Feedbacktopic voor de nieuwe frontpage Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 25.832 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-05 21:22

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ah, zie hem nu inderdaad. Ik zit standaard op 3 kolommen, pas vanaf 4 zie je dit blokje.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:11

Mickey77

Allround ICT-er

Electrowolf schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 15:58:
Ah, zie hem nu inderdaad. Ik zit standaard op 3 kolommen, pas vanaf 4 zie je dit blokje.
Het is niet vanaf 4, ik zie het blok bij elk aantal kolommen behalve 3! Dus ik zie het bij 4 maar ook bij 2 kolommen EN zelfs bij 1 kolom... het is puur de 3 koloms layout die is vernaggeld.

Ik ben er nu na meer dan twee maanden behoorlijk moe van. Zowel mijn computer als mijn tablet tonen standaard drie kolommen. Dus ik moet dagelijks het venster aanpassen en mijn tablet kantelen, puur voor de Tweakers ervaring die ik al lange tijd gewend ben.

De kennelijke verbeteringen op de frontpage die zie ik persoonlijk niet., maar het blok dat ik al heel lang echt dagelijks bekijk dat is geen prioriteit meer. Form gaat over function kennelijk. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:14
Mickey77 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 17:15:
[...]

Het is niet vanaf 4, ik zie het blok bij elk aantal kolommen behalve 3! Dus ik zie het bij 4 maar ook bij 2 kolommen EN zelfs bij 1 kolom... het is puur de 3 koloms layout die is vernaggeld.

Ik ben er nu na meer dan twee maanden behoorlijk moe van. Zowel mijn computer als mijn tablet tonen standaard drie kolommen. Dus ik moet dagelijks het venster aanpassen en mijn tablet kantelen, puur voor de Tweakers ervaring die ik al lange tijd gewend ben.

De kennelijke verbeteringen op de frontpage die zie ik persoonlijk niet., maar het blok dat ik al heel lang echt dagelijks bekijk dat is geen prioriteit meer. Form gaat over function kennelijk. :'(
Jeetje.. maar waarom gebruik je dan geen custom css functionaliteit als het zo belangrijk voor je is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey77

Mickey77

Allround ICT-er

@mrdemc Mijn bericht klonk misschien iets teveel als een klaagzang, zo was die niet bedoeld. Maar om antwoord te geven op je vraag: omdat tweakers zegt dat ze dit gaat op pakken en dan vind ik het logisch om ze (meer) tijd te geven. Als ze alsnog zouden aangeven dat het niet gebeurt, dan ga ik mij idd verdiepen in CSS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-05 17:03

jelle.

Product Owner
Topicstarter
Mickey77 schreef op vrijdag 28 april 2023 @ 18:46:
@mrdemc Mijn bericht klonk misschien iets teveel als een klaagzang, zo was die niet bedoeld. Maar om antwoord te geven op je vraag: omdat tweakers zegt dat ze dit gaat op pakken en dan vind ik het logisch om ze (meer) tijd te geven. Als ze alsnog zouden aangeven dat het niet gebeurt, dan ga ik mij idd verdiepen in CSS.
Dit is zojuist aangepast. Bij alle schermbreedtes wordt nu "populair op het forum" getoond, evenals de andere blokjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Dat verklaard waarom mijn FP nu kapot is :'(.

(Custom CSS aan staan die het limiteert op een enkele sidebar, en die gaat er nog niet goed mee overweg).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey77

Mickey77

Allround ICT-er

@jelle. Fijn dat geduld toch wordt beloond! _/-\o_

Ik wilde mij niet mengen in de discussie over custom CSS, ik leef wel mee met mensen die nu hun custom CSS weer moeten aanpassen. Maar dat je die dus moet aanpassen als tweakers iets verandert, is dus een van de redenen dat ik liever geen custom CSS wilde inzetten. Maar als deze aanpassing niet was toegezegd, was ik daar zeker naar gaan kijken. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-05 22:39
willemb2 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 17:38:
Zonder de aankondiging was de wijziging mij waarschijnlijk niet eens opgevallen.

Dat ik het niet zag komt waarschijnlijk doordat alle beeldverwerkingskracht in mijn hersentjes gaat zitten in het negeren van berichten waar een piepklein groen stipje voor staat.

Anders gezegd: wat mij betreft is de nieuwe FP prima, maar mijn grootste wens is nog steeds niet in vervulling gegaan: een mogelijkheid om direct op categorie te filteren.

Tweakers heeft af en toe erg goede artikelen over serieuze onderwerpen, waar ook nog eens interessante reacties op komen van een aantal top-ITers die hier rondhangen.

Helaas moet je die artikelen zoeken tussen een overdaad aan nieuws over speelgoed (games en de bijbehorende patserige en energieverslindende hardware, VR-brillen, telefoons die niet in je broekzak passen...)

Edit: typo
Hierop voortboordurend...

Ik zou een functie handig vinden waarbij je het nieuwsoverzicht kunt filteren naar tags, die dan onderdeel zijn van een nieuwsbericht. Bijvoorbeeld:

"Nieuwe Sony camera gelanceerd" heeft de tags: camera, fotografie
"Review van de HP laptop xyz" heeft de tags: review, laptop, hardware
"Tesla brengt Cybertruck op de markt" heeft de tags: EV, mobiliteit, auto

Als je dan de mogelijkheid hebt om een standaard filter voor je nieuwsoverzicht in te stellen, dan heb je de mogelijkheid om zaken die niet voor jou interessant zijn, uit je overzicht te verwijderen (of die komen dan onderaan de dagfeed of zo).

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Malfoi schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 12:04:
Ik zou een functie handig vinden waarbij je het nieuwsoverzicht kunt filteren naar tags, die dan onderdeel zijn van een nieuwsbericht. Bijvoorbeeld:

"Nieuwe Sony camera gelanceerd" heeft de tags: camera, fotografie
"Review van de HP laptop xyz" heeft de tags: review, laptop, hardware
"Tesla brengt Cybertruck op de markt" heeft de tags: EV, mobiliteit, auto

Als je dan de mogelijkheid hebt om een standaard filter voor je nieuwsoverzicht in te stellen, dan heb je de mogelijkheid om zaken die niet voor jou interessant zijn, uit je overzicht te verwijderen (of die komen dan onderaan de dagfeed of zo).
Ik zou zweren dat bovenstaande in het verleden mogelijk was op basis van de categorie waarin het nieuwsbericht wordt geplaatst :?

Zeg maar filteren op basis van het icoontje dat naast het nieuwsbericht staat : https://tweakers.net/g/bullets/articletypes/news_sprite.svg
Is dan waar het eigenlijk op neerkomt! :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfoi
nero355 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 16:53:
[...]

Ik zou zweren dat bovenstaande in het verleden mogelijk was op basis van de categorie waarin het nieuwsbericht wordt geplaatst :?

Zeg maar filteren op basis van het icoontje dat naast het nieuwsbericht staat : https://tweakers.net/g/bullets/articletypes/news_sprite.svg
Is dan waar het eigenlijk op neerkomt! :)
Nooit geweten dat het (misschien) bestond. Maar inderdaad, zo'n soortgelijke functie bedoel ik! Iedere vorm van filteren zou al helpen.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

Malfoi schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:50:
[...]

Nooit geweten dat het (misschien) bestond. Maar inderdaad, zo'n soortgelijke functie bedoel ik! Iedere vorm van filteren zou al helpen.
Tweakers 6 had een optie voor een gefilterde index per hoofdcategorie. Dat werd echter weinig gebruikt, en is dus uiteindelijk verwijderd. Zie linksboven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFJQmDzZLYHZE8Ay23OFubl_rgc=/x800/filters:fill(white)/i/1350419867.png?f=imagegallery

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
crisp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:57:
[...]

Tweakers 6 had een optie voor een gefilterde index per hoofdcategorie. Dat werd echter weinig gebruikt, en is dus uiteindelijk verwijderd. Zie linksboven:

[Afbeelding]
Ah kijk - oké, goed om te weten. Kan natuurlijk ook alleen voor mezelf spreken en heb geen idee of zo'n filter een breed draagvlak zou hebben. Maar dus niet.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrdemc
Malfoi schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:08:
[...]

Ah kijk - oké, goed om te weten. Kan natuurlijk ook alleen voor mezelf spreken en heb geen idee of zo'n filter een breed draagvlak zou hebben. Maar dus niet.
Je kunt het ook met custom CSS oplossen.
Zo bijvoorbeeld:
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Wetenschap
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Download
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Politiek en recht
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Games
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Websites en communities

Wat mij wel opvalt is dat bij meer dan 8 custom CSS tegelijkertijd ze niet meer allemaal toegepast worden. is er een maximum aan custom CSS snippets dat geactiveerd kan worden? En is het toeval dat ze elke keer met 2 incrementen qua ID :P ?

[ Voor 46% gewijzigd door mrdemc op 21-06-2023 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
mrdemc schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 11:44:
[...]

Je kunt het ook met custom CSS oplossen.
Zo bijvoorbeeld:
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Wetenschap
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Download
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Politiek en recht
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Games
Frontpage Nieuws - Verberg categorieën - Websites en communities

Wat mij wel opvalt is dat bij meer dan 8 custom CSS tegelijkertijd ze niet meer allemaal toegepast worden. is er een maximum aan custom CSS snippets dat geactiveerd kan worden? En is het toeval dat ze elke keer met 2 incrementen qua ID :P ?
Hm, daar zou ik me even in moeten verdiepen. Nog nooit met CSS gewerkt. Of ja, beetje op werk maar dat was het. Thanks!

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
Malfoi schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 12:25:
[...]

Hm, daar zou ik me even in moeten verdiepen. Nog nooit met CSS gewerkt. Of ja, beetje op werk maar dat was het. Thanks!
Je kunt deze activeren vanuit de snippets voor de categorieën die ik al heb aangemaakt. Je kunt ook de code bewerken in een eigen snippet. Ik filter op wat er in de titel staat van het bolletje (de tekst die verschijnt als je met de muis erop gaat staan). Dat is vrij gemakkelijk terug te vinden in de code. Deze kun je dus aanpassen in die css en dan werkt het voor hetgeen waarvoor je het aanpast.

In Firefox werkt het trouwens niet standaard vanwege de CSS code die gebruikt is, en als je dit toch activeert in de about:config werkt het niet goed, dus helaas alleen goed werkend in Chrome/edge en misschien Safari :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
Waar kan ik de oudere artikels terugvinden, liefst in chronologische volgorde? Vroeger had je op de homepage onder alle aanwezige artikels van de laatste dagen, nog een knop in de aard van 'bekijk oudere artikels'. Die zie ik nu niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrdemc
this schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 13:54:
Waar kan ik de oudere artikels terugvinden, liefst in chronologische volgorde? Vroeger had je op de homepage onder alle aanwezige artikels van de laatste dagen, nog een knop in de aard van 'bekijk oudere artikels'. Die zie ik nu niet meer.
Deze pagina?
https://tweakers.net/nieuws/zoeken/

Naar 'nieuws' hierboven in de rode balk, en dan klikken op 'zoeken' zonder zoekwoord :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• this
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
mrdemc schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 15:21:
[...]

Deze pagina?
https://tweakers.net/nieuws/zoeken/

Naar 'nieuws' hierboven in de rode balk, en dan klikken op 'zoeken' zonder zoekwoord :)
Inderdaad die pagina, bedankt!

Waarom is deze link op de tweakers homepage verdwenen? Ik gebruik die pagina vaak als ik eens een tijdje niet meer op tweakers ben geweest. En jouw manier om die pagina terug te bezoeken is wel omslachtig en niet gebruikersintuïtief jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

crisp schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 10:57:

[Afbeelding]
Maar vroeger waren daar toch ook opties voor in de Instellingen van je Profiel :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:05

crisp

Devver

Pixelated

nero355 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 20:18:
[...]

Maar vroeger waren daar toch ook opties voor in de Instellingen van je Profiel :?
Volgens mij kon je vroeger wel op artikeltype filteren (en als je alles uitgezet had kreeg je pong), maar niet op categorie.

Intentionally left blank

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:26
Is er een nieuwe nieuwe frontpage? Ik zie geen .plan, maar het is ineens HEEL licht:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1ttHwwz7kBgKK4jAStoj3f3w08U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/duPAhyqOcHrxLDGPmmFDeUmf.png?f=fotoalbum_large

Ik heb geprobeerd mijn custom CSS uit te zetten maar dat lijkt niet te werken, de CSS blijft actief. Het kan dus zijn dat het aan mijn custom CSS ligt, maar die wil niet uit...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Paul schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:33:
Is er een nieuwe nieuwe frontpage? Ik zie geen .plan, maar het is ineens HEEL licht:
[Afbeelding]

Ik heb geprobeerd mijn custom CSS uit te zetten maar dat lijkt niet te werken, de CSS blijft actief. Het kan dus zijn dat het aan mijn custom CSS ligt, maar die wil niet uit...
Denk gerelateerd aan dark mode, zie: Anonymoussaurus in "Feature Tweakers.net Nachtmodus."

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFortune
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:26
Paul schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:33:
[Afbeelding]

Ik heb geen custom css draaien en zie nu hetzelfde

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-05 13:57

ikt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/__FJ0KP_xP-UCKLbOrZq7pBLpNs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KmS9GpesdN5aAa8ScJPvg3wz.png?f=fotoalbum_large

Bespeur ik hier een prod==test voor dark mode?

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DanielChopin
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-03 19:21
ikt schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:37:
[Afbeelding]

Bespeur ik hier een prod==test voor dark mode?

:D
Ik merkte het zelfde op en dacht inderdaad meteen aan dark mode!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik herken de blauwe tekstkleur als een van de drie opties toen gevraagd werd welke optie we het fijnste vonden. Ik ga er dus stiekem vanuit dat dit inderdaad dark mode betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
Het is inderdaad een gedeeltelijk geïmplementeerde Dark Mode. Als ik mijn browser wissel tussen Light en Dark Color Schemes veranderen er dingen. Ook hier op het forum, hele mooie dark "text formatting"-bar. Helaas is die Dark Mode echt nog niet bruikbaar.

Mag die Dark Mode uit?

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-05 12:10
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aMfLJbsdoGCKC1G0xHIHpdSW6To=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RRRuUQbHsKOIEJqRKpzaoPmS.png?f=fotoalbum_large

Geen idee of deze instelling er al eerder was, maar deze verandert alleen de achtergrond van wit naar grijs. Verder is de frontpage nu helaas niet leesbaar (Edit: Ik heb Windows + browser op dark mode staan)

[ Voor 4% gewijzigd door Tessa vd Heide op 27-06-2023 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tessa vd Heide schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:50:
[Afbeelding]

Geen idee of deze instelling er al eerder was, maar deze verandert alleen de achtergrond van wit naar grijs. Verder is de frontpage nu helaas niet leesbaar (Edit: Ik heb Windows + browser op dark mode staan)
Die instelling is er al de nodige jaren inderdaad. :) Die kwam redelijk kort na de introductie van Tweakers 7, omdat er toen heel veel wit in het ontwerp zat.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 27-06-2023 15:42 ]

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Fix komt er aan :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tessa vd Heide
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-05 12:10
CH4OS schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 10:54:
[...]

Die instelling is er al de nodige jaren inderdaad. :)
Ah, kijk dat ligt dus aan mij dat ik niet in de instellingen kijk :P dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikhebeenvraag
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 27-06-2023
Inderdaad browser switchen van dark naar licht lost alles op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 21:25
Ik zie de lichtblauwe tekstkleur op mijn telefoon (iphone met safari), op de desktop in chrome niet. Geen custom css of iets dergelijks actief.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:34

Oekol

waka waka hey hey

Wat is er aan de hand? Ziet er niet zo gelukt uit en leesbaarheid is minder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xQ1FjPzOBfq7QutBTvHA54g4kqo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Wwn6c1jktKgtYdscD985Tae.jpg?f=fotoalbum_large

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikhebeenvraag
NoepZor schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:00:
Ik zie de lichtblauwe tekstkleur op mijn telefoon (iphone met safari), op de desktop in chrome niet. Geen custom css of iets dergelijks actief.
Op je telefoon heb je standaard darkmode aan. Op de desktop heb je dat niet ingesteld.

Switch maar terug naar standaard licht. Dan is alles gefixt.

[ Voor 8% gewijzigd door ikhebeenvraag op 27-06-2023 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 22:44
Is er iets gebeurd met de kleuren van de artikel links op de frontpage? Nu is alles zwart, dat was anders toch?

[ Voor 7% gewijzigd door - peter - op 27-06-2023 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
- peter - schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:04:
Is er iets gebeurd met de kleuren van de artikel links op de frontpage? Nu is alles zwart, dat was anders toch?
Ja ik zit er ook wat raar tegenaan te kijken. Er klopt iig iets nog niet helemaal met de artikel links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Momenteel ziet de FP op Android Firefox er beter uit dan ooit, inmiddels op de desktop Linux Firefox ook.
Mag zo blijven qua kleur wmb.
-edit-
Ik vond dat bleke met grijze tekst wel nice, naja inmiddels is alles weer in de oude vertrouwde kleurtjes.

[ Voor 32% gewijzigd door PalingDrone op 27-06-2023 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

- peter - schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 11:04:
Dat gebeurt bij mij alleen op telefoon omdat ik dark mode forceer, op desktop is alles gewoon wit.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikhebeenvraag
Fixed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boers706
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-05 19:54
Master FX schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 13:17:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

De menubalk zit op de homepage (wat mij betreft) te ver naar links. Wel mooi gecentreerd wanneer je op het forum zit.
Wanneer wordt dit gefixt? Mijn voorkeur gaat uit naar hoe de menubalk bij het forum staat. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Laatst online: 08:09

ikloon

Product Owner
boers706 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:18:
[...]
Wanneer wordt dit gefixt? Mijn voorkeur gaat uit naar hoe de menubalk bij het forum staat. :)
Het aanpassen van de navigatiebalk sitebreed is behoorlijk complex. Het staat nog wel op onze roadmap maar op dit moment niet bovenaan de prioriteiten.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firedragon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-05 12:48
boers706 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 10:18:
[...]

Blijkbaar hebben ze nog geen tijd om het voor de hele website teveel naar links te zetten maar je kan het zelf eventueel oplossen voor de hoofdpagina.

code:
1
2
3
4
5
6
7
.grid-overrides.trackerVisible #menu {
    left: 168px !important;
}

.grid-overrides.trackerVisible.trackerRight #menu {
    left: -168px !important;
}

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clGHrpm8YGaPGXrl9qhQe2EgxUY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7bQVoFSRAesNpxcifX4hCdYn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRmW-V6EB1A4RPCK448e79EMI8Y=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t0KNx9DGzJjYlIJ9k6KD7IdB.jpg?f=user_large

Wellicht al beantwoord, maar ik kon het niet vinden middels search. Maar is deze instelling nu verwijderd? Ik kan de achtergrond niet meer aanpassen van licht naar donker (i.e. niet dark mode, maar de witte achtergrond met een grijs blok). Of ben ik nu even heel blond dat ik hem niet meer kan vinden?

Want dit was toch bij de vorige layout wijziging zo'n big deal, dat het te wit voor iedereen was (mezelf incluis) wat heftig is aan de ogen, waardoor de white-to-gray slider was toegevoegd? Want dark mode ben ik geen fan van, ik vond de grijze slider erg prettig.

[ Voor 65% gewijzigd door Gilraen op 20-07-2023 13:58 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Topicstarter
Gilraen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:53:
[Afbeelding]

Wellicht al beantwoord, maar ik kon het niet vinden middels search. Maar is deze instelling nu verwijderd? Ik kan de achtergrond niet meer aanpassen van licht naar donker (i.e. niet dark mode, maar de witte achtergrond met een grijs blok). Of ben ik nu even heel blond dat ik hem niet meer kan vinden?

Want dit was toch bij de vorige layout wijziging zo'n big deal, dat het te wit voor iedereen was (mezelf incluis) wat heftig is aan de ogen, waardoor de white-to-gray slider was toegevoegd? Want dark mode ben ik geen fan van, ik vond de grijze slider erg prettig.
Ja, die instelling is met de komst van dark mode verwijderd. Voor meer uitleg daarover zie jelle. in "Feedbacktopic voor dark & light mode", er is ook een custom css snippet voor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-03 12:12

Gilraen

The audacity!

jelle. schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:58:
[...]

Ja, die instelling is met de komst van dark mode verwijderd. Voor meer uitleg daarover zie jelle. in "Feedbacktopic voor dark & light mode", er is ook een custom css snippet voor :)
Thanks voor de snelle uitleg en de link. Duidelijk te lang erg weinig op Tweakers geweest dat ik het nu pas merk ;) Custom css added :)

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

@jelle. Wat ik ergens een beetje mis op in ieder geval mobile, maar wellicht zie ik het over het hoofd, is een duidelijke markering van posts van een TS. Met custom css thema's werden die vaak gemarkeerd in de vorm van een lijntje of afwijkende kleur, hier zie ik eigenlijk alleen een afwijkende kleur van het pijltje naast de profielfoto. Ligt dit wellicht aan mij? Of is dit wellicht intentioneel?

Thanks in ieder geval!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Ethirty

Who...me?

Gilraen schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:53:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die ging toch alleen van wit naar net iets minder wit :?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Weet niet of het hier moet maar dit gebeurt er bij mij op de FP Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BHjXtEq4rfitHZKMwlQBe1IMrCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qDOuMSJ0zYrLZBQNESFMO5nC.jpg?f=fotoalbum_large
De bovenste downloads zijn niet zichtbaar, en omhoog scrollen helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Topicstarter
Militia Pilot schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:39:
Weet niet of het hier moet maar dit gebeurt er bij mij op de FP [Afbeelding]
Wat gebeurt er dan als je omhoog scrolt? De downloads popup zou dan moeten blijven staan, zodat je de bovenste downloads ook kunt bekijken. Als dat niet gebeurt: welk apparaat en welke browser gebruik je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrdemc
jelle. schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Wat gebeurt er dan als je omhoog scrolt? De downloads popup zou dan moeten blijven staan, zodat je de bovenste downloads ook kunt bekijken. Als dat niet gebeurt: welk apparaat en welke browser gebruik je?
Ik constateer dit ook, scrollen werkt niet, de site stopt met scrollen wanneer je bovenin de site bent terwijl de downloads verder omhoog gaan nog. In mijn geval is het de laatste iOS versie op Safari. Nu de downloads verder omlaag gezakt zijn kan ik dit niet meer reproduceren. Het gebeurd dus alleen wanneer de lijst met downloads langer is dan de ruimte die beschikbaar is naar boven toe, en als de downloads onderin het scherm staan waardoor het naar boven open klapt.

[ Voor 20% gewijzigd door mrdemc op 27-07-2023 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:11

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

jelle. schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 13:49:
[...]

Er gebeurt niks, de pagina is al helemaal omhoog gescrolt op dat screenshot, ik gebruik firefox op een samsung A52s 5G

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Topicstarter
mrdemc schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 14:09:
Ik constateer dit ook, scrollen werkt niet, de site stopt met scrollen wanneer je bovenin de site bent terwijl de downloads verder omhoog gaan nog. In mijn geval is het de laatste iOS versie op Safari. Nu de downloads verder omlaag gezakt zijn kan ik dit niet meer reproduceren. Het gebeurd dus alleen wanneer de lijst met downloads langer is dan de ruimte die beschikbaar is naar boven toe, en als de downloads onderin het scherm staan waardoor het naar boven open klapt.
Helder! We gaan even kijken hoe we dit kunnen oplossen. Gelukkig komen 13 downloads op één dag niet zo vaak voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozebeer38
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20-05 15:40
iPad, Safari.

Dit gebeurt bij elke item met een (YouTube imbedded?) video in het artikel.
Het is niet mijn IP.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sd1jxKa6AuBmnZU7ZM1SrUvYCUs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/c4yjAN6xYB4g6rUmXAsTMh45.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:25
Bozebeer38 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:28:
iPad, Safari.

Dit gebeurt bij elke item met een (YouTube imbedded?) video in het artikel.
Het is niet mijn IP.

[Afbeelding]
Gebruik je een Mac? En heb je iCloud+? Dan heb je waarschijnlijk iCloud Private Relay aanstaan.

Een IP lookup zegt namelijk dat het IP waarschijnlijk toebehoort aan iCloud (en/of CloudFlare, die verzorgen deel van de infra voor Apple)
https://www.iplocation.ne...09:bac2:4d7e:1478::20a:58

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozebeer38
Nee staat niet aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozebeer38
P1nGu1n schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 21:46:
[...]

Gebruik je een Mac? En heb je iCloud+? Dan heb je waarschijnlijk iCloud Private Relay aanstaan.

Een IP lookup zegt namelijk dat het IP waarschijnlijk toebehoort aan iCloud (en/of CloudFlare, die verzorgen deel van de infra voor Apple)
https://www.iplocation.ne...09:bac2:4d7e:1478::20a:58
Had geen iCloud+ aan of vpn etc dus dan moet het een cloudflare ding zijn geweest.
Op ander apparaat getest, Android eigen netwerk en thuisnetwerk, geen probleem.
Daarna weer naar iPad geschakeld en probleem was weg.

Beetje apart maar goed lag dus niet perse “aan mij” en ook niet aan tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-05 13:25
Militia Pilot schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 19:39:
Weet niet of het hier moet maar dit gebeurt er bij mij op de FP [Afbeelding]
Het probleem met de downloads-popup is nu opgelost :)
Er zat een foutje in het verwerken van het vertalen van de berekeningen die we doen om te bepalen of iets 'in de viewport' ligt, naar de daadwerkelijke positie-compensatie van de popup zelf 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Topicstarter
En daarmee sluit ik om 13:37 dan ook dit centrale topic, want de frontpage is inmiddels niet echt "nieuw" meer ;) Mocht je richting de toekomst nog onverhoopt bugs tegenkomen of ideeën hebben over verbeteringen aan de frontpage, dan kun je terecht in Stoute bugs of Mooie features.

Bedankt aan iedereen voor de feedback :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst even de FAQ door in de topicstart voordat je reageert, mogelijk wordt je vraag of opmerking daar al beantwoord.