Hoe bedoel je een volgende versie ? Bij transacties kan ik de cashback per transactie zien ( Renegade app, niet MyRenegade)
Ik betaal met crypto en dat is nog niet zichtbaar onder transacties, wel onder de crypto tab. 😀Grachti schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:17:
Hoe bedoel je een volgende versie ? Bij transacties kan ik de cashback per transactie zien ( Renegade app, niet MyRenegade)
Waarom is er 0 communicatie over het aanvragen van die nieuwe kaart? Ik lees het hier voor het eerst...
Ik krijg het mee vanuit telegram, maar zonder dat krijg je niks te horen 😆finsdefis schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:30:
Waarom is er 0 communicatie over het aanvragen van die nieuwe kaart? Ik lees het hier voor het eerst...
Ik kijk maar heel af en toe in het TG kanaal, geen zin om me dagelijks bezig te houden met een product dat nog hiet goed werkt.
Wordt tijd dat ze hun klanten eens goed en tijdig gaan informeren. Lijkt plutus wel zo langzamerhand.
Wordt tijd dat ze hun klanten eens goed en tijdig gaan informeren. Lijkt plutus wel zo langzamerhand.
Nee idd, ik heb een tijdje die groep gevolgd maar ben ermee gestopt onder het mom van 'ik zie het wel'. Hoe moeilijk zou het zijn om tevens e-mailupdates te sturen met de inhoud van de posts op TG.zenith schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 18:38:
[...]
Ik krijg het mee vanuit telegram, maar zonder dat krijg je niks te horen 😆
Net aangemaakt. Kaartdetails openen is wel een gedoe, maar afijn het lijkt te werken. Gekoppeld aan curve (want Apple Pay kan denk ik nog niet?). Nu even wachten tot m’n overboeking aankomt.zenith schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:39:
Je kan sinds maandag de striga kaarten aanvragen, de implementatie in de app is echter slecht...
Heb nu diverse transacties (crypto als source funds) gedaan via de striga kaart en die werken, cashback wordt zichtbaar in de volgende app versie begreep ik.
Gister ook gedaan, transactie duurde een paar uurtjes en via curve al een back-in-time kunnen doen.Pepper92 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:04:
[...]
Net aangemaakt. Kaartdetails openen is wel een gedoe, maar afijn het lijkt te werken. Gekoppeld aan curve (want Apple Pay kan denk ik nog niet?). Nu even wachten tot m’n overboeking aankomt.
Kom nu maar door met die 4 benefits😁
Haha ja die benefits zit ik nu ook al een tijdje op te wachtenPhaeTom schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:31:
[...]
Gister ook gedaan, transactie duurde een paar uurtjes en via curve al een back-in-time kunnen doen.
Kom nu maar door met die 4 benefits😁
Apple pay komt “soon” 😎Pepper92 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 17:04:
[...]
Net aangemaakt. Kaartdetails openen is wel een gedoe, maar afijn het lijkt te werken. Gekoppeld aan curve (want Apple Pay kan denk ik nog niet?). Nu even wachten tot m’n overboeking aankomt.
Om eerlijk te zijn , ik was echt mega enthousiast over deze nieuwe card. Zeker toen Plutus de weg kwijt raakte. Maar mijn hemel, deze Renegade mensen zijn al zo lang zaken aan het beloven en niet aan het leveren dat ik er eigenlijk niet heel veel geloof of vertrouwen meer in heb.
Wel jammer want het leek vantevoren zo mooi. Maar ondertussen is het nog erger dan Plutus, ook daar werd over promised and under delivered, maar er kwam tenminste nog iets. Bij Renegade is er vooralsnog geen enkele reward /cashback uitgekeerd en ik twijfel er eerlijk gezegd aan of dat überhaupt nog gaat gebeuren.
Hier dezelfde mening, en met ons vele anderen. Het moeilijke van renegade is dat ze alles met 3e partijen doen, de app ontwikkeling/development ging erg traag omdat ze cross- platform hadden gekozen, dat is eruit gehaald wat de ontwikkeling sneller zou moeten maken. Maar dan nog duurt het lang, zoals ze nu de striga implementatie hebben gemaakt in die app slaat echt nergens op, maar ze moeten wel door intergiro die 21 maart weg is. De perks komen wel in de toekomst maar aankondigingen neem ik met een grote korrel zout 😀BBKing schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:54:
[...]
Om eerlijk te zijn , ik was echt mega enthousiast over deze nieuwe card. Zeker toen Plutus de weg kwijt raakte. Maar mijn hemel, deze Renegade mensen zijn al zo lang zaken aan het beloven en niet aan het leveren dat ik er eigenlijk niet heel veel geloof of vertrouwen meer in heb.
Wel jammer want het leek vantevoren zo mooi. Maar ondertussen is het nog erger dan Plutus, ook daar werd over promised and under delivered, maar er kwam tenminste nog iets. Bij Renegade is er vooralsnog geen enkele reward /cashback uitgekeerd en ik twijfel er eerlijk gezegd aan of dat überhaupt nog gaat gebeuren.
Ik ben ook erg benieuwd. Door de initiële investering en beloften blijven mensen het nog even volhouden, maar vooralsnog is het vooral veel gedoe geweest. En op een gegeven moment is het geld bij Renegade gewoon op. Het zal mij benieuwen maar ik houd er rekening mee dat het niks meer wordt.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook leuk vinden als Renegade een succes gaat worden.
Volgens mij is die Daniel aardig overspannen aan het raken, laat zich al even helemaal niet meer zien.
Volgens mij is die Daniel aardig overspannen aan het raken, laat zich al even helemaal niet meer zien.
Levend maar traaaaaaaaaaaaaaaagBBKing schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:57:
Is dit project nog levend? Of is het nu wel echt een stille dood gestorven?
En iedereen spaart al eeuwen cashback. Dus zodra die token gelist wordt, zie ik het niet heel positief in voor het koersverloop. Hi 2.0

Daar gaan ze vast een stokje voor stekenknakworst schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 14:46:
[...]
En iedereen spaart al eeuwen cashback. Dus zodra die token gelist wordt, zie ik het niet heel positief in voor het koersverloop. Hi 2.0
Leven, laatst heeft de baas nog een kapitaal injectie gehad van zijn familie. Maar ik ben heel benieuwd hoe alles gaat lopen, ik steek mijn hand er niet voor in het vuur.BBKing schreef op zaterdag 26 april 2025 @ 13:57:
Is dit project nog levend? Of is het nu wel echt een stille dood gestorven?
Qua gebruiksgemak is het toch echt pover bij deze kaart, eerst een SMS code en dan nog eens inloggen in de app, omslachtig allemaal. Zeker versus het gemak bij Curve bijvoorbeeld.
Maar goed ik gebruik deze kaart nu minder en gebruik liever een alternatief met lager % maar zekerder gezien de vertragingen , morgen is er wel een AMA dus hopelijk is er daar wat positief nieuws
Maar goed ik gebruik deze kaart nu minder en gebruik liever een alternatief met lager % maar zekerder gezien de vertragingen , morgen is er wel een AMA dus hopelijk is er daar wat positief nieuws
Kunnen we ondertussen deze kaart gebruiken voor cashback? Of is het alleen maar monopolie geld sparen.
Dat laatste. Zolang het token nog niet is gelist zijn het coupons waarvan je moet hopen dat je ze ooit kan inwisselen.
oh.....nog niet? voor mijn gevoel zijn ze al 2 jaar hiermee bezig. toen twijfelde ik of ik mee ging doen, maar door het hele Plutus en Hidollar cashback gebeuren ben ik eigenlijk wel klaar met dit soort dingen. voor nu hou ik het simpel, ByBit en cdc.Domino schreef op zondag 7 september 2025 @ 09:59:
Dat laatste. Zolang het token nog niet is gelist zijn het coupons waarvan je moet hopen dat je ze ooit kan inwisselen.
hopelijk in de toekomst dan Binance weer terug komt in Nederland.
nothing stops this train
Hier hetzelfde. Heb nog wel een pioneer pack aangeschaft, maar ga het token dumpen zodra de mogelijkheid bestaat. Bybit en nexo voldoen prima.Kol Nedra schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:42:
[...]
oh.....nog niet? voor mijn gevoel zijn ze al 2 jaar hiermee bezig. toen twijfelde ik of ik mee ging doen, maar door het hele Plutus en Hidollar cashback gebeuren ben ik eigenlijk wel klaar met dit soort dingen. voor nu hou ik het simpel, ByBit en cdc.
hopelijk in de toekomst dan Binance weer terug komt in Nederland.
Hier werkt vooralsnog helemaal niks meer. Kan geen virtual Striga card aanvragen, KYC al level 1, maar er staat alsnog dat ik KYC moet doorlopen op het dashboard. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Ook kan ik geen geld terugstorten naar mijn rekening, krijg dan een error. Ben blij dat er maar 5 euro op staat. Compleet waardeloos dus inmiddels. Voorheen met de fysieke kaart nog wel aardig wat betalingen gedaan.
Al contact opgenomen met support (support@myrenegade.net of via de app)? Die hebben mij altijd vlot geholpen en zal denk meer uithalen dan hier je verhaal doen.finsdefis schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:26:
Hier werkt vooralsnog helemaal niks meer. Kan geen virtual Striga card aanvragen, KYC al level 1, maar er staat alsnog dat ik KYC moet doorlopen op het dashboard. Als ik daarop druk gebeurt er niks. Ook kan ik geen geld terugstorten naar mijn rekening, krijg dan een error. Ben blij dat er maar 5 euro op staat. Compleet waardeloos dus inmiddels. Voorheen met de fysieke kaart nog wel aardig wat betalingen gedaan.
Één keer eerder gedaan en geen reactie gekregen; nu wel, toen ik aangaf het account te willen sluiten. Maar zie het project sowieso niet meer zitten dus prima ook zo.markisoke schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 12:35:
[...]
Al contact opgenomen met support (support@myrenegade.net of via de app)? Die hebben mij altijd vlot geholpen en zal denk meer uithalen dan hier je verhaal doen.
Ik heb het ook opgegeven. Heb er er tijdens betaalden wel voldoende RNG om, als het er er toch van komt, m’n inleg terug te kunnen krijgen.
Je schijnt je NFT ook weer te kunnen doorverkopen, maar vraag me af of daar animo voor is.
Je schijnt je NFT ook weer te kunnen doorverkopen, maar vraag me af of daar animo voor is.
Let op:
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.
Het vragen om of delen van referrals is niet toegestaan.