Heeft dat niet alleen zin voor het eerste stuk van de game? Daarna kun je alle kanten op dus zegt een tijdsindicatie niet zoveel.Mog schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:20:
Is het een idee dat als we de spoiler-tags gebruiken we er een schatting van de tijd erbij zetten?
spoiler: Eerste 60 minutenEen gebeurtenis aan het begin van de game
Die open ik een stuk zekerder dan zoiets:
spoiler:Feyenoord kampioen!
Same. Zodra hij is uitgespeeld voelt het vaak wat doelloos om verder te spelen. De shrines had ik na 1x BOTW ook wel gezien.Raem schreef op maandag 15 mei 2023 @ 13:50:
[...]
Het verhaal. En ik heb inderdaad wel wat extra's gedaan, de map verkennen, shrines doen etc. Maar bij lange na niet alles. Maar ik heb met open wereld games altijd dat het na een tijdje mijn interesse verliest. Dan heb ik geen zin meer om alles tot in ieder hoekje te gaan verkennen.
One day I'll stop pressing Up on the dpad to change abilities
— Jon Cartwright (@JonComms) 14 mei 2023
Haha, zeer herkenbaar. Ik had niet eens door waarom ik het steeds deed, totdat ik deze tweet las.

Als jullie Ultrahand gebruiken trilt de cursor alsof er drift zit op de rechter stick? Het juiste voorwerp pakken is dan opeens een stuk lastiger........Ben bang dat mij pro controller drift vertoont.....
Bij boogschieten is dit ook , maar dat is denk ik een soort sway van de cursor.
De sway bij Ultrahand lijkt mij zo onlogisch....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ik denk dat gyroscoop aiming aanstaat. Had ik in het begin ook, maar is toch handig toen ik eenmaal door had. Anders even uitzetten bij de opties.Buddha_ schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:10:
Als jullie Ultrahand gebruiken trilt de cursor alsof er drift zit op de rechter stick? Het juiste voorwerp pakken is dan opeens een stuk lastiger........Ben bang dat mij pro controller drift vertoont.....
Heb de vorige BotW op pc gespeeld (ja, ik heb de game op Switch
) met 4k, HD pack en 60fps. Nu Tears direct op de switch voelt het enorm alsof ik op een kassabonprinter aan het gamen ben
even wennen dit hoor
Men kan ook overdrijven. Ondanks de lagere resolutie en fps vind ik TotK er stukken beter uitzien dan sommige PS5 games. Puur door de grafische stijl. Zelfs Wind Waker vind ik er nog erg goed uitzien tov sommige Hi-res 60 fps games.
- Linksquest
- Registratie: Juni 2008
- Laatst online: 15-09 17:26
:strip_icc():strip_exif()/u/266273/crop5e26d80cce2b0_cropped.jpeg?f=community)
Zo, na 2 dagen eindelijk weer net een uurtje kunnen spelen, eindelijk nu uit de wolken en op de grond, daar al 2 losse tempels gedaan. Na het avond eten niks op de planning en dan lekker gamen, beginnen met de eerste missie op het platte land
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dit heb ik deels ook. Ik heb The Legend Of Zelda Tears Of The Kingdom Collectors Edition hier voor de Nintendo Switch, maar ben toch doorgegaan op de PC (i7-10870H + RTX3060), na al het Sony PlayStation 5 geweld ('4K' 45 fps of 60 fps, ligt aan de game) toch wel erg lastig om terug te schakelen. Ik speel wel met de originele Nintendo Pro controller. Ik wil eigenlijk Nintendo niet verloochenen, maar ik ben wel toe aan een Nintendo met Sony PlayStation 5 specificaties, merk ik met deze game.Mday schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:28:
Heb de vorige BotW op pc gespeeld (ja, ik heb de game op Switch) met 4k, HD pack en 60fps. Nu Tears direct op de switch voelt het enorm alsof ik op een kassabonprinter aan het gamen ben
even wennen dit hoor
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dat is pas overdrijven imo.TomBraamhaar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:42:
Men kan ook overdrijven. Ondanks de lagere resolutie en fps vind ik TotK er stukken beter uitzien dan sommige PS5 games.
De artstyle is wel tof, maar op tv ziet het er imo helaas echt niet uit. Handheld wel.
Wat ik had gegeven voor TOTK op een betere console.... nieuwe Switch oid haha. Prachtgame, maar eigenlijk zonde dat ie op zo'n verouderde console uitgekomen is. Had beter verdient imo.
[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 15-05-2023 18:17 ]
Ja anders ik wel... Heel bijzonder dat ze deze game niet als system seller hebben gepositioneerd.Jumpman schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:46:
[...]
Dit heb ik deels ook. Ik heb The Legend Of Zelda Tears Of The Kingdom Collectors Edition hier voor de Nintendo Switch, maar ben toch doorgegaan op de PC (i7-10870H + RTX3060), na al het Sony PlayStation 5 geweld ('4K' 45 fps of 60 fps, ligt aan de game) toch wel erg lastig om terug te schakelen. Ik speel wel met de originele Nintendo Pro controller. Ik wil eigenlijk Nintendo niet verloochenen, maar ik ben wel toe aan een Nintendo met Sony PlayStation 5 specificaties, merk ik met deze game.
Mwoah, er zijn genoeg grote games op sterke hardware die bij hun release als een drol draaien. Natuurlijk zou ik ook graag 60 fps willen, maar dat eeuwige geklaag over hetzelfde begint eentonig te worden. Iedereen weet dat de Switch zwak is en verouderd.Timothy3000 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:14:
[...]
Dat is pas overdrijven imo.
De artstyle is wel tof, maar op tv ziet het er imo helaas echt niet uit. Handheld wel.
Wat ik had gegeven voor TOTK op een betere console.... nieuwe Switch oid haha. Prachtgame, maar eigenlijk zonde dat ie op zo'n verouderde console uitgekomen is. Had beter verdient imo.
Ik vind het knap dat ze dit eruit krijgen en het ziet er prima uit op mijn OLED tv. Eerlijk is eerlijk, ik heb wel true Motion aan staan.
Gelukkig zijn sfeer, details en artstyle ook een onderdeel van graphics.
Het is absoluut zo dat er veel brakke games uitkomen. En echt indrukwekkend wat Nintendo voor elkaar heeft gebokst op de Switch.Cyrax0508 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:27:
[...]
Mwoah, er zijn genoeg grote games op sterke hardware die bij hun release als een drol draaien. Natuurlijk zou ik ook graag 60 fps willen, maar dat eeuwige geklaag over hetzelfde begint eentonig te worden. Iedereen weet dat de Switch zwak is en verouderd.
Ik vind het knap dat ze dit eruit krijgen en het ziet er prima uit op mijn OLED tv. Eerlijk is eerlijk, ik heb wel true Motion aan staan.
Neemt niet weg dat ik deze game alsnog een betere krachtigere console had gegund. 60fps maakt me niet eens zoveel uit, een strakke 30fps op z'n minst. En ik vind het spel gewoon niet zo mooi.
Dat kan hoor, ik vind het een geweldig mooie game. Zoals ik al zei, sfeer, details en artstyle zijn voor mij belangrijke onderdelen van graphics.Timothy3000 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:29:
[...]
Het is absoluut zo dat er veel brakke games uitkomen. En echt indrukwekkend wat Nintendo voor elkaar heeft gebokst op de Switch.
Neemt niet weg dat ik deze game alsnog een betere krachtigere console had gegund. 60fps maakt me niet eens zoveel uit, een strakke 30fps op z'n minst. En ik vind het spel gewoon niet zo mooi.
Ff over rupees, in BOTW ging ik vaak
Is farmen handig, of maak je snel genoeg rupees om armor e.d. aan te schaffen?
spoiler:
om rupees te farmen. Nu zal er ongetwijfeld iets vergelijkbaars zijn in TOTK (google levert gelijk al iets op, maar ik heb niet verder geklikt om evt spoilers tegen te komen).bowlen met sneeuwballen
Ik ging nooit vroeg in BotW Rupees farmen, maar mid/endgame was mijn favoriete rupee farmMegupe schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:31:
Ff over rupees, in BOTW ging ik vaakspoiler:om rupees te farmen. Nu zal er ongetwijfeld iets vergelijkbaars zijn in TOTK (google levert gelijk al iets op, maar ik heb niet verder geklikt om evt spoilers tegen te komen).bowlen met sneeuwballen
spoiler:
.farosh dragon horns, deze leveren 300 rupees per stuk op en je kan grofweg 2 a 3 per minuut farmen
In TotK heb ik gelukkig nog geen reden en geen mogelijke farm gevonden.
Voor de zekerheid een vraag in spoiler tags:
spoiler:
Ik probeerde net met recall via een vallende steen terug omhoog naar een vliegend eiland te komen, maar kwam helaas niet verder dan halverwege. Iemand enig idee of dit normaal gedrag is, of doe ik iets verkeerds?
[ Voor 9% gewijzigd door Stefan! op 15-05-2023 20:52 ]
Graphics zijn imo meer dan pixels en fps. De artstyle, presentatie en uitstraling zijn imo net zo belangrijk.Timothy3000 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:14:
[...]
Dat is pas overdrijven imo.
Neemt niet weg dat ik genoten heb van The last of Us (part 1 en 2), God of War etc. Maar als ik Zelda vergelijk met Horizon heb ik toch 100x liever Zelda. Ondanks dat Horizon er super uit ziet heb ik niets geen binding met de game.
Ook zie ik regelmatig Ocarina of Time demo's in de laatste Unreal engine. Super high end graphics, maar het haalt het niet bij de sfeer van het orgineel. Totaal niet passend de game.
Maargoed, dit is maar mijn mening.
- Linksquest
De eerste 8 temples nu gedaan, 4 eiland en 4 mijn ground, en de eerste toren, blijft leuk verkennen. En moet zeggen het bouwen blijft soms puzzelen met draaien, maar wel grappig gedaan.
Ik vind me hier helemaal in. 😊TomBraamhaar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:48:
[...]
Graphics zijn imo meer dan pixels en fps. De artstyle, presentatie en uitstraling zijn imo net zo belangrijk.
Neemt niet weg dat ik genoten heb van The last of Us (part 1 en 2), God of War etc. Maar als ik Zelda vergelijk met Horizon heb ik toch 100x liever Zelda. Ondanks dat Horizon er super uit ziet heb ik niets geen binding met de game.
Ook zie ik regelmatig Ocarina of Time demo's in de laatste Unreal engine. Super high end graphics, maar het haalt het niet bij de sfeer van het orgineel. Totaal niet passend de game.
Helemaal eens, maar ik vind de artstyle en presentatie op tv dus minder dan dat het zou kunnen zijn door de limitations van de Switch. En een steady 30fps moet anno 2023 imo wel echt een vereiste zijn.TomBraamhaar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 20:48:
[...]
Graphics zijn imo meer dan pixels en fps. De artstyle, presentatie en uitstraling zijn imo net zo belangrijk.
Maar dat is ook wat zeuren om het zeuren. Op handheld is het prima en de gameplay is fantastisch, en dat is het belangrijkste.
Ik vind de game in handheld een stuk minder op een oled switch. De resolutie daalt aanzienlijk daar.
Ik ook. Ik speel op mijn oude 1080p TV en heb minder last van resolutie en frame drops voor mijn gevoel. In handheld mode rendert ie de bomen (als ze dicht op elkaar staan) veel te scherp. Dan lijkt het wel pixel ruis.4acesNL schreef op maandag 15 mei 2023 @ 21:56:
Ik vind de game in handheld een stuk minder op een oled switch. De resolutie daalt aanzienlijk daar.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Oei... Ik dacht even slim te zijn door met raketten, vliegende platforms en ballonnen naar een tempel te gaan, maar ineens is de benodigde NPC verdwenen...
spoiler:
Heeft iemand enig idee waar Tulin uithangt? Ik heb de Wind Temple gevonden en vrijwel alle puzzels opgelost, maar zonder die vogel kan ik de turbine niet activeren. Hij is i.i.g. niet op dat platform waar je zijn boog terug pakt van dat monster.
Stefan! schreef op maandag 15 mei 2023 @ 19:57:
Voor de zekerheid een vraag in spoiler tags:
spoiler:Ik probeerde net met recall via een vallende steen terug omhoog naar een vliegend eiland te komen, maar kwam helaas niet verder dan halverwege. Iemand enig idee of dit normaal gedrag is, of doe ik iets verkeerds?
spoiler:
Ik vermoed dat die steen niet hoog genoeg kwam. Je zult een andere steen moeten opzoeken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Misschien even een fast travel doen naar het begin van de locatie?ErikT738 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:23:
Oei... Ik dacht even slim te zijn door met raketten, vliegende platforms en ballonnen naar een tempel te gaan, maar ineens is de benodigde NPC verdwenen...
spoiler:Heeft iemand enig idee waar Tulin uithangt? Ik heb de Wind Temple gevonden en vrijwel alle puzzels opgelost, maar zonder die vogel kan ik de turbine niet activeren. Hij is i.i.g. niet op dat platform waar je zijn boog terug pakt van dat monster.
Thanks, dat was inderdaad het probleemTomBraamhaar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 17:11:
[...]
Ik denk dat gyroscoop aiming aanstaat. Had ik in het begin ook, maar is toch handig toen ik eenmaal door had. Anders even uitzetten bij de opties.
Had ik bijna een nieuwe pro controller besteld

- Linksquest
Die Gyriscoop aiming heb ik uitgezet, dat werkt bij mij vaak a van rechts
Helaas heb ik maar een beperkt aantal fast travel locaties in de omgeving en brengen die de NPC niet terug. Reddit raadt een specifieke shrine aan maar die heb ik nog niet eens gevonden.TomBraamhaar schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:59:
[...]
Misschien even een fast travel doen naar het begin van de locatie?
Nintendo heeft de locaties aan de horizon te interresant gemaakt en een te goede toolbox gegeven om er te komen.
- Linksquest
Ik ben zelf nu een beetje goed het kijken en elke temple die ik in de verte al zie markeren, als ik dan ergens heen moet en een temple is in de buurt, dan doe ik die meteen, want dan heb ik een teleport / vast travel punt
Vertel me alsjeblieft niet dat ik de enige ben die op het tutorial eiland de
Er een eeuwigheid over gedaan om bomen te stacken zodat ik naar de
Edit: Ho, ging niet helemaal goed met de spoilertags even. Excuus, comment is aangepast.
spoiler: title
speelde.tempels in verkeerde volgorde
Er een eeuwigheid over gedaan om bomen te stacken zodat ik naar de
Dat was een stuk makkelijker geweest met die andere ability. tempel op het ijsplatform kon komen
Edit: Ho, ging niet helemaal goed met de spoilertags even. Excuus, comment is aangepast.
[ Voor 27% gewijzigd door Timothy3000 op 16-05-2023 08:09 ]
Fix je spoiler tagsTimothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:04:
*foute spoilertags*
Ik heb ook bomen gestapeld om er te komen, dus wellicht heb ik daar ook iets verkeerd gedaan.
[ Voor 43% gewijzigd door ErikT738 op 16-05-2023 08:43 ]
@Timothy3000 @ErikT738
spoiler:
Aan de achterkant van de berg zit een waterval, daar kun je omhoog klimmen. Zo ben ik bij de tempel gekomen.
Ha ja ging niet helemaal goed. Kan jij de quote aanpassen zodat ze daar ook niet meer instaan?
@ErikT738 dan moet jij dat ook doen, want nu staat het open en bloot in jouw post. 😘
- Linksquest
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:04:
Vertel me alsjeblieft niet dat ik de enige ben die op het tutorial eiland despoiler: titlespeelde.tempels in verkeerde volgorde
Er een eeuwigheid over gedaan om bomen te stacken zodat ik naar despoiler: titleDat was een stuk makkelijker geweest met die andere ability.tempel op het ijsplatform kon komen
spoiler:
Er is zo ver ik weet geen vaste volgorde, ik heb de eerste gedaan en toen die bij het water, en als 3de die in de sneeuw. Maar je kunt hem op je eigen manier doen
Wat is het een toffe game ook. Gaaf dat dingen op zoveel manieren kunnen.Linksquest schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:09:
[...]
spoiler:Er is zo ver ik weet geen vaste volgorde, ik heb de eerste gedaan en toen die bij het water, en als 3de die in de sneeuw. Maar je kunt hem op je eigen manier doen
zo ben ik er ook gekomen. Was voor mij de 3e van deRaem schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:07:
@Timothy3000 @ErikT738
spoiler:Aan de achterkant van de berg zit een waterval, daar kun je omhoog klimmen. Zo ben ik bij de tempel gekomen.
spoiler:
.
3
Ik ben ook via die weg gekomen, was voor mij de 2e.Megupe schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:18:
[...]
zo ben ik er ook gekomen. Was voor mij de 3e van despoiler:.3
Ik heb bij sommige shrines ook het idee dat ik het totaal op de verkeerde manier oplos. Maar zo lang het werkt is er geen verkeerde manier denk ik dan maar.Timothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:10:
[...]
Wat is het een toffe game ook. Gaaf dat dingen op zoveel manieren kunnen.
- Linksquest
Klopt, alleen word ik gek van mijn vrouw die het spel telkens met God of War op grafisch gebied het vergelijken isTimothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:10:
[...]
Wat is het een toffe game ook. Gaaf dat dingen op zoveel manieren kunnen.

@Linksquest Ik zie dat je nu een hoofdletter L hebt! 
Ben blij dat mijn vrouw zich alleen bezig houdt met het verhaal en hoe het nu eigenlijk zit.
Grafisch heb ik haar nog nooit over gehoord. Tuurlijk als iets er echt slecht uit ziet op een PS5 oid, dan wel.
Ben blij dat mijn vrouw zich alleen bezig houdt met het verhaal en hoe het nu eigenlijk zit.
Grafisch heb ik haar nog nooit over gehoord. Tuurlijk als iets er echt slecht uit ziet op een PS5 oid, dan wel.
De mooiste oplossing die ik heb gedaan is de shrine waar je een soort flipperkast moest bouwen. In plaats van de bal lanceerde ik per ongeluk één van de paaltjes waarmee je kon bouwen. Ik raakte echter wel het target en kennelijk was dat ook goed genoegRaem schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 08:58:
[...]
Ik heb bij sommige shrines ook het idee dat ik het totaal op de verkeerde manier oplos. Maar zo lang het werkt is er geen verkeerde manier denk ik dan maar.
Voor de mensen met een lg oled: met trumotion maximaal ingesteld lijkt het beeld vloeiender te gaan. Gisteren avond een uurtje gespeeld met ongeveer de instellingen uit onderstaande link. Ik vind het een verbetering.
Spel zelf is geniaal. Nog maar een paar shrines ver, ettelijke keren al in combat gestorven, telkens nieuwe tactieken uitproberen tot het lukt.
https://youtu.be/w6qRPLcAec0
Spel zelf is geniaal. Nog maar een paar shrines ver, ettelijke keren al in combat gestorven, telkens nieuwe tactieken uitproberen tot het lukt.
Dat is ook mijn probleem. In BotW las ik pas na uitspelen dat je de inventory kon vergroten helaas. Ik heb vrij snel dat ik wat zaken wil bewaren, maar dan heb ik niks geschikts voor het scenario waar ik me in bevind. Sommige basic wapens gingen echt al op 1 enemy stuk, dan loop ik als een kip zonder kop rond te rennen en een stok te zoeken die dan weer stuk gaat. Maar ik had ook echt moeite met de combat al in BotW. Ik kan best moeilijke games spelen. Celeste alle c-sides, Ori, alleen als er combat bij komt kijken is het moeilijker. Hollow Knight op het randje uitgespeeld en veel gemist, Dead Cells weggelegd. Ben in TotK al 10x dood gegaan in combat in de eerste 5 uur.James Pond schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:12:
"actief constant nieuwe wapens moet zoeken"
Maar je krijgt continue nieuwe wapens van de vijanden die je doodmaakt.. Ik zit letterlijk continue met een volle inventory..
BotW moest ik me wel echt toe zetten, het was te groot en was teveel tijd kwijt aan rondlopen, zoveel tijd heb ik niet meer, je ging niet even 15 minuten Zelda spelen, dan was er geen progressie. Na het uitspelen heb ik nog even rondgelopen, maar het voelde doelloos en toen was het klaar. Maar TotK pakt me wel meer. Zit nu op 8 uur en ka niet wachten weer verder te gaan.
:: Game Over ::
Ik merk dat ik vaak in de problemen kom als er te veel vijanden in melee-range komen maar dat het met pijl en boog goed te doen is, vooral als je handig gebruik maakt van de vuur, ijs, elektro en bom pijlen. Wel had de besturing op dit punt beter gemogen. Ik moet nu elke keer door alle ingrediënten scrollen die weinig tot niets aan een pijl toe zouden voegen.Webby_143 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:42:
Ben in TotK al 10x dood gegaan in combat in de eerste 5 uur.
spoiler: de hoogste zwevende eilanden boven Hebra Peak en Rito Village
Hier ben ik gisteren met wat moeite bij een eiland gekomen waar ik een soort Tiamat-knockoff heb gevonden; een draak met drie verschillende koppen. Ik heb even geprobeerd 'm te bevechten maar met zes hartjes ging dat nog niet zo lekker 
je kan bij het selecteren van een pijlpunt laten sorteren op meest gebruikt.ErikT738 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:56:
[...]
Ik merk dat ik vaak in de problemen kom als er te veel vijanden in melee-range komen maar dat het met pijl en boog goed te doen is, vooral als je handig gebruik maakt van de vuur, ijs, elektro en bom pijlen. Wel had de besturing op dit punt beter gemogen. Ik moet nu elke keer door alle ingrediënten scrollen die weinig tot niets aan een pijl toe zouden voegen.
spoiler: de hoogste zwevende eilanden boven Hebra Peak en Rito VillageHier ben ik gisteren met wat moeite bij een eiland gekomen waar ik een soort Tiamat-knockoff heb gevonden; een draak met drie verschillende koppen. Ik heb even geprobeerd 'm te bevechten maar met ze hartjes ging dat nog niet zo lekker
Ik weet nog niet wat ik van de game vind. Het speelt best wel leuk maar ik heb wel erg weinig het idee wat er gebeurd. Waarom wordt in het spel niet een klein beetje uitgelegd wat er speelt. Geef bv een hint over hoe dingen werken.
- Hoe vang je een paard?
- Hoe kan je elixers maken? En waar leer je de recepten voor elixers? Hoe van je beestjes etc.
- Het hoofd verhaal volgen is nodig om een aantal essentiële attributen te verkrijgen. Toch laat het spel je helemaal vrij. Vind ik onlogisch. Als je vrij gelaten wordt, geef dan ook gewoon alles atributen etc
- Hoe vang je een paard?
- Hoe kan je elixers maken? En waar leer je de recepten voor elixers? Hoe van je beestjes etc.
- Het hoofd verhaal volgen is nodig om een aantal essentiële attributen te verkrijgen. Toch laat het spel je helemaal vrij. Vind ik onlogisch. Als je vrij gelaten wordt, geef dan ook gewoon alles atributen etc
- Hoe vang je een paard?
Wordt dit niet uitgelegd bij de eerste de beste stable als je tegen de NPC's praat? Eerlijk gezegd wist ik gewoon nog hoe het moest uit BotW.
In de stable waar ik was hing er een poster aan de muur met een recept er op. Verder zijn er vast weer NPC's die het één en ander vertellen en kan je trial & error gebruiken.
Toegegeven, dit vond ik net na het tutorial-eiland wel irritant. Ik had al zo'n toren beklommen voordat ik er wat mee kon en voordat ik een goede manier had om er weer vanaf te komen.
Wordt dit niet uitgelegd bij de eerste de beste stable als je tegen de NPC's praat? Eerlijk gezegd wist ik gewoon nog hoe het moest uit BotW.
In de stable waar ik was hing er een poster aan de muur met een recept er op. Verder zijn er vast weer NPC's die het één en ander vertellen en kan je trial & error gebruiken.
Toegegeven, dit vond ik net na het tutorial-eiland wel irritant. Ik had al zo'n toren beklommen voordat ik er wat mee kon en voordat ik een goede manier had om er weer vanaf te komen.
Ik ook niet, maar de opzet van de classics is natuurlijk totaal andersSeñor Sjon schreef op maandag 15 mei 2023 @ 15:48:
[...]
Ik heb me met de classics nooit verveeld anders?Ik blijf het een vorm van grinden vinden.
Gisteren ook begonnen, maar Ultrahand i.c.m. rondlopen met iets geeft wel aardig wat stotterig beeld docked. Erger dan BotW.
Hij is helemaal aan het begin van de route..ErikT738 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 22:23:
spoiler:Heeft iemand enig idee waar Tulin uithangt? Ik heb de Wind Temple gevonden en vrijwel alle puzzels opgelost, maar zonder die vogel kan ik de turbine niet activeren. Hij is i.i.g. niet op dat platform waar je zijn boog terug pakt van dat monster.
- Hoe vang je een paard?giantgiantus schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:02:
Ik weet nog niet wat ik van de game vind. Het speelt best wel leuk maar ik heb wel erg weinig het idee wat er gebeurd. Waarom wordt in het spel niet een klein beetje uitgelegd wat er speelt. Geef bv een hint over hoe dingen werken.
- Hoe vang je een paard?
Je kan sneaken met de linkerstick indrukken, dan rustig naar het paard lopen. Dan krijg je een prompt om hem te mounten. Dan L indrukken een aantal keer om hem te kalmeren. Kost ook stamina. Heb je niet genoeg stamina wordt je eraf gegooid!
- Hoe kan je elixers maken?
monster parts in een pot flikkeren!
- Het hoofd verhaal volgen is nodig om een aantal essentiële attributen te verkrijgen. Toch laat het spel je helemaal vrij. Vind ik onlogisch.
Enigszins begrijpelijk
Ik kwam deze link al eerder een keer tegen in dit topic en heb deze gisteravond ook getest.Bierautomaat schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:10:
Voor de mensen met een lg oled: met trumotion maximaal ingesteld lijkt het beeld vloeiender te gaan. Gisteren avond een uurtje gespeeld met ongeveer de instellingen uit onderstaande link. Ik vind het een verbetering.
Dit maakt voor mij echt een groot verschil.
Het spel ziet en voelt veel vloeiender aan met deze settings.
Zit wat filmpjes te kijken wat mensen allemaal bouwen met Ultrahand. Complete bommenwerpers enzo

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tot nu zo'n 8 uur in de game zitten.
spoiler:
Eerst de windtempel gedaan. Eigenlijk was dat redelijk 'smooth sailing'. Leuke quest naar de windtempel toe: echt veel beter dan in BOTW. Niet al te uitdagend, maar wel echt een episch gevoel van vrijheid, vooral dichterbij het schip dat je zo de storm in springt. Spelen met elementen, zonder dat de focus teveel ligt op eindeloos craften. Mooi gedaan!
Ik ben wel wat te lang bezig geweest met die eerste windturbine die je ziet op het oppervlak (door de tralies). Er lag een metalen plaat in die kamer. Ook geprobeerd om nog via het dak te gaan (waar het kanon staat) en geprobeerd om in de kanonsopening naar binnen te gaan, maar toen later zag ik de trap pas... Het lukte me trouwens niet om die platen die van de muur waren gevallen (soort van puzzel) vast te plakken op de muur. Dit was ook niet cruciaal om de tempel op te lossen? Beetje vaag...
Windtempel was verder wat aan de korte kant. Eindbaas ook niet al te lastig. Het voelde - qua lengte - als een Divine Beast. Hopelijk zijn de volgende tempels iets langer / uitdagender.
Plafondduiken vergat ik in het begin nog vaak. Het is dat mijn dochter van 9 me er regelmatig op attendeert tijdens het spelen om dat te doen, anders zou ik vastzitten. Sowieso is het leuk om dit avontuur samen met haar te beleven. Echt een spel voor de hele familie (al adviseer ik wel om hele jonge kinderen niet mee te laten kijken, zeker die monsters met die handen en Ganon-zombie in het begin zijn nogal eng).
Anyway, nu door naar de Zora. Dit vond ik - samen met Rito - de leukste gebieden in de vorige Zelda. Wil wel eerst even wat armour upgraden, dus ben nu bezig met die Fairy's zoeken.
Ik ben wel wat te lang bezig geweest met die eerste windturbine die je ziet op het oppervlak (door de tralies). Er lag een metalen plaat in die kamer. Ook geprobeerd om nog via het dak te gaan (waar het kanon staat) en geprobeerd om in de kanonsopening naar binnen te gaan, maar toen later zag ik de trap pas... Het lukte me trouwens niet om die platen die van de muur waren gevallen (soort van puzzel) vast te plakken op de muur. Dit was ook niet cruciaal om de tempel op te lossen? Beetje vaag...
Windtempel was verder wat aan de korte kant. Eindbaas ook niet al te lastig. Het voelde - qua lengte - als een Divine Beast. Hopelijk zijn de volgende tempels iets langer / uitdagender.
Plafondduiken vergat ik in het begin nog vaak. Het is dat mijn dochter van 9 me er regelmatig op attendeert tijdens het spelen om dat te doen, anders zou ik vastzitten. Sowieso is het leuk om dit avontuur samen met haar te beleven. Echt een spel voor de hele familie (al adviseer ik wel om hele jonge kinderen niet mee te laten kijken, zeker die monsters met die handen en Ganon-zombie in het begin zijn nogal eng).
Anyway, nu door naar de Zora. Dit vond ik - samen met Rito - de leukste gebieden in de vorige Zelda. Wil wel eerst even wat armour upgraden, dus ben nu bezig met die Fairy's zoeken.
Even een korte vraag, ik zie mijn oude paarden uit BOTW. Als ik een nieuw paard in BOTW vang komt hij ook terecht in TOTK of is dit een eenmalige import?. Ik heb namelijk ganon nog niet verslagen en hoorde dat je dan een tof paard krijgt.
- Linksquest
Leuke weetje over het paard, net ontdektErikT738 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:11:
- Hoe vang je een paard?
spoiler:
je kunt je paarden uit breath of the Wild overhalen naar Tears of the Kingdom, dit doe je bij de stal
- Linksquest
Vraagje, regent en ontweert het bij jullie ook zo vaak? Man ben gewoon al 10x dood gegaan omdat de onweer ergens inslaat, en dat terwijl ik op dat moment houd vast heb.
Ik heb maar kort gekeken omdat ik geen spoilers wil, maar zo te zien moet ik werk gaan maken van het upgraden van mijn batterijZeror schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:42:
Zit wat filmpjes te kijken wat mensen allemaal bouwen met Ultrahand. Complete bommenwerpers enzo![]()
[YouTube: Asmongold Reacts to Zelda TotK's MOST INSANE BUILDS]
Ik ben inmiddels een paar uur onderweg, maar zit nog steeds in de lucht. Mijn allereerste Zelda spel en vind het echt oprecht moeilijk. Wel heel leuk overigens.
Moet echt nog uitvinden wat ik aan elkaar kan knopen voor wapens en zo. Flinke puzzel, hier gaan nog veel uren in zitten.
Moet echt nog uitvinden wat ik aan elkaar kan knopen voor wapens en zo. Flinke puzzel, hier gaan nog veel uren in zitten.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Het gaat meer om dat het soms ver onder de 30 FPS dipt. Alsof je met een oude laptop 3DMark draait.Cyrax0508 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 18:27:
[...]
Mwoah, er zijn genoeg grote games op sterke hardware die bij hun release als een drol draaien. Natuurlijk zou ik ook graag 60 fps willen, maar dat eeuwige geklaag over hetzelfde begint eentonig te worden. Iedereen weet dat de Switch zwak is en verouderd.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Op welke beeld instelling staat je scherm? Ik heb hem nu op HDR staan maar twijfel of dat de beste modus is.Bierautomaat schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:10:
Tierelier
Eerst Zelda, tof! Is er een reden dat je BOTW nog niet hebt gedaan? Daar ga je ook veel plezier aan hebben als je die ooit nog wil spelen.Serena schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:51:
Ik ben inmiddels een paar uur onderweg, maar zit nog steeds in de lucht. Mijn allereerste Zelda spel en vind het echt oprecht moeilijk. Wel heel leuk overigens.
Hehehe. Als je moeite hebt om paarden te vangen kan dit mogelijk helpen.
spoiler:
Bouw een kooi van materials in de buurt en pak die op met je ultrahand, zet deze dan vanaf afstand over het paard dat je wilt vangen en het paard kan niet meer wegrennen
- Linksquest
RollieBollie schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:33:
Hehehe. Als je moeite hebt om paarden te vangen kan dit mogelijk helpen.spoiler:Bouw een kooi van materials in de buurt en pak die op met je ultrahand, zet deze dan vanaf afstand over het paard dat je wilt vangen en het paard kan niet meer wegrennen
spoiler:
ik krijg ze redelijk makkelijk gevangen, ik hurk en ga dan rustig er naar toe, rennen ze 9 van de 10 keer niet weg, en zo vang ik ze
Heb deze tip al een paar keer voorbij zien komen voor de LG oled tv's, maar op mijn LG niet-oled heeft het ook een prima effectBierautomaat schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 09:10:
Samsung heeft vaak ook een soortgelijke functie las ik ergens, maar met een andere naam. Wellicht voor sommige ook interessant om mee te experimenteren.
Met betrekking tot paarden
spoiler:
Ik ving zuiver uitleg heel makkelijk een paard. Gewoon naar paard gelopen en erop gesprongen.
Toen ik bij een stal kwam had ik er nog 5 paarden in zitten, blijkbaar kwamen die mee uit botw denk ik.
Toen ik bij een stal kwam had ik er nog 5 paarden in zitten, blijkbaar kwamen die mee uit botw denk ik.
[ Voor 81% gewijzigd door Megupe op 16-05-2023 12:00 ]
Je kunt de instellingen uit de video volgen, hij bouwt het op vanaf de standaard modus. Maar het belangrijkste uit de video is TruMotion aanzetten. Je hebt daardoor wel kans op extra input lag, omdat je niet meer in game mode zit. Maar ik heb dat zelf nog niet als storend ervaren.jorisdekloris schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:56:
[...]
Op welke beeld instelling staat je scherm? Ik heb hem nu op HDR staan maar twijfel of dat de beste modus is.
Jongens, ik zoek die GTA San Andreas / Gandalf meme die ik laatst op reddit had gezien. Misschien heeft iemand hem hier nog in zijn geschiedenis staan of zelfs opgeslagen.
Het ging om de verwachtingen van nogmaals dezelfde Hyrule map te gebruiken, waar de bovenste afbeelding dus GTA SA liet zien ("Here we go again") en de onderste Gandalf ("I have no recollection of this place"). Iemand die mij kan helpen?
Het ging om de verwachtingen van nogmaals dezelfde Hyrule map te gebruiken, waar de bovenste afbeelding dus GTA SA liet zien ("Here we go again") en de onderste Gandalf ("I have no recollection of this place"). Iemand die mij kan helpen?
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Here you goSeroczynski schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 12:17:
Jongens, ik zoek die GTA San Andreas / Gandalf meme die ik laatst op reddit had gezien. Misschien heeft iemand hem hier nog in zijn geschiedenis staan of zelfs opgeslagen.
https://www.reddit.com/r/...reusing_hyrule_from_botw/
Kwam ik ook achter!Megupe schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:58:
Met betrekking tot paarden
spoiler:Ik ving zuiver uitleg heel makkelijk een paard. Gewoon naar paard gelopen en erop gesprongen.
spoiler:
Wel makkelijk want had nog een paar goede paarden op stal staan, ook die hele grote donker grijze met oranje manen.
Systeem met de 'pony points' ook wel grappig bedacht
Systeem met de 'pony points' ook wel grappig bedacht
Verder een heerlijke game tot nu toe!
Nu bezig met het ontdekken van Hyrule, nog een paar gebieden in kaart brengen en dan denk ik verder gaan met de main-quest / side quest.
[ Voor 13% gewijzigd door WenJam op 16-05-2023 13:03 ]
Weet iemand of "Noord-Oost" en "Zuid-Oost" op het ability wheel ergens aan het begin van het spel horen te zitten? Ik ben een beetje bang dat ik iets simpels heb gemist.
ErikT738 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:19:
Weet iemand of "Noord-Oost" en "Zuid-Oost" op het ability wheel ergens aan het begin van het spel horen te zitten? Ik ben een beetje bang dat ik iets simpels heb gemist.
spoiler:
Nee, nog niet.
Noord-Oost heb ik al wel.
Zit wel redelijk in het begin als je van het begin eindland af gaat.
Zit wel redelijk in het begin als je van het begin eindland af gaat.
als je de main quest volgt tot het punt dat je de keuze krijgt om naar 1 van de 4 windrichtingen op te gaan. Dan kun je met Robbie praten voor een quest. als je die doet krijg je gaan de weg die ability
Ikzelf moet de main quest nog helemaal doen......ben vooral shrines aan het doen in Hyrule en kaart in beeld aan het brengen en zo nu en dan een Korok zaadje oppikken.
Noem het zelf altijd op expeditie gaan, met volop eten en stamina eten en we zien wel wat we tegen komen.
Zo'n geweldige game!!
Noem het zelf altijd op expeditie gaan, met volop eten en stamina eten en we zien wel wat we tegen komen.
Zo'n geweldige game!!
Ja, dat wil ik dus ook doen, maar toen ik dat voor het eerst deed had ikBuddha_ schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:32:
Ikzelf moet de main quest nog helemaal doen......ben vooral shrines aan het doen in Hyrule en kaart in beeld aan het brengen en zo nu en dan een Korok zaadje oppikken.
Zo'n geweldige game!!
spoiler:
de glider
nog niet. Ik wil voorkomen dat ik nog een keer wat simpels laat liggen omdat ik niet een half uurtje langer de main quest heb gevolgd
Als je:
kun je
spoiler: ErikT738 jou spoiler
de glider hebt
kun je
spoiler:
met Robbie praten in Lookout Landing
[ Voor 12% gewijzigd door Pjotter87 op 16-05-2023 13:54 ]
Begin stukje en een luie Korok...
Denk nu 3,5 a 4 uur in het spel zitten. Nog steeds in het begin. Ach, doe lekker rustig aan.
spoiler:
Kwam een Korok met een rugzak tegen. Die had een vriend aan de overkant, dus ik iets gebouwd met haken en miste de zo gehete trein...
Die ging er vandoor en er was niets meer om opnieuw te bouwen. Ok, dan niet.
Denk nu 3,5 a 4 uur in het spel zitten. Nog steeds in het begin. Ach, doe lekker rustig aan.
Haha, ja dat had ik ook ja. Maar door slim je abilities gebruiken had dit voorkomen kunnen worden.Arunia schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:00:
Begin stukje en een luie Korok...
spoiler:Kwam een Korok met een rugzak tegen. Die had een vriend aan de overkant, dus ik iets gebouwd met haken en miste de zo gehete trein...
Dan zijn we ongeveer even ver.X-GeaR schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 10:42:
Tot nu zo'n 8 uur in de game zitten.
spoiler:Ik ben wel wat te lang bezig geweest met die eerste windturbine die je ziet op het oppervlak (door de tralies). Er lag een metalen plaat in die kamer. Ook geprobeerd om nog via het dak te gaan (waar het kanon staat) en geprobeerd om in de kanonsopening naar binnen te gaan, maar toen later zag ik de trap pas... Het lukte me trouwens niet om die platen die van de muur waren gevallen (soort van puzzel) vast te plakken op de muur. Dit was ook niet cruciaal om de tempel op te lossen? Beetje vaag...
spoiler:
Gisteren daar ook aangekomen en de boss unlocked. De tactic is me volledig duidelijk, maar na 60x schieten en de boss 3/4 dood waren toch echt mijn pijlen op.
Wellicht doe ik alsnog iets fout waardoor het zo moeizaam ging, maar toch.
Wellicht doe ik alsnog iets fout waardoor het zo moeizaam ging, maar toch.
Is er eigenlijk een relatief goedkope manier om aan arrows te komen?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Bijna in iedere houten krat/kist die je kapot slaat zitten wel pijlen in. Steen aan je wapen plakken scheelt ook een hoop met het kapot slaan er van.
Wat dat betreft is het veel makkelijker pijlen verzamelen dan in botw.
Wat dat betreft is het veel makkelijker pijlen verzamelen dan in botw.
Je kan die kisten ook met ultrahand laten vallen van een hoogte, dan breken ze ook open.
Heb zelf het idee dat ik alles wel later kan inhalen met de main Quest. Zelfs al een paar Side Quests gedaan of geactiveerd.ErikT738 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 13:37:
[...]
Ja, dat wil ik dus ook doen, maar toen ik dat voor het eerst deed had ikspoiler:de glider
nog niet. Ik wil voorkomen dat ik nog een keer wat simpels laat liggen omdat ik niet een half uurtje langer de main quest heb gevolgd
Bij BOTW deed ik het ook zo, echt intens van genoten
Als je een stel Amiibo's hebt liggen scheelt ook, voedsel en wapens in overvloed
Zie ik het nou goed (depth vraagje)? Ben net ondergronds gegaan.
spoiler:
Zit er nou op dezelfde plek van een Lightroot in de Depths een Shrine op de Surface?
Voor de eerste twee Lightroots is dat wel zo. Dus als dat inderdaad zo is, zoekt dat wel een stuk makkelijker.
Voor de eerste twee Lightroots is dat wel zo. Dus als dat inderdaad zo is, zoekt dat wel een stuk makkelijker.
Euh....Ik heb wel een aantal "Amiibo's" liggen ja...Buddha_ schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:33:
Als je een stel Amiibo's hebt liggen scheelt ook, voedsel en wapens in overvloed
Ik ga ze echter pas gebruiken als ik het spel (min of meer) heb uitgespeeld. Tot die tijd voelt het een beetje als valsspelen.
Dat is het geval ja! Ook echt bizar hoeveel er te doen is in dit spel zeg. Elk hoekje vind ik weer iets anders om te doen, zo veel meer dan in BotW. Heb ook al iets van 40 sidequests ofzo open staan die ik kan gaan doen, blijft maar meer worden haha.Zeror schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:38:
spoiler:Zit er nou op dezelfde plek van een Lightroot in de Depths een Shrine op de Surface?
Zeror schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 15:38:
spoiler:Zit er nou op dezelfde plek van een Lightroot in de Depths een Shrine op de Surface?
spoiler:
Ja als het goed is wel
Had het in een filmpje gezien waar het min of meer gespoiled werd. Daarna ook echt niks meer gekeken voor de release
edit:
Iets anders dat mij op is gevallen is dat de quests in de questlog nu wat beter beschreven staat hoe je aan de quest komt en wat er van je verwacht wordt.
Als ik in botw een aantal side quests had dan was het altijd zoeken waar de quest vandaan kwam en wat ik nu precies moest gaan doen.
(kan ook aan mij liggen natuurlijk)
[ Voor 23% gewijzigd door Pjotter87 op 16-05-2023 16:00 ]
Ik speel het spel zelf niet, maar ik zie maar weinig mooie afbeeldingen voorbij komen die gemaakt worden tijdens jullie speelervaring. Want ik kan mij voorstellen dat jullie genoeg beleven in deze nieuwe grote wereld van Zelda

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je de mooie dingen die je ontdekt online zet dan is het voor anderen geen verrassing meer natuurlijk.G_Dragon schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:00:
Ik speel het spel zelf niet, maar ik zie maar weinig mooie afbeeldingen voorbij komen die gemaakt worden tijdens jullie speelervaring. Want ik kan mij voorstellen dat jullie genoeg beleven in deze nieuwe grote wereld van Zelda
Zodra ik coole voertuigen kan bouwen gooi ik ze wel online, maar momenteel mis ik nog wat onderdelen geloof ik.
De start van Breath of the Wild. Oh wacht.....G_Dragon schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:00:
:strip_exif()/f/image/W3Wb5gRz4jcCCxqs7kYCO4cG.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil best wat meer screenshots delen hoor, maar wil ook niks spoilen voor anderen. Maar dit is dus de ingang van Shrine of Ressurection van Breath of the Wild.
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 16-05-2023 16:47 ]
Heb pas een paar maanden een Switch. En op de releasedag van TOTK zag ik zo veel gave plaatjes dat ik hem nog snel ben gaan halen in de winkel.X-GeaR schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 11:07:
[...]
Eerst Zelda, tof! Is er een reden dat je BOTW nog niet hebt gedaan? Daar ga je ook veel plezier aan hebben als je die ooit nog wil spelen.
http://serenacloos.nl - HomeKit & Domotica Tips
Je kan ze altijd onder een spoilertag posten.Zeror schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 16:46:
Ik wil best wat meer screenshots delen hoor, maar wil ook niks spoilen voor anderen. Maar dit is dus de ingang van Shrine of Ressurection van Breath of the Wild.
Handige tip als je de gaten in springt:
spoiler:
je kan tijdens je val materials uit je inventory pakken... en die drop je dan zodra je je glider opent
Ja i know, maar er komt wel een moment dat niet alles meer in spoilertags hoeft. En daarnaast zolang je de story spoilers nog even achterwege laat, kan het plaatsen van een onschuldige screenshot best.Timothy3000 schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:48:
[...]
Je kan ze altijd onder een spoilertag posten.
Zolang het niks weggeeft over locaties en karakters enzo inderdaad. Maar ik bedoelde meer dat als je twijfelt je ze altijd onder een tagje kan gooien.Zeror schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 17:57:
[...]
Ja i know, maar er komt wel een moment dat niet alles meer in spoilertags hoeft. En daarnaast zolang je de story spoilers nog even achterwege laat, kan het plaatsen van een onschuldige screenshot best.
- Linksquest
Zo, eindelijk 6 hardjes en 2 torens gehad, nu maar eens naar een missie kijken 😝
Afgelopen januari begonnen met BotW, nu in de eindfase van het spel (helaas geen zeeën van tijd hier) maar vandaag ook TotK ontvangen.. Vanavond maar echt proberen Botw meester te maken, eerder ga ik er niet mee starten! Alhoewel het wel lastig is na alle verhalen hierboven😜
James Pond schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 14:22:
Je kan die kisten ook met ultrahand laten vallen van een hoogte, dan breken ze ook open.
Tip van willekeurige tweaker, doe ermee wat je wil. Maak eerst BotW af. De control-scheme is net anders in TotK waardoor tegelijkertijd beide spelen niet te doen is.Gaiterbrai schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 21:44:
Afgelopen januari begonnen met BotW, nu in de eindfase van het spel (helaas geen zeeën van tijd hier) maar vandaag ook TotK ontvangen.. Vanavond maar echt proberen Botw meester te maken, eerder ga ik er niet mee starten! Alhoewel het wel lastig is na alle verhalen hierboven😜
Let op:
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic
Kun je geen genoeg krijgen van Zelda? Maak dan ook gerust gebruik van het main Zelda topic: Het 'Legend of Zelda' topic