Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:32
Raem schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Er zijn shrines waarbij je start zonder je equipment en een x aantal vijanden moet verslaan.
Dat zijn leuke shrines. Alleen jammer dat alles dat je daar binnen qua loot ontvangt ook weer foetsie is als je de shrine hebt afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Raem schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:47:
[...]

Er zijn shrines waarbij je start zonder je equipment en een x aantal vijanden moet verslaan.
Pôh! Je hebt er een waar je
spoiler:
Zonai robot stofzuigers tegen vijanden op moet zetten. En je kunt ze a la The A-Team uitrusten met allerlei brute wapens. Het werd een soort BattleBots :D Erg makkelijk, maar super vermakelijk.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:33
Ik heb sinds vanmorgen het vermoeden dat
spoiler: shrines
de shrines die op het land te vinden zijn, direct onder de shrines zo'n grote lichtplant zit in het "onderaardse". Dat maakt verkennen ook een heel stuk makkelijker onder de grond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edrill
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-04 15:10
Megupe schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:19:
Ik heb sinds vanmorgen het vermoeden dat
spoiler: shrines
de shrines die op het land te vinden zijn, direct onder de shrines zo'n grote lichtplant zit in het "onderaardse". Dat maakt verkennen ook een heel stuk makkelijker onder de grond.
spoiler:
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:55
Zijn er behalve wat hierboven in de spoiler genoemd is
spoiler:
nog andere relaties tussen de 2 rijken?

en bestaan er ook zulke relaties met het hemelrijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Nu online
avec_style schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:49:
Zijn er behalve wat hierboven in de spoiler genoemd is
spoiler:
nog andere relaties tussen de 2 rijken?

en bestaan er ook zulke relaties met het hemelrijk?
spoiler:
The Depths is eigenlijk inverse Hyrule qua topografie - kijk maar eens naar de plaatsing van bergen en rivieren. Er zijn duidelijk ook links tussen de plaatsing van gebouwen/locaties in Hyrule en the Depths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-06 18:55
Ik vind het een leuk spel, ik geniet er ook best van, maar van de geweldige ontdekkingstocht in een innovatieve gamewereld merk ik eigenlijk niets van. Rewards zijn nog steeds middelmatig en de caves en shrines heb ik nu wel gezien. Er zit enorm veel herhaling in het spel vind ik.

Verder wel een leuk spel dus, maar het baanbrekende ervan begrijp ik persoonlijk niet. Voor mij een goede 8 waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

mister_S schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 11:46:
Ik vind het een leuk spel, ik geniet er ook best van, maar van de geweldige ontdekkingstocht in een innovatieve gamewereld merk ik eigenlijk niets van. Rewards zijn nog steeds middelmatig en de caves en shrines heb ik nu wel gezien. Er zit enorm veel herhaling in het spel vind ik.

Verder wel een leuk spel dus, maar het baanbrekende ervan begrijp ik persoonlijk niet. Voor mij een goede 8 waard.
Ik ben het hier wel mee eens. Nu 30 uur in Tears of The Kingdom zitten en ik zou het geen DLC willen noemen, maar meer Breath of the Wild 1.5. Het introduceert een aantal toffe nieuwe concepten en gebieden, maar het innovatieve vond plaats in Breath of the Wild.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GeaR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:19
Ik ben het hier wel mee eens. Nu 30 uur in Tears of The Kingdom zitten en ik zou het geen DLC willen noemen, maar meer Breath of the Wild 1.5. Het introduceert een aantal toffe nieuwe concepten en gebieden, maar het innovatieve vond plaats in Breath of the Wild.
Klopt. Het 'magische' van het verkennen van de wereld is verdwenen. De eerste keer uit de grot en de grote wereld zien, afdalen van The Great Plateau, de reis tussen de Dueling Peaks naar Kakariko, het beklimmen van Death Mountain, richting Hyrule Castle met al die Guardians: de eerste playthrough was onvergetelijk!

Nu voelt het toch teveel als een herhaling van zetten.
spoiler:
Ondergronds is een uurtje interessant, de lucht is (buiten het starteiland) vrij leeg. De shrines zijn iets leuker dat wel. De tochten naar tempels zijn niet altijd even boeiend (alleen Rito was echt leuk, zombies killen in Gerudo ook wel). Tempels vind ik beter opgezet dan de Divine Beasts, maar gevoelsmatig wel iets makkelijker. Bouwen boeit me niet zo heel veel.
Zijn er dan geen epische momenten meer? Zeker wel!
spoiler:
De eerste ontmoeting met Ganon, de eerste sprong vanaf het starteiland, Phantom Gannon gevecht(en), eerste keer die handen...

Misschien moet het spel ook gewoon nog even een tijdje rijpen. Afgelopen weekend begon mijn dochter met TOTK en kreeg toch wel weer kriebels bij de eerste twintig minuten. Dat is toch wel heel sterk gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
Deze game doet imo alles wat BOTW deed, maar dan een stapje beter. Het gaat echt nog maanden tot jaren duren voordat er voor mij een spel over het gevoel van ontdekken en creativiteit in deze game heen zal gaan. Vermoedelijk pas de derde Zelda in deze reeks.

Op alle fronten fenomenaal. Lange tijd geleden dat een game me zo hooked had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben op weg naar de laatste toren, dan alle torens gehad, elke shrine die ik onderweg tegen kwam meegenomen, hierna eens verder kijken naar de Quests

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:57
En ik ben net na de launch op vakantie. *grom*. Het valt me zwaar de game te moeten missen. Maar de vakantie is verders top heur. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
4acesNL schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 21:14:
En ik ben net na de launch op vakantie. *grom*. Het valt me zwaar de game te moeten missen. Maar de vakantie is verders top heur. 😅
Als er 1 console geschikt is voor vakantie is het de switch wel :?

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:57
Expres niet meegenomen. Want de game zuigt tijd. En we zitten in Schotland/ wandelvakantie. Wil juist ff zo min mogelijk een scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:53

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Linksquest schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 20:36:
Ik ben op weg naar de laatste toren, dan alle torens gehad, elke shrine die ik onderweg tegen kwam meegenomen, hierna eens verder kijken naar de Quests
Grappig! Ik doe precies hetzelfde 😄

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
Ik heb alle torens gedaan, pak ook onderweg de shrines mee en doe nu missies voor de krant. Tussendoor wat losse missies en daarna weer een dorp uit de brand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:24
Megupe schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 22:15:
Ik heb alle torens gedaan, pak ook onderweg de shrines mee en doe nu missies voor de krant. Tussendoor wat losse missies en daarna weer een dorp uit de brand helpen.
Same hier. Heb alle torens unlocked. En een hoop shrines gevonden. Ga nu naar mijn tweede tempel.

Ik ben het er wel mee eens dat gezien het dezelfde map is het ontdekken wat minder is dan bij BOTW, indien je die gespeeld hebt natuurlijk. Daarom zweef ik ook zoveel mogelijk, dat terwijl ik bij BOTW heel veel te paard heb gedaan. De caves zijn leuk en voegen zeker wat toe, al zijn de rewards vaak niet veel. Ik doe ze als ik ze tegen kom maar meer om wat inventory te krijgen om later te verkopen. Het verhaal pakt mij wel iets meer dan BOTW, dat vind ik dan wel leuk. Ik heb geprobeerd de memories op volgorde te vinden.

Ik vind het wel leuk om alle veranderingen in de dorpjes te zien. Dat is allemaal wel goed gedaan en daarom voelt het wel echt als een opvolger. Zeker geen DLC, meer een voortzetting van het spel dat er al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiterbrai
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 21:34
apNia schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:14:
Ik heb vooral het idee dat de shrines makkelijker zijn in TotK dan in BotW. Maar misschien omdat het allemaal nieuw was dat BotW wat moeilijker voelde. Hebben jullie dat idee ook?
Dit deel ik wel! Ik heb ditzelfde met de gevechten. Bij BotW ging ik in het begin veel dood door domme acties. Dit is nu veel minder omdat je weet hoe een tegenstander reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:12
Gaiterbrai schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:02:
[...]

Dit deel ik wel! Ik heb ditzelfde met de gevechten. Bij BotW ging ik in het begin veel dood door domme acties. Dit is nu veel minder omdat je weet hoe een tegenstander reageert.
Dit is het enige wat ik echt heel jammer vind van de game. De game is echt heel erg makkelijk. Met fusen krijg je zulke sterke wapens dar de combat echt geen uitdaging is.

We krijgen waarschijnlijk de hard modus via dlc. Maar een game als dit zie ik mezelf niet 2 keer spelen. Erg jammer dus dat ik de game niet direct op hoge moeilijkheidsgraad kan spelen. Nu upgrade ik m’n Armor maar omdat ik de opdrachten leuk vind. In hard modus was het echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik doe hetzelfde als bij BotW. Eerst op mijn gemak uitspelen met full health/stamina/battery/item slots. Dan zoveel mogelijk richting 100%. Dan nieuwe game. Waarschijnlijk Pikmin 4 of tussendoor DLC van Mario + Rabbids.

Dan over een jaartje ofzo nieuwe run TotK. Dan wel voor 100% gaan. Dan weer wat andere games en weer eens terug naar TotK dat dan hopelijk master mode heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik kom de laatste paar dagen niet verder dan 1 uur per dag gamen, telkens wel iets op de agenda, nu ga ik weer de nachtdiensten in, dan ben ik overdag weer een wrak 8)7 Dus zal ook wel niet veel gamen worden,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:44
Gister heb ik de Hero's Path vrijgespeeld. Heb nu zo'n 50 uur gespeeld en op 1 toren na de map open. Maar dan zie je pas hoe weinig je eigenlijk pas van de kaart gezien hebt. :P

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 07:55
hoe speel je hero's path vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
spoiler:
Via een aantal quests van Robbie. Je kunt deze starten in Lookout Landing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-06 15:45
Kan iemand mij tips geven over hoe je je batterij vergroot? Je moet 100 van zo'n metaal inleveren dacht ik, maar het duurt lang voordat ik dat heb verzameld. Of zijn er andere spullen die je kan verkopen/inleveren die ook meetellen voor een grotere batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-05 14:01

W99

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:55:
Kan iemand mij tips geven over hoe je je batterij vergroot? Je moet 100 van zo'n metaal inleveren dacht ik, maar het duurt lang voordat ik dat heb verzameld. Of zijn er andere spullen die je kan verkopen/inleveren die ook meetellen voor een grotere batterij?
spoiler:
Heb je die ondergrondse grotere mijn al gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
W99 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:00:
[...]
spoiler:
Heb je die ondergrondse grotere mijn al gevonden ?
Nee niks gezien. Ik vind wel large zoranite XX (even de naam kwijt) maar geen idee of ik die kan inleveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-05 14:01

W99

Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 10:03:
[...]

Nee niks gezien. Ik vind wel large zoranite XX (even de naam kwijt) maar geen idee of ik die kan inleveren.
spoiler:
Als je een bepaalde questline volgt vanuit Lookout landing dan kom je vanzelf bij die mijn terecht. Dat is denk ik de beste plek om zonai inwisselen voor charges.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Piet_Piraat7 schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:55:
spoiler:
Je hebt 100 crystalized charges nodig. Deze kun je vinden / kopen in the Depths. (die rode kraters op de kaart). Om ze te kopen heb je zonaite nodig. Ook die vind je weer genoeg in the depths door vijanden te verslaan. Als je genoeg charges hebt ga je naar een crystal refinery om je batterij te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-06 19:24
giantgiantus schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 08:07:
[...]

De game is echt heel erg makkelijk.
Heb je Skate van Gamekings dit zien spelen? :'( :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb nu alle torens en ook het Master Sword ontvangen, nu eens met wat missies beginnen :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Net mijn 1e Lynel en 1e Gleeok verslagen. Lynels heb ik een haat/liefde verhouding mee en de 1e paar keer dat ik een Gleeok tegenkwam was ik te zwak. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:12
Linksquest schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:04:
Ik kom de laatste paar dagen niet verder dan 1 uur per dag gamen, telkens wel iets op de agenda, nu ga ik weer de nachtdiensten in, dan ben ik overdag weer een wrak 8)7 Dus zal ook wel niet veel gamen worden,
Meer dan een uur heb je ook niet nodig: https://www.nintendolife....-kingdom-in-under-an-hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Laatst online: 08:21
Na toch wel een teleurstellende ervaring met Yuzu speel ik de game nu op een v1 Switch met RAM OC.

Hoewel 4K/60fps leuk was vond ik de artifacts en stutters minder leuk.

En ondanks dat ik Breath of the Wild niet zo leuk vond weet ik me met deze game wel goed te vermaken.

Ik vind het alleen geen goede Zelda maar wel een goede game.
Vooral het dingen maken met ultrahand en fuseren is erg leuk.

Ik zag ook mensen die hoverboards enzo hadden gemaakt, dat wil ik ook! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:13
spoiler:
Iemand die mij een tip kan geven hoe ik het verdwaalwoud in kom? Ik word direct bij het begin al steeds terug geteleporteerd naar het begin. Bij de Woudstal vind ik ook geen info. Klein tipje waar ik info kan vinden om hier door heen te komen? Of kan dit pas later in het spel?

©2004

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 12:55

SdR

hk12nl schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:38:
spoiler:
Iemand die mij een tip kan geven hoe ik het verdwaalwoud in kom? Ik word direct bij het begin al steeds terug geteleporteerd naar het begin. Bij de Woudstal vind ik ook geen info. Klein tipje waar ik info kan vinden om hier door heen te komen? Of kan dit pas later in het spel?
spoiler:
Kan het niet over land, door de zee of in de lucht dan blijft er in deze game nog één mogelijkheid over!... mompelt iets kuch.... onder...(ja het meteen helemaal vertellen zou het pas echt spoiler)

[ Voor 7% gewijzigd door SdR op 01-06-2023 21:45 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:13
SdR schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 21:44:
[...]

spoiler:
Kan het niet over land, door de zee of in de lucht dan blijft er in deze game nog één mogelijkheid over!... mompelt iets kuch.... onder...(ja het meteen helemaal vertellen zou het pas echt spoiler)
Dat dacht ik dus al. Thx😄👍

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Voor wie de water tempel heeft gedaan, hebben jullie het begin ook zo opgelost, of was er een andere manier? :P

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JAUnmJxVvhSGWx3OBJMfaibSdus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AkXyRzCmKvpULfv4hNCVOvVX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B541AN50RKokRXBr-uG7e6qgdmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vpsdowupl4plhMsaq58inrAR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RollieBollie
Raem schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 23:31:
Voor wie de water tempel heeft gedaan, hebben jullie het begin ook zo opgelost, of was er een andere manier? :P

Ah. Je hebt de
spoiler:
dry dry temple
gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James Pond
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-06 19:24
Evernote schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 16:37:

Hoewel 4K/60fps leuk was vond ik de artifacts en stutters minder leuk.
Gewoon overstappen op Ryujinx. Wel 30fps want dan heb je verder geen glitches of wat dan ook. Maar wel hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WenJam
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 16-06 21:51
Wat is jullie manier om aan rupees te komen?
Heb er nu niet zo veel en heb wat nodig om kleding te kopen.
Heb wel wat edelstenen maar ik denk dat ik die nodig heb voor upgrades van kleding die ik nog moet vinden.

Welke gerechten koken jullie om je hartjes weer aan te vullen?
Jagen op wilde dieren gaat niet echt snel omdat ik ze bijna niet tegenkom, af toe een wolf of vos en heeel soms een eland.
Zo duurt het best lang voordat ik wat fatsoenlijke maaltijden kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
WenJam schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 12:57:
Wat is jullie manier om aan rupees te komen?
Heb er nu niet zo veel en heb wat nodig om kleding te kopen.
Heb wel wat edelstenen maar ik denk dat ik die nodig heb voor upgrades van kleding die ik nog moet vinden.

Welke gerechten koken jullie om je hartjes weer aan te vullen?
Jagen op wilde dieren gaat niet echt snel omdat ik ze bijna niet tegenkom, af toe een wolf of vos en heeel soms een eland.
Zo duurt het best lang voordat ik wat fatsoenlijke maaltijden kan maken.
probeer locaties te onthouden (of op te zoeken) waar "hart" dingen (baars, radijs, truffel, ...) te vinden zijn en ga daar af en toe naar toe terug om de boel aan te vullen. Als je die kookt krijg je vrij makkelijk/goedkoop volledig herstel + extra gele hartjes.

ik ben nog niet zover en met 5 hartjes is volledig herstel relatief duur, ik ben van botw gewend om een volledige hartjes balk te moeten herstellen :) dan wordt het nog interessanter om met deze gerechten te werken

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Materials je kan kopen bij Beedle worden elke nacht (dus niet Blood Moon zoals bij BotW) aangevuld. Ik weet niet zeker of dit ook zo is bij normale shops.

Beedle verkoopt op enkele lokaties
spoiler:
een lizzard die hartjes oplevert, maar daarbij per lizzard tevens 4 bonus hartjes (gele) als je dit combineert met 1 monster material/chuchu jelly.

En je kan natuurlijk lokaties markeren met een pin/stamp zodat je die later weer kan bezoeken. Ik heb nu bijvoorbeeld na elke blood moon een rondje dat ik loop
spoiler:
onder andere bij elke Japanse Bloesem 1, een stuk of 6 op Satori mountain, enkele bij Rutile Lake en nog een paar richting Dalite Forest
en daarbij
spoiler:
endura carrots
oppik. 5 Van deze leveren full stamina +2 bonus stamina wheels.

En verkoop alles dat je niet nodig hebt. Ik pak bijna alles op. Heb ik van iets meer dan bijv 500 dan verkoop ik er 300 a 400. Dat tikt al lekker aan als iets 2 rupees oplevert, maar helemaal als het meer dan 10 rupees per stuk is.

En vlees verkoop je alleen als je het kookt op een pan. Het levert dan meer op.1 raw gourmet meat levert 35 rupees op, maar 5 gekookte daarvan levert dacht ik iets van 315 rupees op.

Als je amiibo's hebt kan je ook retro outfits ontvangen. Ik heb nog niet gekeken naar die outfits en wat ze qua stats hebben, maar ze leveren in ieder geval 600/650 rupees per stuk op. Als je dus dubbele items hebt kan je die gerust verkopen. Momenteel heb ik nog geen dubbele outfit items.

[ Voor 30% gewijzigd door RollieBollie op 02-06-2023 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megupe
Wel jammer dat de hearty durian zijn verdwenen in TOTK. Daar kon je er zoveel van oppakken in Faron in BOTW en kreeg je redelijk veel gele hartjes voor aangevuld.
Ook de mighty bananas zijn naar mijn idee stuk minder aanwezig.
In BOTW kookte ik vooral deze 2 stuks fruit.

[ Voor 11% gewijzigd door Megupe op 02-06-2023 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Yep. Hearty durians waren overpowered. Was trouwens 1 van de 1e dingen die ik ging zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oke, dit gaat wel ver 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
Bedankt voor alle tips!!
Afgelopen tijd in de onderwereld bezig geweest, lightroots ontdekken en heel veel zonaite gevonden.
Alleen het noord-oostelijke gedeelte moet ik nog, nu bezig met de tempel daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A nice, ik ben zelf nu met de herinneringen missie bezig om deze allemaal te vinden, hopelijk vandaag wat spelen als ik een beetje heb kunnen slapen na mijn nachtdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
WenJam schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 15:05:
Bedankt voor alle tips!!
Afgelopen tijd in de onderwereld bezig geweest, lightroots ontdekken en heel veel zonaite gevonden.
Alleen het noord-oostelijke gedeelte moet ik nog, nu bezig met de tempel daar.
Heb je poes verzameld in de depth? Die kan je ook inruilen voor outfits als je bepaalde sidequests hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:20
Na +/- 65 uur de game uitgespeeld. Top game en zeker beter dan Botw, maar niet echt het Zelda gevoel erbij.
Hopelijk dat de volgende game in dit concept een betere mix van oud en nieuw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Klopt het dat je in putten geen specifieke dingen (zoals bijvoorbeeld kikkers in grotten) moet vinden? Maar dat je er gewoon wat extra items kunt vinden?

En ik merk dat mijn bogen snel 'slijten' en dus kapot gaan. Kan ik hier iets tegen doen? En hoe maak ik nieuwe (of waar kan ik er aan komen?)

[ Voor 32% gewijzigd door Timbox88 op 03-06-2023 22:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag alle draken tranen verzameld, veel leuke filmpjes gezien, nu eens met een andere hoofdmissie beginnen. Heb nu 40+ uren erin zitten.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Meer vaders met dit probleem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HDoPAMqPfT6kPP3FSkRJ1v7xvE8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Au9NbKQgbQYtKSccRvMimTOy.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
Timbox88 schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 22:08:
Klopt het dat je in putten geen specifieke dingen (zoals bijvoorbeeld kikkers in grotten) moet vinden? Maar dat je er gewoon wat extra items kunt vinden?

En ik merk dat mijn bogen snel 'slijten' en dus kapot gaan. Kan ik hier iets tegen doen? En hoe maak ik nieuwe (of waar kan ik er aan komen?)
Betere bogen slijten langzamer. Ik ben eindelijk met een van de hoofdmissies begonnen en moest daarom een goede boog vervangen met een bagger variant. Ik gebruik mijn betere bogen alleen voor het zwaardere werk. Denk amper 5-10 pijlen en hij was stuk. Een betere boog kan je makkelijk 30 -40 pijlen mee afvuren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 19:33
Ik vind het een heerlijke game. Genoten van BotW eerder al. Vrijheid is fijn, lekker rondlopen en ontdekken.

De hele map vrijgespeeld, stuk of 20 shrines gedaan, alle tears verzameld en Rito uitgespeeld. Nu loop ik echter een beetje vast... Where to go? Ik heb nog altijd maar 5 hartjes en mijn wapens zijn knudde. Veel vijanden zijn overpowered en ik loop overal een beetje tegen mijn grenzen aan. (Lurelin, IJs Gleeok, Zora domain tempel, Ring Ruïnes).

Waar moet ik heen? Wat is leuk om op te pakken en langzaam sterker te worden, betere wapens te vinden etc? Loop nu steeds vaker doelloos rond namelijk.

Bij voorbaat dank voor tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:11
@dedominee Volgens mij moet je wat met hetgeen je uit die shrines krijgt bij de
spoiler:
godess beelden
. Maar heb dat ook nog niet gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 02:44
dedominee schreef op zondag 4 juni 2023 @ 11:46:
Ik vind het een heerlijke game. Genoten van BotW eerder al. Vrijheid is fijn, lekker rondlopen en ontdekken.

De hele map vrijgespeeld, stuk of 20 shrines gedaan, alle tears verzameld en Rito uitgespeeld. Nu loop ik echter een beetje vast... Where to go? Ik heb nog altijd maar 5 hartjes en mijn wapens zijn knudde. Veel vijanden zijn overpowered en ik loop overal een beetje tegen mijn grenzen aan. (Lurelin, IJs Gleeok, Zora domain tempel, Ring Ruïnes).

Waar moet ik heen? Wat is leuk om op te pakken en langzaam sterker te worden, betere wapens te vinden etc? Loop nu steeds vaker doelloos rond namelijk.

Bij voorbaat dank voor tips!
Bij de eerste plek met de tower is een soort schuilkelder. Daar kun je je heldenbollen ruilen voor hartjes of stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-06 19:33
Thanks. Ik heb wat extra stamina nu, maar nog steeds het gevoel dat ik overal tegen de grenzen van mijn beperkte kracht / wapens aanloop.

Is er een bepaalde side missie die ik kan gaan doen om langzaam sterker te worden / betere wapens te scoren ergens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
dedominee schreef op zondag 4 juni 2023 @ 14:27:
Thanks. Ik heb wat extra stamina nu, maar nog steeds het gevoel dat ik overal tegen de grenzen van mijn beperkte kracht / wapens aanloop.

Is er een bepaalde side missie die ik kan gaan doen om langzaam sterker te worden / betere wapens te scoren ergens?
spoiler:
Je kan Hyrule castle ingaan daar liggen wel wat goede wapens om je even verder te helpen. Of als je de tears toch al hebt, stamina farmen tot je er 2 Groene cirkels hebt en dan de master sword halen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Hehehe. Leuk om de vertalingen soms te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Kist schreef op zondag 4 juni 2023 @ 08:00:
[...]

Betere bogen slijten langzamer. Ik ben eindelijk met een van de hoofdmissies begonnen en moest daarom een goede boog vervangen met een bagger variant. Ik gebruik mijn betere bogen alleen voor het zwaardere werk. Denk amper 5-10 pijlen en hij was stuk. Een betere boog kan je makkelijk 30 -40 pijlen mee afvuren denk ik.
Ja maar kun je die betere bogen ergens kopen of maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlupWoofer
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06:15

spoiler:
Om sterker te worden moet je meer shrines uitspelen. Gebruik hier je sensor voor om ze makkelijker te vinden. De sensor activeer je via de missies van robbie. Betere wapens moet je zelf maken door items met hoge aanvalskracht te combineren met wapens. Items met hoge aanvalskracht krijg je vaak door vijanden te verslaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RollieBollie

Bijna alles dat je doet zorgt ervoor dat je sterker wordt.

Heb je te weinig hartjes of te weinig stamina?
spoiler:
Speel temples, maar waarschijnlijk is dat wat lastiger met weinig hartjes. Doe shrines en lever 4 blessings/heldenbollen in.

Heb je te weinig blessings/heldenbollen?
spoiler:
Kook voedsel/elixers die tijdelijk bonus hartjes/stamina oplevert.

Heb je zwakke wapens/schilden/bogen?
spoiler:
Zoek koroks. Je kan dan deze sloten uitbreiden. Ik heb natuurlijk liever sterkere wapens/schilden/bogen, maar alternatief is veel wapens/schilden/bogen. :D En combineer wapens/schilden/pijlen met andere items.

Heb je te weinig battery?
spoiler:
Ga op zoek naar zonaite. Hiermee kan je crystals kopen die je kan inleveren voor battery cells. En je kan tijdelijk bonus battery krijgen als je zonai charges gebruikt en je normale battery vol zit.

Heb je geen recepten?
spoiler:
Doe side questen. Je krijgt vaak voedsel en daardoor recipes. Recipes kan je ook vinden in huizen aan de muren en in boeken.

Heb je te weinig rupees?
spoiler:
Neem alles mee dat los en vast zit. Als je het niet of niet veel nodig hebt zal je er uiteindelijk honderden van hebben. En zelfs met 3 rupees per stuk leveren bijv 300 appels ook 900 rupees op. Ik probeer zelf wel een voorraadje te bewaren voor het geval het in ene wel nodig is. En voedsel dat is gekookt levert meer rupees op. Raw meat levert 8 rupees per stuk, maar gooi je die op een vuur levert het 12 rupees op en 5 gekookt in een pan levert 72 rupees op.

Upgrade je armor.
spoiler:
Dit kan je doen bij great fairies. Heb je meer great fairies dan kan je meerdere keren upgraden. En heb je meer/alle items in een set armor dan levert dat vaak een extra handige functie op.

Bookmark handige lokaties. Bijvoorbeeld waar materials zijn die je veel gebruikt. Ik maak nu bijna elke keer na een bloodmoon een rondje waarbij ik materials oppik voor recipes met hartjes/bonus hartjes/stamina/bonus stamina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Vond het ook wel een leuke bij de Gorons.
spoiler:
Wilde praten met die Goron (naam vergeten) met dat bedrijf. Lukt niet, want je verbrand levend. Liep naar buiten, zag een briefje hangen dat ze ergens bij het lizard water in een grot waren. Uiteindelijk daar een grot gevonden met een hoofddeksel waarmee je tegen hitte kunt. Scheelde weer rupees verzamelen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RollieBollie
Ah. Er heeft iemand een Egg Machine gemaakt. Je hebt natuurlijk zonai devices nodig en 5 kippen.

De kippen gooi je in de Egg Machine en de machine beschiet de kippen waardoor ze eieren leggen. Resultaat: grofweg 100 eieren per 3 a 4 minuten. Doe dat keer 3 rupees per stuk die ze opleveren als je ze verkoopt. Op een vuur of in heet water leveren ze 5 rupees op en doe er 5 in een pan en ze leveren dan totaal 27 rupees op.

Hmm. Ik dacht dat ik een linkje had geplakt.

[ Voor 17% gewijzigd door RollieBollie op 05-06-2023 07:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Niet helemaal, dit is eindelijk een spel wat ik kan spelen terwijl mijn dreumes in de kamer zit :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WenJam
Gisteren een labyrinth voltooid,

spoiler:
kledingstuk wat ik kreeg viel erg tegen, kan niet eens verbeterd worden bij een Great Fairy

Had gehoopt op een betere beloning...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu met de 2de missie begonnen, echter vind ik de laatste dagen niet de tijd om eens fatsoenlijk door te spelen, gisteren zelfs maar een sessie van 35 minuten 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Linksquest schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:11:
Ik ben nu met de 2de missie begonnen, echter vind ik de laatste dagen niet de tijd om eens fatsoenlijk door te spelen, gisteren zelfs maar een sessie van 35 minuten 🙈
Voor mijn gevoel is dat dan een sessie van 10 minuten. De tijd gaat zo snel voorbij tijdens TOTK 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt als een bus, en dat is gewoon jammer want deze game is groot en toen ik de drakentranen missie deed begon ik ook pas echt te genieten van de filmpjes, ook meer duidelijkheid krijg ik dan.

spoiler:
zoals wat er met Zelda precies gebeurde, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met die draak wel een vermoeden had, maar niet verwacht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Zo, paar uurtjes ver in de game nu. Moet Switch af en toe afstaan aan mijn zoontje, maar goed.

Ik vind die verwarbloemen echt fantastisch! Makkelijke manier om grote groepen klein te krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Ok, ik wist al dat de depths en surface qua lokaties van
spoiler:
shrines en lightroots hetzelfde
is.

Ik kom er echter net achter dat
spoiler:
de namen van shrines en lightroots in ook gelijk zijn, maar dan de shrines van links naar rechts geschreven en de lightroots van rechts naar links
.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb nu de 3de temple gedaan, en ook alle 4 de feeën missies. Zit nu op 55+ uren.

[ Voor 13% gewijzigd door Linksquest op 10-06-2023 21:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
Gisterenochtend voor het eerst de diepte in gegaan.
Denk dat
spoiler:
de shrines daarvandaan makkelijker te vinden zijn. Heb in ieder geval locaties aangegeven op de normale kaart. We zullen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die diepte heb ik ik misschien nu 15% verkent, wilde ik eigenlijk gisteren doen op het werk, maar vond dat gebied was lastig te doen in handheld mode, dus daarom de feeën missie gedaan :D

spoiler:
En ja op het werk, zat op een leeg object waar toch niemand was en niks te doen was, op controle rondes lopen na dan :P

Maar die feeën missies vragen wel wat moeite, maar dan meer op zoeken, maar zeker erg leuk om te doen, je moet namelijk een orkest bij elkaar brengen en bij elk nieuw lid kom je weer verder

[ Voor 25% gewijzigd door Linksquest op 11-06-2023 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
Linksquest schreef op zaterdag 10 juni 2023 @ 21:57:
Ik heb nu de 3de temple gedaan, en ook alle 4 de feeën missies. Zit nu op 55+ uren.
We lopen ongeveer gelijk. Heb je ook al de memories gedaan en de missie op het eind er van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Arunia schreef op zondag 11 juni 2023 @ 10:16:
Gisterenochtend voor het eerst de diepte in gegaan.
Denk dat
spoiler:
de shrines daarvandaan makkelijker te vinden zijn. Heb in ieder geval locaties aangegeven op de normale kaart. We zullen zien.
Dat ben ik nu ook aan het doen. Had bovengronds al de volledige map.
spoiler:
En ~100 shrines. Daardoor dus ook ondergronds lightroots gemarkeerd. En tsja, dan blijken er toch blanco delen ondergronds te zijn dus daar de onbekende lightroot gevonden en ook bovengronds gemarkeerd. Moet nog heel Hebra, maar ondertussen toch nog een stuk of 16 lokaties van shrines gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op zondag 11 juni 2023 @ 10:50:
[...]

We lopen ongeveer gelijk. Heb je ook al de memories gedaan en de missie op het eind er van?
Welke missie bedoel je precies op het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
Linksquest schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:22:
[...]

Welke missie bedoel je precies op het eind?
spoiler:
Het halen van het master sword

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martin_v_z schreef op zondag 11 juni 2023 @ 13:33:
[...]

spoiler:
Het halen van het master sword
Die had ik toevallig al voor ik aan een missie begon gehaald, omdat ik eerst de kaart ben gaan verkennen was ik daar sterk genoeg voor :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martin_v_z
Linksquest schreef op zondag 11 juni 2023 @ 15:44:
[...]

Die had ik toevallig al voor ik aan een missie begon gehaald, omdat ik eerst de kaart ben gaan verkennen was ik daar sterk genoeg voor :P
Ow je was zelf er heen gevolgen haha. Ik had heel netjes alle memories op volgorde gehaald. Heb ook de hele kaart al en een ik denk ongeveer de helft van alle shrines. Hoop nog niet gespeeld want mijn vriendin vind het wel leuk de puzzels samen op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ben er anders op gekomen.

spoiler:
tijdens het verkennen kwam ik bij de forbidden forest uit, toen ik de deku three gered had, kreeg ik die Master Sword missie, zo ben ik erop gekomen en was toen nog te zwak, na het verkennen van alle torens was ik sterk genoeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin_v_z
Linksquest schreef op zondag 11 juni 2023 @ 16:05:
Nou, ben er anders op gekomen.

spoiler:
tijdens het verkennen kwam ik bij de forbidden forest uit, toen ik de deku three gered had, kreeg ik die Master Sword missie, zo ben ik erop gekomen en was toen nog te zwak, na het verkennen van alle torens was ik sterk genoeg
Owww, ja die heb ik pas vrij recent gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja dat kan he :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Yeah. Weer een puntje afgevinkt. Alle lightroots gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
A nice, die wil ik ook nog doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Laatste temple ook gedaan en word nu naar het kasteel gestuurd, dus dat maar eens verkennen, zit nu op 60+ uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
Zo. Full battery.
spoiler:
euh, nope. Je kan deze blijkbaar dubbel opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De batterij heb ik nog niks mee gedaan, heel erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Linksquest schreef op maandag 12 juni 2023 @ 17:57:
De batterij heb ik nog niks mee gedaan, heel erg :D
Battery hoef je eigenlijk ook niet veel mee te doen. Je hebt maximaal 8 batteries met elk 3 cellen. Elke cell die je mist kan je als tijdelijke (yellow) cell erbij krijgen door het gebruik van de zonai charges. En volgens mij kan je dit continu blijven doen. Enige nadeel van die yellow cells is dat die dus niet automatisch opladen. De yellow cells worden wel als laatste gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja zo iets dacht ik al, maar heb er nog niks meer gedaan, moet ik wel een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-05 12:08
Ik heb pas twee regional phenomena gedaan, maar gisteren met random exploren kwam ik uit
spoiler:
op een skyisland met bliksem, waarna ik in de depths de vijfde(?) sage heb ontdekt, die met de bestuurbare mech. Ik heb het gevoel dat ik een hele hoop heb overgeslagen nu, kan dat? Het verhaal is niet meer echt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:45
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:32:
Ik heb pas twee regional phenomena gedaan, maar gisteren met random exploren kwam ik uit
spoiler:
op een skyisland met bliksem, waarna ik in de depths de vijfde(?) sage heb ontdekt, die met de bestuurbare mech. Ik heb het gevoel dat ik een hele hoop heb overgeslagen nu, kan dat? Het verhaal is niet meer echt logisch.
Je bent gewoon heel vrij om te doen wat je wil.
Je kan weer omdraaien en eerst andere phenomena's doen.

Ik had er 3 gedaan en kwam in een one hit area waar ik met mijn vier a 5 hartjes geen zak te vertellen had. Dus omkeren en weer eerst een andere phenomena/area doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Bas_De_Beer schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:32:
spoiler:
spoiler:
Ik heb nu de donkere wolk op dat eiland laten verdwijnen, ruimschoots nadat ik de vijfde sage al had gehaald. De volgorde waarin je alles doet maakt in principe niet uit, en sommige dingen kan je ook gewoon overslaan. Ik zou gewoon lekker verder gaan met de andere regional phenomena en memories blijven zoeken. Je komt vanzelf weer op het juiste spoor.

Ik ben nu volgens mij bijna klaar met alles. Is er een post-game of is het echt over als je de laatste eindbaas hebt verslagen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RollieBollie
ErikT738 schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 09:44:
[...]Ik ben nu volgens mij bijna klaar met alles. Is er een post-game of is het echt over als je de laatste eindbaas hebt verslagen?
Ligt eraan wat je qua postgame bedoelt. Er is geen officiele postgame.

Er zijn wel enkele fan bedachte postgames. Bijvoorbeeld 100% completion (deze vind ik zelf altijd leuk om te doen, meer info hierover op: https://zelda.fandom.com/wiki/100%25_Completion alleen is TotK nog zo nieuw dat er hierop nog geen 100% is beschreven), 3 heart challenge (je kan dus geen enkel hartje meenemen na een boss en ook geen Light of Blessings inleveren voor hartjes, je kan wel bonus hartjes gebruiken) en dan zijn er ook nog de speedruns. Meestal is er ook een second of master quest, maar helaas is die (nog) niet beschikbaar.

Ik vind de 3 heart en speedruns knap, maar niet echt mijn ding.

Het is nu dus afwachten of er nog DLC komt, maar waarschijnlijk wel en dan zal denk ik een master quest erbij komen. Zelfde game, maar enemies zijn lastiger te verslaan en als deze gelijkwaardig is aan BotW master quest dan zijn de sterkste vijanden gold ipv silver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spoiler:
ik ben nu begonnen met de zoektocht naar de 5de Sage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RollieBollie
Ik zit nu echt in de endgame. Enige main quest die ik nog heb is de endboss.

Ben nu bezig met de wereld echt goed te verkennen en leuke questjes af te ronden. Zoals de pictures voor de stables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A leuk man, dad zijn dingen die ik naderhand ook nog wil doen, heb tot nu toe al lekker uitgebreid lopen verkennen 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23
O-) Ik ben nog steeds niet met de main quest begonnen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:57:
O-) Ik ben nog steeds niet met de main quest begonnen :P
Hoeveel uur heb je erin zitten?

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic