Renegade - Crypto Visa kaart

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:48
Iets gezegd op AMA wanneer Renegade live gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
enermax schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 00:10:
Iets gezegd op AMA wanneer Renegade live gaat?
Heb de AMA niet gekeken maar ik gok nog meer mooie praatjes en helaas weinig concrete deadlines. Livegang is al van Q1 naar Q2 naar Q3 gegaan en ben zelf blij dat ik ondanks eerdere twijfel niet ben ingestapt op de NFTs.

Misschien ben ik te negatief hoor, dan laat ik me graag verrassen!

[ Voor 8% gewijzigd door BBKing op 24-07-2024 08:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• markisoke
quote: Renegade telegram
πŸš€πŸŒŸGROOT NIEUWS ALERT! πŸŒŸπŸš€

HΓ© Renegades! πŸŽ‰

We zijn blij om te kunnen melden dat Google Pay nu LIVE is voor 31 landen in Europa, ZONDER BEPERKINGEN! πŸ†πŸ‡ͺπŸ‡Ί

Vanaf vandaag kunnen AL onze gebruikers in de hele EU genieten van de naadloze en veilige betalingservaring met Google Pay. πŸŽŠπŸ’³

We zijn enorm blij dat we deze mijlpaal bij Renegade hebben bereikt. We willen graag ons hele team bedanken en voor de voortdurende steun van onze gemeenschap. Vandaag is het feest voor ons allemaal.

Laten we samen vooruit blijven gaan! πŸš€πŸ’ͺ
Zojuist de kaart met succes toegevoegd aan GPay, vanavond eens testen bij de appie.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Van telegram een sneakpreview, ziet er mooi uit al zeg ik het zelf.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sJByIFZBx--aO3ZLs-ZzyptZiXU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ZarPY0oNuM3g7cAGesjFLZP5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wWFOz5nxpSuCb8eT5QEe-OkSueE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Y3QfcJzMtCDEnpOFN00I1SrL.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
zenith schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:52:
Van telegram een sneakpreview, ziet er mooi uit al zeg ik het zelf.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er idd prima uit. Hoop dat er binnenkort een keer gestaked kan worden.

Hoe verhoudt dat hele NFT-verhaal zich nou tot dat Web3Card-verhaal? Dat laatste lijkt echt compleet uit het niets te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
finsdefis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:10:
[...]

Ziet er idd prima uit. Hoop dat er binnenkort een keer gestaked kan worden.

Hoe verhoudt dat hele NFT-verhaal zich nou tot dat Web3Card-verhaal? Dat laatste lijkt echt compleet uit het niets te komen.
Die web3 kaart is bedoeld voor landen waar je geen IBAN kan krijgen zoals ik het begreep

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enermax
Er zijn nieuwe NFTs beschikbaar. Goedkoper dan de oude met meer cashback. Bijv 4% voor $499. Blijkbaar is het geld op. Wel lullig als je al een nft hebt. Die kun je met verlies verkopen. En ze vinden het ook nodig om Plutus te bashen? Renegade heeft toch niet eens rewards? Wat een balletent.

https://medium.com/@reneg...llo-renegade-d898f3a857ef
Hello Blue!
4% Cashback

4 Amazing Benefits

€5,000 Reward Cap

Plutus Subscription Refund: up to 3 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG

NFT Price: $499

ByeBye Veteran β€” Hello Sapphire!

5% Cashback

5 Amazing Benefits

€10,000 Reward Cap

Plutus Subscription Refund: up to 6 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG

NFT Price: $999

ByeBye Legend β€” Hello Cobalt!

6% Cashback

6 Amazing Benefits

€15,000 Reward Cap

Plutus Subscription Refund: up to 9 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG

NFT Price: $1.499

[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 25-08-2024 03:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 09:38
Maar zonder lounge access en zonder de 10k / 20k rng airdrop

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Dit is meer een actie die ik van een concurrent zou verwachten. Wat een grote woorden terwijl hun eigen product nog niet klaar is πŸ˜€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:05

knakworst

Get more sats!

Ben benieuwd hoeveel mensen in de volgende ponzi trappen. Cdc, Hi, Plutus, ik ben er klaar mee. Voor 1000 euro ga je echt niet 'levenslang' 5% cashback krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:27
Op telegram lijken ook alleen de admins dit een goed idee te vinden..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Juist. Met een 'eenmalig' bedrag krijg je dat mensen zo snel alsm mogelijk dat eenmalige bedrag terug willen verdienen. Hoe doe je dat, zo snel mogelijk cashback genereren en al je RNG de markt oppleuren. RNG zal REKT gaan en mensen zullen zeggen wat een scam. Dat is het niet, maar het is wel een slecht product by design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:36:
Juist. Met een 'eenmalig' bedrag krijg je dat mensen zo snel alsm mogelijk dat eenmalige bedrag terug willen verdienen. Hoe doe je dat, zo snel mogelijk cashback genereren en al je RNG de markt oppleuren. RNG zal REKT gaan en mensen zullen zeggen wat een scam. Dat is het niet, maar het is wel een slecht product by design.
Volgens mij wordt het in 6 delen uitgekeerd om het getal 0 te voorkomen πŸ˜€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
knakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 07:59:
Ben benieuwd hoeveel mensen in de volgende ponzi trappen. Cdc, Hi, Plutus, ik ben er klaar mee. Voor 1000 euro ga je echt niet 'levenslang' 5% cashback krijgen.
Ik ben 'erin getrapt'. Wel met ETH verdiend bij Plutus, waar ik ook zo'n 2k aan overgehouden heb. Zelfde verhaal bij CDC. Dus al wordt het de volgende Hi, toch weer leuk kaartjes sparen :')

Maar snap dat je er op een gegeven moment klaar mee bent inderdaad. Geen enkel model waarmee in het begin geadverteerd wordt is houdbaar. Erg doorzichtig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Straks met Renegade is hetzelfde als alle andere shitcoins / shitcashbacks.

Tijdig uitstappen (en eigenlijk direct alles verkopen) voor het hoogste rendament. Geen bagholder worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Van telegram:

Beste Renegades,

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor de frustratie en teleurstelling die velen van jullie hebben geuit over de lancering van ons nieuwe NFT-kaartprogramma. We begrijpen dat de introductie van dit nieuwe initiatief de waarde van onze eerdere NFT-kaartprogramma's kan hebben beΓ―nvloed, en we betreuren het ten zeerste als dit gevoelens van waardevermindering of bezorgdheid heeft veroorzaakt.

Wees ervan verzekerd dat we hard werken om deze problemen op te lossen en een oplossing te ontwikkelen die de waarde van onze originele NFT-kaarten respecteert en tegelijkertijd het nieuwe programma integreert. Ons doel is om het vertrouwen te herstellen en ervoor te zorgen dat al onze communityleden zich gewaardeerd en gehoord voelen.

We zijn vastbesloten om deze kwestie op te lossen en zullen vandaag of morgen een gedetailleerde videoboodschap delen waarin we onze aanpak en de volgende stappen uitleggen. Bedankt voor jullie geduld en begrip terwijl we eraan werken om dit recht te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
Verbannen uit de EN groep en gemute in de NL telegram, ik ben klaar met deze prutsers, communicatie is als van een 5 jarige. Mocht het ooit live gaan alles dumpen en daarna niet meer omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
markisoke schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:42:
Verbannen uit de EN groep en gemute in de NL telegram, ik ben klaar met deze prutsers, communicatie is als van een 5 jarige. Mocht het ooit live gaan alles dumpen en daarna niet meer omkijken.
Je bent er al klaar mee lees ik. Geef het wat tijd zou ik zeggen, dit gevalletje komt daar echt wel aan πŸ˜€

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
zenith schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:51:
[...]

Je bent er al klaar mee lees ik. Geef het wat tijd zou ik zeggen, dit gevalletje komt daar echt wel aan πŸ˜€
Ben benieuwd hoe ze deze shitstorm nog gaan rechtbrijen. Aan de ene kant kondigen ze vaak updates aan om ze vervolgens niet na te komen om wat voor reden dan ook. Aan de andere kant releasen ze allemaal rotzooi wat altijd ineens uit de hoge hoed komt vallen (Web 3 kaart en dan deze nieuwe NFT's weer). Ik zie niet in hoe ze hier goed vanaf komen, en aangezien wij nu niet meer van de oorspronkelijke NFT afkomen staat Renegade in de betere positie. Heb lang gewacht langs de zijlijn in de hoop dat de communicatie zou verbeteren na tal van beloftes, maar dit is toch wel de druppel na het optreden van de mods vanochtend. Die communitymanager mag ook wel aangesproken worden door Daniel of Elliot, want hoe cynisch hij in de chat is en dus ook mensen verband is echt niet oke en slechte reclame voor je bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 12-09 23:29
Update via Telegram , originele NFTs krijgen er een %punt bij ...
Dear Renegades,

We would like to sincerely apologize for the unrest and potential loss of trust caused by our current marketing campaign within the community, especially among our longtime tokenholders. We understand that this has caused concern and frustration, and we are truly sorry.

To make things right, we will be adding 1% of rewards to FE cards, Black Cards, and Carbon Cards. This is our way of showing our commitment to the community and our appreciation for your loyalty.

Additionally, we want to assure you that there will never again be an NFT sale with lifetime rewards or benefits.

We hope that this action demonstrates our appreciation.

We are looking forward to the coming, very important and exciting weeks for Renegade, and we hope you can share in our excitement!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik ben opzich wel content met de +1%. Het belangrijkste vind ik nog dat dit gewoon grote ophef was, en dat was nodig ook. Renegade weet nu ook wel wat ze kunnen maken en wat niet. Aan ja-knikkers heb je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Tja uiteindelijk gaat die RNG token dan nog sneller Rekt vrees ik. Maar we zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
knakworst schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:12:
Tja uiteindelijk gaat die RNG token dan nog sneller Rekt vrees ik. Maar we zullen zien.
Cashback projecten hebben altijd last van verkoop druk, ik zie het als een grappige hobby. Ik zit er in met een nfteetje, we gaan het allemaal meemaken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Ik moet het ook nog maar zien. Het gaat allemaal erg traag natuurlijk. Anderzijds, ze hebben een werkend systeem opgezet en inmiddels ook Google pay integratie.

Hoe zit het met de cashback van alle betalingen over afgelopen jaar? Komt dat allemaal in 1x vrij straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Pepper92 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:06:
Ik moet het ook nog maar zien. Het gaat allemaal erg traag natuurlijk. Anderzijds, ze hebben een werkend systeem opgezet en inmiddels ook Google pay integratie.

Hoe zit het met de cashback van alle betalingen over afgelopen jaar? Komt dat allemaal in 1x vrij straks?
Nee dat komt gefaseerd uit.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
Overzicht van de verschillende types kaarten die er nu zijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C5PkShLQm-cZ1RhwXDMjo6IGA8U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/22zLZBL0CImARZlX9UDisyuH.jpg?f=fotoalbum_large

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drummer
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19-10-2024
Goedemorgen,
ik ben me een beetje aan het verdiepen in het Renegade project.

Eerste vraag wat ik nergens tegenkom wat is Renegadeworld ticker RNGD?

Wordt RNG ook verhandelbaar op de Helix exchange?

Het valt me trouwens op dat het Fundraising bedrag maar een fractie is van wat ze gehoopt hadden.
Heeft dit gevolgen voor de ontwikkeling en het live gaan van het project?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Niemand die het weet. Het kan een groot succes worden, of een snelle instorting als een ponzi. Het team doet wel zijn best. Niemand die het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buakaw
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-09 08:53
Tomba schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:04:
Overzicht van de verschillende types kaarten die er nu zijn:
[Afbeelding]
Op TG is de /allurls een beetje verouderd. De black/carbon links met video's kloppen niet meer. Misschien dit overzicht erin en de video's eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drummer
Hi i have a question, I understand that some things are already active for the nft holders among us.
Does this mean that the perks are already active aswel?. Do you get them already compensated in RNG tokens? Or is only the regular cashback percentage in use right now?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Drummer Perks are not working. Only if a payment MCC is green you should get cashback in the future. But there is no interface visible, how much you have earned. I prefer Bybit in Netherlands till 31 Oct (temporary 10% CB). After oktober we will see, what is best. (Naga plutus Nexo bybit renegade card).

[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 15-09-2024 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drummer
@enermax thx for replying, To bad the perks are not active already. I`m also using the Bybitcard at the moment, 10 % cashback paid in euro and directly spendable is fantastic. I`m thinking about buying a Renegade Hello Nft , paid with my Bybit card. Hopefully i`ll get the 10 % discount on my nft. That would be great.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
Ik kreeg zojuist een update van de app binnen en zie nu per transactie wat er aan RNG is uitgekeerd, bijv.:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/07c9lmk1QKvrE2SCUUainbCCFJ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/z2CaeikpdzB1jTDrvmc2B7aR.png?f=fotoalbum_large

Nog geen totaalsaldo qua RNG noch 'Convert to EUR' feature zichtbaar; "Maar tΓ³ch weer een stapje in die richting", denk ik dan maar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
@Verwijderd Klopt het ook met %? Hoeveel is 1 RNG waarde?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
1 november is de tokenlisting heb ik in de AMA van gisteren gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 10:29
Als voorbeeld heb ik voor een transactie van 7.89 euro 47.34 RNG ontvangen.
Ik heb 5% dus 47.34 = 0.39 euro dus 1 RNG = 0.00833333 Euro

Of maak ik een denkfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Topicstarter
db I Delirium schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:30:
Als voorbeeld heb ik voor een transactie van 7.89 euro 47.34 RNG ontvangen.
Ik heb 5% dus 47.34 = 0.39 euro dus 1 RNG = 0.00833333 Euro

Of maak ik een denkfout
Dat klopt niet. 1 RNG = 0,005€ dus tegen 5% had 7,89€ je 96 RNG op moeten leveren. Je hebt 3% cashback berekend gekregen voor deze transactie. Staat er wel Carbon en niet Black in je app?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Tomba schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:39:
[...]

Dat klopt niet. 1 RNG = 0,005€ dus tegen 5% had 7,89€ je 96 RNG op moeten leveren. Je hebt 3% cashback berekend gekregen voor deze transactie. Staat er wel Carbon en niet Black in je app?
Klopt, er staat Explorer zie ik nu. Thanks, zal support contacten want heb wel dedelijk een Carbon NFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Kan je inmiddels je NFT koppelen dan?
Want ik zie in de app nergens die optie en ook nergens β€˜black’. Ook zie ik geen renegade cashback terug

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• db I Delirium
Pepper92 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:15:
Kan je inmiddels je NFT koppelen dan?
Want ik zie in de app nergens die optie en ook nergens β€˜black’. Ook zie ik geen renegade cashback terug
Yep, even mailtje naar support doen, bij mij is ie zojuist aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
db I Delirium schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:00:
[...]

Klopt, er staat Explorer zie ik nu. Thanks, zal support contacten want heb wel dedelijk een Carbon NFT
Carbon is voor transacties vanaf 1 september ook 6% cashback geworden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Er is een weer een app update, je kan nu al je gespaarde RNG zien onder My Squad πŸ˜€

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16
Verrek, inderdaad!
Nou maar hopen dat ze binnenkort ook echt te verzilveren zijn...🀞🏼
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gLbdNgECNsvLyEMtTmkMl971EeM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JldDIQwgBNuPeoLvy7FxgH07.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepper92
@nobleone we spenderen ongeveer hetzelfde met de kaart, ik sta op 47732 RNG

Hoop ook dat de perks een keer gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

We have thrilling news to share with you! Renegade is taking a bold step forward with our brand-new app, featuring full crypto integration. This is a huge milestone for us, and we can’t wait for you to experience it. Here’s everything you need to know:
In ieder geval nette mails van Renegade :) Met het zinkende schip Plutus kan Renegade wel klantje pikken denk ik, maar het gaat allemaal wel bijzonder traag. Ik volg het niet op de voet, waarom duurt alles zo lang eigenlijk?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
2Dutch schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:57:
[...]

In ieder geval nette mails van Renegade :) Met het zinkende schip Plutus kan Renegade wel klantje pikken denk ik, maar het gaat allemaal wel bijzonder traag. Ik volg het niet op de voet, waarom duurt alles zo lang eigenlijk?
Je ziet het nieuwsbericht als positief nieuws, kom voor je eigen welzijn niet in de Telegram kanalen :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
[...]

Ik begreep uit de ama dat ze native code gebruikte voor ios en android, ze moesten dus 2x code kloppen. Ze zijn nu naar crossplatform code gegaan en dat zou de boel moeten versnellen πŸ˜€

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Plutus had met de switch van Solaris naar Modulr toch een betere overgang geregeld. Maanden vantevoren aangekondigd. Renegade meldt dit 3 dagen vantevoren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

knakworst schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:50:
[...]

Plutus had met de switch van Solaris naar Modulr toch een betere overgang geregeld. Maanden vantevoren aangekondigd. Renegade meldt dit 3 dagen vantevoren :?
Ik dacht een eerdere mail niet gehad te hebben (spambakje van binnen gezien ofzo), want vond het al wat apart, maar dit verklaart het :o

In dat geval: why can't they just be normal :+

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 28-10-2024 22:18 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Volgens mij is de nieuwe app dan nog niet de initiΓ«el voorziene v2 met perks etc. ?

[ Voor 6% gewijzigd door Grachti op 29-10-2024 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Van Reddit, zie quote hieronder.
Blijkbaar is het advies je account leeg te maken voor een iban switch? Ik zit niet meer in de telegram, dus ben niet zo goed op de hoogte.
Exciting News, Renegades!

After intensive talks with Intergiro, we’re thrilled to announce that we can keep our services up and running! πŸ™Œ While we won’t be issuing new IBANs or Visa cards, your existing accounts and cards will continue to work for another 60 days. πŸ’³β³

(Deposits are still possible too)

But that’s not all! πŸ₯³ We’re gearing up to launch our new app soon, which will enable a smooth transition to new IBAN accounts! πŸ“±πŸ”„ Get ready for an even better banking experience! 🌐

Important: To make the transition as smooth as possible, please remember to empty your accounts as soon as possible. πŸƒβ€β™‚οΈπŸ’¨ This will help us ensure everything goes seamlessly!

Rest assured, we’re committed to ensuring NO interruption to your service! πŸ”₯

Stay tuned for more updates! 🌟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Idd best leegmaken tegen donderdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
Inmiddels hebben we 2 maanden de tijd gekregen daarvoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dacuuu
πŸš€πŸ”₯ Dear Renegades, πŸ”₯πŸš€

WHAT. A. WEEK!
We are over the moon πŸŒ• to announce something legendary β€” a moment that will forever be etched in the Renegade history books! πŸ†

⭐️MARK YOUR CALENDARS: 20.01.2025!

Renegade will officially be tradable on BitMart! πŸ”₯
This is not just a step forward β€” it’s a giant leap πŸš€ into the spotlight!

And guess what?
This iconic milestone coincides with another historic event: Donald Trump’s return to the White House!

πŸ‡ΊπŸ‡ΈπŸ›οΈ What better way to kick off a new era than by celebrating TWO monumental events in the crypto space on the same day?! πŸŽ‰

But wait, there’s more! πŸ’₯
The MEXC listing is also in the works and will follow shortly after our BitMart debut. πŸ“ˆ

We’re lining up BIG moves, and this is only the beginning.

Behind the scenes, we’re working harder than ever to ensure that Renegade makes an EPIC splash.🌊

This is our time to shine, and with YOU β€” our incredible community β€” by our side, we’ll light up the crypto universe together. πŸ’Žβœ¨

πŸŽ‰ Let’s make history together. πŸŽ‰

The Future is Renegade.

Your Renegade Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _superboer_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Effective from March 28, 2024, BitMart has stopped accepting new user registration from the Netherlands in light of regulatory concerns.
Hmm, jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Nieuwe app ( Renegade) ipv. MyRenegade geinstaleerd met nieuw rekening nummer, vorig IBAN rekeningnummer nog leeg gemaakt via Curve
Weinig verschil met vorige app behalve dat een nu ook een tab is voor staking van UDST/UDSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Grachti schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:12:
Nieuwe app ( Renegade) ipv. MyRenegade geinstaleerd met nieuw rekening nummer, vorig IBAN rekeningnummer nog leeg gemaakt via Curve
Weinig verschil met vorige app behalve dat een nu ook een tab is voor staking van UDST/UDSC
Ik zie alleen geen mogelijkheid een kaart aan te vragen. Ja, een metal kaart van 350 dollar o.i.d. waarvoor een extra KYC nodig is?

Vreemde gang van zaken allemaal.

Maar neem aan dat er t.z.t. weer een gratis virtuele kaart komt en dat je een eventuele NFT kan toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
finsdefis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:12:
[...]

Ik zie alleen geen mogelijkheid een kaart aan te vragen. Ja, een metal kaart van 350 dollar o.i.d. waarvoor een extra KYC nodig is?

Maar neem aan dat er t.z.t. weer een gratis virtuele kaart komt en dat je een eventuele NFT kan toevoegen.
De oude Intergiro kaart is nog 10 dagen geldig, het team hoopt voor deze tijd in ieder geval een virtuele Striga kaart te kunnen leveren, maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet gaan redden.

De $350 crypto kaart is een heel ander product, geeft geen cashback maar bied de mogelijkheid te betalen met crypto. Voor Europese gebruikers totaal niet interessant, ook hele dure kosten na de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
finsdefis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:12:
[...]

Nee inderdaad ik zie het ook niet en op Telegram zie ik niet direct info, volgens het NL/BE kanaal kan je nog betalingen etc. doen in oude app, wel Mysquad menu niet meer gebruiken in oude app. Wordt wel moeilijk om te timen met de GBIT ( nog op oude IBAN storten? ) , lijkt me ook kans op problemen te gaan geven voor de cashback... dus ik ga ook even wachten op de nieuwe kaart en anders het bedrag volgende maand via GBIT via de nieuwe kaart laten lopen. Idd een chaotische manier van werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik zou gewoon in de oude app, je restant saldo opnemen. En dan wachten in de nieuwe app tot daar de virtuele cc beschikbaar is.

Ik gebruik toch ondertussen de bybit kaart met 10% cashback tm 31 december. Dikke prima m

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pepper92
Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:39:
Ik zou gewoon in de oude app, je restant saldo opnemen. En dan wachten in de nieuwe app tot daar de virtuele cc beschikbaar is.

Ik gebruik toch ondertussen de bybit kaart met 10% cashback tm 31 december. Dikke prima m
Ik heb hem ook maar even leeggehaald. Vind het wel onhandig dat ik blijkbaar de telegram moet lezen om op de hoogte te blijven. Had liever een nieuwsbrief gehad oid met gewoon duidelijke info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Ja en dan ook een nieuwsbrief die er door het veelvuldige gebruik van emoijs niet uitziet alsof ie door een achtjarige is geschreven.

Iedere keer als ze me mailen, zakt het vertrouwen in deze club verder weg. Ik wacht wel tot er echt iets is opgeleverd waarbij daadwerkelijk cashback kan worden uitgekeerd ipv vage beloftes en uitstel van deadlines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Getest :ik kan nog betalingen doen met de oude kaart/app en de RNG cashback voor deze transacties worden juist berekend in de nieuwe app :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DhJ6Rbd.png

En als tekst:
We are now collecting your ETH addresses.

Please log in using the login details from the "sale.myrenegade" page.
Username, not your email address.

https://transfer.myrenegade.net

Please note:

You can only claim your tokens in the token stream with the wallet you have provided.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:01
En dat betekend? Distributie fase van het rng token?

Ik volg die club nauwelijks meer, uitstel op uitstel bij die club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Dit gaat hierover ( uit OP) :
"De NFT is verhandelbaar (via opensea) maar zodra je hem staked staat hij wel voor 2 jaar vast. Naast de NFT krijg je ook een aantal RNG (het native token van Renegade), deze staan vast tot de launch en wordt daarna maandelijks voor 1/6e deel vrijgegeven. Bij launch zal de prijs van RNG €0,003 zijn wat betekent dat je theoretisch direct ruim 20% van je investering eruit kan halen (de 'founders' prijs is namelijk €0,0024 per token.) Een founders card geeft tenslotte ook recht op feevrij handelen op de Renegade Exchange."

Wie een NFT aankocht, kreeg ook X tokens. Deze worden nu de komende 6 maanden effectief vrij gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De listing is uitgesteld omdat de overgang naar Striga nog niet volledig is afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16-09 19:30
Volg het maar half, iemand een update?

De "myrenegade app" werkt niet meer goed. Je moet nu de "Renegade" app hebben.
In Renegade app moet ik mij weer verifieren. Dat wil ik op zich wel doen als het een beetje werkt allemaal.
  • Ik lees iets over striga. Eerst moest je al je geld eraf halen. Kun je nu normaal met de online kaart betalen en krijg je dan rewards?
  • Werken de perks al?
  • Ik neem aan dat de chain zelf nog niet werkt. Klopt dat? Dus je verdiende rewards kun je niet eraf halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
ctrlaltdel schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:08:
Volg het maar half, iemand een update?

De "myrenegade app" werkt niet meer goed. Je moet nu de "Renegade" app hebben.
In Renegade app moet ik mij weer verifieren. Dat wil ik op zich wel doen als het een beetje werkt allemaal.
  • Ik lees iets over striga. Eerst moest je al je geld eraf halen. Kun je nu normaal met de online kaart betalen en krijg je dan rewards?
  • Werken de perks al?
  • Ik neem aan dat de chain zelf nog niet werkt. Klopt dat? Dus je verdiende rewards kun je niet eraf halen.
Het enige antwoord op al deze vragen is heel simpel: niet doen nu, rustig afwachten tot ze daadwerkelijk live zijn en je ook echt je verdiende RNG kunt inwisselen voor euros. Tot dat moment is dit hele project tot nu toe 1 grote belofte maar weinig concreet bruikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EK51RaJcJ88fyg_OOAfyv9Whsu8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTziE7DkWWjbRvgNqQlxkCMw.jpg?f=fotoalbum_large

Het laatste nieuws πŸ˜€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Je kan sinds maandag de striga kaarten aanvragen, de implementatie in de app is echter slecht...
Heb nu diverse transacties (crypto als source funds) gedaan via de striga kaart en die werken, cashback wordt zichtbaar in de volgende app versie begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Hoe bedoel je een volgende versie ? Bij transacties kan ik de cashback per transactie zien ( Renegade app, niet MyRenegade)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Grachti schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:17:
Hoe bedoel je een volgende versie ? Bij transacties kan ik de cashback per transactie zien ( Renegade app, niet MyRenegade)
Ik betaal met crypto en dat is nog niet zichtbaar onder transacties, wel onder de crypto tab. πŸ˜€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Waarom is er 0 communicatie over het aanvragen van die nieuwe kaart? Ik lees het hier voor het eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
finsdefis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:30:
Waarom is er 0 communicatie over het aanvragen van die nieuwe kaart? Ik lees het hier voor het eerst...
Ik krijg het mee vanuit telegram, maar zonder dat krijg je niks te horen πŸ˜†

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik kijk maar heel af en toe in het TG kanaal, geen zin om me dagelijks bezig te houden met een product dat nog hiet goed werkt.

Wordt tijd dat ze hun klanten eens goed en tijdig gaan informeren. Lijkt plutus wel zo langzamerhand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
zenith schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:38:
[...]

Ik krijg het mee vanuit telegram, maar zonder dat krijg je niks te horen πŸ˜†
Nee idd, ik heb een tijdje die groep gevolgd maar ben ermee gestopt onder het mom van 'ik zie het wel'. Hoe moeilijk zou het zijn om tevens e-mailupdates te sturen met de inhoud van de posts op TG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
zenith schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:39:
Je kan sinds maandag de striga kaarten aanvragen, de implementatie in de app is echter slecht...
Heb nu diverse transacties (crypto als source funds) gedaan via de striga kaart en die werken, cashback wordt zichtbaar in de volgende app versie begreep ik.
Net aangemaakt. Kaartdetails openen is wel een gedoe, maar afijn het lijkt te werken. Gekoppeld aan curve (want Apple Pay kan denk ik nog niet?). Nu even wachten tot m’n overboeking aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:38
Pepper92 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:04:
[...]

Net aangemaakt. Kaartdetails openen is wel een gedoe, maar afijn het lijkt te werken. Gekoppeld aan curve (want Apple Pay kan denk ik nog niet?). Nu even wachten tot m’n overboeking aankomt.
Gister ook gedaan, transactie duurde een paar uurtjes en via curve al een back-in-time kunnen doen.

Kom nu maar door met die 4 benefits😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
PhaeTom schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:31:
[...]

Gister ook gedaan, transactie duurde een paar uurtjes en via curve al een back-in-time kunnen doen.

Kom nu maar door met die 4 benefits😁
Haha ja die benefits zit ik nu ook al een tijdje op te wachten :) hoop dat het een beetje goed gaat werken allemaal, en we de tokens ook daadwerkelijk kunnen omtoveren tot bitcoins oid…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Pepper92 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:04:
[...]

Apple pay komt β€œsoon” 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
zenith schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:01:
[...]

Apple pay komt β€œsoon” 😎
Om eerlijk te zijn , ik was echt mega enthousiast over deze nieuwe card. Zeker toen Plutus de weg kwijt raakte. Maar mijn hemel, deze Renegade mensen zijn al zo lang zaken aan het beloven en niet aan het leveren dat ik er eigenlijk niet heel veel geloof of vertrouwen meer in heb.

Wel jammer want het leek vantevoren zo mooi. Maar ondertussen is het nog erger dan Plutus, ook daar werd over promised and under delivered, maar er kwam tenminste nog iets. Bij Renegade is er vooralsnog geen enkele reward /cashback uitgekeerd en ik twijfel er eerlijk gezegd aan of dat ΓΌberhaupt nog gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
BBKing schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:54:
[...]

Om eerlijk te zijn , ik was echt mega enthousiast over deze nieuwe card. Zeker toen Plutus de weg kwijt raakte. Maar mijn hemel, deze Renegade mensen zijn al zo lang zaken aan het beloven en niet aan het leveren dat ik er eigenlijk niet heel veel geloof of vertrouwen meer in heb.

Wel jammer want het leek vantevoren zo mooi. Maar ondertussen is het nog erger dan Plutus, ook daar werd over promised and under delivered, maar er kwam tenminste nog iets. Bij Renegade is er vooralsnog geen enkele reward /cashback uitgekeerd en ik twijfel er eerlijk gezegd aan of dat ΓΌberhaupt nog gaat gebeuren.
Hier dezelfde mening, en met ons vele anderen. Het moeilijke van renegade is dat ze alles met 3e partijen doen, de app ontwikkeling/development ging erg traag omdat ze cross- platform hadden gekozen, dat is eruit gehaald wat de ontwikkeling sneller zou moeten maken. Maar dan nog duurt het lang, zoals ze nu de striga implementatie hebben gemaakt in die app slaat echt nergens op, maar ze moeten wel door intergiro die 21 maart weg is. De perks komen wel in de toekomst maar aankondigingen neem ik met een grote korrel zout πŸ˜€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Ik ben ook erg benieuwd. Door de initiΓ«le investering en beloften blijven mensen het nog even volhouden, maar vooralsnog is het vooral veel gedoe geweest. En op een gegeven moment is het geld bij Renegade gewoon op. Het zal mij benieuwen maar ik houd er rekening mee dat het niks meer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook leuk vinden als Renegade een succes gaat worden.

Volgens mij is die Daniel aardig overspannen aan het raken, laat zich al even helemaal niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBKing
  • Niet online
Is dit project nog levend? Of is het nu wel echt een stille dood gestorven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
BBKing schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:57:
Levend maar traaaaaaaaaaaaaaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

zenith schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:41:
[...]

Levend maar traaaaaaaaaaaaaaaag
En iedereen spaart al eeuwen cashback. Dus zodra die token gelist wordt, zie ik het niet heel positief in voor het koersverloop. Hi 2.0 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
knakworst schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:46:
[...]

En iedereen spaart al eeuwen cashback. Dus zodra die token gelist wordt, zie ik het niet heel positief in voor het koersverloop. Hi 2.0 :X
Daar gaan ze vast een stokje voor steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BBKing schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:57:
Leven, laatst heeft de baas nog een kapitaal injectie gehad van zijn familie. Maar ik ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen, ik steek mijn hand er niet voor in het vuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grachti
Qua gebruiksgemak is het toch echt pover bij deze kaart, eerst een SMS code en dan nog eens inloggen in de app, omslachtig allemaal. Zeker versus het gemak bij Curve bijvoorbeeld.
Maar goed ik gebruik deze kaart nu minder en gebruik liever een alternatief met lager % maar zekerder gezien de vertragingen , morgen is er wel een AMA dus hopelijk is er daar wat positief nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdel
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 16-09 19:30
Kunnen we ondertussen deze kaart gebruiken voor cashback? Of is het alleen maar monopolie geld sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Dat laatste. Zolang het token nog niet is gelist zijn het coupons waarvan je moet hopen dat je ze ooit kan inwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Domino schreef op zondag 7 september 2025 @ 09:59:
Dat laatste. Zolang het token nog niet is gelist zijn het coupons waarvan je moet hopen dat je ze ooit kan inwisselen.
oh.....nog niet? voor mijn gevoel zijn ze al 2 jaar hiermee bezig. toen twijfelde ik of ik mee ging doen, maar door het hele Plutus en Hidollar cashback gebeuren ben ik eigenlijk wel klaar met dit soort dingen. voor nu hou ik het simpel, ByBit en cdc.
hopelijk in de toekomst dan Binance weer terug komt in Nederland.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Kol Nedra schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:42:
[...]

oh.....nog niet? voor mijn gevoel zijn ze al 2 jaar hiermee bezig. toen twijfelde ik of ik mee ging doen, maar door het hele Plutus en Hidollar cashback gebeuren ben ik eigenlijk wel klaar met dit soort dingen. voor nu hou ik het simpel, ByBit en cdc.
hopelijk in de toekomst dan Binance weer terug komt in Nederland.
Hier hetzelfde. Heb nog wel een pioneer pack aangeschaft, maar ga het token dumpen zodra de mogelijkheid bestaat. Bybit en nexo voldoen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Hier werkt vooralsnog helemaal niks meer. Kan geen virtual Striga card aanvragen, KYC al level 1, maar er staat alsnog dat ik KYC moet doorlopen op het dashboard. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Ook kan ik geen geld terugstorten naar mijn rekening, krijg dan een error. Ben blij dat er maar 5 euro op staat. Compleet waardeloos dus inmiddels. Voorheen met de fysieke kaart nog wel aardig wat betalingen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markisoke
finsdefis schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:26:
Hier werkt vooralsnog helemaal niks meer. Kan geen virtual Striga card aanvragen, KYC al level 1, maar er staat alsnog dat ik KYC moet doorlopen op het dashboard. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Ook kan ik geen geld terugstorten naar mijn rekening, krijg dan een error. Ben blij dat er maar 5 euro op staat. Compleet waardeloos dus inmiddels. Voorheen met de fysieke kaart nog wel aardig wat betalingen gedaan.
Al contact opgenomen met support (support@myrenegade.net of via de app)? Die hebben mij altijd vlot geholpen en zal denk meer uithalen dan hier je verhaal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
markisoke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:35:
[...]

Al contact opgenomen met support (support@myrenegade.net of via de app)? Die hebben mij altijd vlot geholpen en zal denk meer uithalen dan hier je verhaal doen.
Één keer eerder gedaan en geen reactie gekregen; nu wel, toen ik aangaf het account te willen sluiten. Maar zie het project sowieso niet meer zitten dus prima ook zo.

• Pepper92
Ik heb het ook opgegeven. Heb er er tijdens betaalden wel voldoende RNG om, als het er er toch van komt, m’n inleg terug te kunnen krijgen.

Je schijnt je NFT ook weer te kunnen doorverkopen, maar vraag me af of daar animo voor is.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.