[Ervaringen] In-ears/oordopjes met noise cancellation (ANC)

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

• Shadwo
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 05-12 11:43
gambieter schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:30:
[...]

Bij de Mediamarkt staat wel IPX5, je moet even op "toon alle details" klikken.
Ik zie het nu inderdaad, het stond gewoon verkeerd bij productbeschrijving.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z488UVI-JHr6w1vCmNXSKb1nLt0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SojrNGKAS1R4fbm5shqQElQ2.png?f=fotoalbum_large

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Tja, ik zou gewoon de fabrikant aanhouden. IPX5 is niet waterdicht maar OK. Ik heb de 4NC, die zijn alleen IPX4 en die doen het al 2 jaar inclusief gebduik in de regen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Juancho Je bent inmiddels op de juiste plek voor algemene informatie rondom ANC oordopjes, maar voor gericht aankoopadvies moet je een eigen topic starten in forum: Beeld en geluid koopadvies. Zo houden we alle topics zuiver bij het onderwerp én krijgt jouw vraag straks de aandacht die het verdient. Als je daar een topic start krijg je ook een lijstje met vragen wat je zo uitgebreid mogelijk moet invullen, zodat wij precies weten wat je zoekt en al bekeken hebt en jij de beste antwoorden krijgt. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Niet het bedelen om ervaringen, maar om juist je eigen ervaringen te delen :)

Je kunt op zoek gaan naar ervaringen in het topic. Het is meer voor ANC en niet zozeer gericht op sport earbuds.

Zoals eerder aangegeven: Bose zit relatief losjes en ondiep in je oor, dat gaat niet goed gaan met hardlopen. Kijk eens naar de Soundcore Sport X20.

[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 24-11-2025 18:26 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:16
+1 voor de Soundcore X20. Daar heb ik al zoveel uren mee hardgelopen. Die zijn er bij mij never nooit uitgevallen, goede fit en prima geluid voor het geld.

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je de Bose oordopjes goed passend maakt met de juiste maat ringen en dopjes vallen ze (iig bij mij) niet heel gemakkelijk uit de oren.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Frieda schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:06:
Als je de Bose oordopjes goed passend maakt met de juiste maat ringen en dopjes vallen ze (iig bij mij) niet heel gemakkelijk uit de oren.
Maar hardlopen is wel meer dan gewoon gebruik. Het is ook belangrijk te weten hoe de stappen echoen in het hoofd. Picky Audio doet zijn oordopjes tests ook in de sportschool met gewichtheffen en het daarbij behorende zweten, en met hardlopen, dus daar kan @Juancho ook op zoek gaan.
vinom schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:42:
+1 voor de Soundcore X20. Daar heb ik al zoveel uren mee hardgelopen. Die zijn er bij mij never nooit uitgevallen, goede fit en prima geluid voor het geld.
Ik gebruik ze op de fiets, en daar ook nooit losgekomen, goede ANC en geluid. Heb wel de eartips vervangen voor de Spinfit Omni.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 24-11-2025 19:18 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Juancho schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:12:
[...]

Ook als ik specifiek geïnteresseerd ben in Tweakers die de Sennheiser Momentum Sport al gebruiken en liefst specifiek met hardlopen? Want wat is anders het doel van dit topic? ;)
Goede vraag. Het doel is ervaringen delen, vragen stellen, problemen oplossen, finetunen, etc. Alles behalve aankoop in de breedste zin van het woord. Voor aankoopadvies hebben we een speciaal forum en voor alles rondom de aankoop zelf en wat daarbij hoort zoals garantie, levering, korting, cashback, enz, hebben we ook specifieke forums.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Juancho
Modbreak:Het aankoopadvies in dit topic moet nu stoppen.
Ik heb de betreffende berichten verwijderd.

@ allen: Elkaar helpen bij aankoopadvies is goed bedoeld, maar ook daarvoor geldt: alleen in het aankoopadviessubforum

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 25-11-2025 12:35 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste