Eerder vanmiddag de fysieke Renegade kaart ontvangen. Verzending verliep via DHL Express (gisteren verstuurd vanuit de UK). Dit betreft de plastic versie, de andere versies zouden nog enige tijd op zich laten wachten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iG4vm2HnsrZKZY0R4eLjI2Mf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iG4vm2HnsrZKZY0R4eLjI2Mf.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qFlbHF8WB9WJMyLUotNjuoNe.jpg?f=user_large)
Mooi nieuws! Neem aan dat jij een betaalde package of NFT hebt aangeschaft? Want ik zie in app nog steeds alleen maar dat ik op de waiting list sta.Timmy schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 14:10:
Eerder vanmiddag de fysieke Renegade kaart ontvangen. Verzending verliep via DHL Express (gisteren verstuurd vanuit de UK). Dit betreft de plastic versie, de andere versies zouden nog enige tijd op zich laten wachten.
Ja, ik dat was 1,5 jaar geleden toen de founders edition nog 1000 euro kostte. FE bezitters krijgen over enkele maanden (?) nog een andere kaart, deze is voor de verzamelingBBKing schreef op donderdag 2 mei 2024 @ 17:54:
Mooi nieuws! Neem aan dat jij een betaalde package of NFT hebt aangeschaft? Want ik zie in app nog steeds alleen maar dat ik op de waiting list sta.
Concrete voorbeelden van niet in aanmerking komende transacties:Tomba schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 22:55:
De definitieve lijst van MCC codes die geen cashback geven zijn bekend gemaakt. Heb zojuist de OP aangepast.
15 juli is de planning dat het meeste live gaat.BBKing schreef op zondag 9 juni 2024 @ 09:53:
Weet iemand de status mbt Renegade voor uitrol naar elke gebruiker (dus klanten die geen NFT hebben gekocht)?
Curve card abonnement is met dikke week voorbij voor mij en dan is het ook over met mogelijkheid om flink te Gbitten.
Had met alle planningen eigenlijk gehoopt/verwacht dat q2 uitrol zou zijn maar kan nergens iets vinden over waar ze nu staan.
De planning is tijdens de laatste SOTM iets aangepastDacuuu schreef op zondag 9 juni 2024 @ 11:56:
15 juli is de planning dat het meeste live gaat.
The listing of the RNG token is planned for mid-July to early August. The first listings will be on Bitmart and MEXC.
Nederland wordt binnenkort voorzien met apple pay support.BBKing schreef op zondag 9 juni 2024 @ 09:53:
Weet iemand de status mbt Renegade voor uitrol naar elke gebruiker (dus klanten die geen NFT hebben gekocht)?
Curve card abonnement is met dikke week voorbij voor mij en dan is het ook over met mogelijkheid om flink te Gbitten.
Had met alle planningen eigenlijk gehoopt/verwacht dat q2 uitrol zou zijn maar kan nergens iets vinden over waar ze nu staan.
Ben zeer benieuwd, 300 euro maandelijkse cap bij de free tier is prima om een beetje mee te experimenteren
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
[ Voor 86% gewijzigd door zenith op 10-06-2024 17:21 ]
Ja en nee, je spaart het nu wel op. Je krijgt het als renegade helemaal live gaat, en dan niet direct, maar verspreidt.Kobject schreef op zondag 16 juni 2024 @ 09:58:
Verdien je nu al RNG als je de kaart gebruikt?
De communicatie is er vrijwel niet, op telegram komt het meeste voorbij. Ik denk dat het verbeterd als dit officieel live gaat.finsdefis schreef op zondag 16 juni 2024 @ 10:53:
Hoe verloopt de communicatie verder eigenlijk? Ik heb nog nooit emails of notifications met updates ontvangen.
Tot het hele boeltje live gaat. Eerder nemen ze geen leden aan (zonder nft)Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2024 @ 11:45:
Enig idee hoelang de waitinglist duurt normaal?
Heb je gezien wat ie vandaag de dag kost?Jdome schreef op maandag 25 september 2023 @ 21:24:
Hier ook maar een Carbon NFT van 1100 USDC aangeschaft.
Tja het blijft een gok he.nobleone schreef op maandag 24 juni 2024 @ 07:10:
[...]
Heb je gezien wat ie vandaag de dag kost?
[Afbeelding]
Het is maar het idee, maar toch een lekker idee dat wij er minder voor hebben betaald hè? 🤠
En als je btc ervan had gekocht? Dan was het 2200 dollar geweest...nobleone schreef op maandag 24 juni 2024 @ 07:10:
[...]
Heb je gezien wat ie vandaag de dag kost?
[Afbeelding]
Het is maar het idee, maar toch een lekker idee dat wij er minder voor hebben betaald hè? 🤠
[ Voor 3% gewijzigd door enermax op 06-07-2024 10:06 ]
Jup, en ondertussen harken mensen een grotere allotment binnen door te spenderen. Als we er tenminste van uit mogen gaan dat je nog steeds met terugwerkende kracht cashback toegekend krijgt.knakworst schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:36:
Uitstel van executie. Ze weten gewoon dat als die token gelist wordt, alle cashbackers die token de grond in verkopen. Dat is gewoon het hele business model.
Dat is zeker handig. Kun je ook zonder NFT/FE zo'n kaart bemachtigen of is dat nog niet aan de orde?finsdefis schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:19:
[...]
Achja, al wordt het niks, op zich nog steeds een handig kaartje voor uitgaven in het buitenlandnog nooit koersopslag betaald.
Cards van N26, Openbank (tenminste met Travel+) en zelfs Trade Republic (met 1% cashback) rekenen ook geen koersopslag.finsdefis schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:19:
[...]
(...)
Achja, al wordt het niks, op zich nog steeds een handig kaartje voor uitgaven in het buitenlandnog nooit koersopslag betaald.
Geen idee eigenlijk. Ik heb eigenlijk nergens bewijs aan hoeven leveren dat ik de Black NFT heb.knakworst schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 12:29:
[...]
Dat is zeker handig. Kun je ook zonder NFT/FE zo'n kaart bemachtigen of is dat nog niet aan de orde?
Klopt inderdaad. Maar in elk geval één use case voor deze debit card. Niet dat je 'm daarom zou moeten willen bestellen hoor.Globalcitizen schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 20:52:
[...]
Cards van N26, Openbank (tenminste met Travel+) en zelfs Trade Republic (met 1% cashback) rekenen ook geen koersopslag.
Heb de AMA niet gekeken maar ik gok nog meer mooie praatjes en helaas weinig concrete deadlines. Livegang is al van Q1 naar Q2 naar Q3 gegaan en ben zelf blij dat ik ondanks eerdere twijfel niet ben ingestapt op de NFTs.enermax schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 00:10:
Iets gezegd op AMA wanneer Renegade live gaat?
[ Voor 8% gewijzigd door BBKing op 24-07-2024 08:30 ]
Zojuist de kaart met succes toegevoegd aan GPay, vanavond eens testen bij de appie.quote: Renegade telegram🚀🌟GROOT NIEUWS ALERT! 🌟🚀
Hé Renegades! 🎉
We zijn blij om te kunnen melden dat Google Pay nu LIVE is voor 31 landen in Europa, ZONDER BEPERKINGEN! 🏆🇪🇺
Vanaf vandaag kunnen AL onze gebruikers in de hele EU genieten van de naadloze en veilige betalingservaring met Google Pay. 🎊💳
We zijn enorm blij dat we deze mijlpaal bij Renegade hebben bereikt. We willen graag ons hele team bedanken en voor de voortdurende steun van onze gemeenschap. Vandaag is het feest voor ons allemaal.
Laten we samen vooruit blijven gaan! 🚀💪
Ziet er idd prima uit. Hoop dat er binnenkort een keer gestaked kan worden.zenith schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 17:52:
Van telegram een sneakpreview, ziet er mooi uit al zeg ik het zelf.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Die web3 kaart is bedoeld voor landen waar je geen IBAN kan krijgen zoals ik het begreepfinsdefis schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 21:10:
[...]
Ziet er idd prima uit. Hoop dat er binnenkort een keer gestaked kan worden.
Hoe verhoudt dat hele NFT-verhaal zich nou tot dat Web3Card-verhaal? Dat laatste lijkt echt compleet uit het niets te komen.
Hello Blue!
4% Cashback
4 Amazing Benefits
€5,000 Reward Cap
Plutus Subscription Refund: up to 3 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG
NFT Price: $499
ByeBye Veteran — Hello Sapphire!
5% Cashback
5 Amazing Benefits
€10,000 Reward Cap
Plutus Subscription Refund: up to 6 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG
NFT Price: $999
ByeBye Legend — Hello Cobalt!
6% Cashback
6 Amazing Benefits
€15,000 Reward Cap
Plutus Subscription Refund: up to 9 Month (6,99€, 9,99€ or 19,99€) in RNG
NFT Price: $1.499
[ Voor 6% gewijzigd door enermax op 25-08-2024 03:01 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Volgens mij wordt het in 6 delen uitgekeerd om het getal 0 te voorkomen 😀knakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 09:36:
Juist. Met een 'eenmalig' bedrag krijg je dat mensen zo snel alsm mogelijk dat eenmalige bedrag terug willen verdienen. Hoe doe je dat, zo snel mogelijk cashback genereren en al je RNG de markt oppleuren. RNG zal REKT gaan en mensen zullen zeggen wat een scam. Dat is het niet, maar het is wel een slecht product by design.
Ik ben 'erin getrapt'. Wel met ETH verdiend bij Plutus, waar ik ook zo'n 2k aan overgehouden heb. Zelfde verhaal bij CDC. Dus al wordt het de volgende Hi, toch weer leuk kaartjes sparenknakworst schreef op zondag 25 augustus 2024 @ 07:59:
Ben benieuwd hoeveel mensen in de volgende ponzi trappen. Cdc, Hi, Plutus, ik ben er klaar mee. Voor 1000 euro ga je echt niet 'levenslang' 5% cashback krijgen.
Je bent er al klaar mee lees ik. Geef het wat tijd zou ik zeggen, dit gevalletje komt daar echt wel aan 😀markisoke schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:42:
Verbannen uit de EN groep en gemute in de NL telegram, ik ben klaar met deze prutsers, communicatie is als van een 5 jarige. Mocht het ooit live gaan alles dumpen en daarna niet meer omkijken.
Ben benieuwd hoe ze deze shitstorm nog gaan rechtbrijen. Aan de ene kant kondigen ze vaak updates aan om ze vervolgens niet na te komen om wat voor reden dan ook. Aan de andere kant releasen ze allemaal rotzooi wat altijd ineens uit de hoge hoed komt vallen (Web 3 kaart en dan deze nieuwe NFT's weer). Ik zie niet in hoe ze hier goed vanaf komen, en aangezien wij nu niet meer van de oorspronkelijke NFT afkomen staat Renegade in de betere positie. Heb lang gewacht langs de zijlijn in de hoop dat de communicatie zou verbeteren na tal van beloftes, maar dit is toch wel de druppel na het optreden van de mods vanochtend. Die communitymanager mag ook wel aangesproken worden door Daniel of Elliot, want hoe cynisch hij in de chat is en dus ook mensen verband is echt niet oke en slechte reclame voor je bedrijf.zenith schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:51:
[...]
Je bent er al klaar mee lees ik. Geef het wat tijd zou ik zeggen, dit gevalletje komt daar echt wel aan 😀
Dear Renegades,
We would like to sincerely apologize for the unrest and potential loss of trust caused by our current marketing campaign within the community, especially among our longtime tokenholders. We understand that this has caused concern and frustration, and we are truly sorry.
To make things right, we will be adding 1% of rewards to FE cards, Black Cards, and Carbon Cards. This is our way of showing our commitment to the community and our appreciation for your loyalty.
Additionally, we want to assure you that there will never again be an NFT sale with lifetime rewards or benefits.
We hope that this action demonstrates our appreciation.
We are looking forward to the coming, very important and exciting weeks for Renegade, and we hope you can share in our excitement!
Cashback projecten hebben altijd last van verkoop druk, ik zie het als een grappige hobby. Ik zit er in met een nfteetje, we gaan het allemaal meemaken.knakworst schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:12:
Tja uiteindelijk gaat die RNG token dan nog sneller Rekt vrees ik. Maar we zullen zien.
Nee dat komt gefaseerd uit.Pepper92 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 09:06:
Ik moet het ook nog maar zien. Het gaat allemaal erg traag natuurlijk. Anderzijds, ze hebben een werkend systeem opgezet en inmiddels ook Google pay integratie.
Hoe zit het met de cashback van alle betalingen over afgelopen jaar? Komt dat allemaal in 1x vrij straks?
Op TG is de /allurls een beetje verouderd. De black/carbon links met video's kloppen niet meer. Misschien dit overzicht erin en de video's eruit?Tomba schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 10:04:
Overzicht van de verschillende types kaarten die er nu zijn:
[Afbeelding]
[ Voor 34% gewijzigd door enermax op 15-09-2024 09:06 ]
Dat klopt niet. 1 RNG = 0,005€ dus tegen 5% had 7,89€ je 96 RNG op moeten leveren. Je hebt 3% cashback berekend gekregen voor deze transactie. Staat er wel Carbon en niet Black in je app?db I Delirium schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:30:
Als voorbeeld heb ik voor een transactie van 7.89 euro 47.34 RNG ontvangen.
Ik heb 5% dus 47.34 = 0.39 euro dus 1 RNG = 0.00833333 Euro
Of maak ik een denkfout
Klopt, er staat Explorer zie ik nu. Thanks, zal support contacten want heb wel dedelijk een Carbon NFTTomba schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 09:39:
[...]
Dat klopt niet. 1 RNG = 0,005€ dus tegen 5% had 7,89€ je 96 RNG op moeten leveren. Je hebt 3% cashback berekend gekregen voor deze transactie. Staat er wel Carbon en niet Black in je app?
Yep, even mailtje naar support doen, bij mij is ie zojuist aangepastPepper92 schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:15:
Kan je inmiddels je NFT koppelen dan?
Want ik zie in de app nergens die optie en ook nergens ‘black’. Ook zie ik geen renegade cashback terug
Carbon is voor transacties vanaf 1 september ook 6% cashback gewordendb I Delirium schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 11:00:
[...]
Klopt, er staat Explorer zie ik nu. Thanks, zal support contacten want heb wel dedelijk een Carbon NFT
In ieder geval nette mails van RenegadeWe have thrilling news to share with you! Renegade is taking a bold step forward with our brand-new app, featuring full crypto integration. This is a huge milestone for us, and we can’t wait for you to experience it. Here’s everything you need to know:
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Je ziet het nieuwsbericht als positief nieuws, kom voor je eigen welzijn niet in de Telegram kanalen2Dutch schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
In ieder geval nette mails van RenegadeMet het zinkende schip Plutus kan Renegade wel klantje pikken denk ik, maar het gaat allemaal wel bijzonder traag. Ik volg het niet op de voet, waarom duurt alles zo lang eigenlijk?
Ik begreep uit de ama dat ze native code gebruikte voor ios en android, ze moesten dus 2x code kloppen. Ze zijn nu naar crossplatform code gegaan en dat zou de boel moeten versnellen 😀2Dutch schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
In ieder geval nette mails van RenegadeMet het zinkende schip Plutus kan Renegade wel klantje pikken denk ik, maar het gaat allemaal wel bijzonder traag. Ik volg het niet op de voet, waarom duurt alles zo lang eigenlijk?
Plutus had met de switch van Solaris naar Modulr toch een betere overgang geregeld. Maanden vantevoren aangekondigd. Renegade meldt dit 3 dagen vantevoren2Dutch schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:57:
[...]
Ik dacht een eerdere mail niet gehad te hebben (spambakje van binnen gezien ofzo), want vond het al wat apart, maar dit verklaart hetknakworst schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:50:
[...]
Plutus had met de switch van Solaris naar Modulr toch een betere overgang geregeld. Maanden vantevoren aangekondigd. Renegade meldt dit 3 dagen vantevoren
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 28-10-2024 22:18 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Grachti op 29-10-2024 21:14 ]
Exciting News, Renegades!
After intensive talks with Intergiro, we’re thrilled to announce that we can keep our services up and running! 🙌 While we won’t be issuing new IBANs or Visa cards, your existing accounts and cards will continue to work for another 60 days. 💳⏳
(Deposits are still possible too)
But that’s not all! 🥳 We’re gearing up to launch our new app soon, which will enable a smooth transition to new IBAN accounts! 📱🔄 Get ready for an even better banking experience! 🌐
Important: To make the transition as smooth as possible, please remember to empty your accounts as soon as possible. 🏃♂️💨 This will help us ensure everything goes seamlessly!
Rest assured, we’re committed to ensuring NO interruption to your service! 🔥
Stay tuned for more updates! 🌟
Hmm, jammer..Effective from March 28, 2024, BitMart has stopped accepting new user registration from the Netherlands in light of regulatory concerns.
Ik zie alleen geen mogelijkheid een kaart aan te vragen. Ja, een metal kaart van 350 dollar o.i.d. waarvoor een extra KYC nodig is?Grachti schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 22:12:
Nieuwe app ( Renegade) ipv. MyRenegade geinstaleerd met nieuw rekening nummer, vorig IBAN rekeningnummer nog leeg gemaakt via Curve
Weinig verschil met vorige app behalve dat een nu ook een tab is voor staking van UDST/UDSC
De oude Intergiro kaart is nog 10 dagen geldig, het team hoopt voor deze tijd in ieder geval een virtuele Striga kaart te kunnen leveren, maar ik denk persoonlijk dat ze dat niet gaan redden.finsdefis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:12:
[...]
Ik zie alleen geen mogelijkheid een kaart aan te vragen. Ja, een metal kaart van 350 dollar o.i.d. waarvoor een extra KYC nodig is?
Vreemde gang van zaken allemaal.
Maar neem aan dat er t.z.t. weer een gratis virtuele kaart komt en dat je een eventuele NFT kan toevoegen.
Nee inderdaad ik zie het ook niet en op Telegram zie ik niet direct info, volgens het NL/BE kanaal kan je nog betalingen etc. doen in oude app, wel Mysquad menu niet meer gebruiken in oude app. Wordt wel moeilijk om te timen met de GBIT ( nog op oude IBAN storten? ) , lijkt me ook kans op problemen te gaan geven voor de cashback... dus ik ga ook even wachten op de nieuwe kaart en anders het bedrag volgende maand via GBIT via de nieuwe kaart laten lopen. Idd een chaotische manier van werkenfinsdefis schreef op woensdag 18 december 2024 @ 09:12:
[...]
Ik zie alleen geen mogelijkheid een kaart aan te vragen. Ja, een metal kaart van 350 dollar o.i.d. waarvoor een extra KYC nodig is?
Vreemde gang van zaken allemaal.
Maar neem aan dat er t.z.t. weer een gratis virtuele kaart komt en dat je een eventuele NFT kan toevoegen.
Ik heb hem ook maar even leeggehaald. Vind het wel onhandig dat ik blijkbaar de telegram moet lezen om op de hoogte te blijven. Had liever een nieuwsbrief gehad oid met gewoon duidelijke info.Dacuuu schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:39:
Ik zou gewoon in de oude app, je restant saldo opnemen. En dan wachten in de nieuwe app tot daar de virtuele cc beschikbaar is.
Ik gebruik toch ondertussen de bybit kaart met 10% cashback tm 31 december. Dikke prima m
Het enige antwoord op al deze vragen is heel simpel: niet doen nu, rustig afwachten tot ze daadwerkelijk live zijn en je ook echt je verdiende RNG kunt inwisselen voor euros. Tot dat moment is dit hele project tot nu toe 1 grote belofte maar weinig concreet bruikbaar.ctrlaltdel schreef op zondag 19 januari 2025 @ 13:08:
Volg het maar half, iemand een update?
De "myrenegade app" werkt niet meer goed. Je moet nu de "Renegade" app hebben.
In Renegade app moet ik mij weer verifieren. Dat wil ik op zich wel doen als het een beetje werkt allemaal.
- Ik lees iets over striga. Eerst moest je al je geld eraf halen. Kun je nu normaal met de online kaart betalen en krijg je dan rewards?
- Werken de perks al?
- Ik neem aan dat de chain zelf nog niet werkt. Klopt dat? Dus je verdiende rewards kun je niet eraf halen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq