Heb sinds vrijdag de ontvanger gekregen maar ben echt heftig ontevreden ten opzichte van de oude ontvanger, wit is geel gekleurd waardoor een voetbal wedstrijd vervelend is om te kijken, alsof iemand koffie over het scherm heeft gemorst. Opstarten vanuit slaap duurt ongeveer anderhalve minuut en het meest vervelende van alles is dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld, gok zo'n 400ms, het lijkt namelijk nagesynchroniseerd terwijl het een normaal Nederlands programma was.
Wie heeft er tips voordat ik het terug stuur?
Edit 1:
Setup:
lg oled tv
Yamaha receiver
Teufel speakers
Bedraad internet via de switch die kpn aanraad
Alle andere apparaten op de tv doen het wel goed, geen lag, geen rare kleuren en oude kastje heeft er ook geen last van, mijn conclusie is dat het kastje niet af is en nog aardig wat kinderziektes heeft
Edit 2: de kpn firmware versie nummer is 0.25.0
Edit 3: hdr instellingen naar automatisch heeft de kleur verholpen dankjewel voor de uitleg hieronder!
De synch voor het geluid is nu nog het enige probleem deze heb ik geprobeerd aan te passen met de slider maar de vertraging maakt het erger -100ms (of meer) maar logisch dat je niet het geluid voor kan laten lopen gok dat dit niet te verhelpen is voor mij
[
Voor 41% gewijzigd door
boombes op 28-01-2024 10:28
]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942