Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij af hoe de XP verdeling gaat wanneer je dungeons runt.

Mijn Tempest levelt een stuk sneller dan mijn Kyros.
Vraag mij af of dat te beïnvloeden is als ik bijvoorbeeld meer kill met mijn abilities ipv het wapen.

Tempest is nu level 26 en Kyros level 23 en dat terwijl ik Tempest pas een paar levels later had.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel inmiddels 1 puntje van kritiek en daar ben ik blijkbaar niet de enige in want had ook al in de discord wat voorbij zien komen en dat is dat de Reward Tower wat mij betreft veel te langzaam levelt.

Misschien komt het omdat we de eerste week zo weinig konden spelen en het zo voelt alsof we al veel tijd eraan hebben besteed en dat het anders gaat wanneer je wel vanaf een nieuw seizoen gelijk de grind aan gaat. Maar voor nu voelt het heel langzaam.

Ik weet dat je de reward tower niet direct hoeft te completen dat seizoen en je het over een jaar kan afmaken als je dat zou willen maar ik zie het ook niet zitten om per reward tower 2 maanden van intensief spelen er in moet stoppen. Goed dit is feedback die ze ook al hebben gezien dus ik verwacht nog wel dat dit getweakt word.

Het scheelt wel dat het gewoon toegankelijk blijft in ieder geval voor dit seizoen als het niet word aangepast binnen dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol Sir snarf had op een video gereageerd van een "secret boss" in wayfinder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDrmNDToIs9fk-gVoBePURz8OZM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9DNBMfu6P4Iz0zjBEsveslyf.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:18:
Ik vraag mij af hoe de XP verdeling gaat wanneer je dungeons runt.

Mijn Tempest levelt een stuk sneller dan mijn Kyros.
Vraag mij af of dat te beïnvloeden is als ik bijvoorbeeld meer kill met mijn abilities ipv het wapen.

Tempest is nu level 26 en Kyros level 23 en dat terwijl ik Tempest pas een paar levels later had.
Een wapen gaat inderdaad een stuk sneller. Wel goed dan is het geen nadeel om wapens uit te proberen op een char. De verdeling moeten we nog achter komen.
Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:28:
Wel inmiddels 1 puntje van kritiek en daar ben ik blijkbaar niet de enige in want had ook al in de discord wat voorbij zien komen en dat is dat de Reward Tower wat mij betreft veel te langzaam levelt.

Misschien komt het omdat we de eerste week zo weinig konden spelen en het zo voelt alsof we al veel tijd eraan hebben besteed en dat het anders gaat wanneer je wel vanaf een nieuw seizoen gelijk de grind aan gaat. Maar voor nu voelt het heel langzaam.

Ik weet dat je de reward tower niet direct hoeft te completen dat seizoen en je het over een jaar kan afmaken als je dat zou willen maar ik zie het ook niet zitten om per reward tower 2 maanden van intensief spelen er in moet stoppen. Goed dit is feedback die ze ook al hebben gezien dus ik verwacht nog wel dat dit getweakt word.

Het scheelt wel dat het gewoon toegankelijk blijft in ieder geval voor dit seizoen als het niet word aangepast binnen dit seizoen :P
Hier kan ik mij niet in vinden. Je maakt keuzes in wat je eerst wilt vrij spelen en daar kom je relatief snel terecht imo. Maar daar kunnen we pas echt over oordelen aan het eind van seizoen 2. Zoals je al aangeeft we hebben de eerste week niet veel kunnen spelen. :) Al mag het altijd sneller natuurlijk, af is af. ;)
Ik betrap me wel weer op aparte keuzen overigens: wanneer ik belangrijke mats kan vrij spelen kies ik toch voor die ene tafel voor in mijn huis waar ik verder niks aan heb haha.
____

Wat anders, hoe ga jij met je echoes om? Verkoop je bijna alles tijden het levelen, fuse je veel of weinig? Ik weet nog niet wat het beste is om met mijn voorraad te doen. Ik ben ze voor nu allemaal aan het bewaren tot ik er uit ben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 09:51:
[...]

Hier kan ik mij niet in vinden. Je maakt keuzes in wat je eerst wilt vrij spelen en daar kom je relatief snel terecht imo. Maar daar kunnen we pas echt over oordelen aan het eind van seizoen 2. Zoals je al aangeeft we hebben de eerste week niet veel kunnen spelen. :).
____

Wat anders, hoe ga jij met je echoes om? Verkoop je bijna alles tijden het levelen, fuse je veel of weinig? Ik weet nog niet wat het beste is om met mijn voorraad te doen. Ik ben ze voor nu allemaal aan het bewaren tot ik er uit ben. :P
Hmm misschien ligt het aan de content die ik laatste tijd doe dan ofzo. gisteravond echt hele avond gespeeld en maar 1 tower level er bij gekregen..

gezien er 100 tiers zijn en +- 90 dagen in een seizoen moet je veel dagen meer dan 1 tower level halen om de tower "optijd" af te krijgen. Vind ik te lang. is niks casuals aan. mensen die wel casual zijn zitten dan straks met 4 onafgemaakte reward towers. en volgens mij werd het zo gemaakt dat je kiest welke je levelt. niet alle 4 tegelijk. Maargoed we zien dat wel. voor nu nog geen directe zorg :P

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb nog helemaal niets verkocht. ik heb die bug zoals (ik dacht zelfs iedereen, maar gezien je vraag denk ik het niet :P) dat ik niks kan verkopen. Alles wat duurder is dan 100 gold werkt niet om te verkopen. Is een known issue. Dus ben mega blij dat je unlimited bagspace hebt :P

Ik heb er eigenlijk nog heel weinig mee gedaan. heb 3 echoes ofzo die ik infused heb mat 1-2 leveltjes maar verder zit alles gewoon onaangeraakt in mijn bag. Soms ga ik ze wel even langs om te zien of ik goeie dingen er bij gekregen heb en het kan aanpassen als ik power over heb zeg maar.

Zo kwam ik er achter dat mijn weapon echt 60 energy ofzo ongebruikt had. dus toen alle echoes er uit gehaald en nieuwe er in gedaan om het een beetje te maximaliseren. Maar ik upgrade nog niets omdat ik een beetje bang ben om fouten te maken haha. zou zonde zijn.

Wanneer het wel allemaal werkt gebruik ik alsnog denk ik liever die echoes om ze te infusen dan dat ik ze verkoop voor gold. Je hebt nu wel het risico waar ze van op de hoogte zijn en naar kijken dat je een echo infused waardoor die meer kost om te dragen dan dat je character aan kan.

Voorbeeld: Je hebt 150 capaciteit en daardoor 3 echoes aan van 50 energy.. of hoe dat ook heet. Dan kan je ze infuses waardoor ze sterker worden. maar als je er dan 1 af doet kan je hem ineens niet terug aan doen omdat je dan over die 150 capaciteit heen zou gaan. dit is dus een known issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Ben er wel weer op uitgekeken. Ik vind dat je in zo'n (light)-mmo juist de focus moet leggen op drops met specifieke characters en/of stats. Ga niet eindeloos farmen voor dezelfde accessoire waar alleen de stats 2% beter zijn. Dat zijn verwaarloosbare stats. Liever zie ik Weapon drops met random stats en/of ulti's erop waarbij je daadwerkelijk verschil ziet tijdens een run.

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:06:
Ben er wel weer op uitgekeken. Ik vind dat je in zo'n (light)-mmo juist de focus moet leggen op drops met specifieke characters en/of stats. Ga niet eindeloos farmen voor dezelfde accessoire waar alleen de stats 2% beter zijn. Dat zijn verwaarloosbare stats. Liever zie ik Weapon drops met random stats en/of ulti's erop waarbij je daadwerkelijk verschil ziet tijdens een run.
Hoewel het niet helemaal is wat je zoekt omdat je meer de Destiny 2 weg prefereert als ik het zo lees, zijn ze wel bezig met het toevoegen van meer wapens hoor.

We’ll also be releasing multiple weapons both at the start and throughout the season to introduce new and interesting ways to play.

Maar het blijft in principe wel hetzelfde werken waarbij je de materials farmt en het wapen maakt. Je zal niet gauw het wapen rechtstreeks gedropt krijgen nee. Daar is het niet de game voor.

Maar helemaal prima toch, dan kan je kijken of het over X maanden nog wat is geworden en anders jammer, niet elke game is voor iedereen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kidjuh schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 13:06:
Op dit moment zou ik zeggen dat de verschillende characters die je leuk lijken vrij spelen en de boel levelen de game is. De game/wereld ontdekken en de hele EA rit meemaken. Baby’s eerste stapjes kijken we nu naar. ;)
Persoonlijk vind ik het geweldig om de hele weg mee te maken maar de basis trekt mij dan ook nu al. De makers lijken een visie te hebben die ik zoek in een nieuwe (main)game. Kan me goed voorstellen dat als je dat niet hebt het allemaal wat tegenvalt en beter kunt wachten. En dat zal gelden voor de meeste mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ricmaniac Ik ben net begonnen met de Pit en heb het idee dat er meer mobs zijn? Verzin ik dit of valt jou het ook op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 18:19:
@Ricmaniac Ik ben net begonnen met de Pit en heb het idee dat er meer mobs zijn? Verzin ik dit of valt jou het ook op?
Nog niet gedaan dus zal vanavond even kijken. Zelfde sphere of doe je nu misschien hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:19:
[...]

Nog niet gedaan dus zal vanavond even kijken. Zelfde sphere of doe je nu misschien hoger?
Zelfde. Alsof de groepen groter waren. Maar zoals ik al aangaf kan aan mij liggen. ;)
Hoor het wel van je. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2023 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:33:
[...]

Zelfde. Alsof de groepen groter waren. Maar zoals ik al aangaf kan aan mij liggen. ;)
Hoor het wel van je. :)
Net even een rondje Pit gedaan op zowel Sphere 2 en Sphere 3 maar heb hetzelfde als jij. voelt echt voller ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 23:34:
[...]

Net even een rondje Pit gedaan op zowel Sphere 2 en Sphere 3 maar heb hetzelfde als jij. voelt echt voller ja.
Goed om te horen van een ander. ;)
Had het nog niet waar anders gelezen. Vind het overigens prima wat grotere groepen zolang er maar niet meer groepen bij komen. Het is geen Diablo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 09:11:
[...]

Goed om te horen van een ander. ;)
Had het nog niet waar anders gelezen. Vind het overigens prima wat grotere groepen zolang er maar niet meer groepen bij komen. Het is geen Diablo. :P
Had ook het idee dat ik enemies zag die ik eerder nog niet gezien had maar dat zal eerder toeval zijn omdat ze zulke changes nu niet zomaar doorvoeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, flinke patch. Tegelijk kijk ik niet gek op dat het weer dagen ellende gaat worden met dc's oid. :P We gaan het zien.
Gisteren die helper coin quest gekregen en meteen gedaan. Ik 'hielp' iemand van mijn level met een boss die ik niet eens kende haha. Ik zie het dan ook meer als random queue variant dan daadwerkelijk helpen. ;)
___

Ik speel momenteel nog met de Tempest op Silo en dat gaat gewoon prima natuurlijk maar begin me wel af te vragen of een sneller wapen niet beter is voor Silo aangezien zijn crit kans goed zit met de juiste build keuzes. Na de Tempest maar eens testen. Dat wapen van Venom zou ook lekker kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 14:00:
[...]

Gisteren die helper coin quest gekregen en meteen gedaan. Ik 'hielp' iemand van mijn level met een boss die ik niet eens kende haha. Ik zie het dan ook meer als random queue variant dan daadwerkelijk helpen. ;)
___
Ja dat is het eigenlijk ook maar je krijgt van die helper coins en die kan je dus bij Wolf in de town hall inleveren voor materials.

[ Voor 31% gewijzigd door Ricmaniac op 30-08-2023 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de eerste dungeon een kick en na 10x opnieuw inloggen of zo kwam ik de game pas weer in. Ik wacht wel op de patch. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pooh al een half uur bezig met een bepaalde bossfight.
spoiler:
(The First)
Wat een ziek gevecht. powerlevel is boven recomended maar krijgen der niet dood. Wel heeel tof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:30:
Pooh al een half uur bezig met een bepaalde bossfight.
spoiler:
(The First)
Wat een ziek gevecht. powerlevel is boven recomended maar krijgen der niet dood. Wel heeel tof.
Die moet ik nog waarschijnlijk maar ook die zal ook wel tof zijn. Bazen zijn goed gedaan, je kunt goed zien wat er gaande is en als het mis gaat is het je eigen fout. Love it.

Ik heb nog op mob density zitten letten en het lijkt random en flink te verschillen, grotere verschillen dan vorige week. Vandaag na de patch had ik zelfs een aantal ruimtes in een dungeon waarin geen mobs waren terwijl ze er voorheen altijd zaten. Bug of onderdeel van de randomness dat is de grote vraag. :P
Game draaide goed trouwens en geen DC gehad na de patch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zou mooi zijn als dat nu eens helemaal gefixt is ja zodat je weet dat je gewoon lekker door kan spelen :P

Die boss is idd wel goed en best leuk zoals je zegt goed te zien wat je moet dodgen maar vervolgens het probleem om het daadwerkelijk te dodgen :D

Jeez die boss blijft zooo moeilijk ouwe ! ik kan hem maar niet killen haha. Moet 1550 power hebben maar ik zit op 1640. :P wil niet eerst iets anders doen. wil hem gewoon killen haha. Geeft me elden ring vibes om een boss te battelen die zo moeilijk is

De DC's en connection issues zijn bij mij idd helemaal verdwenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk heb de boss dood :P toch maar solo gedaan nu. Blijkbaar komt het toch gewoon uiteindelijk op jezelf aan :+

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 22:10:
Eindelijk heb de boss dood :P toch maar solo gedaan nu. Blijkbaar komt het toch gewoon uiteindelijk op jezelf aan :+
Haha lekker man. Ik had dat op lager level ook met een boss. Met een party lukte het niet omdat je in dat geval dezelfde mobs moest focussen en dat ging niet lekker. Als je op elkaar bent ingespeeld moet dat soort dingen wel lukken lijkt mij. Of was je party goed?

Dat het allemaal ook ‘prima’ solo gaat vind ik een groot pluspunt van de game. Fine tunen tussen solo of party zal vast op volle gang zijn tijdens EA. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mail:

"Greetings Wayfinders. It feels great to be able to share the updates we have made in the game! We’re thankful for those of you that have continued on this journey and thank you for the continued support you are showing us on all platforms.

We understand that our Early Access launch could have been better. We are committed to make good for the frustration and for the time you lost when playing.

As of today, the following has been granted to every account that attempted to log in* between 8/17/2023 at 12:00pm CT - 8/25/2023 at 11:59pm CT

A Wayfinder Token to unlock a Wayfinder of your choice
1100 Runesilver
5 Reward Tower Keys
Please allow time for all items to be distributed, if you are missing these rewards after an extended period please reach out to our support.

We hope that you accept this package as a thank you to those that have stuck around and played daily. We also have something special for all you “Waitfinders” later in the year, stay tuned…"

Heel nettjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 08:50:
Mail:

"Greetings Wayfinders. It feels great to be able to share the updates we have made in the game! We’re thankful for those of you that have continued on this journey and thank you for the continued support you are showing us on all platforms.

We understand that our Early Access launch could have been better. We are committed to make good for the frustration and for the time you lost when playing.

As of today, the following has been granted to every account that attempted to log in* between 8/17/2023 at 12:00pm CT - 8/25/2023 at 11:59pm CT

A Wayfinder Token to unlock a Wayfinder of your choice
1100 Runesilver
5 Reward Tower Keys
Please allow time for all items to be distributed, if you are missing these rewards after an extended period please reach out to our support.

We hope that you accept this package as a thank you to those that have stuck around and played daily. We also have something special for all you “Waitfinders” later in the year, stay tuned…"

Heel nettjes!
Nice :) mooie compensatie voor iets wat niet had gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xc_BY5dod3jxyczoEuZ6a-xfI7w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BT7gbbMGk1yODq5p4j9hcns0.png?f=user_large

Heb ze ontvangen :)

Met die exalted pack die ik heb maakt dat nu 4 wayfinder tokens :P misschien dat ik er toch maar 1tje gewoon gebruik. 3 voor de toekomst.

[ Voor 25% gewijzigd door Ricmaniac op 01-09-2023 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee wacht is toch onnodig :P ik level eerst gewoon wat ik heb dan kan ik altijd zien of ik tegen die tijd genoeg mats heb of zou moeten doorgrinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:40:
Nee wacht is toch onnodig :P ik level eerst gewoon wat ik heb dan kan ik altijd zien of ik tegen die tijd genoeg mats heb of zou moeten doorgrinden.
Haha keuzes, keuzes.
Ik had inmiddels wel gedacht een Wingrave of zo vrij gespeeld te hebben. Niet dus. Het is niet makkelijk te zien hoe je aan de mats komt wat de wapen dealer beter doet. Geen groot probleem overigens want ik vind Silo heerlijk met z’n Tempest.

Als ze zo doorgaan ga ik misschien ook voor Exalted ook als is het belachelijk duur. De game bevalt me gewoon zo goed. Ik wil nog wel zien hoe de updates verder lopen en of de roadmap geen uitstelmap is. Wat ik niet verwacht overigens.
Als ze zo doorgaan zie ik mij deze game jaren spelen. Hopelijk gaan meer mensen spelen want dat is nodig voor een lang gezond bestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2023 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:40:
Trouwens, je kunt er toch ook 1 kopen met 1600 silver?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tempest nu level 30 :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hegl0H_LfaYBrQ7AeoKUKAU82bU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8rzlb0Q6qiSbK1zr7BwCAXXf.png?f=user_large

Nu maar weer verder met die scythe denk ik ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:42:
[...]

Trouwens, je kunt er toch ook 1 kopen met 1600 silver?
klopt je kan de keuze maken tussen token, runesilver, craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:42:
Tempest nu level 30 :)

[Afbeelding]

Nu maar weer verder met die scythe denk ik ;p
Mijn Tempest ook sinds gisteren. Maar de affinity nog lang niet voor dat wapen. Jij wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:48:
[...]

Mijn Tempest ook sinds gisteren. Maar de affinity nog lang niet voor dat wapen. Jij wel?
Nee dat doe ik ook nog niet. Kost veel te veel gold. Is ook bewust bedoeld als gold sink. Ik doe dat later wel als ik veel meer gold heb. Sowieso speel ik mijn level 30 wapens waarschijnlijk weinig omdat ik alles wil levelen ipv grinden met de level 30 wapens. Dat doe ik pas als de content hoger in power wordt ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is ie weer hoor, de connection timed out… kom er dit keer wel meteen weer in dat scheelt.

M’n Tempest level 30 ook maar omgewisseld voor iets ander, Nightshade. Damage knalt wel naar beneden zeg met dat lage ding haha. Die ga ik mooi even met Venom levelen eerst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol perongeluk een nieuwe dungeon released XD maarja dan laten ze hem gewoon maar er in :P

The Hallowed Heart expedition was not intended to be live until a future content patch.

We have decided to leave it in for the time being.

There will be quests for the area in the future that require you to farm and play in that area so don’t get too sick of it now!

If you find any game breaking bugs or issues, it’s because this content is not finished in this build.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 15:39:
Lol perongeluk een nieuwe dungeon released XD maarja dan laten ze hem gewoon maar er in :P

The Hallowed Heart expedition was not intended to be live until a future content patch.

We have decided to leave it in for the time being.

There will be quests for the area in the future that require you to farm and play in that area so don’t get too sick of it now!

If you find any game breaking bugs or issues, it’s because this content is not finished in this build.
Gaat lekker haha. Laatst na de patch waren er ook even een paar wapens te koop die nog niet in de game hoorde te zitten. Goed om te weten iig dat ze genoeg klaar hebben liggen.
_____
Ik weet nog niet of ik het wapen level gedeelte fijn vind werken momenteel. Zoals gezegd is mijn Tempest 30 en wil ik dus wat anders levelen maar je power klapt zo naar beneden daardoor. Opeens kun je niet meer doen wat voorheen op je level zat. Vervelend en ik weet ook niet hoe ze dat moeten oplossen. Waarschijnlijk zijn daar die xp booste voor die onder “coming soon” vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Deel gekregen van een Sword Shield weapon :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_rczOl_CH6BLOFL2pVONhO7pWo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Koz7f1QHomRev9EPIlfHYGpf.png?f=user_large

De overige delen kan ik in principe al bijna craften dus misschien wel leuk om voor te gaan :)

Er komen over (als het goed is) 2 weken 3 nieuwe wapens bij waarvan 1 een 2handed mace. die lijkt me echt mega vet.

Zag iets voorbij komen waar die wapens perongeluk in de store waren en dit hadden ze al binnen een paar minuten gefixt maar toch wat mensen die het was gelukt die wapens te kopen ofzo.

Ik hou me runesilver lekker bij me sowieso. ga het niet aan wapens uitgeven. Vind het juist super leuk er voor te grinden en ze te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op maandag 4 september 2023 @ 19:26:
Deel gekregen van een Sword Shield weapon :)

[Afbeelding]

De overige delen kan ik in principe al bijna craften dus misschien wel leuk om voor te gaan :)

Er komen over (als het goed is) 2 weken 3 nieuwe wapens bij waarvan 1 een 2handed mace. die lijkt me echt mega vet.

Zag iets voorbij komen waar die wapens perongeluk in de store waren en dit hadden ze al binnen een paar minuten gefixt maar toch wat mensen die het was gelukt die wapens te kopen ofzo.

Ik hou me runesilver lekker bij me sowieso. ga het niet aan wapens uitgeven. Vind het juist super leuk er voor te grinden en ze te craften.
De rng is real in deze game haha. Ik laatst ook met een Wingrave onderdeel, hele dag 0x droppen en een dag erna 2x achter elkaar.
Gisteren de game gekocht via Steam maar ook daar lange laadtijden en zelfs weer een timed out dc zucht. Inmiddels alweer gerefund, ik wacht wel en hou het bij de console versie voorlopig.
Ik merk sowieso dat die laadtijden vervelend zijn wanneer je een dungeon wilt farmen. Blij dat ik de game heb maar mijn voorkeur gaat nu meer naar andere games uit wat prima is. :)
Sea of Stars is bijvoorbeeld geweldig. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar ik ook eigenlijk net pas aan herinnerd werd is dat natuurlijk overal die Wayfinder xp scrolls en weapon xp scrolls droppen enzo. die kan je straks gebruiken om wayfinders en weapons extra te levelen. iets wat nu nog niet in de game zit maar de items droppen hier al wel voor. Dus ben benieuwd hoe dat straks geimplementeerd word en dat zal straks zeker helpen bij de progress wat nu soms wat traag kan aanvoelen nadat je alle quests hebt gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yCcSwq4CVFNcHPWk-dgt5vl53sU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZlII9XuhqHcJv1WsyWayLfAD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht laat ik de game weer eens op starten. Eerste dungeon die ik doe: de eerste helft bijna geen mobs en richting het einde crasht de game..
Hop terug in de digitale kast, tot de volgende patch. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2023 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 18:53:
Ik dacht laat ik de game weer eens op starten. Eerste dungeon die ik doe: de eerste helft bijna geen mobs en richting het einde crasht de game..
Hop terug in de digitale kast, tot de volgende patch. :P
Yeah same here. Ik wacht sowieso op die patch die 1 deze dagen komt voor eindelijk het verkopen van al die accessories enzo.

En salvagen van die echoes voor echo dust.

Hou de game wel degelijk in de gaten want het is nog steeds gaaf maar moet gewoon wat meer polisched worden. Denk dat we over een paar maanden een hele andere game hebben dan nu (in a good way ofcourse)

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:37:
[...]

Yeah same here. Ik wacht sowieso op die patch die 1 deze dagen komt voor eindelijk het verkopen van al die accessories enzo.

En salvagen van die echoes voor echo dust.

Hou de game wel degelijk in de gaten want het is nog steeds gaaf maar moet gewoon wat meer polisched worden. Denk dat we over een paar maanden een hele andere game hebben dan nu (in a good way ofcourse)
Ik blijf de game ook in de gaten houden. Voor mijn gevoel heb ik er genoeg uren in gestopt met de huidige staat van de game de beurt is nu aan de makers. Viel me we wel tegen in die eerste dungeon een crash..
Ze geven aan dat de lage spelersaantallen op het moment niet uitmaakt want daar zijn ze niet mee bezig. Vraag me af hoe ze dan aan genoeg data komen en ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer er wel weer veel spelers zijn. Zal me niets verbazen dat de server issues dan gewoon weer terug komen aangezien je veel spelers nodig hebt om de stabiliteit echt goed te testen.
Ach, we zien het in de toekomst. :)
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:27:
[...]

Ik blijf de game ook in de gaten houden. Voor mijn gevoel heb ik er genoeg uren in gestopt met de huidige staat van de game de beurt is nu aan de makers. Viel me we wel tegen in die eerste dungeon een crash..
Ze geven aan dat de lage spelersaantallen op het moment niet uitmaakt want daar zijn ze niet mee bezig. Vraag me af hoe ze dan aan genoeg data komen en ben benieuwd wat er gaat gebeuren wanneer er wel weer veel spelers zijn. Zal me niets verbazen dat de server issues dan gewoon weer terug komen aangezien je veel spelers nodig hebt om de stabiliteit echt goed te testen.
Ach, we zien het in de toekomst. :)
Naja een groot deel van dat probleem schijnt dus die inventory te zijn. vandaar dat ze nu die changes gaan maken met echoe capacity en accessorie capacity

Dus ik heb er wel vertrouwen in :P maarja gaan het zien

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 20-09-2023 09:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:06:
[...]

Naja een groot deel van dat probleem schijnt dus die inventory te zijn. vandaar dat ze nu die changes gaan maken met echoe capacity en accessorie capacity

Dus ik heb er wel vertrouwen in :P maarja gaan het zien
Stiekem wel blij dat ik de game even op zij kan leggen. De komende tijd komen er een hoop games uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit word de volgende wayfinder die bij Seizoen 2 wordt toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7J_R6i7xNXKAmhV-pna-tJ9w8Sw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EkkhZy0L657XVB16w0DJigY6.jpg?f=user_large
:+

Zal die ook in de premium reward tower meteen vrij komen zoals Venom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 15:31:

Zal die ook in de premium reward tower meteen vrij komen zoals Venom?
Ongetwijfeld. Verwacht dat dat de methode is van alle wayfinders

Tower pass > Store > in game grinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.playwayfinder...s/wayfinder-wednesdays-02

Eerste live temporary event in de game komt er aan. Als je mee doet krijg je ook een gloomdagger skin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bbxKPl-1GE12MJ0ea7VAfDj46Jk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8U8jHlcKu3rpyzLrkOJrXRgj.png?f=fotoalbum_large

Eerste 2H mace weapon is toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/as5AyZeHccweqCP1Klgiy8eZA4I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wcB7z5adayQHEyrOXVabt5S5.png?f=fotoalbum_large

En krijgen volgende week meer info over S2.

En die wayfinder Grendel krijg ik dus blijkbaar ook weer gelijk :P
This fierce beast will be making a roaring entrance in Founder’s Season 2! Remember, if you purchase or already own a Founder’s Awakened or Exalted Pack, you’ll be able to take control of Grendel instantly! With an Initiate Pack, you can gain access to the components required to craft Grendel. Stay tuned for more details about Grendel and Season 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort maar weer eens opstarten. Stabiliteit en laadtijden al verbeterd? Leuk dat ze met events komen want begint dan toch te kriebelen.
Ik was zo “stom” om te upgraden naar awakened vlak voor mijn break dus ik krijg die Grendel dan ook meteen. :*)

Is er al een goede bron voor builds dat je weet? Vind dat altijd wel fijn bijdehand te hebben wanneer je veel tijd stopt in grinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2023 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Heb dit spel een tijdje gevolgd en zie nu dat die te koop is voor €18.
Ik ben al ff op zoek naar een nieuw spel om mijn tijd in te steken en mss lijkt dit wel iets maar ik ben bang dat het een puur grindfest is? klopt dit? Of valt dit mee?

Zoals ik het zie, level je je personage en wapens apart? Wat krijg je voor die hogere levels? abilities? meer dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 18:09:
Heb dit spel een tijdje gevolgd en zie nu dat die te koop is voor €18.
Ik ben al ff op zoek naar een nieuw spel om mijn tijd in te steken en mss lijkt dit wel iets maar ik ben bang dat het een puur grindfest is? klopt dit? Of valt dit mee?

Zoals ik het zie, level je je personage en wapens apart? Wat krijg je voor die hogere levels? abilities? meer dmg?
Ja het is inderdaad in een grindfest. Dat is letterlijk het doel van de game eigenlijk.
Looten > Craften > levelen > looten.

Er zitten natuurlijk wel questlines in en een main quest wat nog veel verder uitgebreid gaat worden maar dat is niet de core van de game.

De intentie is er wel om housing heel uitgebreid te maken.
Raids toe te voegen, veel meer zones, dungeons, bosses etc etc maar dat is nu in principe nog niet.
De game is gewoon echt een echte early access.

Dat gezegd te hebben vind ik het die 18€ echt meer dan waard. Maar over +- 4 maanden released de game gewoon F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ieGREKN76PU8lgGwfgjsYrldAqE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/68xR28Oy8wjJEGpHe7tT12F8.png?f=fotoalbum_large

Twijfel zelf om deze Wingrave skin te kopen :P Heb wingrave nog niet eens unlocked haha maar vind die skin echt super dik en heb toch nog niks gekocht met al mijn muntjes.

Tweakers maakt de kwaliteit van die afbeelding weer super kut.. snap niet hoe dat steeds kan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 29-09-2023 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Ricmaniac schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 19:41:
[...]

Ja het is inderdaad in een grindfest. Dat is letterlijk het doel van de game eigenlijk.
Looten > Craften > levelen > looten.
Ik begrijp wat de bedoeling van het spel is en dat je alles moet verzamelen om wapens ed te maken.
Maar er is grinden en grinden :p
Als je een bepaalde dungeon 100x moet doorlopen voor 10% van een wapen te verzamelen of je doet die dungeon 20x voor een volledig wapen te kunnen maken. Het is beiden grinden maar er zit verschil op.
Ik wil heus grinden voor mats maar het moet een beetje binnen de perken blijven, Ik heb niet alle dagen tijd om te gamen en dan wil je ook wel wat progress maken, snap je :)
En zijn er nog andere dingen te doen naast het verzamelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Valdourian op 29-09-2023 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:40:
[...]

Ik begrijp wat de bedoeling van het spel is en dat je alles moet verzamelen om wapens ed te maken.
Maar er is grinden en grinden :p
Als je een bepaalde dungeon 100x moet doorlopen voor 10% van een wapen te verzamelen of je doet die dungeon 20x voor een volledig wapen te kunnen maken. Het is beiden grinden maar er zit verschil op.
Ik wil heus grinden voor mats maar het moet een beetje binnen de perken blijven :)
En zijn er nog andere dingen te doen naast het verzamelen?
Ik weet niet of je warframe gespeeld hebt? Warframe is een grotere grind dan dit. Dus het is prima te doen. Maar het kan alsnog wel eentonig worden ja want de variatie die er is, is nog niet heel erg uitgebreid.

Ik ben echt ontzettend goed te spreken over deze game hoor maar wil hem nog niet mondelings zo erg verkopen zeg maar gezien het nog early access is :P

Er is momenteel niet veel te doen naast grinden en housing nee :P het doel (wat ik heb) is alle wayfinders en wapens etc naar level 30 krijgen. Straks wanneer het housing verder uitgebreid is (wat ze volgens mij al voor full release willen doen) wil ik ook echt goed verdiepen in dat systeem en een leuk huis fixen. Vind ik altijd leuk om te doen in games.

Daarnaast komen er dus raids aan en daar hebben we nog niks van gezien maar ze willen er echt raids van maken zoals in MMO's. Maarja we weten niet hoe het gaat zijn :P is beetje hoop houden dat ze iets tofs maken haha.

dit is de roadmap voor komende tijd .

https://trello.com/b/RgnuBh4m/wayfinder-roadmap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valdourian
Ik ben overhaald en heb de game net gekocht.
Ben al level 4, haha.
Die art style is echt magnifiek!

Zijn er guilds ofzo aanwezig? Want vind daar niet direct iets van. Het blijft tenslotte een MMO..

Verwijderd

Valdourian schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 08:22:
Ik ben overhaald en heb de game net gekocht.
Ben al level 4, haha.
Die art style is echt magnifiek!

Zijn er guilds ofzo aanwezig? Want vind daar niet direct iets van. Het blijft tenslotte een MMO..
Ook dat moet nog komen.
Ja art style is top. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de game nog eventje opgestart want kreeg er weer zin in. Moest ik iets van 50 accessoires verkopen maar geen idee meer wat goed of niet goed is haha. Heb alles wat grijs was maar verkocht zal wel goed zijn. Na dit spannende moment snel weer uitgelogd. ;) Volgende stap word uitpluizen welke Echo's ik veilig kan omzetten naar dust..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 09:53:
Gisteren de game nog eventje opgestart want kreeg er weer zin in. Moest ik iets van 50 accessoires verkopen maar geen idee meer wat goed of niet goed is haha. Heb alles wat grijs was maar verkocht zal wel goed zijn. Na dit spannende moment snel weer uitgelogd. ;) Volgende stap word uitpluizen welke Echo's ik veilig kan omzetten naar dust..
Ja gelukkig heb ze die echoes wel weer verhoogd van 300 naar 600 ofzo.
heb heel veel echoes waar ik er meerdere van had destroyed.

Met accessories had ik hetzelfde gedaan. Van de grijze de meeste allemaal verkocht.

Dat is wel zo'n nadeel van de early access spelen :P Je hebt de game mee gemaakt zonder limieten en dan nu ineens limits daarop voelt als een achteruit gang. terwijl bij full launch de game direct zo is.

Maar opzich heeft het toch geen zin om zo ontiegelijk veel echo's en accessoires bij je te dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 12:29:
[...]

Ja gelukkig heb ze die echoes wel weer verhoogd van 300 naar 600 ofzo.
heb heel veel echoes waar ik er meerdere van had destroyed.

Met accessories had ik hetzelfde gedaan. Van de grijze de meeste allemaal verkocht.

Dat is wel zo'n nadeel van de early access spelen :P Je hebt de game mee gemaakt zonder limieten en dan nu ineens limits daarop voelt als een achteruit gang. terwijl bij full launch de game direct zo is.

Maar opzich heeft het toch geen zin om zo ontiegelijk veel echo's en accessoires bij je te dragen
Haha ja dat is wel een kenmerk van er als eerst bij willen zijn. Vooral lastig omdat er gewoon nog weinig informatie is. Zelfde met builds, weinig te vinden daarover terwijl wanneer je uren en uren grind zou willen weten wat de beste keuzes zijn voor je build.

Binnenkort weer wat meer verdiepen in de game als het uitkomt. Momenteel Cyberpunk, New World heeft ook mijn interesse maar AC Mirage en Spider-Man 2 hou ik ook in de gaten. Wat een maand.. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valdourian
totally hooked, haha :D
maar iedere keer ik een dungeon queue ben ik solo, zelfs als matchmaking aan staat. Is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
Kan je ergens terugvinden waar de mats voor wayfinders en wapens te vinden zijn?

Ik zie wel dat je zoveel van x en zoveel van y nodig hebt, maar welke creatures/dungeons geven die?
Ik heb al paar dungeons gedaan en redelijk wat quests en lopen farmen in de highlands maar ik heb nog niets voor een wapen/finder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valdourian schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 17:12:
Kan je ergens terugvinden waar de mats voor wayfinders en wapens te vinden zijn?

Ik zie wel dat je zoveel van x en zoveel van y nodig hebt, maar welke creatures/dungeons geven die?
Ik heb al paar dungeons gedaan en redelijk wat quests en lopen farmen in de highlands maar ik heb nog niets voor een wapen/finder..
Ik weet dat je het ergens kan zien maar kan nu even niet uit mijn hoofd zeggen waar. was niet heeel voor de hand liggend volgens mij nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

“Our first mid-season patch is live on PC + PlayStation! Take on a new hunt, craft a new weapon, and even earn a new exclusive Gloom Dagger!”

https://www.playwayfinder...of-the-void-available-now
——
Deze week eens kijken hoe het met de laadtijden en dc’s zit. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2023 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:20:
“Our first mid-season patch is live on PC + PlayStation! Take on a new hunt, craft a new weapon, and even earn a new exclusive Gloom Dagger!”

https://www.playwayfinder...of-the-void-available-now
——
Deze week eens kijken hoe het met de laadtijden en dc’s zit. :)
Dat is inmiddels helemaal weg, althans in mijn laatste speel sessies nergens last van gehad.

Maar ik heb gewoon zooo veel te spelen momenteel :P Ik wacht wel even tot seizoen 2 voor ik het weer verder op pak denk ik.

Al ga ik wel even spieken naar die nieuwe 2h weapon of ik hem misschien al kan maken want zo'n mace ziet er wel heel dik uit haha

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 10-10-2023 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 22:53:
[...]

Dat is inmiddels helemaal weg, althans in mijn laatste speel sessies nergens last van gehad.

Maar ik heb gewoon zooo veel te spelen momenteel :P Ik wacht wel even tot seizoen 2 voor ik het weer verder op pak denk ik.

Al ga ik wel even spieken naar die nieuwe 2h weapon of ik hem misschien al kan maken want zo'n mace ziet er wel heel dik uit haha
Ja dat is wel een ding, er is zoveel te spelen. Heel fijn dat de premium BP blijft bestaan na aanschaf in Wayfinder.
Van alles wat er is momenteel steelt Cyberpunk de show. :P
Toch ergens zonde om zo weinig Wayfinder te spelen. Merkte de laatste keer al dat ik van alles was vergeten in de game.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2023 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomorrow is the big day! Our largest Content update yet, The Reaver King, drops tomorrow at 12pm CT (in 19 hours)!

- Four new Main Quests

- Three New Side Quests

- Three New Weapons

- Two New Hunts

TONS of performance improvements!
(Full patch Notes can be found here ⁠Patch 0.1.8.0)

Tune in tomorrow 4pm CT (in a day)for our second Community Live Stream, where Community Manager Sir_Snarf will be playing alongside of everyone and taking on our biggest challenges yet.
(Also you might score some free Trick or Treat Runesilver giveaways)
www.twitch.tv/playwayfinder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uY9NsO5hiZ9rv9uRYWqDqqG1yfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EwoDJeJKTtxyDBkDW6FGxi48.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2023 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmorgen leuk nieuws dat ze een XP buff toegevoegd hebben van 300% omdat ze eens waren dat het te langzaam gingen.

De oorzaak was voornamelijk omdat meerdere manieren van XP verkrijgen nog niet in de game zitten.

Vervolgens net een uur geleden ong het heftige nieuws dat Digital Extremes hun hele externe project divisie gesloten heeft waardoor wayfinder in ieder geval volledig overgedragen word aan Digital Extremes en dus niet meer alleen de development. Ben benieuwd of ze dat gaan redden als studio om de development kosten te houden.

Zou mega mega jammer zijn als daar iets fout gaat nu.

Details hebben we nog eigenlijk niet en Airship Syndicate heeft ook nog niet gereageerd maargoed is ook net nieuws.

https://www.pcgamer.com/w...20in%20an%20email%20today.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
0.2 is uitgekomen en dat heeft echt heel veel aan game veranderd.

- Awakening systeem (prestiegen van wapens en heroes) is toegevoegd.
- UI is veel sneller en fijner + mooier.
- Nieuwe quests en events
- Nieuwe dungeons
- Nieuwe Hunt
- Revamp van de Wayfinder: Senya
- 5 nieuwe wapens (niet type)
- Nieuwe visuals voor de meeste wayfinders

En nog een stuk meer dingen.

Patch notes

Het gaat de goeie kant op met de game. Was even schrikken toen Digital Extremes dit project heeft laten varen en het overdroeg aan de studio zelf. Maar toen bleek dat ze dat bij DE al hun third party projecten deden en het niet het vertrouwen in deze game was :P

De roadmap is nog steeds veel belovend en de devs blijven lekker transparant en communiceren. De livestreams en random discord calls met de devs zijn leuk om af en toe bij te wonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus weer een moment om de game te checken. Als ik niet tevreden ben gaat ie net zo makkelijk weer op de plank voor de volgende patch. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 13:49:
Het is dus weer een moment om de game te checken. Als ik niet tevreden ben gaat ie net zo makkelijk weer op de plank voor de volgende patch. :)
Ja. En die weapon en wayfinder xp tokens die we al die tijd gedropt krijgen zijn nu ook te gebruiken. dus extra boostje om ze te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 december 2023 @ 19:18:
[...]

Ja. En die weapon en wayfinder xp tokens die we al die tijd gedropt krijgen zijn nu ook te gebruiken. dus extra boostje om ze te levelen.
Zag zoiets ja.
Ik logde gisteren even in en er bleven items links in beeld komen. Ander keertje als ik tijd heb nog maar even uitzoeken wat het verder allemaal is. Jij de patch al goed gecheckt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37
Ik vind het spel erg sfeervol, met een vermakelijke gameplay. Vijanden zijn ook creatief. Leuk om samen met andere spelers op trekken. Alleen weet ik niet wat ik met al mijn verzamelde spullen moet doen. Ik heb inmiddels zoveel en weet niet meer waar het allemaal voor dient. Verhaal is mij ook nog steeds niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqJ0m5vgfAGD13xQrJ87hZ4LKiI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/27tqL1CzeQ0FCsQqYZ4rJmyl.png?f=fotoalbum_large

Handige infograph als je op de awakenings wil focussen :P

Mits je de game snapt anders zegt het je niet veel denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11:27
Het valt mij op dat dit topic verre weg van actief is. Speelt iemand deze game nog?

Ik heb al enige tijd geleden het spel aangeschaft maar nog geen tijd gehad om te spelen. Ik zal vanavond maar eens gaan starten met de game. Heeft iemand nog beginner tips;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denn90 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:24:
Het valt mij op dat dit topic verre weg van actief is. Speelt iemand deze game nog?

Ik heb al enige tijd geleden het spel aangeschaft maar nog geen tijd gehad om te spelen. Ik zal vanavond maar eens gaan starten met de game. Heeft iemand nog beginner tips;)?
Ik wacht op meer content eigenlijk tot ze iets verder zijn met de game. heb er al wel 200 uur inzitten ofzo though.

Beginner tips nee, volg gewoon de story line en quests en dan komt het allemaal goed :P
Gewoon lekker spelen en grinden.

Ik ga wel weer spelen als seizoen 2 komt binnen een paar maandjes en een nieuwe wayfinder introduceerd.

Ben vooral heel benieuwd straks naar de 1.0 launch ergens deze zomer wanneer de game uit early access komt.

Er is dan zo veel meer content beloofd ook dan nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denn90 schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 11:24:

Ik speel de game niet momenteel. Wel een paar keer opgestart maar niet meer zo vast weten te houden als in de eerste weken. Ik laat ze de boel eerst even goed verbeteren voor ik terugkeer. De game heeft zat potentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
Ik ben aan het twijfelen of ik het zal kopen. Ik hoor diverse positieve reacties en negatieve, maar dat is makkelijk op te lossen om eventueel een refund aan te vragen wanneer ik het spel niet leuk zou vinden.

Maar dat is waar ik niet voor vrees. Ik heb diverse games gesupport waar uiteindelijk de stekker eruit is getrokken waaronder ook early access games.

Wayfinder ziet er leuk uit, ik hoor diverse positieve reacties over de combat. Maar helaas geeft mij het gevoel dat Wayfinder "tijdelijk" een goed aantal spelers heeft, maar een grote drop in de aantal spelers zal krijgen na een X aantal maanden en daardoor de stekker eruit zal worden getrokken.

Helaas is mij dit al een aantal keer overkomen, waardoor ik meer terughoudend ben geworden met het kopen van games of ontwikkelaars te ondersteunen. Wayfinder geeft mij precies hetzelfde gevoel, dat als ik het koop, nog geen week later een bericht verschijnt dat de ontwikkelaar niet de aantal verwachte spelers heeft gekregen en noodgedwongen voelen om de servers te sluiten.

Natuurlijk wordt de game f2p, dus daar kan ik ook op wachten. Maar uiteindelijk zal ik ook DLC's gaan kopen, kijk maar naar The Cycle: Frontier. Regelmatig gespeeld, founders pack gekocht en nog geen jaar later, gesloten. Ik weet niet waarom dit spel mij precies hetzelfde gevoel geeft.

Bedoel, de peak was 24,647 spelers online, nu komen ze niet hoger dan 200 personen online in de laatste 24 uur op Steam.

[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 27-01-2024 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:39:
Ik ben aan het twijfelen of ik het zal kopen. Ik hoor diverse positieve reacties en negatieve, maar dat is makkelijk op te lossen om eventueel een refund aan te vragen wanneer ik het spel niet leuk zou vinden.

Maar dat is waar ik niet voor vrees. Ik heb diverse games gesupport waar uiteindelijk de stekker eruit is getrokken waaronder ook early access games.

Wayfinder ziet er leuk uit, ik hoor diverse positieve reacties over de combat. Maar helaas geeft mij het gevoel dat Wayfinder "tijdelijk" een goed aantal spelers heeft, maar een grote drop in de aantal spelers zal krijgen na een X aantal maanden en daardoor de stekker eruit zal worden getrokken.

Helaas is mij dit al een aantal keer overkomen, waardoor ik meer terughoudend ben geworden met het kopen van games of ontwikkelaars te ondersteunen. Wayfinder geeft mij precies hetzelfde gevoel, dat als ik het koop, nog geen week later een bericht verschijnt dat de ontwikkelaar niet de aantal verwachte spelers heeft gekregen en noodgedwongen voelen om de servers te sluiten.

Natuurlijk wordt de game f2p, dus daar kan ik ook op wachten. Maar uiteindelijk zal ik ook DLC's gaan kopen, kijk maar naar The Cycle: Frontier. Regelmatig gespeeld, founders pack gekocht en nog geen jaar later, gesloten. Ik weet niet waarom dit spel mij precies hetzelfde gevoel geeft.

Bedoel, de peak was 24,647 spelers online, nu komen ze niet hoger dan 200 personen online in de laatste 24 uur op Steam.
Ik snap je punt en het is een "lastige" keus. Je wilt niet veel tijd in een game stoppen waar de stekker eventueel snel uit gaat. Ze zijn er zeer enthousiast over natuurlijk maar je weet het gewoon niet. Aan de andere kant als iedereen besluit om de game niet aan te raken zal de stekker er zeker een keer uit gaan. Ik zou op dit moment de €18 versie kopen en inderdaad binnen 2 uur besluiten of het wat is. Zie je potentie, kun je verder gaan of de game op de plank leggen. Hier ligt ie mooi te rijpen in de kelder. 8)
Laat je in ieder geval niet verleiden tot de dure packs is mijn tip. Ik heb "spijt" dat ik een upgrade heb gedaan naar een duurdere founder's pack. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op zaterdag 27 januari 2024 @ 13:39:

Heel simpel. gewoon niet kopen als je die 18 euro beter kan gebruiken en lekker gaan spelen met de 1.0 release over een paar maanden wanneer het free to play is :)

Genoeg andere leuke games nu toch.

Maar hoe dan ook ben ik wel van mening dat het die 18 euro waard is dit spel.
Ik hoop alleen dat ze op 1 of andere manier de playercount straks weer kunnen boosten!

Verwijderd

Het was weer eens tijd om de game op te starten. Paar verbeter puntjes maar lang laden naar de open wereld en nog steeds geen stabiele fps. PS5.
Hop de game ligt weer op de plank, verder rijpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best ziek

Verwacht niet meer dat die nu in q2 of 3 uit gaat komen dit jaar 😅 oogt alsof ze de game weer heel erg gaan veranderen hoe ik dit interpreteer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WWbHKGskr-Jh5c_X899228l4HvM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/p4cTG6mloWQWuCufVhjLaHWV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"We believe" Ja ja, ik niet. :P
Als er een moment zou komen dat ik kan refunden doe ik dat meteen maar dat zal waarschijnlijk niet. Ik neem mijn verlies en heb er uit geleerd; nooit meer een game kopen omdat er potentie in zit.
Krijg het idee dat de breuk met de publisher gebruikt gaat worden als reden van het falen uiteindelijk terwijl het al een behoorlijk stuurloos schip leek ervoor. We gaan het zien. Een verrassende ommekeer zou best grappig zijn overigens maar dat betwijfel ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2024 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ik geloof er nog steeds wel in hoor. Misschien is het hopium :P maar we zijn gewoon nog een heel stuk weg van een 1.0 release en er staat nog steeds veel op de planning.

En ik denk dat zo'n publisher die er uit stapt voor zo'n in principe kleine studio echt wel veel impact heeft. Helemaal gezien zij verantwoordelijk waren voor de inrichting van het infrastructuur enzo waar juist in het begin al die problemen mee waren.

Ik hoop nog steeds op een mooie release voor de toekomst :P De gameplay is namelijk chill en relaxt imo. Maar er zijn gewoon zo veel goeie games de laatste tijd uitgekomen wat nog niet het geval was toen deze game in Early Access ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 10:23:
Oh ik geloof er nog steeds wel in hoor. Misschien is het hopium :P maar we zijn gewoon nog een heel stuk weg van een 1.0 release en er staat nog steeds veel op de planning.

En ik denk dat zo'n publisher die er uit stapt voor zo'n in principe kleine studio echt wel veel impact heeft. Helemaal gezien zij verantwoordelijk waren voor de inrichting van het infrastructuur enzo waar juist in het begin al die problemen mee waren.

Ik hoop nog steeds op een mooie release voor de toekomst :P De gameplay is namelijk chill en relaxt imo. Maar er zijn gewoon zo veel goeie games de laatste tijd uitgekomen wat nog niet het geval was toen deze game in Early Access ging.
De hopium is real ja haha ;) dat zie ik ook wanneer ik daar af en toe op Discord kijk. Tsja, het kan wat gaan worden of het blijft zo doorgaan we zullen zien. De basis van de game spreekt mij nog steeds aan maar die basis zal toch eens verder moeten. Dom van me dat ik de goedkoopste founderpack nog had geüpgraded maar dat is mijn eigen schuld. :)

Tot de volgende update. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Van de discord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wKE-dAiB1794OW1-ydq1zbFbzHs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NqpQlfBFq9cbW16jP1vtTn1v.png?f=fotoalbum_large

https://store.steampowere.../view/4174350531696890458

Mega mega grote changes dus. Voor mij persoonlijk denk ik niet voor the better. Ik hou juist van een open online wereld ook al speel ik er solo in.

Ben heel benieuwd wat het plan nu is voor raids en neighborhoods want vooral die neighborhoods keek ik erg naar uit.

Verwacht eigenlijk met deze changes dat de mensen die willen vast wel een refund kunnen krijgen bij steam. Omdat dit gewoon de hele game veranderd eigenlijk.

This also means that all progress will not be carried forward due to saves being local and not on a server. pff dit is ook een domper.

Misschien valt het mee en moeten we die update straks maar eens bekijken maar ik ben van het idee geen fan though.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2024 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige positieve voor mij is dat de MTX store er uit word gehaald :P

Laat maar weer zien hoe we allemaal moeten stoppen met early access aankopen en pre-orders.

Vind het wel sneu voor het devteam though. durf te wedden dat de grootste impact is geweest dat Digital Extreme er uit is getrokken.

[ Voor 63% gewijzigd door Ricmaniac op 15-05-2024 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu een 24 uur later en langer over nagedacht te hebben en gekalmeerd ben :P hoeft het niet per se slecht te zijn. Het is niet de game die we verwacht hadden qua online maar nu is het meer ala Monster Hunter worlds zeg maar en dat hoeft niet verkeerd te zijn.

Hoop vooral dat de game wat traction krijgt en gesteund gaat worden zodat ze door kunnen bouwen.

Meerdere interviews gehoord van devs en gesproken met community managers op de discord en zelf zijn ze er ook echt wel geraakt door dat het zo heeft moeten lopen. Je kan merken dat ze echt een volledige full released game willen uitbrengen. Opzich is dat dan voor 25$ niet slecht. (iedereen die al een foundrspack had krijg hem uiteraard gewoon)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:37

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ja de 1.0 launch nu volledig. Ook op console er bij van Wayfinder Echoes.
Tijd niet hier gepost omdat het meer een dagboek werd dan een topic :P hahah.

Door het nieuws destijds dat het stopte als mmo(lite) en overging naar 1.0 is de game echt insane veranderd. Maar hoewel ik het nog steeds jammer vind dat het zo ging is het for the better. De game speelt super en ze hebben alweer veel dingen toegevoegd aan de game sinds het uit is dus het is toch fijn dat ze het niet zomaar dood lieten gaan gelijk.

Er is vrij snel na die launch een server browser toegevoegd wat de meest requeste feature was. Dus toch vrij makkelijk kan je gewoon parties on the fly joinen etc en heb je een ontzettend goeie en leuke coop experience.

Er is een extra wayfinder (hero) toegevoegd en nu met de officiele full launch komt is er nog 1 bijgekomen. Genaamd: Lora

Cross platform tussen Steam en Playstation is begin deze maand toegevoegd.

Grote nieuwe zone erbij gekregen.

Leuke game om voor die paar tientjes op te pikken voor de game dat het nu is. Blijft jammer dat het niet meer zo'n mmo is ala warframe maar misschien maar beter ook. De game is buy 2 play and geen microtransaction. Alles is gewoon ingame te farmen en te unlocken. Iets wat je niet vaak meer ziet tegenwoordig.

De TS van dit topic is echt mega outdated nu natuurlijk en moet de zin vinden dit weer eens aan te passen als iemand dat opzich wilt nemen schroom niet voor een DM :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zag nu ook toevallig een nieuwe video van Force Gaming (vind ik een goed kanaal) over de 1.0 release. Hij heeft ook eigenlijk alleen maar lof over hoe de game geworden is vs waar het was.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste