Ik schrik hier wel van. Renegade 44 excluded mcc's, Plutus heeft er maar 8Tomba schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:55:
De definitieve lijst van MCC codes die geen cashback geven zijn bekend gemaakt. Heb zojuist de OP aangepast.
Thx!Tomba schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:55:
De definitieve lijst van MCC codes die geen cashback geven zijn bekend gemaakt. Heb zojuist de OP aangepast.
Zo te zien, worden travel agencies niet meer uitgesloten dus dat is mooi.
Wél jammer vind ik: "Electric, Gas, Sanitary and Water Utilities" aangezien ik nét ontdekt had dat ik mijn maandelijkse Vattenfall rekening per CC (momenteel nog Plutus) kan betalen.
Technisch gezien - ik neem Stadswarmte af - zou de MCC incorrect zijn voor mijn transacties maar ik vrees dat Vattenfall aan die MCC gekoppeld zal zijn.
Kijkend naar het “misbruik” ervan (zie Plutus topic) waar gebruikers maximaal voorschot nemen en dan aan het eind van het jaar op de bankrekening laten terugboeken is het terechtnobleone schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 04:06:
[...]
Thx!
Zo te zien, worden travel agencies niet meer uitgesloten dus dat is mooi.
Wél jammer vind ik: "Electric, Gas, Sanitary and Water Utilities" aangezien ik nét ontdekt had dat ik mijn maandelijkse Vattenfall rekening per CC (momenteel nog Plutus) kan betalen.
Technisch gezien - ik neem Stadswarmte af - zou de MCC incorrect zijn voor mijn transacties maar ik vrees dat Vattenfall aan die MCC gekoppeld zal zijn.
Ik zie liever een lange MCC lijst, minder misbruik en dat Renegade lang en stabiel bestaat dan een korte lijst met veel misbruik (zoals bij Hi) en dat ze dan de lijst gaan uitbreiden. Ik gok dat de lijst later verder ingekort gaat wordenDacuuu schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 23:18:
[...]
Ik schrik hier wel van. Renegade 44 excluded mcc's, Plutus heeft er maar 8
[ Voor 9% gewijzigd door lubbertkramer op 23-09-2023 08:06 ]
100% eens, vooral het misbruik via voorschotten was opvallend ja. Vind het zelf wel zonde dat belastingen uitgesloten zijn, ik betaal mijn gemeentebelasting aan de balie via Plutus voor cashback. Had daar toch liever 8% op gepakt via Renegade :-)lubbertkramer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:05:
[...]
Kijkend naar het “misbruik” ervan (zie Plutus topic) waar gebruikers maximaal voorschot nemen en dan aan het eind van het jaar op de bankrekening laten terugboeken is het terecht
[...]
Ik zie liever een lange MCC lijst, minder misbruik en dat Renegade lang en stabiel bestaat dan een korte lijst met veel misbruik (zoals bij Hi) en dat ze dan de lijst gaan uitbreiden. Ik gok dat de lijst later verder ingekort gaat worden
De lijst is stuk langer dan Plutus maar van de 10000 mogelijks MCC codes er 44 uitsloten is nou ook weer niet zo hemelschokkend toch
[ Voor 7% gewijzigd door Tomba op 23-09-2023 08:18 ]
Toevoeging aan de MCC-lijst:
We zijn ons ervan bewust dat de uitgesloten MCC's niet 100% geschikt zijn voor iedereen. We vragen je echter om te overwegen dat het zinvol is om in het begin voorzichtiger te werk te gaan dan te onvoorzichtig. Dit betekent niet dat het in de loop van de tijd niet mogelijk is om zowel in de ene als in de andere richting te corrigeren. Het doel is altijd om u de beste gebruikerservaring te bieden, maar altijd met de nodige veiligheid voor het project zelf.
Specifiek voor SumUp betalingen (8999) controleren we handmatig de transacties en crediteren we de beloningen als er geen problemen zijn.
We vinden het ook handig als Renegade altijd als een geheel wordt beschouwd en niet alleen als een project met een Reward-kaart. Renegade biedt namelijk een volwaardige IBAN-rekening met volledige crypto-integratie en andere functies in de toekomst, wat voor veel mensen een enorme toegevoegde waarde zal zijn en het beheren van iemands financiën, of het nu gaat om crypro
of traditionele financiële zaken, enorm zal vergemakkelijken.
Ik betaal sinds deze maand Vattenfall via curve -> Plutus. Maar het voorschot staat nog steeds zo laag mogelijk. Voor de lol je euro's bij iemand stallen voor een eenmalige cashback is in mijn opinie nou niet heel verstandig.lubbertkramer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 08:05:
[...]
Kijkend naar het “misbruik” ervan (zie Plutus topic) waar gebruikers maximaal voorschot nemen en dan aan het eind van het jaar op de bankrekening laten terugboeken is het terecht
[...]
Beter zet je de euro's om in EURX bij nexo en trek je 11% APR. Daarmee voorkom je ook dat als Vattenfall omvalt (zeer onwaarschijnlijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit) je kan fluiten naar je voorschot.
Ik zoek nog naar het verschil tussen je euro's bij Vattenfall stallen of bij Nexo? Als Nexo omvalt of "not your keys not your coins" actie doet kun je net zo fluiten naar je geld.tormentor1985 schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 17:15:
[...]
Ik betaal sinds deze maand Vattenfall via curve -> Plutus. Maar het voorschot staat nog steeds zo laag mogelijk. Voor de lol je euro's bij iemand stallen voor een eenmalige cashback is in mijn opinie nou niet heel verstandig.
Beter zet je de euro's om in EURX bij nexo en trek je 11% APR. Daarmee voorkom je ook dat als Vattenfall omvalt (zeer onwaarschijnlijk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit) je kan fluiten naar je voorschot.
Dat jij het niet zult doen is mooi maar er zijn er genoeg die iedere euro eruit willen halen (wat natuurlijk niet heel gek is).Je hoeft niet lang op voorschot te zoeken in het Plutus topic om de eerste te vinden 5 dagen geleden -> Bananeman in "Plutus.it - Crypto Visa kaart"
[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 23-09-2023 18:11 ]
Ik stop uiteraard niet mijn hele vermogen bij nexo lol. Maar er is geen partij die mij zo'n hoog rendement geeft dan nexo in dit geval.lubbertkramer schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 18:10:
[...]
Als Nexo omvalt of "not your keys not your coins" actie doet kun je net zo fluiten naar je geld.
Ik heb ongeveer 10% van mn vermogen er staan. Een acceptabel bedrag om te verliezen in worst case scenario's.
Overigens learned it the hard way, ik heb nog een claim uitstaan bij MTGOX 😉 balen dat die deadline weer is uitgesteld hoewel naar alle waarschijnlijkheid ik ergens einde van dit jaar eindelijk een deel van mijn bitcoin terug ga krijgen. Onder de streep denk ik in dat geval, beter dat het gestolen is. Zelfs nu ik slechts een kwart terug krijg is het alsnog vele malen meer waard dan het toen was 🙃
Als je iedere euro eruit wil halen weet ik wel betere manieren wat je kan doen met die euro's die je aan Vattenfall schenkt tot de jaar afrekening. Dat is wat ik meer bedoel te zeggen. Vorig jaar inflatie van meer dan 10% lol, tegen de tijd dat je die euro's terug krijgt zijn ze alweer meer waarde verloren dan het moment dat je ze over maakte aan Vattenfall.Dat jij het niet zult doen is mooi maar er zijn er genoeg die iedere euro eruit willen halen (wat natuurlijk niet heel gek is)
[ Voor 22% gewijzigd door tormentor1985 op 23-09-2023 19:44 ]
Het voorbeeld van Revolut gaat wel mank naar mijn mening, want dit is niet gedekt door het deposito garantie stelsel. Dit geld gaat in een money market fonds en daar is wel een zeker risico mee gemoeid. Edit: las daarnaast zojuist dat het om niet gezien wordt als normale spaarrekening, waardoor het ook nog eens box 3 impact heeft als je boven de vrijstelling box 3 uitkomt.enermax schreef op zaterdag 23 september 2023 @ 23:50:
Openbank en Revolut zijn gratis en geven je al 3% flexibele rente. Een depostio AAA (beste) van 6 maanden is 3.59%, 3.65% 9 maanden of 4% 1 jaar. En dan heb je niet het risico dat energie maatschappij omvalt. En als je pech hebt, storten ze je voorschot terug op je debit kaart en verlies je je voordeel.
[ Voor 12% gewijzigd door Who_Dat op 24-09-2023 15:30 ]
🎉🌈 Exciting Times Ahead, Renegades! 🌈🎉
Hey Renegades! The suspense has been building, and we are finally on the brink of launching our highly anticipated Renegade Visa Cards! 🎊 It’s been quite the odyssey, almost rivaling the epic journey of cryptos themselves! 🚀
We know it’s been a bit of a wait—like watching the blockchain grow block by block!—but we believe in getting things just right. We're so proud and can't wait for you to experience the joy of swiping your new cards! 💳✨
Remember those NFTs? 🖼 Well, they are about to become even more valuable! By this Wednesday 12:00 CET the Carbon Card will increase by USDC 110 each week, and the Black Card by USDC 55. Get ready to witness some soaring values! 📈
The curtain will close on the NFT sale once we unveil Phase 2, introducing the full crypto integration and our live reward model with Version 2 of the App! 📱 This is your last chance to own a card with uncapped rewards. After this, uncapped rewards will be the stuff of legends, never to be seen again. 🏆
Why snag an NFT now?
It’s your ticket to unlimited rewards and extraordinary features! 🌟
Be part of something revolutionary and make your mark in the crypto universe with us! 🌌
So, step into the future, seize this exclusive opportunity and let’s continue our journey to redefine financial norms together! 🌟🚀
Let’s celebrate being Renegades and look forward to a future filled with innovations, excitement, and of course, your new Renegade Cards! 🎉 Cheers to you, our Renegade community! 🥂 See you in the future where legends are made! 🌟
Ik kijk af en toe op Discord maar dat lijkt meer afgebroken dan opgebouwd te worden qua Renegade nieuws/discussie.
Telegram is het meest actief.nobleone schreef op maandag 25 september 2023 @ 16:26:
Dankjewel voor het doorgeven van de update @Dacuuu ! 👍🏼
Ik kijk af en toe op Discord maar dat lijkt meer afgebroken dan opgebouwd te worden qua Renegade nieuws/discussie.
Bedankt voor het delen maar ik laat deze voorbij gaan. Dit voelt teveel als een gok. Dan wacht ik wel op het kaartje en dan gaan we eens zien of de cashback ook echt begint te lopen.Dacuuu schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:46:
Bericht vers van de pers. Vanaf aanstaande woensdag 12:00 CET gaan de nft prijzen omhoog.
🎉🌈 Exciting Times Ahead, Renegades! 🌈🎉
Why snag an NFT now?
It’s your ticket to unlimited rewards and extraordinary features! 🌟
Be part of something revolutionary and make your mark in the crypto universe with us! 🌌
Overigens net op de NOS: https://nos.nl/artikel/24...-het-merendeel-waardeloos
Zit natuurlijk een groot verschil in een NFT plaatje/"kunstwerk" waarvan je kan aantonen dat hij van jou is maar wat iedereen kan kopiëren en in zijn of haar profiel foto kan zetten of een NFT die een functie heeft zoals 8% cashback op al je transacties.BBKing schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:40:
[...]
Dit gaat over apen met gouden tanden en regenboog oorbellen.BBKing schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:40:
[...]
Bedankt voor het delen maar ik laat deze voorbij gaan. Dit voelt teveel als een gok. Dan wacht ik wel op het kaartje en dan gaan we eens zien of de cashback ook echt begint te lopen.
Ik snap je heel goed, NFT's zijn 99,999% ook waardeloos, ik heb er ook nooit 1 gekocht. Maar de Renegade NFT is anders, die zijn alleen beschikbaar voor ze live gaan, zodra alles live is kan niemand meer een NFT kopen, en krijg je ongeveer de zelfde opties als bij Plutus.BBKing schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:40:
[...]
Bedankt voor het delen maar ik laat deze voorbij gaan. Dit voelt teveel als een gok. Dan wacht ik wel op het kaartje en dan gaan we eens zien of de cashback ook echt begint te lopen.
Dus je nieuwsbericht icm renegade is geen goede vergelijking.
En wie gaat die NFT dan van jou kopen als je er vanaf wil?Dacuuu schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:48:
[...]
Ik snap je heel goed, NFT's zijn 99,999% ook waardeloos, ik heb er ook nooit 1 gekocht. Maar de Renegade NFT is anders, die zijn alleen beschikbaar voor ze live gaan, zodra alles live is kan niemand meer een NFT kopen, en krijg je ongeveer de zelfde opties als bij Plutus.
Daar draait het niet direct om.BBKing schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:56:
[...]
En wie gaat die NFT dan van jou kopen als je er vanaf wil?
Renegade pre launch, optie tot aankoop NFT, zodra je deze NFT staked als renegade live is, krijg je je aankoop bedrag in crypto terug + je krijgt de benefits (x% cashback, perks)
Zodra renegade live gaat kan je die NFT's niet meer kopen, en dan heb je keuze tussen verschillende abonnementen, en adh je abbo krijg je dus x% cashback etc.
Zodra je die NFT staked, dan zit die voor 2 jaar vast. Maar het gaat mij niet om de verkoop van die NFT, maar juist om de perks en de cashback.
Heb met Plutus al zoveel verdiend aan cashback dat het het risico waard is. Was sowieso al van plan om te stoppen met Plutus zodra hun nieuwe voorwaarden in gaan.
Hopen dat RNG een succes wordt
Helemaal eens. Ik zie het als een volatiele speculatie die dividend uitkeert in de vorm van de kaartvoordelen - die ook weer veranderlijk zijn. Zodra het project van de grond is gekomen, that is. Moet ook nog maar gebeurenDacuuu schreef op maandag 25 september 2023 @ 19:48:
[...]
Ik snap je heel goed, NFT's zijn 99,999% ook waardeloos, ik heb er ook nooit 1 gekocht. Maar de Renegade NFT is anders, die zijn alleen beschikbaar voor ze live gaan, zodra alles live is kan niemand meer een NFT kopen, en krijg je ongeveer de zelfde opties als bij Plutus.
Ik ben zojuist voor de Black gegaan. Ik ben erg benieuwd. Mijn €350 investering in crypto.com (voor de spotify cashback) was net vrijgekomen, dus heb het praktisch 'overgeheveld'. Ik ben erg benieuwd. Ik zou er ook niet heel gek van op kijken als de prijs straks direct keldert, maar met de RNG die je terugkrijgt in combinatie met de perks de gok denk ik waard. Nu alleen nog duimen dat het geen gigantische scam is...Jdome schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:24:
Hier ook maar een Carbon NFT van 1100 USDC aangeschaft. Hiermee krijg je dus lifetime 5% cashback en geen monthly cashback cap. Ook krijg je, verspreid over 6 maanden, 20.000 RNG tokens (startkoers van RNG wordt $0.10). De vraag is alleen of hij boven die startkoers blijft, maar dat moeten we maar afwachten.
Heb met Plutus al zoveel verdiend aan cashback dat het het risico waard is. Was sowieso al van plan om te stoppen met Plutus zodra hun nieuwe voorwaarden in gaan.
Hopen dat RNG een succes wordt
Behoudens account bij Renegade en KYC hoef ik nu niets te doen toch, gewoon afwachten en t.z.t. mijn NFT koppelen/staken?
[ Voor 5% gewijzigd door Pepper92 op 26-09-2023 13:54 ]
Dat lijkt me niet. Ik las ook ergens dat een VC er al 5 miljoen dollar in heeft geïnvesteerd (of gaat doen).Pepper92 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]
Nu alleen nog duimen dat het geen gigantische scam is...
Het ziet er allemaal wel legit uit verder.
Naar mijn weten is het nu inderdaad gewoon wachten op meer info, totdat je de NFT kunt staken.Pepper92 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]
Behoudens account bij Renegade en KYC hoef ik nu niets te doen toch, gewoon afwachten en t.z.t. mijn NFT koppelen/staken?
Als RNG op 0,1$ koers blijft maak je zelfs dikke winst. De koers mag 50% crashen en zelfs dan speel je break even alleen al op de RNG die je bij de NFT krijgt. En de lifetime benefits en cashback zonder abonnement is gewoon heerlijk!Pepper92 schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:52:
[...]
Ik ben zojuist voor de Black gegaan. Ik ben erg benieuwd. Mijn €350 investering in crypto.com (voor de spotify cashback) was net vrijgekomen, dus heb het praktisch 'overgeheveld'. Ik ben erg benieuwd. Ik zou er ook niet heel gek van op kijken als de prijs straks direct keldert, maar met de RNG die je terugkrijgt in combinatie met de perks de gok denk ik waard. Nu alleen nog duimen dat het geen gigantische scam is...
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat voor niets de zon opgaat. Ik voorspel een ‘rat race’, zo snel mogelijk je inleg eruit halen door de members en zo de koers van het token zien duiken. Als eenmaal de kritische massa gehaald is gaat iedereen dat doen, met een sneeuwbal effect tot gevolg.buakaw schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:13:
[...]
Als RNG op 0,1$ koers blijft maak je zelfs dikke winst. De koers mag 50% crashen en zelfs dan speel je break even alleen al op de RNG die je bij de NFT krijgt. En de lifetime benefits en cashback zonder abonnement is gewoon heerlijk!
Precies zoals het oa bij hi.com ging. Daar zaten ook miljoenen dollars in geinvesteerd, voornamelijk ook aziaten. Heb er verschillende gesproken die 100k+ hebben zien verdampen.
Ik vind het maar lastig om een berekening van de verkoopdruk te maken. Er zijn nu zo'n 500 fe en 100 nfts (iets meer voor wederverkoop) verkocht. Totaal 600 kaarten waarvan het merendeel straks hun tokens wil dumpen. Met 5-8% cashback over gemiddeld 3k is dat 90-144k per maand. Is dat veel of just weinig? Plus de initiële tokens die men bij hun nft kreeg.Domino schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:45:
[...]
Je snapt zelf natuurlijk ook wel dat voor niets de zon opgaat. Ik voorspel een ‘rat race’, zo snel mogelijk je inleg eruit halen door de members en zo de koers van het token zien duiken. Als eenmaal de kritische massa gehaald is gaat iedereen dat doen, met een sneeuwbal effect tot gevolg.
Precies zoals het oa bij hi.com ging. Daar zaten ook miljoenen dollars in geinvesteerd, voornamelijk ook aziaten. Heb er verschillende gesproken die 100k+ hebben zien verdampen.
buakaw schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 19:13:
[...]
Als RNG op 0,1$ koers blijft maak je zelfs dikke winst. De koers mag 50% crashen en zelfs dan speel je break even alleen al op de RNG die je bij de NFT krijgt. En de lifetime benefits en cashback zonder abonnement is gewoon heerlijk!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Oe7EuoevF9pH78r8s57Ud1OL.gif?f=user_large)
Bookmark deze maar. Dit wordt hi 2.0.
Ik heb ook geen kijk op de verkoopdruk met aantallen, niet zo’n zin in om mezelf in te verdiepen ook.exelletor schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:05:
[...]
Ik vind het maar lastig om een berekening van de verkoopdruk te maken. Er zijn nu zo'n 500 fe en 100 nfts (iets meer voor wederverkoop) verkocht. Totaal 600 kaarten waarvan het merendeel straks hun tokens wil dumpen. Met 5-8% cashback over gemiddeld 3k is dat 90-144k per maand. Is dat veel of just weinig? Plus de initiële tokens die men bij hun nft kreeg.
Grootste rode vlag is de waardering van de token op $0.10. Met een totale circulatie van 10 miljard tokens (link) wordt het ‘ineens’ een blockchain met een value van 1 miljard usd. Bizar om over na te denken.
Snel waarde ontrekken aan deze blockchain is de enige manier om wat winst te pakken. Eea zal afhangen van de cb lockups en liquidity pools.
Zoals @knakworst al zei, de parallel met hi.com is onmiskenbaar.
ik join straks wel met een normale abbo
nothing stops this train
Lees even de whitepaper > tokenomics. https://whitepaper.myrene...nomics/token-distribution. De waardering van Renegade is dus 2.5 miljoen bij 0,1$ koers.Domino schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 22:06:
[...]
Ik heb ook geen kijk op de verkoopdruk met aantallen, niet zo’n zin in om mezelf in te verdiepen ook.
Grootste rode vlag is de waardering van de token op $0.10. Met een totale circulatie van 10 miljard tokens (link) wordt het ‘ineens’ een blockchain met een value van 1 miljard usd. Bizar om over na te denken.
Snel waarde ontrekken aan deze blockchain is de enige manier om wat winst te pakken. Eea zal afhangen van de cb lockups en liquidity pools.
Zoals @knakworst al zei, de parallel met hi.com is onmiskenbaar.
Zelfs als je geen RNG zou krijgen heb ik mijn investering na 6 maanden terug door cashback + benefits. Je moet het natuurlijk zelf weten, ik heb ook geen glazen bol, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
Sja, 10 miljard x $0.1 is bij mij toch echt 1 miljard, geen 2,5 miljoen. Nogmaals er zitten best wat haken en ogen aan mijn simplistische kijk, maar ik ben door schade en schande wijzer geworden.buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:14:
[...]
Lees even de whitepaper > tokenomics. https://whitepaper.myrene...nomics/token-distribution. De waardering van Renegade is dus 2.5 miljoen bij 0,1$ koers.
Ik hoop het voor jullie, maar wederom: hi.com 2.0!buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:14:
Zelfs als je geen RNG zou krijgen heb ik mijn investering na 6 maanden terug door cashback + benefits. Je moet het natuurlijk zelf weten, ik heb ook geen glazen bol, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.
Ook bij hi was de rekensom heel eenvoudig... totdat het massale dumpen begon. Uiteindelijk ben ik er met een kleine plus uit gerold, maar er zijn zat tweakers die er geld mee verloren zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Domino op 27-09-2023 11:22 ]
Dat kan je natuurlijk niet weten. Als de tokenprijs naar 0 gaat, of het zakt allemaal meer dan je cashback % in de lock periode, dan verdien je het nooit terug.buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:14:
[...]
Lees even de whitepaper > tokenomics. https://whitepaper.myrene...nomics/token-distribution. De waardering van Renegade is dus 2.5 miljoen bij 0,1$ koers.
Mensen die hier allemaal zeggen dat het binnen x maand terugverdiend is, zitten maar wat te lullen. Alles hangt af van de prijsevolutie
Hi was natuurlijk een opeenstapeling van mislukkingen. Een aantal periodes waarbij de kaarten gedeactiveerd werd, geld dat verdween, refunds die niet kwamen, niet uitgekeerde cashback en bovenal slechte communicatie. Uiteindelijk heeft dat er allemaal voor gezorgd dat het vertrouwen snel weg was en iedereen vrijkomende tokens snel verkocht heeft.Domino schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:19:
Ook bij hi was de rekensom heel eenvoudig... totdat het massale dumpen begon. Uiteindelijk ben ik er met een kleine plus uit gerold, maar er zijn zat tweakers die er geld mee verloren zijn.
Bij Hi had ik 8 procent cashback, zou een jaar gegarandeerd zijn. Investering grofweg 2300 euro. Dat heb ik er ook exact uitgehaald in de 6 maanden dat ze cashback aanboden. Netto dus quitte. Maar met plutus had ik dus veel meer overgehouden.buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 11:14:
[...]
Zo lang Renegade nog bestaat over 6 maanden, dan heb ik wel mijn inleg terug.devastator83 schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:02:
[...]
Dat kan je natuurlijk niet weten. Als de tokenprijs naar 0 gaat, of het zakt allemaal meer dan je cashback % in de lock periode, dan verdien je het nooit terug.
Mensen die hier allemaal zeggen dat het binnen x maand terugverdiend is, zitten maar wat te lullen. Alles hangt af van de prijsevolutie
Nogmaals, ik heb geen glazen bol en er kan van alles misgaan. Als investeren geen risico met zich meebrengt dan zou iedereen all-in gaan.
Als de tokenprijs constant rekt gaat, is je daadwerkelijke cashback zodra je verzilvert, lager. Dat probleem speelt nu bij de Hi perks, iedere maand is die token 50 procent minder waard en het duurt lang voordat je de cashback krijgt.buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:13:
[...]
Zo lang Renegade nog bestaat over 6 maanden, dan heb ik wel mijn inleg terug.
Nogmaals, ik heb geen glazen bol en er kan van alles misgaan. Als investeren geen risico met zich meebrengt dan zou iedereen all-in gaan.
Dat is bij Renegade anders geregeld. Je kunt een deel van je RNG staken, dan heb je niet te maken met een lock tijd van je cashback.knakworst schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:26:
[...]
Als de tokenprijs constant rekt gaat, is je daadwerkelijke cashback zodra je verzilvert, lager. Dat probleem speelt nu bij de Hi perks, iedere maand is die token 50 procent minder waard en het duurt lang voordat je de cashback krijgt.
Hoogstwaarschijnlijk heb ik veel sneller mijn inleg terug heb omdat ik in nu reken zonder RNG teruggave.
Uit de OP: “De RNG die je bij je aankoop van de FE/NFT krijgt telt mee voor de stake zolang deze niet vrij gegeven is. Je start dus al met een flinke hoeveelheid :)”buakaw schreef op woensdag 27 september 2023 @ 13:32:
[...]
Dat is bij Renegade anders geregeld. Je kunt een deel van je RNG staken, dan heb je niet te maken met een lock tijd van je cashback.
Hoogstwaarschijnlijk heb ik veel sneller mijn inleg terug heb omdat ik in nu reken zonder RNG teruggave.
Als het goed is hoef je dus niet eens actief te staken de eerste maanden.
Amen.knakworst schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 20:27:
[...]
[Afbeelding]
Bookmark deze maar. Dit wordt hi 2.0.
Had al dat geld maar in Bitcoin gegooid.
Kennelijk super geheim wat de beta groep vandaag of morgen zou krijgen wat ze zelf openbaar posten maar plaatje verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door lubbertkramer op 28-09-2023 15:13 ]
Jij snapt het niet helemaal hélubbertkramer schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:02:
Woop, kijk wat de beta groep net heeft gekregen
quote: Aurelia SpatzPlease keep it in here until Daniel has made the announcement
[ Voor 28% gewijzigd door markisoke op 28-09-2023 15:34 ]
Dat was na mijn post 😂markisoke schreef op donderdag 28 september 2023 @ 14:04:
[...]
Jij snapt het niet helemaal hé
[...]
Edit:
Nu mag het wel openbaar dat de beta groep een werkende visa kaart heeft 🥳
:strip_exif()/f/image/Iq0E7w0GmlUDZYYEl3FHrmEH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door lubbertkramer op 28-09-2023 17:29 ]
Renegades, het moment waar we allemaal op hebben gewacht is eindelijk hier! 🌟 De publieke beta van onze revolutionaire app is nu voor IEDEREEN beschikbaar! 🎉 Het is tijd om de toekomst binnen te stappen en financiële vrijheid te ervaren als nooit tevoren!
📲 Nu downloaden:
iOS: https://testflight.apple.com/join/hhoREJZl
Android: https://cdn.myrenegade.net/android.apk
🌐 Wat je moet weten:
Nog geen IBAN-rekening bij ons geopend? Geen probleem! Je komt op de wachtlijst, maar we werken de klok rond om je de komende weken aan boord te krijgen! 🕒
Founders & NFT-Houders (die direct van ons hebben gekocht) kunnen in de komende dagen snelle goedkeuring verwachten! 🚀
NFT's gekocht op OpenSea? Neem gewoon contact op met onze klantenservice in de app met een screenshot van je wallet met daarin je NFT, en je bent binnen! 🖼
📣 Spannende Ontwikkelingen:
3DS wordt volgende week geactiveerd, zodat je virtuele kaarten volledig functioneel zijn en kunnen synchroniseren met Curve! 🌟
We zijn snel bezig met de integratie van Apple Pay & GPay! 🌐 Blijf op de hoogte; we verwachten dat het eind oktober klaar zal zijn!
🎈 Laten we vieren!
Renegades, wij zijn meer dan alleen een app; we zijn een financiële revolutie! 🌌 Laten we samen deze nieuwe wereld van onbegrensde mogelijkheden en ongelooflijke ervaringen verkennen en ontwikkelen! 🌟
Zie je in de app, Renegades! 🌈 Laten we het buitengewone omarmen en een toekomst vol innovatie en mogelijkheden creëren! 🥳
Blijkbaar kan je niet inloggen met dezelfde credentials als die van https://sale.myrenegade.net?
Klopt.nobleone schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:19:
Ik heb net die apk geïnstalleerd.
Blijkbaar kan je niet inloggen met dezelfde credentials als die van https://sale.myrenegade.net?
Hm...lubbertkramer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:04:
NFT's gekocht op OpenSea? Neem gewoon contact op met onze klantenservice in de app met een screenshot van je wallet met daarin je NFT, en je bent binnen!
Ik heb dan maar nóg een Renegade account aangemaakt, speciaal voor en via de app.
Nu geeft de app aan dat ik in de queue sta voor: "ein neues Zahlungskonto" maar ik kan dus niet bij de "klantenservice in de app"-feature.

Kleine update: ik heb nu maar een berichtje gestuurd via https://sale.myrenegade.net/contact.php...
[ Voor 10% gewijzigd door nobleone op 01-10-2023 10:19 ]
Als de app niet werkt, dan ff via de website chat van RNG.nobleone schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:03:
[...]
Hm...
Ik heb dan maar nóg een Renegade account aangemaakt, speciaal voor en via de app.
Nu geeft de app aan dat ik in de queue sta voor: "ein neues Zahlungskonto" maar ik kan dus niet bij de "klantenservice in de app"-feature.
Kleine update: ik heb nu maar een berichtje gestuurd via https://sale.myrenegade.net/contact.php...
Al is het nog steeds een compleet mysterie voor mij welke abo's er zullen zijn en welke perks je kan krijgen...
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Abo’s staan gewoon in de OP, definitieve benefits worden later aangekondigd maar o.a. Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Amazon zijn al bevestigd.anandus schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:51:
Zo. App geïnstalleerd, sta nu op de wait list.
Al is het nog steeds een compleet mysterie voor mij welke abo's er zullen zijn en welke perks je kan krijgen...
Vervolgens mailtje gestuurd naar support@myrenegade.net met een screenshot van mijn nft.
Vanochtend acceptatie mail, en heb ik via iDin de verificatie gedaan.
Morgens eens wat geld overmaken naar mijn iban nr, en aankomende week wachten op de 3ds update.
Gefeliciteerd!Dacuuu schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:58:
Gisteren de android app geïnstalleerd. Vervolgens alle stappen doorlopen en op de waiting list.
Vervolgens mailtje gestuurd naar support@myrenegade.net met een screenshot van mijn nft.
Vanochtend acceptatie mail, en heb ik via iDin de verificatie gedaan.
Morgens eens wat geld overmaken naar mijn iban nr, en aankomende week wachten op de 3ds update.
Overboeken is geen instantSEPA. Tijdens kantooruren duurt t plusminus 2 uur, daarbuiten komt t rond 9.00-10.00 de eerstvolgende werkdag aan.
Ja klopt, maar dat maakt niet uit. Komt goed!Tomba schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:00:
[...]
Gefeliciteerd!
Overboeken is geen instantSEPA. Tijdens kantooruren duurt t plusminus 2 uur, daarbuiten komt t rond 9.00-10.00 de eerstvolgende werkdag aan.
Ah, inderdaad. De OP is duidelijker dan hun websiteTomba schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:55:
[...]
Abo’s staan gewoon in de OP, definitieve benefits worden later aangekondigd maar o.a. Albert Heijn, Jumbo, Lidl en Amazon zijn al bevestigd.

Ja is wel een dingetje, heb het team al meermaals gepusht om de website eens wat duidelijker te maken, maar het ontbeert ze nog aan de tijd. Inmiddels wordt de Google translate van mijn OP gedeeld in de verschillende buitenlandse groepen, dus de info draagt de goedkeuring van het teamanandus schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:13:
[...]
Ah, inderdaad. De OP is duidelijker dan hun website
Thx! Ben gelijk gewhitelist en heb nu een (Zweeds?) IBAN account én een virtual Renegade Card te pakkenbuakaw schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:32:
[...]
Als de app niet werkt, dan ff via de website chat van RNG.

Enig idee wanneer we deze app "gewoon" via de Google Play Store kunnen downloaden?[b]lubbertkramer in "Renegade - Crypto Visa kaart"lubbertkramer schreef op zaterdag 30 september 2023
📲 Nu downloaden:
Volgens het team deze week voor zowel Android als iOSBBKing schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:10:
[...]
Enig idee wanneer we deze app "gewoon" via de Google Play Store kunnen downloaden?
Gisteren rond 16:00 een allereerste top-up gedaan...Tomba schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:00:
[...]
Tijdens kantooruren duurt t plusminus 2 uur, daarbuiten komt t rond 9.00-10.00 de eerstvolgende werkdag aan.
...vanmorgen om 9:31 stond het op m'n Renegade rekening.
Zo, nu even shoppen 😉
Shoppen met Renegade kaart gaat nog niet ivm de 3DS problemen. Verwachting is dat die deze week (men spreekt van woensdag) opgelost zijn en dan kunnen we.nobleone schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:52:
[...]
Gisteren rond 16:00 een allereerste top-up gedaan...
...vanmorgen om 9:31 stond het op m'n Renegade rekening.
Zo, nu even shoppen 😉
Let op, met terugwerkende kracht cashback krijg je alleen als FE/NFT houder.
De NFT heb ik klaarstaan in m'n MM 😉
Rustahhg, tot op heden is alles nog netjes uitgevoerd, het duurt soms even wat langer.nobleone schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 09:02:
Tomorrow is vandaag gisteren maar mijn card werkt nog niet hoor 🤔
Veel uitspraken als "financiële revolutie", "nieuwe wereld van onbegrensde mogelijkheden en ongelooflijke ervaringen" en "revolutionaire app".lubbertkramer schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 20:04:
🎉🚀 Spannende Aankondiging: De Publieke Beta is Live! 🚀🎉
Renegades, het moment waar we allemaal op hebben gewacht is eindelijk hier! 🌟 De publieke beta van onze revolutionaire app is nu voor IEDEREEN beschikbaar! 🎉 Het is tijd om de toekomst binnen te stappen en financiële vrijheid te ervaren als nooit tevoren!
📲 Nu downloaden:
🌐 Wat je moet weten:
Nog geen IBAN-rekening bij ons geopend? Geen probleem! Je komt op de wachtlijst, maar we werken de klok rond om je de komende weken aan boord te krijgen! 🕒
Founders & NFT-Houders (die direct van ons hebben gekocht) kunnen in de komende dagen snelle goedkeuring verwachten! 🚀
NFT's gekocht op OpenSea? Neem gewoon contact op met onze klantenservice in de app met een screenshot van je wallet met daarin je NFT, en je bent binnen! 🖼
📣 Spannende Ontwikkelingen:
3DS wordt volgende week geactiveerd, zodat je virtuele kaarten volledig functioneel zijn en kunnen synchroniseren met Curve! 🌟
We zijn snel bezig met de integratie van Apple Pay & GPay! 🌐 Blijf op de hoogte; we verwachten dat het eind oktober klaar zal zijn!
🎈 Laten we vieren!
Renegades, wij zijn meer dan alleen een app; we zijn een financiële revolutie! 🌌 Laten we samen deze nieuwe wereld van onbegrensde mogelijkheden en ongelooflijke ervaringen verkennen en ontwikkelen! 🌟
Zie je in de app, Renegades! 🌈 Laten we het buitengewone omarmen en een toekomst vol innovatie en mogelijkheden creëren! 🥳
Echter haal ik uit de OP nou niet zo wat er zo revolutionair is? Of wat er zo ongelofelijk is aan deze ervaring?
Is toch niet meer als een cashback kaart en iets van een exchange lijkt het? Dus eigenlijk wat je ook al met de Binance kaart kon jaren geleden?
Is bunq/knab echt anders dan een Rabo/ING? Nee maar iedereen springt er graag bovenuit, dat heet ook wel marketingNopheros schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:53:
[...]
Veel uitspraken als "financiële revolutie", "nieuwe wereld van onbegrensde mogelijkheden en ongelooflijke ervaringen" en "revolutionaire app".
Echter haal ik uit de OP nou niet zo wat er zo revulutionair is? Of wat er zo ongeloofelijk is aan deze ervaring?
Is toch niet meer als een cashback kaart en iets van een exchange lijkt het? Dus eigenlijk wat je ook al met de Binance kaart kon jaren geleden?
Als je het vergelijkt met Binance is het voordeel voor Renegade aangezien Binance Nederland verlaten heeft. Maar true, het is gewoon een bankrekening met een debitcard met cashback mogelijkheden naast dat ze ook een eigen exchange hebben.
Ik snap niet hoe je een app met VISA card kan lanceren zonder 3DS. Je hebt een kaart, maar kan er nagenoeg niks mee doen.
Dan heeft er toch wel iemand liggen slapen daar...
Maar hei, je kan wel van IBAN naar IBAN overschrijven. Als ik dat wil doen, doe ik het wel via mn bank of Revolut.
[ Voor 19% gewijzigd door devastator83 op 05-10-2023 19:49 ]
Alles zit nog in bèta fase.. Als dat niets voor je is dan wacht je tot alles live is, als dan iets niet werkt mag je klagen.devastator83 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:48:
Al bij al vind ik het toch maar allemaal heel amateuristisch overkomen.
Ik snap niet hoe je een app met VISA card kan lanceren zonder 3DS. Je hebt een kaart, maar kan er nagenoeg niks mee doen.
Dan heeft er toch wel iemand liggen slapen daar...
Maar hei, je kan wel van IBAN naar IBAN overschrijven. Als ik dat wil doen, doe ik het wel via mn bank of Revolut.
Dat heeft er wat mij betreft weinig mee te maken. Eerst in een video aankondigen dat iedereen in september nog een visa kaart kan aanvragen, maar er dan niet bjizeggen dat je'm niet kan gebruiken. Lanceer dan een paar dagen later. Ik snap niet hoe ze ooit hebben kunnen denken/volhouden om midden augustus te launchen.Dacuuu schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:58:
[...]
Alles zit nog in bèta fase.. Als dat niets voor je is dan wacht je tot alles live is, als dan iets niet werkt mag je klagen.
Niet om het goed te praten, maar dat is toch wel een beetje het verhaal van al dit soort bedrijfjes. Gebroken beloften, oversell, underdeliver. En uiteindelijk klopt de realiteit aan en worden de benefits minimaal.devastator83 schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 15:24:
[...]
Dat heeft er wat mij betreft weinig mee te maken. Eerst in een video aankondigen dat iedereen in september nog een visa kaart kan aanvragen, maar er dan niet bjizeggen dat je'm niet kan gebruiken. Lanceer dan een paar dagen later. Ik snap niet hoe ze ooit hebben kunnen denken/volhouden om midden augustus te launchen.
Ook meestemmen? Mail sturen naar benefits@myrenegade.net ! De top 100 wordt bij de launch van V2 als perk vrijgegeven.
Je mag zoveel perks doorsturen als je wil maar klein verzoek en help je mede Nederlander en Belg door ook deze lijst toe te voegen aan je eigen lijst
Daarnaast is de nieuwe subreddit ook live en die vind je hier:Albert Heijn
Jumbo
Plus
Dirk
Hoogvliet
Nettorama
Vomar
Dekamarkt
Spar
Colruyt
Carrefour
Delhaize
https://www.reddit.com/r/my_renegadeapp
[ Voor 72% gewijzigd door nobleone op 11-10-2023 20:13 ]
Nog niet in de Google appstore zie ik net. Zijn hier nog extra signalen over langsgekomen? Wacht liever even op de officiële app ipv sideloaden van apk en ander vaag gedoe.lubbertkramer schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 01:04:
[...]
Volgens het team deze week voor zowel Android als iOS
Correct, zodra de kaarten werken (is dus momenteel nog niet zo door een issue met 3DS) wordt de app in de appstores geplaatst.BBKing schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:24:
[...]
Nog niet in de Google appstore zie ik net. Zijn hier nog extra signalen over langsgekomen? Wacht liever even op de officiële app ipv sideloaden van apk en ander vaag gedoe.
Om eerlijk te zijn gok ik dat het nog wel even gaat duren, laatste update op telegram was in een video waarin ze aangeven dat het komt nadat 3DS gefixt is. Als je dan rekent dat de 3DS bug er vandaag ook al 2 weken is en nog niet opgelost is.... Ergens gok ik dat ze tijd aan het rekken zijn vanwege de financiële autoriteiten aangezien ze niet in de App Store mogen staan zonder hun volledige toestemming en die hadden ze toen de belofte gemaakt werd nog nietBBKing schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 11:24:
[...]
Nog niet in de Google appstore zie ik net. Zijn hier nog extra signalen over langsgekomen? Wacht liever even op de officiële app ipv sideloaden van apk en ander vaag gedoe.
Ik denk dat zolang ze de goedkeuring nog niet hebben dat ze wel de app kunnen publiceren in de app store, maar degene zonder NFT op de wachtlijst blijven staan.lubbertkramer schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 16:10:
[...]
Om eerlijk te zijn gok ik dat het nog wel even gaat duren, laatste update op telegram was in een video waarin ze aangeven dat het komt nadat 3DS gefixt is. Als je dan rekent dat de 3DS bug er vandaag ook al 2 weken is en nog niet opgelost is.... Ergens gok ik dat ze tijd aan het rekken zijn vanwege de financiële autoriteiten aangezien ze niet in de App Store mogen staan zonder hun volledige toestemming en die hadden ze toen de belofte gemaakt werd nog niet
Het is wel een beetje de grens opzoeken
Naar dat adres sturen is met niet gelukt , krijg telkens een error bericht van outlookTomba schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 19:17:
Volgens mij was je al eens gedeeld maar heb de link naar de perk tussenstand toegevoegd aan de topicstart.
Ook meestemmen? Mail sturen naar benefits@myrenegade.net ! De top 100 wordt bij de launch van V2 als perk vrijgegeven.
Je mag zoveel perks doorsturen als je wil maar klein verzoek en help je mede Nederlander en Belg door ook deze lijst toe te voegen aan je eigen lijst
[...]
Daarnaast is de nieuwe subreddit ook live en die vind je hier:
https://www.reddit.com/r/my_renegadeapp
Welke error?Grachti schreef op zondag 15 oktober 2023 @ 20:25:
[...]
Naar dat adres sturen is met niet gelukt , krijg telkens een error bericht van outlook
benefits@myrenegade.net
mx.google.com
Remote server returned '550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.
Even getest; ik krijg die ook. Ga t even navragen want das wel raar.Grachti schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:30:
Email adres niet bestaand :
benefits@myrenegade.net
mx.google.com
Remote server returned '550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist.
Ze zijn bezig met migratie naar een nieuwe mail provider (Google dus schijnbaar?) en die mailbox is nog niet gemigreerd. Als je wil mag je het naar mij mailen stuur ik het wel door (DM me even voor het mailadres)Grachti schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 21:30:
Email adres niet bestaand :
benefits@myrenegade.net
mx.google.com
Je kan ook even wachten, verwachting is dat t morgen gefixt is.
Issue is gefixt @Grachti
We zijn verheugd om te kunnen melden dat het probleem met 3DS al is opgelost.
Het is echter gebleken dat niet alle landen onmiddellijk zijn geactiveerd (BIN-ranges). De activering van alle landen is al in behandeling bij VISA.
Het goede nieuws: Oostenrijk is al live, de kaarten kunnen worden besteld en betalingen kunnen worden gedaan (incl. 3DS). Volgens VISA zullen alle andere landen tegen 01 november 2023 geactiveerd zijn (we houden onze vingers gekruist 👍).
Om een eerlijk proces te garanderen, hebben we besloten dat het verzamelen van beloningen voor IEDEREEN pas mogelijk zal zijn vanaf 01 november 2023.
We danken jullie hartelijk voor jullie geduld en steun! 🙏
PS: Om goed van start te gaan, hebben we een spannende promotie gepland voor de komende week. Blijf op de hoogte! 🎉
[ Voor 5% gewijzigd door Dacuuu op 20-10-2023 20:41 ]
https://toroid42.github.io/RenegadeCalculator/
Doe er je voordeel mee
Ik zou graag met de black nft van 3 naar 4% rewards willen als het feest begint. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
[ Voor 3% gewijzigd door zenith op 22-10-2023 10:51 ]
Je moet je aankoop doen met RNG niet je abozenith schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 10:49:
Ik begrijp uit de intro dat als je het abonnement met RNG betaald je 1% extra cashback krijgt? Hoe zit dat als je een NFT hebt en je geen abonnement hoeft te betalen?
Ik zou graag met de black nft van 3 naar 4% rewards willen als het feest begint. Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
Je andere vraag wordt beantwoordt in de OP (zie Squad Points stukje)
dit jaar nog?
nothing stops this train
Welke aankoop bedoel je dan? Want met de NFT hoef je geen abbonement te betalen?Tomba schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 14:12:
[...]
Je moet je aankoop doen met RNG niet je abo
Je andere vraag wordt beantwoordt in de OP (zie Squad Points stukje)
Yes, is duidelijk, wordt best wat inleggen qua totale staking om 1% hoger te komen?
[ Voor 20% gewijzigd door zenith op 22-10-2023 16:33 ]
Ik weet niet wat jij met je kaart wil gaan doen maar ik ga er aankopen mee doenzenith schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:32:
[...]
Welke aankoop bedoel je dan? Want met de NFT hoef je geen abbonement te betalen?
Yes, is duidelijk, wordt best wat inleggen qua totale staking om 1% hoger te komen?
Ah ok, nu snap ik het, ik dacht echt in de richting van het abonnement met rng en 1% extra rewards 😂Tomba schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:06:
[...]
Ik weet niet wat jij met je kaart wil gaan doen maar ik ga er aankopen mee doenAls je een aankoop bij laten we zeggen Amazon doet en die met RNG betaald krijg je dus 1% extra cashback.
Thanks!
:strip_exif()/f/image/CZGukI96kDUcvi2gN8VfHYZO.jpg?f=fotoalbum_large)
Let op! Zet wel je kaart om van SEK naar EUR, anders werkt GBIT niet
:strip_exif()/f/image/VOKLLYiunTirWrioQBelkT7T.jpg?f=fotoalbum_large)
Aangezien er tot 1-11 geen cashback is zou ik persoonlijk alleen wat test aankopen doen maar het werkt in ieder geval!
Zoveel verschil zit er toch niet tussen Renegade en Plutus? Het enige verschil is dat de reward cap hoger is (als ik naar de €9,99 en €19,99 tiers kijk), dus het hangt er maar vanaf hoeveel je uitgeeft wat meer de moeite waard is.Tomba schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 22:07:
[...]
Zal er aan liggen wanneer ze de V2 app af hebbenIvm de enorme verschraling bij Plutus kan het me persoonlijk niet snel genoeg!
Daarbij is Plutus bewezen en moeten we bij Renegade maar zien hoe het loopt. We weten ook allemaal hoe het bij Hi gegaan is (geen uitbetalingen, etc).
Nu heeft Renegade ook een tier met 5 perks. Dat kan interessant zijn (mits je 5 dingen hebt waar je cashback op kan krijgen).
[ Voor 9% gewijzigd door anandus op 23-10-2023 13:03 ]
Je hebt de aangekondigde voorwaarden van Plutus gemist denk ikanandus schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:02:
[...]
Zoveel verschil zit er toch niet tussen Renegade en Plutus? Het enige verschil is dat de reward cap hoger is (als ik naar de €9,99 en €19,99 tiers kijk), dus het hangt er maar vanaf hoeveel je uitgeeft wat meer de moeite waard is.
Daarbij is Plutus bewezen en moeten we bij Renegade maar zien hoe het loopt. We weten ook allemaal hoe het bij Hi gegaan is (geen uitbetalingen, etc).
Nu heeft Renegade ook een tier met 5 perks. Dat kan interessant zijn (mits je 5 dingen hebt waar je cashback op kan krijgen).
(En hier op Reddit een mooie doorberekening van het geheel)
PS bij Renegade mag je stacken, dus 5 (of 8
[ Voor 4% gewijzigd door Tomba op 23-10-2023 13:52 ]
Nee dat klopt niet. Cashback per 1-11 wordt met terugwerkende kracht uitgekeerd mits je NFT staked als V2 uit is.zenith schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:50:
Ik las dat je per 1 november cashback krijgt, klopt het dat dan de v2 app uit is om je NFT te kunnen staken?
ok! 😀Tomba schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:53:
[...]
Nee dat klopt niet. Cashback per 1-11 wordt met terugwerkende kracht uitgekeerd mits je NFT staked als V2 uit is.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.