Ik zag dat de reviews inmiddels ook ''mixed'' zijn op Steam dus het verbetert langzaam
Wel goed om te zien. Veel mensen die uit emotie hebben gestemd vorige week gok ik.
Tesla M3LR '21
Tesla M3LR '21
Ja dat was 100% het geval. en opzich kan je er niks van zeggen maar veel van de reviews waren gebasseerd op de servers en niet op de game.London schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:35:
Ik zag dat de reviews inmiddels ook ''mixed'' zijn op Steam dus het verbetert langzaamWel goed om te zien. Veel mensen die uit emotie hebben gestemd vorige week gok ik.
Je kan hem volledig solo spelen. je kan bij het starten van een dungeon o.i.d matchmaking uit zetten en dan ga je er gewoon solo in.Denn90 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:15:
Ik zit te denken om deze game aan te schaffen. Wellicht dat jullie mijn volgende vraag kunnen beantwoorden;
Kan je de game volledig solo spelen? Of is het wel noodzakelijk om met vrienden of “anderen” te spelen? Ik vindt het fijn als ik zelf de vrijheid heb..
Verwijderd
Die dungeon heb ik nog niet vrijgespeeld dus geen idee. Was misschien een rare event oid? Als zoiets bestaat.. Bosses vind ik sowieso leuk om te doen in deze game, je ziet duidelijk wat ze gaan doen.Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:41:
Net zat ik in een run van Repository en holy moly wat was die pittig. Was ook echt een hele grote dungeon. had er 3 events in ofzo.
1 event had ik blijkbaar heroic gemaakt. Er zat een grote orb in het midden en in elke hoek een statue. perongeluk interacte ik met 1 statue dus toen dacht ik heey laat ik die alle 4 eens doen. Vervolgens echt een mega lang gevecht met meerdere bosses en toen kreeg ik de achievement een Heroic event gefinisht te hebben dus denk dat die statues ervoor zorgde hem heroic te maken. want er kwamen uit die statues lightbeams naar die orb toe nadat ik ze gedraaid had.
Wel heel tof. Inmiddels tempest shotgun level 25 en dus ook de laatste Temper erop gedaan.
Blijf het een heeel fijn spel vinden om gewoon lekker een beetje te grinden en je shit te levelen![]()
Samen hangend met een mooie audio design en graphics style die mij bevalt geniet ik hiervan voor 20€![]()
Alhoewel ik iets meer heb uitgegeven(totaal onnodig en raad ik niemand aan
)
Verwijderd
Een wapen gaat inderdaad een stuk sneller. Wel goed dan is het geen nadeel om wapens uit te proberen op een char. De verdeling moeten we nog achter komen.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:18:
Ik vraag mij af hoe de XP verdeling gaat wanneer je dungeons runt.
Mijn Tempest levelt een stuk sneller dan mijn Kyros.
Vraag mij af of dat te beïnvloeden is als ik bijvoorbeeld meer kill met mijn abilities ipv het wapen.
Tempest is nu level 26 en Kyros level 23 en dat terwijl ik Tempest pas een paar levels later had.
Hier kan ik mij niet in vinden. Je maakt keuzes in wat je eerst wilt vrij spelen en daar kom je relatief snel terecht imo. Maar daar kunnen we pas echt over oordelen aan het eind van seizoen 2. Zoals je al aangeeft we hebben de eerste week niet veel kunnen spelen.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:28:
Wel inmiddels 1 puntje van kritiek en daar ben ik blijkbaar niet de enige in want had ook al in de discord wat voorbij zien komen en dat is dat de Reward Tower wat mij betreft veel te langzaam levelt.
Misschien komt het omdat we de eerste week zo weinig konden spelen en het zo voelt alsof we al veel tijd eraan hebben besteed en dat het anders gaat wanneer je wel vanaf een nieuw seizoen gelijk de grind aan gaat. Maar voor nu voelt het heel langzaam.
Ik weet dat je de reward tower niet direct hoeft te completen dat seizoen en je het over een jaar kan afmaken als je dat zou willen maar ik zie het ook niet zitten om per reward tower 2 maanden van intensief spelen er in moet stoppen. Goed dit is feedback die ze ook al hebben gezien dus ik verwacht nog wel dat dit getweakt word.
Het scheelt wel dat het gewoon toegankelijk blijft in ieder geval voor dit seizoen als het niet word aangepast binnen dit seizoen
Hmm misschien ligt het aan de content die ik laatste tijd doe dan ofzo. gisteravond echt hele avond gespeeld en maar 1 tower level er bij gekregen..Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:51:
[...]
Hier kan ik mij niet in vinden. Je maakt keuzes in wat je eerst wilt vrij spelen en daar kom je relatief snel terecht imo. Maar daar kunnen we pas echt over oordelen aan het eind van seizoen 2. Zoals je al aangeeft we hebben de eerste week niet veel kunnen spelen..
____
Wat anders, hoe ga jij met je echoes om? Verkoop je bijna alles tijden het levelen, fuse je veel of weinig? Ik weet nog niet wat het beste is om met mijn voorraad te doen. Ik ben ze voor nu allemaal aan het bewaren tot ik er uit ben.
PSN: Kidjuh
Hoewel het niet helemaal is wat je zoekt omdat je meer de Destiny 2 weg prefereert als ik het zo lees, zijn ze wel bezig met het toevoegen van meer wapens hoor.Kidjuh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:06:
Ben er wel weer op uitgekeken. Ik vind dat je in zo'n (light)-mmo juist de focus moet leggen op drops met specifieke characters en/of stats. Ga niet eindeloos farmen voor dezelfde accessoire waar alleen de stats 2% beter zijn. Dat zijn verwaarloosbare stats. Liever zie ik Weapon drops met random stats en/of ulti's erop waarbij je daadwerkelijk verschil ziet tijdens een run.
Verwijderd
Op dit moment zou ik zeggen dat de verschillende characters die je leuk lijken vrij spelen en de boel levelen de game is. De game/wereld ontdekken en de hele EA rit meemaken. Baby’s eerste stapjes kijken we nu naar.Kidjuh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:06:
Ben er wel weer op uitgekeken. Ik vind dat je in zo'n (light)-mmo juist de focus moet leggen op drops met specifieke characters en/of stats. Ga niet eindeloos farmen voor dezelfde accessoire waar alleen de stats 2% beter zijn. Dat zijn verwaarloosbare stats. Liever zie ik Weapon drops met random stats en/of ulti's erop waarbij je daadwerkelijk verschil ziet tijdens een run.
Verwijderd
Nog niet gedaan dus zal vanavond even kijken. Zelfde sphere of doe je nu misschien hoger?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:19:
@Ricmaniac Ik ben net begonnen met de Pit en heb het idee dat er meer mobs zijn? Verzin ik dit of valt jou het ook op?
Verwijderd
Zelfde. Alsof de groepen groter waren. Maar zoals ik al aangaf kan aan mij liggen.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:19:
[...]
Nog niet gedaan dus zal vanavond even kijken. Zelfde sphere of doe je nu misschien hoger?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2023 19:34 ]
Net even een rondje Pit gedaan op zowel Sphere 2 en Sphere 3 maar heb hetzelfde als jij. voelt echt voller ja.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:33:
[...]
Zelfde. Alsof de groepen groter waren. Maar zoals ik al aangaf kan aan mij liggen.
Hoor het wel van je.
Verwijderd
Goed om te horen van een ander.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:34:
[...]
Net even een rondje Pit gedaan op zowel Sphere 2 en Sphere 3 maar heb hetzelfde als jij. voelt echt voller ja.
Had ook het idee dat ik enemies zag die ik eerder nog niet gezien had maar dat zal eerder toeval zijn omdat ze zulke changes nu niet zomaar doorvoeren denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:11:
[...]
Goed om te horen van een ander.![]()
Had het nog niet waar anders gelezen. Vind het overigens prima wat grotere groepen zolang er maar niet meer groepen bij komen. Het is geen Diablo.
Verwijderd
Mooi, flinke patch. Tegelijk kijk ik niet gek op dat het weer dagen ellende gaat worden met dc's oid.Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 13:52:
Patch notes van de eerste grote client side patch.
https://www.reddit.com/r/..._patch_notes_30_aug_2023/
Ja dat is het eigenlijk ook maar je krijgt van die helper coins en die kan je dus bij Wolf in de town hall inleveren voor materials.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:00:
[...]
Gisteren die helper coin quest gekregen en meteen gedaan. Ik 'hielp' iemand van mijn level met een boss die ik niet eens kende haha. Ik zie het dan ook meer als random queue variant dan daadwerkelijk helpen.
___
[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 30-08-2023 14:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Die moet ik nog waarschijnlijk maar ook die zal ook wel tof zijn. Bazen zijn goed gedaan, je kunt goed zien wat er gaande is en als het mis gaat is het je eigen fout. Love it.Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:30:
Pooh al een half uur bezig met een bepaalde bossfight.spoiler:Wat een ziek gevecht. powerlevel is boven recomended maar krijgen der niet dood. Wel heeel tof.(The First)
Verwijderd
Haha lekker man. Ik had dat op lager level ook met een boss. Met een party lukte het niet omdat je in dat geval dezelfde mobs moest focussen en dat ging niet lekker. Als je op elkaar bent ingespeeld moet dat soort dingen wel lukken lijkt mij. Of was je party goed?Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:10:
Eindelijk heb de boss doodtoch maar solo gedaan nu. Blijkbaar komt het toch gewoon uiteindelijk op jezelf aan
Verwijderd
NiceVerwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:50:
Mail:
"Greetings Wayfinders. It feels great to be able to share the updates we have made in the game! We’re thankful for those of you that have continued on this journey and thank you for the continued support you are showing us on all platforms.
We understand that our Early Access launch could have been better. We are committed to make good for the frustration and for the time you lost when playing.
As of today, the following has been granted to every account that attempted to log in* between 8/17/2023 at 12:00pm CT - 8/25/2023 at 11:59pm CT
A Wayfinder Token to unlock a Wayfinder of your choice
1100 Runesilver
5 Reward Tower Keys
Please allow time for all items to be distributed, if you are missing these rewards after an extended period please reach out to our support.
We hope that you accept this package as a thank you to those that have stuck around and played daily. We also have something special for all you “Waitfinders” later in the year, stay tuned…"
Heel nettjes!
[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 01-09-2023 12:37 ]
Verwijderd
Haha keuzes, keuzes.Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:40:
Nee wacht is toch onnodigik level eerst gewoon wat ik heb dan kan ik altijd zien of ik tegen die tijd genoeg mats heb of zou moeten doorgrinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2023 13:32 ]
Verwijderd
Trouwens, je kunt er toch ook 1 kopen met 1600 silver?Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:40:
Nee wacht is toch onnodigik level eerst gewoon wat ik heb dan kan ik altijd zien of ik tegen die tijd genoeg mats heb of zou moeten doorgrinden.
klopt je kan de keuze maken tussen token, runesilver, craften.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:42:
[...]
Trouwens, je kunt er toch ook 1 kopen met 1600 silver?
Verwijderd
Mijn Tempest ook sinds gisteren. Maar de affinity nog lang niet voor dat wapen. Jij wel?Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:42:
Tempest nu level 30
[Afbeelding]
Nu maar weer verder met die scythe denk ik ;p
Nee dat doe ik ook nog niet. Kost veel te veel gold. Is ook bewust bedoeld als gold sink. Ik doe dat later wel als ik veel meer gold heb. Sowieso speel ik mijn level 30 wapens waarschijnlijk weinig omdat ik alles wil levelen ipv grinden met de level 30 wapens. Dat doe ik pas als de content hoger in power wordt ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:48:
[...]
Mijn Tempest ook sinds gisteren. Maar de affinity nog lang niet voor dat wapen. Jij wel?
Verwijderd
Verwijderd
Gaat lekker haha. Laatst na de patch waren er ook even een paar wapens te koop die nog niet in de game hoorde te zitten. Goed om te weten iig dat ze genoeg klaar hebben liggen.Ricmaniac schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:39:
Lol perongeluk een nieuwe dungeon released XD maarja dan laten ze hem gewoon maar er in
The Hallowed Heart expedition was not intended to be live until a future content patch.
We have decided to leave it in for the time being.
There will be quests for the area in the future that require you to farm and play in that area so don’t get too sick of it now!
If you find any game breaking bugs or issues, it’s because this content is not finished in this build.
Verwijderd
De rng is real in deze game haha. Ik laatst ook met een Wingrave onderdeel, hele dag 0x droppen en een dag erna 2x achter elkaar.Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:26:
Deel gekregen van een Sword Shield weapon![]()
[Afbeelding]
De overige delen kan ik in principe al bijna craften dus misschien wel leuk om voor te gaan![]()
Er komen over (als het goed is) 2 weken 3 nieuwe wapens bij waarvan 1 een 2handed mace. die lijkt me echt mega vet.
Zag iets voorbij komen waar die wapens perongeluk in de store waren en dit hadden ze al binnen een paar minuten gefixt maar toch wat mensen die het was gelukt die wapens te kopen ofzo.
Ik hou me runesilver lekker bij me sowieso. ga het niet aan wapens uitgeven. Vind het juist super leuk er voor te grinden en ze te craften.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2023 18:53 ]
Yeah same here. Ik wacht sowieso op die patch die 1 deze dagen komt voor eindelijk het verkopen van al die accessories enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:53:
Ik dacht laat ik de game weer eens op starten. Eerste dungeon die ik doe: de eerste helft bijna geen mobs en richting het einde crasht de game..
Hop terug in de digitale kast, tot de volgende patch.
Verwijderd
Ik blijf de game ook in de gaten houden. Voor mijn gevoel heb ik er genoeg uren in gestopt met de huidige staat van de game de beurt is nu aan de makers. Viel me we wel tegen in die eerste dungeon een crash..Ricmaniac schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:37:
[...]
Yeah same here. Ik wacht sowieso op die patch die 1 deze dagen komt voor eindelijk het verkopen van al die accessories enzo.
En salvagen van die echoes voor echo dust.
Hou de game wel degelijk in de gaten want het is nog steeds gaaf maar moet gewoon wat meer polisched worden. Denk dat we over een paar maanden een hele andere game hebben dan nu (in a good way ofcourse)
Naja een groot deel van dat probleem schijnt dus die inventory te zijn. vandaar dat ze nu die changes gaan maken met echoe capacity en accessorie capacityVerwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:27:
[...]
Ik blijf de game ook in de gaten houden. Voor mijn gevoel heb ik er genoeg uren in gestopt met de huidige staat van de game de beurt is nu aan de makers. Viel me we wel tegen in die eerste dungeon een crash..
Ze geven aan dat de lage spelersaantallen op het moment niet uitmaakt want daar zijn ze niet mee bezig. Vraag me af hoe ze dan aan genoeg data komen en ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer er wel weer veel spelers zijn. Zal me niets verbazen dat de server issues dan gewoon weer terug komen aangezien je veel spelers nodig hebt om de stabiliteit echt goed te testen.
Ach, we zien het in de toekomst.
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 20-09-2023 09:07 ]
Verwijderd
Stiekem wel blij dat ik de game even op zij kan leggen. De komende tijd komen er een hoop games uit.Ricmaniac schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:06:
[...]
Naja een groot deel van dat probleem schijnt dus die inventory te zijn. vandaar dat ze nu die changes gaan maken met echoe capacity en accessorie capacity
Dus ik heb er wel vertrouwen inmaarja gaan het zien
Ongetwijfeld. Verwacht dat dat de methode is van alle wayfindersVerwijderd schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:31:
Zal die ook in de premium reward tower meteen vrij komen zoals Venom?
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2023 15:34 ]
Ja het is inderdaad in een grindfest. Dat is letterlijk het doel van de game eigenlijk.Valdourian schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:09:
Heb dit spel een tijdje gevolgd en zie nu dat die te koop is voor €18.
Ik ben al ff op zoek naar een nieuw spel om mijn tijd in te steken en mss lijkt dit wel iets maar ik ben bang dat het een puur grindfest is? klopt dit? Of valt dit mee?
Zoals ik het zie, level je je personage en wapens apart? Wat krijg je voor die hogere levels? abilities? meer dmg?
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 29-09-2023 19:55 ]
Ik begrijp wat de bedoeling van het spel is en dat je alles moet verzamelen om wapens ed te maken.Ricmaniac schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:41:
[...]
Ja het is inderdaad in een grindfest. Dat is letterlijk het doel van de game eigenlijk.
Looten > Craften > levelen > looten.
[ Voor 5% gewijzigd door Valdourian op 29-09-2023 21:42 ]
Ik weet niet of je warframe gespeeld hebt? Warframe is een grotere grind dan dit. Dus het is prima te doen. Maar het kan alsnog wel eentonig worden ja want de variatie die er is, is nog niet heel erg uitgebreid.Valdourian schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:40:
[...]
Ik begrijp wat de bedoeling van het spel is en dat je alles moet verzamelen om wapens ed te maken.
Maar er is grinden en grinden
Als je een bepaalde dungeon 100x moet doorlopen voor 10% van een wapen te verzamelen of je doet die dungeon 20x voor een volledig wapen te kunnen maken. Het is beiden grinden maar er zit verschil op.
Ik wil heus grinden voor mats maar het moet een beetje binnen de perken blijven
En zijn er nog andere dingen te doen naast het verzamelen?
Verwijderd
Ook dat moet nog komen.Valdourian schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:22:
Ik ben overhaald en heb de game net gekocht.
Ben al level 4, haha.
Die art style is echt magnifiek!
Zijn er guilds ofzo aanwezig? Want vind daar niet direct iets van. Het blijft tenslotte een MMO..
Verwijderd
Ja gelukkig heb ze die echoes wel weer verhoogd van 300 naar 600 ofzo.Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:53:
Gisteren de game nog eventje opgestart want kreeg er weer zin in. Moest ik iets van 50 accessoires verkopen maar geen idee meer wat goed of niet goed is haha. Heb alles wat grijs was maar verkocht zal wel goed zijn. Na dit spannende moment snel weer uitgelogd.Volgende stap word uitpluizen welke Echo's ik veilig kan omzetten naar dust..
Verwijderd
Haha ja dat is wel een kenmerk van er als eerst bij willen zijn. Vooral lastig omdat er gewoon nog weinig informatie is. Zelfde met builds, weinig te vinden daarover terwijl wanneer je uren en uren grind zou willen weten wat de beste keuzes zijn voor je build.Ricmaniac schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:29:
[...]
Ja gelukkig heb ze die echoes wel weer verhoogd van 300 naar 600 ofzo.
heb heel veel echoes waar ik er meerdere van had destroyed.
Met accessories had ik hetzelfde gedaan. Van de grijze de meeste allemaal verkocht.
Dat is wel zo'n nadeel van de early access spelenJe hebt de game mee gemaakt zonder limieten en dan nu ineens limits daarop voelt als een achteruit gang. terwijl bij full launch de game direct zo is.
Maar opzich heeft het toch geen zin om zo ontiegelijk veel echo's en accessoires bij je te dragen
Ik weet dat je het ergens kan zien maar kan nu even niet uit mijn hoofd zeggen waar. was niet heeel voor de hand liggend volgens mij neeValdourian schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:12:
Kan je ergens terugvinden waar de mats voor wayfinders en wapens te vinden zijn?
Ik zie wel dat je zoveel van x en zoveel van y nodig hebt, maar welke creatures/dungeons geven die?
Ik heb al paar dungeons gedaan en redelijk wat quests en lopen farmen in de highlands maar ik heb nog niets voor een wapen/finder..
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2023 22:22 ]
Dat is inmiddels helemaal weg, althans in mijn laatste speel sessies nergens last van gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:20:
“Our first mid-season patch is live on PC + PlayStation! Take on a new hunt, craft a new weapon, and even earn a new exclusive Gloom Dagger!”
https://www.playwayfinder...of-the-void-available-now
——
Deze week eens kijken hoe het met de laadtijden en dc’s zit.
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 10-10-2023 22:54 ]
Verwijderd
Ja dat is wel een ding, er is zoveel te spelen. Heel fijn dat de premium BP blijft bestaan na aanschaf in Wayfinder.Ricmaniac schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:53:
[...]
Dat is inmiddels helemaal weg, althans in mijn laatste speel sessies nergens last van gehad.
Maar ik heb gewoon zooo veel te spelen momenteelIk wacht wel even tot seizoen 2 voor ik het weer verder op pak denk ik.
Al ga ik wel even spieken naar die nieuwe 2h weapon of ik hem misschien al kan maken want zo'n mace ziet er wel heel dik uit haha
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2023 23:36 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2023 07:50 ]
Verwijderd
Ja. En die weapon en wayfinder xp tokens die we al die tijd gedropt krijgen zijn nu ook te gebruiken. dus extra boostje om ze te levelen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:49:
Het is dus weer een moment om de game te checken. Als ik niet tevreden ben gaat ie net zo makkelijk weer op de plank voor de volgende patch.
Verwijderd
Zag zoiets ja.Ricmaniac schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:18:
[...]
Ja. En die weapon en wayfinder xp tokens die we al die tijd gedropt krijgen zijn nu ook te gebruiken. dus extra boostje om ze te levelen.
Ik wacht op meer content eigenlijk tot ze iets verder zijn met de game. heb er al wel 200 uur inzitten ofzo though.Denn90 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:24:
Het valt mij op dat dit topic verre weg van actief is. Speelt iemand deze game nog?
Ik heb al enige tijd geleden het spel aangeschaft maar nog geen tijd gehad om te spelen. Ik zal vanavond maar eens gaan starten met de game. Heeft iemand nog beginner tips;)?
Verwijderd
Ik speel de game niet momenteel. Wel een paar keer opgestart maar niet meer zo vast weten te houden als in de eerste weken. Ik laat ze de boel eerst even goed verbeteren voor ik terugkeer. De game heeft zat potentie.Denn90 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:24:
Het valt mij op dat dit topic verre weg van actief is. Speelt iemand deze game nog?
Ik heb al enige tijd geleden het spel aangeschaft maar nog geen tijd gehad om te spelen. Ik zal vanavond maar eens gaan starten met de game. Heeft iemand nog beginner tips;)?
[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 27-01-2024 13:46 ]
Verwijderd
Ik snap je punt en het is een "lastige" keus. Je wilt niet veel tijd in een game stoppen waar de stekker eventueel snel uit gaat. Ze zijn er zeer enthousiast over natuurlijk maar je weet het gewoon niet. Aan de andere kant als iedereen besluit om de game niet aan te raken zal de stekker er zeker een keer uit gaan. Ik zou op dit moment de €18 versie kopen en inderdaad binnen 2 uur besluiten of het wat is. Zie je potentie, kun je verder gaan of de game op de plank leggen. Hier ligt ie mooi te rijpen in de kelder.Toonen1988 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:39:
Ik ben aan het twijfelen of ik het zal kopen. Ik hoor diverse positieve reacties en negatieve, maar dat is makkelijk op te lossen om eventueel een refund aan te vragen wanneer ik het spel niet leuk zou vinden.
Maar dat is waar ik niet voor vrees. Ik heb diverse games gesupport waar uiteindelijk de stekker eruit is getrokken waaronder ook early access games.
Wayfinder ziet er leuk uit, ik hoor diverse positieve reacties over de combat. Maar helaas geeft mij het gevoel dat Wayfinder "tijdelijk" een goed aantal spelers heeft, maar een grote drop in de aantal spelers zal krijgen na een X aantal maanden en daardoor de stekker eruit zal worden getrokken.
Helaas is mij dit al een aantal keer overkomen, waardoor ik meer terughoudend ben geworden met het kopen van games of ontwikkelaars te ondersteunen. Wayfinder geeft mij precies hetzelfde gevoel, dat als ik het koop, nog geen week later een bericht verschijnt dat de ontwikkelaar niet de aantal verwachte spelers heeft gekregen en noodgedwongen voelen om de servers te sluiten.
Natuurlijk wordt de game f2p, dus daar kan ik ook op wachten. Maar uiteindelijk zal ik ook DLC's gaan kopen, kijk maar naar The Cycle: Frontier. Regelmatig gespeeld, founders pack gekocht en nog geen jaar later, gesloten. Ik weet niet waarom dit spel mij precies hetzelfde gevoel geeft.
Bedoel, de peak was 24,647 spelers online, nu komen ze niet hoger dan 200 personen online in de laatste 24 uur op Steam.
Heel simpel. gewoon niet kopen als je die 18 euro beter kan gebruiken en lekker gaan spelen met de 1.0 release over een paar maanden wanneer het free to play isToonen1988 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:39:
Ik ben aan het twijfelen of ik het zal kopen. Ik hoor diverse positieve reacties en negatieve, maar dat is makkelijk op te lossen om eventueel een refund aan te vragen wanneer ik het spel niet leuk zou vinden.
Maar dat is waar ik niet voor vrees. Ik heb diverse games gesupport waar uiteindelijk de stekker eruit is getrokken waaronder ook early access games.
Wayfinder ziet er leuk uit, ik hoor diverse positieve reacties over de combat. Maar helaas geeft mij het gevoel dat Wayfinder "tijdelijk" een goed aantal spelers heeft, maar een grote drop in de aantal spelers zal krijgen na een X aantal maanden en daardoor de stekker eruit zal worden getrokken.
Helaas is mij dit al een aantal keer overkomen, waardoor ik meer terughoudend ben geworden met het kopen van games of ontwikkelaars te ondersteunen. Wayfinder geeft mij precies hetzelfde gevoel, dat als ik het koop, nog geen week later een bericht verschijnt dat de ontwikkelaar niet de aantal verwachte spelers heeft gekregen en noodgedwongen voelen om de servers te sluiten.
Natuurlijk wordt de game f2p, dus daar kan ik ook op wachten. Maar uiteindelijk zal ik ook DLC's gaan kopen, kijk maar naar The Cycle: Frontier. Regelmatig gespeeld, founders pack gekocht en nog geen jaar later, gesloten. Ik weet niet waarom dit spel mij precies hetzelfde gevoel geeft.
Bedoel, de peak was 24,647 spelers online, nu komen ze niet hoger dan 200 personen online in de laatste 24 uur op Steam.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2024 10:13 ]
Verwijderd
De hopium is real ja hahaRicmaniac schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:23:
Oh ik geloof er nog steeds wel in hoor. Misschien is het hopiummaar we zijn gewoon nog een heel stuk weg van een 1.0 release en er staat nog steeds veel op de planning.
En ik denk dat zo'n publisher die er uit stapt voor zo'n in principe kleine studio echt wel veel impact heeft. Helemaal gezien zij verantwoordelijk waren voor de inrichting van het infrastructuur enzo waar juist in het begin al die problemen mee waren.
Ik hoop nog steeds op een mooie release voor de toekomstDe gameplay is namelijk chill en relaxt imo. Maar er zijn gewoon zo veel goeie games de laatste tijd uitgekomen wat nog niet het geval was toen deze game in Early Access ging.
[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2024 16:09 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2024 16:32 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq