Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:01
jdmans schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 23:58:
Goedennacht,

Ik kijk ernaar om de pixel 8 te bestellen, maar zie in vele reviews verschillende ervaringen qua batterijduur. Vooral ook vele negatieve berichten.
Nu de telefoon al een tijdje beschikbaar is, wat is hier de realiteit van? Is de batterij erg tegenvallend, of valt dit reuze mee?

Dank
Ik heb nu 3 maanden de 8. Batterij is niet anders dan mijn voorgaande telefoons (Samsung S series), gewoon prima dus. Let er verder niet zo nu op eigenlijk, kom iig nooit te kort op een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:03
Goedennacht,

Ik kijk ernaar om de pixel 8 te bestellen, maar zie in vele reviews verschillende ervaringen qua batterijduur. Vooral ook vele negatieve berichten.
Nu de telefoon al een tijdje beschikbaar is, wat is hier de realiteit van? Is de batterij erg tegenvallend, of valt dit reuze mee?

Dank
Lees het topic even een beetje door, het komt regelmatig terug.
Kort gezegd: als je voornamelijk op wifi zit zul je er zonder problemen de dag doorkomen, en waarschijnlijk 1,5 of 2 op de momenten dat je je telefoon wat minder gebruikt. Als je veel 5G gebruikt, gaat het harder en hebben sommige gebruikers moeite met het halen van een volle dag.

Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met de batterij maar je kunt in ieder geval zeggen dat het niet het sterkste punt van deze telefoon is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:25
M.b.t. vind mijn apparaat, zou je deze niet beter instellen op de onderste optie? Ik kan ze niet helemaal goed interpreteren, maar die optie lijkt me het beste toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4R21MlYNnKTXoY-oEP726QiJvao=/x800/filters:strip_exif()/f/image/K67mN3Lk8snCyqN4bCuixMXr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:49
zunrob schreef op zondag 2 juni 2024 @ 07:53:
M.b.t. vind mijn apparaat, zou je deze niet beter instellen op de onderste optie? Ik kan ze niet helemaal goed interpreteren, maar die optie lijkt me het beste toch?
Zover ik begrepen heb werkt de onderste 2 optie met een bluetooth netwerk waardoor je offline telefoon door andere telefoons gedetecteerd kan worden en de positie kan worden doorgegeven. Je neemt dan zelf ook mee aan het dat netwerk om andere telefoons te detecteren. Ik heb zelf de optie zonder netwerk aanstaan, eigenlijk zoals het voorheen standaard was. Maar heel duidelijk staat het er allemaal niet als ik de keuzes nu nog eens lees.

[ Voor 16% gewijzigd door ratzz op 02-06-2024 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderCP
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05 20:40
*opgelost

[ Voor 105% gewijzigd door AlexanderCP op 04-06-2024 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdmans
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-08-2024
nst6ldr schreef op zondag 2 juni 2024 @ 07:25:
[...]

Ga je net zo lang ervaringen en reviews zoeken totdat je er een tegenkomt waarin staat wat je wilt horen om jezelf te overtuigen er een te kopen?
Ik wil graag grapheneos draaien. En dit kan uiteraard helaas alleen op de pixel. Dus ja ik hoop eigenlijk stiekem toch ergens te lezen dat de batterijduur tegenwoordig niet zo extreem slecht is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09 09:01
Goedennacht,

Dank
Ik heb echt helemaal geen probleem met de accu en laad gemiddeld denk ik elke anderhalve dag op. Ik hoef zeker niet elke nacht te laden.
Maar ik kan hem overdag ook naast mijn computer leggen om te laden tijdens mijn werk. Ben er niet zo mee bezig dus. Ik ben er hardstikke tevreden over. Gemiddeld zon 2 a 3 uur per dag schermtijd.

Ik heb nu wel dat mijn scherm af en toe niet goed in de connector zit voor mijn gevoel. Dan krijg ik een groene waas of strepen. Als ik hem dan hier en daar aandruk is alles weer goed.
Zal hem binnenkort eens opsturen voor reparatie.

[ Voor 13% gewijzigd door ErikKam op 02-06-2024 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:27
jdmans schreef op zondag 2 juni 2024 @ 10:15:
[...]

Ik wil graag grapheneos draaien. En dit kan uiteraard helaas alleen op de pixel. Dus ja ik hoop eigenlijk stiekem toch ergens te lezen dat de batterijduur tegenwoordig niet zo extreem slecht is :)
Ik draai al vele maanden GrapheneOS op mijn Pixel 8, nu met Google Play Services. Ik haal normaal gesproken makkelijk meer dan 5 of 6 uur schermtijd. Maar daar gaat wel (soms flink) wat vanaf als je veel op 5g zit, locatie en bluetooth altijd aan hebt, video's maakt of als je pushberichten wil zonder Google Play Services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

jdmans schreef op zondag 2 juni 2024 @ 10:15:
[...]

Helaas. Sowieso zou ik 5G uit laten en zoveel mogelijk Wi-Fi gebruiken, meevaller is wel dat GrapheneOS op mijn P7 zo'n 20% accu aan het einde van de dag scheelt wegens afwezige telemetrie.

Sommige mensen redden een dag, sommige weer niet, hangt af van veel factoren. Je provider, hoe het bereik is waar je woont en werkt (en op de route), etc.

Voor mij hetzelfde hoor, de Pixels zijn een van de slechtste telefoons die ik gehad heb voor zover hardware aangaat. Maarja, sinds ik er achter ben dat data brokers individuele website bezoekers kan deanonimiseren tot op je dagelijkse routine, huisadres en soms zelfs live locatie - is mijn voornaamste eis aan een toestel dat ik daar maatregelen op kan nemen.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdmans
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik heb hem besteld. Ik maak het mee. Mocht het echt zo erg zijn dan gaat hij lekker op retour.. Dankjullie wel voor jullie comments. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

ErikKam schreef op zondag 2 juni 2024 @ 11:03:
[...]

Ik heb echt helemaal geen probleem met de accu en laad gemiddeld denk ik elke anderhalve dag op. Ik hoef zeker niet elke nacht te laden.
Maar ik kan hem overdag ook naast mijn computer leggen om te laden tijdens mijn werk. Ben er niet zo mee bezig dus. Ik ben er hardstikke tevreden over. Gemiddeld zon 2 a 3 uur per dag schermtijd.
Zelfde hier. Heb het gevoel dat sinds een update of 1 a 2 de accuduur ook weer verbeterd is. Ik heb de Pixel 8, maar ben uitermate tevreden over de accu. Zit op anderhalf uur schermtijd per dag en doe zeker 2 dagen zonder bijladen. Ben supertevreden met de (stock) P8.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:24
Mijn Pixel 8 vandaag ....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7N92KeM3dCePn9DRtxSgqAWeEA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/w7szWoJ7YtYhAxt9eDYChZjL.png?f=fotoalbum_large

Dus prima vol te houden zo voor 1 dag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
duvekot schreef op maandag 3 juni 2024 @ 21:57:
Mijn Pixel 8 vandaag ....[Afbeelding]

Dus prima vol te houden zo voor 1 dag ...
Dit is echt heel netjes! Hoe heb je je telefoon gebruikt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:24
zunrob schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:06:
[...]

Dit is echt heel netjes! Hoe heb je je telefoon gebruikt?
Gewoon zoals elke dag ... Veel Slack lezen voor werk, uurtje Google Meet gedaan via 5G zodat ik naar kantoor kon rijden. Veel tweakers lezen op de bank natuurlijk in de avonduren. Emails beantwoorden, YouTube filmpjes aan collegas laten zien, 30 minuten bellen, 45 min aan Slack Huddles met video (via WiFi)

Ik heb echt nog nooit problemen ondervonden met de batterij ... En mocht het nodig zijn (bijna nooit) .. dan ff op de draadloze oplader voor 30min (simpele van de ikea) en je kan weer een hele berg vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
duvekot schreef op maandag 3 juni 2024 @ 22:13:
[...]

Gewoon zoals elke dag ... Veel Slack lezen voor werk, uurtje Google Meet gedaan via 5G zodat ik naar kantoor kon rijden. Veel tweakers lezen op de bank natuurlijk in de avonduren. Emails beantwoorden, YouTube filmpjes aan collegas laten zien, 30 minuten bellen, 45 min aan Slack Huddles met video (via WiFi)

Ik heb echt nog nooit problemen ondervonden met de batterij ... En mocht het nodig zijn (bijna nooit) .. dan ff op de draadloze oplader voor 30min (simpele van de ikea) en je kan weer een hele berg vooruit.
Ter informatie die van mij, 8 Pro.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_QhpGVspQ4ANiv8WLCX2FYiSWE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e28jCCjPY3iZ5O2OUINPFlI3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 14:42
poekiepoes12 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 11:18:
[mbr]Knip, dit hoort in het prijzen en levertijden topic. [/]

Ik ben zeer tevreden over mijn S22 behalve over de accu....

Is de Pixel 8a een betere telefoon?
Op vergelijkingssites is het om het even of krijgt de S22 onder aan de streep toch meer punten. Accu beduidend beter van de 8a.
Ben wel benieuwd waar je voor gaat/bent gegaan.

Ik heb sinds twee weken een S22 van werk naast mijn privé Pixel 4a. Gisteren heb ik de 8a besteld (256 GB, 609 euro - 207 euro inruil van mijn 4a, maakt 407 euro).

Weet alleen ook nog niet of ik het nou echt wil. Alternatief zou zijn om de S22 ook privé te gebruiken en dat scheelt me dan die 407 euro, maar ik zou juist graag privé en werk gescheiden willen houden plus ik ben niet zo'n fan van het Samsung OS (al is dat wellicht gewenning).

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Malfoi schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 10:16:
[...]

(...) plus ik ben niet zo'n fan van het Samsung OS de Samsung launcher (al is dat wellicht gewenning).
Die kan je gewoon vervangen met iets anders uit de appstore als je de hardware prettiger vindt.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
nst6ldr schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:19:
[...]

Die kan je gewoon vervangen met iets anders uit de appstore als je de hardware prettiger vindt.
De Samsung skin gaat wel wat verder dan alleen de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
nst6ldr schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:19:
[...]

Ja dat wel, maar zoals @Tuktop zegt, het gaat niet alleen om de launcher/apps maar ook instellingen. Dat zal vrijwel zeker gewenning zijn, daar niet van, maar toch.

En ook niet zo'n zin om nóg een account (Samsung) aan te maken.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gerrit94
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Grappig feitje: als je het officiële Pixel 8A hoesje ondersteboven op de telefoon doet gaat hij automatisch in recovery/fastboot modus.

Ik vergeet elke keer de knoppen combinatie maar nu heb ik een makkelijke manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Ik heb er eigenlijk nooit last van gehad, zelfs niet toen er hier meer over werd geschreven. Echter, de laatste week merk ik ook dat ik veel oproepen niet krijg, en in plaats daarvan meteen een voicemail bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19:25
VoWifi aan staan? Kan zijn dat je (nieuwe?) ip adres thuis niet in de range valt en door je Telecom provider gewhitelist moet worden. Ik heb hetzelfde probleem thuis.

(Of ervaar jij het ook als je niet op wifi zit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
RF1000 schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:28:
VoWifi aan staan? Kan zijn dat je (nieuwe?) ip adres thuis niet in de range valt en door je Telecom provider gewhitelist moet worden. Ik heb hetzelfde probleem thuis.

(Of ervaar jij het ook als je niet op wifi zit?)
Ik ervaar het inderdaad als ik niet op WiFi zit. Maar ik zal het toch eens uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:22
Ik heb momenteel de Pixel 8a.
Er zijn toch 2 dingen die me minder bevallen.
1. Toestel wordt erg warm tijdens gebruik, o.a. met google maps.
2. Android auto verbreekt geregeld, met of zonder USB aangesloten. Heb een VW T-ROC met de laatste update. Deze verbrekingen hebben me tijdens de vakantie in Italië in lastige situaties gebracht, moest met de telefoon los verder navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brains Bush
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:39
John J. schreef op zaterdag 8 juni 2024 @ 10:42:
Ik heb momenteel de Pixel 8a.
Er zijn toch 2 dingen die me minder bevallen.
1. Toestel wordt erg warm tijdens gebruik, o.a. met google maps.
2. Android auto verbreekt geregeld, met of zonder USB aangesloten. Heb een VW T-ROC met de laatste update. Deze verbrekingen hebben me tijdens de vakantie in Italië in lastige situaties gebracht, moest met de telefoon los verder navigeren.
Heb zelf ook de Pixel 8a. Herken het warm worden niet. Wellicht omdat ik de Maps kaarten offline beschikbaar heb gemaakt? Daarom ook geen last van wegvallen tijdens het autorijden? Heb de 8a altijd aangesloten op USB in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John J.
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-05 20:22
Heb de kaarten vooraf ook gedownload, dus dat is het niet!
Ik had via de ontwikkelaars optie draadloos eerst uit gezet, dus alleen connectie met usb, geen verschil. Maar weer aangezet, met de gedachte als usb de verbreking veroorzaakt, blijft hij met draadloos Android Auto nog contact houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Sinds dit weekend de 8a in huis. Voelt lekker aan maar moet wel wennen aan de grootte, komende van een 4a.

Wel meteen een vraag: op het homescreen is er standaard een widget "Snel Overzicht" met o.a. datum en weer die er standaard op staat. Deze had ik op mijn Pixel 4a ook.

Toen ik de eerste keer op de datum klikte, werd ik gevraagd naar de standaardapplicatie om de kalender te openen. Toen heb ik per ongeluk de verkeerde app gekozen.

Ik weet alleen niet waar ik dit kan veranderen aangezien ik niet weet om welke widget/app het gaat. Ik heb al gezocht onder standaard apps, maar zonder succes.

Ik bedoel dus die "Snel Overzicht widget" linksboven, met de datum en het weerberichtje (64 F):

Afbeeldingslocatie: https://sm.pcmag.com/t/pcmag_uk/review/g/google-pix/google-pixel-8a_443n.1920.jpg

Iemand een idee?

[ Voor 15% gewijzigd door Malfoi op 10-06-2024 16:40 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
@Malfoi Dat kan je aanpassen bij Home settings => At a Glance

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
XWB schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:37:
@Malfoi Dat kan je aanpassen bij Home settings => At a Glance
Dat had ik gevonden, maar dan kom ik niet verder. Ik ga naar "At a glance" (Snel overzicht) --> Aanpassen en dan krijg je een waslijst aan opties en instellingen voor At a glance.

Maar geen daarvan over hoe ik de kalenderapp kan wijzigen of iets wat daarop lijkt.

Of ik ben blind...

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-09 14:19
Nieuwe update voor de pixels

Softwareversies
Globaal
Pixel 5a (5G): AP2A.240605.024
Pixel 6: AP2A.240605.024
Pixel 6 Pro: AP2A.240605.024
Pixel 6a: AP2A.240605.024
Pixel 7: AP2A.240605.024
Pixel 7 Pro: AP2A.240605.024
Pixel 7a: AP2A.240605.024
Pixel-tablet: AP2A.240605.024
Pixelvouw: AP2A.240605.024
Pixel 8: AP2A.240605.024
Pixel 8 Pro: AP2A.240605.024
Pixel 8a: AP2A.240605.024

Wat is erbij inbegrepen
De update van juni 2024 bevat bugfixes en verbeteringen voor Pixel-gebruikers – zie hieronder voor meer informatie.
Batterij opladen
Oplossing voor stabiliteits- of prestatieverbeteringen onder bepaalde omstandigheden *[2]
Oplossing voor problemen waardoor het apparaat onder bepaalde omstandigheden niet oplaadt *[12]
Bluetooth
Algemene verbeteringen in stabiliteit of prestaties voor Bluetooth LE-audio *[10]
Camera
Oplossing voor een probleem met de camerastabiliteit bij het maken van astrofotografiefoto's onder bepaalde omstandigheden *[6]
Oplossing voor problemen met de camerastabiliteit bij het schakelen tussen verschillende zoomlenzen onder bepaalde omstandigheden *[7]
Algemene verbeteringen voor camerastabiliteit onder bepaalde omstandigheden *[8]
Weergave en afbeeldingen
Algemene verbeteringen aan de weergavestabiliteit *[1]
Kader
Algemene verbeteringen voor systeemstabiliteit tijdens het instellen van het apparaat *[11]
Systeem
Algemene verbeteringen voor systeemstabiliteit en prestaties onder bepaalde omstandigheden *[7]
Telefonie
Algemene verbeteringen voor de stabiliteit en prestaties van netwerkverbindingen onder bepaalde omstandigheden *[9]
Gebruikersomgeving
Oplossing voor het probleem waarbij de navigatiebalk onder bepaalde omstandigheden onjuist werd weergegeven *[3]
Oplossing voor probleem met overgangen tussen startscherm en vergrendelscherm *[4]
Algemene verbeteringen voor prestaties en stabiliteit in bepaalde UI-overgangen en animaties *[5]

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:59
Ze zijn er vergeten bij te vermelden dat ze de zoekbalk naar onder hebben verplaatst en je kunt hem niet terug naar boven krijgen (of weghalen, maar dat kon al niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:52
EdwinB schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:06:
Ze zijn er vergeten bij te vermelden dat ze de zoekbalk naar onder hebben verplaatst en je kunt hem niet terug naar boven krijgen (of weghalen, maar dat kon al niet)
Dat had ik al, dus dat zal met de vorige update zijn gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:59
Caelorum schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:08:
[...]

Dat had ik al, dus dat zal met de vorige update zijn gedaan.
Mogelijk is het per model anders? Ik heb een pixel 8.

Echt irritant dit en nu dus echt tijd voor een andere launcher. Iemand nog een tip voor de beste launche op dit moment? Nova?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chiel
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:27
EdwinB schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 19:11:
[...]

Mogelijk is het per model anders? Ik heb een pixel 8.

Echt irritant dit en nu dus echt tijd voor een andere launcher. Iemand nog een tip voor de beste launche op dit moment? Nova?
Nova is heel goed en daarmee kun je ongeveer alles aanpassen. Lawnchair heeft pas versie 14 beta uitgebracht. Die lijkt meer op de Pixel launcher en doet het heel prima bij mij. Meet info: https://lawnchair.app/blog/lawnchair-14/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Laatst online: 24-09 01:03
Malfoi schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:51:
[...]

Dat had ik gevonden, maar dan kom ik niet verder. Ik ga naar "At a glance" (Snel overzicht) --> Aanpassen en dan krijg je een waslijst aan opties en instellingen voor At a glance.

Maar geen daarvan over hoe ik de kalenderapp kan wijzigen of iets wat daarop lijkt.

Of ik ben blind...
Kijk eens bij instellingen - Apps - standaard apps

En dit had ik ook gevonden https://forums.androidcen...t-a-glance-widget.930133/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfoi
Cowboy_Henk schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:39:
[...]

Kijk eens bij instellingen - Apps - standaard apps

En dit had ik ook gevonden https://forums.androidcen...t-a-glance-widget.930133/
Gevonden! Maar niet helemaal zoals in de beschrijving die je verlinkt hebt (waarvoor dank) want die "Boxer" app die daar wordt genoemd zegt me niks en is ook niet in de lijst met apps te vinden.

Ik ben nu naar Alle apps --> Google Agenda --> Standaard openen en toen alle instellingen gewist. Nu moet ik wel de komende paar keer dat een kalender/agenda-app wordt geopend opnieuw kiezen maar nu heb ik wel mijn Outlook agenda kunnen kiezen als standaard app voor At a Glance.

Opgelost!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valthermond0599
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Hoe krijg ik die witte streep weg onder aan mijn pixel 8 pro scherm?.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BBmaccLiDMVRs-KiYx4-mIIVCs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uZuLeURAsQegbotDjyBM6gag.png?f=fotoalbum_large
(zie foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cemeli
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 18:21
Dat is Circle to Search weet niet of je dat kan weghalen.

Voor mij is dat een mooie app

De juni update is binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Die streep heeft op zich niets te maken met circle to search (ook zonder de streep werkt dat gewoon) en de enige manier om deze weg te krijgen is d.m.v. root.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren Juni update geïnstalleerd, telefoon voelt een stukje soepeler aan. Jullie dit ook gemerkt?
info over de update: (goed kanaal! :) )

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
Ik heb, ook na het zojuist updaten van mijn Pixel 8, nog altijd problemen met de bereikbaarheid.
Er zitten een e-sim en een fysieke sim in, beide van Vodafone.
Na het installeren van de update en opnieuw opstarten, staan beide mobiele verbinding-driehoekjes geheel ingekleurd, wat volgens mij prima bereik is. Beide 06-nummers gebeld, telefoon gaat niet over, krijg na 2 keer overgaan de voice mail. Op de Pixel 8 geen indicatie dat er een gesprek is gemist, van 1 telefoontje ontving ik later een SMS.
Hierna de wifi op de telefoon uitgezet en nogmaals gebeld, telefoon ging direct over. Hierna de wifi nog eens aan gezet, ook toen kwamen de gesprekken gewoon binnen.

Ik had begrepen dat met de update van mei het probleem al verholpen had moeten zijn, dat was bij mij niet het geval. En ook nu lijkt het nog niet opgelost. Vaak krijg ik nog een berichtje dat ik een telefoontje heb gemist, terwijl de telefoon niet over is gegaan.

Ik las dat meerdere dit probleem ervaren, al sinds december vorig jaar. Zijn er ook voorbeelden waar het probleem daadwerkelijk is opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 09:29

crashtestdummy

Ajoeto member

acoster schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:20:
Ik heb, ook na het zojuist updaten van mijn Pixel 8, nog altijd problemen met de bereikbaarheid.
Er zitten een e-sim en een fysieke sim in, beide van Vodafone.
Na het installeren van de update en opnieuw opstarten, staan beide mobiele verbinding-driehoekjes geheel ingekleurd, wat volgens mij prima bereik is. Beide 06-nummers gebeld, telefoon gaat niet over, krijg na 2 keer overgaan de voice mail. Op de Pixel 8 geen indicatie dat er een gesprek is gemist, van 1 telefoontje ontving ik later een SMS.
Hierna de wifi op de telefoon uitgezet en nogmaals gebeld, telefoon ging direct over. Hierna de wifi nog eens aan gezet, ook toen kwamen de gesprekken gewoon binnen.

Ik had begrepen dat met de update van mei het probleem al verholpen had moeten zijn, dat was bij mij niet het geval. En ook nu lijkt het nog niet opgelost. Vaak krijg ik nog een berichtje dat ik een telefoontje heb gemist, terwijl de telefoon niet over is gegaan.

Ik las dat meerdere dit probleem ervaren, al sinds december vorig jaar. Zijn er ook voorbeelden waar het probleem daadwerkelijk is opgelost?
Is je telefoon toevallig ook verbonden met WIFI én staat VoWIFI op beide sim-kaarten aan? Zo ja, wat als je VoWIFI eens uitschakelt op 1 van de sims? Is die dan wel bereikbaar?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
crashtestdummy schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:40:
[...]

Is je telefoon toevallig ook verbonden met WIFI én staat VoWIFI op beide sim-kaarten aan? Zo ja, wat als je VoWIFI eens uitschakelt op 1 van de sims? Is die dan wel bereikbaar?
Ik heb ook met het bellen via Wifi zitten spelen. In eerste instantie stond deze uit en heb ik het aangezet om te kijken of dast het probleem oploste. Dat was niet het geval, zowel met de optie aan als uit deed het probleem zich voor. Met de nieuwe update nog niet geprobeerd, zal nu de bellen via wifi weer eens uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Als ik de recente items verwijder, zie ik een pictogram met "Geen recente items" verschijnen voor een tel nadat ze zijn verwijderd. Het verstoort de flow van het gebruik, het is dan net alsof de telefoon een hapering heeft.

Ik dacht eerst dat dit zich bij Nova launcher meer voordeed dan bij de stock launcher van Pixel maar de support van Nova launcher geeft aan hier geen invloed op te kunnen uitoefenen en het dus aan de Pixel omgeving ligt.

Het is een soort overlay, transparent, dus niet zoals op de screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eHZ6j8WIHPllwawAHIKJFra-6tQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ArbQEgLmJ9B8w3ynstflVfkQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:29

ikt

Heel even gespeeld met de screen mirroring over USB-C met een Dell dock hier op het werk - werkt best prima, jammer dat het beeld na 5 seconden besluit zwart te worden.

Desktop mode werkt ook, maar ook na 5 seconden geen beeld meer. Iemand anders ervaringen met Thunderbolt/USB-C docks? Ik moet het nog met een ander merk dock proberen, maar dit lijkt in ieder geval bijna te werken :+

Andere update:
Sinds deze update werkt de in-scherm fingerprint reader echt veel beter! Ik had voorheen wel elke keer dat die minimaal 1x niet unlockte, na de update unlockt die steevast. Wel nog steeds niet zo lekker als de 4a 5G waar die aan de achterkant zit, maar het is iig een verbetering.

[ Voor 27% gewijzigd door ikt op 12-06-2024 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

ikt schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:07:
Heel even gespeeld met de screen mirroring over USB-C met een Dell dock hier op het werk - werkt best prima, jammer dat het beeld na 5 seconden besluit zwart te worden.

Desktop mode werkt ook, maar ook na 5 seconden geen beeld meer. Iemand anders ervaringen met Thunderbolt/USB-C docks? Ik moet het nog met een ander merk dock proberen, maar dit lijkt in ieder geval bijna te werken :+
Heb hier dezelfde ervaringen, heb een usb-c Lenovo dock, elke zoveel tijd valt het beeld weg. :?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueman85
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-09 06:53
ratzz schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:07:
Als ik de recente items verwijder, zie ik een pictogram met "Geen recente items" verschijnen voor een tel nadat ze zijn verwijderd. Het verstoort de flow van het gebruik, het is dan net alsof de telefoon een hapering heeft.

Ik dacht eerst dat dit zich bij Nova launcher meer voordeed dan bij de stock launcher van Pixel maar de support van Nova launcher geeft aan hier geen invloed op te kunnen uitoefenen en het dus aan de Pixel omgeving ligt.

[Afbeelding]
Denk dat dat niet te verhelpen is. Ik kan je wel een tip geven omtrent dit proces. Elke keer dat jij je appt "sluit" moet de app weer opnieuw opgestart worden door de telefoon. Dit kost je extra batterij omdat de app niet sluimert. Tegenwoordig is het zo dat Android prima in staat is om apps in een diepe slaap te zetten en ze daardoor minimale batterij verbruiken. Je hoeft dus niet meer alle apps af te sluiten, je batterij zal er zelfs langer door meegaan. Alleen apps die kuren hebben zou je kunnen afsluiten, maaer zou de rest lekker zo laten ;)

Just an ordinary guy with interest in smarthome products, phones, cars, people, and living life to the fullest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Harmen schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:32:
[...]

Heb hier dezelfde ervaringen, heb een usb-c Lenovo dock, elke zoveel tijd valt het beeld weg. :?
Screen mirroring geprobeerd direct op een Dell-scherm (U2724DE) en dat werkt perfect zonder haperingen of zwart scherm. Desktop mode kan ik niet vinden? Of is dat een A15-ding? Ik draai geen beta overigens.

Wel grappig om te zien dat de refresh rate weer terugvalt naar 60hz, denk dat 120hz niet ondersteund wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door Tuktop op 12-06-2024 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
ratzz schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:07:

[Afbeelding]
Hmm ik snap niet wat je bedoelt? Hier blijft die overlay met melding "Geen recente items" gewoon staan als ik alles heb gesloten en vervolgens naar boven swipe+vasthou. Hoe zou ik het kunnen reproduceren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
Tuktop schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:41:
[...]

Hmm ik snap niet wat je bedoelt? Hier blijft die overlay met melding "Geen recente items" gewoon staan als ik alles heb gesloten en vervolgens naar boven swipe+vasthou. Hoe zou ik het kunnen reproduceren?
Ja dat doet hij hier ook, het is als ik klik op "alles wissen", dan springt hij op die afbeelding maar dan transparant, het is maar een split second dus het lukt me niet daar een screenshot van te maken. Als het nu een animatie was zou ik dat niet als hinderlijk ervaren maar het is meer alsof de telefoon dan even vast hangt.

Ik moet er gewoon met mijn vingers vanaf blijven zoals blueman85 zegt maar op de een of andere manier is dat er ingeslopen en wis ik meerdere keren per dag de recent items. Ik schrik dan overigens ook weer iedere keer wat ik wel allemaal niet geopend heb in een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:26
Kun je de juni ubdate al ergens down loaden hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
Ik heb de update gewoon via de pixel 8 pro binnen

[ Voor 10% gewijzigd door Barfman op 12-06-2024 20:51 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerrya
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:26
Ik heb de gewone 8, dus nog maar ff wachten, wel moeilijk voor mij, ik vindt het altijd wel leuk.😂😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
Gewoon naer system updates gaan. Daar zal die zeggen dat die up to date is, maar als je een keer op check for updates drukt (soms 2x nodig) dan komt die wel met de update als die klaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefxx
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23:01
Gerrya schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 21:06:
Ik heb de gewone 8, dus nog maar ff wachten, wel moeilijk voor mij, ik vindt het altijd wel leuk.😂😂
Ik had de update gisteravond met mijn "gewone" 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
ratzz schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:49:
[...]

Ja dat doet hij hier ook, het is als ik klik op "alles wissen", dan springt hij op die afbeelding maar dan transparant, het is maar een split second dus het lukt me niet daar een screenshot van te maken. Als het nu een animatie was zou ik dat niet als hinderlijk ervaren maar het is meer alsof de telefoon dan even vast hangt.

Ik moet er gewoon met mijn vingers vanaf blijven zoals blueman85 zegt maar op de een of andere manier is dat er ingeslopen en wis ik meerdere keren per dag de recent items. Ik schrik dan overigens ook weer iedere keer wat ik wel allemaal niet geopend heb in een paar uur.
Even een screen record gemaakt, zie je het hier ook?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Tuktop schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:23:
[...]

Even een screen record gemaakt, zie je het hier ook?
***members only***
Ja de eerste keer wel maar daarna niet meer. Het is alsof die bij mij daar langer op blijft hangen want daar zie ik het iedere keer ( Pixel 8 ).
Meteen even bekeken hoe je opname hebt gemaakt en dus zelf ook een genomen. Als je het niet ziet in mijn opname dan weet ik dat ik ergens een schroef los heb :)

[Video: https://drive.google.com/file/d/1Y_4Cn2dFFbkMylmYZTF9xovXNUJRRjtU/view?usp=drive_link]

[ Voor 4% gewijzigd door ratzz op 13-06-2024 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Na de update heb ik wel een paar zaken die mij opvallen.
-Haptic feedback in oa gboard toetsenbord is op de laagste stand vrij heftig. Deze maar weer uitgezet.
-Whatsapp berichtjes komen niet goed door (geen scherm welke aangaat en geluidje), heb de 'app onderbreken' maar uitgezet voor nu.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
ratzz schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:36:
[...]

Ja de eerste keer wel maar daarna niet meer. Het is alsof die bij mij daar langer op blijft hangen want daar zie ik het iedere keer ( Pixel 8 ).
Meteen even bekeken hoe je opname hebt gemaakt en dus zelf ook een genomen. Als je het niet ziet in mijn opname dan weet ik dat ik ergens een schroef los heb :)

[membersonly][Video][membersonly]
Ja bij jou zie ik het! Maar dat heb ik dus niet... wat vreemd. Ik zou ook niet weten wat je anders hebt ingesteld dan ik, je zei al dat het niet aan de launcher lag. Geen idee, sorry. En nu: afblijven van die apps!! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
Tuktop schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 11:46:
[...]

Ja bij jou zie ik het! Maar dat heb ik dus niet... wat vreemd. Ik zou ook niet weten wat je anders hebt ingesteld dan ik, je zei al dat het niet aan de launcher lag. Geen idee, sorry. En nu: afblijven van die apps!! :P
Ik heb nog even gekeken of Smooth Display aan of uit verschil maakt maar dat doet het ook niet.

Edit: net nog even gekeken of het echt geen verschil maakt met of zonder nova launcher, dus wel. Met de stock launcher is het niet te zien. Dus nog maar een keer schrijven met de ontwikkelaars van Nova launcher dit die ontkennen dat het door de launcher komt.

[ Voor 23% gewijzigd door ratzz op 13-06-2024 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Dat komt ook niet door Nova Launcher, dat komt door de Pixel Launcher die ondanks dat je Nova Launcher als default hebt, de pixel Launcher toch actief blijft. Staat een heel stuk in het Nova Launcher forum van Reddit.
Ik zelf heb regelmatig dat ik de Pixel Launcher moet killen omdat mijn Nova Launcher dan op de achtergrond bevriest

Edit: Reddit Nova launcher

[ Voor 38% gewijzigd door Barfman op 13-06-2024 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
Barfman schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 12:00:
Dat komt ook niet door Nova Launcher, dat komt door de Pixel Launcher die ondanks dat je Nova Launcher als default hebt, de pixel Launcher toch actief blijft. Staat een heel stuk in het Nova Launcher forum van Reddit.
Ik zelf heb regelmatig dat ik de Pixel Launcher moet killen omdat mijn Novo Launcher dan op de achtergrond bevriest
Net gemaild naar nova launcher, die zullen blij met me zijn. Ik zal eens op Reddit kijken.
Dat laatste heb ik dan weer niet, maar hoe zou je Pixel launcher moeten killen, daar had helpdesk van nova laucher het ook al over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Je kan naar je telefoon settings gaan en in het zoekveld Launcher intikken, daarna kies je voor Pixel Launcher en druk je op gedwongen stoppen. Het probleem is dat de Pixel Launcher elke keer weer opnieuw uit zijn eigen start.

[ Voor 22% gewijzigd door Barfman op 13-06-2024 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tesbob
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 16-06-2024
Hi allen! Mijn man heeft een pixel 8 pro en sinds een week of 2 is de vingerafdruk verdwenen. Alles al afgezocht maar kunnen het nergens meer vinden.
Op de zoekbalk in instellen staat het er nog wel, maar zodra we erop klikken staat er alleen gezichtsvergrendeling en met smartwatch ontgrendelen. Meer mensen dit? Of hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
  • Laatst online: 22-09 00:56
Ik was al klaar met de pixel 6, maar hoe is de pixel 8

Ik lees nog steeds issues met netwerk bereik, wifi en wifi calls en andere problemen en vraag me af hoe dit nu is na al die updates.

Wat ik me ook afvraag is de batterij. Ik zie dat deze niet erg goed is qua reviews en vraag me af of dit uberhaupt beter is sinds launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Caelorum
Noresponse schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:03:
[...]
Ik lees nog steeds issues met netwerk bereik, wifi en wifi calls en andere problemen en vraag me af hoe dit nu is na al die updates.[...]
Nog nooit problemen mee gehad..
[...]Wat ik me ook afvraag is de batterij. Ik zie dat deze niet erg goed is qua reviews en vraag me af of dit uberhaupt beter is sinds launch.
Beter, slechter. Het is vooral afhankelijk van hoe je de telefoon gebruikt. Ik zit eigenlijk 99% van de tijd op een plek waar er wifi is, en dan is het batterijverbruik gewoon prima. De problemen komen pas als je veel het internet op moet en over het mobiele netwerk moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almere
  • Laatst online: 26-09 14:19
tesbob schreef op donderdag 13 juni 2024 @ 22:48:
Hi allen! Mijn man heeft een pixel 8 pro en sinds een week of 2 is de vingerafdruk verdwenen. Alles al afgezocht maar kunnen het nergens meer vinden.
Op de zoekbalk in instellen staat het er nog wel, maar zodra we erop klikken staat er alleen gezichtsvergrendeling en met smartwatch ontgrendelen. Meer mensen dit? Of hoe dit op te lossen?
Je kan proberen om alle beveiligingen gezichtsvergrendeling pincode e.d even uit te zetten het toestel opnieuw opstarten en dan kijken of je de vingerafdruk weer kan activeren.

Gr

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik twijfel nog tussen sony 10 VI of Pixel 8 .

Ik heb echt hele slecht ervaring gehad met de pixel 6 waar ik me een tester voelde. Ik denk ook qua batterij en ondanks mindere camera van de Sony dat is daarvoor ga wellicht . Dit ook door een review waarbij de laatste update geweldig was maar bepaalde issues met netwerk of Wifi bellen en hangende camera zo nu en dan spontaan nog steeds gebeuren bij de pixel 8. Ik ga nog even wat dingen vergelijken en de Sony kan ik 250 euro goedkoper krijgen dus dat is ook de vraag of dat verschil opweegt met weer een nieuw avontuur met de pixel.

Wel mooi dat jij wel tevreden bent en soms heb ik bij reviews ook twee gedachten worden ze gesponseerd door google of de concurrent :)
Caelorum schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 09:09:
[...]

Nog nooit problemen mee gehad..

[...]

Beter, slechter. Het is vooral afhankelijk van hoe je de telefoon gebruikt. Ik zit eigenlijk 99% van de tijd op een plek waar er wifi is, en dan is het batterijverbruik gewoon prima. De problemen komen pas als je veel het internet op moet en over het mobiele netwerk moet gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Noresponse op 14-06-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerovectra
  • Registratie: Augustus 2014
Noresponse schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 10:21:
Ik twijfel nog tussen sony 10 VI of Pixel 8 .

Ik heb echt hele slecht ervaring gehad met de pixel 6 waar ik me een tester voelde. Ik denk ook qua batterij en ondanks mindere camera van de Sony dat is daarvoor ga wellicht . Dit ook door een review waarbij de laatste update geweldig was maar bepaalde issues met netwerk of Wifi bellen en hangende camera zo nu en dan spontaan nog steeds gebeuren bij de pixel 8. Ik ga nog even wat dingen vergelijken en de Sony kan ik 250 euro goedkoper krijgen dus dat is ook de vraag of dat verschil opweegt met weer een nieuw avontuur met de pixel.

Wel mooi dat jij wel tevreden bent en soms heb ik bij reviews ook twee gedachten worden ze gesponseerd door google of de concurrent :)

[...]
Ik heb juist de ervaring dat de issues eigenlijk altijd wel opgelost worden, maar vaak niet met de eerstvolgende update, en de issues zijn vaak zeer specifiek. Ik typ dit nu op m'n drie jaar oude P6P die al 2,5 jaar zéér prettig en betrouwbaar werkt. Eigenlijk precies zoals de 2XL daarvóór.

Ook ik heb een zwak voor Sony, maar overstappen lukt me steeds niet.

M'n vrouw heeft een 8a icm € 8,- pm sim only en inruil van haar Pixel 2, € 168,- netto betaald eind mei. Hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zobat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-09 19:19
Gerrya schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 20:24:
Kun je de juni ubdate al ergens down loaden hier in Nederland.
https://developers.google.com/android/ota

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• conhen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 14:12

conhen

Anti-Wappie

Tuktop schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 16:39:
[...]Screen mirroring geprobeerd direct op een Dell-scherm (U2724DE) en dat werkt perfect zonder haperingen of zwart scherm. Desktop mode kan ik niet vinden? Of is dat een A15-ding? Ik draai geen beta overigens.

Wel grappig om te zien dat de refresh rate weer terugvalt naar 60hz, denk dat 120hz niet ondersteund wordt.
Ik heb wat zitten testen op een grootformaat 4K professioneel scherm, lijkt heel aardig te werken. Voor de desktop mode moet je wat settings aanpassen in developer-mode. Effe googlen. Jammer dat je niet makkelijk kunt switchen tussen mirror en desktop, maar desktop mode is in ontwikkeling dus dat komt nog wel. Jammer ook dat je het telefoonscherm aan moet houden. Zet je hem op standby, valt ook je extern beeld weg.

Met mirror krijg je geen full-screen beeld op een normaal 16:9 scherm. Met desktop mode wel. De netflix en youtube apps werken dan ook gewoon full-screen. Mooi! Lijkt me een handige optie om je eigen content op hotel TV's te krijgen.

Als je desktop-mode wil gebruiken, zorg dan dat je een kleine dock gebruik, met USB-C en een normale USB-A poort hebt, zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSDYt3WYHikU8G86dEDnysiZ6z4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ICOmkqC2I45UsoL6oD97RKjo.png?f=user_large
(Startech.com CDP2HDUACP2)

Met je lader in de USB-C poort laadt je telefoon gewoon op, en met een gecombineerd toetsenbord en muisdongeltje kun je je desktop bedienen en aps starten op de het externe desktop scherm.

[ Voor 20% gewijzigd door conhen op 15-06-2024 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
Ik heb vandaag de Pixel 8 ontvangen :) Nog even alles instellen enzo.

Ik ben de laatste nieuws wat aan het bij houden en ik zie dat bij de laatst feature drop update dat Gemini Nano er aankomt. https://www.androidauthor...m_term=Weekly%20Authority

Is dit ook beschikbaar voor Nederlandstalig publiek?

Welke AI features zijn nog niet mogelijk voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Pixel 8 binnengekregen zaterdag en nu alweer spijt.

Bewerken van video en foto's is wel erg sloom en het toestel liep vast. helemaal geen respons meer via de display. Een foto bewerken moet via de cloud met AI en dat is alsof je met microsoft office moet werken in the cloud en dat is dus wachten.

Ik kon me niet meer heugen dat dit met de pixel 6 ook zo was. Ik moet zeggen de foto's zijn goed en verwacht ook niks anders, respons als het werkt goed, vinger scanner ook en bereik is ook dik in orde en de batterij was erg snel leeg bij veel gebruik en toestel werd erg heet tijdens foto bewerking.

Ik ga nu kijken hoe het toestel werkt zonder al die gimmick en of ik er dan vrolijk van wordt. Ik heb het gevoel dat ik wat dingen moet blokkeren. Heb het idee dat het toestel te veel via google service wil doen en dat dit het toestel warm maakt of bezig houdt.

Het toestel had nog wel wat licht vastlopers (hick ups,vertragingen) en haden een herstart dat hij mijn wifi wel zag, maar geen internet had. Via mijn router stond het toestel niet aangemeld en uit. Dus aangemeld op een andere wifi punt en werkte weer.

Ik geef het nog even en krijg weer hetzelfde gevoel als met de pixel 6 en de batterij is ook net geen dag bij veel gebruik.

[ Voor 9% gewijzigd door Noresponse op 18-06-2024 10:00 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Caelorum
Zorg even dat je helemaal bij bent met de updates en geef het toestel even een dag om allerlei zooi op de achtergrond te fixen.
De eerste twee dagen waren bij mij ook wat instabiel en energieslurpend, maar dat is daarna wel weer goed gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Hoe zit dat met die foto's en bewerken etc. Dit gaat zo rete langzaam en volgens mij kun je beter die gimmick niet gebruiken en zoveel mogelijk google synchronisatie uitschakelen. De foto's zijn wel mooi verder.

AI background paper , Magic Editor, video boost allemaal via de cloud dus kost ook meer data heb ik al gemerkt en er gebeurt veel ook via wifi heb ik al gezien.

Het vreet stroom, geeft dus de hickups etc. en zorgt voor warmte vermoed ik. Even aankijken, maar denk dat ik dit terugstuur en doet me ook wel wat denken aan de eerste chrome books, waar je alles via de cloud moest opslaan ipv dat je dat deed op je apparaat.

Laten ze een betere processor gebruiken en die software gewoon op het toestel loslaten en ervoor zorgen dat die batterij naar 6000mAh gaat, want qua dikte kan dat wel met dit toestel.

[ Voor 88% gewijzigd door Noresponse op 18-06-2024 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuktop
Noresponse schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:02:
Hoe zit dat met die foto's en bewerken etc. Dit gaat zo rete langzaam en volgens mij kun je beter die gimmick niet gebruiken en zoveel mogelijk google synchronisatie uitschakelen. De foto's zijn wel mooi verder.

AI background paper , Magic Editor, video boost allemaal via de cloud dus kost ook meer data heb ik al gemerkt en er gebeurt veel ook via wifi heb ik al gezien.

Het vreet stroom, geeft dus de hickups etc. en zorgt voor warmte vermoed ik. Even aankijken, maar denk dat ik dit terugstuur en doet me ook wel wat denken aan de eerste chrome books, waar je alles via de cloud moest opslaan ipv dat je dat deed op je apparaat.

Laten ze een betere processor gebruiken en die software gewoon op het toestel loslaten en ervoor zorgen dat die batterij naar 6000mAh gaat, want qua dikte kan dat wel met dit toestel.
De gewone bewerkingen zoals helderheid, witbalans, contrast, portretvervaging e.d. worden lokaal gedaan. Die gaan in mijn ervaring ook gewoon erg vlot. Enkel de AI-bewerkingen gebeuren in de cloud (en dat is logisch m.i.). In die zin dus niet anders dan wat je gewend bent.

Dingen als 'helemaal geen respons meer via de display' herken ik niet. Wellicht even alle updates en optimalisaties laten uitrazen en opnieuw opstarten. Qua batterij zou je het echt wel een dag vol moeten houden, tenzij je uren zit te gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Ik denk ook dat die cloud dingen veel batterij vreten en het toestel vertragen en tijdens een foto bewerking liep het vast en toestel had geen respons meer.

Ik ga het nu ook uitproberen zonder die gimmicks en klopt dat je standaard foto bewerking gewoon op het toestel zit dus ga er ook vanuit dat die cool blijft. Moet 11 uur weg dus onderweg even google maps gebruiken en even showen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• conhen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 14:12

conhen

Anti-Wappie

Dingen die in de cloud gebeuren vreten juist geen batterij, maar doen dat in het datacenter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54
Ik heb begin deze week 1x het 'green screen' probleem gehad en contact opgenomen met de support van Google. Verzoek tot reparatie ingediend en verpakkingsmateriaal voor verzending opgestuurd gekregen. Vraag
mij alleen af wat wijsheid is:
- probleem is niet reproduceerbaar, dus wat gaan ze repareren..?
- kans bestand dan dat er een vervangingstoestel wordt opgestuurd? wel refurbished, is dit een risico? telefoon is nu nog super netjes.

Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
Tinus1982 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 15:01:
Ik heb begin deze week 1x het 'green screen' probleem gehad en contact opgenomen met de support van Google. Verzoek tot reparatie ingediend en verpakkingsmateriaal voor verzending opgestuurd gekregen. Vraag
mij alleen af wat wijsheid is:
- probleem is niet reproduceerbaar, dus wat gaan ze repareren..?
- kans bestand dan dat er een vervangingstoestel wordt opgestuurd? wel refurbished, is dit een risico? telefoon is nu nog super netjes.

Iemand ervaring hiermee?
Ik heb een keer gehad dat mijn camera kapot was deze hebben ze gewoon gerepareerd. Dus geen gerefurbished gehad.

Enkele weken geleden heb ik meerdere malen groen scherm gehad. Maar nu al weer weken niet.
Waarom het nu niet meer voorkomt geen idee.
Lijkt op een losse stekker ofzo.
Als hij groen was drukte ik een paar keer op verschillende plekken op mijn scherm en was het weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 13:40
Toevallig wel, al twee keer helaas.

Eerste keer een paarse lijn door m'n scherm, tweede keer het groene scherm. In beide gevallen teruggestuurd en een vervangend refurbished exemplaar gehad. Beide exemplaren waren ook als nieuw. Batterij was amper gebruikt, geen krasje op te vinden.

Eigenlijk niet van nieuw te onderscheiden in mijn gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54
GoldenLeafBird schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 20:00:
[...]

Toevallig wel, al twee keer helaas.
Had jij continue het groene scherm of af en toe? Heb het vermoeden als het niet zichtbaar is tijdens de reparatie ik de telefoon gewoon terug krijg. Kan bij het aanmelden ook nergens het daadwerkelijke probleem aangegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
Tinus1982 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Had jij continue het groene scherm of af en toe? Heb het vermoeden als het niet zichtbaar is tijdens de reparatie ik de telefoon gewoon terug krijg. Kan bij het aanmelden ook nergens het daadwerkelijke probleem aangegeven
je kan natuurlijk "oldschool" gewoon een briefje bij de telefoon in de verpakking stoppen met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenLeafBird
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-09 13:40
Tinus1982 schreef op donderdag 20 juni 2024 @ 21:10:
[...]

Af en toe.

Bij mijn eerste probleem, de paarse streep, was het ook maar af en toe het geval. Toen heb ik een berichtje gekregen met de vraag "Joh, wat is er nou stuk aan dat ding want wij zien het niet" en toen heb ik m'n probleem kunnen uitleggen.

Het is inderdaad onhandig dat er bij het aanmelden van de retour geen veld is om een omschrijving van je probleem bij te voegen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-09 18:58
Noresponse schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:37:
Ik denk ook dat die cloud dingen veel batterij vreten en het toestel vertragen en tijdens een foto bewerking liep het vast en toestel had geen respons meer.

Ik ga het nu ook uitproberen zonder die gimmicks en klopt dat je standaard foto bewerking gewoon op het toestel zit dus ga er ook vanuit dat die cool blijft. Moet 11 uur weg dus onderweg even google maps gebruiken en even showen.
Geen Pixel eigenaar maar ik lees overal dat batterij pas stabiliseert na een week ofzo.
Er gebeurt veel nog op de achtergrond en de telefoon leert van je gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Ik heb mijn pixel 8 gisteren omgeruild voor een 8 pro . Wilde toch een iets betere camera en vooral een groter scherm en prijs was goed met 1 jaar abonnement wat goedkoper was.

Wat me opviel dat alles meteen goed werkte en soepel. Geen enkele hickup of issues gezien en moest helaas natuurlijk alles opnieuw installeren.

Nu een dag verder en hij is smooth en er zit dezelfde processor in? Ik kan aangeven tot nu toe blijer ben dat het goed werkt en nu dan ook maar case en screenprotector besteld.

[ Voor 19% gewijzigd door Noresponse op 21-06-2024 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuktop
Noresponse schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 14:50:
Ik heb mijn pixel 8 gisteren omgeruild voor een 8 pro . Wilde toch een iets betere camera en vooral een groter scherm en prijs was goed met 1 jaar abonnement wat goedkoper was.

Wat me opviel dat alles meteen goed werkte en soepel. Geen enkele hickup of issues gezien en moest helaas natuurlijk alles opnieuw installeren.

Nu een dag verder en hij is smooth en er zit dezelfde processor in? Ik kan aangeven tot nu toe blijer ben dat het goed werkt en nu dan ook maar case en screenprotector besteld.
Qua performance zou het weinig uit moeten maken... de SoC is identiek, alleen de Pro heeft iets meer werkgeheugen maar ik betwijfel of je dat terug kunt zien in dagelijks gebruik. Nou ja, mooi dat de Pro je goed bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En een hogere resolutie (mits je dat gebruikt) :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ander display inderdaad. Kan best wat hickups hier en daar veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noresponse
Tuktop schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 15:32:
[...]

Qua performance zou het weinig uit moeten maken... de SoC is identiek, alleen de Pro heeft iets meer werkgeheugen maar ik betwijfel of je dat terug kunt zien in dagelijks gebruik. Nou ja, mooi dat de Pro je goed bevalt!
Inderdaad zelfde chipset etc. Ik vroeg me ook al af hoe dat kon , maar dat was toen ook met mijn 6 pro. had alleen maar gedonder in 4 weken met 3 update's .

Mijn neef ook de 6 had en geen enkele probleem die ik had en soms wat hickups, maar meer niet. Zijn vriending heeft toen de 6a gekocht en die had issues met e-sim en vastlopers en dat toestel is toen omgeruild en was even goed tot er een update van adroid 14 er was en toestel weer steeds vastliep en na herinstallatie nog steeds problemen en weer met de e-sim en bij pech ging haar scherm ook fysiek stuk dus die neemt nooit weer een pixel.

Ik had sowieso goede en zeer negatieve berichten gelezen over de pixel 8, maar zag processor sneller dan de dragon 888 dus dat is voor mij snel genoeg, batterij redelijk/goed en 3de generatie dus wellicht veel problemen die ik had opgelost zo als de vingerscanner. Wow die is rap, bij de 6 was het meer mis dan hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 23:26
Goeie avond.
Vraagje. Wij zijn op vakantie in een Landal huisje. Nu willen we verbinding maken met de wifi, zodat wel alle series en voetbal kan kijken.
Maar, hij vind wel de wifi. Maar kan geen verbinding maken omdat je via een site akkoord moet geven.
Maar deze site opent niet.
Op de pixel 6a deed de telefoon dit automatisch.
Moet er op de 8a iets worden ingesteld? Of moet ik iets uitzetten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:32

slaay

Natuurbeleven.com

Beppie007 schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 17:24:
Goeie avond.
Vraagje. Wij zijn op vakantie in een Landal huisje. Nu willen we verbinding maken met de wifi, zodat wel alle series en voetbal kan kijken.
Maar, hij vind wel de wifi. Maar kan geen verbinding maken omdat je via een site akkoord moet geven.
Alvast bedankt.
Mocht dat KPN wifi spots zijn, mogelijk is dit de oplossing:
Ik krijg geen inlogscherm te zien
Open, nadat je verbonden bent met de KPN HotSpot, een browser en ga naar www.kpn.com. Vervolgens verschijnt de inlogpagina.
Bron: https://www.kpn.com/beleef/blog/gratis-hotspots-bij-kpn.htm

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noresponse
Goeie avond.
Alvast bedankt.
Kijk eens in de landal map...en wellicht moet je ergens akkoord op geven. Dit is wel meer met landal zoals in Duitsland. je krijgt dan een uurtje internet en dan moet je daarna weer opnieuw aanmelden etc. Dit zie je soms ook op Duitse en Franse campings met gratis wifi alles met een tijdslot en je moet akkoord geven dat de wifi je apparaat gegevens mag gebruiken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lemwise
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 27-07 23:01
Ik heb sinds een paar dagen een Pixel 8A en ik ben er, komende van Samsung C3350 uit 2011, zeer tevreden over. Ik ben niet totaal onbekend met Android want ik had al vele jaren een tablet, eerst een Google Nexus en daarna een Samsung Galaxy Tab. De Pixel is wel een wereld van verschil met mijn ook al redelijk oude tablet. Alles is veel sneller maar de interface is toch ook heel bekend. Nu kan ik ook eindelijk weer mijn bank app gebruiken die niet meer werd ondersteund op mijn tablet. Ook gelijk mijn bankpas aan Google Pay gekoppeld en wat andere voor mij essentiële dingen geïnstalleerd. Ik kwam er achter dat ik ook nog Sygic navigatie had wat ik ooit had geprobeerd op mijn tablet. Opnieuw geïnstalleerd, inloggen en gaan met die banaan. Al met al zeer tevreden en eigenlijk had ik mijn oude Samsung C3350 lang geleden al moeten vervangen. De drie belangrijkste punten waardoor ik voor de Pixel heb gekozen zijn het formaat (ik wil geen halve tablet hebben), 7 jaar lang OS en feature updates en een schone Android installatie. Ik ben niet iemand die snel dingen vervangt als ze goed werken dus de Pixel zal ik ook weer zo lang mogelijk gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Lemwise op 22-06-2024 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
slaay schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 18:04:
[...]

Mocht dat KPN wifi spots zijn, mogelijk is dit de oplossing:

[...]

Bron: https://www.kpn.com/beleef/blog/gratis-hotspots-bij-kpn.htm
Bedankt. Helaas geen kpn
Hebben vernomen van de buren hier dat ook hun probleem hebben met de wifi.
Dan maar via de data..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beppie007
Noresponse schreef op vrijdag 21 juni 2024 @ 19:13:
[...]

Kijk eens in de landal map...en wellicht moet je ergens akkoord op geven. Dit is wel meer met landal zoals in Duitsland. je krijgt dan een uurtje internet en dan moet je daarna weer opnieuw aanmelden etc. Dit zie je soms ook op Duitse en Franse campings met gratis wifi alles met een tijdslot en je moet akkoord geven dat de wifi je apparaat gegevens mag gebruiken.
Ja, je moet inderdaad akkoord geven, maar het schijnt dat meerdere mensen problemen hebben hiermee. Dat de website om akkoord te geven niet opent. We kijken dan maar op de data.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• High on Life
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-05 11:09
Hallo,

Ik krijg op mijn Pixel 8 de NFC niet meer aan de praat. Als ik het aan zet in de instellingen lijkt het even te werken, maar als ik een scherm terug ga en weer kijk of het nog aan staat, of ik druk erop voor meer instellingen staat het iedere keer weer uit...

Ik heb vanalles geprobeerd behalve een factory reset, alles is up to date.

Lastig, want kan nu niet meer met mijn telefoon betalen bij de supermarkt.

Had een paar maanden geleden ook al een probleem met mijn WiFi verbinding, die ging steeds uit na een paar minuten, en als hij uit was moest ik mijn telefoon opnieuw opstarten om weer op WiFi te kunnen. Daar hielp toen ook niets tegen, na een factory reset deed hij het weer normaal, maar ik ben dus niet van plan om iedere maand een factory reset te doen.

Ik baal nog steeds van de aankoop van deze telefoon, ik gebruik hem veel en ik heb er toch wel erg veel problemen mee ondervonden. Ik heb een Google foto album gemaakt met screenshots en schermopnames van allerlei foutjes en ongemakken, bij interesse kan ik die ook wel delen, heb er een aantal fouten uitgehaald omdat er bij sommige schermopnames gevoelige informatie bij stond in de notificaties e.d.
Ik heb in een paar weken tijd, tot ik er geen zin meer in had iets van 20+ fouten opgemerkt die ik makkelijk kon reproduceren, maar er gebeuren ook foutjes die maar eenmalig voorkomen, alleen ik neem niet altijd mijn scherm op, gelukkig lijkt het erop dat eraan gewerkt wordt met updates, veel van de fouten zijn ook verholpen na een Factory reset, maar dat is toch verrot, als je dat steeds moet doen?

Ik vraag me af of er nog andere dingen zijn die ik kan proberen om mijn NFC weer aan de praat te krijgen zonder een factory reset te moeten doen. Hopelijk is het geen hardwarematig probleem, maar eigenlijk betwijfel ik dat, hoewel niet onmogelijk gezien de telefoon wel een keer goed gevallen is waardoor er ook op het scherm defecten zijn (eilandje dode pixels, paar kapotte pixels die gekke kleurtjes weergeven en een sporadisch verschijnende / verdwijnende groene lijn in het scherm, dus ik ben sowieso al van plan een aanspraak op de garantie te doen. Er is geen schade te zien aan het glas of de telefoon zelf, dus hopelijk doen ze bij Google niet al te moeilijk, zowel dan maar reparatiekosten betalen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• High on Life
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 30-05 11:09
Goeie avond.
Alvast bedankt.
Opent de pagina ook niet als je de browser opent en naar bijvoorbeeld google.com probeert te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
High on Life schreef op zaterdag 22 juni 2024 @ 19:30:
Hallo,

Ik krijg op mijn Pixel 8 de NFC niet meer aan de praat. Als ik het aan zet in de instellingen lijkt het even te werken, maar als ik een scherm terug ga en weer kijk of het nog aan staat, of ik druk erop voor meer instellingen staat het iedere keer weer uit...

Ik heb vanalles geprobeerd behalve een factory reset, alles is up to date.

Lastig, want kan nu niet meer met mijn telefoon betalen bij de supermarkt.

[YouTube: 22 juni 2024]

Had een paar maanden geleden ook al een probleem met mijn WiFi verbinding, die ging steeds uit na een paar minuten, en als hij uit was moest ik mijn telefoon opnieuw opstarten om weer op WiFi te kunnen. Daar hielp toen ook niets tegen, na een factory reset deed hij het weer normaal, maar ik ben dus niet van plan om iedere maand een factory reset te doen.

Ik baal nog steeds van de aankoop van deze telefoon, ik gebruik hem veel en ik heb er toch wel erg veel problemen mee ondervonden. Ik heb een Google foto album gemaakt met screenshots en schermopnames van allerlei foutjes en ongemakken, bij interesse kan ik die ook wel delen, heb er een aantal fouten uitgehaald omdat er bij sommige schermopnames gevoelige informatie bij stond in de notificaties e.d.
Ik heb in een paar weken tijd, tot ik er geen zin meer in had iets van 20+ fouten opgemerkt die ik makkelijk kon reproduceren, maar er gebeuren ook foutjes die maar eenmalig voorkomen, alleen ik neem niet altijd mijn scherm op, gelukkig lijkt het erop dat eraan gewerkt wordt met updates, veel van de fouten zijn ook verholpen na een Factory reset, maar dat is toch verrot, als je dat steeds moet doen?

Ik vraag me af of er nog andere dingen zijn die ik kan proberen om mijn NFC weer aan de praat te krijgen zonder een factory reset te moeten doen. Hopelijk is het geen hardwarematig probleem, maar eigenlijk betwijfel ik dat, hoewel niet onmogelijk gezien de telefoon wel een keer goed gevallen is waardoor er ook op het scherm defecten zijn (eilandje dode pixels, paar kapotte pixels die gekke kleurtjes weergeven en een sporadisch verschijnende / verdwijnende groene lijn in het scherm, dus ik ben sowieso al van plan een aanspraak op de garantie te doen. Er is geen schade te zien aan het glas of de telefoon zelf, dus hopelijk doen ze bij Google niet al te moeilijk, zowel dan maar reparatiekosten betalen).
Misschien heb je een defect exemplaar? Stuur het dan terug? Heb je nog retour recht?
Garantie heb je zeker wel.
Je kan ook eens een volledige reset doen en zie dan of alles werkt.

Ik heb mijn Pixel 8 nu 3 dagen in gebruik en ik ben heel tevreden. Ik kom van een Xiaomi mi 9t pro.
Batterij gaat lang mee. Alles werkt vlot.
Mooie foto's. Foto bewerking is leuk maar die AI stuff moeten via de cloud wat normaal is want dat vergt veel rekenkracht en anders is je batterij meteen leeg.
NFC werkt gewoon.

Ik kan trouwens iedereen een Brotect matte glazen screen protector aanraden! Geen lichtweerkaatsing, aangenaan in touch (precies fijn papier) en amper vingerafdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sjonge jonge, ik dacht dat het na zoveel maanden wel wat beter zou zijn maar ik heb mijn Pixel 8 direct weer teruggestuurd. Destijds had ik een 8 Pro gepreordered en deze bleek ontzetten te stotteren in diverse apps. Nu heb ik vorige week een Pixel 8 ontvangen voor een tweede poging en niet alleen is het nog net zo erg, de 5G ontvangst is ook nog eens om te huilen (inclusief telefoongesprekken die droppen) en flikkert het scherm als de refresh rate wisselt bij lagere helderheid. Sorry hoor, maar dit is toch totaal onacceptabel? Ik blijf voorlopig ver weg van Pixel telefoons in elk geval.
Pagina: 1 ... 31 ... 42 Laatste

Let op:
Berichten over prijzen, levering, abonnementen, ed mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten over accessoires mogen hier: [Google Pixel 8 (Pro)] Accessoires