Ik zou die garage eigenlijk hoe dan ook niet vertrouwen. Het komt al niet zo goed over in het forum, maar het belangrijkste, die garage is natuurlijk gewoon compleet partijdig. Ik kan me niet voorstellen dat die hand in eigen boezem gaan steken. Het zal altijd jou schuld zijn.
Ze moeten er eigenlijk gewoon helemaal niet meer aan komen, want zoals iemand eerder volgens mij ook al zei, kunnen ze nu ook de boel saboteren. (of het in ieder geval proberen)
Straks ligt er een hoopje zand in je carter, en ligt het daar aan. (ik zeg maar iets) Beetje overdreven misschien, maar het is niet onmogelijk.
Die motor moet daar weg. De diagnose moet gedaan worden door een onpartijdige garage.
Een goede diagnose is ook veel makkelijker als die persoon het zelf uit elkaar haalt. As het straks helemaal uit elkaar ligt, en er moet iemand anders naar kijken, word het veel lastiger, en is de kans veel groter dat er dingen gemist worden.
Dat zal wat geld kosten, maar anders ben ik bang dat het heel erg lastig word, mocht het een rechtszaak worden. Ik denk dat je er met die garage niet uit gaat komen.
Nog even een kleine aanvulling, dat verhaal van hierboven, over de olie ben ik het in principe wel mee eens, maar ik heb ook wel eens mensen olie voor auto's in de motorfiets zien gooien, dat kan natuurlijk wel rare effecten hebben.
Vandaar dat ik het zo specifiek vroeg.
[
Voor 18% gewijzigd door
WEBGAMING op 15-05-2023 14:56
]