Het grote Kia EV9 Topic

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dekkersp
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:12
Haha, wat een ophef hier om Disney-plaatjes te mogen zien op je schermpje. 8)7

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:48
Koptelefoontje schreef op woensdag 1 april 2026 @ 11:54:
[...]

Ik heb een gt-line van juli 2025, volgens mij heeft het niet zoveel met de oude vloot te maken. Ik heb de verwachting dat het nog op een software update wacht voor we het kunnen kopen.

Maar inderdaad raar dat het topmodel minder opties heeft en langer moet wachten op functies… er is bijvoorbeeld ook een nieuwe regen braking versie die zelf afremt voor bochten etc, wel in de EV3 geloof ik, maar (nog) niet in de EV9.
Ben ik benieuwd naar want als ik in volle volledige auto, dus met cruisecontrol en automatisch sturen op een flinke bocht in de snelweg afrijdt, dan wordt de auto schichtig en vermindert hij zelf vaart… :)
dekkersp schreef op woensdag 1 april 2026 @ 12:30:
Als er hier een -1 of -2 was zoals op de frontpage, zou je die van mij zeker krijgen. Wat een nutteloze en off point reactie.

[ Voor 17% gewijzigd door Ro-Maniak2 op 01-04-2026 15:01 ]

• Koptelefoontje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17:43
Ro-Maniak2 schreef op woensdag 1 april 2026 @ 15:00:
[...]

Ben ik benieuwd naar want als ik in volle volledige auto, dus met cruisecontrol en automatisch sturen op een flinke bocht in de snelweg afrijdt, dan wordt de auto schichtig en vermindert hij zelf vaart… :)
Hm maar dit zou ook werken voor kruispunten en rotondes, daar remt die van mij nu echt niet af.
https://commerce.kia.com/...t?productCode=SS260128004

Het is al een jaar beschikbaar voor de EV3

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19
dekkersp schreef op woensdag 1 april 2026 @ 12:30:
Het heeft niks te maken met de themas. Het gaat er om dat Kia de auto vrij matig ondersteunt. Veel van de belangrijke updates kun je alleen in de garage uitvoeren en andere updates duren eindeloos voordat ze beschikbaar komen.
Pagina: 1 ... 99 100 Laatste