Jeetje zeg, nooit geweten dat het zo moeilijk zou zijn om een simpele vraag te stellen bij een Ford garage.
Zucht...
Ben op zoek naar zo'n (thuiskomer) reservewiel set (wiel + krik + wielmoersleutel) voor onze Kuga.
Heb drie verschillende Ford garages in de buurt gebeld, gelijk geprobeerd het magazijn aan de lijn te krijgen. Maar die nemen niet op. Dan word je vervolgens doorgeschakeld naar het klantencontactcentrum (whatever that may be

).
En die noteren je vraag, maar aan de reactie blijkt duidelijk dat men niet echt begrijpt wat je wil bestellen.
Doe ik zelf de suggestie van "dit is mijn kenteken, daarvoor wil ik graag zo'n thuiskomerset die in de uitsparing in de kofferbak past, rond de gewone 12V accu".
Nou...
dat is heel moeilijk en lastig hoor meneer, dat moet nog uitgezocht worden.
Afijn, op die terugbelacties zit ik nog steeds te wachten.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Of weet iemand anders wellicht een online toko of anderszins mogelijkheid om 'gewoon', zonder gedoe, zo'n setje te bestellen?
Ik ga vanmiddag nog een keer proberen fysiek langs te gaan bij een garage om het er plekke irl te vragen,
Maar meestal is er na afloop van mijn werktijd niemand meer aanwezig die de vraag kan beantwoorden c.q. wil/kan helpen. Dus vandaar dat ik het telefonisch probeerde. Maar wat een mijl-op-zeven is dat zeg.