Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond bezig geweest met het farmen van de Tempest Shotgun.
Begin nu te snappen hoe je dat dus moet doen dat je bij Arsenal kijkt naar je wapen en vervolgens bij details kan je kijken waar je de materials vandaan kan halen. Dus je kan dan heel makkelijk specifiek items farmen.

Ze mogen dat wat mij betreft nog wel iets overzichtelijker / makkelijker zoekbaar maken. maar goed dat het er in ieder geval in zit zodat je niet online alleen maar weer guides moet opzoeken enzo.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 00:10:
[...]

Ja alles is account wide. je speelt meer een account dan dat je een character speelt zeg maar. je kan alles wat je aan hebt weer uit trekken en op een andere wayfinder aan doen etc etc.
Goed om te weten thanks. Had het wel verwacht omdat nieuwe characters vrij spelen een groot onderdeel is maar weet het nooit. Ik blijf dus mooi alle side quests doen die ik tegen kom ook al ga ik traag met de main story. 8)
Vraag me ook af hoe het zit met zaken zoals affinities. Unlock je ze allemaal uiteindelijk op een characters of moet je harde keuzes maken. Hetzelfde voor wapens. Kortom, kun je een characters volledig uitbouwen of verwachten ze dat je niet over een tijdje 10 Silo’s in je account hebt. Hoop het niet. Ik vind het leuk als je 1 characters kan maxen al duurt het een jaar.

Zoveel vragen nog aan het begin haha.

Als ik Discord mag geloven zijn de dc’s etc. nog steeds/weer aanwezig..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2023 09:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:05:
[...]

Goed om te weten thanks. Had het wel verwacht omdat nieuwe characters vrij spelen een groot onderdeel is maar weet het nooit. Ik blijf dus mooi alle side quests doen die ik tegen kom ook al ga ik traag met de main story. 8)

Als ik Discord mag geloven zijn de dc’s etc. nog steeds/weer aanwezig..
Ja ik hou er maar over op ook :P het blijft frustrerend. Ze hebben nu een test patch geupload op hun test servers die het wegschrijven naar de database wat blijkbaar voor veel disconnects zorgt op moet lossen. Naja voordat dat live word gezet en werkt zal het vast weer een deel van de oplossing zijn en verre van volledig.

Dat is het laatste dat ik er over zeg :P ik zie het wel wanneer de game gewoon goed werkt. Gisteravond waren er ook veel mensen die continue DC's kregen zag ik op mijn rechter scherm maar ik zat er vervolgens meerdere uren achter elkaar in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren was mijn ervaring ook top. Vanmorgen leek het ook goed te gaan tot ik de Pit ging doen met een imbuement. Kon opeens alleen nog maar rondlopen maar niets doen. Timed out en hop dc. Doei imbuement. Leuk zo je tower reward voor niks kwijt te raken. Geen idee of imbuements goedkoop zijn om te craften.
Vanavond ga ik eerst online checken wat op dat moment de toestand van de game is want het gaat alle kanten uit.
Ik zat al voorzichtig te denken aan een Founder upgrade.. mooi niet dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet hoe erg de situatie is maar lees ook al soms over items die verdwijnen. Het ergste wat er in zo een game kan gebeuren imo.
Even afwachten hoe het vanavond is maar best kans dat ik de game een paar dagen weg leg en dan de situatie bekijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 10:38:
Gisteren was mijn ervaring ook top. Vanmorgen leek het ook goed te gaan tot ik de Pit ging doen met een imbuement. Kon opeens alleen nog maar rondlopen maar niets doen. Timed out en hop dc. Doei imbuement. Leuk zo je tower reward voor niks kwijt te raken. Geen idee of imbuements goedkoop zijn om te craften.
Vanavond ga ik eerst online checken wat op dat moment de toestand van de game is want het gaat alle kanten uit.
Ik zat al voorzichtig te denken aan een Founder upgrade.. mooi niet dus. :P
Ja ik heb dat dus ook 1 keer gehad maar dat is als we gewoon even normaal kunnen spelen makkelijk te craften en te krijgen. Ik heb van alle imbuments echt 8-10 stuks (behalve greed, dat is de enige die je volgens mij niet kan craften ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ricmaniac maar nu je al wat langer met m speel, hoe bevalt Kyros? :)
Mage types spreken mij altijd wel aan. Volgens mij kan je wayfinders testen in de game, iets wat ik met ieder character eigenlijk wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:42:
@Ricmaniac maar nu je al wat langer met m speel, hoe bevalt Kyros? :)
Mage types spreken mij altijd wel aan. Volgens mij kan je wayfinders testen in de game, iets wat ik met ieder character eigenlijk wil doen.
Kyros is dik, zijn abilties voelen heel goed en hoewel hij een "mage" is heb ik niet per se dat gevoel.
Aangezien je gewoon met melee wapens kan spelen ben je gewoon veel aan het hakken :P

Zijn spells zijn aestetisch wel heel cool. Vooral zijn ult voelt tof.

Inmiddels ook gezien dat je upogrades kan doen op skills en elke skill heeft 3 perks met bonussen/buffs.
Nu heb ik bijv mijn main skill een cooldown reductie van 30%. scheelt best een hoop.

Kan Kyros wel aanraden om te gaan verzamelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 12:01:
[...]

Kyros is dik, zijn abilties voelen heel goed en hoewel hij een "mage" is heb ik niet per se dat gevoel.
Aangezien je gewoon met melee wapens kan spelen ben je gewoon veel aan het hakken :P

Zijn spells zijn aestetisch wel heel cool. Vooral zijn ult voelt tof.

Inmiddels ook gezien dat je upogrades kan doen op skills en elke skill heeft 3 perks met bonussen/buffs.
Nu heb ik bijv mijn main skill een cooldown reductie van 30%. scheelt best een hoop.

Kan Kyros wel aanraden om te gaan verzamelen :)
Klinkt leuk ik moet echt even zoeken waar je wayfinders kunt testen, denk in de shop. Silo is leuk maar ik ben nog op zoek naar mijn favoriet tussen de huidig beschikbare characters. Hopelijk vind ik Kyros niet te leuk want dat gaat mij dan teveel kosten haha. 8)
Venomess kan ook leuk zijn, doet me denken aan Moira uit Overwatch en dat was mijn favoriet in die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:28:
[...]

Klinkt leuk ik moet echt even zoeken waar je wayfinders kunt testen, denk in de shop. Silo is leuk maar ik ben nog op zoek naar mijn favoriet tussen de huidig beschikbare characters. Hopelijk vind ik Kyros niet te leuk want dat gaat mij dan teveel kosten haha. 8)
Venomess kan ook leuk zijn, doet me denken aan Moira uit Overwatch en dat was mijn favoriet in die game.
Oooooh daar heb ik de herkenning vandaan haha nu je het zegt. Geeft moira vibes inderdaad haha :')

Wayfinders testen heb ik niet gezien kan niet. Alleen de eerste 3 in de tutorial maar dan moet je bij het einde van de tutorial op no drukken wat betekend dat je terug naar main menu gaat. Dus af te raden met deze queues. maar eenmaal ingame is het niet te testen.

Je kan Venomess op meerdere manier unlocken he. die zit ook in de Reward tower. Volgens mij moet je 35 sleutels hebben om in de optimale route voor die unlocks al haar parts bij elkaar te sprokkelen. Of je kan haar dus gewoon met luck door drops bij elkaar farmen :P Of uiteraard gewoon met Runesilver.

Uit die hogere packs krijg je ook 1 of een paar Wayfinder tokens. die kan je ook inzetten in de store om direct wayfinders te unlocken. Je kan er dan in de store 1 aanklikken en kan je dus selecteren of je je token of runesilver wilt gebruiken.

Aangezien de game nog lang niet alles ingebouwd heeft en ik totaal nog niet op een punt ben dat ik klaar ben met mijn huidige unlockte heroes grind ik eerst gewoon lekker verder want als ik bijv 3/4 parts heb van 1 vind ik hem zonde om die met een unlock token te unlocken. Die tokens blijven ook eindeloos geldig dus als er straks in season 8 ineens een vette wayfinder komt bijv kan je die alsnog direct unlocken met die token die je al die tijd bewaard hebt :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2023 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:12:
[...]
Wayfinders testen heb ik niet gezien kan niet. Alleen de eerste 3 in de tutorial maar dan moet je bij het einde van de tutorial op no drukken wat betekend dat je terug naar main menu gaat. Dus af te raden met deze queues. maar eenmaal ingame is het niet te testen.
Dat is jammer, zou me niet verbazen dat het in de toekomst wel kan.
Ik ging er dus vanuit dat dat je na het kiezen van je eerste Character die 2 andere later kon pakken. Hebben ze nooit letterlijk gezegd dus dat is mijn fout.
Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:12:
[...]
Uit die hogere packs krijg je ook 1 of een paar Wayfinder tokens. die kan je ook inzetten in de store om direct wayfinders te unlocken. Je kan er dan in de store 1 aanklikken en kan je dus selecteren of je je token of runesilver wilt gebruiken.

Aangezien de game nog lang niet alles ingebouwd heeft en ik totaal nog niet op een punt ben dat ik klaar ben met mijn huidige unlockte heroes grind ik eerst gewoon lekker verder want als ik bijv 3/4 parts heb van 1 vind ik hem zonde om die met een unlock token te unlocken. Die tokens blijven ook eindeloos geldig dus als er straks in season 8 ineens een vette wayfinder komt bijv kan je die alsnog direct unlocken met die token die je al die tijd bewaard hebt :P
Die tokens zijn inderdaad leuk om heel lang te bewaren.
Ik heb nog wat zitten kijken naar de verschillende wayfinders. Venomess en Kyros ben ik nu het meest nieuwsgierig naar. Venomess zou inderdaad snel te regelen moeten zijn. Wingrave leek me ook wat maar 2 abilities zijn Defense, kan wat suf zijn solo.
Eerst maar regelmatig kunnen inloggen zonder dc’s de komende tijd en dan kijk ik wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:48:

Wingrave leek me ook wat maar 2 abilities zijn Defense, kan wat suf zijn solo.
.
Wingrave lijkt mij ook leuk. Die defensive abilities zorgen juist voor veel survivability. Ik denk eigenlijk dat hij juist 1 van de sterkste is.

Zijn ult skill is zo'n dome waarbij je dus geen damage kan krijgen zolang jij en je team er in staat. Ook als de boss op je aan het inhakken is doet het niks zolang die dome up is :) en jij wel volgas op hem in meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk helemaal niets van de zogenaamde snellere queue waar ze het over hadden. Hij is tevens niet veel lager dan gisteren. Ik lees ook nog steeds veel van mensen en dc’s. Dan kan er van alles gebeuren op de achtergrond maar de spelers ervaring is nog steeds hetzelfde op deze manier.
Dit is echt niet goed. Er komt een moment dat mensen denken: boeiend ik probeer het niet eens meer.
Tot zover mijn inlog avontuur van deze avond. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:09:
Ik merk helemaal niets van de zogenaamde snellere queue waar ze het over hadden. Hij is tevens niet veel lager dan gisteren. Ik lees ook nog steeds veel van mensen en dc’s. Dan kan er van alles gebeuren op de achtergrond maar de spelers ervaring is nog steeds hetzelfde op deze manier.
Dit is echt niet goed. Er komt een moment dat mensen denken: boeiend ik probeer het niet eens meer.
Tot zover mijn inlog avontuur van deze avond. 8)
yup gaat langzamer dan gisteren toen de queue "fixed"was

Edit: kom er op terug denk ik want zit nu nog maar op 1700 en net zat ik op 11k rond 18:15

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2023 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 18:37:
[...]

yup gaat langzamer dan gisteren toen de queue "fixed"was

Edit: kom er op terug denk ik want zit nu nog maar op 1700 en net zat ik op 11k rond 18:15
Dat is veel sneller dan bij mij. Misschien ps5 Steam verschil al zou dat niet moeten uitmaken. Vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:03:
[...]

Dat is veel sneller dan bij mij. Misschien ps5 Steam verschil al zou dat niet moeten uitmaken. Vaag.
hmm misschien ben ik dan in de war en was ik al wel om 6 uur naar boven gelopen om mijzelf in de queue te zetten XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:09:
[...]

hmm misschien ben ik dan in de war en was ik al wel om 6 uur naar boven gelopen om mijzelf in de queue te zetten XD
Haha dat kan ook nog inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net de trial of the lingering voor het eerst gedaan. Was ook weer leuk om te doen. Op een of andere manier weten ze de goede snaar te raken met al die dingen.
Als nou die ****** server ellende eens over is. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 19:24:
Net de trial of the lingering voor het eerst gedaan. Was ook weer leuk om te doen. Op een of andere manier weten ze de goede snaar te raken met al die dingen.
Als nou die ****** server ellende eens over is. :P
Die ben ik nu achter elkaar aan het farmen voor hoge kans op Royal Nexus of zoiets... die heb ik nodig voor mijn tempest shotgun onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog alleen 1 treasure goblin en 2 van die slime pearls.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D5oNU_LsblIZM3jnQ2KqaOuT6cs=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ju6Cw5R1juyxhA01atiX5Vkg.png?f=fotoalbum_large

Dan heb ik alle shotgun onderdelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cftn4TUKjfHyrLAQ2l8yZ9vJRcI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tZEhkmjQV8emGxs3IhUdUVlw.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ricmaniac Lekker man! Die Shotgun wilde ik ook grinden tot zojuist: Error, gekicked.
Dat was Wayfinder weer voor vandaag. Zucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Uurtje geleden ook de tempest gecraft. Schiet lekker weg, maar wel even snel levelen.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:16:
Uurtje geleden ook de tempest gecraft. Schiet lekker weg, maar wel even snel levelen.
Nice ! ik heb de pearls inmiddels. nu nog die treasure golbin zoeken.

Wel net deze gedropt gekregen van die grote slime boss naast zo'n ichor pearl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XZuMSbQY_p3ABy44CkukrGocs-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WolwAJCJRz6HltneHm9v6VeX.png?f=user_large

onderdeel voor een part van Wingrave :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QNFp2xNrcBFQs0VS981wuQWZxA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7QOcSGXwRLU2pu86co9CS64W.png?f=user_large

Yay finally .. duurde lang joh die laatste material :P heb echt 12 of 13 dungeons gedaan voor ik ineens een treasure goblin tegen kwam. daarvoor kwam ik ze regelmatig tegen maar zocht ik er niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat super jumpen heb ik trouwens ook helemaal onder controle in principe :P lukt nu ook vaak in dungeons en dan schiet ik echt vooruit vergeleken met andere mensen XD die denken vast: Jezus wat is HC Kyros snel .. maar ligt dus niet daar aan haha

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 22-08-2023 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ook even Venomess geprobeerd en die speelt ook heeel erg fijn. Denk dat ik haar nu een beetje ga levelen :P Straks vind ik haar nog leuker dan HC kyros

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AMGSeCXglb3jl9BUHgPUyZ24Owg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4jdIv2deXswj8yq8hPVX9BWj.png?f=fotoalbum_large

Nog steeds niet gekicked het is een wonder haha. gewoon al 4 uur aan het spelen. En zal nu stoppen met spammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 23:34:
Nu ook even Venomess geprobeerd en die speelt ook heeel erg fijn. Denk dat ik haar nu een beetje ga levelen :P Straks vind ik haar nog leuker dan HC kyros

[Afbeelding]

Nog steeds niet gekicked het is een wonder haha. gewoon al 4 uur aan het spelen. En zal nu stoppen met spammen :P
Venomess met Tempest lijkt me ook wel wat. Krijg je haar nou meteen met de premium tower of bedoelen ze dat je door die 20 keys de mats voor haar kan bereiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 08:56:
[...]

Venomess met Tempest lijkt me ook wel wat. Krijg je haar nou meteen met de premium tower of bedoelen ze dat je door die 20 keys de mats voor haar kan bereiken?
Ja premium tower geeft je direct access tot venomess.

Maar je krijgt ook de onderdelen uit de reward tower.
Dus die kan je bewaren om straks wanneer dat prestige systeem er in zit kan je van haar gelijk een +1 maken als je hem af maakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XWdruOWwJyJLziNoJR1uC98T2ZI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LGTYM2e2P5HwC7DlA6KVYwvo.png?f=user_large

Even van uitgaan dat de andere 2 delen die ik mis ook nog in de tower zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2023 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Als ik de screenshots zie dan jeukt het toch ook om hem te kopen.

Maar ben wat afwachtend met de inlog tijden, geen zin om uren in de wachtrij te zitten.

En heb nog FF 16 liggen en baldurs gate 3 in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:21:

Maar ben wat afwachtend met de inlog tijden, geen zin om uren in de wachtrij te zitten.

Dan zou ik eerst FF16 uitspelen en dan met BG3 beginnen als je dat nog wilt doen.. BG3 ben je nog wel effe mee bezig .. is misschien F2P uit van Wayfinder als je klaar bent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:24:
[...]

Dan zou ik eerst FF16 uitspelen en dan met BG3 beginnen als je dat nog wilt doen.. BG3 ben je nog wel effe mee bezig .. is misschien F2P uit van Wayfinder als je klaar bent 8)7
Haha waarschijnlijk is die tegen dan inderdaad al F2P ;)

Buiten City skyline 2 komt er dit jaar niets uit dak zeg dat wil ik op release.

Moest het log in niet zo een probleem zijn had ik deze wel al gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieren89 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 09:21:

Even afwachten lijkt mij ook het beste. Ik heb momenteel geen interesse in FF16 of BG3 en ben Diablo 4 moe dus de keus was een stuk makkelijker. Tevens keek ik al vanaf het begin uit na deze game. Als dat allemaal niet het geval, gewoon wachten imo alleen al vanwege het inlog drama.
Maar als de game het doet is het zwaar genieten hier. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 10:01:
[...]

Even afwachten lijkt mij ook het beste. Ik heb momenteel geen interesse in FF16 of BG3 en ben Diablo 4 moe dus de keus was een stuk makkelijker. Tevens keek ik al vanaf het begin uit na deze game. Als dat allemaal niet het geval, gewoon wachten imo alleen al vanwege het inlog drama.
Maar als de game het doet is het zwaar genieten hier. :)
De game sprak me ook al aan van het begin dat ik hier de post zag :D

Maar ga het zeker in het oog houden als het inlog drama verbeterd is dan komt deze er waarschijnlijk toch nog sneller. Zeker als tussen door om is te spelen van de zware rpg dat BG 3 is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen weer mijn uurtje Wayfinder gehad. De queue was laag, 1500 ongeveer. Kan allerlei oorzaken hebben dus trek geen conclusies. ;)

Ik merk dat mijn aim beter aan het worden is en Silo speelt toch echt wel lekker, zeker nu ik al zijn abilities heb. Ben bezig met de mats aan het farmen voor de tempest want die wil ik ook checken.
Wat is die targeted loot lekker zeg! Door deze game besef ik nog meer dat Diablo 4 bepaalde eigenschappen heeft die speler onvriendelijk zijn. Net zoals de tower/battlepass die altijd blijft bestaan na aanschaf, dat wil ik eigenlijk nooit meer anders zien. Het (enige :P ) sterke punt wat Halo Infinite ook al had.
Voor de Warframe speler zal dit allemaal wel gewoon zijn maar ik ben blij met wat deze game doet.

Als de de boel blijft verbeteren wil ik upgraden naar Awakened pack en Venomess even checken. Ik vind Silo momenteel steeds leuker worden dus kans dat ik het alsnog bij hem houd.

Vanavond weer endgame: queue tijdens prime time. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:12:
Vanmorgen weer mijn uurtje Wayfinder gehad. De queue was laag, 1500 ongeveer. Kan allerlei oorzaken hebben dus trek geen conclusies. ;)

Ik merk dat mijn aim beter aan het worden is en Silo speelt toch echt wel lekker, zeker nu ik al zijn abilities heb. Ben bezig met de mats aan het farmen voor de tempest want die wil ik ook checken.
Wat is die targeted loot lekker zeg! Door deze game besef ik nog meer dat Diablo 4 bepaalde eigenschappen heeft die speler onvriendelijk zijn. Net zoals de tower/battlepass die altijd blijft bestaan na aanschaf, dat wil ik eigenlijk nooit meer anders zien. Het (enige :P ) sterke punt wat Halo Infinite ook al had.
Voor de Warframe speler zal dit allemaal wel gewoon zijn maar ik ben blij met wat deze game doet.

Als de de boel blijft verbeteren wil ik upgraden naar Awakened pack en Venomess even checken. Ik vind Silo momenteel steeds leuker worden dus kans dat ik het alsnog bij hem houd.

Vanavond weer endgame: queue tijdens prime time. 8)
Ja denk dat er een flink aantal is die het gewoon even heeft opgegeven :P of de kleine fixes die ze doen beginnen een beetje te helpen. Vanochtend namelijk nog geen DC meer gehad sinds 9 uur.

Inderdaad dat targeted farming is heel fijn . Maar kan soms ook tegenwerken hoor. ik heb bijv undercroft denk ik in total nu 20 keer achter elkaar gerunt :P maargoed is me eigen schuld kan ook wat anders doen natuurlijk.

Het is nu ook nog wat dichter op elkaar omdat er nog meer content gaat komen in de komende 6 maanden en dan de mats iets meer verspreid worden dacht ik te hebben meegekregen,

Sowieso tof om te weten dat ze aan de grootste open zone werken die voor F2P nog uit moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voeg me trouwens maar toe ingame :D misschien kunnen we eens samen spelen haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1O7Y4caBseva7Id_Asctqo376VU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YewExIywBeM1e12WqsjdcVOI.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:16:
Het is nu ook nog wat dichter op elkaar omdat er nog meer content gaat komen in de komende 6 maanden en dan de mats iets meer verspreid worden dacht ik te hebben meegekregen,

Sowieso tof om te weten dat ze aan de grootste open zone werken die voor F2P nog uit moet komen.
Goed dat de open wereld ook blijft uitbreiden. Als ze genoeg spelers vast houden en hun plannen uitvoeren kan dit over een jaar of 2 een echte mmo genoemd worden. Ik vind het leuk om allemaal mee te maken vanaf het begin. Nu is er al meer dan genoeg te doen door alle upgrades, tower en als je andere Wayfinders wilt checken. Teven niets overweldigend juist omdat het EA is.
Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 12:48:
Voeg me trouwens maar toe ingame :D misschien kunnen we eens samen spelen haha

[Afbeelding]
Momenteel speel ik PS5 met cross-play en iedere vorm van chat uitgeschakeld om zoveel mogelijk ellende te voorkomen.
Als de server problemen voorbij zijn komt de pc versie ook in huis. Samen knallen moet dus sowieso goed komen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze skill nu level 3. heb ik ineens een stuk meer survivability :) werkt nog best wel goed die heal daarvan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Odf5fmhDToDjzMTnSj-w3hs04rA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/65eQk1ojGP4QZdM5NwRVB8eS.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:01:
Deze skill nu level 3. heb ik ineens een stuk meer survivability :) werkt nog best wel goed die heal daarvan :)

[Afbeelding]
Ik heb pas 1 skill 1x een upgrade gegeven.. of ik doe iets verkeerd of ik moet gewoon door levelen.
____
Ik vraag me trouwens het volgende af: Stel ik koop de pc versie erbij maar koppel het account nog niet aan mijn PlayStation account. Vervolgens speel ik de tutorial en kies een Wayfinder, en koppel daarna de 2 accounts pas. Zal ik dan 2 Wayfinders hebben ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Ik heb pas 1 skill 1x een upgrade gegeven.. of ik doe iets verkeerd of ik moet gewoon door levelen.
is gebasseerd op level idd. elke X levels krijg je upgrade puntje.

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 23-08-2023 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:05:
[...]

Ik vraag me trouwens het volgende af: Stel ik koop de pc versie erbij maar koppel het account nog niet aan mijn PlayStation account. Vervolgens speel ik de tutorial en kies een Wayfinder, en koppel daarna de 2 accounts pas. Zal ik dan 2 Wayfinders hebben ipv 1.
Hele goeie vraag! best interessant. weet alleen niet of je het moet riskeren straks gaat het fout ofzo die merge en ben je ineens shit kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu niet achter de ps5 om zelf te checken maar als het goed is zijn de queues een stuk korter en sneller nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:09:
Ik zit nu niet achter de ps5 om zelf te checken maar als het goed is zijn de queues een stuk korter en sneller nu.
zou best kunnen. zit er in ieder geval gewoon in toen ik ff ging douchen en met me vriendin kletsen.. ineens kwam ik boven zat ik er in. maar nog geen DC gehad. maar sws niet echt meer laatste 2 dagen voor mij dus weet niet wat het is.

Zou top zijn he als het goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good Afternoon and GREAT NEWS EVERYONE!

The software upgrade we have been working on have passed all testing and have already been deployed to active players! We will be purging a small percentage of players from the outdated servers, but all new players will be loading into the new and improved database servers.

This upgrade will allow us to push significant improvements to server capacity and take huge chunks out of the log in queue.

We have also rolled out a client side update (Please close Wayfinder and update your game) which will address many of the missing Founder Pack item bugs, Reward Tower Item claiming, numerous crashes, and quest progression blocking bugs.

Additionally we have implemented a Queue Resume feature for players who disconnect in queue or receive an error at the front of the queue, they will have their position saved and they will return to that position as soon as rejoining!

We are going to continue to push CCU limits this afternoon with the continuous goal of defeating the QQRaidBoss once and for all.

This is a huge win and we cant wait for everyone to start entering Evenor in unprecedented levels!

TL;DR
Increased Server capacity is live
Increased stability across the board
Founder’s Pack and Reward Tower redemption fixes (update your client!)
Bug fixes (see # Patch notes)
Queue Resume feature to save your place in line if you disconnect from Queue is live!
Queue Skip Grace period if disconnected from in game is on track for tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Ziet er naar uit dat ze het gefixt hebben.. Ben benieuwd.

Edit: Terwijl ik dit typte werd ik eruit geknikkerd, maar eens testen hoe die Q speed nu is dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Kidjuh op 23-08-2023 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:36:
Ziet er naar uit dat ze het gefixt hebben.. Ben benieuwd.

Edit: Terwijl ik dit typte werd ik eruit geknikkerd, maar eens testen hoe die Q speed nu is dan.
Misschien zat jij dus op zo'n oude database server. Maar denk niet dat alle disconnects voorbij zijn. Maar denk wel dat het helpt. Ze hebben ook dus die Grace period nu toegevoegd voor queue. En morgen doen ze de grace period voor als je ingame een kick krijgt zeggen ze. Ben benieuwd wat er dan gebeurd als je terug komt. Of je in de dungeon terug komt of gewoon in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
Queue gaat heel rap. Echter heel veel mensen krijgen nu een error en komen de game niet meer in (ik ook niet). It never stops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat ze nog even lekker stoeien dan test ik morgen de boel. Een half uurtje queue icm grace periode en ik ben tevreden zo in de eerste weken.
Ideaal zou natuurlijk zijn, inloggen en hop spelen maar. Stap voor stap laten we maar zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Queue gaat nu inderdaad echt mega snel maarja dat zal vast gepaard gaan met kicks inderdaad waarom zou het anders zo rap gaan :P

Idd matchmakingtimeout error voor vele. ikzelf nu ook.

Naja goed kan ik even mijn battlepass in een andere game verder grinden XD test ik dit vanavond of morgen wel weer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wayfinders vrijspelen, Via Reddit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jR_XAV5OUInmyNm7kdWlWsL3X4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bTTxIuVJa5TCeYdnwJQNdC3q.jpg?f=fotoalbum_large
https://www.reddit.com/r/...e_farming_the_wayfinders/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is wat je nodig hebt om een Wayfinder te maken en hoe je er aan komt haha.
Verder nog niet mee bezig geweest maar lijkt me handig. Al vind ik het nu vooral verwarrend overkomen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2023 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bieren89
Heb het toch gekocht net 8min en zat in het spel . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieren89 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 22:53:
Heb het toch gekocht net 8min en zat in het spel . :)
Welkom bij de club. 8)

Dat is snel 8 minuten! Als dat zo blijft en morgen de grace periode er boven op komt is dat top. Groot verschil met die anderhalf uur wat het was. :)

Belangrijk: denk goed na welk character je kiest na de tutorial want dat verander je niet eventjes daarna.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2023 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Verwijderd schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:00:
[...]

Welkom bij de club. 8)

Dat is snel 8 minuten! Als dat zo blijft en morgen de grace periode er boven op komt is dat top. Groot verschil met die anderhalf uur wat het was. :)

Belangrijk: denk goed na welk character je kiest na de tutorial want dat verander je niet eventjes daarna.
Ben voor Windsor gegaan was het char dat me al van het begin aansprak. :)

Net uit de tutorial. Normaal dat het laadscherm daarbij lang duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bieren89 schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:06:
[...]

Ben voor Windsor gegaan was het char dat me al van het begin aansprak. :)

Net uit de tutorial. Normaal dat het laadscherm daarbij lang duurt?
Lees het vaker op Discord. Korte queue maar lange laadtijden. Ik denk dat we het beste even wachten op de client side patch. Zou snel moeten komen. Ik zie het morgen allemaal wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben het server-alerts bericht wat aangepast:

“We will also be rolling out a client side update (Please close Wayfinder and update your game) which will address many of the missing Founder Pack item bugs, Reward Tower Item claiming, numerous crashes, and quest progression blocking bugs. We will announce when it goes live and when you should restart your client.”

Verwijderd

Nu maar hopen dat de spelersaantallen niet omhoog schiet met dit goede nieuws. :P
Als het lukt ga ik straks de queue checken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2023 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
Gisteren toch een uurtje gespeeld. Wel 1x moeten afsluiten omdat ik niet uit de dungeon geraakte op het einde. Maar queue was dan weer maar een paar minuten.

Wel de matchmaking uitgezet eerste dungeon dat ik deed direct een lvl 10 in men party :p.

Maar het is wel een tof spel :D
Bieren89 schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:31:
Gisteren toch een uurtje gespeeld. Wel 1x moeten afsluiten omdat ik niet uit de dungeon geraakte op het einde. Maar queue was dan weer maar een paar minuten.

Wel de matchmaking uitgezet eerste dungeon dat ik deed direct een lvl 10 in men party :p.

Maar het is wel een tof spel :D
ja dat was ht probleem gisteren met de dungeons. Ik had dat 3 keer achter elkaar toen heb ik het opgegeven.

Op de discord weinig mensen die nog met die error komen dus mogelijk "fixed" of de capaciteit is nog niet zo vol. queue was ook maar onder de 50 net. dus die queue kan je wel zeggen dat ze het gefixt hebben.. Hopelijk lukt het ze vandaag die grace period voor de game in te bouwen dan zijn de meeste problemen redelijk goed getackeld qua connectivity. Denk wel dat de queue dan langer gaat duren want iedereen die uit de game disconnect o.i.d kan dan direct terug in de game komen en houd die positie tijdelijk bezet.

Verder buiten de server drama om gaat het wel lekker bij mij :)
HC Kyros level 20 en inmiddels ook al wat echoes geupgrade. Heb nu 1400 power. Die Tempest shotgun blijft erg goed. Maar zodra die 30 is wissel ik denk ik toch naar een andere omdat ik hou van het levelen van alles :P

Ga nu voornamelijk focussen op quests. zowel sidequests als mainquest. schijnt best veel XP achter sidequests te zitten en ook weer andere unlocks.

• Bieren89
Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:47:
[...]

ja dat was ht probleem gisteren met de dungeons. Ik had dat 3 keer achter elkaar toen heb ik het opgegeven.

Op de discord weinig mensen die nog met die error komen dus mogelijk "fixed" of de capaciteit is nog niet zo vol. queue was ook maar onder de 50 net. dus die queue kan je wel zeggen dat ze het gefixt hebben.. Hopelijk lukt het ze vandaag die grace period voor de game in te bouwen dan zijn de meeste problemen redelijk goed getackeld qua connectivity. Denk wel dat de queue dan langer gaat duren want iedereen die uit de game disconnect o.i.d kan dan direct terug in de game komen en houd die positie tijdelijk bezet.

Verder buiten de server drama om gaat het wel lekker bij mij :)
HC Kyros level 20 en inmiddels ook al wat echoes geupgrade. Heb nu 1400 power. Die Tempest shotgun blijft erg goed. Maar zodra die 30 is wissel ik denk ik toch naar een andere omdat ik hou van het levelen van alles :P

Ga nu voornamelijk focussen op quests. zowel sidequests als mainquest. schijnt best veel XP achter sidequests te zitten en ook weer andere unlocks.
Ik moet het hele upgrade systeem nog ontdekken. Gisteren wel ne windgrave gezien met een 2h en die zag er wel :9~ uit.

• Kidjuh
Iemand al een goede website met guides. Waar moet ik bijvoorbeeld op focussen met Silo + Tempest. Crit / Weapon / Break power... Mij nog niet duidelijk.

Kidjuh schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:37:
Iemand al een goede website met guides. Waar moet ik bijvoorbeeld op focussen met Silo + Tempest. Crit / Weapon / Break power... Mij nog niet duidelijk.
Nee ook nog geen goeie site kunnen vinden maar het is ook niet zo zwart-wit als veel games.

De game is bedoeld om heel veel vrijheid te hebben in manier van spelen.

voorbeeld: De signature weapon van Venomess is die rifle. Maar als jij daggers met haar gebruikt is je attack speed zo veel sneller dat je veel vaker en meer je poison proct op enemies. Wanneer jij dan vol gas ability power stackt doet jij poison erg veel damage. Daar pas je dan ook al je echoes op aan voor zowel je zelf als je weapon. EN als je dus zo'n ability focussed melee character bent wil je ook misschien weer andere affinity points gebruiken.(die zijn nu helaas nog niet te resetten maar is wel al in founder season 2 bedoeld volgens mij)

Met windgrave is ook zo'n mooi voorbeeld. Je hebt de mogelijkheid om een echte supportive wingrave te spelen wat de dev die ik gister sprak Windagger noemde :P Als je datzelfde wat ik net met venomess uitleg op wingrave doet kan je hem als een soort healer/support bouwen omdat zijn melee attacks hem en nearby party member healen en je met daggers hele snelle attackspeed hebt kan dit continue healen. Dat was zijn persoonlijke leukste build.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat er niet echt een vaste route is wat je "hoort" te doen.
gisteren zei die dev ook van: De wayfinders die wij uitbrengen komen uit met een signature weapon maar ht is hoeft helemaal niet zo te zijn dat het per se het beste wapen is voor die character in alle situaties. Soms werken die wapens ook op andere characters. En hetzelfde geld voor de craftable weapons. Het is niet bedoeld als "Die legendary weapon is het best dus de rest is inrelevant"

Nou neemt dat natuurlijk niet weg dat er gewoon een website kan zijn waar mensen alsnog die builds op zetten :P maar het is heel vrij en vergt een beetje anders naar de game kijken.

Wat ik persoonlijk wel merk is dat ik gewoon voornamelijk als Kyros Weapon Power , Max health en Ability power stack. en dat zorgt voor veel power maargoed dat is dan ook een mage character die goed scaled met ability power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curapica
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 12-09 15:40
Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:21:
[...]

Nee ook nog geen goeie site kunnen vinden maar het is ook niet zo zwart-wit als veel games.

De game is bedoeld om heel veel vrijheid te hebben in manier van spelen.

voorbeeld: De signature weapon van Venomess is die rifle. Maar als jij daggers met haar gebruikt is je attack speed zo veel sneller dat je veel vaker en meer je poison proct op enemies. Wanneer jij dan vol gas ability power stackt doet jij poison erg veel damage. Daar pas je dan ook al je echoes op aan voor zowel je zelf als je weapon. EN als je dus zo'n ability focussed melee character bent wil je ook misschien weer andere affinity points gebruiken.(die zijn nu helaas nog niet te resetten maar is wel al in founder season 2 bedoeld volgens mij)

Met windgrave is ook zo'n mooi voorbeeld. Je hebt de mogelijkheid om een echte supportive wingrave te spelen wat de dev die ik gister sprak Windagger noemde :P Als je datzelfde wat ik net met venomess uitleg op wingrave doet kan je hem als een soort healer/support bouwen omdat zijn melee attacks hem en nearby party member healen en je met daggers hele snelle attackspeed hebt kan dit continue healen. Dat was zijn persoonlijke leukste build.

Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat er niet echt een vaste route is wat je "hoort" te doen.
gisteren zei die dev ook van: De wayfinders die wij uitbrengen komen uit met een signature weapon maar ht is hoeft helemaal niet zo te zijn dat het per se het beste wapen is voor die character in alle situaties. Soms werken die wapens ook op andere characters. En hetzelfde geld voor de craftable weapons. Het is niet bedoeld als "Die legendary weapon is het best dus de rest is inrelevant"

Nou neemt dat natuurlijk niet weg dat er gewoon een website kan zijn waar mensen alsnog die builds op zetten :P maar het is heel vrij en vergt een beetje anders naar de game kijken.
Er zal helaas altijd een meta build zijn, ongeacht hoe vrij alles is om te gaan en staan.
Maar dit zelf uitzoeken vind ik altijd het leukste om te doen en spelen wat ik zelf leuk vind ipv een guide opzoeken en in feite iemand anders zijn character/game te spelen.

Dat gezegd te hebben... Hoe makkelijk is het om te respeccen? Kun je on the go telkens je build aanpassen of kost dit veel resouces?

Heb de game zelf nog niet en wacht er nog even mee ivm alle server issues. Hoop dus dat deze wel snel opgelost worden, zou graag willen dat deze game een groot succes wordt _/-\o_

Verwijderd

Positie in queue: 20
Hah dat is wel heel lekker!
Curapica schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:53:
[...]

Er zal helaas altijd een meta build zijn, ongeacht hoe vrij alles is om te gaan en staan.
Maar dit zelf uitzoeken vind ik altijd het leukste om te doen en spelen wat ik zelf leuk vind ipv een guide opzoeken en in feite iemand anders zijn character/game te spelen.

Dat gezegd te hebben... Hoe makkelijk is het om te respeccen? Kun je on the go telkens je build aanpassen of kost dit veel resouces?

Heb de game zelf nog niet en wacht er nog even mee ivm alle server issues. Hoop dus dat deze wel snel opgelost worden, zou graag willen dat deze game een groot succes wordt _/-\o_
Ja goed om nog even te wachten hoor. Ik heb inmiddels al wel heel veel uren speelplezier gehad gelukkig.

gaat elke dag een beetje beter en vandaag hebben heel weinig mensen nog DC's gehad en de queue is continue lekker kort. Maar het is nog niet helemaal gefixt. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat als het weer drukker is.

Meta is inderdaad altijd aanwezig maar dat zal bij deze game veel minder van toepassing is. In Warframe (weet niet of je daar bekend mee bent) speel je ook bijna niet de meta omdat het doel niet is dat je met je allersterkste build alles continue afmaakt :P

Nou dat gezegd te hebben zal dat wel zo zijn denk ik wanneer ze straks raids introduceren. Ik kan zo voor me zien dat je de raid niet doet voor de XP maar puur bedoeld is voor speciale resources ofzo. Heel erg benieuwd hoe dat gaat zijn. Maar ik verwacht dat dat pas over een jaar ofzo komt.

Verwijderd

Inderdaad goed om nog even te wachten. Het gaat de goede kant uit maar zal me niets verbazen dat de aankomende patch zomaar de boel in de war kan gooien. Het weekend wordt een goede test wanneer meer mensen spelen.
Nu een paar dungeons achter elkaar kunnen doen via de helper queue. dat is ook wel tof . dan help je andere gewoon en krijg je helper coins die je weer kan inruilen voor materials (weet nog niet wat)

Maar kwam net dus via die queue in een dungeon die ik zelf nog niet unlocked had. lijkt echt een mega dungeon ofzo. heel goot bos

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8G_tQ4UroDX4z8kVvlMxAvZp0AM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VcYdSkkxcXTnWp9q7Q7Uo2g4.png?f=fotoalbum_large

Linksboven nog helemaal niet discovered in de dungeon.

Inmiddels een steam patch. de game is wel weer heel instabiel hoor sinds gisteravond. Vandaag was het overdag vrij goed las ik op discord maar nu het avond is weer heel veel DC's nadat je een dungeon klaar hebt. Gelukkig is de queue snel maarja dat is mede omdat er zo veel kicks zijn denk ik.

Nu weekendje zandvoort en dan hoop ik dat het dinsdag beter is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 21:56:
Inmiddels een steam patch. de game is wel weer heel instabiel hoor sinds gisteravond. Vandaag was het overdag vrij goed las ik op discord maar nu het avond is weer heel veel DC's nadat je een dungeon klaar hebt. Gelukkig is de queue snel maarja dat is mede omdat er zo veel kicks zijn denk ik.

Nu weekendje zandvoort en dan hoop ik dat het dinsdag beter is :P
Patch is ook binnen op de ps5. Met de queue even gecheckt en die was weer kort net zoals gister morgen. Ga ik niet te enthousiast over doen want dat zegt niet veel over de avond. :P
De laadtijden zijn nu ook veel sneller dan gisteren. Hopelijk gaan we stabiel het weekend in..
Wat speelt Venomess leuk trouwens! Leuker dan verwacht. Als mijn Aim het soms laat af weten tikken iig de dots door. 8) Haar standaard wapen lijkt ook prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan dat ik het nu pas merk of de patch heeft het toegevoegd: er is lichte auto aim met controller. Perfect.
Tempest eindelijk kunnen maken want die verdomde loot goblins wilde niet verschijnen. :P Die Shotgun vanavond testen op Venom en Silo.

Als de boel werkt blijft het een heerlijke game. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2023 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:16:
Het kan dat ik het nu pas merk of de patch heeft het toegevoegd: er is lichte auto aim met controller. Perfect.
Tempest eindelijk kunnen maken want die verdomde loot goblins wilde niet verschijnen. :P Die Shotgun vanavond testen op Venom en Silo.

Als de boel werkt blijft het een heerlijke game. :9
Nice! goed opletten op die vulnerable marks op je enemies als die verschijnen. Dan krijg je die charges om vervolgens je special weapon ability te gebruiken en die is zooo sterk. echt een bosskiller ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:18:
[...]

Nice! goed opletten op die vulnerable marks op je enemies als die verschijnen. Dan krijg je die charges om vervolgens je special weapon ability te gebruiken en die is zooo sterk. echt een bosskiller ook.
Klopt ja dat geeft flinke klappen. Weet trouwens niet of auto Aim daar ook naar toe gaat, vermoed ik niet maar ga ik testen.

Heb je een favo character momenteel? Hoe is je ervaring met Venom inclusief Tempest?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:41:
[...]

Klopt ja dat geeft flinke klappen. Weet trouwens niet of auto Aim daar ook naar toe gaat, vermoed ik niet maar ga ik testen.

Heb je een favo character momenteel? Hoe is je ervaring met Venom inclusief Tempest?
Nee heb geen favoriet eigenlijk. Speel nog steeds HC Kyros maar eigenlijk gewoon omdat ik nu zoiets heb van die wil ik eerst naar 30 levelen.. en dan pak ik gewoon een 2e :P Venomess vind ik echt heel cool. Maar Kyros ook gewoon.

Ik hou meer van de game dan dat het mij uit maakt wat voor soort character ik speel. omdat ik gewoon vaak zal wisselen.

Ik ga nu eerst Kyros afmaken, dan Venomess en dan Silo.. en verwacht dat voordat ik met hun klaar ben al wel genoeg mats heb gegrind om 1 van de andere te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:50:
[...]

Nee heb geen favoriet eigenlijk. Speel nog steeds HC Kyros maar eigenlijk gewoon omdat ik nu zoiets heb van die wil ik eerst naar 30 levelen.. en dan pak ik gewoon een 2e :P Venomess vind ik echt heel cool. Maar Kyros ook gewoon.

Ik hou meer van de game dan dat het mij uit maakt wat voor soort character ik speel. omdat ik gewoon vaak zal wisselen.

Ik ga nu eerst Kyros afmaken, dan Venomess en dan Silo.. en verwacht dat voordat ik met hun klaar ben al wel genoeg mats heb gegrind om 1 van de andere te maken :P
Hah ja zo een game is het. Je hele account is je character. Toch heb ik een voorkeur die regelmatig kan wisselen. Ik kan een behoorlijke altoholic zijn en daar word je niet voor afgestraft in deze game. Heerlijk om al je items te kunnen wisselen. Wapens blijk je uiteindelijk volledig te kunnen levelen in alle 3 de paden (infinity oid) dus je kunt een wapen niet ‘verpesten’ als het goed is. Bruikbaar dus op al je characters.

I like it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee eigenlijk het enige waar je op moet letten is dat je voor nu nog je affinity niet kan resetten. die punten die je spendeert staan vast. Maar is wel confirmed dat dat er aan komt.

Tevens is het dus mooi om je echoes te upgraden maar wat je er ook mee doet is dat ze meer kosten om te equipen. Dus wanneer je dan een character van low level er bij pakt kan je niet direct diezelfde echoes bijv aan.

Maargoed zie niet waarom dat een probleem zou zijn want dan prop je er gewoon andere echoes in :P maar als je 1 speciale hebt is het misschien iets waar iemand rekening mee wilt houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja affinity ben ik dan ook voorzichtiger mee.
Wat ik misschien nog wel het mooiste vind met al die items in deze game is dat je tassen niet vol raken. Nog niets verkocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie vooral inhoudelijk reacties over de game op Discord. Weinig server drama dus. Ben benieuwd waar we aan toe zijn als Amerika achter de game kruipt.
__

@Ricmaniac Merk jij ook een groot verschil in frame pacing of fps in de open wereld tov dungeons? Het is prima te doen maar kan veel soepeler.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2023 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:23

ResuCigam

BOFH

Wat is nou de toetsen combinatie voor die super jump (PC, geen controller)?

We do what we must because we can.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:58:

@Ricmaniac Merk jij ook een groot verschil in frame pacing of fps in de open wereld tov dungeons? Het is prima te doen maar kan veel soepeler.
Nee prima op mijn pc maar ik heb ook wel een high end rig.
ResuCigam schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:05:
Wat is nou de toetsen combinatie voor die super jump (PC, geen controller)?
Jump > dash > jump jump > dash > jump jump.

Eigenlijk elke keer dat je dasht moet je het doen vlak voordat je de grond raakt.

Want als je in de lucht dasht zak je naar de grond en wanneer je dan jumpt het moment dat je de grond raakt krijg je een gouden gloed en spring je met heel veel momentum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oké mijn uitleg is helemaal kut volgens mij 😅 zijn nog steeds mega veel mensen die er blijkbaar niet van af weten. Ik ben meestal de enige die het doet als ik met randoms gequeued bent.

Ff filmpje voor je opgezocht

YouTube: SUPER Jump in Wayfinder! How To Super DASH Hop Combo | Wayfinder Mov...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik nog niet meegemaakt, queue 22 op dit tijdstip. Helemaal top. Nu checken hoe het met de dc’s en laadtijden zit. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

1 dc tot nu toe gehad en de laadtijden zijn soms wat lang maar niet te erg.
Tempest knalt heel lekker! De superjump lukt mij ook inmiddels, met een controller.
Later op de vanavond nog even spelen en kijken wat de queue doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice nu krijg ik vet zin om te spelen :p maar moet wachten tot maandag haha. Nou laten we hopen dat dan alle DC’s er uit zijn 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 20:46:
Nice nu krijg ik vet zin om te spelen :p maar moet wachten tot maandag haha. Nou laten we hopen dat dan alle DC’s er uit zijn 😝
Haha erge game he. ;)
Ik heb Sir_Snarf nog gevraagd of er plannen zijn om met timers te komen in de dungeons. Ik heb daar namelijk een gigantische hekel aan, 1 van de redenen dat ik WoW dungeons niet meer leuk vind.
Hij zei, Nope! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

”**Server/queues issues greatly improved + Compensation**

We are incredibly relieved to announce that our various server related issues have been addressed allowing players to play almost instantly with essentially no queue!

The team has been working non-stop this past week to address the __#1 player concern - Server stability and queue wait times.__ While we continue to make various network optimizations behind the scenes, we are excited to start turning our focus to the main goal of our Early Access period, making improvement to the game, its systems, player balance and bug squashing.

If you tried to play Wayfinder earlier this week and were discouraged by lengthy queues and connectivity issues, we humbly invite you back.

The player compensation packages will be announced next week. This will be granted to all players who had previously played the game whether you had no issue getting into the game or left due to a long queue or server problem.

To everyone who has had a chance to get significant game time, we are incredibly grateful for all the kind words of support, positive reviews for the game, and especially thankful to those who have updated their Steam reviews now that the problems have been addressed.

Additionally we are excited to announce a live in person event we are hosting on September 3rd in Seattle Washington during PAX West. **This is a free limited ticket-only event featuring meet and greets with dev team members + voice talent, food and drinks, fun activities and more. ****Full Details and Sign up at <#1144713918023999608> !**

We are ready to get this journey started with a solid foundation under our feet and assure you Wayfinder is here to stay. We cant wait to see all of the faces of returning and new players into the world of Evenor, and as always, we are humble and grateful for your insane level of support.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas een aantal dc’s gehad en kwam er daarna 10x niet meteen in ofzo. Maar hé de queue is kort! Haha
Baal maar niet dat je het weekend niet kunt spelen @Ricmaniac. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 11:34:
Ik heb pas een aantal dc’s gehad en kwam er daarna 10x niet meteen in ofzo. Maar hé de queue is kort! Haha
Baal maar niet dat je het weekend niet kunt spelen @Ricmaniac. ;)
Haha goedzo :P maar moet zeggen dat ik wel zin heb maandag weer te spelen hoor

Die DC's blijven toch wel mega jammer he. Vooral dat ze het nu na 10 dagen ofzo nog steeds niet gefixt hebben.

Inmiddels al een nieuwe character gemaind? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 21:00:
[...]

Haha goedzo :P maar moet zeggen dat ik wel zin heb maandag weer te spelen hoor

Die DC's blijven toch wel mega jammer he. Vooral dat ze het nu na 10 dagen ofzo nog steeds niet gefixt hebben.

Inmiddels al een nieuwe character gemaind? :P
Ik heb het nog niet zo erg meegemaakt als vandaag. Ze zijn bezig met een hotfix die nog steeds “soon” komt. De queue is opgelost dus dat is mooi. Ik zie het morgen wel weer.
Silo is nog steeds mijn main. :P Zeker nu met de Tempest is het genieten. Venom is ook leuk maar probeer eventjes bij 1 te blijven. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal antwoorden van Sir_Snarf tijdens een AMA gisteren op Discord:

"We’ve gotten a lot of great feedback. We do have patch 1 kinda locked and loaded and right now I do feel there are a few things we could possibly add to that patch or hotfix that we’ve seen come up in the community. All in all though the feedback has been good and it’ll be on us to be reactive, it’s just hard to be incredibly reactive due to consoles and cert times."

"The first patch is going to be smaller with some fixes and balance, then in the future it’ll be larger patches. Again due to cert reasons we won’t be able to release smaller patches fast. The exception to this is if something is obviously game breakingly broken."

"Part 1 of the awakening system will be next season, F2P will have Part 2."

Een reactie op een vraag met een verwijzing naar Warframe:

"Except we aren’t warframe, that game is designed for speed and to rush through your objective. Ours is about exploration of dungeons with friends, it’s why we have the bar at the top of Lost Zones, it’s to encourage exploring and finding secrets."

En dat is maar goed ook imo, genoeg games die op snelheid focussen. Goede keus om een andere richting in te gaan en iets dat de 'oudere' mmorpg speler ook meer zal aanspreken denk ik zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2023 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We zijn weer back baby ! :D op naar level 30 :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zag dat de reviews inmiddels ook ''mixed'' zijn op Steam dus het verbetert langzaam :D Wel goed om te zien. Veel mensen die uit emotie hebben gestemd vorige week gok ik.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 19:35:
Ik zag dat de reviews inmiddels ook ''mixed'' zijn op Steam dus het verbetert langzaam :D Wel goed om te zien. Veel mensen die uit emotie hebben gestemd vorige week gok ik.
Ja dat was 100% het geval. en opzich kan je er niks van zeggen maar veel van de reviews waren gebasseerd op de servers en niet op de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ik kan over mijn huidige speel sessie niks opmerken though. queue was er niet. loadingscreens zijn heel snel en geen DC's gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-08 22:13
Ik zit te denken om deze game aan te schaffen. Wellicht dat jullie mijn volgende vraag kunnen beantwoorden;

Kan je de game volledig solo spelen? Of is het wel noodzakelijk om met vrienden of “anderen” te spelen? Ik vindt het fijn als ik zelf de vrijheid heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denn90 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:15:
Ik zit te denken om deze game aan te schaffen. Wellicht dat jullie mijn volgende vraag kunnen beantwoorden;

Kan je de game volledig solo spelen? Of is het wel noodzakelijk om met vrienden of “anderen” te spelen? Ik vindt het fijn als ik zelf de vrijheid heb..
Je kan hem volledig solo spelen. je kan bij het starten van een dungeon o.i.d matchmaking uit zetten en dan ga je er gewoon solo in.

Ik speel ook voornamelijk veel solo. Straks als de game full release heeft dan komen er dus ook raids en mijn verwachting is dat dat wel in groepen moet maar is nog niet zo veel over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net zat ik in een run van Repository en holy moly wat was die pittig. Was ook echt een hele grote dungeon. had er 3 events in ofzo.

1 event had ik blijkbaar heroic gemaakt. Er zat een grote orb in het midden en in elke hoek een statue. perongeluk interacte ik met 1 statue dus toen dacht ik heey laat ik die alle 4 eens doen. Vervolgens echt een mega lang gevecht met meerdere bosses en toen kreeg ik de achievement een Heroic event gefinisht te hebben dus denk dat die statues ervoor zorgde hem heroic te maken. want er kwamen uit die statues lightbeams naar die orb toe nadat ik ze gedraaid had.

Wel heel tof. Inmiddels tempest shotgun level 25 en dus ook de laatste Temper erop gedaan.

Blijf het een heeel fijn spel vinden om gewoon lekker een beetje te grinden en je shit te levelen :D
Samen hangend met een mooie audio design en graphics style die mij bevalt geniet ik hiervan voor 20€ <3

Alhoewel ik iets meer heb uitgegeven 8)7 (totaal onnodig en raad ik niemand aan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 20:41:
Net zat ik in een run van Repository en holy moly wat was die pittig. Was ook echt een hele grote dungeon. had er 3 events in ofzo.

1 event had ik blijkbaar heroic gemaakt. Er zat een grote orb in het midden en in elke hoek een statue. perongeluk interacte ik met 1 statue dus toen dacht ik heey laat ik die alle 4 eens doen. Vervolgens echt een mega lang gevecht met meerdere bosses en toen kreeg ik de achievement een Heroic event gefinisht te hebben dus denk dat die statues ervoor zorgde hem heroic te maken. want er kwamen uit die statues lightbeams naar die orb toe nadat ik ze gedraaid had.

Wel heel tof. Inmiddels tempest shotgun level 25 en dus ook de laatste Temper erop gedaan.

Blijf het een heeel fijn spel vinden om gewoon lekker een beetje te grinden en je shit te levelen :D
Samen hangend met een mooie audio design en graphics style die mij bevalt geniet ik hiervan voor 20€ <3

Alhoewel ik iets meer heb uitgegeven 8)7 (totaal onnodig en raad ik niemand aan :P)
Die dungeon heb ik nog niet vrijgespeeld dus geen idee. Was misschien een rare event oid? Als zoiets bestaat.. Bosses vind ik sowieso leuk om te doen in deze game, je ziet duidelijk wat ze gaan doen.
Ook ik heb de Tempest z’n laatste temper gegeven vandaag en wat knalt dat ding toch lekker.
Op het gebied van stats focus ik momenteel op WP en crit power. Silo heeft al genoeg crit met zijn abilities en mastery die ik heb gekozen.

En ja het is zeker een heel fijn spel haha. Nog steeds iedere dag dat ik ‘m opstart geniet ik er van. Ook al hebben sommige de indruk dat het een magere early acces is door de server ellende, dat is absoluut niet het geval. Je kunt je nu al heel veel uren vermaken en ze gaan regelmatig updaten. Als je nu een aantal characters wilt levelen, wapens etc. dan ben je echt wel even zoet.

Vandaag nog geen dc’s gehad.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste