Ik heb toch maar besloten om niet te gaan morgen.. wel jammer want dan nu mn order maar cancelen. Te veel gedoe om even heen en weer te vliegen.. en ik zag hier ook niemand die hem wilde overkopen 😅 (en toch zit ik nog een heeeel klein beetje te twijfelen of ik toch niet gewoon het vliegtuig pak morgen en hem ophaal.. iemand interesse?)
@Donstil Dit is je kans.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Welke Apple Store?Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:33:
Ik heb toch maar besloten om niet te gaan morgen.. wel jammer want dan nu mn order maar cancelen. Te veel gedoe om even heen en weer te vliegen.. en ik zag hier ook niemand die hem wilde overkopen 😅 (en toch zit ik nog een heeeel klein beetje te twijfelen of ik toch niet gewoon het vliegtuig pak morgen en hem ophaal.. iemand interesse?)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar je hebt al vliegtickets?!
Heb een heel flexibel ticket dat ik ook later nog een keer kan gebruiken.
Vroegah (Opa verteld) toen je nog €650,- betaalde voor $1000 wel een paar keer gedaan.Dennisdn schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:25:
Doos nasturen en een tas met skispullen in handbagage valt ie niet op 😂
Kochten mijn vrouw en ik daar alles wat we nodig hadden en stuurde we de dozen na. Inmiddels neem ik ze gewoon in de koffer mee.
Of ik vergeet de Apple tas in de hotel kamer zoals afgelopen jaar met de 15 Pro. Doos, kabel, boekjes, horloge bandje wat ik gekocht had, alles vergeten. Gelukkig maar dat ik wel de 15 in gebruik genomen had

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Waar vlieg je dan op? Phillie?Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:38:
[...]
Heb een heel flexibel ticket dat ik ook later nog een keer kan gebruiken.
Welke stad?
Haha ik zat al even voor de grap op Google Flights.
€1049 gaat (zelfs) mij dan net te ver.
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 02-02-2024 18:41 ]
apple.com/retail/christianamall
Ja Philly, maar ook beetje krap. Want dan heb ik 2.5 uur om bij de store te komen incl customs/immigration
Had dan eigenlijk vandaag moeten gaan.
Ja Philly, maar ook beetje krap. Want dan heb ik 2.5 uur om bij de store te komen incl customs/immigration
Hoelaat is je pickup tijd? Want de vlucht vanaf AMS is om 13:05Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:42:
18:00, geen idee wat ze doen als je te laat bent 😅Rivanov schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:46:
[...]
Hoelaat is je pickup tijd? Want de vlucht vanaf AMS is om 13:05
Ooh je gaat heen en weer op 1 dag? Dat is wel stevig, ik zou er wel even een nachtje geslapen hebben.Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:42:
Haha, als ik hetzelfde vliegtuig terug wil moet ik echt haasten 😅😅 die gaat dacht ik om 8 uur al.. dat haal ik nooit. Dus moet inderdaad ook nog ergens een slaap plekje vinden. En dan ben ik ook wel door de marge heen.. dus dat wordt hem niet. Tenzij er iemand is die er 4.5-5k voor wil aftikken (afhankelijk van of ik gepakt wordt op Schiphol 😅)Donstil schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:49:
[...]
Ooh je gaat heen en weer op 1 dag? Dat is wel stevig, ik zou er wel even een nachtje geslapen hebben.
Demo ter plekke kunnen boeken. Duurt in totaal een half uurtje. Meting, Vision Pro wordt dan van achter gehaald. Ze hebben speciale bankjes gemaakt waar je gaat zitten met een medewerker die je begeleidt.Mog schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 17:36:
[...]
Echt kneiter jaloers hier. Ik hoor graag meer van je ervaringen.
Uitleg over het opdoen etc.
Daarna de verschillende apps bekijken. Beginnende met foto’s, panorama foto’s, filmpjes, spatial films.
Mario Bros film in 3D. Zag er heel gaaf uit.
Etc etc.
Demo van sportwedstrijden zoals voetbal en honkbal waar je bijna in het veld staat… echt waanzinnig.
De immersive filmpjes waren zo gaaf dat ik dacht hebben ze de airco hier opeens aangezet, maar ik kreeg gewoon kippenvel van de beelden..
Kortom, hele gelikte demo, waarna je meteen je pas wil trekken… 😂
Toen de eerste iPad net uit was, was m’n nichtje toevallig in NY.Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:30:
[...]
Of je doet de doos in je koffer, pakt hem niet van de band en dan geef je je tas aan een familie lid en zeg je "oh ik ben mn koffer vergeten, mag ik nog even terug?" En dan moet je wel even wachten en bewijzen dat je koffer daar echt ligt.. maar dat lukt ook wel
Zij heeft toen voor 12 mensen iPad mee genomen en zo door de douane gewandeld.
Was wel de laatste keer dat ze dat deed zei ze
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Met de eerste iPad heb ik destijds € 3500 klakkeloos overgemaakt naar een random persoon in Miami, om drie iPads op te laten sturen.
Waren mooie tijden. Die gast had stapels en stapels iPads liggen.
@Donstil deed destijds hetzelfde als ik het mij goed herinner.
Kort daarna kreeg de douane er lucht van en werd er alles tussenuit gepikt. Was dus mooi op tijd.

Kort daarna kreeg de douane er lucht van en werd er alles tussenuit gepikt. Was dus mooi op tijd.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 02-02-2024 19:27 ]
Mm een dichte doos in Medium met 21w zou ik best wel kopen voor 4500 denk ik.Floris4970 schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 18:52:
[...]
Haha, als ik hetzelfde vliegtuig terug wil moet ik echt haasten 😅😅 die gaat dacht ik om 8 uur al.. dat haal ik nooit. Dus moet inderdaad ook nog ergens een slaap plekje vinden. En dan ben ik ook wel door de marge heen.. dus dat wordt hem niet. Tenzij er iemand is die er 4.5-5k voor wil aftikken (afhankelijk van of ik gepakt wordt op Schiphol 😅)
Ik koop in Florida, heb dan dus sales tax van daar, daarboven op 21% btw en verzending en je zit ook al snel aan 4500
Haha jazeker! Had ik het toevallig laatst nog over met mijn zwager. Was echt te gek eigenlijk, je mailde die dude op zijn Gmail, betaalde via Paypal $950 (het was een 64gb met 3G) en hij regelde de rest. Hoorde je een week niets en kreeg je ineens een tracking linkRivanov schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 19:26:
Met de eerste iPad heb ik destijds € 3500 klakkeloos overgemaakt naar een random persoon in Miami, om drie iPads op te laten sturen.![]()

/f/image/ksiZzjMXgbdBxLT2BNsaEC5X.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 02-02-2024 19:31 ]
Evan (rollinstonepics) was z’n naam. Zojuist nog de e-mails teruggezocht. Legendarisch.
Toen je nog goed van vertrouwen was
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Inmiddels even kunnen proberen, demo ook gedaan in de Apple store maar wat een pracht apparaat zeg!
Mijn NL Apple ID werkt gewoon, alleen de App store niet. Je kunt hiervoor ook niet een andere gebruiken dus je zult helemaal uit moeten loggen en wisselen om Apps te downloaden.
Mijn NL Apple ID werkt gewoon, alleen de App store niet. Je kunt hiervoor ook niet een andere gebruiken dus je zult helemaal uit moeten loggen en wisselen om Apps te downloaden.
Het is mijn zoon niet gelukt om er eentje te krijgen in New York. Zijn sns kaart weigert de hele week al en het was dus al spannend of het ging lukken. Best balen, morgen vliegt ie terug
Z’n credit card?Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 00:23:
Het is mijn zoon niet gelukt om er eentje te krijgen in New York. Zijn sns kaart weigert de hele week al en het was dus al spannend of het ging lukken. Best balen, morgen vliegt ie terug
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik ben toevallig in de US, helemaal niet door gehad dat de release hiervan gisteren was. Damn, moeten we maar wat tijd maken voor een Apple Store visit want ik wil het eigenlijk wel eens meemaken... Als er demo's zijn in de stores iig...
Is er veel vraag naar vanuit Nederland? Kan je ze überhaupt wel gebruiken buiten de USA?
Is er veel vraag naar vanuit Nederland? Kan je ze überhaupt wel gebruiken buiten de USA?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Apple Vision Pro is amazing. And I'm returning it.
Right off the bat, the most fascinating part of the Apple Vision Pro is how little (not at all) the early reviewers, - uh... "reviewers" mentioned its biggest flaw, which is - its phenomenal screens. These screens are amazing. But... but the issues, oh the issues.
Right off the bat, the most fascinating part of the Apple Vision Pro is how little (not at all) the early reviewers, - uh... "reviewers" mentioned its biggest flaw, which is - its phenomenal screens. These screens are amazing. But... but the issues, oh the issues.
Zou het lukken om via de NL-store online giftcards te kopen en daarmee ter plaatse te betalen?Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 00:23:
En dan werd ik dus op MacRumors “moronic” genoemd en was het “meaningless dribble”.
LOL. Lees de topics en Reddit nu maar eens door dan.
Het gaat hier niet over jou joh.Rivanov schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 07:29:
En dan werd ik dus op MacRumors “moronic” genoemd en was het “meaningless dribble”.
Based on early reviews, I was incredibly surprised by the poor FOV, the screen glare, and the weight. Yes, the weight even surprised me. This thing is so uncomfortable to wear because of how it sits against your face. When I take it off, I'm actually relieved to do so.Rivanov schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 07:29:
200.000 verkocht. Benieuwd hoeveel er terug gaan.
Haters everywhere but I don’t really care
Las van een ander ook smearing, misschien hebben ze er persistence te hoog gezet om HDR beelden te kunnen maken? VR headsets gebruiken hele korte duty cycles op hun schermen (oftewel black-frame insertion, maar dan 5 black frames voor elk normaal frame) om beeld bij bewegingen scherp te houden. Nadeel daarvan is wel dat je hele felle schermen nodig hebt, om nog een beetje helderheid over te houden. Mogelijk hebben ze bij Apple daar de afweging tussen maximale helderheid en bewegingsscherpte anders gemaakt.
Aah dat is wel goed nieuws, jammer van dat volledig uitloggen maar daar is wel omheen te werken.stevenj95 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 00:21:
Inmiddels even kunnen proberen, demo ook gedaan in de Apple store maar wat een pracht apparaat zeg!
Hoe is het gegaan met je light seal, was die goed vanaf je FaceID scan? Want ik les her en der wel dat mensen toch een andere nodig hebben, en dat is natuurlijk een beetje onhandig met onze imports
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 03-02-2024 11:16 ]
Ah thanks, dan wacht ik nog even met importeren.stevenj95 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 00:21:
Want dat is voor nu wel even een dealbreaker voor mij.
Poeh er klagen er wel een hoop over de glare en vooral in de “full” screen video mode waar ik hem in eerste instantie voor wil hebben.
Ik zie er ook een hoop zeggen dat de bril juist niet oncomfortabel is en de FOV geen issue is.matthijst schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 08:35:
[...]
Based on early reviews, I was incredibly surprised by the poor FOV, the screen glare, and the weight. Yes, the weight even surprised me. This thing is so uncomfortable to wear because of how it sits against your face. When I take it off, I'm actually relieved to do so.
200.000 verkocht. Benieuwd hoeveel er terug gaan.
Als ik zo op Macrumors forum kijk is het een beetje 50/50 op die twee punten.
Glare vermelden ze wel vrijwel allemaal helaas. Vreemd dat dit nagenoeg niet uit de reviews naar voren gekomen is.
Ik had rustig de tijd genomen voor een fit check en kwam er dus idd achter dat mijn scan niet perfect was. Had aardig wat light leak aan de onderkant. Toen ik dit aangaf kwamen ze direct met andere seals aanzetten om te proberen.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 10:56:
[...]
Hoe is het gegaan met je light seal, was die goed vanaf je FaceID scan? Want ik les her en der wel dat mensen toch een andere nodig hebben, en dat is natuurlijk een beetje onhandig met onze imports
Ze namen echt de tijd tot jij aangaf dat het goed zat, vooral omdat ik ook aangaf dat ik vanuit de EU niet ff terug kan. Je had ook thuis nog 14 dagen om te ruilen. (In de US natuurlijk)
Aah toch. Ja dat las ik online ook al vaker.stevenj95 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 12:38:
[...]
Ik had rustig de tijd genomen voor een fit check en kwam er dus idd achter dat mijn scan niet perfect was. Had aardig wat light leak aan de onderkant. Toen ik dit aangaf kwamen ze direct met andere seals aanzetten om te proberen.
Ze namen echt de tijd tot jij aangaf dat het goed zat, vooral omdat ik ook aangaf dat ik vanuit de EU niet ff terug kan. Je had ook thuis nog 14 dagen om te ruilen. (In de US natuurlijk)
Hoe is het met de glare in de headset bij donkere video?
Dus als je zo'n ding online bestelt is de kans aanwezig dat het niet meteen goed aansluit? Kan je die seals ook los krijgen, of moet je ervoor naar de store?stevenj95 schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 12:38:
[...]
Ik had rustig de tijd genomen voor een fit check en kwam er dus idd achter dat mijn scan niet perfect was. Had aardig wat light leak aan de onderkant. Toen ik dit aangaf kwamen ze direct met andere seals aanzetten om te proberen.
Ze zijn los te koop maar als je naar de store gaat met je online order omdat je toevallig een verkeerde fit had worden ze voor je omgewisseld.matthijst schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 13:00:
[...]
Dus als je zo'n ding online bestelt is de kans aanwezig dat het niet meteen goed aansluit? Kan je die seals ook los krijgen, of moet je ervoor naar de store?
Ik heb een uurtje over het internet gebladerd en het is wederom een echte Apple release.
Sommige hebben of lijken gigantische problemen te hebben, andere zijn weg geblazen door de ervaring.
Vind het lastig zo vanachter een monitor daar een conclusie aan te verbinden voor mijn eigen situatie.
Sommige hebben of lijken gigantische problemen te hebben, andere zijn weg geblazen door de ervaring.
the Apple Vision Pro is the most impressive piece of tech ive ever played with. im not sure what i expected but. its like someone from the future came back in time and built the future using only what was available today.
— Casey Neistat (@Casey) 3 februari 2024
Been using Vision Pro all afternoon and there is something incredibly compelling about operating a computer without physically touching it.
— Ben Bajarin (@BenBajarin) 3 februari 2024
So many foreshadowing of the future of computing with Vision Pro UI and total experience.
Just demoed the Vision Pro. It’s the greatest consumer tech product ever. Make the iPhone seem like a post it note. The most emotional tech experience of my life. 🤯 pic.twitter.com/2qOFYMBoDL
— farbood — e/acc (@farbood) 2 februari 2024
Apple Vision Pro is the best consumer electronics appliance of my life. By far.
— Robert Scoble (@Scobleizer) 3 februari 2024
Vind het lastig zo vanachter een monitor daar een conclusie aan te verbinden voor mijn eigen situatie.
Met zo’n FOV en latency (hoe laag ook) aan het verkeer deelnemen, lopend of met de auto is levensgevaarlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door lexuzu op 03-02-2024 13:30 ]
Dubbel na edit door PHP hiccup...
[ Voor 93% gewijzigd door lexuzu op 03-02-2024 13:32 ]
Dubbel na edit door PHP hiccup...
[ Voor 93% gewijzigd door lexuzu op 03-02-2024 13:32 ]
Alles voor de views:
Of gewoon als er iets fout gaat en het beeld op zwart gaat. Net als bovenstaande, maar daar brengen ze iig geen mensenlevens in gevaar voor hun minute of fame op het internet.lexuzu schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 13:12:
[...]
Met zo’n FOV en latency (hoe laag ook) aan het verkeer deelnemen, lopend of met de auto is levensgevaarlijk.
Zal me niks verbazen als die eikel ook nog aanspraak maakt middels Apple Care, hopelijk kijkt Apple mee.
XBL gamertag StayingPow3r
Haha ja precies, die gaan gewoon onder een andere naam AppleCare+ claimen.Mr. Freeze schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 13:44:
[...]
Zal me niks verbazen als die eikel ook nog aanspraak maakt middels Apple Care, hopelijk kijkt Apple mee.
Ik ervaar vrijwel geen glare, al heb ik deze alleen in de hotelkamer geprobeerd. Ben benieuwd hoe dit thuis zal zijn in andere lichtomstandigheden.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 12:42:
[...]
Aah toch. Ja dat las ik online ook al vaker.
Hoe is het met de glare in de headset bij donkere video?
Iemand hem al besteld via de myus constructie? Ik zit er aan te denken om er eentje te bestellen namelijk, maar heb het nog nooit via zo'n shipping company gedaan
De mijne gaat via myus is de bedoeling.Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:50:
Iemand hem al besteld via de myus constructie? Ik zit er aan te denken om er eentje te bestellen namelijk, maar heb het nog nooit via zo'n shipping company gedaan
In het verleden al veel gebruik van gemaakt en altijd wel prima bevallen, het is allen niet de goedkoopste optie.
Ik heb via Apple DE eens een roestvrijstalen Apple Watch besteld via Huifkar. Dat kon in Nederland nog niet. Tien minuten later telefoon van Apple. Order on hold, want ze leveren niet aan forwarding adressen. Ik kon kiezen: de order annuleren en netjes wachten tot een Duitse APR het wel aan Nederland zou leveren, of het op een Duits adres afleveren. Gelukkig woont mijn oom in Duitsland en die had ook meteen maar bedacht om voor koerier te spelen.Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 16:50:
Maar het gaat dus niet altijd goed.
Het lijkt erop dat het op steekproef gaat oid. Want het adres alleen lijkt geen automatische flag te zijn.Dennisweb schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 17:39:
[...]
Ik heb via Apple DE eens een roestvrijstalen Apple Watch besteld via Huifkar. Dat kon in Nederland nog niet. Tien minuten later telefoon van Apple. Order on hold, want ze leveren niet aan forwarding adressen. Ik kon kiezen: de order annuleren en netjes wachten tot een Duitse APR het wel aan Nederland zou leveren, of het op een Duits adres afleveren. Gelukkig woont mijn oom in Duitsland en die had ook meteen maar bedacht om voor koerier te spelen.
Maar het gaat dus niet altijd goed.
Ik heb wel eens wat besteld via Myus terwijl een maatje dat ook deed, mijn order kwam wel en hij werd geannuleerd, bestelde opnieuw en ging wel goed.
Maar goed product is hier niet uit dus niet geschoten is sowieso mis
Je hebt nog niet besteld begrijp ik? Want ik zat de reviews van myus te lezen op trustpilot en daar wordt je ook niet vrolijk van helaas.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 17:30:
[...]
De mijne gaat via myus is de bedoeling.
In het verleden al veel gebruik van gemaakt en altijd wel prima bevallen, het is allen niet de goedkoopste optie.
Ik heb wel besteld maar sta nog in de wacht, ik zie de reviews nu inderdaad, niet wat ik ervaren heb door de jaren heen.Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:25:
[...]
Je hebt nog niet besteld begrijp ik? Want ik zat de reviews van myus te lezen op trustpilot en daar wordt je ook niet vrolijk van helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 03-02-2024 18:38 ]
Ok, en hoe heb jij de instellingen staan bij hun? Laat je de btw etc. door hun afhandelen? En welke service gebruiken ze richting ons land?Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:31:
[...]
Ik heb wel besteld maar sta nog in de wacht, ik zie de reviews nu inderdaad, niet wat ik ervaren heb door de jaren heen.
Ik had dat wel aan staan maar zie dat daar wel wat problemen mee zijn, dat zet ik dus maar even uitYzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:41:
[...]
Ok, en hoe heb jij de instellingen staan bij hun? Laat je de btw etc. door hun afhandelen? En welke service gebruiken ze richting ons land?
Ik gebruik meestal FedEx of DHL Express.
Ligt er een beetje aan wat de definitieve prijs gaat worden.
met verzekering kom je uit op DHL Express, althans kwam ik de laatste keer.
En wat betaal je gemiddeld aan shipping en handlingkosten?Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 18:57:
[...]
Ik had dat wel aan staan maar zie dat daar wel wat problemen mee zijn, dat zet ik dus maar even uit![]()
Ik gebruik meestal FedEx of DHL Express.
Ligt er een beetje aan wat de definitieve prijs gaat worden.
met verzekering kom je uit op DHL Express, althans kwam ik de laatste keer.
https://www.cheapcharts.i...ies-for-apple-vision-pro/
Dit zijn momenteel de films die 3D gaan op de Apple Vision Pro, ben echt benieuwd of 2x 4k beeld 3D weer een beetje interessant kan maken, of dat het weer even een fase gaat worden. Iemand een review gezien waarbij de 3D films (en Apple TV) veel aandacht krijgen? Teveel reviews gezien om alles te lezen en degene die ik heb gezien gingen over het algemeen over de tech en comfort.
Dit zijn momenteel de films die 3D gaan op de Apple Vision Pro, ben echt benieuwd of 2x 4k beeld 3D weer een beetje interessant kan maken, of dat het weer even een fase gaat worden. Iemand een review gezien waarbij de 3D films (en Apple TV) veel aandacht krijgen? Teveel reviews gezien om alles te lezen en degene die ik heb gezien gingen over het algemeen over de tech en comfort.
Ja dat ligt heel erg aan het product, grote, gewicht etc.Yzord schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 19:09:
[...]
En wat betaal je gemiddeld aan shipping en handlingkosten?
Ik schat dat het al snel 850,- gaat kosten om de Vision Pro hier te krijgen (BTW, verzekering, DHL Express)
Je kunt met de Calculator op de website zien hoeveel het ongeveer kost. Verzekering kost 3,50 per $100,- waarde dacht ik.
Verbaast met dat het in de Metro niet werkte, dacht dat het (NL) OV juist een leuke usecase zou zijn.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:08:
[Video: the thing no one will say about Apple Vision Pro]
Heerlijk, ik zie mijzelf dat niet zo snel in het openbaar gebruiken maar als het ergens kan dan is het NYC wel.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Daarvoor moet je de transport mode activeren, dat heeft casey niet gedaan zo te zien.Greatsword schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:12:
[...]
Verbaast met dat het in de Metro niet werkte, dacht dat het (NL) OV juist een leuke usecase zou zijn.
Mooi filmpje en goeie conclusie.Donstil schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 20:08:
[Video: the thing no one will say about Apple Vision Pro]
Heerlijk, ik zie mijzelf dat niet zo snel in het openbaar gebruiken maar als het ergens kan dan is het NYC wel.
Ze moeten een stuk kleiner worden, maar dat zal de komende jaren hopelijk komen.
Ziet er nu nog vrij debiel uit met zo'n ding over straat.
Wel nice hoe die schermen overal op z’n plek blijven staan.
Hard wel, goeie demo inderdaad.Rivanov schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:04:
[YouTube: Working in the Vision Pro]
Sjezus dat is wel heel cool 
Blijf wel benieuwd hoeveel je ervan in het echt ziet, want nu eindigt het beeld en de scherpte nergens.
Blijf wel benieuwd hoeveel je ervan in het echt ziet, want nu eindigt het beeld en de scherpte nergens.
[ Voor 63% gewijzigd door matthijst op 03-02-2024 21:27 ]
Casey Neistat die donuts besteld terwijl hij in AR naar dino's kijkt. Genieten deze 'review':
Mitsubishi SUZ-SWM60 VA warmtepomp / PV Zuid: 3805WP / Noord: 830WP / Orcon MaxComfort-500 WTW
wow dat is echt handig en vet. Wil hem nu welRivanov schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:04:
Shizzle, dit is balen. Heb ik alles geregeld, nou ja, bijna alles, tot aan een Delaware adres aan toe (taxfree shoppen) kan ik geen US Apple account aanmaken. Hij zegt de hele tijd dat de aanvraag niet verwerkt kan worden (ondanks US ip adres en adresgegevens). Ook via de App store op de iphone geprobeerd volgens deze handleiding https://www.iculture.nl/tips/amerikaans-itunes-account/ maar nop, krijg het niet voor elkaar.
Echt balen, want ik betaal nu wel voor die delaware adres lol.
edit: na een laatste ultieme poging toch gelukt lol
edit2: Thank you for your order.
We’ll let you know when your items are on their way.
Delivers: Feb 26 - Mar 5 by Standard Delivery
Vooralsnog 3499usd voor betaald. Eens zien waar we uit komen.
[ Voor 19% gewijzigd door Yzord op 04-02-2024 01:35 ]
Keurig. Welke forwarder gaat het dan mee?Yzord schreef op zondag 4 februari 2024 @ 00:06:
Shizzle, dit is balen. Heb ik alles geregeld, nou ja, bijna alles, tot aan een Delaware adres aan toe (taxfree shoppen) kan ik geen US Apple account aanmaken. Hij zegt de hele tijd dat de aanvraag niet verwerkt kan worden (ondanks US ip adres en adresgegevens). Ook via de App store op de iphone geprobeerd volgens deze handleiding https://www.iculture.nl/tips/amerikaans-itunes-account/ maar nop, krijg het niet voor elkaar.
https://physicaladdress.com deze biedt (tegen betaling) Delaware adressen aan waar je taxfree kan shoppen.
Ooh interessant, dat hou ik even in gedachte mocht mijn Myus order geannuleerd worden.Yzord schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:28:
[...]
https://physicaladdress.com deze biedt (tegen betaling) Delaware adressen aan waar je taxfree kan shoppen.
Ik zie alleen zo snel geen prijzen staan voor het door sturen van een dergelijk pakket.
Ja die prijzen zie je pas nadat alles is gescand, gewogen etc. Hier hun reactie:Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:47:
[...]
Ooh interessant, dat hou ik even in gedachte mocht mijn Myus order geannuleerd worden.
Ik zie alleen zo snel geen prijzen staan voor het door sturen van een dergelijk pakket.
We can accept packages and we do support shipping to the Netherlands. Keep in mind all international shipment requests must complete a customs declaration which you will be asked for when you make your request.
Forwarding fees are dependent on the weight, size, delivery option and final destination of the package. Once the item has been scanned and uploaded to your account, you will be able to see real-time prices for shipping.
For international shipments, we offer competitive commercial prices through USPS, and FedEx. When applicable, we provide the following options: USPS First Class Package International Service, , USPS Priority Mail International, USPS Priority Mail International Express, FedEx International Economy and FedEx International Priority.
Forwarding fees will be similar to what you would find going directly to USPS, or FedEx – sometimes they'll even be cheaper depending on the delivery method selected. Our goal is to keep shipping costs at or below what you would get at those carriers.
All the best,
Kellie, Customer Success Agent
PhysicalAddress.com
Het valt me op (na opnieuw bekijken) dat de schermen ook letterlijk-letterlijk blijven staan. Hij staat op een moment in de gang en dan zie je door de muren heen de Apple TV app die in de woonkamer staat. Nu al indrukwekkend, maar zou tof zijn als ze daar ook nog iets op verzinnen.Rivanov schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 21:04:
Have you tried turning it off and on again?
Teardown: Behind the Complex and Creepy Tech
Ergens lijkt dit een 'feature', zodat je weet dat er ergens nog schermen openstaan, maar kan me ook weer voorstellen dat het op een gegeven moment irritant is om in veel verschillende ruimtes schermpjes te hebben zweven. Interessant hieraan is dat je hierdoor ziet wat er allemaal aan de software kant nog mogelijk is qua ontwikkeling.Gr4mpyC3t schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:57:
[...]
Het valt me op (na opnieuw bekijken) dat de schermen ook letterlijk-letterlijk blijven staan. Hij staat op een moment in de gang en dan zie je door de muren heen de Apple TV app die in de woonkamer staat. Nu al indrukwekkend, maar zou tof zijn als ze daar ook nog iets op verzinnen.
Had je anders verwacht? Net zoals die Earpods, die opeens iedereen in de publieke ruimte moest dragen, en die zelfs bij de kassa in moesten blijven, zodat je kunt blijven bellen terwijl de kassière iets tegen je zegt.
Think Different.
(Sluit je af in je eigen cocon en negeer de buitenwereld)
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Een caissière is ook wel echt 2007 hoorJeroenneman schreef op zondag 4 februari 2024 @ 10:49:
[...]
Had je anders verwacht? Net zoals die Earpods, die opeens iedereen in de publieke ruimte moest dragen, en die zelfs bij de kassa in moesten blijven, zodat je kunt blijven bellen terwijl de kassière iets tegen je zegt.
Think Different.
(Sluit je af in je eigen cocon en negeer de buitenwereld)
Schijnt dus dat je een scherm gewoon kan achterlaten in elke ruimte anywhere. Cafe, toilet etc. de bril onthoudt waar het scherm is en als je er weer komt dan is hij gewoon weer aanwezig. Dat biedt toch wel perspectief zeg.
Denk dat het vooral nog even patserig is, of ze komen net van de Applestore en zijn, terecht, nog exited. Net als die gast die even door NY loopt en in de tram zit, “omdat het kan”. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat we dit echt in het straatbeeld zullen gaan zien. Daarvoor zie ik niet genoeg pluspunten om het gedoe te compenseren. Apple heb ik ook ergens zien zeggen dat het niet voor beweging is bedoeld, maar voor op een stoel.
Na een reboot zijn alle schermen overigens wel weg. Dus dat is niet handig.Gr4mpyC3t schreef op zondag 4 februari 2024 @ 09:57:
[...]
Het valt me op (na opnieuw bekijken) dat de schermen ook letterlijk-letterlijk blijven staan. Hij staat op een moment in de gang en dan zie je door de muren heen de Apple TV app die in de woonkamer staat. Nu al indrukwekkend, maar zou tof zijn als ze daar ook nog iets op verzinnen.
Is de NC op de Max zwaarder/beter dan op de Pro’s?Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 11:56:
[Afbeelding]
Dit belooft ook wel wat voor de AirPods Max, AirPods Pro zijn voor thuis en kantoor enz prima maar in bijvoorbeeld het vliegtuig wil ik die niet in hebben en is de Max wel een vereiste.
Ja veel veter, niet onlogisch ook door dat je oren afgesloten zijn ivm de over ear constructie.Mog schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:02:
[...]
Is de NC op de Max zwaarder/beter dan op de Pro’s?
Voor kantoor en boodschappen enz is het prima hoor maar ik vond vliegen met de Pro’s vreselijk, alsof het geluid van 100% naar 75% gaat. Terwijl dat met de Max eerder 25% is.
Heb toch in reviews gehoord dat de Max geen goede addon is voor de Vision. Het zit elkaar in de weg ofzo.
Ja dat lijkt mij ook zonder het geprobeerd te hebben en vandaar dat het mij verbaasd dat Marques een grote over-ear op heeft.Yzord schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:07:
Heb toch in reviews gehoord dat de Max geen goede addon is voor de Vision. Het zit elkaar in de weg ofzo.
Stewardessen vinden ze ook waardeloos en hebben al 2x een stoel bijna afgebroken om m'n Airpod terug te vinden

[ Voor 8% gewijzigd door Dennisdn op 04-02-2024 12:11 ]
Ja eens alleen ik kan toch niet slapen in vliegtuigen (helaas) dus dat minpunt kan ik perfect voor lief nemen. Zeker met een Vision Pro straksDennisdn schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:09:
[...]
Stewardessen vinden ze ook waardeloos en hebben al 2x een stoel bijna afgebroken om m'n Airpod terug te vindenNu opgelost met een simpel koordje van een euro waar ze ingeklikt zitten. Ik vind ze juist ideaal daar, echte koptelefoons liggen dan niet zo lekker in het kussen.
Dat komt in dit geval omdat MB hier in een groepje zijn (audio)podcast aan het opnemen was en dit graag wilde combineren met het dragen van de Vision :-)Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:08:
[...]
Ja dat lijkt mij ook zonder het geprobeerd te hebben en vandaar dat het mij verbaasd dat Marques een grote over-ear op heeft.
Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:11:
[...]
perfect voor lief nemen. Zeker met een Vision Pro straks
:strip_exif()/f/image/isIoaDK3yzfJV6RxBQSAWRey.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja ik had de context gezien maar hij stipt ook aan dat hij dat ding daar lang op gehad heeft, vandaar dat het mij verbaasde met die koptelefoon.RoRoNL schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:13:
[...]
Dat komt in dit geval omdat MB hier in een groepje zijn (audio)podcast aan het opnemen was en dit graag wilde combineren met het dragen van de Vision :-)
Omdat die koptelefoon bedraad is en hoort bij de Podcast-gear, dacht ik dat dit de reden was dat hij geen, welke dan ook, bluetooth headset droeg tijdens het opnemen van de Podcast. Maar misschien heb ik dat helemaal mis.Donstil schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:34:
[...]
Ja ik had de context gezien maar hij stipt ook aan dat hij dat ding daar lang op gehad heeft, vandaar dat het mij verbaasde met die koptelefoon.
Aah zo, nee het ging mij puur om de fit i.c.m de Vision Pro. Het geluid van de Vision zal er niet via lopen inderdaad.RoRoNL schreef op zondag 4 februari 2024 @ 12:52:
[...]
Omdat die koptelefoon bedraad is en hoort bij de Podcast-gear, dacht ik dat dit de reden was dat hij geen, welke dan ook, bluetooth headset droeg tijdens het opnemen van de Podcast. Maar misschien heb ik dat helemaal mis.
Denk toch wel dat ik de Airpods Pro ga gebruiken ipv de speakers van de Vision
Ja ik ook wel hoor, alleen als ik kan kiezen tussen Pro2 en Max dan liever Max.Yzord schreef op zondag 4 februari 2024 @ 13:21:
Denk toch wel dat ik de Airpods Pro ga gebruiken ipv de speakers van de Vision
Op Reddit zijn er mensen die de Light Seal weglaten en zo de FOV verdubbelen: https://www.reddit.com/r/VisionPro/s/auq50BJPQK
[ Voor 3% gewijzigd door Mog op 04-02-2024 16:28 ]