"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dat zijn bij Plutus de prijzen vanaf ingangsdatum + 6 maanden.anandus schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:25:
[...]
Nee, hoor.
Maar dat is toch hetzelfde als Renegade?
Bij €9,99 zijn het 2 perks en 3%
Bij €14,99 zijn het 3 perks en 3%
Na 6 maanden betaal je €15 / €25.
Ah, dat was met niet duidelijk.markisoke schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:33:
[...]
Dat zijn bij Plutus de prijzen vanaf ingangsdatum + 6 maanden.
Na 6 maanden betaal je €15 / €25.
Nou, dan maar hopen dat Renegade geen scam blijkt
Zie wat @markisoke zegt plus je kan ook betalen met RNG en dan krijg je 5€ kortinganandus schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:25:
[...]
Nee, hoor.
Maar dat is toch hetzelfde als Renegade?
Bij €9,99 zijn het 2 perks en 3%
Bij €14,99 zijn het 3 perks en 3%
Scam is het sowieso niet, ik hoop vooral dat het een succes wordtanandus schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:45:
[...]
Ah, dat was met niet duidelijk.
Nou, dan maar hopen dat Renegade geen scam blijkt
Zou je een airdrop moeten krijgen als je de nft hebt gekocht via opensea? Ik heb geen airdrop gezien?RNG kopen
Op dit moment is de enige manier om RNG te kopen via sale.myrenegade.net of door een AirDrop na aankoop van een NFT op Opensea.
Zodra de app V2 word uitgerold kan je daar je NFT stacken (van wat ik heb gelezen moet je deze transferen naar een custodial wallet) en zal je op diezelfde wallet ook je RNG ontvangen (6 maanden lang elke maand 1/6 van het totaal).zenith schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 18:59:
uit de topicstart:
[...]
Zou je een airdrop moeten krijgen als je de nft hebt gekocht via opensea? Ik heb geen airdrop gezien?
Heb eerder deze week een uitstapje gedaan van Plutus naar W1tty maar helaas heeft men daar net besloten om per 1/11 te stoppen met de 3% cashback. Nu dus wachten op Renegade. Denk dat de Pioneer squad voor mij perfect is, 9,99 betalen voor 3% op max 1500 euro (dus 45 euro cashback) en 2 perks a 10 euro per stuk.
Kortom tientje betalen per maand en 65 euro terug krijgen. Lijkt me een no brainer als de koers van de RNG een klein beetje stabiel blijft
Mooi dat Luminar van Skylum in de lijst staat. Jammer dat bijna niemand dit kent; alleen de generative erase feature is al superhandig...Tomba schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:17:
Volgens mij was je al eens gedeeld maar heb de link naar de perk tussenstand toegevoegd aan de topicstart.
Ook meestemmen? Mail sturen naar benefits@myrenegade.net ! De top 100 wordt bij de launch van V2 als perk vrijgegeven.
...dus wat mij betreft mag deze helemaal naar de top 100 geüpvote worden!

https://1drv.ms/v/s!Akr5f6MKJmJjqeB1CGnkwKzLbd1Brg?e=rlAU1A
Belangrijkste punten
- 3DS is definitief gefixt
- Intergiro heeft aangegeven dat ze dit jaar nog InstantSEPA gaan implementeren
- Crypto backend is klaar, men is nu de frontend aan het bouwen
- Final Tokenomics zijn er nog niet, men heeft onderkent dat de huidige setup niet handig is. Mede ook door input van adviseurs. Binnen 2 weken komt hier de aankondiging van
- Initial Market Cap zal stuk lager zijn als voorheen bedacht
- Als je je kaart 3 maanden niet gebruikt wordt je account opgeheven
- App wordt maandag naar de Appstores gestuurd, het hangt van Apple/Google af wanneer de app daadwerkelijk zijn de stores staat
- Voor ApplePay is een meeting nodig met Apple, afspraak hiervoor is eind november. ApplePay nog steeds gepland voor Q4 (korte termijn) voor DE/AT. NL/BE volgt later.
- GooglePay komt 1 maand later (voorwaarde van ApplePay)
- Cashback die retroactief wordt toegekend (vanaf 1-11 tot V2 launch) komt direct beschikbaar
- De loophole (dat je met 100€ een onbeperkt aantal Perks kan kopen) kunnen ze niet volledig sluiten omdat het anders oninteressant wordt. De prijs wordt dus wel hoger dan 15 RSP
- Renegade zit nu in het Coin Telegraph Accelarator Program en gaat hier veel exposure uit krijgen
- Qua exchanges; Bitmart is rond, Gate.io heeft contract aangeboden en Kucoin heeft interesse maar wil eerst volume zien
Op welke chain komt RNG eigenlijk? grote kans dat uniswap hem ook oppakt?Tomba schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:47:
Gisteren is er weer een AMA geweest en die heb ik uiteraard ook voor jullie online gezet
Belangrijkste punten
- 3DS is definitief gefixt
- Intergiro heeft aangegeven dat ze dit jaar nog InstantSEPA gaan implementeren
- Crypto backend is klaar, men is nu de frontend aan het bouwen
- Final Tokenomics zijn er nog niet, men heeft onderkent dat de huidige setup niet handig is. Mede ook door input van adviseurs. Binnen 2 weken komt hier de aankondiging van
- Initial Market Cap zal stuk lager zijn als voorheen bedacht
- Als je je kaart 3 maanden niet gebruikt wordt je account opgeheven
- App wordt maandag naar de Appstores gestuurd, het hangt van Apple/Google af wanneer de app daadwerkelijk zijn de stores staat
- Voor ApplePay is een meeting nodig met Apple, afspraak hiervoor is eind november. ApplePay nog steeds gepland voor Q4 (korte termijn) voor DE/AT. NL/BE volgt later.
- Cashback die retroactief wordt toegekend (vanaf 1-11 tot V2 launch) komt direct beschikbaar
- De loophole (dat je met 100€ een onbeperkt aantal Perks kan kopen) kunnen ze niet volledig sluiten omdat het anders oninteressant wordt. De prijs wordt dus wel hoger dan 15 RSP
- Renegade zit nu in het Coin Telegraph Accelarator Program en gaat hier veel exposure uit krijgen
- Qua exchanges; Bitmart is rond, Gate.io heeft contract aangeboden en Kucoin heeft interesse maar wil eerst volume zien
ERC20zenith schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:11:
[...]
Op welke chain komt RNG eigenlijk? grote kans dat uniswap hem ook oppakt?
Als ik het goed begrijp zou ik ergens volgende week de Android app kunnen downloaden. Daarna kaart aanvragen. Dan krijg ik waarschijnlijk een virtuele kaart? En nog geen Google Pay komende maanden dus dan is Curve een vereiste?
Of komt de fysieke kaart ook al snel, is daar iets over bekend?
Wat voor loophole is dit?Tomba schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:47:
Gisteren is er weer een AMA geweest en die heb ik uiteraard ook voor jullie online gezet
Je komt dan op de wachtlijst, geen idee nog wanneer niet NFT/FE houders aan de beurt zijnBBKing schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:43:
Dank @Tomba voor al jouw duidelijke info!
Als ik het goed begrijp zou ik ergens volgende week de Android app kunnen downloaden. Daarna kaart aanvragen. Dan krijg ik waarschijnlijk een virtuele kaart? En nog geen Google Pay komende maanden dus dan is Curve een vereiste?
Of komt de fysieke kaart ook al snel, is daar iets over bekend?
Wat is Apple toch een kinderachtig, kl*te bedrijf!Tomba schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:47:
Belangrijkste punten
Wat willen ze nou net zo'n suffe requirement bereiken? Alsof een Android adept nu ineens een iPhone gaat kopen omdat ie anders pas een maand later z'n Renegade Card in de wallet kan zetten?
Mijn toch al bestaande Apple allergie wordt alleen maar erger als ik dit soort geluiden hoor.
Het riekt naar: "abuse of a dominant position in the market"!
[ Voor 15% gewijzigd door nobleone op 29-10-2023 11:02 ]
Van Telegram:
There's still a loophole that had already been identified.
I buy 1000 RNG (100 euro) and stake it for 24 months. I will receive 450 RSP. That allows me to buy 30 extra benefits (at 15 RSP/benefit)
In the course of 4 months, a free Explorer Squad can thus reap (30+4)*10 benefits = 340 euro worth of RNG by only staking a 100 euro. Is this sustainable ?
Ah ok dat was me niet duidelijk! Dus dit gaat voor de normale gebruiker allemaal nog wel ff duren, kan zo 2024 worden dan?Tomba schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:18:
[...]
Je komt dan op de wachtlijst, geen idee nog wanneer niet NFT/FE houders aan de beurt zijn
Als t goed is zodra V2 live is, maar daar is nog geen datum voor. Op basis van de beta verwacht ik m zelf wel nog in 2024 maar geen garanties.BBKing schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:28:
[...]
Ah ok dat was me niet duidelijk! Dus dit gaat voor de normale gebruiker allemaal nog wel ff duren, kan zo 2024 worden dan?
Relax man, Google heeft exact dezelfde voorwaarde maar dan andersom… zie Plutus daar komt eerst GooglePay (ooit als de wind goed staatnobleone schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:24:
[...]
Wat is Apple toch een kinderachtig, kl*te bedrijf!
Wat willen ze nou net zo'n suffe requirement bereiken? Alsof een Android adept nu ineens een iPhone gaat kopen omdat ie anders pas een maand later z'n Renegade Card in de wallet kan zetten?
Mijn toch al bestaande Apple allergie wordt alleen maar erger als ik dit soort geluiden hoor.
Het riekt naar: "abuse of a dominant position in the market"!
PS Google is met Android dik de grootste dus welke dominant position?
[ Voor 5% gewijzigd door Tomba op 30-10-2023 08:34 ]
Ik weet niet of ook de standaard perks met NFT cards ( Netflix, Spotify, Prime) retroactief terug betaald zullen worden maar zal het deze maand toch al via Renegade laten lopen ( Paypal , dan GBIT)
Werkt nice he! Hier ook. De perks krijg je niet 100% vergoed in deze bèta fase.Grachti schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:47:
Eerste betalingen lopen altijd goedTelkens een bevestingsmail ook.
Ik weet niet of ook de standaard perks met NFT cards ( Netflix, Spotify, Prime) retroactief terug betaald zullen worden maar zal het deze maand toch al via Renegade laten lopen ( Paypal , dan GBIT)
Nee. Pas vanaf versie 2 van de app (nog steeds voor later dit jaar gepland) staan perks op de rol. Vanaf dan kan je ze selecteren en krijg je daar de maximale 10 $ (of euro?) aan cashback op terug. Tot versie 2 blijft het beperkt tot het percentage van je NFT of FE.Grachti schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:47:
Apple: https://apps.apple.com/nl/app/myrenegade/id1670346221
Android: https://play.google.com/store/search?q=myrenegade&c=apps
Zal later vandaag de OP aanpassen
Download gedaan en aangemeld. Sta nu op de wachtlijst. Ben benieuwd!Tomba schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:04:
Groot nieuws, de apps zijn uit
Link naar de Android app is: https://play.google.com/s...tails?id=com.app.renegadeTomba schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:04:
Het linkje van jou is een zoekopdracht
Thanks! heb geen Android zelf dus had m gekopieerd van een mede Renegade user.markisoke schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:25:
[...]
Link naar de Android app is: https://play.google.com/s...tails?id=com.app.renegade
Het linkje van jou is een zoekopdracht
Meer mensen dit probleem gehad?
Super! Liever een app van de store dan een gesideloade apkTomba schreef op donderdag 9 november 2023 @ 13:04:
Overschrijft-ie de eerdere app automatisch of moet je die eerst verwijderen?
Eerst even je sideloaded apk verwijderenanandus schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:55:
[...]
Super! Liever een app van de store dan een gesideloade apk
wachtlijst voor reguliere abbo is open?BBKing schreef op donderdag 9 november 2023 @ 14:21:
[...]
Download gedaan en aangemeld. Sta nu op de wachtlijst. Ben benieuwd!
dus de squad: explorer of pioneer voor mij
[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 10-11-2023 18:02 ]
Bij mij zat hij in de spamfolder. Daar al gekeken?Noid74 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:50:
App gedownload en geprobeerd te registreren, ik krijg helaas geen code in mijn e-mail. Dus registratie niet kunnen afmaken,
Meer mensen dit probleem gehad?
Ze staan gewoon op CT 😀
Vergeet niet een referral te scoren en een dealtje te maken met die persoon
(50/50 de BTC referral fee delen is zo’n beetje de norm dus daarmee kan je de aankoop pijn direct wat verzachten)
:strip_exif()/f/image/7VSNqk4IEXJpyS1mwLYEqGxS.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 10-11-2023 20:44 ]
Op mijn iPhone ging ie er netjes overheen. Android zou ik verwijderen adviseren to be safe.anandus schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:55:
[...]
Super! Liever een app van de store dan een gesideloade apk
Yes yesKol Nedra schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:01:
[...]
wachtlijst voor reguliere abbo is open?
dus de squad: explorer of pioneer voor mij
Had je moeten taggen sorry
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 10-11-2023 21:01 ]
Heb je een nft? Zo ja, dan keuren ze je account aanvraag snel goed. Ik betaal al ffe hoor met m'n renegade kaart!finsdefis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:19:
Is er eigenlijk met het bezit van een Black NFT al een mogelijkheid de wachtlijst te skippen? Ben benieuwd hoe het gaat werken straks.
Ja, heb de Black in m'n MM staan. Goed om te horen!Dacuuu schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:27:
[...]
Heb je een nft? Zo ja, dan keuren ze je account aanvraag snel goed. Ik betaal al ffe hoor met m'n renegade kaart!
(zit nog even bij Plutus maar dat is een aflopende zaak voor mij)
Effe mailen naar support@myrenegade.net en dan fixen ze t voor je. Alle FE/NFT houders mogen gebruik maken van de kaartfinsdefis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:31:
[...]
Ja, heb de Black in m'n MM staan. Goed om te horen!
Nou, dat ging snel! Binnen een paar uur reactie. Nu ben ik zelf de bottleneck, nog even de KYC doorlopen.Tomba schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 07:50:
[...]
Effe mailen naar support@myrenegade.net en dan fixen ze t voor je. Alle FE/NFT houders mogen gebruik maken van de kaart
Als je zoals @Tomba aangeeft het doorgeeft aan het team (FE doen ze zelf alleen NFT via opensea moeten zichzelf melden) dan verzamel je al cashback met je aankopen vanaf 1-11-23 (met terugwerkende kracht) zodra V2 live gaatfinsdefis schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:31:
[...]
Ja, heb de Black in m'n MM staan. Goed om te horen!
Bij mij stond ie ook in de spam folder van gmailWishmasterNL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:05:
[...]
Bij mij zat hij in de spamfolder. Daar al gekeken?
9 November getankt €200 ingehouden.
10 November zag ik al 2 transacties. 1x het daadwerkelijk getankt bedrag, en 1x het verschil tussen de €200 en het daadwerkelijk getankt bedrag.
11 November gesetteld en alles rond.
Dagen voor, en dagen na het tanken alles in excel bijgehouden, alles klopt tot op de laatste eurocent.
/f/image/EDU1gOdSB2LUsQQdrw4dDveh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/bNvXlKR0uLyUBksqVg6iwwfM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 12-11-2023 18:17 ]
Als je een nft hebt dan kun je toegang vragenKol Nedra schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 13:19:
Ik sta op de wachtlijst.....geen idee hoelang het wachten is
https://shop.myrenegade.net/collections/token-card-packages
Stonden ook de nfts tussen. Inmiddels weer weg maar goed om in de gaten te houden.
Volgens mij zijn ze nog flink aan het knutselen aan die winkel, want vanochtend had ie veel meer artikelen en nu zie ik op de frontpage ook allemaal testproducten.MaglevNL schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 15:35:
Deze pagina had gisteren meerdere opties:
https://shop.myrenegade.net/collections/token-card-packages
Stonden ook de nfts tussen. Inmiddels weer weg maar goed om in de gaten te houden.
En wie gaat RNG kopen? Ik had ook RNG staking-levels verwacht zoals bij Plutus.Dacuuu schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:15:
Copy/past vanuit de telegram groep, maar ook voor hier zeer nuttig!
[Afbeelding]
Dit houdt in dat geval in dat ik voor 200 euro een jaar lang 3% rewards krijg over 2500 per maand, met twee perks? Of lees ik die tabel verkeerd?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Zijn "100% reimbursement of Netflix, Spotify" van de black nft dan twee perks of bonus?Dacuuu schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:15:
[Afbeelding]
Misschien moet ik toch eens telegram aanmaken, jammer dat discord zo verlaten is.
Ik ga voor Pioneer, als dit beschikbaar is dan ga ik bij Plutus 1 lvl lager....... meer spreiding zoDacuuu schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 21:15:
[Afbeelding]
Die staking lvls staan toch in de opening post?knakworst schreef op woensdag 15 november 2023 @ 02:51:
[...]
En wie gaat RNG kopen? Ik had ook RNG staking-levels verwacht zoals bij Plutus.
Netflix, spotfy etc zijn perks.MaglevNL schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:29:
[...]
Zijn "100% reimbursement of Netflix, Spotify" van de black nft dan twee perks of bonus?
Misschien moet ik toch eens telegram aanmaken, jammer dat discord zo verlaten is.
Plutus eruit hier en zodra beschikbaar Renegade Pioneer erin. Geen Curve meer.Kol Nedra schreef op woensdag 15 november 2023 @ 09:41:
[...]
Ik ga voor Pioneer, als dit beschikbaar is dan ga ik bij Plutus 1 lvl lager....... meer spreiding zo
En dan zo snel mogelijk met de eerst vrijgekomen RNG het abonnement betalen zodat je voor 4,95 euro investering per maand, 3% op 2000 = 60 euro + 2 perks = 20 euro dus in totaal 80 euro verdient.
Dan moet die RNG koers wel heel hard gaan dalen om het voordeel te laten verdampen.
Als ik het goed lees in de TS dan kun je staken voor punten en kun je die punten weer inwisselen voor rewards.knakworst schreef op woensdag 15 november 2023 @ 02:51:
[...]
En wie gaat RNG kopen? Ik had ook RNG staking-levels verwacht zoals bij Plutus.
Begrijp ik het goed dat de tokens onder "Token included" gratis tokens zijn die uitgedeeld gaan worden?
Het is dat ze pas na 6 maand vrij komen maar dan nog zal dat de prijs niet ten goede komen, die worden massaal gedumpt.
Geen reden om massaal te staken + extra tokens uitdelen = Hi 2.0
[ Voor 9% gewijzigd door Nopheros op 15-11-2023 19:20 ]
Even opletten met het toevoegen.
Weinig crypto aan de app nu wel, ben benieuwd hoe het gaat als de tokens live gaan.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Als je geen NFT hebt moet je wachten tot V2 van de app uit is, als die uit is weet ik niet wat er gebeurd met de waitinglist.CK3v1N schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:25:
Iemand al van de waiting list geraakt?
[ Voor 13% gewijzigd door zenith op 21-11-2023 11:01 ]
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 21-11-2023 20:52 ]
Ik gebruik daarvoor Curve, Renegade gebruikt gewoon de standaard fee van Visa volgens mij: https://www.visa.co.uk/su...ange-rate-calculator.htmlfinsdefis schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:41:
Iemand Renegade al in het vreemde valuta gebruikt? Ben benieuwd of de fx fees gunstig zijn aangezien er bezoekjes aan het VK en Japan op de planning staan.
Inmiddels al een paar aankopen gedaan waarbij 3DS vlekkeloos werkte, woo-hoo!Tomba schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:03:
[...]
Shoppen met Renegade kaart gaat nog niet ivm de 3DS problemen. Verwachting is dat die deze week (men spreekt van woensdag) opgelost zijn en dan kunnen we.

Vanmorgen stuitte ik echter op een probleem met het vastknopen van mijn Renegade Card aan een abo...
De onderstaande VISA Secure pop-up verschijnt maar in de Renegade app valt niks om tegenaan te authentiseren:
:fill(white):strip_exif()/f/image/0rLb081yZKeUjhVRYfuNaV4i.png?f=user_large)
(Zojuist gemeld via de feedback optie in de app; zodra ik iets terughoor, meld ik het hier)
--- Update ---
De- en herinstalleren bleek het op te lossen.
Volgens de service medewerker was er iets mis met de rechten van de app om notificaties te mogen sturen. Voor zover ik in de machtigingen op mijn telefoon kon zien, stond het wél aan voor de app.
Maar goed, het werkt weer
[ Voor 14% gewijzigd door nobleone op 22-11-2023 19:09 ]
Had je je renegade app volledig afgesloten? Lees wel is links en rechts dat de verificatie melding verloren gaat als de app nog half op de achtergrond draait.nobleone schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:20:
[...]
Inmiddels al een paar aankopen gedaan waarbij 3DS vlekkeloos werkte, woo-hoo!![]()
Vanmorgen stuitte ik echter op een probleem met het vastknopen van mijn Renegade Card aan een abo...
De onderstaande VISA Secure pop-up verschijnt maar in de Renegade app valt niks om tegenaan te authentiseren:
[Afbeelding]
(Zojuist gemeld via de feedback optie in de app; zodra ik iets terughoor, meld ik het hier)
Zorg dat je de app afsluit, dan de betaling opstarten en dan op de notificatie drukken, dan werkt het meestal wel.nobleone schreef op woensdag 22 november 2023 @ 09:20:
[...]
Inmiddels al een paar aankopen gedaan waarbij 3DS vlekkeloos werkte, woo-hoo!![]()
[Afbeelding]
Yes, deze 2: https://opensea.io/collection/renegadecardSonnyBBQ schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:22:
Is de NFT optie nog steeds beschikbaar? Ik kan ze wel kopen via OpenSea, maar las ergens tegenstrijdige info. Dat dit enkel kon tot beschikbaarheid van de app...
NFT's zijn beschikbaar tot de crypto intergratie in de app.
Andere optie is om ze hier te halen en te betalen via overschrijving, zit een kleine premium op: https://myrenegade.shop/
Heb mijn oog laten vallen op de PIONEER SQUAD – App Launch Package.
Tot nu toe gebruik ik Plutus met 3 perks, deze wil ik dan downgraden naar 2 perks.
Heb nog meerdere vragen waar ik tegenstrijdige dingen over lees;
Klopt het dat als ik de launch package koop, ik hiermee heb betaald voor 12 maanden? En ook nog eens 2500 RNG krijg?
Krijg ik met de package gelijk de kaart en kan ik er gelijk mee betalen?
Kan de kaart achter Curve gehangen worden en krijg je dan cashback?
Werken perks ook via Curve?
Ja, je abbo voor 12 maanden en 2500 RNG. De 2500 RNG worden uitbetaald over 6 maanden elke maand een zesde deel.WishmasterNL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:47:
Ik twijfel ergens om in te stappen.
Heb mijn oog laten vallen op de PIONEER SQUAD – App Launch Package.
Tot nu toe gebruik ik Plutus met 3 perks, deze wil ik dan downgraden naar 2 perks.
Heb nog meerdere vragen waar ik tegenstrijdige dingen over lees;
Klopt het dat als ik de launch package koop, ik hiermee heb betaald voor 12 maanden? En ook nog eens 2500 RNG krijg?
Krijg ik met de package gelijk de kaart en kan ik er gelijk mee betalen?
Kan de kaart achter Curve gehangen worden en krijg je dan cashback?
Werken perks ook via Curve?
Verder krijg je inderdaad gelijk toegang tot het product, je krijgt een virtuele kaart welke je kan gebruiken voor online betalen (Apple/Google pay is nog in de maak) en je kan hem koppelen aan Curve. Let wel op dat Curve betalingen voor 180 dagen gelocked worden. 180 dagen na V2 launch (wanneer de crypto integratie is afgerond) zal dit worden verkort naar 30 dagen net zoals niet Curve transacties.
Perks werken pas bij de V2 launch, nu nog niet.
Ik kom ook van plutus vandaan, renegade is nog niet officieel gestart, een groot voordeel vind ik het eco-systeem die ze hebben gemaakt (zie whitepaper) en dat je bijv 4 perks op een albert heijn kan stacken, dit kan bij plutus alleen met een metal card.Supreme_One schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:20:
Plutus gebruiker hier. Hoe is de ervaring met Renegade? Werkt het beter dan Plutus? Haal je er ook meer voordeel mee uit?
De wispelturigheid, valse beloftes en bugs die ze nooit oplossen bij Plutus heeft mij doen besluiten om naar renegade te gaan 😀
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 22-11-2023 17:50 ]
Renegade is natuurlijk een nieuwe speler net zoals Hi die het aardig verneukt heeft voor zover ik kan zien. Voordeel van Plutus is dat ze nu wel heel wat ervaring hebben en meerdere bearmarkets hebben doorstaan. Alleen is het nog altijd wachten op Google/Apple pay integratie en de fysieke kaarten.zenith schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:46:
[...]
Ik kom ook van plutus vandaan, renegade is nog niet officieel gestart, een groot voordeel vind ik het eco-systeem die ze hebben gemaakt (zie whitepaper) en dat je bijv 4 perks op een albert heijn kan stacken, dit kan bij pkutus alleen met een metal card.
De wispelturigheid en valse beloftes van Plutus heeft mij doen besluiten om naar renegade te gaan 😀
Zeker, Plutus draait prima wat dat betreft, ik begon mij alleen aan wat dingen te ergeren en ik hou ze als backup. 😀Supreme_One schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:50:
[...]
Renegade is natuurlijk een nieuwe speler net zoals Hi die het aardig verneukt heeft voor zover ik kan zien. Voordeel van Plutus is dat ze nu wel heel wat ervaring hebben en meerdere bearmarkets hebben doorstaan. Alleen is het nog altijd wachten op Google/Apple pay integratie en de fysieke kaarten.
Scalability blijft een issue helaas.zenith schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:53:
[...]
Zeker, Plutus draait prima wat dat betreft, ik begon mij alleen aan wat dingen te ergeren en ik hou ze als backup. 😀
180 vind ik wel behoorlijk lang zeg. Tegen die tijd kan alles al verdampt zijn. Een half jaar….markisoke schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:41:
[...]
Ja, je abbo voor 12 maanden en 2500 RNG. De 2500 RNG worden uitbetaald over 6 maanden elke maand een zesde deel.
Verder krijg je inderdaad gelijk toegang tot het product, je krijgt een virtuele kaart welke je kan gebruiken voor online betalen (Apple/Google pay is nog in de maak) en je kan hem koppelen aan Curve. Let wel op dat Curve betalingen voor 180 dagen gelocked worden. 180 dagen na V2 launch (wanneer de crypto integratie is afgerond) zal dit worden verkort naar 30 dagen net zoals niet Curve transacties.
Perks werken pas bij de V2 launch, nu nog niet.
30 dagen vind ik prima. Ben 45 dagen gewend bij Plutus.
Als je direct met de renegade kaart betaald is dat ook zo. De willen voorkomen dat er te veel prijs druk is als de cashback vrij komt, heeft te maken met curve gbit.WishmasterNL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:55:
[...]
180 vind ik wel behoorlijk lang zeg. Tegen die tijd kan alles al verdampt zijn. Een half jaar….
Ik sta op de "wachtlijst", je kunt nu volgens mij alleen gebruik maken van Renegade als je jezelf inkoopt, en dan zijn de reward tiers volgens mij vergelijkbaar met Plutus nu. De vraag is echter wat er gebeurt met de waarde van RNG zodra de tokens worden vrijgegeven.Supreme_One schreef op woensdag 22 november 2023 @ 17:20:
Plutus gebruiker hier. Hoe is de ervaring met Renegade? Werkt het beter dan Plutus? Haal je er ook meer voordeel mee uit?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Betaal niet via Curve, dan krijg je je cashback na 30 dagen. Als je een klein bedrag gestaked hebt, kan je voor dat bedrag direct je cashback zonder wachttijd ontvangen voor die maand. Dit is van toepassing vanaf V2 dat naar verwachting eind dit jaar wordt uitgerold.WishmasterNL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 18:55:
[...]
180 vind ik wel behoorlijk lang zeg. Tegen die tijd kan alles al verdampt zijn. Een half jaar….
[ Voor 8% gewijzigd door buakaw op 23-11-2023 07:08 ]
Ik probeer de Renegade Card namelijk aan mijn HBO Max abonnement te koppelen. Helaas zonder succes.
Volgens Renegade gaat het mis vóórdat überhaupt 3DS wordt getriggerd; vermoedelijk accepteert HBO Max geen Zweedse cards (heb daar al een ticket voor openstaan).
Via PayPal is ook een optie, zag ik.
In dat geval vroeg ik me af hoelang je dan op de cashback zou moeten wachten.
Alleen via Curve geldt de 180 dagen. Dit is i.v.m. de go back in time functie.nobleone schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:21:
Weet je of die 180 dagen delay ook geldt als je er (i.p.v. Curve) PayPal tussen zet?
Ik probeer de Renegade Card namelijk aan mijn HBO Max abonnement te koppelen. Helaas zonder succes.
Volgens Renegade gaat het mis vóórdat überhaupt 3DS wordt getriggerd; vermoedelijk accepteert HBO Max geen Zweedse cards (heb daar al een ticket voor openstaan).
Via PayPal is ook een optie, zag ik.
In dat geval vroeg ik me af hoelang je dan op de cashback zou moeten wachten.
It's just a donkey
Na de overboeking van €200 naar hun rekening krijg ik van mijn bank (Rabo) het bericht dat mijn rekening tijdelijk geblokkeerd is. Heel fijn dit...
Nu weet ik dat dit vaker gebeurd bij de Rabobank, maar toch.
Jep, ffe bellen en oplossen.. Jammer maar zo gaat dat bij de NL banken, tip is om dit niet op vrijdagmiddag 17:00 te doen.WishmasterNL schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:25:
Ik denk, Ik ga toch het goedkoopste pakket kopen om te beginnen met Renegade.
Na de overboeking van €200 naar hun rekening krijg ik van mijn bank (Rabo) het bericht dat mijn rekening tijdelijk geblokkeerd is. Heel fijn dit...
Nu weet ik dat dit vaker gebeurd bij de Rabobank, maar toch.
We zijn verheugd om de NIEUWE en VERBETERDE Tokenomics voor Renegade aan te kondigen! 🌟
🔥 NIEUWE Noteringsprijs: €0,003, een dynamische verschuiving van de initiële €0,10! Deze strategische zet verlaagt onze initiële marktkapitalisatie tot €30 Miljoen op de eerste dag van notering! 💹
💡 Waarom de Verandering? We hebben naar jullie feedback geluisterd! Geconfronteerd met uitdagingen bij Tier1-beurzen en investeerdersbetrokkenheid, wisten we dat het tijd was voor verandering. Ons doel? Het volledige potentieel van Renegade ontketenen! 🚀
🌈 Groter en Beter: De herziene Tokenomics zijn niet alleen anders; ze zijn een game-changer! 🔄 Met een enorm opwaarts potentieel, zetten we het toneel voor exponentiële groei. Dit is een kans die je niet wilt missen! 📈
🤝 Gelijk en Eerlijk: Bezorgd over je investering? Niet doen! Alle Renegades hebben extra tokens ontvangen, waardoor de waarde van jullie investering intact blijft. We hebben het geborgd! 💼
🌟 Waarom Dit GEWELDIG Nieuws is: Dit is niet zomaar een verandering; het is een transformatie! Met deze nieuwe Tokenomics mikken we niet alleen op de sterren – we gaan verder! 🌌 Dit is een win-win voor iedereen die betrokken is, en effent het pad voor een helderdere, welvarendere toekomst voor Renegade. ✨
Blijf enthousiast, blijf investeren en vooral, blijf Renegade! Laten we samen geschiedenis schrijven! 🚀🔝
Gelijk gebeld. Ging om fraude preventie.Dacuuu schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:27:
[...]
Jep, ffe bellen en oplossen.. Jammer maar zo gaat dat bij de NL banken, tip is om dit niet op vrijdagmiddag 17:00 te doen.
Ergens heel fijn dat ze zo scherp zijn, Maar in dit geval vervelend,
Resultaat is dat dat overboeking van €200 vrijgegeven word, en rekening is weer beschikbaar.
Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik nu toegang krijg tot de kaart?
Renegade actief? heb je een abbo of is het met een NFT geval?uniquorn schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:57:
toch ook maar ingestapt, en na een wat lang durende KYC nu een virtual card. Mooi de dure december aankopen omzetten via Curve GBIT. Dat ik dan 180 dagen de rewards niet krijg is prima, anders had ik helemaal geen rewards
Op het moment alleen nog NFT's of een app launch package (1 jaar abbo). Beide kan je tegenwoordig hier kopen: https://myrenegade.shop/ en afrekenen met overschrijving als on-chain (OpenSea) teveel moeite is.Kol Nedra schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
[...]
Renegade actief? heb je een abbo of is het met een NFT geval?
Ok, wat is hier precies geweldig aan? We maken de koers 333 keer zo laag zodat we niet meteen in het begin in elkaar donderen?markisoke schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:32:
🚀🎉 Aandacht Renegades! 🎉🚀
We zijn verheugd om de NIEUWE en VERBETERDE Tokenomics voor Renegade aan te kondigen! 🌟
🔥 NIEUWE Noteringsprijs: €0,003, een dynamische verschuiving van de initiële €0,10! Deze strategische zet verlaagt onze initiële marktkapitalisatie tot €30 Miljoen op de eerste dag van notering! 💹
💡 Waarom de Verandering? We hebben naar jullie feedback geluisterd! Geconfronteerd met uitdagingen bij Tier1-beurzen en investeerdersbetrokkenheid, wisten we dat het tijd was voor verandering. Ons doel? Het volledige potentieel van Renegade ontketenen! 🚀
🌈 Groter en Beter: De herziene Tokenomics zijn niet alleen anders; ze zijn een game-changer! 🔄 Met een enorm opwaarts potentieel, zetten we het toneel voor exponentiële groei. Dit is een kans die je niet wilt missen! 📈
🤝 Gelijk en Eerlijk: Bezorgd over je investering? Niet doen! Alle Renegades hebben extra tokens ontvangen, waardoor de waarde van jullie investering intact blijft. We hebben het geborgd! 💼
🌟 Waarom Dit GEWELDIG Nieuws is: Dit is niet zomaar een verandering; het is een transformatie! Met deze nieuwe Tokenomics mikken we niet alleen op de sterren – we gaan verder! 🌌 Dit is een win-win voor iedereen die betrokken is, en effent het pad voor een helderdere, welvarendere toekomst voor Renegade. ✨
Blijf enthousiast, blijf investeren en vooral, blijf Renegade! Laten we samen geschiedenis schrijven! 🚀🔝
33xBBKing schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:36:
[...]
Ok, wat is hier precies geweldig aan? We maken de koers 333 keer zo laag zodat we niet meteen in het begin in elkaar donderen?
Dat ze nu een realistischere market cap hebben van $30.000.000 in plaats van bijna een miljard.
Als ze het hadden gehouden zoals het was dan was de kans heel groot dat bij de launch de prijs enorm zou dalen, dat voorkomen ze hiermee enigszins.
Krijg je dan eigenlijk ook 33x meer RNG o.b.v. de aanschaf van een NFT?markisoke schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:32:
🚀🎉 Aandacht Renegades! 🎉🚀
Hier komt het natuurlijk wel op neer. Ze zullen ook met argusogen naar Hi hebben gekeken.BBKing schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:36:
[...]
Ok, wat is hier precies geweldig aan? We maken de koers 333 keer zo laag zodat we niet meteen in het begin in elkaar donderen?
Jafinsdefis schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:45:
Krijg je dan eigenlijk ook 33x meer RNG o.b.v. de aanschaf van een NFT?
ik heb een app launch package genomen.Kol Nedra schreef op woensdag 29 november 2023 @ 15:27:
[...]
Renegade actief? heb je een abbo of is het met een NFT geval?
It's just a donkey
Die komen live in V2 van de app, waarin de crypto intergratie word afgerond.smily01 schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:21:
Ik heb EUR 200 in een Pioneer Sqaud package getoken. Nu ben ik alleen op zoek naar de 2 benefits die ik zou krijgen. Weten jullie waar ik die in de app kan vinden?
Verwachting was Q4, maar volgens mij bijgesteld naar Q1 2024.
Je jaar gaat in bij de launch van de V2 app.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.