Veel bestellingen, beperkte productiecapaciteit?Heezy95 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:27:
Iemand enig idee waarom de levertijden van de nieuwe Kuga zo lang zijn?
Heb je het al gevraagd bij de Ford garage wellicht?
Veel bestellingen, beperkte productiecapaciteit?Heezy95 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:27:
Iemand enig idee waarom de levertijden van de nieuwe Kuga zo lang zijn?
FYI:EdvanAl schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 16:59:
Iemand een idee hoe ze het probleem oplossen van de terugroep actie 23S27
Ik hoorde bij de dealer agentschap dat er problemen waren bij de leverancier van de versnellingsbak omdat de nieuwe Kuga zwaarder mag trekken. Waarschijnlijk heeft het (mede) daarmee te maken.Heezy95 schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 19:27:
Iemand enig idee waarom de levertijden van de nieuwe Kuga zo lang zijn? Ik heb die van mij van de week besteld met een leverdatum op 18 september..
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Just a simple thought....
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Moet zeggen dat de sportstand soms zelfs zuiniger is dan de normale stand wanneer de accu leeg is, aldus mijn boordcomputer.Glashelder schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:57:
Maakt op lange stukken echt niks uit, dan zul je waarschijnlijk hoe dan ook ergens op 1 op 17,5 uitkomen.
Als het je om verbruik gaat in ieder geval de sportstand vermijden
Hello darkness my old friend
Hoe dan? Hij zal dan nooit de motor uitschakelen als je gas los laat en bij genoeg accu zonder motor optrekken. Of heb ik dat nu verkeerd...isene schreef op donderdag 11 april 2024 @ 10:01:
[...]
Moet zeggen dat de sportstand soms zelfs zuiniger is dan de normale stand wanneer de accu leeg is, aldus mijn boordcomputer.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik zou zeggen, vertrekken met volle accu en dan rijden in ECO met AUTO EV of EV LATER. In EV Later rijdt de auto indien nodig op de benzinemotor en wordt het merendeel van het beschikbare elektrische bereik bewaard voor later gebruik in de Auto EV- of EV.André66 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 08:48:
We rijden meestal korte stukjes in EV normaal stand…
Dus grotendeels elektrisch.
Komende week een lange rit naar Schiphol..
Welke stand het beste te gebruiken voor deze rit ??
Alvast bedankt!
Ohjeej!WesPet85 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 14:58:
Hallo allemaal,
Even een heads-up voor iedereen uit omgeving Heerlen. Ik zie redelijk wat meldingen op social media (facebook etc) over Ford Kuga's welke gestolen worden, het lijkt erop dat er een groep actief is die specifiek uit is op deze auto's.
Wij hebben i.i.g. maatregelen genomen en een parkeerpoortje geinstalleerd op de oprit (naast de camera die er al hing).
Meer mensen hier iets over gehoord?
Gefeliciteerd!Thecappuchon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:26:
vandaag onze nieuwe kuga st line op mogen halen!!
Veel rijplezier! (mede Hardenberger? 😉)Thecappuchon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:26:
[Afbeelding] vandaag onze nieuwe kuga st line op mogen halen!!
Vreemd dat je een X nummerplaat hebt. Wij hebben onze Titanium opgehaald op 20 maart en hebben een Z nummerplaat.Thecappuchon schreef op zaterdag 13 april 2024 @ 17:26:
[Afbeelding] vandaag onze nieuwe kuga st line op mogen halen!!
[ Voor 27% gewijzigd door EdvanAl op 16-04-2024 10:35 ]
Yup. Hij start dan met een iets hoger toerental en dat lijkt een heel klein beetje te resoneren denk ik?EdvanAl schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:29:
Wat opvalt.
Als de motor start na een tijdje electrisch gereden te hebben (stond toevallig buiten de auto) dan klinkt het alsof er een lekke uitlaat is.
Prut Prut geluid hoor je dan.
Verdwijnt uiteindelijk wel.
Andere dit wel eens gehoord?
Ja. Dat hebben wel meer hybrides of elektrische auto's. Dat is de (airco)compressor. Bij auto's met een verbrandingsmotor hoor je die compressor niet omdat het toerental van de compressor daar afhankelijk is van het toerental van de motor.Ander ding.
Indien alleen elektrisch en de airco gaat aan dan maakt dat een hoop herrie vanuit het vooronder.
Zal filmpje plaatsen dadelijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Glashelder op 16-04-2024 10:42 ]
Het "stationaire" toerental is naar mijn idee vaak wat hoger omdat dit blijkbaar efficiënt is om wat extra stroom op te wekken bij een hoger toerental. Veelal staat of de motor helemaal uit bij stilstand of juist een verhoogd toerental. Dat kan wat onnatuurlijk voelen.EdvanAl schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:29:
Wat opvalt.
Als de motor start na een tijdje electrisch gereden te hebben (stond toevallig buiten de auto) dan klinkt het alsof er een lekke uitlaat is.
Prut Prut geluid hoor je dan.
Verdwijnt uiteindelijk wel.
Andere dit wel eens gehoord?
Ja, dit werd ook opgemerkt door een collega toen ik de auto startte. Die liep er voor langs en keek verbaasd. Hoorde het zelf niet aan de binnenkant, pas wanneer ik de deur open deed.EdvanAl schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 10:29:
Ander ding.
Indien alleen electrisch en de airco gaat aan dan maakt dat een hoop herrie vanuit het vooronder.
Voor het geval je nog een sticker zoekt:Glashelder schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 15:15:
Die ontbrekende B&O logo is bekend ja. Meest trieste bezuiniging ever
En? Je hebt ons zo nieuwsgierig gemaakt...Wout010 schreef op maandag 8 april 2024 @ 18:24:
[...]
Laten we hopen dat het niet zo ver komt. Ik heb nog een beetje hoop dat het 11 april opgelost wordt bij de garage. Maar een andere Ford zal er niet meer komen.
Het is bijna niet te geloven, maar ik kon mijn Kuga gisteren ophalen bij de garage waar hij sinds afgelopen donderdag was. Maar het problemen zijn nu {hoop ik} opgelost. En zoals verwacht lag het aan het prut systeem Sync dat is vervangen. Dus ik heb weer een volledig functionele Kuga. Helaas was de vervangende Focus niet veel beter. Ook een Ford Ranger van een collega zat vol met bugs. Dus kun je nog een beetje programmeren dan kun je solliciteren bij Ford. Veel slechter dan nu kan eigenlijk niet.ehtweak schreef op woensdag 17 april 2024 @ 21:52:
[...]
En? Je hebt ons zo nieuwsgierig gemaakt...is je Kuga gefixed?
Volgens mij is dat bij alle fabrikanten wel zo'n beetje behalve bij Tesla misschien. Maar daar kan je dan weer klagen over de auto zelfWout010 schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:05:
[...]
Dus kun je nog een beetje programmeren dan kun je solliciteren bij Ford. Veel slechter dan nu kan eigenlijk niet.
Voordeel van CarPlay vind ik vooral de navigatie, podcasts en spotify. Als een in car systeem dat gewoon goed regelt, is het verder wel prima. En ik vind fysieke knoppen ook wel erg fijn voor bijv de climate control.Glashelder schreef op donderdag 18 april 2024 @ 13:02:
De keerzijde is wel weer dat dat topsysteem van Tesla geen Carplay heeft
De laatste Sync versie staat er op, het kaartmateriaal niet aangezien ik dat niet gebruik. Er is een terugroepactie uitgevoerd dus dat is ook opgelost. Ik ben al blij dat alles weer werkt zoals het moet en ik hoop dat het blijft werken.ehtweak schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:10:
Maar als je zegt dat het Sync systeem vervangen is, dan was het dus een h/w probleem en geen s/w probleem...
Goed dat alles weer werkt.
En, alle versies nu up-to-date? Kaartmateriaal F12? Sync 3.4.23188?
Heeft men wellicht ook andere updates doorgevoerd bij de garage?
Vooral over FSA 23S27 lees ik nogal wat horrorverhalen:
https://www.kuga-forum.de...kruf-fsa-23s27/?pageNo=26
welke overigens NIET van toepassing zou moeten zijn op redelijk recent geproduceerde Kuga's.
Oftewel dat maakt het voor ons des te onmogelijker om de vraag te beantwoordenZieMaar! schreef op zondag 21 april 2024 @ 09:03:
Of op de site? Ik vond Ford een van de duidelijkste presentaties hebben van de verschillende versies, maar t wisselt wel dus wat 3 jaar geleden Titanium X was is dat nu niet per se.
Toen ik hem uitzocht was de X vooral betere audio, heb ik onthouden. Is uiteinde een Vignale geworden.
Proefritje in?Peter0359 schreef op zondag 21 april 2024 @ 08:49:
Nieuw
Beste forumleden
Aankomend weekend een proefritje maken met een Kuga (Phev en Titanium)
Wat is het verschil tussen beide uitvoeringen?
[ Voor 24% gewijzigd door ehtweak op 21-04-2024 12:00 ]
PHEV betekent Plugin Hybride Electric Vehicle. De huidige Kuga (MK3) is in 2019 voor het eerst geleverd met 1.5 Ecoboost motoren en als PHEV, na ongeveer 2020 is de 1,5 Ecoboost uit productie genomen in NL.Peter0359 schreef op zondag 21 april 2024 @ 08:49:
Nieuw
Beste forumleden
Aankomend weekend een proefritje maken met een Kuga (Phev en Titanium)
Wat is het verschil tussen beide uitvoeringen?
Kan zijn dat ik nu wordt afgeschoten omdat ik misschien in het verkeerde topic post, en/of dat mijn vraag al een keer behandeld is.
Waarvoor mijn excuus.
En dat hangt toch weer af van wat je aanvinkt.PimZ schreef op zondag 21 april 2024 @ 13:14:
[...]
PHEV betekent Plugin Hybride Electric Vehicle. De huidige Kuga (MK3) is in 2019 voor het eerst geleverd met 1.5 Ecoboost motoren en als PHEV, na ongeveer 2020 is de 1,5 Ecoboost uit productie genomen in NL.
De huidige Kuga MK3 heb je in verschillende uitvoeringen, de goedkoopste uitvoering is Titanium, daarna Titanium X, ST-line, ST-line X en duurste Vignale.
Het nieuwe model Kuga (MK4) is binnenkort de zien in de showroom, info hierover vond je op de Ford website.
Ja die FSA 23S27 is wat hoorehtweak schreef op donderdag 18 april 2024 @ 10:10:
Maar als je zegt dat het Sync systeem vervangen is, dan was het dus een h/w probleem en geen s/w probleem...
Goed dat alles weer werkt.
En, alle versies nu up-to-date? Kaartmateriaal F12? Sync 3.4.23188?
Heeft men wellicht ook andere updates doorgevoerd bij de garage?
Vooral over FSA 23S27 lees ik nogal wat horrorverhalen:
https://www.kuga-forum.de...kruf-fsa-23s27/?pageNo=26
welke overigens NIET van toepassing zou moeten zijn op redelijk recent geproduceerde Kuga's.
Lijkt me logisch, toch?Glashelder schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 03:57:
Mijn Kuga denkt ineens dat ie een taxi is? Ik rij net iets meer dan 30k per jaar
1
2
3
4
5
6
| begin if vehicle_id="ASO*" then call schedule_oil_maintenance_now else call another_empty_customer_wallet_module end. |
Welke s/w update dan?JackBigBoss schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:44:
Hmmm... ik heb ook een software update gehad...
Nu allerlei rarigheden.
Die melding krijg ik ook af en toe, om de paar weken.ReneAP schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:56:
Hier ook, krijg sinds vandaag steeds de melding “taal ingesteld als Nederlands “ erg vreemd allemaal en er is niks ge-update zo te zien.
Nee, ik denk 's nachts via WiFi een update gehad, mijn vrouw had iets over een melding toen ze 's morgens wegreed maar die heeft ze niet goed gelezen...ehtweak schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 14:59:
[...]
Welke s/w update dan?
Was je in de garage voor iets?
Inderdaad, ik krijg ineens dat hij op Engels springt.ReneAP schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:56:
Hier ook, krijg sinds vandaag steeds de melding “taal ingesteld als Nederlands “ erg vreemd allemaal en er is niks ge-update zo te zien.
Doet ie dat, terwijl de auto uit is?JackBigBoss schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:20:
[...]
Nee, ik denk 's nachts via WiFi een update gehad, mijn vrouw had iets over een melding toen ze 's morgens wegreed maar die heeft ze niet goed gelezen...
Daarna begon dit.
Geen idee. Weet wel dat hij standaard mijn WiFi pakt als hij op de oprit staat.
Een Ford monteur (ander forum) adviseert om niet via WiFi te updaten, gaat vaak mis. Dus updates doen dmv USB-stick.JackBigBoss schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 15:57:
[...]
Geen idee. Weet wel dat hij standaard mijn WiFi pakt als hij op de oprit staat.
Heb wel eens naar updates gezocht terwijl hij daar stond maar dat duurde zolang dat ik toen maar uitgestapt ben. Ook staat het vinkje aan bij automatische updates.
Mijn vrouw had het over 's morgens een melding erover oid maar die heb ik niet gezien.
Misschien ietsje meer duidelijkheid?EdvanAl schreef op woensdag 24 april 2024 @ 21:42:
Collega met Kuga van 2021 kreeg dit te horen over de bekende recall.
Als het idd over FSA 23S27 gaat, lees hier maar eens:Wat is dit toch???
Technisch kan natuurlijk in principe alles.RykersNL43 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 16:45:
De vraag die ik heb: is het mogelijk om het accupakket van de Kuga te upgraden? Zodat een groter bereik gehaald kan worden?
Gezien dat de bouw datum op 31 mei staat en leverancier zegt hem half juni binnen te hebben.rekel schreef op vrijdag 8 maart 2024 @ 10:04:
[...]
Ben benieuwd of je m ook al zo snel krijgt CreativeBuild69. Nog nergens is er met het nieuwe model een proefrit te makenDus misschien begin juli met jou afspreken?
![]()
![]()
Lijkt me onwaarschijnlijk.CreativeBuild69 schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:38:
[...]
Gezien dat de bouw datum op 31 mei staat en leverancier zegt hem half juni binnen te hebben.
We gaan het meemaken. Het ziet er voor nu positief uit als ik hem 1 juli kan ophalen ben ik blijehtweak schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:55:
[...]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Als 'ie op 31 mei in Valencia van de band rolt, staat 'ie echt niet twee weken later hier voor je klaar...![]()
Ik zie hier de eerste echte foto's van daadwerkelijk al uitgeleverde nieuwe modellen:
https://www.kuga-forum.de...l/?postID=64206#post64206
Bestellt: 27.03.2024 ✅
Gebaut: 10.05.2024
Geliefert: 29.06.2024
Weet niet meer waar ik het gezien had, maar volgens mij gebruikt de auto altijd de eerste 25% voor elektrisch rijden, zelfs in EV later. Aan de andere kant kan je met de "laden op de motor" stand ook niet tot 100% opladen, die stopt ook bij iets van 75%. Dus neem aan dat Ford dat bewust zo gedaan heeft.ReneAP schreef op woensdag 24 april 2024 @ 11:42:
Hallo, ik heb een vraag over de mode EV-later. Het valt mij op dat als ik de mode EV-later inschakel de resterende hoeveel in de batterij altijd teruggaat naar 58km. Dit terwijl ik de mode aanzet als er nog 69 km elektrisch in de batterij zit. Hebben meer rijders dit. Eigenlijk zou er gewoon 69 km in moeten blijven zitten om dit later te gebruiken.
M'n zwager heeft geen schuifdak!rekel schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:38:
Volgens mij is dat gekoppeld aan het schuifdak.
St dus een zwarte .....?Nedora schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:02:
Dat is vreemd, wij hebben ook een ST-Line X, uit 2022 en hebben daar wel een bakje voor de zonnebrillen zitten.
Die hebben wij inderdaad wel! Wel gek dat je zonder schuifdak dit dan niet hebt...rekel schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 13:38:
Volgens mij is dat gekoppeld aan het schuifdak.
Mijn st-line x (08-2022 zonder panoramadak) heeft ook geen zonnebril opbergvak.Ginger Tosser schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 16:12:
[...]
St dus een zwarte .....?
Oke, kijken of ik die ergens kan vinden..... Is die van een focus hetzelfde?
Heb ik ook ‘last’ van. Ik heb er nooit verder onderzoek naar gedaan. Staat er niets over vermeld in de handleiding?Leipo schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:45:
vraagje voor mijn ouders die een 2023 Kuga PHEV hebben:
zij ervaren dat de ruitenwissers op standje 1 (=continue) altijd na 45 seconde terugvalt in de interval stand.
hendel aan het stuur is al een keer vervangen maar maakt geen verschil.
iemand hier ook last van? volgens hun dealer is het geen 'feature' dat hij automatisch terugvalt in interval, maar wat het dan wel is weten ze ook niet...
Staat niets over in de handleiding. Alleen dat die stand continue wissen is (wat het dus uiteindelijk niet is)Crawl NL schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 22:07:
[...]
Heb ik ook ‘last’ van. Ik heb er nooit verder onderzoek naar gedaan. Staat er niets over vermeld in de handleiding?
Mijn Vignale (2023) heeft wel een schuifdak en ook dat zonnebril vakje.rekel schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 14:23:
Ik heb even mijn factuur uit 2022 erbij gezocht. Bij mijn opties staat:
Panoramadak, elektrisch te openen (incl. opbergvak zonnebril in plafondconsole)
Wellicht is dit in de loop van de tijd veranderd of heeft een Vignale dat altijd.
Ik heb in mijn kuga ST line (2022) wel een zonnebril bakjeGinger Tosser schreef op zaterdag 27 april 2024 @ 12:58:
Misschien stomme vraag maar met de ST-X heb ik geen mogelijkheid om mn zonnebril op te bergen boven bij de leeslampjes (wat een gemis!).
M'n zwager, sinds kort in bezit van Vignale (wit plafond), heeft dat wel.... Iemand een idee waar je die dingen kunt kopen en zo achteraf alsnog te kunnen plaatsen.... En wie heeft hem wel????
[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 29-04-2024 10:13 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Joey117 op 29-04-2024 12:45 ]
Met een volle accu en warme dag, weinig airo (wel arcoSkoefel schreef op maandag 29 april 2024 @ 10:09:
Op dit moment rijd ik een Seat Tarraco PHEV, kom hier gemiddeld 35-45KM, bij mooi weer en 80 haal ik net de 50 km elektrisch. Wat is ongeveer jullie ervaring met de Kuga?
Elke dashcam is geschikt voor de Kuga? Kijk vooral naar de wensen en eisen die je hebt, je kunt die dingen zo duur maken als dat je zelf wil. Heb zelf een wat oudere Viofo a11, vanwege het slanke uiterlijk.Joey117 schreef op maandag 29 april 2024 @ 12:44:
Heeft iemand op dit forum ervaring met een geschikte dashcam voor de Kuga.
Ik wil in mijn Kuga titanium X uit 2021 een dashcam laten inbouwen, maar de ford eigen dashcam is monsterlijk groot en lelijk.
Zijn hier leden die tevreden zijn over zijn/haar dashcam en het bedrijf die hem heeft ingebouwd.
[ Voor 9% gewijzigd door isene op 29-04-2024 14:38 ]
Hier gaat het dan alleen als je met volle accu vertrekt en dan in 1 keer op rijdt.Splitrr schreef op maandag 29 april 2024 @ 13:37:
[...]
Met een volle accu en warme dag, weinig airo (wel arco) heb ik wel eens de 65/ 70 gehaald.
Normaal 45 km gemiddeld.
Iedere keer als je je gas loslaat en de motor gaat uit dan vind de Kuga dat je meters elektrisch hebt gereden.Ginger Tosser schreef op maandag 29 april 2024 @ 22:11:
[...]
Hier gaat het dan alleen als je met volle accu vertrekt en dan in 1 keer op rijdt.
Wat mij dan altijd nog verbaast hoeveel km's je alsnog met een lege accu je alsnog electrisch rijdt. Ik haal meestal wel 1/4 tot met gunstige omstandigheden tot 1/3 van de hele rit alsnog electrisch.
Dus bv rit naar mn broer, rit van 137km kom ik met 45 km electrisch gereden aan, met lege accu vertrokken!
(105km/uur op de snelweg, 80 binnendoor.)
Uiteraard tellen de km's als je motor uit gaat mee. Creatief boekhouden of niet.... Hij is net niet zuiniger (zelfs met lege accu) dan mijn passat 1.6tdi bluemotion (dus diesel). En dat voor een hogere en zwaarder, en op benzine, auto best knap.Glashelder schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 08:59:
[...]
Iedere keer als je je gas loslaat en de motor gaat uit dan vind de Kuga dat je meters elektrisch hebt gereden.
Ik vind dat zelf wat creatief boekhouden. Verder laadt hij natuurlijk wel tijdens het rijden de accu wat bij en ontlaadt hij weer. Maar die kilometers moet je wel met een korreltje zout nemen.
Is de vraag voor mij bedoeld? Ik heb geen tolbadge.Jan1969 schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 11:36:
Welke type tolbadge heb je gebruikt?
Heb je de knop "MAX AC" al geprobeerd? Is inderdaad niet automagisch, maar koelt (bij mij) als een malle.Yohost! schreef op vrijdag 3 mei 2024 @ 13:22:
Ik begrijp weinig van die automatische airco.
Ik stap in een warme auto en start.
Bij mijn vorige auto was ik gewend dat hij aan het begin hard ging blazen en narmate het interieur afgekoeld was hij heel rustig ging blazen.
In de Kuga zijn er 3 standen en echt snel koelt ie het interieur niet op de hoogste.
ik vind er zo weinig automatisch aan.
[ Voor 43% gewijzigd door isene op 03-05-2024 16:55 ]
[ Voor 51% gewijzigd door j_h_1 op 05-05-2024 08:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door ehtweak op 05-05-2024 08:53 ]
[ Voor 28% gewijzigd door j_h_1 op 05-05-2024 10:15 ]
NeePeter0359 schreef op vrijdag 10 mei 2024 @ 06:01:
Kuga 2020:
Heeft een aanvulling op navigatie (Live_traffic) echt een meerwaarde op de standaard navigatie?
Heb vandaag te horen gekregen dat hij gebouwd is en dattie klaar gemaakt word voor transport verwachting is 22 juni bij de dealer.ehtweak schreef op donderdag 25 april 2024 @ 20:55:
[...]
Lijkt me onwaarschijnlijk.
Als 'ie op 31 mei in Valencia van de band rolt, staat 'ie echt niet twee weken later hier voor je klaar...![]()
Ik zie hier de eerste echte foto's van daadwerkelijk al uitgeleverde nieuwe modellen:
https://www.kuga-forum.de...l/?postID=64206#post64206
Bestellt: 27.03.2024 ✅
Gebaut: 10.05.2024
Geliefert: 29.06.2024
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq