Airdraw sucks, je hebt er helemaal niks aan.
Bombaroom: leuk voor kinderen. Maarja, hebben kinderen een bril van 4K?
Explore POV: Ja mooi, maar je hebt er weer geen reet aan.
Kung Fu Panda: die kwam net op het goede moment na de irritatie van de vorige drie apps
Masters 2024: Is natuurlijk leuk dat je vier schermen kan kijken, maar dit kan je ook maken voor de pc ofzo iets. De 3D map van schots is wel cool, maar dat kan dus niet live, terwijl dat bij F1 wel kan.
Mahou: Leuk met een tripje of paddo's op. Other then that, useless.
VincentRoom: deze kan ik wel waarderen. Om zijn schilderen op je gemak te bekijken. Of misschien word ik wel oud.
SpacePinball: echt een ongelofelijke kut game. Pinball zonder flippers. Wie verzint zoiets? geef mij de Adams Family kast maar. Dagen achter gestaan voor een paar piek lol.
Wisp World: ik denk dat jullie mijn antwoord wel kunnen raden na mijn vorige antwoorden of niet?
Kijk, dit klinkt misschien zeikerig, maar we zijn nu 2 maanden verder en schijnbaar hebben de devs ook geen clue wat ze met die bril aan moeten. De Kung Fu panda is leuk en enigszins educatief, maar de rest zijn gewoon een soort van poepscheet apps die we in de beginjaren kregen met de iphone. Op Vroom na wat echt iets toevoegt aan F1 (ok, voor golf fans zal Masters 2024 dat ook doen) en eventueel Tripp vind ik niet echt iets wat me echt aan de bril kluistert. De spatial computing is er gewoon weg nog niet en Apple laat ons daar best in de steek.
https://www.reddit.com/r/...an_immersive_environment/ van dit soort apps kan ik wel blij worden. Het voegt iets toe aan wat Apple failt te leveren. Wie verzint nu zoiets dat je je pc kan overnemen, maar je niks aan hand gestures hebt en alsnog je keyboard en muis moet gebruiken? En als kers op de taart laten ze die verdwijnen
Afijn, zeikmodus off. Ik ga maar even Kung Fu Panda checken.