Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb sinds vandaag een S23 Ultra. Gebruiken mensen hier dit toestel zonder screen protector? En zo ja, hoe gaat het met de krasgevoeligheid van het scherm?

Ik heb vandaag 2 Samsung screen protectors verpest dus heb bij de lokale telefoonboer een screen protector laten installeren. Nu heeft deze een opening bij de finger print reader, wat opzich prima is, maar dat maakt de S-pen weer redelijk onbruikbaar. Dus ik neig er alweer naar om dit ding er t.z.t. ook maar af te trekken.

Maar ik weet dus niet of het scherm goed genoeg is om zonder protector te gebruiken :p En ik heb eigenlijk ook geen zin om nog meer geld te investeren in screen protectors die of niet fijn werken of super lastig zijn om te installeren..

[ Voor 11% gewijzigd door London op 23-12-2023 20:03 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
London schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:02:
Ik heb sinds vandaag een S23 Ultra. Gebruiken mensen hier dit toestel zonder screen protector? En zo ja, hoe gaat het met de krasgevoeligheid van het scherm?

Ik heb vandaag 2 Samsung screen protectors verpest dus heb bij de lokale telefoonboer een screen protector laten installeren. Nu heeft deze een opening bij de finger print reader, wat opzich prima is, maar dat maakt de S-pen weer redelijk onbruikbaar. Dus ik neig er alweer naar om dit ding er t.z.t. ook maar af te trekken.

Maar ik weet dus niet of het scherm goed genoeg is om zonder protector te gebruiken :p En ik heb eigenlijk ook geen zin om nog meer geld te investeren in screen protectors die of niet fijn werken of super lastig zijn om te installeren..
Tja, je zal mensen tegen komen dus zonder sp een krasloos scherm hebben maar ook mensen die zonder sp krassen op het scherm krijgen. Beste advies dat ik kan geven is om te kijken naar.je voorgaande toestellen. Kreeg je daar krassen op het scherm, dan is de kans groot dat je dat je die nu ook weer gaat krijgen zonder sp.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
13art schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 22:17:
[...]

Tja, je zal mensen tegen komen dus zonder sp een krasloos scherm hebben maar ook mensen die zonder sp krassen op het scherm krijgen. Beste advies dat ik kan geven is om te kijken naar.je voorgaande toestellen. Kreeg je daar krassen op het scherm, dan is de kans groot dat je dat je die nu ook weer gaat krijgen zonder sp.
Dat dus. Ik vind het wel heel jammer dat Samsung sinds een paar jaar om een paar cent te besparen geen standaard screenprotector meer plaatst. En vervolgens kun je voor 20 euro diezelfde screenprotector los kopen bij Samsung. 8)7
Ik vind het edge-scherm van de Ultra mooi en het voelt geweldig, maar ik hoop toch dat Samsung weer overstapt op een plat scherm. Het is erg lastig een passende screenprotector te vinden voor niet te veel geld, en zonder dat je met UV of zo aan de slag moet. Ik koop af en toe voor mijn Iphone een glazen screenprotector voor twee euro, die zit er binnen tien seconden perfect passend op, en dan kan ik weer een jaar vooruit. Naar het schijnt verandert de S24 Ultra niets aan de buitenkant, ik hoop dus op de S25 Ultra voor een plat scherm.

[ Voor 8% gewijzigd door Of-Aaargh op 24-12-2023 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:22:
[...]

Naar het schijnt verandert de S24 Ultra niets aan de buitenkant, ik hoop dus op de S25 Ultra voor een plat scherm.
De S24 Ultra krijgt al een plat scherm: https://www.gsmarena.com/...ife_photos-news-60702.php

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:20
London schreef op zaterdag 23 december 2023 @ 20:02:

Als je kiest voor zo'n curved scherm heb je volgens mij maar 1 mogelijkheid en dat is zo'n beschermfolie op je toestel laten plaatsen. Een plaatje gaat niet werken, die stoot je er zo af omdat die nou eenmaal niet is ontworpen voor een curved scherm.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Juancho schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:41:
[...]

Als je kiest voor zo'n curved scherm heb je volgens mij maar 1 mogelijkheid en dat is zo'n beschermfolie op je toestel laten plaatsen. Een plaatje gaat niet werken, die stoot je er zo af omdat die nou eenmaal niet is ontworpen voor een curved scherm.
Ja inderdaad. De screen protector die ik gister heb laten plaatsen is inmiddels ook al gesneuveld. Aan beide randen gigantische bubbels en na een poging deze weg te halen brak de hele protector in meerdere stukken ;w

Nu maar even screen protectorloos door het leven dus :P Al teveel geld aan verpest..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Via Samsung zijn alle hoesjes voor de helft van het geld. Althans voor de Z Fold 5 en S23U.
Doe er je voordeel mee mocht je het nodig hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Juancho schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:41:
[...]

Ik had een whitedome glazen protector op S21U, met Spigen hoes, die is nooit gesneuveld gedurende de 2 jaar dat ik het toestel had.
Op mijn S23U een plastic (met ook weer Spigen hoes) en die screen protector is nu al gesneuveld, en heb ik niet vervangen, eigenlijk werkt het toestel beter zonder, en geen krassen tot dusverre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:25
@Vincent91 , Toevallig van de week besteld. Kan je er over een half jaar wat van zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 16:28
Zijkanten zijn TPU, achterkant lijkt gewoon op hard plastic.

Dat eerste zal net als alle doorzichtige TPU cases geel worden, de harde plastic waarschijnlijk niet (of minder).

Zal wel meer krassen.

Geen ervaring met die specifieke case, maar zelfs met een goede Spigen die op zelfde manier gemaakt wordt (zonder magsafe) heb je dat probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Mizgala28 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 01:10:
[...]

Zijkanten zijn TPU, achterkant lijkt gewoon op hard plastic.

Dat eerste zal net als alle doorzichtige TPU cases geel worden, de harde plastic waarschijnlijk niet (of minder).

Zal wel meer krassen.

Geen ervaring met die specifieke case, maar zelfs met een goede Spigen die op zelfde manier gemaakt wordt (zonder magsafe) heb je dat probleem.
op amazon reviews zijn er fotos van deze hoes met gele randen na een dikke maand

ik ga toch voor de esr magnetic halo lock case gaan ,deze heeft zwarte randen ,enkel de achterkant is doorzichtig

https://www.esrgear.de/pr...hybrid-case-mit-halolock/

[ Voor 5% gewijzigd door Vincent91 op 04-01-2024 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Iemand nog een tip waar je de Mous case wallnut kan kopen voor de s23? Al een hele tijd niet meer te koop bij mous zelf... 🤔

[ Voor 4% gewijzigd door Juancho op 16-01-2024 18:41 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Juancho schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 18:41:
Iemand nog een tip waar je de Mous case wallnut kan kopen voor de s23? Al een hele tijd niet meer te koop bij mous zelf... 🤔
https://www.amazon.com.be...ref=nb_sb_ss_ts-doa-p_2_8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Juancho schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 20:22:
[...]

Niet beschikbaar dus voor de S23... 🤔
Niet die variant maar wel andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik vroeg niet voor niets naar de Walnut variant😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:27
Of-Aaargh schreef op zondag 24 december 2023 @ 09:22:
[...]

Dat dus. Ik vind het wel heel jammer dat Samsung sinds een paar jaar om een paar cent te besparen geen standaard screenprotector meer plaatst. En vervolgens kun je voor 20 euro diezelfde screenprotector los kopen bij Samsung. 8)7
Ik vind het edge-scherm van de Ultra mooi en het voelt geweldig, maar ik hoop toch dat Samsung weer overstapt op een plat scherm. Het is erg lastig een passende screenprotector te vinden voor niet te veel geld, en zonder dat je met UV of zo aan de slag moet. Ik koop af en toe voor mijn Iphone een glazen screenprotector voor twee euro, die zit er binnen tien seconden perfect passend op, en dan kan ik weer een jaar vooruit. Naar het schijnt verandert de S24 Ultra niets aan de buitenkant, ik hoop dus op de S25 Ultra voor een plat scherm.
Je gebeden zijn verhoord. De S24 Ultra heeft een plat scherm. Mijn vrouw heeft hem net besteld. Ik stap over van een S22 op haar S23 Ultra. En zit dus nu met het probleem van een gebogen scherm bij het zoeken van een screenprotector. De screenprotector die er op zit (erop gezet bij een telefoonwinkel) heb ik net vernaggeld door het gebruik van een Mous case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
coenox schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:33:
[...]

Je gebeden zijn verhoord. De S24 Ultra heeft een plat scherm. Mijn vrouw heeft hem net besteld. Ik stap over van een S22 op haar S23 Ultra. En zit dus nu met het probleem van een gebogen scherm bij het zoeken van een screenprotector. De screenprotector die er op zit (erop gezet bij een telefoonwinkel) heb ik net vernaggeld door het gebruik van een Mous case.
Ik heb het laten doen bij m'n provider en het zit er al op sinds augustus en nog steeds geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Vincent91 schreef op maandag 22 januari 2024 @ 11:40:
[...]

Ik heb het laten doen bij m'n provider en het zit er al op sinds augustus en nog steeds geen problemen
Bij mij vrouw dus ook. Maar omdat ik de Mous case wilde proberen, zijn de randjes omhooggegaan. Misschien moet ik gewoon voorzichtiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Die mous case voor de s23 duurt echt enorm lang voor het weer in stock is zeg pfff. Ik wilde eens die proberen ipv Nudient wat ik eigenlijk altijd heb. Keertje leuk hout, leek me tof. Maar gewoon niet te verkrijgen. Er zijn blijkbaar ook geen andere verkopers die het mogen aanbieden.

Zat als alternatief nog naar deze te kijken:

https://eu.peakdesign.com...ng?variant=40040688451661

Die hebben een hele lijn aanvullende producten zoals wallets, houder voor aan de muur, fietsen houders, opladers, auto mounts en nog wat dingen.

[ Voor 23% gewijzigd door Juancho op 22-01-2024 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
Ik ga regelmatig kamperen of klussen. Telefoon in de binnenzak of achterzak. Iets meer rugged omstandigheden dus. Met mijn iPhone en S22 ging dat prima in een stevige case en een screen protector. Met de grotere S23 Ultra twijfel ik of ik toch niet iets met een voorflap moet nemen, zoals een Otterbox Strada. Gedachten, ervaringen? Ik hoor het graag. Ik wil hem ook op de motor voor navigatie gebruiken in een SP Connect hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 10:19
Kan ik nog iemand blij maken met wat accessoires voor de S23 Ultra?
  • Galaxy S23 Ultra Leather Case Black
  • Samsung Screen Protector
  • Pitaka MagEZ Case 3

[ Voor 20% gewijzigd door MischaBoender op 28-01-2024 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ik heb helaas een S23. Mocht iemand nog een goede Mous case of een andere gave case hebben terwijl je overstapt op de S24... Laat maar weten! Ik blijf nog 1 a 2 jaar bij de hele fijne s23 maar de wooden mous case is al heel lang niet meer leverbaar voor de s23. Focus zal wel gaan naar de S24... 🤔

[ Voor 36% gewijzigd door Juancho op 28-01-2024 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
MischaBoender schreef op zondag 28 januari 2024 @ 00:41:
Kan ik nog iemand blij maken met wat accessoires voor de S23 Ultra?
  • Galaxy S23 Ultra Leather Case Black
  • Samsung Screen Protector
  • Pitaka MagEZ Case 3
Bedankt voor de case en de screenprotector. Case ziet er top uit en fijn om weer een screenprotector op voorraad te hebben. Mijn eerste is gescheurd en hoe dat is gebeurd geen idee.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Iemand ervaring met deze hoes?

Ik ben aan het overwegen maar de prijs ligt me wat hoog

https://www.amazon.com.be...us+s23%2Caps%2C106&sr=8-3

[ Voor 23% gewijzigd door Vincent91 op 31-01-2024 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vincent91 schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 17:22:

Nee, maar als ik de foto's bekijk lijkt het me dat het toestel we wel flink dikker van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 09:43

Bulky is veel gezegd. De mous case is evengroot als een dbrand of uag case.

Als je vragen hebt over case?
maar als je magsafe gebruikt is het zeker een aanrader.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mCjeCg4ggVcjC6478suVVuEVEss=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D81I5BszQDV1Q4hVihbaj5wW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C-NoZmBQiw47vSmYjvXRwz5qVP8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Twv8hQ8cNMAbDgi4SHibpL1t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FGRkkpQ0pk2gWZq38h6JN7DZ7Q8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0FGErhRu4ZsbmjshAN3t12Qw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A65OIqPZCGOzUjM1_2Saz-aqEv8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OR2YUQjmPV7OMXyrMSOUSKKS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/seyZKbuAYA8-1mXyPA4v931XqXU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZXb9jiagjVXEqJSxVM0cTLq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho

Mous case...staat bekend als enorm sterk bij drops van je telefoon. Maakt de telefoon dus iets dikker, tis geen slimfit zoals bijv. mijn geliefde Nudient case heeft. Ik wil echter ook graag een keer een Mous case voor mijn S23, ook de walnut versie maar die is al tijden uitverkocht. Helemaal nu met de S24 ben ik bang dat de S23 wat vergeten wordt.

Maar je kan het dus ook bij Mous zelf kopen, iets goedkoper. De S23 ultra is er dus nog wel....

https://eu.mous.co/produc...ut?variant=40888218288221

Jammer dat de Mous cases voor Iphones daar veel meer korting hebben altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Welke magsafe case raden jullie aan voor een S23 Ultra wat goed aansluit op Qi Car Charger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
soundtrack schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:39:
Welke magsafe case raden jullie aan voor een S23 Ultra wat goed aansluit op Qi Car Charger?
Ik heb er nu eentje van Pitaka en die magsafe magneet is iets minder sterk dan de spigen Clear Case. Beide zijn prima, ik denk dat je met een willekeurige magsafe case altijd goed doet.

[ Voor 197% gewijzigd door Daniel. op 06-02-2024 00:47 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
De nillkin die ik heb doet het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
De mous case is zeker een aanrader, heb eventueel nog een Mention Friend kortingscode van 20% die ik ook al aangeboden heb via pb aan @Vincent91 maar nog geen reactie heb gekregen. dus staat deze nog altijd vrij te gebruiken indien je wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
aaronito schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:12:
[...]

De mous case is zeker een aanrader, heb eventueel nog een Mention Friend kortingscode van 20% die ik ook al aangeboden heb via pb aan @Vincent91 maar nog geen reactie heb gekregen. dus staat deze nog altijd vrij te gebruiken indien je wil.
Ik ben voor ringke gegaan en heb er zelf een magsafe sticker opgeplakt

M'n spen doet het nu wel

Is dit omdat de magneet aan de buitenkant zit ipv de binnenkant?

P.s de code heb ik niet nodig dus mag naar iemand anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
ascent schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 11:11:
[...]

De nillkin die ik heb doet het prima
De Frosted Shield van nilkin?

https://www.gsmpunt.nl/ho...afe-zwart#product-reviews

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Yep, dat is wat ik gebruik om in de auto mn telefoon aan de draadloze MagSafe lader te klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Uiteindelijk toch maar deze besteld omdat ik een keer wat anders wilde proberen dan Nudient (top product, daar niet van): https://idealofsweden.nl/...-galaxy-s23-midnight-blue

Ik wilde graag de Mous houten case voor mijn S23 maar die is al zo lang niet op voorraad en met de komst van de S24 denk ik dat ze de S23 eerst ook geen aandacht meer geven. Hoorde goede verhalen over Ideal Of Sweden en ik vond deze kleur wel fris voor het voorjaar/zomer. Ben benieuwd. Nu ook met 50% korting trouwens.

[ Voor 3% gewijzigd door Juancho op 07-02-2024 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Magbak.
Deze heeft de sterkste magneten zonder dat je last krijgt met je s-pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Iemand nog interesse voor een nieuwe S23 cover van Ideal of Sweden?

https://idealofsweden.nl/...-galaxy-s23-midnight-blue

Deze vandaag ontvangen, mooi hoesje verder en wilde hem zeker houden, alleen kom ik er net achter dat deze niet werkt met mijn Samsung wireless stand charger en dat moet wel gewoon werken. Staat op mijn kantoor thuis en ik ga geen nieuwe charger kopen alleen maar voor een hoesje. Komt waarschijnlijk omdat het hoesje magsafe compatible is. Ik had nog een oude wallet van Nudient en deze blijft er netjes op vast zitten.

Voor wie dat niet zo belangrijk is, stuur maar een PM. Anders gaat het hoesje na het weekend retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik ben al heel wat jaartjes blij met m'n Samsung telefoons, nu ook met mijn Galaxy S23+, maar één ding waar ik bij iPhones toch altijd beetje jaloers op ben geweest is MagSafe.

Tot ik een paar dagen geleden bedacht dat een case met magneten toch eigenlijk ook wel zou moeten werken? En blijkbaar ben ik niet de enige die dat bedacht heeft, want er zijn inderdaad cases voor Galaxy S-telefoons te vinden met 'MagSafe' (lees: magneten, compatible met MagSafe) erin!

Niet heel veel helaas, en het ziet er allemaal vrij MagSafey uit, maar goed. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en voor €15 (toch een hele uitgave :+) deze case bij Amazon besteld:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZudK-ESMNDCzb0tsDrwLsmQUSOQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3B1pf0qpResxVx7T0pH1AulX.png?f=fotoalbum_large

JETech Magnetische Case voor Samsung Galaxy S23+

Komt als het goed is morgen binnen. Ik ben heel benieuwd :)

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:10
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:02:
Ik ben al heel wat jaartjes blij met m'n Samsung telefoons, nu ook met mijn Galaxy S23+, maar één ding waar ik bij iPhones toch altijd beetje jaloers op ben geweest is MagSafe.

Tot ik een paar dagen geleden bedacht dat een case met magneten toch eigenlijk ook wel zou moeten werken? En blijkbaar ben ik niet de enige die dat bedacht heeft, want er zijn inderdaad cases voor Galaxy S-telefoons te vinden met 'MagSafe' (lees: magneten, compatible met MagSafe) erin!

Niet heel veel helaas, en het ziet er allemaal vrij MagSafey uit, maar goed. Nu eindelijk de knoop doorgehakt en voor €15 (toch een hele uitgave :+) deze case bij Amazon besteld:

[Afbeelding]

Ik gebruik sinds de zomer al een Rinke fusion hoes met MagSafe. Zit muurvast, laad op en prima a-kwaliteit hoesje. Ik ben er erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
HBSVDK schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Ik gebruik sinds de zomer al een Rinke fusion hoes met MagSafe. Zit muurvast, laad op en prima a-kwaliteit hoesje. Ik ben er erg blij mee.
Goed om te horen! :) Ik vind het vooral jammer/onnodig om die cirkel en streep te zien, van mij had het een egale kleur mogen zijn, maar zo belangrijk en erg vind ik het ook weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
HBSVDK schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:09:
[...]

Merk je nog invloed op het kompas en/of werking van de S-Pen? Ik vind een dergelijke constructie best interessant, maar lees ook verhalen dat het hoesje dan eraf moet om de pen te kunnen gebruiken. Ook was het vroeger altijd zo dat magneten in het hoesje of aan de autohouder het kompas in de war gooiden. In dat geval vind ik voor mij de nadelen groter dan de voordelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredje2.0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 03-09 23:04

[Afbeelding]

Deel gerust eens een review als je hem hebt, ziet er een tof hoesje uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
fredje2.0 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:31:
[...]

Deel gerust eens een review als je hem hebt, ziet er een tof hoesje uit !
Ik gebruik al enkele maanden magsafe

Voordien altijd bookcases gehad maar probleem was dat je altijd moest open flappen om iets op te zoeken of van nummer te veranderen dus naar back cover gegaan

Ik gebruik magsafe samen met een valenta kaarthouder en ook een een magnetic ring holder zodat ik m'n telefoon niet kan laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:12:
[...]

Goed om te horen! :) Ik vind het vooral jammer/onnodig om die cirkel en streep te zien, van mij had het een egale kleur mogen zijn, maar zo belangrijk en erg vind ik het ook weer niet :P
Het hoesje van Magbak heeft geen circel en streep en is gewoon helemaal zwart. En heeft de sterkste magneten in het hoesje zonder dat het invloed heeft op de S-pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Thombias schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
[...]

Het hoesje van Magbak heeft geen circel en streep en is gewoon helemaal zwart. En heeft de sterkste magneten in het hoesje zonder dat het invloed heeft op de S-pen.
Die ziet er inderdaad wel goed uit, maar zo te zien alleen voor de Ultra? Ik heb een S23+. En 55$ voor een case vind ik ook wat te gortig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:53
Ik denk dat een magsafehoesje sowieso geen invloed heeft op de stylus functie, totdat je er een magneet aan vastzet ..... vandaar dat samsung zelf geen magsafe hoesje verkoopt.

[ Voor 21% gewijzigd door danda op 09-03-2024 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Thombias schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:59:
[...]

Apple hoesjes hebben toch ook cirkels? Of ben ik verkeerd

Mij stoort het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:00:
[...]

Die ziet er inderdaad wel goed uit, maar zo te zien alleen voor de Ultra? Ik heb een S23+. En 55$ voor een case vind ik ook wat te gortig :)
Uag heeft ook magsafe hoesjes voor de s23 serie

Deze kosten ook +50€ maar de magneet is vrij zwak dus ben naar ander merk gegaan

Magbak heb ik geen ervaringen mee en ook nooit van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
danda schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:00:
Ik denk dat een magsafehoesje sowieso geen invloed heeft op de stylus functie, totdat je er een magneet aan vastzet ..... vandaar dat samsung zelf geen magsafe hoesje verkoopt.
Dat zal niet de enige reden zijn, want S23 en S23+ hebben geen stylus.
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:01:
[...]

Apple hoesjes hebben toch ook cirkels? Of ben ik verkeerd

Mij stoort het niet
Hoesjes mogen best cirkels hebben, ik hoef ze alleen niet te zien :P En ja, Apple-hoesjes hebben die cirkels ook, en daar vind ik het ook niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:10:
[...]

Dat zal niet de enige reden zijn, want S23 en S23+ hebben geen stylus.

[...]

Hoesjes mogen best cirkels hebben, ik hoef ze alleen niet te zien :P En ja, Apple-hoesjes hebben die cirkels ook, en daar vind ik het ook niet mooi.
Misschien is deze dan iets meer voor u?

https://www.amazon.nl/Urb...s%2C109&sr=8-3&th=1&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wederom een Ultra-case, maar ik heb geen Ultra ;) Toch bedankt!

Maar, ik hoef ook geen verdere tips, ik heb al een case besteld zoals een paar reacties terug te lezen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:16:
[...]

Wederom een Ultra-case, maar ik heb geen Ultra ;) Toch bedankt!

Maar, ik hoef ook geen verdere tips, ik heb al een case besteld zoals een paar reacties terug te lezen valt :)
Ik wou gewoon even melden dat er ook hoesjes bestaan zonder cirkels, My bad :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

[Afbeelding]

Is natuurlijk niet zo gek dat ze erg MagSafe achtig uit zien als ze MagSafe compatible moeten zijn. Wil je iets anders zou je moeten kijken naar cases met zo'n 'ring stand' of zelf een metalen plaatje op de achterkant van de case plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:22:
[...]

Ik wou gewoon even melden dat er ook hoesjes bestaan zonder cirkels, My bad :|
Voor Ultra's blijkbaar wel, ja. Voor mijn 23+ heb ik ze niet echt gevonden. Ze zullen daar ook vast voor bestaan, maar ik ben ze niet tegengekomen, in ieder geval niet voor minder dan €30.

Maar voor €15 kan ik wel met een cirkel leven :P
13art schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:23:
[...]

Is natuurlijk niet zo gek dat ze erg MagSafe achtig uit zien als ze MagSafe compatible moeten zijn. Wil je iets anders zou je moeten kijken naar cases met zo'n 'ring stand' of zelf een metalen plaatje op de achterkant van de case plakken.
Heerlijk hoe een 'euvel' altijd tot in de volledigheid opgelost moet worden hier, ook al heb ik allang aangegeven dat het eigenlijk geen probleem is...

En ja, ik snap best dat het er MagSafe-achtig uitziet: mensen kennen dat en dat verkoopt dus.

En nee, dat is niet omdat het MagSafe-compatible moet zijn, want je hoeft die cirkel en streep niet te zien om het er te laten zijn en te laten werken. Dat zie je ook aan die Ultra-cases.

[ Voor 46% gewijzigd door Hahn op 09-03-2024 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Hahn schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:26:
[...]

Voor Ultra's blijkbaar wel, ja. Voor mijn 23+ heb ik ze niet echt gevonden. Ze zullen daar ook vast voor bestaan, maar ik ben ze niet tegengekomen, in ieder geval niet voor minder dan €30.

Maar voor €15 kan ik wel met een cirkel leven :P
kijk eens bij het merk" MOUSE"

die hebben voor de s23+ magsafe hoesjes zonder ring aan de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 12:28:
[...]

kijk eens bij het merk" MOUSE"

die hebben voor de s23+ magsafe hoesjes zonder ring aan de achterkant
Zien er prima uit, maar zoals ik al zei: boven de €30 is te duur voor mij.

Ik ga morgen van m'n nieuwe hoesje genieten :) Fijn weekend, mensen!

[ Voor 70% gewijzigd door Hahn op 09-03-2024 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banaliteit
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:46
Ik gebruik ook al maanden een magsafe icm een Nillkin frosted shield. Was 20 euro.

Nadeel is wel dat magsafe accesoires niet altijd goed passen. De magsafe portemonnee bedekt deels de cameralens. De ring en battery pack werkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
mac1987 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 11:29:
[...]

Merk je nog invloed op het kompas en/of werking van de S-Pen? Ik vind een dergelijke constructie best interessant, maar lees ook verhalen dat het hoesje dan eraf moet om de pen te kunnen gebruiken. Ook was het vroeger altijd zo dat magneten in het hoesje of aan de autohouder het kompas in de war gooiden. In dat geval vind ik voor mij de nadelen groter dan de voordelen.
Nee in de auto is het me niet opgevallen dat het Compas moeilijk doet, nooit last van gehad van enige storing. De base s23 heeft geen s-pen dus daar kan ik niets over zeggen.
Wat ook heel handig is is een ugreen tafelhouder. Klik je hem zo in en ideaal voor bijvoorbeeld tijdens het koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
HBSVDK schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 13:58:
[...]

Nee in de auto is het me niet opgevallen dat het Compas moeilijk doet, nooit last van gehad van enige storing. De base s23 heeft geen s-pen dus daar kan ik niets over zeggen.
Wat ook heel handig is is een ugreen tafelhouder. Klik je hem zo in en ideaal voor bijvoorbeeld tijdens het koken.
Bedankt voor je reactie. Tijdens het rijden wordt het kompas echter niet gebruikt, maar vanwege de snelheid de rijrichting van de auto bepaald door opvolgende GPS-punten te verbinden.
Kun je eens kijken of de telefoon op Maps met stilstaan of langzaam wandelen in de juiste richting wijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Qua hoesje ben ik wel heel tevreden maar de screen protectors zijn allemaal behoorlijk ruk voor de Ultra en ben ik vrijregelmatig aan het vervangen.

Zonder screenprotector durf ik niet aan gezien de vele meldingen van de krasgevoeligheid van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Thombias schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:34:
Qua hoesje ben ik wel heel tevreden maar de screen protectors zijn allemaal behoorlijk ruk voor de Ultra en ben ik vrijregelmatig aan het vervangen.

Zonder screenprotector durf ik niet aan gezien de vele meldingen van de krasgevoeligheid van het scherm.
Lang leve de gebogen schermranden. Alleen al hierom zou ik een plat scherm willen. Dan zijn screenprotectoren gewoon veel makkelijker te plaatsen en blijven beter zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
13art schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 15:33:
[...]

Lang leve de gebogen schermranden. Alleen al hierom zou ik een plat scherm willen. Dan zijn screenprotectoren gewoon veel makkelijker te plaatsen en blijven beter zitten.
Mijn screen protector zit er al sinds augustus op en nog steeds niet moeten laten vervangen 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:01:
[...]

Mijn screen protector zit er al sinds augustus op en nog steeds niet moeten laten vervangen 🤷
N=1 ;)

Volgens mij kan je over het algemeen wel stellen dat het voor gebogen schermraden een stuk uitdagender (vaak ook duurder) om daar een goede screenprotector te vinden die ook nog goed blijft zitten. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze er niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:01:
[...]

Oke, Dan ben ik wel benieuwd welke jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Thombias schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:16:
[...]

Oke, Dan ben ik wel benieuwd welke jij hebt?
Heb het zelf niet gedaan

Laten doen in de shop van m'n provider

Die doen dat machinaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Vincent91 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 17:32:
[...]

Heb het zelf niet gedaan

Laten doen in de shop van m'n provider

Die doen dat machinaal
offtopic:
Gefeliciteerd met je 1000ste post hier op Tweakers *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
mac1987 schreef op zaterdag 9 maart 2024 @ 14:00:
[...]

Bedankt voor je reactie. Tijdens het rijden wordt het kompas echter niet gebruikt, maar vanwege de snelheid de rijrichting van de auto bepaald door opvolgende GPS-punten te verbinden.
Kun je eens kijken of de telefoon op Maps met stilstaan of langzaam wandelen in de juiste richting wijst?
Nee dat doet de telefoon nog prima. Met hoesje erom of zonder is het compas net zo nauwkeurig. Ik kan nog even testen of dat zo blijft als hij in de magnetische oplaad- autohouder zit maar volgens mij werkt ook dit prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik heb nu een aantal keer een screenprotector gebruikt en de kwaliteit is nogal verschillend i.c.m. de vingerafdrukscanner. Ik gebruik de telefoon nu zonder maar ook dat voelt niet helemaal lekker. Iemand nog goede tips voor een screenprotector van max een tientje ofzo?

Betreft een normale s23.

[ Voor 4% gewijzigd door Robbie T op 11-03-2024 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Robbie T schreef op maandag 11 maart 2024 @ 11:19:
Ik heb nu een aantal keer een screenprotector gebruikt en de kwaliteit is nogal verschillend i.c.m. de vingerafdrukscanner. Ik gebruik de telefoon nu zonder maar ook dat voelt niet helemaal lekker. Iemand nog goede tips voor een screenprotector van max een tientje ofzo?
Misschien handig om er bij te melden om welk toestel uit de S23 reeks het gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho

Betreft een normale s23.
Ik heb de mijne gewoon laten vervangen bij een Vodafone winkel. Koste iets van 18 euro dacht ik, ze doen het gelijk voor je (als het misgaat is het hun fout en doen ze het nog een keer) en het zijn gewoon prima screenprotectors en de vingerafdrukscanner heb ik echt nooit issues mee. Snap nooit waarom je die moeite zelf allemaal doet met erop plakken en gepriegel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile

Betreft een normale s23.
Eigenlijk voldoen heel veel sp's wel. Beetje revieuws lezen op Amazon. Heb zelf eentje van amFilm op mijn S23+ zitten (is er ook voor de S23). Werkt prima. Belangrijkste is denk ik om je vingerafdrukken even te verwijderen, dan de sp er op zetten, en daarna weer opnieuw inleren. Zelf heb ik daarbij deze methode aangehouden: YouTube: Drastically Make Your Fingerprint Unlock FASTER - 3 Tips

Zo kan het bijna niet mis gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 11-03-2024 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
kan ik een hoesje voor de S23 FE gebruiken voor mijn normale S23? zijn de formaten hetzelfde?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Farabi schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:39:
kan ik een hoesje voor de S23 FE gebruiken voor mijn normale S23? zijn de formaten hetzelfde?
De FE is iets groter dan de S23 was/is.
6.4 inch tov 6.1. Lijkt mij daarom vrij onlogisch dat dat gaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Glassertje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 00:41:
Ik irriteer me al zo lang, dat de vingerafdrukscanner regelmatig niet werkte. Zit net door de instellingen te bladeren, zie ik onder display, aanraakgevoeligheid voor als je een screenprotector hebt. Nu ingeschakeld en het werkt perfect. Volgende keer toch maar naar alle instellingen kijken. ☺️
Mizgala28 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 01:10:
[...]

Bij mij dus andersom, het uitschakelen heeft het verbeterd (met glazen screenprotector op)

Maar dat was niet de reden dat ik het uitschakelde, ghost touches waren de reden en dit uitschakelen heeft het voor mij verholpen.

Overigens had ik deze setting op de S22U die ik hiervoor had wel aan vanwege zelfde reden, dus geen idee wat de S23 anders maakt.
Glassertje schreef op maandag 18 maart 2024 @ 02:38:
[...]

Ik heb ook een glazen protector van pantser. Heb trouwens de S23+.

Ik heb serieus nooit geweten dat die instelling bestond. Erger me al jaren eraan. Hopelijk is dat nu verleden tijd.
Llopigat schreef op maandag 18 maart 2024 @ 07:38:
Ik heb met een plastic screenprotector (Spigen) nooit last gehad van problemen op de S23. Ook geen instelling veranderd. Dus ik zou het toch eens proberen.

Ik ben niet zo'n fan van die van glas omdat die scherp kunnen zijn als ze breken. Maar ik wist niet dat dat soort problemen ook konden optreden.
Het kan nogal nauw luisteren hoe een fps goed werkend te krijgen met een screenprotector. Standaard zaken zijn: vingerafdrukken verwijderen, dan de screenprotector er op, dan gevoeligheid omhoog, vingerafdrukken opnieuw inleren. De methode waarbij je om en om een vingerafdruk laat inlezen en die dan opslaat als één van de afdrukken en het proces dan nog eens herhaald en als tweede afdruk opslaat werkt naar mijn ervaring het beste. (dus rechter duim + linker duim tegelijkertijd inleren door ze om en om op de fps te doen bij het inleren, daarna linker duim + rechterduim op dezelfde manier).

Neemt uiteraard niet weg dat er ook gewoon screenprotectoren zijn die gewoon slecht zijn waardoor de fps ook niet meer goed werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-09 20:10
13art schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:26:
[...]

[...]

[...]

[...]

Het kan nogal nauw luisteren hoe een fps goed werkend te krijgen met een screenprotector. Standaard zaken zijn: vingerafdrukken verwijderen, dan de screenprotector er op, dan gevoeligheid omhoog, vingerafdrukken opnieuw inleren. De methode waarbij je om en om een vingerafdruk laat inlezen en die dan opslaat als één van de afdrukken en het proces dan nog eens herhaald en als tweede afdruk opslaat werkt naar mijn ervaring het beste. (dus rechter duim + linker duim tegelijkertijd inleren door ze om en om op de fps te doen bij het inleren, daarna linker duim + rechterduim op dezelfde manier).
Wat me op valt, als ik na een fabrieksreset mijn telefoon opnieuw instel en mijn vinger nat en dan droog maak, dan mijn vingerafdrukken registreer, dat dan iedere keer dat ik het scherm aanraak, het zonder problemen gaat. Doe ik dit niet en registreer met een droge vinger, dan moet ik het regelmatig opnieuw proberen.

Maar bedankt voor de tip. Mocht het nu nog niet goed gaan, gaan we dat proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
Na al dat gedoe met vingerafdruklezer onder het scherm (S23 en S24 Ultra) waarbij het een kwestie van geluk (en de juiste vochtigheid van mijn vingers) was of de vingerafdruk werd herkend, ben ik blij dat ik nu weer een telefoon heb met een 'ouderwetse' scanner in de aan/uitknop. Die doet het altijd zonder enig probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
13art schreef op maandag 11 maart 2024 @ 13:13:
[...]

Eigenlijk voldoen heel veel sp's wel. Beetje revieuws lezen op Amazon. Heb zelf eentje van amFilm op mijn S23+ zitten (is er ook voor de S23). Werkt prima. Belangrijkste is denk ik om je vingerafdrukken even te verwijderen, dan de sp er op zetten, en daarna weer opnieuw inleren. Zelf heb ik daarbij deze methode aangehouden: YouTube: Drastically Make Your Fingerprint Unlock FASTER - 3 Tips

Zo kan het bijna niet mis gaan.
Inmiddels de screenprotector erop uit je link. Vingerafdruk opnieuw geleerd en wat een topper deze screenprotector. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Of-Aaargh schreef op maandag 18 maart 2024 @ 09:02:
Na al dat gedoe met vingerafdruklezer onder het scherm (S23 en S24 Ultra) waarbij het een kwestie van geluk (en de juiste vochtigheid van mijn vingers) was of de vingerafdruk werd herkend, ben ik blij dat ik nu weer een telefoon heb met een 'ouderwetse' scanner in de aan/uitknop. Die doet het altijd zonder enig probleem.
Ik het verleden ook nooit issues met "ouderwetse" scanners gehad.

Want qua under display scanners heb ik het een beetje opgegeven, de miljoen tips die mensen geven zijn leuk en aardig, maar de tech zelf heeft ook issues waar bepaalde mensen ook last van zullen hebben, zelfs na volgen van allerei tips.

Is niet anders, net als met zoveel dingen voeren bedrijven in wat goedkoper voor hun uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:53
Mizgala28 schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 18:17:
[...]

Zelfde probleem hier alleen op een S22U.

[...]

Werken zal die dongle doen, maar de audio zal heel veel zachter zijn dan met andere dongles.

Wat ik er over had gelezen is dat Android heel raar met audio dongles omgaat, je kan luidere audio ook niet forceren met de Apple dongle op Android tenzij je deze direct kan benaderen zoals met USB Audio Player Pro app (volgens mij noemde men nog een andere die hetzelfde kon, maar ik ben de naam ervan kwijt).

Op Windows en Apple producten werkt die dongle overigens prima qua volume, het is dus echt alleen Android.

uit ervaring, ik kocht de Apple dongle omdat deze goedkoper en makkelijker origineel te vinden was dan die van Samsung zelf, en met Ugreen had ik weer slechte ervaringen
Welke dongle gebruik je nu? Ugreen is niet goed, bij de lichtste aanraking valt het contact weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
cy-gor25 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 14:12:
[...]

Welke dongle gebruik je nu? Ugreen is niet goed, bij de lichtste aanraking valt het contact weg.
Ugreen alsnog, want ze hadden de dongle een tijd terug (blijkbaar) aangepast dus ik wou de gok wagen ondanks mijn vorige ervaring.

Werkt prima op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:53
Mizgala28 schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 23:01:
[...]

Ugreen alsnog, want ze hadden de dongle een tijd terug (blijkbaar) aangepast dus ik wou de gok wagen ondanks mijn vorige ervaring.

Werkt prima op dit moment.
Bedankt! Die haakse aansluiting of met een draadje?

Vorige haakse aansluitingen werkten goed, maar ik ben er twee kwijtgeraakt. De huidige die ik heb werkt slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizgala28
cy-gor25 schreef op zondag 24 maart 2024 @ 10:48:
[...]

Bedankt! Die haakse aansluiting of met een draadje?

Vorige haakse aansluitingen werkten goed, maar ik ben er twee kwijtgeraakt. De huidige die ik heb werkt slecht.
Draadje, want ik gebruik het vooral thuis met een normale koptelefoon en die heeft een wat dikkere stekker (en ik wil liever niet te veel druk op de USB port veroorzaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Nieuwe Google play system update beschikbaar :

Deze is nu van 1 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-09 20:10
Vincent91 schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 21:21:
Nieuwe Google play system update beschikbaar :

Deze is nu van 1 maart
Je zit alleen in het verkeerde topic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Glassertje schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 22:01:
[...]

Je zit alleen in het verkeerde topic :9
Sorry |:( _O- 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Is er toevalig iemand hier met een S23 die zijn of haar mous case wel wil verkopen? Ik ben geïnteresseerd in de Walnut, Black leather en de Speckled Fabric. Moet er uiteraard wel een beetje goed uitzien 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Iemand hier met een mous case, wooden, leather of die gespikkelde, die deze wel zou willen verkopen? Het is bij Mous zelf een ramp, constant uitverkocht en als ze er al een keer weer zijn moet je er direct bij zijn voor ze weer uitverkocht zijn. De nieuwe preorder kan pas in augustus (!!!) geleverd worden.

Ik erger me sowieso enorm aan dat er zo weinig voor de Samsung topmerken zijn. Apple heeft super veel toffe covers, mooie kleuren keuze, veel aparte designs en materialen maar bij Samsung... Ik gebruik al vele jaren Nudient. Super fijne covers maar die hebben ook vaan maar 3 kleuren. Terwijl Apple, op hun eigen site, enorm veel keuze heeft. Zo jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Nu online
Juancho schreef op donderdag 11 april 2024 @ 18:28:
Iemand hier met een mous case, wooden, leather of die gespikkelde, die deze wel zou willen verkopen? Het is bij Mous zelf een ramp, constant uitverkocht en als ze er al een keer weer zijn moet je er direct bij zijn voor ze weer uitverkocht zijn. De nieuwe preorder kan pas in augustus (!!!) geleverd worden.

Ik erger me sowieso enorm aan dat er zo weinig voor de Samsung topmerken zijn. Apple heeft super veel toffe covers, mooie kleuren keuze, veel aparte designs en materialen maar bij Samsung... Ik gebruik al vele jaren Nudient. Super fijne covers maar die hebben ook vaan maar 3 kleuren. Terwijl Apple, op hun eigen site, enorm veel keuze heeft. Zo jammer....
Probeer eens UAG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Die kwamen uiteraard ook langs in mijn zoektocht. Maar ook een goed voorbeeld van hoe weinig er eigenlijk is voor de Samsungs en specifiek onze S23... Bij een site als Smartphonehoesjes.nl bijv. ook maar liefst 3, jawel 3!!!, hardcase covers. En nog 3 hele lelijke ook.... |:(

https://www.smartphonehoe...type_case%5B0%5D=Hardcase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llopigat
  • Registratie: Oktober 2023
  • Niet online
Juancho schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:01:
[...]

Die kwamen uiteraard ook langs in mijn zoektocht. Maar ook een goed voorbeeld van hoe weinig er eigenlijk is voor de Samsungs en specifiek onze S23... Bij een site als Smartphonehoesjes.nl bijv. ook maar liefst 3, jawel 3!!!, hardcase covers. En nog 3 hele lelijke ook.... |:(

https://www.smartphonehoe...type_case%5B0%5D=Hardcase
Er is heel veel van Spigen, uitstekende cases en ze kosten weinig (niet de adviesprijs betalen, het zit er meestal 50% onder!)

Ik heb zowel de transparante (hybrid hard met zachte randen) en de tough armor die echt een stootje kan hebben.

En natuurlijk die van Samsung maar de meeste kleuren zijn in de eerste paar maanden na release vaak al voorgoed uitverkocht. Alsof ze maar eenmalig een productierun doen van die dingen ofzo :F

[ Voor 11% gewijzigd door Llopigat op 11-04-2024 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 18:14

W84

Deze zelf gekocht. Hele fijne case met goede grip. Je zou het niet zeggen met zo'n prijs maar zeker kwaliteit. Made in Korea. :)

https://www.amazon.nl/dp/B0CFW12WNY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
W84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:28:
Deze zelf gekocht. Hele fijne case met goede grip. Je zou het niet zeggen met zo'n prijs maar zeker kwaliteit. Made in Korea. :)

Hmm die blauwe is wel een interessant model door dat iets gekorrelde op de achterkant. Niet zo saai zeg maar. Ik zie wel dat er een verhoging is boven en beneden bij de rand, waarschijnlijk tegen vallen. Maar zit dat het swipen niet in de weg als je wat hoger/lager op het scherm moet swipen?

Overigens, Rinke is toch gewoon best een bekend merk en zeker geen Ali nog wat rotzooi?

Ik houd verder totaal niet van lompe backcovers, volgens mij zijn die van Spigen dat juist wel net zoals vele anderen. Nudient is geweldig, super dun. Alleen ik heb die al zoveel jaren op al mijn Samsung toestellen gehad. Komen eigenlijk nooit nieuwe kleuren. En nu ik toe ben aan een nieuw hoesje wil ik wel een keer wat anders. Die van Mous lijkt me super, zowel die houten, lederen als met spikkels zou ik wel willen. Maarja, amper verkrijgbaar pff.

Edit: nu ik weer even kijk lijkt die van hout weer beschikbaar. Weet iemand of die hoesjes ook geschikt zijn voor NIET Mous draadloze laders? Ik had onlangs een hoesje van Ideal of Sweden besteld maar daar werkte draadloos laden niet op mijn originele Samsung lader. Dus daar had ik niks aan. Zou wel komen door hun MagSafe geneuzel.

[ Voor 13% gewijzigd door Juancho op 11-04-2024 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 17:54
@Juancho Hier erg blij met mijn Pitaka MagEZ Case 3. In de kleur Ouverture ook net even anders. Erg dun en licht, draadloos laden werkt prima ondanks de MagSafe. Ook in de XC40, al gaat het traag daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 18:14

W84

Llopigat schreef op donderdag 11 april 2024 @ 19:51:
[...]

Er is heel veel van Spigen, uitstekende cases en ze kosten weinig (niet de adviesprijs betalen, het zit er meestal 50% onder!)

Ik heb zowel de transparante (hybrid hard met zachte randen) en de tough armor die echt een stootje kan hebben.

En natuurlijk die van Samsung maar de meeste kleuren zijn in de eerste paar maanden na release vaak al voorgoed uitverkocht. Alsof ze maar eenmalig een productierun doen van die dingen ofzo :F
Nee hoor, totaal geen last van maar voor iedereen anders natuurlijk. Maar als je Prime hebt gratis verzending en retour mocht je het niks vinden natuurlijk. Ik vind het een fijn ding en ook nog een mooie prijs. Doet idd niks onder voor Spigen en Samsung origineel. Ik heb trouwens de blauwe. :)

[ Voor 5% gewijzigd door W84 op 11-04-2024 23:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-09 13:11
W84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:28:

Heb deze ook gekocht voor de S23.
Deze gaat er voor een volgende telefoon ook komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
W84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 23:19:
[...]

Nee hoor, totaal geen last van maar voor iedereen anders natuurlijk. Maar als je Prime hebt gratis verzending en retour mocht je het niks vinden natuurlijk. Ik vind het een fijn ding en ook nog een mooie prijs. Doet idd niks onder voor Spigen en Samsung origineel. Ik heb trouwens de blauwe. :)
Wilde die blauwe ook bestellen bij de NL shops maar die is dan weer eens niet op voorraad. Heb geen Amazon Prime dus daar bestellen is niet handig. Even wachten of de blauwe nog weer komt. Lijkt me wel een mooie cover die ik dan samen met die houten of leren van Mous wil gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
Juancho schreef op donderdag 11 april 2024 @ 21:42:
[...]

Edit: nu ik weer even kijk lijkt die van hout weer beschikbaar. Weet iemand of die hoesjes ook geschikt zijn voor NIET Mous draadloze laders? Ik had onlangs een hoesje van Ideal of Sweden besteld maar daar werkte draadloos laden niet op mijn originele Samsung lader. Dus daar had ik niks aan. Zou wel komen door hun MagSafe geneuzel.
De oplader is compatibel met andere draadloze opladers, zoals Mous, Anker Maggo pad en Action. De Action-oplader laadt het snelst van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
aaronito schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:55:
[...]

De oplader is compatibel met andere draadloze opladers, zoals Mous, Anker Maggo pad en Action. De Action-oplader laadt het snelst van de drie.
Dan neem ik aan dat mn originele samsung charger het ook wel zou moeten doen? Dat dacht ik overigens ook bij die cover van ideal of Sweden maar die werkte dus niet. Ik vind dat echt heel slecht overigens, dan verplicht je mensen dus om ook een hele dure oplader te kopen van dat merk. Dat vertik ik gewoon want mijn Samsung lader die op m'n bureau staat is gewoon een fijn en handig ding. Als een cover niet werkt gaat ie gewoon terug.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste