but always open for feedback if I misunderstood 🙂
- When will the temporary VISA limits be lifted? (or how long is temporary temporary?) As Founder i would have no limits for example the single transaction limit is too low to book a holiday
@Mrstrele will give an answer tomorrow, some users has hit the 20.000 monthly limit so it doesn’t looks like a problem. For me personally it’s mostly the single transaction that needs to be raised for example holiday with family is more then 5000 that I need to pay.
It sounded the “unlimited” limit will not come to founders cards soon but hopefully that will be announced after Daniel has discussed it with Visa again or their will be a follow-up statement about this.
Extra note from another user:
57:15 of the AMA Daniel said the limits are going to be raised by the end of next week. (But he said previously too that would follow up)
- When Google and Apple pay?
Apple Pay in next few weeks, after that google pay. Problem was that apple cancelled the appointment and have a new appointment in February and a month after that google pay.
- When will RNG be listed?
At launch V2
- When V2 Launch crypto integration launch
Next few weeks, end of januari will not gonna happen. First beta will start soon.
- When will the cashback that we earn during beta (since 1 november) be payed out, at launch v2 if they are after the cooldown? (normal transactions 30 days, curve 6 months after transaction date )
At launch V2 unless the curve transactions are still in lock
- Will there be a change in how we get our RNG tokens, there where some comments in the Italian chat a while ago that this would be different then the 1/6 every month where we get the first 1/6 at the launch of V2?
Internally discussion has happend about this, it’s not good this leaked into the Italian chat and the admin/users of that went wandering around with it. They want to do the 1/180 unvesting (so in 180 days) instead of 1/6 every month. It’s not fully decided on how it will be done yet so be announced soon
- Will the Curve rules (6 months delay) be lifted at 1 march 2024 or will those rules continu / be altered when V2 is launched and all "regular" users can GBIT 90/120 days in the past what c an result in a token dump 30 days later (normal cooldown)
Not answered or I missed it because of the kids
- When will the NFT's be burned, still at launch V2?
At launch V2
- Will there be any price changes for NFT/Packages
For now nothing is planned but it can happen but if it happens it will be announced upfront
Link to the recorded AMA -> https://t.me/BonusRoundAMA/477
[ Voor 109% gewijzigd door lubbertkramer op 19-01-2024 00:13 ]
Wat is nu het voordeel van het kopen van zo'n NFT (bijvoorbeeld de black) versus een abonnement?
Ik begrijp dat zo'n nft je ombeperkt "gratis" recht geeft op x keer een "benefit" en dan onbeperkt 3% cashback?
Het heeft dus geen zin op én zo'n nft te nemen én een betaald abonnement?
Ik begrijp dat zo'n nft je ombeperkt "gratis" recht geeft op x keer een "benefit" en dan onbeperkt 3% cashback?
Precies dat, als je een NFT hebt hoef je geen abo te nemen. Bovendien krijg je er een flinke hoeveelheid RNG bij die je kan gebruiken om je voorwaarden te verbeteren of te besteden.TreizeK schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 23:24:
Wat is nu het voordeel van het kopen van zo'n NFT (bijvoorbeeld de black) versus een abonnement?
Hebben jullie enig zicht op hoeveel NFT's er nog beschikbaar zijn en tot wanneer je ze kunt kopen?
Black: 920TreizeK schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:46:
Hebben jullie enig zicht op hoeveel NFT's er nog beschikbaar zijn en tot wanneer je ze kunt kopen?
Carbon: 731
Blijven beschikbaar tot V2 van de app (crypto intergratie) welke gepland staat voor Q1 dit jaar.
Dus eind maart?markisoke schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:51:
[...]
Black: 920
Carbon: 731
Blijven beschikbaar tot V2 van de app (crypto intergratie) welke gepland staat voor Q1 dit jaar.
Ik volg het hele traject niet meer via Telegram, maar zoals wel vaker zou ik zonder concrete datum nergens vanuit gaan. Ondertussen ben ik mijn Plutus aan het uitfaseren en langzaamaan over aan het stappen naar Renegade, we gaan het wel zien.
In elk geval zijn de exchange rates vooralsnog zonder wisselkoersopslag dus dat is alweer een mooie vervanger voor Curve of Revolut (die limits hebben).
Even een vraag. Lukt het jullie om de virtuele kaart van Renegade te koppelen aan de Curve kaart? Wanneer ik in Curve de gegevens intoets van de Renegade card, zou er volgens Curve in de Renegade app een melding moeten komen, maar bij mij gebeurt niets. Hebben meerder mensen hier last van gehad?
Probeer de renegade app even te sluiten voor je hem in curve zet?smily01 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:35:
Even een vraag. Lukt het jullie om de virtuele kaart van Renegade te koppelen aan de Curve kaart? Wanneer ik in Curve de gegevens intoets van de Renegade card, zou er volgens Curve in de Renegade app een melding moeten komen, maar bij mij gebeurt niets. Hebben meerder mensen hier last van gehad?
Nieuwe update: YouTube: RENEGADE - State Of The Mission | January 2024 | ENfinsdefis schreef op woensdag 24 januari 2024 @ 10:14:
[...]
Ik volg het hele traject niet meer via Telegram, maar zoals wel vaker zou ik zonder concrete datum nergens vanuit gaan. Ondertussen ben ik mijn Plutus aan het uitfaseren en langzaamaan over aan het stappen naar Renegade, we gaan het wel zien.
In elk geval zijn de exchange rates vooralsnog zonder wisselkoersopslag dus dat is alweer een mooie vervanger voor Curve of Revolut (die limits hebben).
De authenticatiemelding bij renegade werkt (bij mij op iPhone) alléén als ik de app gesloten heb. Dat is dus zowel bij het koppelen aan curve als bij betalingen die om Authenticatie vragen. Heel irritant natuurlijk want heb de app dan eerst open om nummer en cvc in te voeren, moet ‘m dan eerst sluiten en dan pas doorklikken.smily01 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:35:
Fysieke kaart beschikbaar voor 9,99 die dan loop februari wordt uitgeleverd. Dat zal dan waarschijnlijk nog niet zijn voor de mensen op de wachtlijst?
Is er nog iets te melden rondom Renegade? Kom hier en op andere forums weinig nieuws tegen de laatste weken.
Wellicht al iets bekend over de echte live gang?
Meeste info is te vinden in de TG channels. Maar zoals ik het lees is renegade nog druk bezig zonder echte milestones te realiseren tot nu toe.BBKing schreef op zondag 18 februari 2024 @ 09:44:
Is er nog iets te melden rondom Renegade? Kom hier en op andere forums weinig nieuws tegen de laatste weken.
Binnenkort komt volgens wat op tg staat de app versie uit waarin crypto is geintegreerd. De perks/rng coin is er dan nog niet voor zover ik weet.
Voor de NFT/FE houders is de kaart gratis.nobleone schreef op maandag 19 februari 2024 @ 13:49:
[...]
Maar... Maar... Volgens de FAQ zou de kaart eenmalig gratis zijn?
[Afbeelding]
Deze krijgen respectievelijk een metal/metal of biometric (keuze voor FE) card.
De €9,99 waarover gesproken word is voor een plastic kaart voordat de speciale kaartjes de deur uit gaan zodat je iets eerder een fysieke kaart wilt als je dat wenst.
Hoe het zit met kosten voor mensen zonder NFT/FE of Squad package durf ik je niet te zeggen.
Ohja, en nog vergeten, maar dat plastic kaartje vervalt zodra je je metal binnenkrijgt, dus of dat de moeite waard is moet je voor jezelf bepalen.nobleone schreef op maandag 19 februari 2024 @ 14:25:
Oké, cool, thx!
Als Black NFT bezitter verheug ik me dan nu op een metal exemplaar 🧑🏻🎤
Geen updates meer? Er werd vanalles beloofd voor in februari toch?
Die Renegade Black Card staat maar een beetje naar me te lonken in mijn wallet. Gelukkig zijn transacties in vreemde valuta in elk geval nog steeds erg gunstig qua wisselkoers.
Die Renegade Black Card staat maar een beetje naar me te lonken in mijn wallet. Gelukkig zijn transacties in vreemde valuta in elk geval nog steeds erg gunstig qua wisselkoers.
This is your Renegade Black Card - 10.000 RNG Token (worth €500,-) - 3% cash back - 100% reimbursement of Netflix, Spotify - Airport Lounge access - €800 EUR / Month free ATM withdrawals - Unlimited foreign currency exchange transactions
Idd jammer want ik dacht dat 1 maart de deadline was voor de update van de app met crypto en het retroactief uitkeren van cashback?
Omdat de app V2 nog niet klaar is, is de volgende aankondiging geplaatst op telegram:
🌟 Belangrijke beloningsaankondiging! 🌟
We hebben een aantal updates in ons beloningssysteem aangebracht om je Renegade-ervaring te verbeteren! 🌱 Om de duurzaamheid van ons ecosysteem te garanderen, verlengen we de vergrendelingsperiode van zes maanden voor alle beloningen, inclusief normale beloningen en Curve-beloningen.
Voor beloningen die zijn verdiend sinds de kaartlancering op 1 november 2023 met Curve, zullen we de oorspronkelijke regels van zes maanden blijven volgen vanaf de in aanmerking komende transactiedatum tot de lancering van het Renegade-token. Beloningen verzameld vanaf de kaartlancering op 1 november 2023, zonder Curve, tot en met 29 februari 2024, worden vrijgegeven op de Renegade-tokenlanceringsdatum. Vanaf 1 maart 2024 volgen alle beloningen dezelfde regels als de beloningen die met Curve worden gegenereerd, met een wachtperiode van zes maanden. 💼💰
Bijvoorbeeld: als u op 15 maart een beloning verdient met een in aanmerking komende transactie, wordt deze gedurende zes maanden vergrendeld, met als releasedatum 15 september. 📅
Zodra het Renegade-token in de lijst staat en het beloningssysteem beschikbaar is in de app, eindigen de bovenstaande regels. We gaan dan verder met een afkoelperiode van 30 dagen voordat uw beloningen worden ontgrendeld en aan u worden beloond. ⏳🔓
We zijn onze community ongelooflijk dankbaar voor jullie niet-aflatende steun! 🙏 We willen ons ook verontschuldigen voor eventuele vertragingen waarmee we te maken hebben gehad. Uw geduld betekent alles voor ons! 🌍 Laten we deze reis samen voortzetten en Renegade bij elke stap beter maken! 🚀 #RenegadeRewards #CommunityFirst 🎉
Ok wederom uitstel dus.
En als ik het goed begrijp, zijn er NFT en/of launchpackage gebruikers die nu al betalen met de Renegade kaart en die daar ook RNG sparen. Maar niemand heeft nog beloningen kunnen uitkeren in echt geld?
Ben heel benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat, krijg er niet echt een goed gevoel bij.
En als ik het goed begrijp, zijn er NFT en/of launchpackage gebruikers die nu al betalen met de Renegade kaart en die daar ook RNG sparen. Maar niemand heeft nog beloningen kunnen uitkeren in echt geld?
Ben heel benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat, krijg er niet echt een goed gevoel bij.
Yes opnieuw uitstel. Het token RNG is nog niet gelauncht en dus ook nog nergens gelast. Verkopen is dus nog niet mogelijk.BBKing schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:55:
Ok wederom uitstel dus.
Een dump zoals we bij Hi gezien hebben...BBKing schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 09:55:
Het gaat wel snel in crypto, als er drie dit roepen gaat iedereen rennen. Ik ben er ook bang voor, maar laten we positief blijven en niet gaan meeroepen, voorlopig is het nog een valide uitstel, naar ik begrijp.knakworst schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:38:
[...]
Een dump zoals we bij Hi gezien hebben...
Fysieke cards zijn vanaf nu te bestellen via de app!
Als Black NFT eigenaar vraag ik me wel tegelijk af of ik dan wel een 'special edition'-card ga krijgen...
Als Black NFT eigenaar vraag ik me wel tegelijk af of ik dan wel een 'special edition'-card ga krijgen...
Dit zijn hoe ik het begrijp de plastic varianten voor als je al aan de slag wilt, de metal cardskomen later en zijn gratis voor nft houdersnobleone schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:41:
Fysieke cards zijn vanaf nu te bestellen via de app!
Klopt helemaal!zenith schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 17:49:
[...]
Dit zijn hoe ik het begrijp de plastic varianten voor als je al aan de slag wilt, de metal cardskomen later en zijn gratis voor nft houders
Kosten voor kaart zijn €9,90, die van mij is in ieder geval besteld
:strip_exif()/f/image/UsIlhRaaqNESYSXCIGZqMChe.jpg?f=fotoalbum_large)
app update met crypto integratie:
🚀Renegade App Massive Update Alert!
Dear Renegades,
Today marks a monumental leap in our journey - we've launched a MASSIVE update to the Renegade app! For the first time ever, you can now store cryptocurrencies and NFTs directly in the app. This is a game-changer!
🔒 Introducing Non-Custodial Wallet Infrastructure: You now have full control over your assets without entrusting them to a third party. Your security, your rules!
What's Next?
- UI Refinement: We're dedicated to enhancing the wallet's user interface for an even smoother experience.
- Wallet & IBAN Integration: Soon, your wallet will seamlessly connect with your IBAN account, merging traditional and digital finance like never before.
- We're eagerly awaiting updates from Apple Pay and will share news as soon as we have it.
- Physical Cards on the Horizon: We anticipate the arrival of our first batch of physical cards hopefully this week! Please remember, while we're as excited as you are, the production and shipping speeds are beyond our control .
This update is the next step of our journey to revolutionize how you interact with the digital financial world. We're committed to making the crypto space accessible to all, whether you're a seasoned trader or new to the scene.
Thank you for being a part of this incredible journey. Here's to many more milestones ahead!
Stay tuned, stay a renegade,
The Renegade Team 🚀
Dear Renegades,
Today marks a monumental leap in our journey - we've launched a MASSIVE update to the Renegade app! For the first time ever, you can now store cryptocurrencies and NFTs directly in the app. This is a game-changer!
🔒 Introducing Non-Custodial Wallet Infrastructure: You now have full control over your assets without entrusting them to a third party. Your security, your rules!
What's Next?
- UI Refinement: We're dedicated to enhancing the wallet's user interface for an even smoother experience.
- Wallet & IBAN Integration: Soon, your wallet will seamlessly connect with your IBAN account, merging traditional and digital finance like never before.
- We're eagerly awaiting updates from Apple Pay and will share news as soon as we have it.
- Physical Cards on the Horizon: We anticipate the arrival of our first batch of physical cards hopefully this week! Please remember, while we're as excited as you are, the production and shipping speeds are beyond our control .
This update is the next step of our journey to revolutionize how you interact with the digital financial world. We're committed to making the crypto space accessible to all, whether you're a seasoned trader or new to the scene.
Thank you for being a part of this incredible journey. Here's to many more milestones ahead!
The Renegade Team 🚀
Ben me daar nog been beetje over aan het inlezen na aanleiding van wat TG berichten, maar ik heb mixed gevoelens bij dit nieuws. Het is in mijn ogen namelijk helemaal geen non-custodial wallet als je niet de keys van die wallet hebt.zenith schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 06:09:
app update met crypto integratie:
Dear Renegades,
What's Next?
The Renegade Team 🚀
Ga je naar deze pagina: https://web3auth.io/mpc.html vind je de volgende tabel:

Als ik daar dan rond kijk wat op Renegade van toepassing is, kan ik niet anders zeggen dat het geen non-custodial wallet is, maar hooguit "semi-custodial" maar waarschijnlijk gewoon custodial. Ik heb bij het aanmaken van de wallet geen keys gehad en er werd me ook niet gevraagd om andere authenticatie zoals socials toe te voegen voor wat MFA. Dit houd dus in dat Renegade je keys heeft en dus ook toegang tot je wallet. Hoe ze dit als non-custodial kunnen bestempelen is mij een beetje een raadsel.
Er word gezegd dat hier later nog op teruggekomen gaat worden na een gesprek met de devs, maar ik verwacht niet dat daar ineens uit komt dat bovenstaande niet klopt en het toch een non-custodial wallet is.
En begrijp me niet verkeerd, ik vind dit een prima eerste stap en prima dat het custodial is, maar noem het beestje dan gewoon bij z'n naam.
Meningen?
Schijnbaar komt die key nog, maar ik heb sws weinig behoefte aan de non costodial wallet, ik wil gewoon cashback harken.
Hoe dan, dat zou betekenen dat ze die nu lekker opslaan in een database aangezien de wallets al zijn aangemaakt. Verder heb ik er ook weinig behoefte aan, lekker alles zelf in beheer, als je het dan verkloot kan je alleen jezelf de schuld gevenDacuuu schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:52:
[...]
Schijnbaar komt die key nog, maar ik heb sws weinig behoefte aan de non costodial wallet, ik wil gewoon cashback harken.
Dunno, ik zie wel waar ik straks die NFT naartoe moet sturen om het boeltje actief te maken. Maar ik snap je gedachtegang, ik ben benieuwd allemaal.markisoke schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:55:
[...]
Hoe dan, dat zou betekenen dat ze die nu lekker opslaan in een database aangezien de wallets al zijn aangemaakt. Verder heb ik er ook weinig behoefte aan, lekker alles zelf in beheer, als je het dan verkloot kan je alleen jezelf de schuld geven
Je zou de NFT al naar het toegekende adres kunnen sturen lijkt me. Doe overigens ook nog niet, wacht wel tot alles in werking gezet is.Dacuuu schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 15:59:
[...]
Dunno, ik zie wel waar ik straks die NFT naartoe moet sturen om het boeltje actief te maken. Maar ik snap je gedachtegang, ik ben benieuwd allemaal.
Dat klopt. Maar ze adviseren daar nog mee te wachten. Ik ga dat pas doen als de tijd daar is.finsdefis schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 16:42:
[...]
Je zou de NFT al naar het toegekende adres kunnen sturen lijkt me. Doe overigens ook nog niet, wacht wel tot alles in werking gezet is.
Is al bekend wanneer de NFT verkoop eindigt?
Nee, maar dit zal tzt aangegeven worden.TreizeK schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 14:34:
Is al bekend wanneer de NFT verkoop eindigt?
Ik zou nog graag een black nft willen, maar denk je dat dit nog kan wachten tot eind april?
Waar kan ik deze informatie vinden?
Telegram is het meest gebruikte social ding van renegade, je kunt de nft kopen tot versie 2 van de app wordt uitgebracht. Ik zou het even in de gaten houden of je eind april nog een nft kan kopen (lijkt mij wel)TreizeK schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 10:54:
[...]
Ik zou nog graag een black nft willen, maar denk je dat dit nog kan wachten tot eind april?
Waar kan ik deze informatie vinden?
Mmm vanochtend geld overgeboekt maar nog steeds niet gearriveerd. Renegade zal wel aan goede vrijdag doen denk ik?
En 2e paasdag ook, en is Intergiro die dat beslist, denk dat Renegade net zo graag instant tranfer had gehad.Pepper92 schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:12:
Mmm vanochtend geld overgeboekt maar nog steeds niet gearriveerd. Renegade zal wel aan goede vrijdag doen denk ik?
[ Voor 15% gewijzigd door markisoke op 29-03-2024 15:14 ]
Was ook meer een vraag ter bevestiging.markisoke schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 15:14:
[...]
En 2e paasdag ook, en is Intergiro die dat beslist, denk dat Renegade net zo graag instant tranfer had gehad.
Onbegrijpelijk dat het bankwezen er voor kan kiezen dat er 4 dagen lang geen overboekingen mogelijk zijn.
Binnenkort is dat eindelijk voorbij en is het binnen de hele EU instant.
https://tweakers.net/nieu...en-10-seconden-in-eu.html
Duurt waarschijnlijk nog een jaar of zo. Mag hopen dat Renegade dan ook eindelijk echt live is.
https://tweakers.net/nieu...en-10-seconden-in-eu.html
Duurt waarschijnlijk nog een jaar of zo. Mag hopen dat Renegade dan ook eindelijk echt live is.
Uit de Telegram, weer wat nieuws mbt diverse zaken:
quote: Daniel S.-R. // RenegadeHallo Renegades!
3 geweldige nieuwtjes vandaag:
Nummer 1:
We kregen een bevestiging van tag dat alle kaarten zijn verzonden. Ze komen vanuit Groot-Brittannië. Wij gaan ervan uit dat de eerste mensen deze week hun kaartjes ontvangen. 🚚💳🥳
De allereerste fysieke Renegade-kaart ooit gemaakt is in handen van @Jokaja en hij heeft een merchandisepakket gewonnen! 🙂🥂🍾 Gefeliciteerd! We kijken uit naar jouw unboxing-video van de kaart (we hebben vooraf contact met hem opgenomen en gevraagd of we dit openbaar mochten maken)
Nummer 2:
De ApplePay-test is voltooid, Apple beoordeelt momenteel ons marketingmateriaal.
Alles werkte perfect in de test en we moeten nu wachten op Apple. Apple schakelt elke maand op bepaalde data meerdere kaartaanbieders live, waarschijnlijk zijn wij er bij de volgende activatie. We weten helaas nog niet wanneer dat is. Zoals je hebt gezien zit de Apple Pay-knop al in de app. Zodra het werkt, maken we het natuurlijk meteen bekend. 👀🔜💳📲
Nummer 3:
Vanaf vandaag is onze intern ontwikkelde Wallet-infrastructuur live op alle Android-mobiele telefoons, helaas nog niet op iOS omdat we daar nog wachten op ApplePay. We lopen momenteel ongeveer 2 weken achter op schema.
Wallet Connect wordt momenteel geïmplementeerd voor Android. Zodra dit is voltooid, komt GooglePay. 🔐🚀🌐
We krijgen graag feedback over het ontwerp en de bruikbaarheid! 🙏🤩🥳
[ Voor 49% gewijzigd door markisoke op 24-04-2024 14:52 ]
Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.