[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.225.950 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:00

MicroWhale

The problem is choice

Joosie200 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:16:
Een verdubbeling in zes maanden. Prima dat ik break even sta als verjaardagscadeau (was gisteren jarig) Maarre heb toch dat Loeki idee: asjemenou. Te midden van economische tumult vier maanden lang alleen maar omhoog spurten only in crypto ey? Hoefde gisteren dus geen rode kaarsjes uit te blazen, het bleken groene te wezen :+
Bekijk het eens macro-economisch: Mensen vluchten in crises naar assets die weinig tot geen waardeverlies hebben. Sommige bedrijven/investeerders hielden om die reden al een 5% BTC hedge-policy aan.

Het kan goed zijn dat men ziet dat deze strategie tot nu toe heeft gewerkt en dat men, na het debacle van SVB en de policies van de centrale banken, wat harder is gaan nadenken over de stabiliteit van het bankensysteem.

Welke hedge neem je daar tegen? Precies. Het lijkt mij een grote en betekenisvolle verschuiving. Je ziet het alleen nog niet.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 08:11:
He lekker zo. Long staat er goed bij. Hele PF gruwelijk in de plus. Zelf het zonnetje schijnt hier
Heb ook een cheeky long geopend, ga wel een keer met wat winst sluiten. Jij sluit niet echt d.m.v. TPs toch? Heb het idee dat je vaak uitgestopt wordt in winst.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:37:
[...]

Heb ook een cheeky long geopend, ga wel een keer met wat winst sluiten. Jij sluit niet echt d.m.v. TPs toch? Heb het idee dat je vaak uitgestopt wordt in winst.
nee bijna nooit nee. Vaak als ik het wel welletjes vind zet ik een strakke stop "loss". Moet zeggen dat ik wel aardig in een winning streak zit afgelopen 4 maanden.

Als deze long dicht gaat schuif ik weer 0,05 btc naar mijn trezor, daarna ga ik proberen een zo groot mogelijke pot te bouwen in mijn bybit account. Wil eigenlijk richting de 0,5 traden. Record daar van mijn 0,8......alleen geen winst genomen en uiteindelijk maar met 0,4 uitgecashed :F

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Let's go ADA :-D! Heerlijk hoe die sell wall op 41 cent werd weggekocht 8)

[ Voor 63% gewijzigd door Trackerfire op 11-04-2023 09:52 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:59
Astar weer bijna 0.07. Lekker man.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:13
Trackerfire schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:51:
Let's go ADA :-D! Heerlijk hoe die sell wall op 41 cent werd weggekocht 8)
Komende dagen hopelijk eens door die extreme weerstand heen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Gaat tijd worden dat LINK weer eens wat gaat doen.. zit al bijna een jaar vast in de huidige range.
#Duurtlang

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_

:>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:31
Ik snap de bears nooit zo goed, dat vergt zoveel timing of hele diepe zakken, je kan beter dips kopen en lekker afwachten. De tijd is in het voordeel van long posities.

Of je moet een fraude ontdekken, maar dan nog kan je niet genoeg geld hebben om die uit te spelen.
Moeilijk gedoe dat beren gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:44
CornermanNL schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 09:59:
Ik snap de bears nooit zo goed, dat vergt zoveel timing of hele diepe zakken, je kan beter dips kopen en lekker afwachten. De tijd is in het voordeel van long posities.

Of je moet een fraude ontdekken, maar dan nog kan je niet genoeg geld hebben om die uit te spelen.
Capo wil gewoon een punt maken, dat is hem bijna gelukt.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X1cq_h5gO9ZduV6teFGpNsUnq4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KZdqkRzwV8UikPDDqyaveGhE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:45

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
Ik volg bewust niet van die crypto guru's op twitter, maar deze gast is wel echt humor om af en toe even te checken en de replies te lezen.

Gewoon net zo lang volhouden dat je gelijk hebt tot de volgende bear market weer begonnen is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:12

Een half jaar beren heeft me toch bijna een verdubbeling van m'n Bitcoin stack opgeleverd ;)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:52
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:25:
[...]

Een half jaar beren heeft me toch bijna een verdubbeling van m'n Bitcoin stack opgeleverd ;)
INSERT 2025 :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zqID0EHvLNzkQbNdfMdHXfkiorM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KNjYYFyExpSNccwMNedVR9fM.jpg?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:25:
[...]

Jij staat lekker in de plus maat. Lekker man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
zwembroek schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:42:
[...]

Jij staat lekker in de plus maat. Lekker man.
Ja, ik heb de bodem gemist, maar afgezien daarvan gaat alles weer helemaal naar wens. 100% BTC is geen slechte portfoliokeuze over de afgelopen maanden :P

Ik hoop uiteraard dat jullie ASRT het ook goed gaat doen :)

Morgen gaat een spannende dag worden voor Ethereum toch? de unstaking-upgrade? Gaat iemand hier nog op traden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29

Als je bearish bent, betekent niet dat je met je hele stack plus je schoonmoeder short gaat. Als je je exposure afbouwt omdat je bearish bent, kan je nog steeds een bear zijn maar wel deels in positie zitten. Ik snap dat zwartwit denken nooit zo goed.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:52:
Morgen gaat een spannende dag worden voor Ethereum toch? de unstaking-upgrade? Gaat iemand hier nog op traden?
Nah, da's al lang ingeprijsd, wordt weer een storm in een glas water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:48

NeoflexNL

Forever young

Slonzo schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:55:
[...]

Nah, da's al lang ingeprijsd, wordt weer een storm in een glas water.
Morgen wel weer CPI data toch? Beetje optimisme is inmiddels wel ingeprijst maar er zal vast wel weer wat volatiliteit gaan zijn.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoneoardus
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 09-09 17:02
Kol Nedra schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:30:
ook bijna Shanghai upgrade --> verwacht een nog grotere pump in Bitcoin d:)b
[Afbeelding]
Ik ben erg benieuwd! Deze week is ook het Hong Kong Web3 Festival,
“If the Chinese capital is there, the Western capital will meet it. That is why the Hong Kong financial markets are so powerful,”
https://decrypt.co/121903...ng-kong-finance-secretary

NEO is platinum sponsor van het festival, ik ben benieuwd of/hoe het gaat groeien wanneer Hong Kong weer een crypto hub wordt.
https://neo-blockchain.me...rence-stop-of-52b5d6e37e1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL
Jedi_Pimp schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 10:53:
[...]

Als je bearish bent, betekent niet dat je met je hele stack plus je schoonmoeder short gaat. Als je je exposure afbouwt omdat je bearish bent, kan je nog steeds een bear zijn maar wel deels in positie zitten. Ik snap dat zwartwit denken nooit zo goed.
Uiteraard, maar er zijn er zat die vol short gaan, uit pure overtuiging. Dat je een combinatie long short hebt is niet meer dan logisch. Maar je vastbijten in een short positie omdat het een keer mis kan gaan is iets wat ik niet logisch vindt. Een beetje meebewegen en long/shorts hebben is gewoon gezond verstand.

Er zijn er echter maar zat die die wel dat zwart wit denken aanhouden en alleen short zitten, dan kan je beter alleen long zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
BTC dominance weer mooi stapje gemaakt. Zitten nu tegen weerstand aan sinds mei 2021. Als die breekt trekt btc alle shitcoins volledig het riool in. Zou echt ver van shitcoins blijven nu

[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 11-04-2023 11:24 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Mogguh jongens!

Bericht van nu.nl aangaande BTC…

Man man, wat moet ik lachen om die kerel die daar slapend zit _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z2hU5Q9tSuVOc5nYJUQta0sVd6s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zj2AKLenpgbt4X9boR2CLb0Y.jpg?f=fotoalbum_large

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 11:52
Skrunsies schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:32:
Mogguh jongens!

[Afbeelding]
:D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBCZI8hQuvFKywyuAF2K1qL7wQw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Weqjqt2IiZlMGezBKi7mw5vT.png?f=user_large

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:15
Lekker die boomers. 30k geinvesteerd in de woning voor jaarlijks 1000 euro besparing _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:14
Mogguh jongens!

[Afbeelding]
Net ook op 538…

Henk en Ingrid worden wakker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:23:
BTC dominance weer mooi stapje gemaakt. Zitten nu tegen weerstand aan sinds mei 2021. Als die breekt trekt btc alle shitcoins volledig het riool in. Zou echt ver van shitcoins blijven nu
Die btc dominance blijft de komende maanden nog wel stijgen. Jaareinde eth-season en rond de halving kun je de next hype shitcoins inladen om die drie maanden over de ruggen van Henk en Ingrid te dumpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
ytr81 schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:39:
[...]

Lekker die boomers. 30k geinvesteerd in de woning voor jaarlijks 1000 euro besparing _/-\o_
Kan je idd beter eerst in die magische internet munten stoppen en dan gratis van de winst verduurzamen.....Vorige huis ook zo gedaan, en volgens mij een hoop mensen met mij in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:02
Er lopen er echt teveel van dit soort gekkies rond op deze aardkloot :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
knakworst schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:50:
[...]

Die btc dominance blijft de komende maanden nog wel stijgen. Jaareinde eth-season en rond de halving kun je de next hype shitcoins inladen om die drie maanden over de ruggen van Henk en Ingrid te dumpen.
Die next hype shitcoins zijn rond de halving een mooi stukje duurder in dollars. Ga daar maar vanuit. En de stijging van die shitcoins duurt veel langer dan slechts 3 maanden. In Bitcoin gerekend gaan ze misschien rekt maar in dollars niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mna9YCR_6RndrLYN4LnyU3ikzbo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WWKBPyskpbzsuyowJhqsOsEf.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
Mogguh jongens!

[Afbeelding]
Die wordt slapend rijk. Hodl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:55:
[...]

Geen idee wat er gaat gebeuren maar heb alvast op rood ingezet, moet bijna wel goed komen tenzij het fout gaat.
En zo is het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 13:30
Straks nog even een pumpje naar $33000 om Ill Capo te hunten?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 00:13

filthy rich

löp wa los

zwembroek schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:55:
[...]

Die next hype shitcoins zijn rond de halving een mooi stukje duurder in dollars. Ga daar maar vanuit. En de stijging van die shitcoins duurt veel langer dan slechts 3 maanden. In Bitcoin gerekend gaan ze misschien rekt maar in dollars niet.
lop wa los en aans lopt wa vast.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +14 Henk 'm!

Verwijderd

Met het hitten van $30k is de Bitcoin bodemvis chalenge nu officieel, ben echt benieuwd wie die 1 BTC gaat winnen die @Gelukszoekr als prijs beschikbaar heeft gesteld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:26:
Met het hitten van $30k is de Bitcoin bodemvis chalenge nu officieel, ben echt benieuwd wie die 1 BTC gaat winnen die @Gelukszoekr als prijs beschikbaar heeft gesteld.
Hahahah prachtig. Ik mocht niet mee doen toen helaas. Ik was toen al veel te bullish en riep dat de bodem al geweest was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:26:
och verrek ja!!!! _O-

Dat was ik alweer helemaal vergeten :D

Stuur maar een DM en dan krijg je het BTC adres waarop je mag storten, @Gelukszoekr ! O-) ;)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:51:
[...]

Kan je idd beter eerst in die magische internet munten stoppen en dan gratis van de winst verduurzamen.....Vorige huis ook zo gedaan, en volgens mij een hoop mensen met mij in dit topic
Hier hetzelfde idd, en vervolgens de ISDE subsidie weer in BTC gestoken _O-

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:28:
[...]

Hahahah prachtig. Ik mocht niet mee doen toen helaas. Ik was toen al veel te bullish en riep dat de bodem al geweest was
Je staat wel in het lijstje, dus wat mij betreft ben jij de eeuwige winnaar!

Dan schuiven we @toilet_paper gewoon onder het tapijt, die vent is hier toch amper en trade alleen BTC voor winst in fiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:07
@Skrunsies alles goed met je? dca van eind 2023, zit die er ook al in?

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 11-04-2023 12:36 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Gemeten vanaf topic opening (21-12-2022) was de bodem op 30-12 @ 16333

Gemeten over de hele bear had je gelijk: 21-11 @ 15476

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:32:
[...]

Je staat wel in het lijstje, dus wat mij betreft ben jij de eeuwige winnaar!

Dan schuiven we @toilet_paper gewoon onder het tapijt, die vent is hier toch amper en trade alleen BTC voor winst in fiat.
'
oja zie het ja. Had ik niet gezien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:37:
[...]

'
... en je mag die ene BTC nog delen ook :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
[...]

Ik heb destijds ook een comment geplaatst dat de bodem al geweest was.. :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:37:
[...]

'
Dit vind ik oprecht zó mooi. Een bullish whale in ons midden, die toch altijd zo bescheiden en normaal is gebleven.

Ik pink even een traantje weg als mede hodler.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

MicroWhale schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:30:
[...]

och verrek ja!!!! _O-

Dat was ik alweer helemaal vergeten :D

Stuur maar een DM en dan krijg je het BTC adres waarop je mag storten, @Gelukszoekr ! O-) ;)
Welnee, je stort 0,1 btc ter controle van je adres, en dan krijg je 1,1 btc terug van @Gelukszoekr. Laatst nog gezien op youtube live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
bizar eigenlijk dat de dca die ik op de bodem gekocht heb dat het al bijna een x2 heeft gedaan :*)

nu nog een keer verkopen, maar dat is het moeilijkste

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Kol Nedra schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:43:
bizar eigenlijk dat de dca die ik op de bodem gekocht heb dat het al bijna een x2 heeft gedaan :*)

Hahaha verkopen _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
prachtig dit forum;
je hebt Btc Maxis
je hebt beren.
je hebt mensen die maar wat doen.......
je hebt buy high, sell low.....

I like it!

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:43:

ja daar dacht ik gisteren ook nog aan. Echt bizar. Had die grote spot aankoop in november gedaan rond de 16,5k. Echt te idioot voor woorden. Bijna 100% in 5 maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:36:
@Skrunsies alles goed met je? dca van eind 2023, zit die er ook al in?
Al-lang.. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

anti elppa schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:54:
[...]

ja daar dacht ik gisteren ook nog aan. Echt bizar. Had die grote spot aankoop in november gedaan rond de 16,5k. Echt te idioot voor woorden. Bijna 100% in 5 maanden.
Al mijn DCA aankopen staan ook gewoon prima in het groen. En dat waren echt niet de mooiste momentjes. Meer dan een half brein heb je echt niet nodig.

Eigenlijk komt het er dus op neer dat je flink je best moet doen, wil je verlies draaien met Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 22:39
Zijn er hier mensen die al wat uitladderen in de 30-40k regionen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:15

resusaapje

h less

AlterBridge schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:04:
Yep

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:03:
[...]

Al mijn DCA aankopen staan ook gewoon prima in het groen. En dat waren echt niet de mooiste momentjes. Meer dan een half brein heb je echt niet nodig.

Eigenlijk komt het er dus op neer dat je flink je best moet doen, wil je verlies draaien met Bitcoin.
ja dat heb ik 2 cycles terug wel geleerd. DCA is gewoon de key. Haalt ook alle emotie eruit (dat deed het bij mij iig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Heerlijk om opeens al deze succesverhalen van iedereen lezen nu de prijs gestegen is. Succes en hopelijk zit er nog meer in de pot!

Zijn er ook nog niet ingestapte users?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Egeau
Yes, ik hou gewoon mijn plan aan en dan moet ik idd aankomend keren het e.a. verkopen (mits de koers zo blijft zoals hij nu is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Egeau schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:07:
Heerlijk om opeens al deze succesverhalen van iedereen lezen nu de prijs gestegen is. Succes en hopelijk zit er nog meer in de pot!

Zijn er ook nog niet ingestapte users?
*koopt snel Bitcoin.

Nee hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
knakworst schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 12:42:
[...]

Welnee, je stort 0,1 btc ter controle van je adres, en dan krijg je 1,1 btc terug van @Gelukszoekr. Laatst nog gezien op youtube live.
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/0iCG-EWpDzMAAAAC/mandalorian-this-is-the-way.gif

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet, kijk een jaartje na de halving wel eens naar een exit. Eerst maar eens kijken welke regionen we parabolisch gaan bubbelen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/agNexgi46oYd-qkkKebJiBCZCo4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/I95nk0n5Aeo7JD7FXa2Bh3AD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:09:
[...]

Ik niet, kijk een jaartje na de halving wel eens naar een exit. Eerst maar eens kijken welke regionen we parabolisch gaan bubbelen.
Eens. Al zal ik rond de 50 wellicht wel een klein stukkie verkopen. Just in case.
Verder start mijn sell plan pas bij 100k (of net iets eronder)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ik wacht wel weer op de tips van PlanB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Skrunsies schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:22:
Ik wacht wel weer op de tips van PlanB
Ja, prima graadmeter idd. Pak de beloofde top van PlanB en cash op 30% daaronder uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:20

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lte0KSXceWZXqUkV46iX89Qwo1w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ghwwj6sAOn1oPh94izkR3ogb.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is toch de enige juiste manier om rond te rijden (8>

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
WhySoSerious schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:26:
[Afbeelding]

Ik snap er geen hol meer van..

Meende dat dit de enige juiste manier was om rond te rijden -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujnj5LQw_8FZcrTh8jqAbeHlCv0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uWHjqANdr7IKTVvNYjghZOyB.webp?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door Skrunsies op 11-04-2023 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NordicMan
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-08-2024
Uit nieuwsgierigheid, nog mensen die iets gelijkaardig plannen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T6vIgUozoqtpxwsO75TtGkuLD6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fntQg7lVzW2iacxTpR5eltsp.png?f=user_large

(P.S.: ffe de amounts gewijzigd wel :) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat
Skrunsies schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:30:
[...]

Nee!

Dit is de enige juiste manier om rond te rijden

[Afbeelding]
Nee, zo!
Geen geld naar brandstof, meer geld voor DCA!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCE-w9_CTj7nDTOOx-JdDWu9CxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0kn1ENaEH1iZTDQofibIwFtc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:33:
[...]

Nee, zo!
Geen geld naar brandstof, meer geld voor DCA!
[Afbeelding]
Oké! Thanks voor de tip!

Lambo ingeruild, here I come! Maar ga niet fietsen btw..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ettuHO85aRet2IERMq2dkiTXHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A49QJJvrpISbPJNhQMRUSpZH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

NordicMan schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:31:

[Afbeelding]

Op zich aardig (het is tenminste een plan, dat is al heel wat), maar wat mij betreft toch wat te simpel. Ik kijk naast koersniveaus ook naar de G&F index, macro-omstandigheden etc. Als in the blink of an eye de 100k wordt aangetikt omdat de dollar omvalt, dan zou ik volgens deze strategie de helft moeten verkopen, terwijl ik dat op dat moment helemaal niet wil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:43

Zorro

Z

Laat ik dan een tegengeluid plaatsen.

Dit is verdingens de tweede keer dat die stomme Bitcoin me zit te naaien.
Eerst ging die na heel lang laag te zijn ineens van 16K naar 23K NET een maandje voordat ik mijn bonus uitkering kreeg en nu komt er weer een bakje met geld aan over een maandje of zo en ja hoor, daar gaat ie weer.

Ik zal de volgende keer dat er wat geld mijn kant op dreigt te komen dat hier melden, dat weten jullie dat je snel moet instappen.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Is toch juist mooi? Niet iedereen kan winst maken in deze markt. Geld verschuift. Het geld moet ergens vandaan komen. Laat ze maar mooi door gaan! Zolang merendeel maar wat doet en jijzelf je aan een goed plan houdt kun je al vrij snel een edge hebben. Ik vind helemaal mooi.
CornermanNL schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 11:11:
[...]

Uiteraard, maar er zijn er zat die vol short gaan, uit pure overtuiging. Dat je een combinatie long short hebt is niet meer dan logisch. Maar je vastbijten in een short positie omdat het een keer mis kan gaan is iets wat ik niet logisch vindt. Een beetje meebewegen en long/shorts hebben is gewoon gezond verstand.

Er zijn er echter maar zat die die wel dat zwart wit denken aanhouden en alleen short zitten, dan kan je beter alleen long zitten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

WhySoSerious schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:26:
[Afbeelding]

Op "Chill"? Dan kan je net zo goed een VW rijden :?

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau

[Afbeelding]

Yes ik volg onderstaand plan waarbij ik iedere week moet kopen of verkopen voor een max + of - bedrag waarbij het doel is dus om altijd het 'streefbedrag' in waarde aan te houden waarbij je je cashpositie hopelijk steeds lager ziet worden (bruine lijntje) en hopelijk ooit 0 is

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/COB4G-pCNP3AM8wHxBj-2xU0EiU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YnKCXVa1uMx8hqSU2UJg0pak.png?f=user_large

Dit dwingt mij om te verkopen en ook winst te pakken ipv hopen dat het steeds hoger kan en uiteindelijk met niets overblijft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Zorro schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:41:
Laat ik dan een tegengeluid plaatsen.

Dit is verdingens de tweede keer dat die stomme Bitcoin me zit te naaien.
Eerst ging die na heel lang laag te zijn ineens van 16K naar 23K NET een maandje voordat ik mijn bonus uitkering kreeg en nu komt er weer een bakje met geld aan over een maandje of zo en ja hoor, daar gaat ie weer.

Ik zal de volgende keer dat er wat geld mijn kant op dreigt te komen dat hier melden, dat weten jullie dat je snel moet instappen.
ik vind helemaal mooi.

Maar ik wil vanwege jouw "Ondertitel" even laten weten:
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fwww.bezoekkiev.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2017%2F07%2Freisadvies-oekraine.jpg%3Ffit%3D900%252C506%26ssl%3D1&f=1&nofb=1&ipt=90bfa763872e51740b8eba35a5a8127a62ae14743432aab1c14029762f0a3ddc&ipo=images

(ja, ik weet ik weet, maar het tijdgewricht werkt tegen je)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Egeau schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:48:
[...]

Yes ik volg onderstaand plan waarbij ik iedere week moet kopen of verkopen voor een max + of - bedrag waarbij het doel is dus om altijd het 'streefbedrag' in waarde aan te houden waarbij je je cashpositie hopelijk steeds lager ziet worden (bruine lijntje) en hopelijk ooit 0 is

[Afbeelding]

Dit dwingt mij om te verkopen en ook winst te pakken ipv hopen dat het steeds hoger kan en uiteindelijk met niets overblijft
Ha, het beroemde DCA + VA ! d:)b

Ik moet mijn staatje ook effe bijwerken sinds december. Kijken of ik me een beetje aan het plan heb gehouden... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
resusaapje schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:46:
[...]

Op "Chill"? Dan kan je net zo goed een VW rijden :?
Verplichte stand in Zuid Limburg.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:43
Ik ben begonnen met iedere maand BTC/ETH te kopen maar wil dit eigenlijk op een ledger zetten. Is dit wel zinvol gezien de transactiekosten telkens? Wat kost bijvoorbeeld om een waarde van 500 EUR aan BTC op je ledger te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
Voor al die mensen die verkoop strategien hebben voor bitcoin.

Wat ga je dan vervolgens met die verkregen fiat euros doen? Terug op een bankrekening zetten om te "sparen"?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:25
10mil.btc schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:57:

Wat ga je dan vervolgens met die verkregen fiat euros doen? Terug op een bankrekening zetten om te "sparen"?
Hoger weer terugkopen natuurlijk. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ColeJ schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:57:
Ik ben begonnen met iedere maand BTC/ETH te kopen maar wil dit eigenlijk op een ledger zetten. Is dit wel zinvol gezien de transactiekosten telkens? Wat kost bijvoorbeeld om een waarde van 500 EUR aan BTC op je ledger te krijgen?
Dat kan je toch zelf testen? Pak een willekeurige CEX/DEX en fake het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15:43
resusaapje schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:59:
[...]

Dat kan je toch zelf testen? Pak een willekeurige CEX/DEX en fake het.
Ja dan kom ik erachter dat het toch wel pittige kosten zijn als je dit maandelijks doet met een bedrag van 300 zo'n 300 euro. Ik had gehoopt dat er misschien alternatieven zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22

Wie weet willen ze wat aankopen doen? Huisje aflossen dunno. Genoeg te verzinnen toch waar je soms nog wel wat fiat voor nodig kan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:13

YES

Moderator General Chat

Nee, als ik besluit uit te cashen is dat voor een grote aankoop die mijn gezin en mijzelf minder afhankelijk van een vaste maandelijkse airdrop € maken. Denk aan aflossen op hypotheek, energiebesparende maatregelen en dat soort dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NordicMan
Egeau schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:48:
[...]

[Afbeelding]

DVA is wel een mooi alternatief, zeker als je gelooft in een constante stijging op zeer lange termijn.
Zou tegen 2026 de hypotheek willen effenen. Zo heb ik een reden om me aan de planning te houden :+

Edit: en zo zijn er precies nog een aantal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23:05
Het staat al op een ledger :+ maar ik neem aan dat je een Ledger of algemener hardware wallet bedoelt. Goed idee in elk geval.
Hoeveel het kost is vooraleerst afhankelijk van de plek waar je het koopt en nu hebt staan. Check de withdrawal fees daar. Soms zijn die vast, soms variabel.
Vergelijk die fee met hoe lang je die 500 euro in BTC (nu) wil vasthouden. Als die sats over een tijdje 1000 waard zijn dan zijn die paar euro fee wellicht goed te overzien.

<edit>
ColeJ schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:01:
[...]
Ja dan kom ik erachter dat het toch wel pittige kosten zijn als je dit maandelijks doet met een bedrag van 300 zo'n 300 euro. Ik had gehoopt dat er misschien alternatieven zijn :)
Er zijn altijd plekken met hogere en lagere fees of plekken waar het koersverschil wat groter is maar je wel zeker van je zaak bent (direct op je wallet bij Bitonic / makkelijke DCA met Bits). Of plekken waar het gratis kan maar daar moet je dan lokale tokens tegenover hebben staan (Nexo).

[ Voor 27% gewijzigd door Wiley99 op 11-04-2023 14:08 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afca_020
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 20:06
Je kunt ook 'vanaf je ledger' aankopen doen, dan staat het er meteen op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 13:09:
[...]

Precies dit, dan in stapjes verkopen zo richting de 100k (dat moet toch echt wel lukken na de vorige ATH van 69k...), hierna geduldig wachten tot alles weer naar de klote gaat en dan weer DCA inslaan.

Het plan ligt er, nu de uitvoering nog :9

PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

ColeJ schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:01:
[...]

Met BTC valt het wel mee, toch? ETH is altijd afwachten, soms valt het mee, meestal valt het tegen :)

Check eens direct aankopen vanaf je Ledger. Zou kunnen dat de kosten/baten analyse dan voordeliger uitvalt.

kosten van aankoop:
ideal: 2,4%
banktransfer: 2%
creditcard: 4%

[ Voor 6% gewijzigd door resusaapje op 11-04-2023 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23:45

[Afbeelding]

Waarom zou je dit niet procentueel gaan doen? In plaats van 0.1 btc verkopen 10% verkopen. Anders hou je dus niks over aan sats zodra we de 150K voorbij zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10mil.btc
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 11-06 09:20
YES schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:03:
[...]

Nee, als ik besluit uit te cashen is dat voor een grote aankoop die mijn gezin en mijzelf minder afhankelijk van een vaste maandelijkse airdrop € maken. Denk aan aflossen op hypotheek, energiebesparende maatregelen en dat soort dingen.
Ja dat is opzich wel een goeie! Maar dit heeft ook wel een limiet uiteindelijk :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ytr81
  • Registratie: Juni 2017
BTC verkopen? Waarom zou je? Denk dat ik iets heb gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicMan
Don Guacamole schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:08:
[...]

Waarom zou je dit niet procentueel gaan doen? In plaats van 0.1 btc verkopen 10% verkopen. Anders hou je dus niks over aan sats zodra we de 150K voorbij zijn..
Goed punt! Ga ik zeker eens bekijken.
Verwacht een 110-120k piek na de volgende halving(wet v.d. diminishing returns etc), maar het blijft BTC natuurlijk...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:37

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik verkoop alleen op de top, welke ik altijd mis en dan durf ik niet meer. Dus eigenlijk hodl sinds ik begon in 2015. :P

Wel de drop 40k naar 30k wat winst gemaakt maar het stuk van 30 naar 20 gemist. :') Fiat gaat er at random in door gebrek aan een goede onramp. Best een professionele belegger dus. :+

edit: @CornermanNL je schrijft "op de maan" verkeerd. Als het lekker gaat met de koers zitten we daar straks allemaal. Zijn we rekt dan gaan we naar de maan. :>

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 11-04-2023 14:22 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CornermanNL

Winsten afromen en ASML kopen (en andere stonks). Zodat de portefeuille weer in balans is.
En het huis verduurzamen. Als het helemaal naar de maan gaat, een ander huis kopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Valt erg mee hoor. Toevallig vanochtend nog 300 euro aan BTC naar de ledger gestuurd vanaf Bitvavo wat daar nog stond. Was geloof ik € 1,60 ofzo kwijt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
CornermanNL schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:18:
[...]

Winsten afromen en ASML kopen (en andere stonk). Zodat de portefeuille weer in balans is.
En het huis verduurzamen. Als het helemaal naar de maan gaat, een ander huis kopen.
Huis verduurzamen, check. Volgende doel bij btc op 420k is een nieuw huis kopen. Nog wel even 1 a 2 jaar blijven zitten waar we zitten om de investering er goed uit te halen :9

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Egeau
NordicMan schreef op dinsdag 11 april 2023 @ 14:04:
[...]

DVA is wel een mooi alternatief, zeker als je gelooft in een constante stijging op zeer lange termijn.
Zou tegen 2026 de hypotheek willen effenen. Zo heb ik een reden om me aan de planning te houden :+

Edit: en zo zijn er precies nog een aantal!
Yes daar heb je gelijk in. Ik heb dit plan ook wel gekozen omdat ik het geloof heb dat er weer een periode van stijging aan zat te komen. Moet zeggen dat ik ook niet ontevreden ben met het moment waarop ik begonnen ben met deze strategie.

Had hiervoor 95% verkocht in begin maart 2022. Hiervan is +- 90% is gegaan naar het kopen van een huis wat ik obv van mijn salaris niet kon kopen maar waar we nu nog maar een hypotheek hebben van <60% LTV.

Tot zo ver ben ik wel happy met de magische internet muntjes :+
Pagina: 1 ... 66 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!