Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Juancho schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:52:
[...]

Ik kreeg bij m'n vorige S21 een paar buds erbij. Terwijl ik de Jabra Elite 65T al gebruikte (wel puur voor hardlopen, sporten etc.). Ik kon niet wennen aan de buds qua vormgeving, bediening (jabra heeft nog fijne druk knoppen ipv touch van de buds) en pasvorm.ook kan de Jabra tegen regen, de buds volgens mij niet. Heb ze dus m'n vriendin cadeau gegeven. Ik blijf bij de Jabras maargoed, dat is heel persoonlijk begrijp ik. En misschien kwestie van gewenning.
Kijk, dit is een antwoord waar ik veel aan heb, van een mede Jabra gebruiker.
Ik heb gisteravond na dit bericht enkele reviews gelezen van de Buds2 Pro. Geluid en ANC zit wel snor, maar touch schijnt tegen te vallen. Met de fysieke knoppen van Jabra kun je erg makkelijk naar een volgend nummer etc.
Ik ga de Buds2 Pro proberen te verkopen en zal een (aanvullend) setje Jabra Elite 7 proberen te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:24

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het merk Rosso en dan met name de privacy screenprotector.

https://www.gsmpunt.nl/sc...glass-met-installatietray

Het gaat mij om dat de vingerprint functie functioneert, want € 20,- is best duur als de vingerprint sensor niet werkt.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Zo gisteren de S23 ultra besteld en maar merk trouw gebleven aan nudient, beviel me voor iPhone altijd dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04

13art

Moderator Mobile
-TheNose- schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 12:14:
Zo gisteren de S23 ultra besteld en maar merk trouw gebleven aan nudient, beviel me voor iPhone altijd dikke prima.
Die hebben geen transparante hoesjes toch? Zien er mooi uit (maat heeft er eentje om zijn iPhone) maar ja de looks van de telefoon zelf zijn dan ook weg.

Zelf heb ik daarom deze genomen. Achteraf misschien beter de niet matte versie moeten nemen, dan was de originele (in mijn ogen erg mooie groene kleur) nog beter zichtbaar geweest.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
13art schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:24:
[...]

Die hebben geen transparante hoesjes toch? Zien er mooi uit (maat heeft er eentje om zijn iPhone) maar ja de looks van de telefoon zelf zijn dan ook weg.

Zelf heb ik daarom deze genomen. Achteraf misschien beter de niet matte versie moeten nemen, dan was de originele (in mijn ogen erg mooie groene kleur) nog beter zichtbaar geweest.
Qua transparant hoesje ben ik erg blij met deze: https://www.spigen.com/pr...id?variant=41716623081519

Heeft een harde achterkant maar zachte zijkanten waardoor het glas wat beter beschermd is dan een compleet zachte case. En je kan de kleur nog goed zien (bij mij mintgroen <3 )

[ Voor 3% gewijzigd door GekkePrutser op 06-10-2023 14:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Slayer schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 09:23:
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het merk Rosso en dan met name de privacy screenprotector.

https://www.gsmpunt.nl/sc...glass-met-installatietray

Het gaat mij om dat de vingerprint functie functioneert, want € 20,- is best duur als de vingerprint sensor niet werkt.
Vraag het de shop. Als ze zeggen dat hij nog werkt en het blijkt niet zo te zijn kan je hem vast terug sturen. Overigens wel eerst voor het installeren de vingerafdrukken verwijderen. Dan pas installeren en opnieuw inleren van de fps. Anders gaat het sowieso niet (goed) werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GekkePrutser schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:28:
[...]

Qua transparant hoesje ben ik erg blij met deze: https://www.spigen.com/pr...id?variant=41716623081519

Heeft een harde achterkant maar zachte zijkanten waardoor het glas wat beter beschermd is dan een compleet zachte case. En je kan de kleur nog goed zien (bij mij mintgroen <3 )
Ja die van mij heeft hetzelfde alleen dan voor ongeveer een derde van de prijs van de Spigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
13art schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:29:
[...]

Ja die van mij heeft hetzelfde alleen dan voor ongeveer een derde van de prijs van de Spigen.
Zijn Spigens zo duur in Nederland dan? Ik heb er 17,90 voor betaald in Spanje :) Dus maar 1,5x zo duur.

Maar ik zal die Ringke eens bekijken, ik ken dat merk helemaal niet. Edit: Die is hier 9,99 dus ook iets goedkoper dan in NL. Ik ga hem proberen. Ik hoop altijd een boel hoesjes omdat ik lang doe met mijn toestellen en die niet altijd goed leverbaar blijven.

[ Voor 20% gewijzigd door GekkePrutser op 06-10-2023 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GekkePrutser schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:32:
[...]

Zijn Spigens zo duur in Nederland dan? Ik heb er 17,90 voor betaald :) Dus maar 1,5x zo duur.
Dat weet ik niet, heb niet gezocht maar bij de link die je stuurde stond iets van 35usd ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
13art schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:34:
[...]
Dat weet ik niet, heb niet gezocht maar bij de link die je stuurde stond iets van 35usd ofzo.
Ohh ja dat is de adviesprijs. Maar in de praktijk kom je daar ver onder met de helft ofzo. Beetje vreemd bij Spigen.

Ik ben met name bijzonder gecharmeerd van hun tough armor cases: https://www.spigen.com/pr...or?variant=41716625965103

Die beschermen echt goed, ik gebruik ze al vele jaren op diverse telefoons. Wel heel dik. Vandaar ben ik nooit echt naar ndere merken gaan kijken. Mijn telefoons zijn daar heel vaak mee gevallen.

Maar in het begin wil ik graag een case die de achterkant goed laat zien <3 Na een tijdje word ik dat wel zat en ga over op een rugged case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
GekkePrutser schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 14:37:
[...]
Mijn telefoons zijn daar heel vaak mee gevallen.
Als je telefoons met die case veel vallen misschien een andere case overwegen zodat ze minder vaak vallen ;)

Alle gekheid op een stokje, voor mijn vrouw haar telefoon kies ik ook altijd stevige cases uit. Die laat haar telefoon bijna wekelijks vallen. Hoe ze het voor elkaar krijgt geen idee, maar het gebeurd.

Zelf heb ik het tegenovergestelde, mijn telefoons vallen zelden. In meer dan 25 jaar slechts één keer gehad dat mijn telefoon door vallen een barstje heeft opgelopen. Verder nooit schade door vallen (mede omdat mijn telefoon dus zelden valt). Dus dan ga ik liever voor een minimalistisch hoesje wat ook de schoonheid van een telefoon laat zien.

Ben je iemand bij wie de telefoon wat vaker een vrije val maakt dan is het kiezen voor meer stevigheid inderdaad een verstandige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Mijn ervaringen (jaren geleden) met transparante hoesje is dat ze altijd wel verkleuren en/of snel vies worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Ik zweer bij de covers van Nudient. Strak, ultra dun, goede kwaliteit, licht van gewicht en mooie kleuren. De rand is naadloos met het scherm, daarvoor vangt de cover niet direct een val op, houd daar wel rekening mee. Maar gooi er een glaasje op en ook dat is afgedekt.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
-TheNose- schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:06:
Mijn ervaringen (jaren geleden) met transparante hoesje is dat ze altijd wel verkleuren en/of snel vies worden.
De ene sneller dan de andere. Er zijn er ook die behandeld zijn tegen de weersinvloeden (ik gok uv) waardoor ze minder snel geel worden. En als het dan toch te erg is, is een nieuwe zo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Juancho schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 16:13:
Ik zweer bij de covers van Nudient. Strak, ultra dun, goede kwaliteit, licht van gewicht en mooie kleuren. De rand is naadloos met het scherm, daarvoor vangt de cover niet direct een val op, houd daar wel rekening mee. Maar gooi er een glaasje op en ook dat is afgedekt.
Voor de Ultra heeft dit hoesje aan de achterkant wel een heel groot gat.
Magbak of de hoesjes van Samsung zelf hebben dat allemaal afgedekt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Thombias schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:15:
[...]

Voor de Ultra heeft dit hoesje aan de achterkant wel een heel groot gat.
Magbak of de hoesjes van Samsung zelf hebben dat allemaal afgedekt,
Je camera wordt wel beschermt hoor. Zit een minimale rand om dat gat, heb ik ook met m'n s23.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14:09
Juancho schreef op vrijdag 6 oktober 2023 @ 17:23:
[...]

Je camera wordt wel beschermt hoor. Zit een minimale rand om dat gat, heb ik ook met m'n s23.
ESR heeft ook mooie stevige hoesjes en de kickstand zit verwerkt aan het camera eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08:40
Ik ben vanuit de werkgever gebonden aan een bestelling van een S23 via Coolblue. Ik heb daarom eigenlijk maar twee opties voor screenprotectors: panzerglass of Bluebuilt. Ik heb de neiging om voor de panzer te gaan, heeft iemand daar ervaringen mee?

Ik wil het combineren met een Otterbox symmetry back cover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juancho
Highland schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:24:
Ik ben vanuit de werkgever gebonden aan een bestelling van een S23 via Coolblue. Ik heb daarom eigenlijk maar twee opties voor screenprotectors: panzerglass of Bluebuilt. Ik heb de neiging om voor de panzer te gaan, heeft iemand daar ervaringen mee?

Ik heb bijna altijd Panzerglass en ben daar wel te spreken over. Mijn telefoon ziet er altijd nog heel netjes uit, ook na 1 of 2 jaar. Ik denk dat ik gemiddeld 2x in die periode een nieuwe screenprotector er op moet laten zetten omdat er krasjes/barsten in zitten en ik ben het type dat dan al heel snel er een nieuwe op laat zetten :).

Maar zou me ook niks verbazen als die andere ook gewoon prima is. Ze doen toch allemaal hetzelfde: je echte glas beschermen bij een val of ander type van stoot. Als cover kan ik je Nudient aanraden, geweldige covers, super dun en slim om je S23 gemaakt zodat het niet zo lomp wordt. Genoeg leuke kleurtjes ook. Ik wil niet meer anders. Enige jammere vind ik dat ze geen houtlook of lederen hoesjes hebben met dezelfde slimfit.

[ Voor 46% gewijzigd door Juancho op 12-10-2023 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Highland schreef op donderdag 12 oktober 2023 @ 15:24:

Voordeel van die Bluebuilt is dat er geen uitsparing is voor de front camera. Bij zo'n uitsparing blijft er toch altijd stof achter zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Voor mijn Samsung S23+ heb ik een SP connect phone case met spc+ en magsafe compatible. En voor in de auto heb ik een Suction Mount Charging Suction Mount SPC+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LN1_2q07SALD9soB_Trl7BmBeTE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KYQ1wwlRczRm05E9EF8xfLj7.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qDDsvzr5x4ax6zUeDBSy2Ws0daQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/2ssnjsIkCsGZOo6wD2a8dmBo.png?f=user_large

Tot nu erg tevreden over de case en houder.

Verder heb ik nog een Rosso Privacy Screen Protector besteld.

Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pred
  • Laatst online: 11-09 16:09
Op aanraden van mensen hier de amFilm screenprotector en een Nudient hoesje besteld.

De screenprotector is erg eenvoudig te monteren. Vingerafdrukscanner werkt goed, zonder problemen. Wel vingerafdrukken registreren na plakken en aanraakgevoeligheid optie aanzetten.

Vandaag het Nudient hoesje binnen en ook die bevalt tot nu toe prima!

Bedankt voor de suggesties in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
worden clear cases altijd geel na een tijd ?

ik wou graag deze eens proberen of die van spigen

maar als ik de costumer reviews lees, worden ze geel na een tijdje ,is daar iets aan te doen?

spigen is een goed betrouwbaar merk als ik op een aantal forums zie

https://www.gsmpunt.nl/ho...sje-kickstand-transparant

[ Voor 17% gewijzigd door Vincent91 op 21-10-2023 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Vincent91 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:56:
worden clear cases altijd geel na een tijd ?

ik wou graag deze eens proberen of die van spigen

maar als ik de costumer reviews lees, worden ze geel na een tijdje ,is daar iets aan te doen?

spigen is een goed betrouwbaar merk als ik op een aantal forums zie

https://www.gsmpunt.nl/ho...sje-kickstand-transparant
Ja
Ja, zie google en/of youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slayer

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

De privacy screenprotector van Rosso voor een week op de S23+ gehad, alleen de combinatie met de SP connect case was dit geen succes! Deze had ik via GSMpunt.nl besteld, via Rosso.nl hierover contact gehad en ik mag de screenprotectors terugsturen.

Op zoek naar wat anders.

Firefox Browser
KINKpuntnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Hi

Welk merk vinden jullie het best

Spigen of otterbox ?

Ik vind otterbox nogal bulky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Vincent91 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:48:
Hi

Spigen of otterbox ?

Heb zelf altijd de Spigen Rugged armor gehad voor mijn telefoons, en altijd zeer tevreden. Nu zit ik echter te twijfelen om de UAG Monarch Kevlar aan te schaffen voor de ultra, gewoon omdat ik hem heel mooi vind 😅

Ben ook alleen wel een beetje bang voor de toename in gewicht/bulk, maar dat zal moeten blijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Vincent91 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 18:48:
Hi

Spigen of otterbox ?

Beide zijn topmerken
Spigen is over het algemeen wat minder bulky.

Zelf heb ik een MagBak voor mijn Ultra.
Deze heeft niet te veel randjes waar rotzooi in kan komen en heeft een magneten verwerkt in de achterkant.
Zodat je gebruik kan maken van Magsafe spul of ergens aan een metalen oppervlakte kan plakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
VPIPPFR schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 19:07:
[...]

Heb zelf altijd de Spigen Rugged armor gehad voor mijn telefoons, en altijd zeer tevreden. Nu zit ik echter te twijfelen om de UAG Monarch Kevlar aan te schaffen voor de ultra, gewoon omdat ik hem heel mooi vind 😅

Ben ook alleen wel een beetje bang voor de toename in gewicht/bulk, maar dat zal moeten blijken..
Momenteel uag monarch Kevlar pro in gebruik,het is niet bulk maar lekker stevig en licht hoesje

[ Voor 3% gewijzigd door Vincent91 op 08-11-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrightSun
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13-07 15:39
Aangezien mijn telefoon een nieuw scherm krijgt, heb ik zojuist een nieuwe Whitestone Dome besteld. Nu wilde ik ook een ander hoesje kopen en zat ik naar Spigen te kijken omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad. Ik vroeg me alleen af hoe goed deze hoesjes samengaan met de Whitestone Dome. Iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BrightSun schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:50:
Aangezien mijn telefoon een nieuw scherm krijgt, heb ik zojuist een nieuwe Whitestone Dome besteld. Nu wilde ik ook een ander hoesje kopen en zat ik naar Spigen te kijken omdat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad. Ik vroeg me alleen af hoe goed deze hoesjes samengaan met de Whitestone Dome. Iemand daar ervaring mee?
Door de curve zijn glazen screen protectors vaak niet optimaal omdat de zijkant van het hoesje tegen de zijkant curve van je screen protector aan gaat duwen.
Zeker als je jouw telefoon zo af en toe uit het hoesje haalt.

Mijn beste ervaring met hoesje-screenprotector is het originele sileconen hoesje van samsung.

Enige nadeel van originele samsung hoesjes is dat ze geen magneten bevatten zoals Magbak of sommige UAG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Iemand ervaring met pop sockets ?

Ik heb een uag hoesje met magnetische ring maar zou graag willen weten of dit compatibel is met pop sockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:55:
Iemand ervaring met pop sockets ?

Ik heb een uag hoesje met magnetische ring maar zou graag willen weten of dit compatibel is met pop sockets
Ja: https://www.popsockets.nl/nl-nl/magsafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixus7
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-08 15:03
BrightSun schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:50:
Ik heb de whitestone dome op een S20 in combinatie met een Spigen Tough armour hoesje. Er zit minder dan 1 mm speling tussen het hoesje en de screenprotector. Het zit er al op sinds maart 2020, dus goede ervaringen mee. :)

• Thombias
  • Niet online
Nixus7 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:12:
[...]

Ik heb de whitestone dome op een S20 in combinatie met een Spigen Tough armour hoesje. Er zit minder dan 1 mm speling tussen het hoesje en de screenprotector. Het zit er al op sinds maart 2020, dus goede ervaringen mee. :)
Het ligt helemaal aan wat voor case je er om heen doet.
De meeste drukken tegen de rand van de screen protector zodat er in de loop van de tijd toch vooral de hoeken los gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro
  • Laatst online: 12:12
Voor mensen die MagSafe compatibel willen zijn is dit een leuk hoesje. Ik heb hem zelf en hij bevalt uitstekend.

https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:23
Hier een half jaar de nillkin super frosted shield pro s23 ultra in gebruik. Vanmorgen mijn scherm aan diggelen gevallen. De lip rondom het scherm is aan de zijkant te laag als hij ongelukkig op een ongelijke vloer valt ben je de sjaak.
Had er zelfs een white dome screen protector op zitten maar dan blijft er dus precies een streepje scherm vrij tussen case en screenprotector.

[ Voor 23% gewijzigd door Asprine op 17-11-2023 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
hoe goed beschermen deze transparante hoesjes je camera eigenlijk?

https://www.bol.com/nl/nl...JLTg_0_10.28.ProductImage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HBSVDK
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
codegro schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 15:58:
Voor mensen die MagSafe compatibel willen zijn is dit een leuk hoesje. Ik heb hem zelf en hij bevalt uitstekend.

https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title
ik gebruik een Rinke Fusion voor de s23. Prima laden en zit muurvast aan mn auto-mount. Is iets duurder, maar wellicht ook wat meer kwaliteit? het schijnt een koreaans merk te zijn, made in korea :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Asprine schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 16:03:
Hier een half jaar de nillkin super frosted shield pro s23 ultra in gebruik. Vanmorgen mijn scherm aan diggelen gevallen. De lip rondom het scherm is aan de zijkant te laag als hij ongelukkig op een ongelijke vloer valt ben je de sjaak.
Had er zelfs een white dome screen protector op zitten maar dan blijft er dus precies een streepje scherm vrij tussen case en screenprotector.
Das balen.
Doordat die lip rondom laag was had je ook geen last van een loslatende screenprotector natuurlijk
De perfecte screen protector bestaat volgens mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Iemand ervaring met de covers van Mous? Bijv deze: https://eu.mous.co/produc...e-phone-case-aramid_fibre

Of deze van hout:

https://eu.mous.co/produc...ut?variant=40888219336797

Ik vind ze namelijk nogal duur en vroeg me af wat het dan zo speciaal maakt. Ik ben al jaren fan van Nudient omdat ze de dubstep covers maken die ik ooit gehad heb. Dat je daar dan €30 voor betaald vind ik prima. Maar wat maakt de covers van Mous dan zo speciaal voor die dure prijs? 🤔

[ Voor 12% gewijzigd door Juancho op 19-11-2023 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het nu met mag safe hoesjes en de s-pen op de S23U? Ik lees op plekken dat die het niet meer doet door de magneet achter de telefoon? Of is dat opgelost met een update?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
swhnld schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:17:
Hoe zit het nu met mag safe hoesjes en de s-pen op de S23U? Ik lees op plekken dat die het niet meer doet door de magneet achter de telefoon? Of is dat opgelost met een update?
Ik heb een Magbak case en daar nooit last van gehad.

De Magbak heeft krachtiger magneten in zijn case dan de meeste MagSafe cases die er zijn.
Dus ik verwacht dat die berichten niet op waarheid berust zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Juancho schreef op zondag 19 november 2023 @ 00:14:
Iemand ervaring met de covers van Mous?

Ik vind ze namelijk nogal duur en vroeg me af wat het dan zo speciaal maakt. Ik ben al jaren fan van Nudient omdat ze de dubstep covers maken die ik ooit gehad heb. Dat je daar dan €30 voor betaald vind ik prima. Maar wat maakt de covers van Mous dan zo speciaal voor die dure prijs? 🤔
Je hebt een dure telefoon dus een dure case die extra bescherming biedt is in weze een extra verzekering.
Mous heeft natuurlijk net als Otterbox de naam voor extreme bescherming. Daar betaal je dan ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Wat is je beste ervaring met het coaten van de camera's + screenprotector om het weer oleofobisch te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 00:50
Thombias schreef op zondag 19 november 2023 @ 12:06:
[...]

Ik heb een Magbak case en daar nooit last van gehad.

De Magbak heeft krachtiger magneten in zijn case dan de meeste MagSafe cases die er zijn.
Dus ik verwacht dat die berichten niet op waarheid berust zijn.
Is de ring in de case zelf magnetisch? Ik heb namelijk een ESR Halolock op mijn cover en deze ring zelf is niet magnetisch en wordt aangetrokken door de magneten in de laders. Zo blijft mijn zware S23 Ultra prima zitten op mijn autolader.
Verder geen ervaring met cases en of deze effectief zelf ook magnetisch zijn.
Mogelijk hangt het af van het materiaal tussen de magneet en de case. Daar kan zeker een verschil zitten tussen goedkoop en kwaliteit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BlackShadow schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:08:
[...]

Is de ring in de case zelf magnetisch? Ik heb namelijk een ESR Halolock op mijn cover en deze ring zelf is niet magnetisch en wordt aangetrokken door de magneten in de laders. Zo blijft mijn zware S23 Ultra prima zitten op mijn autolader.
Verder geen ervaring met cases en of deze effectief zelf ook magnetisch zijn.
Mogelijk hangt het af van het materiaal tussen de magneet en de case. Daar kan zeker een verschil zitten tussen goedkoop en kwaliteit.
De magneten bij Magbak zit in de case zelf.
Het is super handig om even tegen een metalen oppervlak te plakken zoals een koelkast, radiator etc.
In mijn auto heb ik alleen een metalen plaatje.

Er wordt ook een magneetstrip meegeleverd bij de case maar die heb ik nog niet ingezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Adaptix schreef op zondag 19 november 2023 @ 19:39:
Wat is je beste ervaring met het coaten van de camera's + screenprotector om het weer oleofobisch te maken?
Er zijn vele merken die dat doen. Die speciaal voor telefoons zijn vaak wat duur in vergelijk met dezelfde soort producten zoals van Nanotol.

Maar als je altijd een screenprotector op je scherm heb gehad dan is die laag vanaf de fabriek niet weg.
Het is dan gemakkelijker om er weer een nieuwe screenprotector op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixus7
Heeft inmiddels iemand hier ervaring met hoesjes die precieze lens cut-outs hebben? (Zoals bijvoorbeeld Spigen heeft). Ik lees soms in reviews dat de verborgen microfoon onder de bovenste camera geblokkeerd wordt door dit soort hoesjes. Hierdoor ben je minder goed te verstaan in rumoerige omgevingen omdat deze microfoon zijn werk niet meer goed kan doen.

Ik zie bijvoorbeeld dat hoesjes van UAG een uitsparing gelaten hebben tussen de 1e en 2e camera, de 3e is weer volledig omhuld. Zo kan die verborgen microfoon zijn werk wel goed doen. Maar ik vind die hoesjes niet mooi/erg bulk-achtig.

Andere merken hebben een grote uitsparing voor de 3 camera's waardoor je dus ook geen probleem zult hebben met die microfoon. Echter heb je dan misschien weer het geluk dat je telefoon precies zo valt dat alsnog een camera beschadigd raakt.

Omdat ik door die microfoon liever geen lens-covers wil gebruiken, wil ik tóch mijn camera's goed beschermen tegen een val.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Nixus7 mijn Spigen Liquid Air hoesje heeft een iets opstaande rand rond de lenzen.
Heb geen problemen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Ik zoek een draadloze oplader voor op het nachtkastje. Van de originele draadloze lader (EAN 8801643498597) lees ik dat deze een ventilator heeft. Van een andere draadloze lader lees ik dat deze een ledje heeft, ook vervelend als je een donkere slaapkamer gewend bent.

Heeft iemand een tip voor een stille draadloze oplader zonder ledje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
swhnld schreef op zondag 19 november 2023 @ 10:17:
ik heb met black friday korting de metropolis lt kevlar gekocht en een magsafe kaarthouder

als ik youtube mag geloven is er geen probleem met de s-pen

bij de s22 ultra werkte de s-pen niet met magnetische hoesjes dus misschien hebben ze dit probleem ondertussen opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• millerman_sf
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-09 17:54
Pred schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:54:
Ik zoek een draadloze oplader voor op het nachtkastje. Van de originele draadloze lader (EAN 8801643498597) lees ik dat deze een ventilator heeft. Van een andere draadloze lader lees ik dat deze een ledje heeft, ook vervelend als je een donkere slaapkamer gewend bent.

Het hangt van je nachtkastje af of het een optie is, maar bij mij zit deze ingebouwd:
https://www.ikea.com/nl/n...aadloze-oplader-50492482/

Geen geluid, wel een klein ledje dat soms knippert. Maar die zit in de lade, dus zie ik niet 's nachts. En daar kun je makkelijk iets overheen plakken als deze wel zichtbaar is in de kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adaptix
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-11-2024
Thombias schreef op maandag 20 november 2023 @ 09:56:
[...]
Maar als je altijd een screenprotector op je scherm heb gehad dan is die laag vanaf de fabriek niet weg.
Het is dan gemakkelijker om er weer een nieuwe screenprotector op te zetten.
Ik heb snel een screenprotector erop laten zetten, alleen ik heb vooral last van vetvlekken op de camera's (zowel voor als achter). Welke oleofobische screenprotector raad je het meeste aan voor S23 Plus? Ik heb zelf zo'n siliconen case met een flipcase eroverheen, dus ik heb minder gauw last van microkrasjes op het scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door Adaptix op 21-11-2023 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Adaptix schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 15:15:
[...]

Ik heb snel een screenprotector erop laten zetten, alleen ik heb vooral last van vetvlekken op de camera's (zowel voor als achter). Welke oleofobische screenprotector raad je het meeste aan voor S23 Plus? Ik heb zelf zo'n siliconen case met een flipcase eroverheen, dus ik heb minder gauw last van microkrasjes op het scherm.
Deze bevalt mij prima:

amFilm 2+2 Stuks OneTouch Glas Screenprotector voor Samsung Galaxy S23 Plus 5G, 9H Hardheid, met Cameralens Beschermfolie, Eenvoudige Installatie en Bubbelvrij https://amzn.eu/d/eqRA980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 06:56
Vraag, heb al een hele poos een spigen case op de ultra (mat zwart). Maar zie nu lichte spikkeltjes op de achterkant en krijg ze er niet af.. Is dit een beschadiging? Wel vaker gehad met andere telefoons die aan de achterkant toch beschadigen intern in het hoesje.

Andere ook die ervaring? Nou heb ik hem toch altijd in een hoesje, maar toch is het zonde. Telefoon zit vaak in de broekzak, maar daar kan alleen wat stof/pluis vandaan komen. Geen zand of iets.

[ Voor 27% gewijzigd door dutchnltweaker op 21-11-2023 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MertijnW
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-09 16:09
dutchnltweaker schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:54:
Vraag, heb al een hele poos een spigen case op de ultra (mat zwart). Maar zie nu lichte spikkeltjes op de achterkant en krijg ze er niet af.. Is dit een beschadiging? Wel vaker gehad met andere telefoons die aan de achterkant toch beschadigen intern in het hoesje.

Andere ook die ervaring? Nou heb ik hem toch altijd in een hoesje, maar toch is het zonde. Telefoon zit vaak in de broekzak, maar daar kan alleen wat stof/pluis vandaan komen. Geen zand of iets.
Waarschijnlijk. Heb hetzelfde hier, maar dan op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
dutchnltweaker schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 20:54:

Hoesje is niet zaligmakend. Als er iets onder komt kan het gaan krassen. Heb dezelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
13art schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:12:
[...]

Hoesje is niet zaligmakend. Als er iets onder komt kan het gaan krassen. Heb dezelfde ervaring.
Alleen is er dus niks anders dan stof helaas. misschien volgende keer wrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:21:
[...]

Alleen is er dus niks anders dan stof helaas. misschien volgende keer wrappen?
Wat niet wil zeggen dat er niet eerder iets onder gezeten heeft dat krasjes kan geven.

Wrappen kan, maar goed heeft ook zijn nadelen. Randjes laten op een gegeven moment los, toestel is minder beschermd bij valken, ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
13art schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:23:
[...]

Wat niet wil zeggen dat er niet eerder iets onder gezeten heeft dat krasjes kan geven.

Wrappen kan, maar goed heeft ook zijn nadelen. Randjes laten op een gegeven moment los, toestel is minder beschermd bij valken, ed
Ook waar, baal er gewoon van omdat ik zuinig op mijn telefoons ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixus7
@dutchnltweaker Welk type Spigen hoesje heb je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:18
Pred schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:54:

Ik heb de duo versie van deze uitvoering: Samsung EP-P2400 (uitvoering: Samsung EP-P5400, versie zonder adapter uitvoering: Samsung EP-P5400) en die heeft een ventilator, als je je telefoon op niet snel draadloos laden zet gaat de ventilator niet draaien, laad dan wel trager op maar over de nacht is dat voor mij ook snel genoeg. Het ledje wat er op zit heb ik persoonlijk geen last van, mocht je er last van hebben dan kan je er altijd een klein stukje tape op doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel. op 22-11-2023 11:19 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
Daniel. schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:16:
[...]

Ik heb de duo versie van deze uitvoering: Samsung EP-P2400 (uitvoering: Samsung EP-P5400, versie zonder adapter uitvoering: Samsung EP-P5400) en die heeft een ventilator, als je je telefoon op niet snel draadloos laden zet gaat de ventilator niet draaien, laad dan wel trager op maar over de nacht is dat voor mij ook snel genoeg. Het ledje wat er op zit heb ik persoonlijk geen last van, mocht je er last van hebben dan kan je er altijd een klein stukje tape op doen.
Dank je! Fijn dat die ventilator uit gaat. Het is voor opladen 's nachts, dus snelheid maakt niet heel veel uit.

Hoe zit het met het gebruik van een hoesje (Nudient)? Laadt ie gewoon op met hoesje?

Ik overweeg dan nu inderdaad de Samsung draadloze lader, of deze: Belkin Boost↑Up™ Wireless Charging Pad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:10:
[...]

Ook waar, baal er gewoon van omdat ik zuinig op mijn telefoons ben.
Out of the box denken, volgende keer een screen protector op de achterkant, dan als er iets tussen het hoesje komt... Achterkant is immers glas, dus screenprotector moet helpen en kan dun zijn dat hoesje er gewoon overheen past.

[ Voor 4% gewijzigd door swhnld op 22-11-2023 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincent91
Net contact gehad met uag ivm de plyo pro case

Ze zeggen mij dat de case niet geel zou mogen verkleuren omdat die speciale behandeling heeft ondergaan, het staat ook op hun site dus ben benieuwd

Het mag ook wel voor die prijs

Als ik de costumer reviews lees zijn er die het wel en zujn er die het niet hebben dus zal het afhangen van aantal factoren?

Zou heel graag een clear case willen zodat ik de kleur kan zien van m'n gsm,

M'n telefoon naakt gebruiken zie lk niet zitten omdat deze nogal prijzig is en toch wat bescherming wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
swhnld schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:00:
[...]

Out of the box denken, volgende keer een screen protector op de achterkant, dan als er iets tussen het hoesje komt... Achterkant is immers glas, dus screenprotector moet helpen en kan dun zijn dat hoesje er gewoon overheen past.
Is achter kant glas bij de ultra? Doet me niet aan glas denken. Maar eigenlijk van de zotte dat je daarvoor ook al een screen protector zou moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:01:
[...]

Is achter kant glas bij de ultra? Doet me niet aan glas denken. Maar eigenlijk van de zotte dat je daarvoor ook al een screen protector zou moeten aanschaffen.
Ja, alle high-end telefoons zijn tegenwoordig rondom glas helaas.

En ja, als je beschadigingen krijgt op de achterkant, en dat vervelend vindt, zul je er toch iets tegen moeten doen.
De vraag is natuurlijk hoe de viezigheid tussen je hoesje en de telefoon komt, maar dat kan zo snel gaan als je hoesje er even af halen en er weer omheen doen dat viezigheid van de rand er tussen gekomen is.
Maar als je niet weet wat je doet dat het veroorzaakt, wordt het heel lastig om gedrag aan te passen, dus dan kun je naar een alternatief kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een Samsung S23. Voor mijn vorige Samsungs kocht ik altijd een Nilkin transparant TPU softcase, waar ik tevreden over was (elk jaar nieuwe case vanwege verkleuring).

Nu lees ik hier dat ze ook komen met een magnetische ring. Ik heb geen draadloze oplader, maar wellicht vastklikken aan iets kan wel handig zijn. Alleen vraag ik me af: als die case een magnetisch deel heeft, blijven dan bijvoorbeeld je sleutels of muntgeld daar niet aan vast zitten?

Deze had ik in gedachten.

En heeft iemand ervaring met de screencovers van de Mediamarkt icm de S23? Ik heb ze met plezier gebruikt voor mijn S10e en was benieuwd of het ook goed samenwerkt met de fingerprint reader.

[ Voor 12% gewijzigd door segil op 24-11-2023 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
segil schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:30:
Ik ben sinds deze week ook in het bezit van een Samsung S23. Voor mijn vorige Samsungs kocht ik altijd een Nilkin transparant TPU softcase, waar ik tevreden over was (elk jaar nieuwe case vanwege verkleuring).

Nu lees ik hier dat ze ook komen met een magnetische ring. Ik heb geen draadloze oplader, maar wellicht vastklikken aan iets kan wel handig zijn. Alleen vraag ik me af: als die case een magnetisch deel heeft, blijven dan bijvoorbeeld je sleutels of muntgeld daar niet aan vast zitten?

Deze had ik in gedachten.

En heeft iemand ervaring met de screencovers van de Mediamarkt icm de S23? Ik heb ze met plezier gebruikt voor mijn S10e en was benieuwd of het ook goed samenwerkt met de fingerprint reader.
worden transparante cases niet geel na een tijd gebruik ? of is dat bij nillkin anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
Vincent91 schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 11:35:
[...]

worden transparante cases niet geel na een tijd gebruik ? of is dat bij nillkin anders ?
Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
sorry overheen gelezen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Denk dat ik voor 1x een andere cover probeer, namelijk die van Mous. Wil altijd nog eens een houten cover en Nudient heeft die nooit. Nu met wat korting bij Mous. Ben benieuwd want tot nu toe heeft geen andere cover me beter kunnen overtuigen dan Nudient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een microfoon of koptelefoon met TRS 3,5mm aansluiting op de S23?

Ik heb een uitvoering: Røde VideoMicro, en die zou ik graag aansluiten om wat beter geluid te krijgen met het filmen.

Ik zie dat er een verschil is tussen TRS en TRRS. Maar dit wordt op bijna geen enkele site vermeld.

Nog even verder gekeken. Ik zie dat ik ook een nieuw kabeltje naar TRRS kan kopen. Dan zal elke 3,5mm naar USB-C adaptor waarschijnlijk werken.

[ Voor 15% gewijzigd door NIMIC op 27-11-2023 19:27 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Ik ben sinds kort eigenaar van een S23, inclusief Samsung iemand hoesje.

Ik mis alleen nog een screenprotector. Zo gepiept dacht ik, tot dat ik een paar reviews las met veel gedoe rondom de vingerafdrukscanner na het toepassen van een screenprotector.

Jullie ervaringen met een bepaald type/merk screenprotector die wel echt goed bevalt?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Pred
Rossi46 schreef op donderdag 30 november 2023 @ 23:15:

Ik mis alleen nog een screenprotector. Zo gepiept dacht ik, tot dat ik een paar reviews las met veel gedoe rondom de vingerafdrukscanner na het toepassen van een screenprotector.

Jullie ervaringen met een bepaald type/merk screenprotector die wel echt goed bevalt?
Ik heb amFilm. Makkelijk aanbrengen en geen issues met vingerafdruk.

Zie ook accessoires topic.

• Juancho

Laatst nieuwe op moeten zetten. Ff naar Vodafone en voor 18 euro en 10 min werk zit het er op en werkt perfect. Persoonlijk snap ik die verhalen hier nooit zo goed. Mensen die het zelf willen doen, dan mislukt het of is het lastig. Waarom die moeite als een telefoonzaak het zo voor je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whitedome is altijd goed bevallen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Ik merk wel sterk verschil in screenprotector qua werking van de vingerafdruk scanner.
Ik heb nu deze: https://www.amazon.nl/gp/...itle_o09_s00?ie=UTF8&th=1
Daarvoor had ik deze: https://www.amazon.nl/gp/...itle_o02_s00?ie=UTF8&th=1

En de nieuwe werken minder lekker samen met de scanner dan de oude. Ik moet als het ware harder drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik had op mijn S22 geen screenprotector, op mijn S23 nu ook niet. Krassen krijgen moet je wel je best voor doen tegenwoordig.
Heb wel een hoesje eromheen, maar screenprotector is voor mij, mijn partner en moeder al jaren niet meer in gebruik. Allen geen problemen.

Naar mijn idee is een screenprotector vooral handig als je geen (goed) hoesje hebt of heel grof met je telefoon omgaat.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Koldur schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:44:
Ik had op mijn S22 geen screenprotector, op mijn S23 nu ook niet. Krassen krijgen moet je wel je best voor doen tegenwoordig.
Heb wel een hoesje eromheen, maar screenprotector is voor mij, mijn partner en moeder al jaren niet meer in gebruik. Allen geen problemen.

Naar mijn idee is een screenprotector vooral handig als je geen (goed) hoesje hebt of heel grof met je telefoon omgaat.
Ik ben het er niet mee eens. Ga altijd uitermate zuinig met mijn telefoon om, zit altijd een hoesje omheen, valt eigenlijk nooit en desondanks heb ik met elke telefoon waar ik geen sp op had zitten al vrij snel miniscule tot wat grotere krasjes er op zitten. Er hoeft maar één zandkorrel in een broekzak te zitten en er kunnen al krasjes op het scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
13art schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:01:
[...]

Ik ben het er niet mee eens. Ga altijd uitermate zuinig met mijn telefoon om, zit altijd een hoesje omheen, valt eigenlijk nooit en desondanks heb ik met elke telefoon waar ik geen sp op had zitten al vrij snel miniscule tot wat grotere krasjes er op zitten. Er hoeft maar één zandkorrel in een broekzak te zitten en er kunnen al krasjes op het scherm komen.
Bijzonder dat de ervaringen zo verschillend zijn, had mijn S22 19 maanden, echt spatzuiver.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Koldur schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:03:
[...]

Bijzonder dat de ervaringen zo verschillend zijn, had mijn S22 19 maanden, echt spatzuiver.
Inderdaad, heb dat nog ooit echt kunnen verklaren. Er zal wel niet één verklaring zijn. Ben zelf vrij allergisch voor een vettig scherm dus poets mijn scherm vaak. Hoe vaker je dat doet des te groter natuurlijk ook de kans dat er een keer een krasje ontstaat.

Maar goed heb een prima functionerende sp op de s23+ dus heb daar nu geen zorgen meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Robbie T schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:38:
Ik merk wel sterk verschil in screenprotector qua werking van de vingerafdruk scanner.

En de nieuwe werken minder lekker samen met de scanner dan de oude. Ik moet als het ware harder drukken.
Bij het opzetten van de nieuwe sp wel eerst de vingerafdrukken verwijderd en opnieuw ingeleerd met de nieuwe sp er op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
13art schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:07:
[...]

Bij het opzetten van de nieuwe sp wel eerst de vingerafdrukken verwijderd en opnieuw ingeleerd met de nieuwe sp er op?
Jup. Zojuist nog een keer ingeleerd door de methode van beide duimen op 1 afdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Extra glaasje kan ook handig zijn als je na 2 jaar bijv je telefoon wilt inruilen voor het nieuwe model. Hoe beter de kwalijk van je in te leveren telefoon hoe meer je er voor terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Robbie T schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:38:

Begrijp ik het dan goed dat die je nu hebt het minder goed doet dan die daarvoor? Of was het 'nieuwe werken minder lekker' meer algemeen bedoeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
13art schreef op zondag 3 december 2023 @ 14:29:
[...]

Begrijp ik het dan goed dat die je nu hebt het minder goed doet dan die daarvoor? Of was het 'nieuwe werken minder lekker' meer algemeen bedoeld?
Die ik nu hebt doet het minder goed icm de vingerafdruk. Wel moet ik zeggen dat ik de vingerafdruk opnieuw heb ingeleerd en dat hij het nu weer goed lijkt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 21:14
Ik gebruik al een aantal jaar de originele screenprotector die Samsung verkoopt. Die is makkelijk aan te brengen en vingerafdrukscanner werkt nog normaal, ook zonder opnieuw in te leren. Hij is dan wel van plastic, maar je krijgt er twee in de verpakking. Daar kom je wel een tijd mee door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
BizzieBis schreef op maandag 4 december 2023 @ 23:16:
Ik gebruik al een aantal jaar de originele screenprotector die Samsung verkoopt. Die is makkelijk aan te brengen en vingerafdrukscanner werkt nog normaal, ook zonder opnieuw in te leren. Hij is dan wel van plastic, maar je krijgt er twee in de verpakking. Daar kom je wel een tijd mee door.
Ja, die screenprotectors van Samsung zijn fijn. Zo jammer dat ze die sinds een paar jaar niet meer meeleveren met de telefoon om een paar cent te besparen. Reden voor mij om nooit een Samsung screenprotector te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 09:31
Hoi! Qua hoesje zoek ik eigenlijk de liefdesbaby van deze twee Ringke modellen:

- http://www.ringke.com/site/brand.php?id=106&item=1665
MagSafe is fijn!

- http://www.ringke.com/site/item.php?id=1&item=1661
De slim, mooi dun en geen plastic over de knoppen en een cut-out bij de chargeport (handig met swipe up)

Wat ze beiden goed doen (of tenminste, wat ik mooi vind) is dat het camera-eiland daadwerkelijk 4 losse gaten zijn ipv 1 groot gat (werkt ook prima, maar ziet er minder mooi uit).

Iemand een idee over waar deze wensen samenkomen in 1 hoesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-09 13:19
ascent schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:01:
Hoi! Qua hoesje zoek ik eigenlijk de liefdesbaby van deze twee Ringke modellen:

- http://www.ringke.com/site/brand.php?id=106&item=1665
MagSafe is fijn!

- http://www.ringke.com/site/item.php?id=1&item=1661
De slim, mooi dun en geen plastic over de knoppen en een cut-out bij de chargeport (handig met swipe up)

Wat ze beiden goed doen (of tenminste, wat ik mooi vind) is dat het camera-eiland daadwerkelijk 4 losse gaten zijn ipv 1 groot gat (werkt ook prima, maar ziet er minder mooi uit).

Iemand een idee over waar deze wensen samenkomen in 1 hoesje?
Jij bent op zoek naar de Pitaka MagEZ case.

https://www.ipitaka.com/p...23?variant=40493985955910

[ Voor 6% gewijzigd door XelaRetak op 12-12-2023 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Goed punt, die voldoet daar inderdaad aan. Ik heb 'm gehad en weer verkocht.

Die hardplastic hoes geeft 0 bescherming en ik vond 'm persoonlijk best wel glad. Laat ik aan m'n wensenlijkstje toevoegen dat 'ie plat op tafel moet kunnen liggen en een beetje grippy is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ascent schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:31:
[...]

Die hardplastic hoes geeft 0 bescherming en ik vond 'm persoonlijk best wel glad. Laat ik aan m'n wensenlijkstje toevoegen dat 'ie plat op tafel moet kunnen liggen en een beetje grippy is :)
Kijk eens bij UAG (urban armor gear)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Vincent91 schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:51:
[...]

Kijk eens bij UAG (urban armor gear)
Heb 'r even gekeken maar die vind ik niet zo mooi (lees: te lomp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-09 13:19
ascent schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 11:31:
[...]

Zacht (rubber) & dun & magsafe gaan nou eenmaal niet samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Ja, da's ook weer waar. De nillkin die ik nu heb is op zich wel aardig en wel wat zachter dan de pitaka maar de knoppen vrij vind ik ook wel prettig maar daar moet 'ie idd wat sturdier voor zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Zwaar irritant trouwens dat de Mous Cases voor Samsung minimale korting hebben terwijl de Apple variant constant flinke korting heeft. Had ze al gevraagd waarom, maar meer dan een vaag antwoord waar je niks mee kan kreeg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Ik gebruik momenteel uag monarch pro kevlar met een MagSafe ring holder

Ik zie dat de ring holder strepen maakt op mn hoes

Is dit normaal?
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste