Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09 22:23

Therapy777

Metal!

Haha PLU members incoming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:09

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Martijnwouters schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:07:
[...]

Inderdaad a la Plu: vrijwel exact dezelfde opzet hoe het nu (nog) is, dus wat mij betreft erg mooi wat ik zo zie! In Q4 ben ik weg bij Plu als zij de aankondiging van gisteren gaan doorzetten (400% lagere spending rewards, en 300% hogere abo kosten bij Everyday): https://www.reddit.com/r/...ngterm_value_proposition/ . Dat ga ik niet verder sponsoren op die manier;)
Volgens mij sponsorden ze vooral jou als ik t zo lees ;)
lubbertkramer in "Plutus.it - Crypto Visa kaart" verwoordt t wat mij betreft uitstekend aangaande koerswijziging van Plutus.

Dat gezegd hebbende; Renegade (die op dit moment nog niet gelauncht zijn!) gaat het anders doen, maar ook daar zal een moment komen dat ze mensen die geen waarde aan t token toevoegen zullen gaan beperken vermoed ik zo.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06:12
@Tomba Misschien kan jij mijn vraag beantwoorden. Ik sta dus op het punt een Carbon NFT te kopen, maar wat moet ik doen na de aankoop? Ik heb nog nooit eerder op Opensea gehandeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
buakaw schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:49:
@Tomba Misschien kan jij mijn vraag beantwoorden. Ik sta dus op het punt een Carbon NFT te kopen, maar wat moet ik doen na de aankoop? Ik heb nog nooit eerder op Opensea gehandeld.
Als je de handleiding volgt komt de NFT in je MetaMask te staan. Zodra de launch gebeurt moet je die naar Renegade sturen om hem te kunnen staken. Hoe dat precies eruit gaat zien is nog niet bekend, omdat het nog niet live is natuurlijk ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 17:30
Tomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:56:
[...]

Als je de handleiding volgt komt de NFT in je MetaMask te staan. Zodra de launch gebeurt moet je die naar Renegade sturen om hem te kunnen staken. Hoe dat precies eruit gaat zien is nog niet bekend, omdat het nog niet live is natuurlijk ;)
En vergeet niet dat je ook wat ETH nodig hebt om de transacties van het kopen van de NFT en later de transfer te kunnen betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
markisoke schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:19:
[...]

En vergeet niet dat je ook wat ETH nodig hebt om de transacties van het kopen van de NFT en later de transfer te kunnen betalen.
Klopt, goede aanvulling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
markisoke schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:19:
[...]

Ik heb wat ETH op een exchange staan, waar moet deze naar overgemaakt worden? Opensea of Metamask?
Het liefst wil ik het minimale hoeveelheid sturen om deze transacties mogelijk te maken, hoeveel raad je aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markisoke
buakaw schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 12:37:
[...]

Ik heb wat ETH op een exchange staan, waar moet deze naar overgemaakt worden? Opensea of Metamask?
Het liefst wil ik het minimale hoeveelheid sturen om deze transacties mogelijk te maken, hoeveel raad je aan?
Ik pak even de laatste Carbon card die gekocht is erbij: https://etherscan.io/tx/0...4045f0f3ed7ca43cf80b90fd0

Eerste het approven om de USDC uit te geven daar (0.000826694617218041 ETH / $1.15): https://etherscan.io/tx/0...4799b56cdfbc01bf4f963e32f

Daarna het aankopen van de NFT (0.002606457346583912 ETH / $4.78): https://etherscan.io/tx/0...4045f0f3ed7ca43cf80b90fd0

Dus om de NFT aan te kopen zit je op ongeveer $5 dollar aan ETH.
Aangezien ik nog niet weet hoe je de NFT uiteindelijk bij Renegade moet komen, zou ik voor de zekerheid zo'n 15$ aanhouden wat je in je wallet (metamask) nodig hebt. Koop dus op een exchange iets meer, omdat de opname van ETH ook mestal nog wel wat dollars kost.

[ Voor 5% gewijzigd door markisoke op 08-08-2023 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
markisoke schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:25:
[...]

Ik pak even de laatste Carbon card die gekocht is erbij: https://etherscan.io/tx/0...4045f0f3ed7ca43cf80b90fd0

Eerste het approven om de USDC uit te geven daar (0.000826694617218041 ETH / $1.15): https://etherscan.io/tx/0...4799b56cdfbc01bf4f963e32f

Daarna het aankopen van de NFT (0.002606457346583912 ETH / $4.78): https://etherscan.io/tx/0...4045f0f3ed7ca43cf80b90fd0

Dus om de NFT aan te kopen zit je op ongeveer $5 dollar aan ETH.
Aangezien ik nog niet weet hoe je de NFT uiteindelijk bij Renegade moet komen, zou ik voor de zekerheid zo'n 15$ aanhouden wat je in je Wallet nodig hebt.
Bedankt! Is het mogelijk om USDC te wisselen voor ETH op opensea? Dus kan ik bijv 1115 USDC naar mijn metamask sturen ipv 110 USDC + wat ETH?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
buakaw schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:30:
[...]

Bedankt! Is het mogelijk om USDC te wisselen voor ETH op opensea? Dus kan ik bijv 1115 USDC naar mijn metamask sturen ipv 110 USDC + wat ETH?
Nee, helaas, want je hebt ETH nodig voor het uitvoeren van transacties, dus elke (trans)actie die je maakt met OpenSea heb je ETH voor nodig. Zonder ETH gebeurd er helemaal niks op het netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnwouters
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10-2023
Tomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:44:
[...]

Volgens mij sponsorden ze vooral jou als ik t zo lees ;)
lubbertkramer in "Plutus.it - Crypto Visa kaart" verwoordt t wat mij betreft uitstekend aangaande koerswijziging van Plutus.
Ik ontken zeker niet dat ik in verhouding meer overhield aan Plu dan wat ik uitgaf per maand. Maar pas als je die Plu ook echt uitcasht heb je geld op je rekening. Anders niet en ben je het gewoon nog 'kwijt'. Op dat moment zit het geld in een muntje waarvan de waarde in theorie zomaar flink omlaag kan gaan. Daarbij komt dat ik het bedrijf Plu gewoon €15 per maand betaal (cash, niet in crypto die fluctueert oid), dus sponsor ik hun wel degelijk. Zij sponsoren mij in principe niet, dat doet de markt wel met vraag/aanbod;) Ik zie hun zelf met het geld dat ze opstrijken van de prijsverhogingen ook niet Plu tokens inslaan om de waarde te laten stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Martijnwouters schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:07:
[...]

Ik ontken zeker niet dat ik in verhouding meer overhield aan Plu dan wat ik uitgaf per maand. Maar pas als je die Plu ook echt uitcasht heb je geld op je rekening. Anders niet en ben je het gewoon nog 'kwijt'. Op dat moment zit het geld in een muntje waarvan de waarde in theorie zomaar flink omlaag kan gaan. Daarbij komt dat ik het bedrijf Plu gewoon €15 per maand betaal (cash, niet in crypto die fluctueert oid), dus sponsor ik hun wel degelijk. Zij sponsoren mij in principe niet, dat doet de markt wel met vraag/aanbod;) Ik zie hun zelf met het geld dat ze opstrijken van de prijsverhogingen ook niet Plu tokens inslaan om de waarde te laten stijgen.
Ja op zich heb je gelijk, maar dé les in crypto (heb m zelf ook moeten leren); als je nooit verkoopt heb je er geen f.ck aan en zijn het alleen nulletjes en eentjes. Daar kan je niet van eten ;)

Je betaalt Plutus voor een dienst (Debitcard) en krijgt op al je aankopen een soort Airmiles terug. Als je die niet verkoopt dan heb je eigenlijk alleen jezelf een loer gedraaid. Tenzij je aan t sparen was om te stacken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnwouters
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10-2023
Tomba schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:52:
[...]

Ja op zich heb je gelijk, maar dé les in crypto (heb m zelf ook moeten leren); als je nooit verkoopt heb je er geen f.ck aan en zijn het alleen nulletjes en eentjes. Daar kan je niet van eten ;)

Je betaalt Plutus voor een dienst (Debitcard) en krijgt op al je aankopen een soort Airmiles terug. Als je die niet verkoopt dan heb je eigenlijk alleen jezelf een loer gedraaid. Tenzij je aan t sparen was om te stacken natuurlijk ;)
Ik heb er ook zeker wat uitgecasht. Dus gelukkig heb ik er in ieder geval iets aan verdiend. Hopelijk jij ook;)! Gelukkig ben ik niet aan stacken begonnen, want dan zat ik nu pas op 1/4 van de huidige laagste Hero level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Martijnwouters schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 14:57:
[...]

Ik heb er ook zeker wat uitgecasht. Dus gelukkig heb ik er in ieder geval iets aan verdiend. Hopelijk jij ook;)! Gelukkig ben ik niet aan stacken begonnen, want dan zat ik nu pas op 1/4 van de huidige laagste Hero level..
Ik heb Veteran gekocht dus duurt nog even voor ik breakeven speel (of ik moet mijn stake liquideren, wat zomaar zou kunnen gebeuren mocht Renegade idd een succes worden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Zeker! Met grote interesse in de Pioneer Squad, 9,99 euro voor 2 benefits/perks en 3% over 2500 euro per maand. Lijkt me als dit goed gaat werken een hele mooie vervanger voor Plutus Premium.

En Q4 livegang is mooi op tijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SN3
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 20:19

SN3

Belg

BBKing schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 16:08:
[...]

Zeker! Met grote interesse in de Pioneer Squad, 9,99 euro voor 2 benefits/perks en 3% over 2500 euro per maand. Lijkt me als dit goed gaat werken een hele mooie vervanger voor Plutus Premium.

En Q4 livegang is mooi op tijd :-)
Zonder coinbase en KuCoin zou ik dit toch niet meteen een vervanger noemen.
Kan wel een mooie gok worden, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

SN3 schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 23:26:
[...]

Zonder coinbase en KuCoin zou ik dit toch niet meteen een vervanger noemen.
Kan wel een mooie gok worden, dat wel.
Token is nog nieuw. Er komen wel exchanges die gaan listen. Bitget was volgens mij genoemd. Daarnaast hebben ze ook een eigen exchange genaamd Helix One.

[ Voor 4% gewijzigd door Therapy777 op 08-08-2023 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:42
Tomba schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:19:
[...]
Je krijgt dan inderdaad ter waarde van je inleg aan RNG en hij komt zonder Reward Cap plus 2 perks en Airport lounge acces, dus dan hoef je als t goed is geen abo te nemen.
Géén cap vind ik eigenlijk wel een behoorlijk toegevoegde waarde...
...ik weet ineens wat ik van mijn verkochte PLU ga halen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

nobleone schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

Ga je voor black? Lees even de startpost want die info uit je quote is oud. Volgens mij is die airport lounge e.d. komen te vervallen en is het nu simpelweg 3% en 4 perks. De ongelimiteerde spend blijft wel, maar volgens mij ging het ook puur daar om ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Therapy777 op 09-08-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
nobleone schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 11:55:
[...]

voor nu, maar je weet hoe het gaat ;)
voor mij te hoge risk, maar ik ga Renegade kaartje wel halen, begin bij Pioneer, eerst ging ik voor explorer maar aangezien plutus rewards lager gecapped is wordt het nu Pioneer :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Kol Nedra schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 12:28:
[...]

voor nu, maar je weet hoe het gaat ;)
voor mij te hoge risk, maar ik ga Renegade kaartje wel halen, begin bij Pioneer, eerst ging ik voor explorer maar aangezien plutus rewards lager gecapped is wordt het nu Pioneer :)
De voorwaarden voor de NFT's zullen nooit veranderen. Als er iets verandert zal dat alleen voor de reguliere kaarten gelden. Althans dat is wat het team aangeeft.

Ik verwacht dat Plutus ook wel een schare aan early investors heeft die gunstigere voorwaarden genieten dan de "standaard" klant.

[ Voor 11% gewijzigd door Therapy777 op 09-08-2023 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nobleone
Therapy777 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 13:47:
[...]
De voorwaarden voor de NFT's zullen nooit veranderen. Als er iets verandert zal dat alleen voor de reguliere kaarten gelden. Althans dat is wat het team aangeeft.
Really?
Dat klinkt in elk geval mooi!
(Maar wekt dan wel weer een "Als het te mooi klinkt..."-gedachte die ik overigens ga negeren want: "Wie niet waagt...", geldt net zo goed 8) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Wat een marketing geblaat zeg. Liever gewoon een duidelijk overzicht van wat we kunnen verwachten en wanneer. Zoals in de openingspost van dit forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Bij plutus zijn die staking levels dé reden waarom de tokenprijs stabiel blijft. Ik zie onvoldoende hoe ze bij Renegade nieuwe aanwas van RNG stakers weten te realiseren. Als er geen nieuwe buyers komen, zakt die RNG token net zo hard als Hi.

Want iedereen denkt aan een abonnementje en dan alle cashback in RNG cashen. Dan daalt die koers alleen maar natuurlijk. Je hebt nieuwe zieltjes nodig die RNG kopen.

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 09-08-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:03
knakworst schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 20:26:
Bij plutus zijn die staking levels dé reden waarom de tokenprijs stabiel blijft. Ik zie onvoldoende hoe ze bij Renegade nieuwe aanwas van RNG stakers weten te realiseren. Als er geen nieuwe buyers komen, zakt die RNG token net zo hard als Hi.

Want iedereen denkt aan een abonnementje en dan alle cashback in RNG cashen. Dan daalt die koers alleen maar natuurlijk. Je hebt nieuwe zieltjes nodig die RNG kopen.
Is dat zo? Volgens eigen statistieken zijn 4,9% van de plutus members stakers (hero/veteran/goat), daarnaast is er een groepje members die plu aan het sparen zijn, maar dat zijn niet de members met zakken vol van het token. Er is dus een relatief kleine groep die het plu token stabiel houd? Ik geloof er bar weinig van.

Plutus draait al jaren op subscriptions en/of ze verkopen onderhands tokens op de markt. Daarnaast heeft plutus zometeen, in Q4, precies hetzelfde dillema: weinig tot geen nieuwe aanwas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:46:
[...]

Er is dus een relatief kleine groep die het plu token stabiel houd? Ik geloof er bar weinig van.
Tuurlijk wel. Die waarde in die coin komt niet uit de lucht vallen, dat zijn uitsluitend kopers = stakers. Als je 2.600 PLU bijkoopt, stijgt de tokenprijs al significant. Dat is zomaar 700.000 aan credit card spending van de groep lurkers. alleen met zoveel lurkers wordt het gewoon te uitdagend om de hele tijd nieuwe stakers te vinden.
Plutus draait al jaren op subscriptions en/of ze verkopen onderhands tokens op de markt. Daarnaast heeft plutus zometeen, in Q4, precies hetzelfde dillema: weinig tot geen nieuwe aanwas.
Het blijft een piramidespel / Ponzi. Maar er wordt wel nieuwe interesse gewekt met de lage levels, met de difficulty adjustment zou entry level veel te duur worden.

[ Voor 25% gewijzigd door knakworst op 09-08-2023 21:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-09 15:03
knakworst schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 21:54:
[...]

Tuurlijk wel. Die waarde in die coin komt niet uit de lucht vallen, dat zijn uitsluitend kopers = stakers. Als je 2.600 PLU bijkoopt, stijgt de tokenprijs al significant. Dat is zomaar 700.000 aan credit card spending van de groep lurkers. alleen met zoveel lurkers wordt het gewoon te uitdagend om de hele tijd nieuwe stakers te vinden.
Mits die tokens bij plutus aangekocht worden, doe je dat op coinbase/kucoin dan komt het gewoon van de open markt af. Dan vloeit er helemaal geen waarde naar plutus. Daarom de opmerking of plutus geen tokens onderhands dumpt op investeerders.
Het blijft een piramidespel / Ponzi. Maar er wordt wel nieuwe interesse gewekt met de lage levels, met de difficulty adjustment zou entry level veel te duur worden.
Piramide idd, ponzi wil ik het niet noemen. Maar de lage levels zijn domweg niet interesant genoeg, die bieden te weinig waarde (spend cap is te laag). Dat is mijn persoonlijke mening en haal ik ook uit de ophef op reddit en in het plutus tg kanaal.

Zeker niet indien renegade zometeen wel een sub only kaartje aanbied. Dan stapt men masaal over en is het einde nabij voor plutus.

Jammer dat ze dat niet inzien of dat ze daar geen oplossing voor kunnen bieden. An sich is het altijd een prettig platform geweest, zeker nu met de nieuwe modulr kaarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-09 16:19
Grappig hoe zo'n wijziging van Plutus je weer in de krochten van het internet brengt... hallo allemaal ;)

Op dit moment ben ik een Plutus everyday gebruiker. Heb in het begin (na cdc, mei 2022) wat PLU bijgekocht, en al aardig wat verdiend, maar haalde de hero niet voor de aanpassingen. Meeste terug omgezet naar ETH en verzamel nu de PLU nog tot de recente aanpassingen ingaan.

Renegade klinkt te mooi om waar te zijn als alternatief, maar je moet toch wat met je internet geld.
De black NFT lijkt me wel wat, maar die wordt echt bizar weinig verkocht. De carbon vind ik een net iets te grote gok.

Van wat ik begrijp bij het kopen van de black nft:
- ik stake hem voor 2 jaar en betaal 2 jaar geen abonnementskosten.
- er is daardoor geen maandelijkse cap
- ik betaal met RNG en krijg dan 3+1=4% cashback?

Klopt dit? En waarom kopen zo weinig mensen deze nft?

Heb me net aangemeld via de sale.myrenagade.net en het ziet er eerlijk gezegd niet super profi uit. Hoe blijven jullie op de hoogte van de launch? Zit niet op telegram, wel op discord.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Domino schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:10:
[...]

Mits die tokens bij plutus aangekocht worden, doe je dat op coinbase/kucoin dan komt het gewoon van de open markt af. Dan vloeit er helemaal geen waarde naar plutus. Daarom de opmerking of plutus geen tokens onderhands dumpt op investeerders.
??? - Bij Plutus kun je geen tokens kopen. Iedereen koopt juist op de open markt, daarom wordt die token meer waard. En minder waard, van de mensen die hun rewards verkopen. Plutus geeft al deze rewards "gratis". Ze hebben er nog 16 miljoen te vergeven. Alle opnames van de rewards (dat ze bijna dagelijks uitdelen) kun je hier zien.

https://etherscan.io/toke...69404e2aa9af36bdb002c699f

Die dagelijkse opnames stijgen exponentieel. En als die koers dus niet stijgt, klapt dit kaartenhuis snel in elkaar.

De rest van de organisatie lijkt puur uit de abonnementsgelden betaald te kunnen worden. Daarom wordt er niet nog eens extra "gedumpt". Zie Hi: Geen abonnementsgelden. De organisatie betaalt zich uit de Hi die je in de app koopt. Maar daardoor is er geen koopdruk. En gezien er wel permanent verkoopdruk is van alle rewards, gaat de koers één kant op: naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

fsve schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:46:
Grappig hoe zo'n wijziging van Plutus je weer in de krochten van het internet brengt... hallo allemaal ;)
Hoewel je inleiding met Plutus begint, past dit meer in Renegade topic.

Oh hahah ben in het Renegade topic 8)7
Qua informatie, ik haal het van Telegram. Maar in het blog staat er onderaan ook een link naar Discord.
https://medium.com/@reneg...e-of-finance-fe03b581df73

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 09-08-2023 23:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:04
knakworst schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 23:05:
[...]

Hoewel je inleiding met Plutus begint, past dit meer in Renegade topic.

Oh hahah ben in het Renegade topic 8)7
Het gezamelijke Plutugade topic... ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nobleone
fsve schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 22:46:
Heb me net aangemeld via de sale.myrenagade.net en het ziet er eerlijk gezegd niet super profi uit. Hoe blijven jullie op de hoogte van de launch? Zit niet op telegram, wel op discord.
Op Discord gebeurt vooralsnog heel weinig.
Zonder Telegram boffen we met @Tomba met die geweldige OP en verdere updates _/-\o_

Eens met de archaïsche indruk van Renegade op dit moment; ik moest zelfs voor het invullen van mijn postcode de letters elders intypen en daarna knippen en plakken... 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15-09 12:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cnGgTuCyXsN-IHfIvkM6hJ3AiLM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Q8UOD4sTyi83TqkOMTrIXgP.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag kwam de officiële bevestiging dat de transacties met terugwerkende kracht cashback krijgen (Renegade gaat live zonder rewards, die volgen maand later)

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 22:10
Moet toch wel om grinniken dat de officiële communicatie via losse Telegram berichten verzameld moet worden. Voor de speculanten wel jammer dat de NFT sale vermoedelijk ook zal doorlopen tot de tweede appversie met rewards.

• devastator83
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-08 22:11
exelletor schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:10:
Moet toch wel om grinniken dat de officiële communicatie via losse Telegram berichten verzameld moet worden. Voor de speculanten wel jammer dat de NFT sale vermoedelijk ook zal doorlopen tot de tweede appversie met rewards.
Mja, qua documentatie en communicatie van het team uit is het wel een dikke onvoldoende. Maar goed, blijkbaar vindt de meerderheid in TG het wel ok dat de info enkel verspreid is over verschillende TG berichten heen.

• fsve
Ik heb toch wel een aantal rode vlaggen waardoor ik de NFT waarschijnlijk niet ga aanschaffen. Het voordeel ten opzichte van het 9,99 abonnement is niet super (alleen de ongelimiteerde uitgave).

Edit: en voor 19,99 is die cap weg (25k...) extra perk en door in RNG te betalen 4%.

Dat gaat hem worden.

[ Voor 22% gewijzigd door fsve op 10-08-2023 15:59 . Reden: abbo gevonden ]

• nobleone
markisoke schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 13:25:
Aangezien ik nog niet weet hoe je de NFT uiteindelijk bij Renegade moet komen, zou ik voor de zekerheid zo'n 15$ aanhouden wat je in je wallet (metamask) nodig hebt. Koop dus op een exchange iets meer, omdat de opname van ETH ook mestal nog wel wat dollars kost.
Ik zit nog te puzzelen met MetaMask maar ik zie dat het ook mogelijk is om rechtstreeks in MetaMask, in stapjes van €6, wat ETH aan te schaffen.
Dan kan ik dat toch ook doen i.p.v. via een exchange?

Als ik het goed begrijp, kan ik via Opensea de wallet aanvullen met de benodigde 550 USDC (via dat Moonpay pop-upje) en dan zou ik in Metamask zelf de ETH kunnen kopen. Correct?

• markisoke
nobleone schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:06:
[...]

Ik zit nog te puzzelen met MetaMask maar ik zie dat het ook mogelijk is om rechtstreeks in MetaMask, in stapjes van €6, wat ETH aan te schaffen.

Als ik het goed begrijp, kan ik via Opensea de wallet aanvullen met de benodigde 550 USDC (via dat Moonpay pop-upje) en dan zou ik in Metamask zelf de ETH kunnen kopen. Correct?
Dat is mogelijk, is een makkelijkere manier. Haalt de stap dat je het zelf moet withdrawen eruit, maar je betaald net als bij een exchange gewoon transactiekosten, omdat dit eigenlijk via een makkelijkere weg door een exchange word geregeld, je zult dus volgens mij ook een soort van KYC moeten doen.

Verder heb ik even zitten te kijken naar de mogelijkheid om ETH te kopen via Metamask, maar ik krijg alsmaar errors, dus kijk even of dat bij jou wel lukt. Anders kan je ook net als USDC gewoon ETH kopen via de website van Moonpay: https://www.moonpay.com/buy

Maar dan is het waarschijnlijk goedkoper om via een exchange te doen, dus zelf even kijken naar de fees die je betaald.

• fsve
nobleone schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:06:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid... wat is je overweging om een NFT aan te schaffen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buakaw
fsve schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 15:53:
Ik heb toch wel een aantal rode vlaggen waardoor ik de NFT waarschijnlijk niet ga aanschaffen. Het voordeel ten opzichte van het 9,99 abonnement is niet super (alleen de ongelimiteerde uitgave).

Edit: en voor 19,99 is die cap weg (25k...) extra perk en door in RNG te betalen 4%.

Dat gaat hem worden.
Dan begrijp je niet precies wat het grote voordeel is.
Je krijgt bij Carbon NFT bijv 20.000 RNG wanneer je het staked. Deze 20k RNG kun je verspreid over 6 maanden verkopen en als de koers stabiel blijft, heb je je inleg al terug als je alles zou verkopen. Je blijft voor altijd de perks en cashback behouden zolang je de NFT blijft staken. Ook hoef je nooit een abbo te nemen.

Ook belangrijk: deze NFT's kun je na de launch niet meer kopen, dus nieuwe users moeten via abonnementsvorm deelnemen. Deze NFT kan nog in prijs stijgen als je geluk hebt en kun je gewoon weer verkopen via Opensea.

Ik heb om deze redenen de Carbon gekocht vandaag.

• markisoke
Ik wacht nog wel even met het kopen van de NFT, je kan deze blijkbaar ook nog kopen na de eerste launch als je de NFT nog niet kan inzetten. Als de koers dan stabiel blijft koop ik er wel 1. Mocht dat toch niet lukken ga ik wel naar het Pioneer pakket, waar je €5 in RNG voor betaald als je dat met RNG doet.

• exelletor
markisoke schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:54:
Ik wacht nog wel even met het kopen van de NFT, je kan deze blijkbaar ook nog kopen na de eerste launch als je de NFT nog niet kan inzetten. Als de koers dan stabiel blijft koop ik er wel 1. Mocht dat toch niet lukken ga ik wel naar het Pioneer pakket, waar je €5 in RNG voor betaald als je dat met RNG doet.
Volgens mij moet de koers wel stabiel blijven, want niemand kan dan nog staken en voor het team is het niet interessant om meteen te gaan dumpen. Wat er na de rewards launch + verstrijken lock periode gebeurt, vind ik veel interessanter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fsve
buakaw schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:43:
[...]

Dan begrijp je niet precies wat het grote voordeel is.
Je krijgt bij Carbon NFT bijv 20.000 RNG wanneer je het staked. Deze 20k RNG kun je verspreid over 6 maanden verkopen en als de koers stabiel blijft, heb je je inleg al terug als je alles zou verkopen. Je blijft voor altijd de perks en cashback behouden zolang je de NFT blijft staken. Ook hoef je nooit een abbo te nemen.
Die coins had ik inderdaad over het hoofd gezien, dank voor die toevoeging. Toch ben ik een beetje huiverig om in te stappen:
- de website ziet eruit of hij gemaakt is met dreamweaver
- heb even in de telegram groep gekeken en daar worden fan promo's gemaakt voor de NFT's
- er is geen info bekend over wanneer er nu iets live gaat
- er is geen whitepaper beschikbaar
- de tokenomics worden nog besproken

De enige pro's zijn de OP hier en er zit in deze groep iemand in de dev. Dat maakt het dat er blijkbaar wel echt iets gemaakt wordt.

• buakaw
fsve schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:28:
[...]

Die coins had ik inderdaad over het hoofd gezien, dank voor die toevoeging. Toch ben ik een beetje huiverig om in te stappen:
- de website ziet eruit of hij gemaakt is met dreamweaver
- heb even in de telegram groep gekeken en daar worden fan promo's gemaakt voor de NFT's
- er is geen info bekend over wanneer er nu iets live gaat
- er is geen whitepaper beschikbaar
- de tokenomics worden nog besproken

De enige pro's zijn de OP hier en er zit in deze groep iemand in de dev. Dat maakt het dat er blijkbaar wel echt iets gemaakt wordt.
Mee eens. Ik struikelde hier ook over toen ik research ging doen over dit project. Wat ik weet is dat de whitepaper vandaag of morgen online komt, de rest weet ik ook niet precies. Alle info is niet centraal op 1 plek wat erg vervelend is en schijnbaar is de post hier op Tweakers een van de betere samenvattingen beschikbaar. Details worden nog steeds uitgewerkt en aangepast.

Waar ze wel nadruk op leggen is dat de rewards voor de FE en NFT's nooit worden aangepast, de abonnementen kunnen worden gewijzigd in de toekomst.

Dus ja, je neemt een gokje en krijgt de kans om voordeliger in te kopen, of je wacht gewoon af tot de app live is en je sluit een abbo af, waar je geen risico loopt en toch bepaalde voordelen heeft

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devastator83
buakaw schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 20:43:
[...]
Waar ze wel nadruk op leggen is dat de rewards voor de FE en NFT's nooit worden aangepast, de abonnementen kunnen worden gewijzigd in de toekomst.
'Nooit' bestaat niet in crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
Die toezegging geeft me in ieder geval wel de geruststelling dat wanneer ze aanpassingen maken, het eerst bij de abonnementen gaan zoeken.
Is op zich ook wel logisch, de NFTs zijn beperkt beschikbaar, dus daar zal later weinig winst in behaald worden tov de grote groep abonnementhouders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Hoe meer ik naar dit project kijk, des te meer ik het idee krijg dat het een geweldig scam is.

Alleen al aan de FE kaarten hebben ze al bijna 2 miljoen opgehaald. Er is nog helemaal niets!

Oké er is een eerste versie van een app, maar voor 2 miljoen bouw ik ook wel een dummy versie. Ik heb echt grote twijfels.. 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
fsve schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:21:
Hoe meer ik naar dit project kijk, des te meer ik het idee krijg dat het een geweldig scam is.

Alleen al aan de FE kaarten hebben ze al bijna 2 miljoen opgehaald. Er is nog helemaal niets!

Oké er is een eerste versie van een app, maar voor 2 miljoen bouw ik ook wel een dummy versie. Ik heb echt grote twijfels.. 🤔
Alle teamleden staan met naam en toenaam genoemd op de website dus een scam heb ik inmiddels wel uitgesloten.
Je rekensom klopt ook niet overigens, de eerste 450 FE kaarten zijn verkocht voor 1000€ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
Ik laat me graag ongelijk bewijzen. Maar met zoveel dingen in het leven, als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook vaak.

Alles bij elkaar heeft me gewoon geen is OK gevoel. De website en het portaal lijken gemaakt door een 12-jarige en daarnaast de mensen in Discord in telegram geef me ook geen goed gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buakaw
fsve schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 08:42:
Ik laat me graag ongelijk bewijzen. Maar met zoveel dingen in het leven, als het te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook vaak.

Alles bij elkaar heeft me gewoon geen is OK gevoel. De website en het portaal lijken gemaakt door een 12-jarige en daarnaast de mensen in Discord in telegram geef me ook geen goed gevoel.
Ik zou zeggen vertrouw op je eigen gevoel. Je weet nooit voor de 100 procent of zo'n project goed gaat aflopen. De veilige manier is om nog even af te wachten en gewoon een abonnement te nemen met nog steeds hele goede voorwaarden.
Wil je wat risico nemen en als tegenprestatie veel betere voorwaarden dan een abonnement, dan is nu het moment om de NFT te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 23:27
Kogel door de kerk. Binnenkort ook maar is een nft'tje aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Dacuuu schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:54:
Kogel door de kerk. Binnenkort ook maar is een nft'tje aanschaffen.
Voor welke ga je? Als je FE wilt dan is het namelijk lucratief om onder een referral aan te melden. Met een beetje onderhandelen heb je er allebei dan wat aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Therapy777 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 17:04:
[...]

Voor welke ga je? Als je FE wilt dan is het namelijk lucratief om onder een referral aan te melden. Met een beetje onderhandelen heb je er allebei dan wat aan ;)
Nee FE is voor mij te duur. Daarom ga ik voor een nft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
markisoke schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 16:19:
[...]

Dat is mogelijk, is een makkelijkere manier. Haalt de stap dat je het zelf moet withdrawen eruit, maar je betaald net als bij een exchange gewoon transactiekosten, omdat dit eigenlijk via een makkelijkere weg door een exchange word geregeld, je zult dus volgens mij ook een soort van KYC moeten doen.

Verder heb ik even zitten te kijken naar de mogelijkheid om ETH te kopen via Metamask, maar ik krijg alsmaar errors, dus kijk even of dat bij jou wel lukt. Anders kan je ook net als USDC gewoon ETH kopen via de website van Moonpay: https://www.moonpay.com/buy

Maar dan is het waarschijnlijk goedkoper om via een exchange te doen, dus zelf even kijken naar de fees die je betaald.
Ik dacht slim te zijn door de USDC op een Exchange te kopen; blijkt dat het withdrawen van die Exchange naar mijn MetaMask óók nog eens 15 USDC aan transactiekosten met zich meebracht.
Dus volgens mij had ik net zo goed rechtstreeks in MetaMask die USDC kunnen kopen.

Nu zit ik met de: "Zorg voor voldoende ETH"-stap.
In de MetaMask app op mijn Android telefoon, geven ze de optie om met creditcard te betalen maar als ik dan die minimum €6 selecteer, krijg ik ook steeds: "No providers available - Try choosing a differenct payment method or try to increase or reduce the amount you want to buy".

Ik wil juist zo min mogelijk ETH kopen (nét genoeg om die 550 USDC bij Opensea te krijgen want ik doe verder niks met MetaMask (PLU verkopen deed ik via Rabby).

Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
nobleone schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:11:
[...]

Ik dacht slim te zijn door de USDC op een Exchange te kopen; blijkt dat het withdrawen van die Exchange naar mijn MetaMask óók nog eens 15 USDC aan transactiekosten met zich meebracht.
Dus volgens mij had ik net zo goed rechtstreeks in MetaMask die USDC kunnen kopen.

In de MetaMask app op mijn Android telefoon, geven ze de optie om met creditcard te betalen maar als ik dan die minimum €6 selecteer, krijg ik ook steeds: "No providers available - Try choosing a differenct payment method or try to increase or reduce the amount you want to buy".

Ik wil juist zo min mogelijk ETH kopen (nét genoeg om die 550 USDC bij Opensea te krijgen want ik doe verder niks met MetaMask (PLU verkopen deed ik via Rabby).

Tips zijn welkom!
Ik zou aanraden om wat meer eth op de wallet te zetten. Zometeen moet je de nft namelijk naar Renegade sturen en jawel, dat kost ook eth. Statistisch gezien zijn de gaskoten het laagst in het weekend bij een lage volatiliteit. Ik zou ook zeggen dat een ERC20 withdrawal voor minder dan 15e moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
nobleone schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 12:11:
[...]

Tips zijn welkom!
Inderdaad iets meer ETH aanhouden in je wallet. Ook raad ik je aan om de transactie uit te voeren in de ochtend tussen 8-10 uur Nederlandse tijd, dan zijn de transactiekosten het laagst, dit kan meer dan de helft schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Thx. Ik merk inderdaad dat de transaction fee (gas) behoorlijk is gestegen to.v. vanmorgen - €8,96 as we speak, versus €1-nogiets vanmorgen.
Ik heb nu een beetje ETH in m'n MetaMask kunnen verkrijgen dus ga morgenvroeg weer een poging wagen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:50
Complimenten voor de uitgebreide topic start, ik heb ook de knoop doorgehakt om na de aangekondigde aanpassing bij Plutus vroeg bij het volgende project aan te sluiten.

Ik heb gekozen voor de black nft, dit is voor mij een prima 'gokje' qua investering en eventuele terugverdientijd. De 4 benefits die je hierbij krijgt zijn voor mijn normale uitgavenpatroon meer dan zat, anders zou ik een abonnement afsluiten die ik anders toch niet had gehad, de 2% extra van de duurdere NFT is natuurlijk wel leuk, maar dat was voor mij persoonlijk niet de meerprijs waard.

Ervaringen qua aanschaf: USDC in wallet was nodig, kan niet direct van ETH, ik heb wat ETH geswapped voor USDC, had iets ruimte ingehouden voor eventuele fluctuaties van/tijdens de swap. Mocht je (net) te weinig USDC hebben en een nexo account hebben kan je een relatief klein bedrag gratis withdrawen, maar daarvoor heb je wel 10% nexo tokens in je account nodig.. Kan wellicht een uitkomst bieden om aan de vrij hoge ERC-20 fee's te ontkomen.

Nu ben ik benieuwd naar het vervolg, heb mij geregistreerd en de KYC doorlopen. Nu naar mijn idee afwachten tot het mogelijk wordt om de NFT te staken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Nou, hier is het ook gelukt hoor; duurste animated GIFje wat ik ooit heb gekocht (eigenlijk ook gelijk het enige 😁)
'Total sales'-teller staat nu op 105...
...dat zijn nog niet veel gegadigden (of: bereidwillige slachtoffers😬)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
nobleone schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:36:
Nou, hier is het ook gelukt hoor; duurste animated GIFje wat ik ooit heb gekocht (eigenlijk ook gelijk het enige 😁)
Welke heb je gehaald, ik zit hier zelf te twijfelen om een black aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
nobleone schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:36:
Join the club, We gaan zien wat het worden zal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
markisoke schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:40:
[...]
Welke heb je gehaald, ik zit hier zelf te twijfelen om een black aan te schaffen.
Het is de Renegade Black Card geworden voor mij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:43
nobleone schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:09:
[...]

Het is de Renegade Black Card geworden voor mij.
Hier ook! Ben benieuwd waar dit naartoe gaat :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bobsterro
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 15:00
Zojuist een carbon aangeschaft met de opbrengsten van Plutus!

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Zojuist op telegram:
The last two FE cards have been reserved.

[ Voor 41% gewijzigd door Tomba op 24-08-2023 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Er zijn er toch nog weer twee vrij gekomen omdat nog gereserveerd stonden, maar die twee personen toch besloten hebben om er van af te zien. Voor de (hele) snelle beslisser dus nog een kansje op die felbegeerde FE kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
nu alles verkocht is, binnenkort echt online?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
Kol Nedra schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:06:
nu alles verkocht is, binnenkort echt online?
Ze wachten op een akkoord van een aantal instanties. Na akkoord gaan ze online. De verwachting is binnen nu en een week.

Edit: De Carbon en Black NFT kaarten zijn trouwens nog niet uitverkocht. Deze zijn nog voor een korte periode beschikbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door buakaw op 30-08-2023 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
buakaw schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:41:
[...]

Ze wachten op een akkoord van een aantal instanties. Na akkoord gaan ze online. De verwachting is binnen nu en een week.

Edit: De Carbon en Black NFT kaarten zijn trouwens nog niet uitverkocht. Deze zijn nog voor een korte periode beschikbaar.
is dat dan incl de basic abbo's? dus zonder die nft gebeuren?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Kol Nedra schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 16:51:
[...]

is dat dan incl de basic abbo's? dus zonder die nft gebeuren?
De abo’s komen bij de launch van de v2 app, tot dat moment werkt de crypto nog niet dus heeft zo’n abo ook weinig zin. Mensen die een NFT of FE hebben krijgen met terugwerkende kracht rewards toegekend over de spends tussen app v1 en v2.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 07:38
Je kunt nu ook een pm sturen naar het team en de NFT kopen met euros + 20 euro fee: 520 and 1020 Euros. Je moet dan je Metamask adress geven en krijg je de NFT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
enermax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:17:
Je kunt nu ook een pm sturen naar het team en de NFT kopen met euros + 20 euro fee: 520 and 1020 Euros. Je moet dan je Metamask adress geven en krijg je de NFT.
Goeie! Toegevoegd aan de OP :)

• Fluts
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
Net een carbon gekocht en in metamask gezet. Wat moet er nu nog verder gebeuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Fluts schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 09:00:
Net een carbon gekocht en in metamask gezet. Wat moet er nu nog verder gebeuren?
Op dit moment is het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcjeno1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-09 09:29
enermax schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 23:17:
Ja, dit heb ik dus net even geprobeerd ik kreeg via telegram en vervolgens mail een rekeningnummer. Wilde het geld storten via ING en bankrekening werd dus geblokkeerd.

Kwartiertje later gebeld door het fraudeteam van ING. Ik heb geen idee in hoeverre deze capabel zijn omtrent crypto en dergelijke maar het bankrekeningnummer was vaker naar voren gekomen in negatieve zin. Hij vroeg aan mij of ik via telegram met het team in contact was gekomen.

Ik zie er toch maar even van af en wacht het even rustig af met deze partij tot ze gelanceerd zijn en hun abonnement aanbieden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Therapy777

Therapy777

Metal!

Haha ik had hetzelfde met ING. Maar na belletje was mijn rekening gewoon geopend en kon ik alsnog betalen. Denk dat het vooral komt door BaaS partijen die die banken niet zo vertrouwen. Die worden veel gebruikt in crypto. Zo ook InterGiro in dit geval.

Goed dat ze opletten hoor maar ik zou een bank nou niet zo gauw als uitgangspunt nemen m.b.t. wat wel en geen fraude is binnen de crypto wereld. Zij hebben er de ballen verstand van.

[ Voor 26% gewijzigd door Therapy777 op 08-09-2023 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
Marcjeno1 schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:45:
[...]

Ja, dit heb ik dus net even geprobeerd ik kreeg via telegram en vervolgens mail een rekeningnummer. Wilde het geld storten via ING en bankrekening werd dus geblokkeerd.

Kwartiertje later gebeld door het fraudeteam van ING. Ik heb geen idee in hoeverre deze capabel zijn omtrent crypto en dergelijke maar het bankrekeningnummer was vaker naar voren gekomen in negatieve zin. Hij vroeg aan mij of ik via telegram met het team in contact was gekomen.

Ik zie er toch maar even van af en wacht het even rustig af met deze partij tot ze gelanceerd zijn en hun abonnement aanbieden.
Je kan ook nog even afwachten tot de app launch. Dan heb je nog eventjes om de NFT aan te schaffen voor de V2 launch. Dan worden alle NFTs pas geburned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Zojuist is op Telegram aangekondigd dat de NFTs na de lancering van de V1 app omhoog zullen gaan in prijs. Onbekend met hoeveel geld, maar als je m overweegt kan het interessant zijn om nu al in te stappen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 10-09-2023 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Tomba schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:24:
Zojuist is op Telegram aangekondigd dat de NFTs na de lancering van de V1 app omhoog zullen gaan in prijs. Onbekend met hoeveel geld, maar als je m overweegt kan het interessant zijn om nu al in te stappen.
Ik dacht dat de niet verkochte NFT's geburned zouden worden?
Of gebeurt dat pas later?

Edit: lol staat er vlak boven, never mind

[ Voor 6% gewijzigd door Slonzo op 10-09-2023 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben benieuwd of dit de oorzaak is dat het wat langer duurt? https://www.fma-li.li/en/...-renegade-gmbh-vaduz.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Oeps :/

Overigens is de about page wel heel transparant.

The purpose of this website is solely to display information regarding the products and services which will be available in the future on the Renegade app.
Please note that the Renegade app is a user-interface only. Renegade does not provide any kind of financial services in particular not such services which require licensing. All such services are provided by third-party providers. All payment services are provided by our partner Intergiro Intl AB (publ) Company no: 556965-3537. Intergiro Intl AB is regulated by the Swedish Financial Supervisory Authority (Finansinspektionen) under the Swedish Electronic Money Act (2011:755). License no: 48003. Renegade is cooperating with Intergiro Intl AB to offer you a personal account and VISA® debit card and ensure that your money is kept in a safe manner. Crypto services such as the crypto wallet and crypto exchange are not provided by us but by third-party providers.
VISA® and the VISA symbol are registered trademarks of VISA Incorporated.
Renegade GmbH does not yet provide any services and therefore does not yet require any licenses. Before Renegade GmbH provides any services that are subject to licensing, Renegade GmbH will apply for a license at the matching jurisdiction.
Renegade GmbH, is a limited liability Company headquartered in Dr. Grass Strasse 12, 9490 Vaduz, Principality of Liechtenstein, Company no. FL-0002.687.118-7
Copyright © RENEGADE GmbH All rights reserved.

https://www.myrenegade.net/home/about

[ Voor 73% gewijzigd door knakworst op 11-09-2023 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Volgens mij is dit al vaker langsgekomen in het telegram kanaal, ze weten van de melding af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devastator83
Mmm, dus zelfs de crypto exchange en wallet (?) zijn niet in eigen beheer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

devastator83 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:56:
Mmm, dus zelfs de crypto exchange en wallet (?) zijn niet in eigen beheer ?
Die zijn nog niet live. Maar gaan wel in eigen beheer zijn volgens mij. De fiat wereld wordt door Intergiro afgehandeld.

Edit. Hoewel. Crypto services such as the crypto wallet and crypto exchange are not provided by us but by third-party providers. Dat is dan wel raar. Ik heb geen idee wie dat zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door knakworst op 12-09-2023 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
knakworst schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:28:
[...]

Die zijn nog niet live. Maar gaan wel in eigen beheer zijn volgens mij. De fiat wereld wordt door Intergiro afgehandeld.

Edit. Hoewel. Crypto services such as the crypto wallet and crypto exchange are not provided by us but by third-party providers. Dat is dan wel raar. Ik heb geen idee wie dat zijn.
Staat in de OP ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpXarywpsynSmwmBMkZBJWp53Bc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Xbo2uPFelGBAeqx0fH7eAq9f.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Lees ik het goed dat als ik nu voor $550 een black NFT koop, ik straks in 6 maanden tijd renegade crypto t.w.v. $1000 (10.000x $0,10) aan coins krijg (uitgaande van gelijkblijvende koers)? Snap dan niet helemaal waarom die black zo onpopulair is.

Ben wel nog in dubio. Het kan natuurlijk ook nihiliniseren.

[ Voor 10% gewijzigd door Pepper92 op 17-09-2023 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pepper92 schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:34:
Lees ik het goed dat als ik nu voor $550 een black NFT koop, ik straks in 6 maanden tijd renegade crypto t.w.v. $1000 (10.000x $0,10) aan coins krijg (uitgaande van gelijkblijvende koers)? Snap dan niet helemaal waarom die black zo onpopulair is.

Je krijgt crypto twv $550.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exelletor
Pepper92 schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:34:

Tja, als de token de grafiek van Hi volgt, dan heb je er niet zo veel aan. Ik ben ook in dubio, vooral omdat mijn uitgavenpatroon niet in de buurt komt van de "big spenders" met tig GBIT en veel andere uitgaven. Zij zullen, ook met -90% in een maand, dik cashen, maar ik en andere kleine speculanten?

[ Voor 6% gewijzigd door exelletor op 17-09-2023 18:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nobleone
Cards live ergens in de komende 2 weken, zegt Daniel.
Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-04-2024
@Tomba wellicht voor in de OP, of anders gewoon hier :)

nieuwe state of the Mission met wat nieuws over de live gang (o.a. virtuele kaarten binnen nu en einde maand!)

edit: je was me voor, blijkbaar met een refresh toch niet geladen @nobleone :X

[ Voor 13% gewijzigd door MinasM op 19-09-2023 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Topicstarter
MinasM schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:15:
@Tomba wellicht voor in de OP, of anders gewoon hier :)

nieuwe state of the Mission met wat nieuws over de live gang (o.a. virtuele kaarten binnen nu en einde maand!)

[YouTube: State Of The Mission | September 2023 | EN]

edit: je was me voor, blijkbaar met een refresh toch niet geladen @nobleone :X
Done!

@nobleone ook bedankt voor de bump :)

• Tomba

Tomba

Topicstarter
Nieuwe Medium post over o.a. crypto regulations:
https://medium.com/@reneg...o-regulation-bf3dc9b5e6c6
We understand the implications of financial regulation, and we’re here for it. It’s crucial to understand that Renegade, while not holding a license itself, has taken an innovative approach to compliance. The Renegade company is registered in Liechtenstein under Renegade GmbH, and to offer services such as IBAN accounts, we have partnered with trusted financial institutions like Intergiro, which holds an Electronic Money Institution (EMI) license in Sweden.
This strategic partnership enables Renegade to operate within the regulatory framework while delivering seamless financial solutions such as visa cards and IBAN accounts issued by Intergiro.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 15-09 12:41
De beta groep heeft zojuist de nieuwste versie gekregen voor volgend week dat zodra Intergiro groen licht geeft wij de kaart/app voor het echt kunnen gebruiken i.p.v. in een dev speeltuin met monopoly geld :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LHdmgsxTvcf6segsNmHIbuOpCs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LS9XSeD33lJzQhOuVgefQig.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SX1H4EO9zV-UwLuN3R2yG-x-M_c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JDmTNpOqvnO3WTtfJhqF4hVK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
komt dichterbij, nice hoor!
zodra de eerste kaarten bij jullie werken dan zal ik de app downloaden en ook registreren :)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
Kol Nedra schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 15:45:
komt dichterbij, nice hoor!
zodra de eerste kaarten bij jullie werken dan zal ik de app downloaden en ook registreren :)
Ik stuur 'm reff link wel door als het zover is. ;) o<:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who_Dat
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12-08 07:16
Interessant project, enig idee hoe het "opladen van de kaart" gaat lopen? Is dat instant of weer met enkele dagen vertraging, zoals eerder bij Plutus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:10
Who_Dat schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 18:28:
Interessant project, enig idee hoe het "opladen van de kaart" gaat lopen? Is dat instant of weer met enkele dagen vertraging, zoals eerder bij Plutus?
Vooralsnog niet direct omdat de partner (Intergiro) op dit moment geen sepa instant payments ondersteunt. Normaal gesproken betekent dat maximaal een werkdag vertraging. Overigens is je geld daarna direct te gebruiken.

Er is wel aangegeven dat Intergiro bezig is met de implementatie van instant payments, dus hopelijk over niet al te lange tijd...
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.