na BOTW met mijn dochter als toeschouwer te hebben gespeeld nu samen op pad in Hyrule in TOTK. als je BOTW leuk vind(en dat vinden wij met 3 playthroughs van BOTW), dan is TOTK in veel opzichten een game die veel goede dingen terug laat komen en dat verder uitbreidt met de nieuwe abilities.
Waar mijn dochter eerst het meer als een filmpje zag en later meer zich ermee ging bemoeien moet ik nu bij de puzzels die het spel aanbiedt geregeld de controller afstaan zodat zij haar oplossing kan proberen.
Het feit dat de oplossing vaak op meerdere manieren kan worden gedaan en dus ook leuke gesprekken op de bank oplevert maakt dit voor mij echt een topgame.
qua rupees werkt het voor ons zoals ook in BOTW, de meeste gems uit mijnen kan je voor goed geld verkopen en we houden er 1 in de inventory voor bv op het schild.
verder heb ik een vraag, kan je een item ook unfusen en er een ander item weer op fusen(en daarmee de durability weer op te rekken)? Aangezien bijlen handig zijn voor houten dozen kanpot slaan. en knotsen goed zijn om mijnen kapot te slaan probeer deze altijd bij me te hebben en niet te gebruiken voor combat.
[
Voor 5% gewijzigd door
ini op 23-05-2023 14:06
]