Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09:31
Timbox88 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:05:
[...]

Thnx! Maar ik zit dus wel goed daar in de sneeuw? Omdat ik zo vaak dood ging en geen route kan vinden, begon ik te twijfelen..
Je zit in het juiste gebied. Als je niet weet hoe verder is mijn advies klim zo hoog mogelijk en dan overzicht van je omgeving gebruiken om de weg te plannen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag een uurtje gespeeld, en moet zeggen nu ik weer vrij aan het verkennen ben en niet in 1 slag telkens dood ga, ik ook weer veel plezier aan het spel heb.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 13:03
Timbox88 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:05:
[...]

Thnx! Maar ik zit dus wel goed daar in de sneeuw? Omdat ik zo vaak dood ging en geen route kan vinden, begon ik te twijfelen..
oals eerder gezegd gebruik de pepers ,ga halverwege een grot in dan kom je al hoger uit als je de grot volgt.

Op een gegeven moment moet je de tempel doorlopen en heb je de mogelijkheid om door plafonds te gaan...meer zeg ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 12:20
Ik doe lekker rustig aan. Maar net mijn eerste tempel gedaan in Gerudo. Zo vet! Echt een heerlijke game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:51
Zoo, vandaag ook begonnen met mijn zoon. Zijn even naar 'de onderwereld' geweest maar daarvoor heb ik wel wat meer glimzaadjes nodig. Zit ook nog maar op 5 hartjes.

Daarna verder gegaan met de missie en ben uiteindelijk in de windtempel geëindigd... Die 5 sloten gaan nog wel wat tijd kosten en mijn eten om warm te blijven was op. Eerst maar wat geld verzamelen en mijn winterkleding van de vogels kopen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:15:
[...]

Ik ben er gewoon doorheen gebanjerd en heb mijn leven continu aangevuld door te eten. :)
Ja, dat probeerde ik ook, maar kwam toen bij een muur die onder het ijs zat en waar ik vanaf glijd als ik wil klimmen....daar heb ik nog geen oplossing voor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Kist schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 19:35:
[...]

Je zit in het juiste gebied. Als je niet weet hoe verder is mijn advies klim zo hoog mogelijk en dan overzicht van je omgeving gebruiken om de weg te plannen
Jep dat probeerde ik, maar zit vast op een muur vol ijs. Daar glijd ik steeds vanaf. Zag geen andere weg, maar morgen nog maar eens verder kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Gandalf68 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:08:
[...]

oals eerder gezegd gebruik de pepers ,ga halverwege een grot in dan kom je al hoger uit als je de grot volgt.

Op een gegeven moment moet je de tempel doorlopen en heb je de mogelijkheid om door plafonds te gaan...meer zeg ik niet
Ja die grot ben ik idd al door, maar dan zit ik vast bij een muur met ijs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 03-07 21:42
Indruk na een goede week spelen:
Begin was even inkomen, want veel is stiekem toch best anders dan BotW en ik begon met ontdekken voordat ik alle key items had (dat gaf wat frustraties), er is weer genoeg te ontdekken en te doen. Niet alle nieuwe gebieden zijn even goed uitgewerkt
spoiler:
de Depths voelen wel erg leeg aan, al begin ik ze iets meer te waarderen nu ik weet wat er allemaal te vinden is en waar op te letten, maar het blijft toch beperkt, de Sky Islands zijn het soms als net niet doordat er meestal maar 1 ding te doen is en dat is het

Ook de diverse (mini-)bosses nu verslagen, wel fijn dat daar iets meer variatie in zit, al zijn sommige wel heel pittig als je ze iets te vroeg tegen komt.
spoiler:
Zoals Phantom Ganon toen ik de Deku Tree aan het bevrijden was, want ik wilde het Korok Mask hebben

Verder ook wat leuke knipogen terug naar BotW
spoiler:
en alle armor en functies die in BotW in de DLC zaten nu gelijk in de game zitten
Spud82 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:41:
Toch de verleiding niet kunnen weerstaan en deze ook in huis gehaald. Ben nog maar in het begin, in dat hemelrijk, m'n speciale krachten aan het verzamelen. Valt mij op dat de vijanden al direct best pittig zijn. Stijle learningcurve! Verder ben ik 'm maar handheld gaan spelen, want dat loopt toch wat beter.

Lekkere game voor de rest van de zomer, gezien mijn speeltempo.
BotW had dat ook, aan het begin zeer pittig want je hebt zelf nog geen armor/health/maaltijden/wapens en ook al zijn het zwakke tegenstanders, doordat je zelf ook nog niet goed bent, komt alles hard aan. Naarmate je verder komt wordt je sneller sterker dan de vijanden, en aan het einde is alles een stuk makkelijker (dat was ten minste in BotW, TotK ben ik nog niet ver genoeg om te weten of die lijn zich doorzet maar nu ik de nodige uren erin heb zitten gaan veel tegenstanders wel makkelijker).
Timbox88 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:47:
[...]

Ja die grot ben ik idd al door, maar dan zit ik vast bij een muur met ijs
Als je bij de muur staat die ik denk, dan
spoiler:
moet je een klimpaal maken van bomen die in de buurt staan, een paar stammen in het verlengde van elkaar tegen de muur geplaatst zorgen dat je er kan komen
.

Mocht je problemen hebben met de kou in het begingebied
spoiler:
met de kracht die je in de derde shrine krijgt kan je nog wat verder omhoog en dan ga je door een boom heen, in die boom ligt een schatkist met warme broek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:39
Vanavond de eerste tempel gedaan.
spoiler:
Wind Tempel. Voelde helaas behoorlijk inspiratieloos aan en ook de bossfight viel best tegen. De weg ernaar toe was ook al niet al te best. Hopelijk zijn de andere een stuk beter.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 21:59
James Pond schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:39:
[...]

Dus je hebt nog geen glider? 🤣 En je kan de map niet vrijspelen?
Oke, die heb ik wel gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Timbox88 schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 21:45:
[...]

Ja, dat probeerde ik ook, maar kwam toen bij een muur die onder het ijs zat en waar ik vanaf glijd als ik wil klimmen....daar heb ik nog geen oplossing voor haha
Verslaggever worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-07 11:50

Zyron

BWRAAAAP

Raem schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 22:33:
Vanavond de eerste tempel gedaan.
spoiler:
Wind Tempel. Voelde helaas behoorlijk inspiratieloos aan en ook de bossfight viel best tegen. De weg ernaar toe was ook al niet al te best. Hopelijk zijn de andere een stuk beter.
Pfoe, ik ben nu ook hier, als eerste Tempel zijnde.

spoiler:
Vond de weg er naar toe ergens heel leuk om te doen, aan de andere kant veel te lang? Ik had echt het idee dat er geen einde aan kwam soms.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-06 15:50
In de tutorial zone ligt ook kleding die je warm houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
James Pond schreef op zondag 21 mei 2023 @ 11:36:
In de tutorial zone ligt ook kleding die je warm houdt :)
spoiler:
Ik heb daar alleen een broek gevonden, ondanks dat was dat wel verdoende om warm te blijven, maar geen verder kleding gevonden die tegen de kou bestemd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soms echt leuk dat je door het bouwen, mits het materiaal er is, je bepaalde puzzels gewoon op verschillende manieren kunt oplossen, zo heb ik een punt gehad dat ik iets moest combineren, maar lukte niet zoals ik wou, dus maar iets anders gemaakt en kwam daarmee wel aan de overkant, was niet zoals het moest, maar het werkte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serena
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:41
Ik heb inmiddels 4 shrines gedaan in de lucht en ben onderweg terug naar de tempel. Maar lees hierboven zo veel. Warme broek? Tutorial island?
Ik loop op slechte schoenen en een gescheurd shirt.
Volgens mij heb ik de helft aan spullen gemist.
Kan ik die ook later ergens nog vinden?

http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-07 12:20
Ik snap echt niet dat mensen alleen de tempels doen en de rest links laten liggen. De tempels zijn voor mij bijzaak. Soort van Icing on the cake nadat je de wereld hebt verkend en geheimen hebt gevonden en wat niet al. Het krijgt ook meer gewicht die tempels, als je de wereld hebt verkend en al zijn problematiek.

Ik speel dus met pro hud. En nul walkthrough of kijken hoe het moet op YouTube. Want dat is niet wat de game is. Alles puur zelf ontdekken is het hele idee achter deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
YouTube: NEW Infinite Duplication Glitch 2.0 (No Bows Needed) Tears of the Ki... Nieuwe glitch on makkelijk materials te shown. Wel handige manier om geld te krijgen voor de shops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-07 07:38
Ik vind de loot en rewards wel erg slecht, het is teleurstellend dat je elke keer weer een bomplant, korok seed, pijlen of zoiets krijgt. Ik ben nu bij de Rito Village na wat ronddwalen, ik ben maar terug gegaan naar de MQ op hoop dat er snel meer te doen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
mister_S schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:44:
Ik vind de loot en rewards wel erg slecht, het is teleurstellend dat je elke keer weer een bomplant, korok seed, pijlen of zoiets krijgt. Ik ben nu bij de Rito Village na wat ronddwalen, ik ben maar terug gegaan naar de MQ op hoop dat er snel meer te doen valt.
Ik vind de schade die de vijand doet vooral teleurstellend... Het lijkt wel alsof ik altijd in 1 hit dood ben :-(

Ben nu maar beetje de wereld aan het rondlopen om alle uitkijktorens te activeren zodat mijn map van de 'normale wereld' compleet is en daarmee ook de lucht.

De 120 boomwortels in de onderwereld is mij iets te gortig om als doel te stellen :-/
Xlast88 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:57:
YouTube: NEW Infinite Duplication Glitch 2.0 (No Bows Needed) Tears of the Ki... Nieuwe glitch on makkelijk materials te shown. Wel handige manier om geld te krijgen voor de shops
Thanks, even wat items op deze manier gehaald voor mijn zoon. Dan kan hij ook gewoon wat kleding kopen om te spelen, dat is samen met koken toch wel zijn hoofddoel in het spel :-)

In de auto BoTW kon hij net die lopende wachters verslaan, maar tegenwoordig is een kamp met een paar goblins al een uitdaging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-07 07:38
Ze slaan inderdaad erg hard. Dan krijg je hun wapen, blijkt het een stuk hout te zijn :+

Verkennen vind ik gewoon niet zo interessant, loot is wel erg simpel allemaal. Ik ben nog redelijk in het begin, dus hopelijk wordt dat beter. Ik vind persoonlijk dat het vooral kwantiteit is, niet zozeer kwaliteit.

[ Voor 13% gewijzigd door mister_S op 21-05-2023 16:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:08
President schreef op zondag 21 mei 2023 @ 15:59:
[...]

Ik vind de schade die de vijand doet vooral teleurstellend... Het lijkt wel alsof ik altijd in 1 hit dood ben :-(
Kook, upgrade je armour, gebruik je shield, dodge, parry. Gebruik je boog om optimaal te profiteren van afstand/critical damage. Gebruik je items om vijanden te immobiliseren. Verhoog het aantal hartjes dat je hebt. Er zijn zoveel manieren om te vermijden dat je schade oploopt :) Neem gewoon wat de tijd om te leren.
mister_S schreef op zondag 21 mei 2023 @ 14:44:
Het klinkt alsof je nog niet
spoiler:
veel grotten hebt onderzocht.

Rewards van vijanden worden verder beter naarmate je moeilijkere vijanden verslaat, maar het focust zich vaak wel op nuttige (maar "saaie") materialen. Gebruik deze zodat je sterker bent en nog minder moeite hebt met die vijanden. Dit brengt je in een opwaartse spiraal waardoor je toegang krijgt tot nog betere materialen waarmee je dan weer upgrades kan doen... etc.

In de wereld valt zoveel meer te ontdekken dat niet gewoon het volgende kistje is... maar of dat je interesseert is natuurlijk subjectief. Zelf vind ik het net tof om nieuwe omgeving/vijand X te vinden, verstopte shrine quest Y, of te zien waar NPC Z zich nu bevindt en wat die in hemelsnaam aan het doen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04:29
OH Crap. Ik heb wat red hands gekilled.
spoiler:
en daarna snel geteleport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:00

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik had zojuist flink wat "performance" problemen, zeer lage framerate (erger dan korok forest in BOTW, maar nu niet daar)

Ik speel docked op een switch 1st gen.

Tijdens de bossfight in de watertempel, in de tweede helft. met al dat slijm.

Ik moest Tulin en Yunobo uitzetten want de framerate ging naar 1fps ofzo.

Tijd voor een switch2 ;-)
BTW, wat een topspel! _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door vliegnerd op 21-05-2023 18:02 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-07 22:42
JackAvery schreef op zondag 21 mei 2023 @ 16:26:
[...]

Kook, upgrade je armour, gebruik je shield, dodge, parry. Gebruik je boog om optimaal te profiteren van afstand/critical damage. Gebruik je items om vijanden te immobiliseren. Verhoog het aantal hartjes dat je hebt. Er zijn zoveel manieren om te vermijden dat je schade oploopt :) Neem gewoon wat de tijd om te leren.

[...]

Het klinkt alsof je nog niet
spoiler:
veel grotten hebt onderzocht.

Rewards van vijanden worden verder beter naarmate je moeilijkere vijanden verslaat, maar het focust zich vaak wel op nuttige (maar "saaie") materialen. Gebruik deze zodat je sterker bent en nog minder moeite hebt met die vijanden. Dit brengt je in een opwaartse spiraal waardoor je toegang krijgt tot nog betere materialen waarmee je dan weer upgrades kan doen... etc.

In de wereld valt zoveel meer te ontdekken dat niet gewoon het volgende kistje is... maar of dat je interesseert is natuurlijk subjectief. Zelf vind ik het net tof om nieuwe omgeving/vijand X te vinden, verstopte shrine quest Y, of te zien waar NPC Z zich nu bevindt en wat die in hemelsnaam aan het doen is.
In die
spoiler: title
grotten
heb ik op de
bulba kikkers na
ook weinig boeiends gevonden. Ook veelal pijlen en een opaal e.d.

Vind het ook wel wat jammer dat er zo weinig variatie in de
enemies zit. Heel veel uit BOTW.

Maar het haalt mijn plezier in het ontdekken niet weg. Blijft tof om shrines en sidequests, de
geogliefen en koroks
te vinden. Ik heb op de tutorial en eerste missie na nog geen hoofdmissie gedaan en heb er bijna 20u inzitten. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 21-05-2023 18:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 02Sjoerd
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-07 16:27
Timothy3000 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:12:
[...]

In die
grotten
heb ik op de
bulba kikkers na

Maar het haalt mijn plezier in het ontdekken niet weg. Blijft tof om shrines en sidequests, de
geogliefen en koroks
te vinden. Ik heb op de tutorial en eerste missie na nog geen hoofdmissie gedaan en heb er bijna 20u inzitten. :P
Als je in de
grotten
boeiende dingen wilt vinden, dan helpt het soms om met mensen op de weg te praten. Sommige
grotten
hebben meer interessantere dingen dan andere en vaak krijg je hints om naar specifieke locaties te zoeken. Vaak kan je aan een schatkist (vorm en opstelling in de omgeving) ook zien hoe 'speciaal' die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Deze opmerking snap ik niet? :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Timbox88 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:02:
[...]

Deze opmerking snap ik niet? :9~
Is op jouw situatie ook niet van toepassing. Dit gaat over een
sidequest veel verder in het spel.

Is het je al gelukt bij de shrine te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
Timothy3000 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 18:12:
[...]

In die
grotten
heb ik op de
bulba kikkers na

Beter zoeken :+
geogliefen en koroks
Ik ga nu naar mijn eerste van de vier te onderzoeken locaties en toch ook al 30-35 uur rondgeklooid. Grappig hoe ik dit toch anders beleef, ik vind bijvoorbeeld net dat men geluisterd heeft en dat
spoiler:
de vijandendiversiteit veel verbeterd is t.o.v. BOTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik kam die hele
grotten
uit maar heb mits het een
sidequest locatie
is nog niet veel anders dan opalen, arrows en wat dezelfde wapens als overal gevonden. Of heb je over de
depths? Zo niet, kun je me wat de weg wijzen?

En zoveel andere
vijanden
ben ik nog niet tegengekomen. Het zijn
Boboklin, Keese, die monsters op het plafond, die rotsjes, skeletten, de bewegende enemy base, die flubbers en de robotjes
en dat was het vooralsnog wel. Wellicht komt dat nog, ik ben nog niet
in de depths geweest enzo, eigenlijk alleen nog wat in de gewone wereld rondgezworven en daar is het vooralsnog wat same old.

Klinkt heel negatief allemaal, maar op dit en de framedrops na heb ik verder weinig te zeuren hoor. Geniet volop van deze game! Vind hem vooralsnog ook stukken leuker dan BOTW. Gaat van Final Fantasy afhangen of het wel of niet mijn GOTY wordt. Langzaamaan ook nieuwsgierig naar de main missies haha.

[ Voor 48% gewijzigd door Timothy3000 op 21-05-2023 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was net in het korik forest.

spoiler:
met alle huilende korokjes en een duke three die last van zijn maag heeft, en besmet is, nog niet precies ontdekt hoe ik die het beste kan redden, want in zijn maag zitten van de grote handen die ik niet goed kapot krijg, maar goed, even sterker worden en dan eens proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaiterbrai
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:45
Afgelopen dinsdag BotW uit kunnen spelen. Na een lang weekend camping (hemelvaart) vanavond eindelijk begonnen aan TotK.

Dit gaat weer tijd kosten! Ik was enorm bang op herhaling van zetten en daarmee dus ook verveling. Ik ben positief verrast, 2 uurtjes verder
spoiler:
en 3 krachten verder

stoor ik me enkel aan de geluidseffecten (maar goed deed ik bij de BotW ook al). Genoeg nieuws kunnen ontdekken!
spoiler:
De grotten doen mij enigzins denken aan de dungeons van Elder Scrolls Online qua sfeertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 02Sjoerd
Timothy3000 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 21:21:
Ik kam die hele
grotten
uit maar heb mits het een
sidequest locatie
is nog niet veel anders dan opalen, arrows en wat dezelfde wapens als overal gevonden. Of heb je over de
depths? Zo niet, kun je me wat de weg wijzen?

En zoveel andere
vijanden
ben ik nog niet tegengekomen. Het zijn
Boboklin, Keese, die monsters op het plafond, die rotsjes, skeletten, de bewegende enemy base, die flubbers en de robotjes
en dat was het vooralsnog wel. Wellicht komt dat nog, ik ben nog niet
in de depths geweest enzo, eigenlijk alleen nog wat in de gewone wereld rondgezworven en daar is het vooralsnog wat same old.

Klinkt heel negatief allemaal, maar op dit en de framedrops na heb ik verder weinig te zeuren hoor. Geniet volop van deze game! Vind hem vooralsnog ook stukken leuker dan BOTW. Gaat van Final Fantasy afhangen of het wel of niet mijn GOTY wordt. Langzaamaan ook nieuwsgierig naar de main missies haha.
Nee ik bedoel niet de
Depths, maar echt de grotten. Als je met sommige 'fashionable' personen praat dan sturen ze je vaak wat meer, maar misschien bedoel jij dat met sidequests?

Ik kan ook aanbevelen om op de sky islands alert te zijn op kistjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Xlast88 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 12:57:
Toch even gebruik van gemaakt voor extra bomb flowers.
spoiler:
Hierdoor een stuk makkelijker door de Hidden Passage onder Lookout Landing kunnen gaan voor de Soldiers Armor set.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eMB5rNafeBVXCMtSNqIuhJksy5c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JhcSbZY4xpbK2DnGZQImqOlq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 18 mei 2023 @ 21:49:
Ik kwam op YouTube een filmpje tegen van iemand die TOTK speelt op een PC. Wat ziet dat er goed uit zeg!

Ik zou willen dat ik net als velen hier volledig kan genieten van TOTK op de switch maar ik trek die lage grafische kwaliteit/resolutie/fps helaas echt niet meer.
Vulkan/Yuzu/AnotherDynamicFPS mod.

Wel een nachtmerrie als je niet gewoon bent met Nintendo button layout :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03-07 23:56
LadyVodka schreef op maandag 22 mei 2023 @ 02:49:
[...]

Vulkan/Yuzu/AnotherDynamicFPS mod.

[Streamable: Desktop 2023.05.22 - 02.36.07.02]

Wel een nachtmerrie als je niet gewoon bent met Nintendo button layout :/
Klinkt misschien vreemd, maar eigenlijk wil ik dit niet eens op mijn Switch. Voor games in 4K en nette graphics heb ik andere systemen aangeschaft. Laat Nintendo maar met een ander soort ervaring komen, zoals een meesterlijke gameplay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 22:00
Voor wie bouwinspiratie nodig heeft, is hier een database van bouwwerken:

https://zeldabuilds.gg/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timbox88
Timothy3000 schreef op zondag 21 mei 2023 @ 20:11:
[...]

Is op jouw situatie ook niet van toepassing. Dit gaat over een
sidequest veel verder in het spel.

Is het je al gelukt bij de shrine te komen?
Yes, thnx! Kon naar boven klimmen via een soort boom die tegen het ijs opgroeide. Die had ik de eerste keer over het hoofd gezien. Daarna niet meer verder kunnen spelen maar de eerstvolgende keer dus de shrine :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Zonder informatie te hebben gekregen van npc's heb ik mijn favoriete outfit compleet. En heel toevallig binnen een half uur de laatste 2 van de set.
spoiler:
climber's outfit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Nol_NL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 03:44:
[...]

Klinkt misschien vreemd, maar eigenlijk wil ik dit niet eens op mijn Switch. Voor games in 4K en nette graphics heb ik andere systemen aangeschaft. Laat Nintendo maar met een ander soort ervaring komen, zoals een meesterlijke gameplay.
Het een sluit het ander niet uit toch. Waarom niet meesterlijke gameplay in 4K? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nol_NL schreef op maandag 22 mei 2023 @ 03:44:
[...]

Wat is dit voor Stockholm-syndroom trekje? :P Het is niet alsof de gameplay minder tof wordt als je de resolutie of framerate omhoog gooit. Het is en-en. Briljante Nintendo gameplay en 4K @ 60fps.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 10:49
Mog schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:31:
[...]

Wat is dit voor Stockholm-syndroom trekje? :P Het is niet alsof de gameplay minder tof wordt als je de resolutie of framerate omhoog gooit. Het is en-en. Briljante Nintendo gameplay en 4K @ 60fps.
en een nog duurder systeem. en nog langere ontwikkeltijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

TomBraamhaar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:33:
[...]

Deze game komt opnieuw uit op de Switch 2 hoor. Dus de langere ontwikkeltijd is al geweest. Op de PC zijn de resolutie en framerate alleen hoger omdat de PC krachtiger is. De Switch werd in 2017 al met winst verkocht. Zes jaar later kan je voor hetzelfde geld iets veel krachtigers maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:25
zag net een filmpje voorbij komen met wat "advanced tips".. man man.. ik moet echt even anders gaan denken dan in BotW voor combat.. er zijn -zoveel- dingen die je nu anders kan doen

spoiler:
en dan heb ik het niet over de enorme constructies met 20 lasers etc die je ook voorbij ziet komen, maar over simpele dingen als een kruitvat op je schild, een bom ding aan een speer en die gooien, door een stone talus ascend doen om er bovenop te komen, recall gebruiken om stenen terug te laten belanden op de enemy die ze gooit.. de mogelijkheden zijn echt eindeloos..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
TomBraamhaar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 09:33:
[...]

Nog duurder zal wel meevallen toch? XSX en PS5 zijn 500 euro, de Switch is maar 150 euro goedkoper. Opvolger Switch zal daar vast niet overheen gaan.

Die langere ontwikkeltijd had ik prima gevonden. Meer tijd voor een nog betere experience is altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Timothy3000 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:16:
[...]

Nog duurder zal wel meevallen toch? XSX en PS5 zijn 500 euro, de Switch is maar 150 euro goedkoper. Opvolger Switch zal daar vast niet overheen gaan.

Die langere ontwikkeltijd had ik prima gevonden. Meer tijd voor een nog betere experience is altijd prima.
De PS5 is 10x zo groot en heeft geen scherm. Probeer maar eens een handheld te maken met 4k scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mog schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Deze game komt opnieuw uit op de Switch 2 hoor. Dus de langere ontwikkeltijd is al geweest. Op de PC zijn de resolutie en framerate alleen hoger omdat de PC krachtiger is. De Switch werd in 2017 al met winst verkocht. Zes jaar later kan je voor hetzelfde geld iets veel krachtigers maken.
Kom ik hem alweer opnieuw te kopen 8)7 Breath of the Wild heb ik ook op de Wii U en Switch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
TomBraamhaar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 10:18:
[...]

De PS5 is 10x zo groot en heeft geen scherm. Probeer maar eens een handheld te maken met 4k scherm.
Wie zegt dat de Switch opvolger ook handheld is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
Timothy3000 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:07:
[...]

Wie zegt dat de Switch opvolger ook handheld is? :P
Ik. :P

Nintendo zou wel gek zijn om dezelfde koers te gaan varen als Sony en Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben zeer benieuwd wat ze gaan maken en hoeveel verschil er in de versies gaat zitten als deze zou uitkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
TomBraamhaar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:11:
[...]

Nintendo zou wel gek zijn om dezelfde koers te gaan varen als Sony en Microsoft.
Nintendo heeft er wel een handje van om de meest succesvolle consoles op te volgen met een minder succesvolle console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomBraamhaar
James Pond schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:18:
[...]

Nintendo heeft er wel een handje van om de meest succesvolle consoles op te volgen met een minder succesvolle console.
Dat kan ik niet ontkennen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:16
[...]

Dat is een feit :+

Het is dan ook wel extreem lastig in mijn optiek. Hoe ga je dit goed doen? Ze willen natuurlijk niet dezelfde fout maken als met de WiiU na de Wii.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Laatst online: 11:47
[...]

Ik verwacht niet dat de volgende console gaat floppen. De Wii was natuurlijk een beetje een gimmick-console, moeilijk om op te volgen. Er is nu al veel vraag naar een Switch 2. Het is een kwestie van slim positioneren, dus het liefst een console waarbij de games gratis over te zetten zijn en waarbij een deel van de games al is 'geupscaled' (zoals de twee Zelda-games -> 60 fps/1080 handheld, 60 fps/4k console). Nieuwe games kunnen dan nog een jaar op beide consoles uitkomen (beetje zoals het ook een tijdje ging met PS4/PS5), waarbij enkele topgames alleen uitkomen op de Switch 2. Nieuwe Mario Kart en nieuwe Mario 3D als (exclusieve) launch games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-07 22:44
X-GeaR schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:32:
[...]

Ik verwacht niet dat de volgende console gaat floppen. De Wii was natuurlijk een beetje een gimmick-console, moeilijk om op te volgen. Er is nu al veel vraag naar een Switch 2. Het is een kwestie van slim positioneren, dus het liefst een console waarbij de games gratis over te zetten zijn en waarbij een deel van de games al is 'geupscaled' (zoals de twee Zelda-games -> 60 fps/1080 handheld, 60 fps/4k console). Nieuwe games kunnen dan nog een jaar op beide consoles uitkomen (beetje zoals het ook een tijdje ging met PS4/PS5), waarbij enkele topgames alleen uitkomen op de Switch 2. Nieuwe Mario Kart en nieuwe Mario 3D als (exclusieve) launch games?
Exact dit. Zo moeilijk is het allemaal niet zou je denken. Nu het concept van de Switch overboord gooien zou dom en onnodig zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Het gaat de laatste paar reacties niet meer over TotK maar over consoles / de Switch. Daar zijn andere topics voor, dus graag weer ontopic :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
Gister eindelijk al die kutpiraten verslagen in
spoiler:
Lurelin village

Nu de wederopbouw, vanavond lekker verder :)

Ook een heel tof hoedje gevonden in de depths

Acties:
  • +1 Henk 'm!
James Pond schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:31:
Nu de wederopbouw, vanavond lekker verder :)

Ook een heel tof hoedje gevonden in de depths
als je spoiler gebruikt, de eerste zonder / dan pakt hij :P

[ Voor 14% gewijzigd door Linksquest op 22-05-2023 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:51
@Linksquest Pas het bij jezelf ook even aan. :+

Qua spelen zit ik zelf nog in het begin. 3e tempel gedaan, maar moet er echt nog in komen. Maar dat is niet anders geweest bij BotW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:49:
@Linksquest Pas het bij jezelf ook even aan. :+

Qua spelen zit ik zelf nog in het begin. 3e tempel gedaan, maar moet er echt nog in komen. Maar dat is niet anders geweest bij BotW.
Oei, waar ben ik hem dan vergeten? zie mijn berichten gewoon netjes verborgen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op maandag 22 mei 2023 @ 12:57:
[...]

Oei, waar ben ik hem dan vergeten? zie mijn berichten gewoon netjes verborgen :D
De quote heeft die [/spoiler] dubbel staan, dus jij quote die ook dubbel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
A zo, heb hem al weggehaald uit mijn bericht :D Bedankt voor het melden.

Maar goed, hoeveel uur hebben jullie er nu in zitten? Raar maar waar ik zal net op 15 uur zitten, kom niet aan gamen toe de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-06 20:17

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Kan je zien hoeveel uur je er in hebt zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Linksquest Ikzelf denk ik 4 a 5 uur op dit moment. Rustig overal heen op dat begin eiland.
Had die wings al gepakt, maar had geen idee hoe die werkten. Al wat blazers erop gezet. :D Maar deed niets. Zit echt constant te klooien met dat bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
apNia schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:11:
Kan je zien hoeveel uur je er in hebt zitten?
Nu geeft hij meen ik nog aan, aantal dagen voor het eerst gespeeld, maar ik meen na 10 dagen laat hij de uren zien. Je vind dat bij profiel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OBqOEgNlRkTmfTPxVkNMfIkea7s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0AIJblHRkzbMRJ4LQZgZuyRp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:39:
@Linksquest Ikzelf denk ik 4 a 5 uur op dit moment. Rustig overal heen op dat begin eiland.
Had die wings al gepakt, maar had geen idee hoe die werkten. Al wat blazers erop gezet. :D Maar deed niets. Zit echt constant te klooien met dat bouwen.
Ja dat snap ik, heb zelf soms ruzie met het draaien van die dingen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-GeaR
Linksquest schreef op zondag 21 mei 2023 @ 22:13:
Ik was net in het korik forest.

spoiler:
met alle huilende korokjes en een duke three die last van zijn maag heeft, en besmet is, nog niet precies ontdekt hoe ik die het beste kan redden, want in zijn maag zitten van de grote handen die ik niet goed kapot krijg, maar goed, even sterker worden en dan eens proberen
Heel frustrerend ja. Mogelijk oplossing:
spoiler:
Snel naar een hoek gaan en dan bompijlen schieten. Neem ook wat eten mee (voor wat nog gaat komen).

Over Goron:
spoiler:
De vuurtempel was erg tof om te doen met die mijnkarretjes. Wel een irritante eindbaas, vooral in de tweede fase. Ik dacht eerst dat het de bedoeling was om die tweede fase de 'bommen' omhoog te tillen naar dat beest op het plafond (een beetje zoals Thunderblight Ganon in BOTW). Maar dit lukte niet. Uiteindelijk maar continu naar dat oog geschoten. Kostte me weet ik hoeveel pijlen, al mijn bogen kapot.... Volgens mij had dat slimmer gekund, maar ben benieuwd of iemand dat op een andere manier heeft gedaan?

[ Voor 31% gewijzigd door X-GeaR op 22-05-2023 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• James Pond
Sorry hopelijk niks verklapt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:10

SdR

X-GeaR schreef op maandag 22 mei 2023 @ 14:04:
[...]

Heel frustrerend ja. Mogelijk oplossing:
spoiler:
Snel naar een hoek gaan en dan bompijlen schieten. Neem ook wat eten mee (voor wat nog gaat komen).

Over Goron:
spoiler:
De vuurtempel was erg tof om te doen met die mijnkarretjes. Wel een irritante eindbaas, vooral in de tweede fase. Ik dacht eerst dat het de bedoeling was om die tweede fase de 'bommen' omhoog te tillen naar dat beest op het plafond (een beetje zoals Thunderblight Ganon in BOTW). Maar dit lukte niet. Uiteindelijk maar continu naar dat oog geschoten. Kostte me weet ik hoeveel pijlen, al mijn bogen kapot.... Volgens mij had dat slimmer gekund, maar ben benieuwd of iemand dat op een andere manier heeft gedaan?
Jazeker kan dat eenvoudiger :-)

spoiler:
Je kunt die kerel die je afvuurt ook tegen de schuin oplopende kant omhoog schieten, dan rolt hij tegen de muur omhoog en zo over het plafond, raakt de boss en die valt naar beneden. Vervolgens is het slash.. en wachten tot hij weer opstaat... na een keer of 5 legt tie t lootje

[ Voor 6% gewijzigd door SdR op 22-05-2023 16:06 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
SdR schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:04:
[...]

Jazeker kan dat eenvoudiger :-)

spoiler:
Je kunt die kerel die je afvuurt ook tegen de schuin oplopende kant omhoog schieten, dan rolt hij tegen de muur omhoog en zo over het plafond, raakt de boss en die valt naar beneden. Vervolgens is het slash.. en wachten tot hij weer opstaat... na een keer of 5 legt tie t lootje
Pfff, ik dacht al: wat lopen de muren rond... Het klinkt zo logisch nu je het zo noemt haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 29-06 18:17
Linksquest schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:50:
[...]

Nu geeft hij meen ik nog aan, aantal dagen voor het eerst gespeeld, maar ik meen na 10 dagen laat hij de uren zien. Je vind dat bij profiel

[Afbeelding]
dat werkt inderdaad pas na een paar dagen. Tot die tijd los ik het op door het te vergelijken met andere games waar de tijd al wel te zien is.

Bijvoorbeeld: ik weet dat ik Mario Kart 8 deluxe 40 uur gespeeld heb. Vervolgens in het overzicht van al je games sorteer je nu op gespeelde tijd. Ik zag vandaag dat zelda totk nu 1 tile verder staat. Met andere woorden ik heb er nu minimaal 40 uur in gestoken maar minder dan 60 uur want dat is borderlands 1 bij mij en de eerst volgende tile. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Grrr. Ik ben nu bezig bij de
spoiler:
Windtempel
in de buurt van de Rito's. Maar omdat alles te koud is vlieg ik door mijn warmte drankjes heen. Ik heb nu al twee keer de missie in het midden moeten onderbreken om pepers te gaan zoeken. Dat haalt me zo uit de quest. Het voelt enorm gehaast (vanwege die timers) en daarom kan ik niet lekker verkennen en puzzelen.

Ga die duplication glitch gebruiken zodat ik die kou-bestendige armor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Mog schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:53:
spoiler:
Windtempel
in de buurt van de Rito's. Maar omdat alles te koud is vlieg ik door mijn warmte drankjes heen. Ik heb nu al twee keer de missie in het midden moeten onderbreken om pepers te gaan zoeken. Dat haalt me zo uit de quest. Het voelt enorm gehaast (vanwege die timers) en daarom kan ik niet lekker verkennen en puzzelen.

Ga die duplication glitch gebruiken zodat ik die kou-bestendige armor kan kopen.
Ik heb een kou-bestendige stukje armor ergens een keer gevonden in het begin, en heb 1 stuk gekocht in rito village. Dit lijkt genoeg te zijn om naar boven te komen. Ben bijna boven.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:19
Je kan ook één armor dragen met cold resistance en dan een wapen infusen met eenAmber Ruby (of vinden).
Als je dan dat wapen op je rug draagt heb je het ook warm. Als je buiten bent alleen even met pijl&boog schieten (zijn misschien 4 vijanden), binnen is het warmer en kan je gewone wapens gebruiken.

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

Nitai

Live the life you love.

harmageddon schreef op maandag 22 mei 2023 @ 16:56:
[...]

Ik heb een kou-bestendige stukje armor ergens een keer gevonden in het begin, en heb 1 stuk gekocht in rito village. Dit lijkt genoeg te zijn om naar boven te komen. Ben bijna boven.
Klopt, De broek krijg je ergens volgens mij, als je vervolgens in Rito die Tunic koopt dan kun je helemaal naar boven. Maar 1 item is genoeg om bij de Windtempel te komen, daarna heb je er 2 nodig.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Xerox schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:00:
Je kan ook één armor dragen met cold resistance en dan een wapen infusen met een Amber (of vinden).
Als je dan dat wapen op je rug draagt heb je het ook warm. Als je buiten bent alleen even met pijl&boog schieten (zijn misschien 4 vijanden), binnen is het warmer en kan je gewone wapens gebruiken.
Oh dat wist ik niet eens dat amber dat als side effect had. Goede tip dankjewel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
Kaasje123 schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:27:
[...]

Oh dat wist ik niet eens dat amber dat als side effect had. Goede tip dankjewel
Ik denk dat @Xerox een ruby bedoelt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomBraamhaar
spoiler:
Windtempel

Fuse een Ruby op je schild. Altijd warm.

Edit:spuitelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:19
JackAvery schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:34:
[...]

Ik denk dat @Xerox een ruby bedoelt :)
Chips! Krijg je ervan op je mobiel en dreumes om je heen. O-)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Xerox schreef op maandag 22 mei 2023 @ 17:47:
[...]

Chips! Krijg je ervan op je mobiel en dreumes om je heen. O-)
Daarom speel ik pas als het hele zooitje plat ligt anders sta ik alleen maar te koken omdat mijn dochter dat zo'n leuke animatie vindt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kans zit er altijd in, maar om het zo veel mogelijk te voorkomen had ik dit topic extra aangemaakt, weet uit ervaring met een vroeger forum dat te vaak in een algemeen topic dingen per ongeluk besproken word. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
al gezegd

[ Voor 91% gewijzigd door James Pond op 22-05-2023 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Raem schreef op zondag 14 mei 2023 @ 12:48:
[...]

Bedankt voor de tip! Dit geeft inderdaad een veel beter beeld en de input lag merk ik tot nu toe nog niet.
Afgelopen paar dagen was ik van huis en heb ik alleen maar handheld gespeeld. Nu weer thuis en op mijn OLED verder gespeeld met Trumotion aan, maar dat voelde nu ineens heel onnatuurlijk en vielen de artifacts me veel meer op. Toch maar weer op game mode gezet en de lage FPS stoorde me eigenlijk helemaal niet meer.
Toch apart hoe dat soms kan werken. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kaasje123
Verdraaid. Ik kwam pas gisteren erachter dat
spoiler:
je die man die de borden overeind houdt kan helpen en hij je daar voor beloond.
Ik ben hem al op veel plekken tegengekomen en nu weet ik niet meer waar allemaal. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Kaasje123 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 10:52:
spoiler:
Ik ben hem al op veel plekken tegengekomen en nu weet ik niet meer waar allemaal. :+
Ik vind dit stiekem wel grappige opdrachten.
Lekker allemaal bouwwerksels knutselen voor die kerel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:09

Nitai

Live the life you love.

spoiler:
En dan niet eens helpen uit de goedheid van je hart..... tsssskk :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
spoiler:
Gisteren gespeeld en eindelijk naar beneden. Kwam uiteindelijk die man ook tegen, maar gewoon doorgelopen. Maar inderdaad, ik denk dat je in het spel echt overal wel wat kan met je bouw skills.
Zag een stapel spullen liggen, maar uiteindelijk na wat klooien maar door gelopen. Zit er met het bouwen nog niet lekker in. Zal die site met ideeen wel gaan gebruiken om eens te klooien in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:50
TomBraamhaar schreef op maandag 22 mei 2023 @ 11:11:
[...]

Naja het is natuurlijk wel zo dat de steamdeck en zijn variaties ook steeds beter worden.
Maat van me heeft de meeste nintendo games ook draaien op zijn steamdeck en zijn switch de deur uitgedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Megupe schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:04:
[...]

Ik vind dit stiekem wel grappige opdrachten.
Lekker allemaal bouwwerksels knutselen voor die kerel :+
Ben hem tot nu toe iets van 6 keer tegen gekomen denk ik, maar elke keer was twee plankjes aan elkaar plakken voldoende. En een keer twee stenen op elkaar geloof ik. Nog weinig creativiteit voor nodig gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Raem schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 11:25:
[...]

Ben hem tot nu toe iets van 6 keer tegen gekomen denk ik, maar elke keer was twee plankjes aan elkaar plakken voldoende. En een keer twee stenen op elkaar geloof ik. Nog weinig creativiteit voor nodig gehad. :P
op schuine kanten is het wat lsatiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
spoiler:
Windtempel

Je kan gewoon een ruby aan je wapen fusen en het nooit koud hebben

Duplication glitches.. nah son!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 02Sjoerd
Ik merk dat het soms nog best een uitdaging is om genoeg pijlen te hebben. Vooral ook genoeg rupees om het steeds te blijven aanvullen. Misschien moet ik maar een keer 1 sessie dedicaten aan rupees verdienen. Volgens mij kan je nog steeds wel aardig wat verdienen met jagen en het vlees dan koken, alhoewel het vgm per gerecht iets minder oplevert dan in BotW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

02Sjoerd schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:53:
Ik merk dat het soms nog best een uitdaging is om genoeg pijlen te hebben. Vooral ook genoeg rupees om het steeds te blijven aanvullen. Misschien moet ik maar een keer 1 sessie dedicaten aan rupees verdienen. Volgens mij kan je nog steeds wel aardig wat verdienen met jagen en het vlees dan koken, alhoewel het vgm per gerecht iets minder oplevert dan in BotW.
Je kan beter pijlen gaan farmen, dat kan harder gaan. Je krijgt door kistjes en ook die houten kratten ondertussen ook bijna elke keer 1 tot 5 pijlen. Als je daar een stapel van vind of ziet dan is dat goed te doen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 22-06 21:05
Daar loop ik ook een beetje tegenaan.
In BOTW ging ik meestal op jacht naar elanden en neushoorn-achtige dieren in de Hebra regio.
5x raw gourmet meat in de kookpan en het resultaat verkopen voor 490 rupees.
Nu kom ik sowieso minder dieren / eten / kruiden tegen in Hyrule lijkt het wel.
Duurt echt veel langer om op deze manier nu rupees te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Touchdomex schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 12:55:
[...]

Je kan beter pijlen gaan farmen, dat kan harder gaan. Je krijgt door kistjes en ook die houten kratten ondertussen ook bijna elke keer 1 tot 5 pijlen. Als je daar een stapel van vind of ziet dan is dat goed te doen.
En als je kisten wilt slopen zonder je wapens te slopen; even optillen en op de ander laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil_lemon
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:34
Zoals iemand hier boven ook al zei, er zitten dit keer heel veel pijlen in houten kratten en vaten die in de spelwereld overal te vinden zijn. Als je deze sloopt zodra je ze ziet heb je binnen no time pijlen genoeg, dat is veel efficiënter om te farmer. Ik heb nu na een uur of 15 bijna 200 pijlen terwijl ik heel veel mijn pijl en boog gebruik, terwijl ik alleen helemaal in het begin er een keer 10 heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

GeleFles schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 13:19:
[...]

En als je kisten wilt slopen zonder je wapens te slopen; even optillen en op de ander laten vallen.
Ik craft wel weer nieuwe wapens :+ Dat gaat sneller :P Een axe is zo gemaakt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 03-07 13:39
Linksquest schreef op maandag 22 mei 2023 @ 13:51:
[...]

Ja dat snap ik, heb zelf soms ruzie met het draaien van die dingen :P
Man man. Het draaien zelf went wel, maar de bediening doe ik continu verkeerd. Ik druk steeds op R en dan gebruik ik uit automatisme de abxy knoppen ipv de pijltjes knoppen. Resultaat Link gaat springen of pakt zijn zwaard en het item valt op de grond.

Echt elke keer doe ik dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Laatst online: 03-07 13:39
Juist en hier druk ik op de quote knop ipv edit. Gaat goed hier hoor.

[ Voor 87% gewijzigd door martin_v_z op 23-05-2023 13:29 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 16 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic