Ik zie het nu inderdaad, het stond gewoon verkeerd bij productbeschrijving.gambieter schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:30:
[...]
Bij de Mediamarkt staat wel IPX5, je moet even op "toon alle details" klikken.
Ik zie het nu inderdaad, het stond gewoon verkeerd bij productbeschrijving.gambieter schreef op maandag 10 november 2025 @ 11:30:
[...]
Bij de Mediamarkt staat wel IPX5, je moet even op "toon alle details" klikken.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 70% gewijzigd door gambieter op 24-11-2025 18:26 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar hardlopen is wel meer dan gewoon gebruik. Het is ook belangrijk te weten hoe de stappen echoen in het hoofd. Picky Audio doet zijn oordopjes tests ook in de sportschool met gewichtheffen en het daarbij behorende zweten, en met hardlopen, dus daar kan @Juancho ook op zoek gaan.Frieda schreef op maandag 24 november 2025 @ 19:06:
Als je de Bose oordopjes goed passend maakt met de juiste maat ringen en dopjes vallen ze (iig bij mij) niet heel gemakkelijk uit de oren.
Ik gebruik ze op de fiets, en daar ook nooit losgekomen, goede ANC en geluid. Heb wel de eartips vervangen voor de Spinfit Omni.vinom schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:42:
+1 voor de Soundcore X20. Daar heb ik al zoveel uren mee hardgelopen. Die zijn er bij mij never nooit uitgevallen, goede fit en prima geluid voor het geld.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 24-11-2025 19:18 ]
Goede vraag. Het doel is ervaringen delen, vragen stellen, problemen oplossen, finetunen, etc. Alles behalve aankoop in de breedste zin van het woord. Voor aankoopadvies hebben we een speciaal forum en voor alles rondom de aankoop zelf en wat daarbij hoort zoals garantie, levering, korting, cashback, enz, hebben we ook specifieke forums.Juancho schreef op maandag 24 november 2025 @ 18:12:
[...]
Ook als ik specifiek geïnteresseerd ben in Tweakers die de Sennheiser Momentum Sport al gebruiken en liefst specifiek met hardlopen? Want wat is anders het doel van dit topic? ;)
Your Friendly Neighborhood Moderator
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq