Ik heb een programma gemaakt dat de gegevens van de slimme meter grafisch weergeeft in een Windows-programma, dat gebruikmaakt van de HomeWizard P1-meter.
Minimale eisen:
- Windows 10/11 (64 bits)
- Slimme meter met software versie (D/E)SMR 4 of hoger, DSMR 2.2 werkt niet goed.
- Zet je API aan, in de Homewizard app ga naar Instellingen > Meter > "jouw meter" en schakel Lokale API in.
Dit is een vervolg programma van "HomeWizard Wi-Fi P1 Meter Windows programma".
Klik op het "Hamburger menu" (drie lijntjes rechts bovenaan) voor meer opties en instellingen.
/f/image/JXovFCVJvkWims6pHHSczi6a.png?f=fotoalbum_large)
Donwload versie 2.0.0
Download link
Download link sourcecode, gemaakt in PureBasic
Als je het programma gebruikt, laat het dan even weten (een duimpje omhoog is ook al goed). Dan weet ik waar ik het voor doe.
Minimale eisen:
- Windows 10/11 (64 bits)
- Slimme meter met software versie (D/E)SMR 4 of hoger, DSMR 2.2 werkt niet goed.
- Zet je API aan, in de Homewizard app ga naar Instellingen > Meter > "jouw meter" en schakel Lokale API in.
Dit is een vervolg programma van "HomeWizard Wi-Fi P1 Meter Windows programma".
Klik op het "Hamburger menu" (drie lijntjes rechts bovenaan) voor meer opties en instellingen.
/f/image/JXovFCVJvkWims6pHHSczi6a.png?f=fotoalbum_large)
Donwload versie 2.0.0
Download link
Download link sourcecode, gemaakt in PureBasic
Als je het programma gebruikt, laat het dan even weten (een duimpje omhoog is ook al goed). Dan weet ik waar ik het voor doe.
[ Voor 82% gewijzigd door Daveth op 14-10-2025 08:44 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Iq8vUvt8QbKmafKlQPaVq73D.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2PeSIJoenLJbbCIkXzLYTw1z.jpg?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/AUAGw7ntrnmM6c1Z10itulYE.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/mIfFkOC7EupJBtx8nmZ9VN6h.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Lhgx6b6WdPhQwIAxxnBPu8tM.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/OSCRJffyZfjoQeAlpy7DAous.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D6egpS7CTZxNbmaDJfkqtaua.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/IhqZ10Q1D6k5VMdDZDlzuji7.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2923zpMOAvM4XKTSBQoMYBsS.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8uy8JxYo5KgfbSxRrX5sNCJY.jpg?f=user_large)