Dat gewichtje zit ook bij de Whitestone 😁
Ik had al wat door t topic gebladerd..
Weet iemand een goede screenprotector die samen kan met de spigen Optik Armor case? (die wat de camera afdekt) ik durf niet meer zomaar iets te kopen nu je een stylus pen eroverheen gebruikt. Hij moet toch krasbestendiger zijn dan mn huidige protectors
Ik had mn oog op een (milomdoi) maar deze was niet te koop in Nederland en moest dus met een credit card. (heb Ik niet)
Dan heb je nog de MOWEI en de Whitestone maar hoor ook Klachten van los komen of dat de vloeistof niet t hele scherm bedekt. Vind t ook allemaal prijzig.
Weet iemand een goede screenprotector die samen kan met de spigen Optik Armor case? (die wat de camera afdekt) ik durf niet meer zomaar iets te kopen nu je een stylus pen eroverheen gebruikt. Hij moet toch krasbestendiger zijn dan mn huidige protectors
Ik had mn oog op een (milomdoi) maar deze was niet te koop in Nederland en moest dus met een credit card. (heb Ik niet)
Dan heb je nog de MOWEI en de Whitestone maar hoor ook Klachten van los komen of dat de vloeistof niet t hele scherm bedekt. Vind t ook allemaal prijzig.
[ Voor 19% gewijzigd door Cherrycheri op 03-06-2023 19:46 ]
Mensen die zoeken naar een goede hoesje voor hun Samsung telefoon, neem eens een kijkje bij Mous cases! Ze kosten wel wat meer, maar ze zijn heel goed.
Die wil ik ook graag want het combineert MagSafe met een fysieke connector die je voor mtb-en kunt gebruiken. Maar zó duurkyrillajax schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:48:
Mensen die zoeken naar een goede hoesje voor hun Samsung telefoon, neem eens een kijkje bij Mous cases! Ze kosten wel wat meer, maar ze zijn heel goed.
Magsafe is toch draadloos opladen? Ik ben daar persoonlijk helemaal geen fan van.ascent schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:04:
[...]
Die wil ik ook graag want het combineert MagSafe met een fysieke connector die je voor mtb-en kunt gebruiken. Maar zó duur
Nee, MagSafe is enkel de magneetfunctie. Het zorgt ervoor dat je je telefoon eenvoudig op een houder kunt plaatsenkyrillajax schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:26:
[...]
Magsafe is toch draadloos opladen? Ik ben daar persoonlijk helemaal geen fan van.
Aha, fair enough. Hoeveel kost zo'n ding?ascent schreef op zondag 4 juni 2023 @ 21:28:
[...]
Nee, MagSafe is enkel de magneetfunctie. Het zorgt ervoor dat je je telefoon eenvoudig op een houder kunt plaatsen
Ik ben niet zo'n fan van de grote ruimte rond de camera's. Maar verder is het een prima design.kyrillajax schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:48:
Ik neig meer naar UAG of debrand. Maar Magsafe is wel een interessante toevoeging.
Zo groot zijn de ruimtes ook weer niet. Of is het bij de S23 iets groter dan de voorgaande versies?Thombias schreef op zondag 4 juni 2023 @ 22:30:
[...]
Ik ben niet zo'n fan van de grote ruimte rond de camera's. Maar verder is het een prima design.
Ik neig meer naar UAG of debrand. Maar Magsafe is wel een interessante toevoeging.
Ik heb de officiële screenprotector van Samsung gisteren aangebracht. Ging in een keer goed. Amper bubbeltjes na applicatie, en de paar bubbeltjes die er zaten waren de volgende dag weg.kyrillajax schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:31:
[...]
Dat is mooi om te horen! Ik heb inmiddels al mijn gegevens al overgezet handmatig. Ik heb eventueel ook voor de zekerheid back-ups gemaakt en het op mijn computer gezet. Het was niet super veel werk, ik heb het ook liever dat ik het die manier doe.
Zijn er nog instellingen die aan te raden zijn om aan te zetten als je pas een S23 gekocht hebt?
Edit: weet iemand ook een goede screenprotector voor de S23? Iets wat zo dichtbij mogelijk is van de screenprotectors van Shellrus (gemaakt van Sapphire).
Ook een handig filmpje: YouTube: Galaxy S23 Series: How to apply Screen Protector | Samsung
Edit: excuus je vroeg sapphire ervaring. Las ik te laat.
Of iets wat in de buurt van Sapphire komtCheezborger schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:00:
[...]
Ik heb de officiële screenprotector van Samsung gisteren aangebracht. Ging in een keer goed. Amper bubbeltjes na applicatie, en de paar bubbeltjes die er zaten waren de volgende dag weg.
Ook een handig filmpje: YouTube: Galaxy S23 Series: How to apply Screen Protector | Samsung
Vandaag de Whitestone UV film probleemloos geïnstalleerd, ging echt easy en zonder issues. Fingerprint werkt ook gewoon en geen probleem met spigen case.
Heb wel het "streepje" maar die zou dus weg moeten gaan na een aantal dagen
[ Voor 24% gewijzigd door NosferatuX op 09-06-2023 01:03 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Past de Whitestone Dome Glass S22 screenprotector ook op de S23?
Scherm afmetingen zijn hetzelfde, vandaar de vraag.
Scherm afmetingen zijn hetzelfde, vandaar de vraag.
BlaBlaBla
Pitaka (Germany) heeft momenteel een Summer Deal lopen op de MagEZ case voor de S23 Ultra, 50% korting.
En met de kortingscode PITAKADE nog eens 10% eraf.
Dus totaal €33,74 waar deze case normaal op bijvoorbeeld Amazon een belachelijke €79 kost.
https://pitakagermany.com...23?variant=41992233484463
de MagEZ case is wat mij betreft 1 van de meest prettige dunne hoesjes ( 0,95 mm dik en gemaakt van aramid fiber) met een zeer fijne grip voor zowel de Samsung phones als iPhones.
En met de kortingscode PITAKADE nog eens 10% eraf.
Dus totaal €33,74 waar deze case normaal op bijvoorbeeld Amazon een belachelijke €79 kost.
https://pitakagermany.com...23?variant=41992233484463
de MagEZ case is wat mij betreft 1 van de meest prettige dunne hoesjes ( 0,95 mm dik en gemaakt van aramid fiber) met een zeer fijne grip voor zowel de Samsung phones als iPhones.
[ Voor 40% gewijzigd door _Bailey_ op 20-06-2023 15:15 ]
Vanaf de S21 is Samsung gestopt met het op eigen toestel aanbrengen van protectors, nu zie je waaromCheezborger schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:00:
[...]
Ik heb de officiële screenprotector van Samsung gisteren aangebracht. Ging in een keer goed. Amper bubbeltjes na applicatie, en de paar bubbeltjes die er zaten waren de volgende dag weg.
[ Voor 63% gewijzigd door Albert020 op 21-06-2023 11:12 ]
he enige tweaker hier ervaring met een rhino case voor de S23?
https://shop.rhinoshield....ck&solidsuit_color=carbon
https://shop.rhinoshield....ck&solidsuit_color=carbon
Iemand ervaring met het laten plaatsen van screenprotectors bij de Mediamarkt?
Ik heb de "sticker" versie wat dus niet een glas protector is want deze hadden ze destijds nog niet wellicht nu wel. Moet toegeven het is oké het bescherm maar trekt veel stof aan, en ook heb ik het idee dat het meer vet van je vingers aantrekt etc. Ook uitkijken met het schoonmaken van je scherm want als je iets te dicht op de rand met een doek gaat trek je zo dit protector eraf. En het dekt net niet het hele scherm maar kan nu anders zijn want ik had echt de S23 Ultra net een dag dus wie weet hadden ze nog niet speciaal voor deze tel alles in huis.Martinho25 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 00:55:
Iemand ervaring met het laten plaatsen van screenprotectors bij de Mediamarkt?
Voor mijn S21+ had ik een screenprotector van Spigen, die met een 'houder' kwam. Legde je de telefoon in, je drukte aan de andere kant mooi aan, en de screenprotector zat perfect op zijn plaats.
Nu de S23+ in aantocht is, dacht ik dezelfde te nemen. Alleen, ik weet niet of de Spigen screenprotectors voor de S23+ ook op deze manier werken? Kijk namelijk wat op tegen het geklungel om de protector er perfect op te krijgen (mooi uitgelijnd, geen belletjes, ....).
Iemand tips/...?
EDIT: gevonden
Een week of 2 geleden stond die er nochtans zeker weten niet op
Nu de S23+ in aantocht is, dacht ik dezelfde te nemen. Alleen, ik weet niet of de Spigen screenprotectors voor de S23+ ook op deze manier werken? Kijk namelijk wat op tegen het geklungel om de protector er perfect op te krijgen (mooi uitgelijnd, geen belletjes, ....).
Iemand tips/...?
EDIT: gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door Kwakkel op 06-07-2023 12:31 ]
N.a.v. dit topic heb ik de MOWEI op mijn S23U gedaan. Erg content mee. Plaatsen was ook erg makkelijk eigenlijk, weinig geklungel. Er zit een amper zichtbaar klein luchtbelletje op de plek van het gewichtje voor de vingerafdrukscanner. Eigenlijk wel handig, weet ik meteen waar ik mijn vinger moet plaatsen. En als het scherm aan is, zie ik hem niet meer.
Deze heb ik er ook op, al 4 maanden, nog geen enkele 'lifting' gezien.millerman_sf schreef op donderdag 6 juli 2023 @ 09:52:
N.a.v. dit topic heb ik de MOWEI op mijn S23U gedaan. Erg content mee. Plaatsen was ook erg makkelijk eigenlijk, weinig geklungel. Er zit een amper zichtbaar klein luchtbelletje op de plek van het gewichtje voor de vingerafdrukscanner. Eigenlijk wel handig, weet ik meteen waar ik mijn vinger moet plaatsen. En als het scherm aan is, zie ik hem niet meer.
Ik heb hem wel 60 minuten laten curen, de UV lijm haha
En 1 dag zo min mogelijk gebruikt, dat schijnt wel goed te helpen zodat je weinig kans hebt dat de lijm niet goed hecht... maar ja erg blij met de Mowei, op de S22 Ultra had ik die ook al, aanrader
I love watercooling
Helaas, de mowei 3+2 van amazon voor de s23 werkt niet met vingerafdruksensor. Dus ik ga maar mijn geld terugvragen. Iemand anders een tip voor een screenprotector die wél echt werkt met vingerafdruksensor? Het liefste glas, maar anders een goede plastic.
Ik heb deze van Amfilm tempeted glass, vingerafdruk werkt super (wel 3x je vinger registreren)René90 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:28:
Helaas, de mowei 3+2 van amazon voor de s23 werkt niet met vingerafdruksensor. Dus ik ga maar mijn geld terugvragen. Iemand anders een tip voor een screenprotector die wél echt werkt met vingerafdruksensor? Het liefste glas, maar anders een goede plastic.
https://www.amazon.nl/gp/...=ppx_pop_mob_b_asin_title
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Heb deze van Ivoler en erg tevreden.René90 schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 16:28:
Hier werkt de Mowei prima met de vingerafdrukscanner eigenlijk. Even opnieuw inleren alleen.
Uiteindelijk redelijk aan de praat gekregen. Extra gevoeligheid instelling is wel echt nodig.millerman_sf schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 08:54:
Hier werkt de Mowei prima met de vingerafdrukscanner eigenlijk. Even opnieuw inleren alleen.
Iemand gaf mijn post een like dus even ter informatie;NosferatuX schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 01:01:
Vandaag de Whitestone UV film probleemloos geïnstalleerd, ging echt easy en zonder issues. Fingerprint werkt ook gewoon en geen probleem met spigen case.
het streepje is nooit weg gegaan en heb de overige screenprotector teruggestuurd voor een refund omdat het streepje niet geadverteerd word, anders nooit gekocht natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door NosferatuX op 17-07-2023 13:35 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Heb je het gewichtje wel goed gebruikt tijdens het aanbrengen van de screenprotector? Ik zit al aan mn 4e Mowei screenprotector (de houder op mijn bootje komt bij iets te harde golven precies tegen de rand van de protector aan en dan wordt 't randje lelijk) en bij allemaal doet de fingerprintscanner het uitstekend.René90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 07:04:
[...]
Uiteindelijk redelijk aan de praat gekregen. Extra gevoeligheid instelling is wel echt nodig.
Ik had er überhaupt geen gewichtje bij dus dat was al wat bijzonder. Blijkbaar dus meerdere varianten van mowei.XelaRetak schreef op maandag 17 juli 2023 @ 13:40:
[...]
Heb je het gewichtje wel goed gebruikt tijdens het aanbrengen van de screenprotector? Ik zit al aan mn 4e Mowei screenprotector (de houder op mijn bootje komt bij iets te harde golven precies tegen de rand van de protector aan en dan wordt 't randje lelijk) en bij allemaal doet de fingerprintscanner het uitstekend.
Das gek, bij mij zat hij er in beide setjes bij. Wellicht is dat de reden dat het bij mij wel goed werkt, en bij jou niet.René90 schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:47:
[...]
Ik had er überhaupt geen gewichtje bij dus dat was al wat bijzonder. Blijkbaar dus meerdere varianten van mowei.
Er zijn verschillende meningen over de Whitestone Dome glass screen protector, maar merendeels zijn hier tevreden over. Al vanaf release heb ik de S23 Ultra in bezit en was ik nogal bang om het zelf te installeren omdat het er nog vrij ingewikkeld en tijdrovend uitzag. Dus had ik bij Mediamarkt zelf tijdelijk een siliconen screenprotector op gezet. Sinds kort is de screenprotector geschoven en zitten er bubbels in. Daarnaast voelde het nog vrij ruw aan in tegenstelling tot de gladde display zelf.
Dus was het weer tijd voor een nieuwe en gaf ik de Whitestone een kans. Ik was nogal bang dat er wellicht een stofje zou achterblijven tijdens het installeren maar uiteindelijk is het toch nog goed gegaan na enkele keren de dust sticker te gebruiken. Geen lek aan de zijkant van de adhesive glue vanwege de schuimpad en de zijkanten inclusief de frontspeaker zijn goed bedekt d.m.v. de bijgeleverde stickers.
Man, wat een verschil. Het ziet er ook uit alsof er geen screenprotector op zit en het voelt daarnaast superfijn aan. Ik zie dat de screenprotector ook niet te diep over de curved zijkanten geplaatst is en dus nog vrije ruimte overlaat voor de leather case (van Samsung zelf). Ik ben benieuwd hoelang het erop blijft. Toch spijt dat ik het niet eerder heb gebruikt.
Verder uiteraard nog steeds een 'Ultra' goede toestel. Enorm blij mee!
Dus was het weer tijd voor een nieuwe en gaf ik de Whitestone een kans. Ik was nogal bang dat er wellicht een stofje zou achterblijven tijdens het installeren maar uiteindelijk is het toch nog goed gegaan na enkele keren de dust sticker te gebruiken. Geen lek aan de zijkant van de adhesive glue vanwege de schuimpad en de zijkanten inclusief de frontspeaker zijn goed bedekt d.m.v. de bijgeleverde stickers.
Man, wat een verschil. Het ziet er ook uit alsof er geen screenprotector op zit en het voelt daarnaast superfijn aan. Ik zie dat de screenprotector ook niet te diep over de curved zijkanten geplaatst is en dus nog vrije ruimte overlaat voor de leather case (van Samsung zelf). Ik ben benieuwd hoelang het erop blijft. Toch spijt dat ik het niet eerder heb gebruikt.
Verder uiteraard nog steeds een 'Ultra' goede toestel. Enorm blij mee!
Ik gebruik de screenprotector van MOWEI, echt perfect fullscreen zonder camera cut. En stuk goedkoper voor 3 stuks zelfde kwaliteit.
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_title
Die had ik inderdaad ook al voorbij zien komen. Maar zag de menigte toch wel de Whitestone gebruiken. Op basis van de reviews schijnt die van MOWEI ook niet verkeerd te zijn nee.DM89 schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 22:26:
Ik gebruik de screenprotector van MOWEI, echt perfect fullscreen zonder camera cut. En stuk goedkoper voor 3 stuks zelfde kwaliteit.
Ik zie zelf geen reden om de whitestone over deze te kiezen, is puur bekendheid/naam...en stuk duurder.Lashrom schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 12:34:
[...]
Die had ik inderdaad ook al voorbij zien komen. Maar zag de menigte toch wel de Whitestone gebruiken. Op basis van de reviews schijnt die van MOWEI ook niet verkeerd te zijn nee.
Heb voor mij S23 een goedkope screenprotector gekocht (8 euro voor 3 stuks bij Amazon.nl).
Nu 5 maanden later zit de eerste protector er nog steeds goed op.
Wat is de toegevoegde waarde van een duurdere screenprotector?
Nu 5 maanden later zit de eerste protector er nog steeds goed op.
S23 Ultra heeft curved display dit maakt het lastiger voor screenprotectors. Dus glazen screenprotectors met 'lijm' zijn wat duurder. Maar vind whitestone zwaar overpriced.ChiMan schreef op donderdag 20 juli 2023 @ 13:18:
Heb voor mij S23 een goedkope screenprotector gekocht (8 euro voor 3 stuks bij Amazon.nl).
Nu 5 maanden later zit de protector er nog steeds goed op.
Ik overweeg de Magbak case aan te schaffen voor mijn s23 ultra. De reviews zien er veel belovend uit.
De case ziet er clean uit. Dus niet te veel gedoe aan het oppervlak zoals UAG.
Maar waarschijnlijk omdat het een case is die je in de VS moet aanschaffen en niet via de bekende kanalen is die niet zo populair.
Iemand toevallig hier die deze case heeft?
De case ziet er clean uit. Dus niet te veel gedoe aan het oppervlak zoals UAG.
Maar waarschijnlijk omdat het een case is die je in de VS moet aanschaffen en niet via de bekende kanalen is die niet zo populair.
Iemand toevallig hier die deze case heeft?
Ik heb de Mous case voor mn S23 ultra besteld. Heel degelijk en solide.
Ernaast ook screen protector en lens protector van Milomdoi (https://www.amazon.nl/dp/...TJLL&ref_=chk_typ_imgToDp). De screen protector wel content van en gemakkelijk te installeren. Met de Mous case zal deze screen protector er ook niet zo snel van los geraken. Maar heb zo mn twijfels bij die lens protector. Iemand deze geïnstalleerd met goeie ervaring? Die bedekt toch de microphone achteraan?
Ernaast ook screen protector en lens protector van Milomdoi (https://www.amazon.nl/dp/...TJLL&ref_=chk_typ_imgToDp). De screen protector wel content van en gemakkelijk te installeren. Met de Mous case zal deze screen protector er ook niet zo snel van los geraken. Maar heb zo mn twijfels bij die lens protector. Iemand deze geïnstalleerd met goeie ervaring? Die bedekt toch de microphone achteraan?
Stel ik nou rare eisen aan een goed hoesje of zijn ze nou echt niet te krijgen?
Al jaren gebruik ik Tech21 hoesjes. De S5, S8 S10 en de S21 allemaal een wallet hoesje van Tech21 gebruikt. Gegarandeerd fallproof en erg sterk.
Nu heb ik sinds kort de S23 en nu maar een "gewoon" siliconen hoesje gedaan want ik kan geen goed hoesje vinden met creditcard (liefst 3 stuks) vakjes voor de S23.
Wat zijn mijn wensen dan? Een gerandeerde fall proof garantie. Tech21 hoesje heeft 3.6M val garantie. Verder dus ruimte voor 3 creditcard / pasjes. En flip case. Want zie ook hoesjes waarbij je de pasjes aan de achterkant er in stopt. Dat is super onhandig natuurlijk als je NFC wil afrekenen. Moet je eerst al die pasjes er uithalen.
Tot nu toe is de enige die ik tegen ben gekomen van Casemate. En wel deze: https://case-mate.com/products/wallet-folio-black-galaxy-s23 kost rond de $60,-
Maar zijn er geen enkele andere fabrikanten die zo'n hoesje produceren?
Zie dat de ACCEZZ XTREME WALLET S23 ook aan bijna al mijn eisen voldoet. Er kunnen alleen slechts 2 pasjes in maar met de prijs van ronde 19 euro is weer een goede tegenhanger.
Al jaren gebruik ik Tech21 hoesjes. De S5, S8 S10 en de S21 allemaal een wallet hoesje van Tech21 gebruikt. Gegarandeerd fallproof en erg sterk.
Nu heb ik sinds kort de S23 en nu maar een "gewoon" siliconen hoesje gedaan want ik kan geen goed hoesje vinden met creditcard (liefst 3 stuks) vakjes voor de S23.
Wat zijn mijn wensen dan? Een gerandeerde fall proof garantie. Tech21 hoesje heeft 3.6M val garantie. Verder dus ruimte voor 3 creditcard / pasjes. En flip case. Want zie ook hoesjes waarbij je de pasjes aan de achterkant er in stopt. Dat is super onhandig natuurlijk als je NFC wil afrekenen. Moet je eerst al die pasjes er uithalen.
Tot nu toe is de enige die ik tegen ben gekomen van Casemate. En wel deze: https://case-mate.com/products/wallet-folio-black-galaxy-s23 kost rond de $60,-
Zie dat de ACCEZZ XTREME WALLET S23 ook aan bijna al mijn eisen voldoet. Er kunnen alleen slechts 2 pasjes in maar met de prijs van ronde 19 euro is weer een goede tegenhanger.
[ Voor 8% gewijzigd door Henkie-Jan op 13-08-2023 13:51 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Je zou de volgende hoesjes kunnen bekijken.Henkie-Jan schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 13:37:toon volledige bericht
Stel ik nou rare eisen aan een goed hoesje of zijn ze nou echt niet te krijgen?
https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www
Ik gebruik de gewone S23 maar de achterkant vind ik echt te glad.
Beetje plakband er op maakt hem al een stuk stroever maar ziet er niet uit natuurlijk.
Ik had bij dbrand een skin voor de achterkant gehaald maar die is nog gladder dan het toestel zelf.
Weet iemand misschien iets wat ik op de achterkant kan plakken zodat het zo stroef wordt als glas.
Misschien van dat plakfolie wat je normaal gebruikt om boeken te kaften maar ik heb liever iets wat al op maat is, dat ziet er toch iets mooier uit.
Ik ben niet op zoek naar een hoesje, echt alleen iets op de achterkant.
Beetje plakband er op maakt hem al een stuk stroever maar ziet er niet uit natuurlijk.
Ik had bij dbrand een skin voor de achterkant gehaald maar die is nog gladder dan het toestel zelf.
Weet iemand misschien iets wat ik op de achterkant kan plakken zodat het zo stroef wordt als glas.
Misschien van dat plakfolie wat je normaal gebruikt om boeken te kaften maar ik heb liever iets wat al op maat is, dat ziet er toch iets mooier uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Ernemmer op 16-08-2023 18:01 ]
sticker covers
Ernemmer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:58:
Ik gebruik de gewone S23 maar de achterkant vind ik echt te glad.
Zoiets had ik al gekocht van dBrand, maar die is nog gladder dan het toestel zelf
Ik kan op die site niet echt iets van glas/screenprotector plastic vinden
Je zou eens kunnen kijken naar grip tape zoals die voor gaming muizen beschikbaar zijn. Of een rol grip tape voor skateboards halenErnemmer schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 17:58:
Vandaag de spannende keus gemaakt om eens geen iPhone te nemen, maar een s23 ultra, nu zie ik screenprotectors met een cirkelvormig gat voor de vingerafdruksensor (dit vind ik erg lelijk!) en lees ik dat de folie protectors snel markeringen krijgen, heeft iemand een alternatief hiervoor? Het liefst heb ik gewoon gehard glas zonder zo’n gat.
Schopje naar het accessoires topic.
Schopje naar het accessoires topic.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 18-08-2023 22:11 ]
Lijkt me niet zo moeilijk toch. Heb ik ook op m'n normale s23 maar daar zit behalve afmeting geen verschil in toch? Gewoon panzer glass. Zie m'n foto's hier boven.doebbalapoent11 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:24:
Vandaag de spannende keus gemaakt om eens geen iPhone te nemen, maar een s23 ultra, nu zie ik screenprotectors met een cirkelvormig gat voor de vingerafdruksensor (dit vind ik erg lelijk!) en lees ik dat de folie protectors snel markeringen krijgen, heeft iemand een alternatief hiervoor? Het liefst heb ik gewoon gehard glas zonder zo’n gat
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
Hier ook net de S32 gekocht (van van de S21) en heb gelijk weer 2 Nudient covers gekocht. Geen hoesje is in mijn ogen beter kijkend naar pasvorm en looks. Ik blijf ze perfect en prachtig vinden. En verder zit er natuurlijk nog een pantser glass laagje op.
:strip_exif()/f/image/07VnOIV2n4jwxhFlAmcUxKOu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TrSdUDRo672S3KHLXvpTGTOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/07VnOIV2n4jwxhFlAmcUxKOu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TrSdUDRo672S3KHLXvpTGTOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FXCBQWTsm7nLaXsxU1LqP0wZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)| Polestar 2 MidYear 2026 in bestelling
De Ultra heeft het wat lastiger met het gebogen glas.Juancho schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 21:34:
[...]
Lijkt me niet zo moeilijk toch. Heb ik ook op m'n normale s23 maar daar zit behalve afmeting geen verschil in toch? Gewoon panzer glass. Zie m'n foto's hier boven.
@doebbalapoent11
De enige glazen screen protectors die goed werken zijn degene met UV gehard lijm. Whitestone Dome en Mowei bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf de OEM Samsung folie protector, bevalt goed. Er komen wat lichte krasjes in, maar niets wat mij echt stoort. Ik ben wel iemand die redelijk zuinig op z'n spullen is, your mileage may vary.
Ik heb zo'n UV screenprotector geprobeerd maar voor mij werkte de vingerafdruk sensor veel slechter nadien. Zelfs met opnieuw registreren van de vingers en high sensitivity aan.
Ah ja die grote heeft zo'n, vind ik, irritant gebogen scherm. Dan gaat een glaasje idd nooit werken want die tik je er zo vanaf. Dan ontkom je niet aan folie, maar dat vind ik ook helemaal niks. Is ook één van de redenen waarom ik altijd het standaard model neem, los van de grote.Propane schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:58:
[...]
De Ultra heeft het wat lastiger met het gebogen glas.
@doebbalapoent11
De enige glazen screen protectors die goed werken zijn degene met UV gehard lijm. Whitestone Dome en Mowei bijvoorbeeld.
Ik gebruik zelf de OEM Samsung folie protector, bevalt goed. Er komen wat lichte krasjes in, maar niets wat mij echt stoort. Ik ben wel iemand die redelijk zuinig op z'n spullen is, your mileage may vary.
Ik heb zo'n UV screenprotector geprobeerd maar voor mij werkte de vingerafdruk sensor veel slechter nadien. Zelfs met opnieuw registreren van de vingers en high sensitivity aan.
Heeft iemand een goede tip voor een degelijke USB-C 'dust cover'?
Wil er een aantal aanschaffen voor de S23+ (en de oude S21+), maar dit is typisch niet een product wat veel reviews heeft heb ik de indruk. Is 'de eerste de beste' goed genoeg? Of is er toch wel kwaliteitsverschil (dan wellicht voornamelijk in hoe goed ze blijven steken als je GSM in je broekzak steekt, en hoe goed ze hun werk nog doen na 100x te zijn uitgehaald en terug ingestoken (om op te laden bvb)?
Wil er een aantal aanschaffen voor de S23+ (en de oude S21+), maar dit is typisch niet een product wat veel reviews heeft heb ik de indruk. Is 'de eerste de beste' goed genoeg? Of is er toch wel kwaliteitsverschil (dan wellicht voornamelijk in hoe goed ze blijven steken als je GSM in je broekzak steekt, en hoe goed ze hun werk nog doen na 100x te zijn uitgehaald en terug ingestoken (om op te laden bvb)?
Ik heb deze gekocht en werken erg goed. Blijven goed zitten en vallen er echt niet zomaar uit.Kwakkel schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:55:
Heeft iemand een goede tip voor een degelijke USB-C 'dust cover'?
https://www.allekabels.nl...1qtQowEAQYASABEgJCEPD_BwE
Blijft irritant als je mobiel wilt betalen en heb zo kaarthouder op de achterkant voor pasjes dat die dan mobiel betalen blokkeren. Niet echt een s23 schuld ofzo. Maar ik wil graag mobiel betalen omdat het sneller is. Maar wil ook graag mijn rijbewijs bij me hebben en die heb ik dan achter op de telefoon met zo kaarthouder.
Ik heb het officiele Samsung wallet hoesje: https://www.samsung.com/n...ase-black-ef-zs918cbegww/lHybridl schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:58:
Blijft irritant als je mobiel wilt betalen en heb zo kaarthouder op de achterkant voor pasjes dat die dan mobiel betalen blokkeren. Niet echt een s23 schuld ofzo. Maar ik wil graag mobiel betalen omdat het sneller is. Maar wil ook graag mijn rijbewijs bij me hebben en die heb ik dan achter op de telefoon met zo kaarthouder.
Dan zitten je pasjes in de klep en dan heb je er geen last van met betalen, misschien is dat wat voor je?
Ben ik niet zo fan van die hoesjes helaas.dehardstyler schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:00:
[...]
Ik heb het officiele Samsung wallet hoesje: https://www.samsung.com/n...ase-black-ef-zs918cbegww/
Dan zitten je pasjes in de klep en dan heb je er geen last van met betalen, misschien is dat wat voor je?
zelf heb ik het hoesje van mous met magsafe en daar een wallet/kaarhouder er achterop met een magneet.lHybridl schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:58:
https://eu.mous.co/collec...s23-ultra?userRedirect=EU
Ik kan betalen met de kaarthouder erop. (de nfc chip bij de s23 (ulra iig) zit boven aan als ik deze tegen de betaal automaat hou gaat het altijd goed eigenlijk.
Deze is ook goed ,kan je ook een kickstand opzettenRuudox schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:08:
[...]
zelf heb ik het hoesje van mous met magsafe en daar een wallet/kaarhouder er achterop met een magneet.
Ik kan betalen met de kaarthouder erop. (de nfc chip bij de s23 (ulra iig) zit boven aan als ik deze tegen de betaal automaat hou gaat het altijd goed eigenlijk.
https://www.gsmpunt.nl/ho...ferral&utm_content=148062
Hoe bevalt deze case? En is de magneet van het hoesje sterk genoeg om je telefoon aan een koelkast te "plakken"?Ruudox schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:08:
[...]
zelf heb ik het hoesje van mous met magsafe en daar een wallet/kaarhouder er achterop met een magneet.
De magneet zit in voornamelijk in het accesoire. De ring in die magsafe hoesjes is zelf niet tot nauwelijks magnetisch.EEE-lover schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:42:
[...]
Hoe bevalt deze case? En is de magneet van het hoesje sterk genoeg om je telefoon aan een koelkast te "plakken"?
Dank! Was ik al bang voor, dan ga ik op zoek naar iets andersXelaRetak schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:45:
[...]
De magneet zit in voornamelijk in het accesoire. De ring in die magsafe hoesjes is zelf niet tot nauwelijks magnetisch.
Heeft er al iemand goede "zachte" screenprotectors gevonden voor de S23U?
Mijn probleem is dat de case die im graag gebruik (Pitaka) aan de zijkanten open is en geen bescherming biedt. Dat is fijn, want daardoor blijft de telefoon nog "compact" en bedienbaar.
Maar als hij van mn MagSafe houder valt gaat toch vaak de screenprotector kapot aan het randje. Dat hoop ik met een zachte screenprotector op te lossen.
Mijn probleem is dat de case die im graag gebruik (Pitaka) aan de zijkanten open is en geen bescherming biedt. Dat is fijn, want daardoor blijft de telefoon nog "compact" en bedienbaar.
Maar als hij van mn MagSafe houder valt gaat toch vaak de screenprotector kapot aan het randje. Dat hoop ik met een zachte screenprotector op te lossen.
Ja bij S23+ ook. Raar dat het bij mij niet gaat. Kan idd te maken hebben met wat voor houder je hebt misschien.Ruudox schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:08:
[...]
Ik heb ook een tijdje mij rijbewijs in mijn hoesje gehad. Maar merkte toen dat mijn batterij een stuk sneller leeg ging. Geen idee hoe. Misschien dat die warmer werdt met het rijbewijs in het hoesje en daardoor meer batterij verbruik?
Ik gebruik de clearplex.XelaRetak schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:51:
Heeft er al iemand goede "zachte" screenprotectors gevonden voor de S23U?
Ben hier zeer tevreden over!
Ik loop tegen een beperking aan van de nieuwe/oude routines op mijn nieuwe S23. Ik had op mijn S21 ingesteld: als Bluetooth met auto dan starten Flitsmeister en daarna het terugdraaien als Bluetooth koppeling verbroken is.
Dat laatste, het terugdraaien, kan ik nu met geen mogelijkheid toevoegen als ik dezelfde routine wil aanmaken:
:strip_exif()/f/image/itZWtiM4Y18A0cvNHS0KRn9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Met als gevolg dat FM vrijwel altijd op de achtergrond van mijn S23 blijft lopen en zoals vast bekend... Die app vreet batterij.
Het vreemde is alleen, bij een andere aangemaakte routine staat het er wel bij... 🤔
Dat laatste, het terugdraaien, kan ik nu met geen mogelijkheid toevoegen als ik dezelfde routine wil aanmaken:
:strip_exif()/f/image/itZWtiM4Y18A0cvNHS0KRn9a.jpg?f=fotoalbum_large)
Met als gevolg dat FM vrijwel altijd op de achtergrond van mijn S23 blijft lopen en zoals vast bekend... Die app vreet batterij.
Het vreemde is alleen, bij een andere aangemaakte routine staat het er wel bij... 🤔
:strip_exif()/f/image/cZS6MqSweyREzacSKF0ay857.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door Juancho op 25-08-2023 15:10 ]
Met een Magbak case kan je jouw telefoon aan je koelkast plakken of aan een ander ijzeren oppervlak.EEE-lover schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 11:42:
[...]
Hoe bevalt deze case? En is de magneet van het hoesje sterk genoeg om je telefoon aan een koelkast te "plakken"?
De magneten in deze case zijn de sterkste die ik ooit ben tegengekomen in een case.
Deze heb ik nu in gebruik038Robijno schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 01:58:
Heeft iemand ervaring met deze originele case van Samsung?
[Afbeelding]
Het is leuk dat je accessoires aan de achterkant kan bevestigen en is ook stevig
Het maakt wel je telefoon groter
Je vraagt het in de verkeerde groep.Juancho schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 15:08:
Ik loop tegen een beperking aan van de nieuwe/oude routines op mijn nieuwe S23. Ik had op mijn S21 ingesteld: als Bluetooth met auto dan starten Flitsmeister en daarna het terugdraaien als Bluetooth koppeling verbroken is.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar dit kan via FM zelf.
Ik heb gisteren deze binnen gehad, maar ben er allerminst tevreden mee: https://www.amazon.nl/-/e...o2ov_dt_b_product_details
De achterkant is een enorme finger print magneet, het hoesje is nog gladder dan de telefoon zelf, en langs de uitsparing van de USB-C connector zit een venijnig scherp randje. Juist daar heb ik nog weleens mijn pink om de telefoon te ondersteunen, allerminst comfortabel dus.
Voor nu laat ik het er om heen zitten als bescherming, maar ik ga op zoek naar de volgende.
De achterkant is een enorme finger print magneet, het hoesje is nog gladder dan de telefoon zelf, en langs de uitsparing van de USB-C connector zit een venijnig scherp randje. Juist daar heb ik nog weleens mijn pink om de telefoon te ondersteunen, allerminst comfortabel dus.
Voor nu laat ik het er om heen zitten als bescherming, maar ik ga op zoek naar de volgende.
Heeft iemand hier wellicht een goeie accessoires voor een Samsung Galaxy S23 Ultra om in te doen als je wilt duiken? 25m diep?
Enigste wat ik kan vinden is eentje via Aliexpress. https://nl.aliexpress.com/i/1005004161943129.html. Alleen weet niet of ik nu daarop wil vertrouwen...
Enigste wat ik kan vinden is eentje via Aliexpress. https://nl.aliexpress.com/i/1005004161943129.html. Alleen weet niet of ik nu daarop wil vertrouwen...
Iemand hier ervaring met de op maat gemaakte screen protectors van de media markt?
Schopje naar het accessoires topic ipv het levertijden topic.
Schopje naar het accessoires topic ipv het levertijden topic.
[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 30-08-2023 19:29 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ja. Niet voor de S23, maar wel voor de s10. Al meerdere keren gebruikt, werken prima.izzet3838 schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 18:32:
Iemand hier ervaring met de op maat gemaakte screen protectors van de media markt?
Aan de hand van dit filmpje besloten op deze glazen screenprotector gekocht voor mijn nieuwe S23+. Geen moment spijt van gehad!
Eenvoudig aan te brengen, fps werkt super, aanrakingen worden goed geregistreerd. Kortom nul problemen waarover je soms wel wat leest in de reviews. Geen idee wat er bij anderen mis gaat maar hier dus nul problemen.
Heb eerst de screenprotector aangebracht toen ik de telefoon had binnen gekregen en daarna ben ik pas de telefoon in gaan stellen. Dus wellicht eerst vingerafdrukken verwijderen, screenprotector er op, en dan opnieuw vingerafdrukken registreren.
Eenvoudig aan te brengen, fps werkt super, aanrakingen worden goed geregistreerd. Kortom nul problemen waarover je soms wel wat leest in de reviews. Geen idee wat er bij anderen mis gaat maar hier dus nul problemen.
Heb eerst de screenprotector aangebracht toen ik de telefoon had binnen gekregen en daarna ben ik pas de telefoon in gaan stellen. Dus wellicht eerst vingerafdrukken verwijderen, screenprotector er op, en dan opnieuw vingerafdrukken registreren.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Jep, gebruik AmFilm tempered glass al jaren op me samsung telefoons. Vingerafdruk werkt zonder problemen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Iemand ervaring met esr ?
https://www.esrgear.com/p...ock-armor-kickstand-case/
Zijn deze beter dan de Samsung official cases ?
Ik heb de Samsung clear gadget case maar probleem is dat er snel krassen opkomen en redelijk vuil wordt dus zocht een alternatief
Ik heb de Samsung clear gadget case maar probleem is dat er snel krassen opkomen en redelijk vuil wordt dus zocht een alternatief
Acryl achterkant, dus waarschijnlijk net zo krasbestendig als de Samsung case. Misschien is de Samsung Rugged Gadget Case Black beter geschikt.Vincent91 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:06:
Iemand ervaring met esr ?
Ik wou graag een transparant hoesje zodat je de kleur van uw gsm kunt zienOf-Aaargh schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:21:
[...]
Acryl achterkant, dus waarschijnlijk net zo krasbestendig als de Samsung case. Misschien is de Samsung Rugged Gadget Case Black beter geschikt.
Edit
Deze heeft ook een standaard usb plug zodat er geen vuil of zand in kan komen,moet ik ook al niet meer aanschaffen
[ Voor 15% gewijzigd door Vincent91 op 30-09-2023 11:45 ]
Heeft er iemand ervaring met deze screenprotector voor de s23 ultra?
https://www.amazon.nl/gp/...smid=A39FMJSCUOU8UF&psc=1
Gehard glas voor de S23 Ultra is altijd moeilijk, dit vanwege het curved scherm.GiantHoax schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:19:
Heeft er iemand ervaring met deze screenprotector voor de s23 ultra?
Als je graag glas erop wilt, dan moet je toch met UV lijm bezig ..zoals Whitestone dome, of alternatieven
En dan nog... heb er nu een aantal gehad.
Whitestone dome, Spigen en Mowei.
Allemaal waren ze binnen 2/3 weken gescheurd.
Dacht misschien ligt het aan mijzelf, maar ook bij mij vrouw zijn ze snel gebarsten/gescheurd.
Het is gewoon een heel dun laagje simpel glas en gaat echt heel snel kapot.
Gelukkig wel iedere keer redelijk simpel met een beetje fohnen eraf kunnen krijgen.
Heb er nu een plastic Spigen Neoflex op zitten en die doet het prima voor nu
Dacht misschien ligt het aan mijzelf, maar ook bij mij vrouw zijn ze snel gebarsten/gescheurd.
Gelukkig wel iedere keer redelijk simpel met een beetje fohnen eraf kunnen krijgen.
ja idd, op curved telefoons gebruik ik altijd hyrogel screenprotectors...AndereKoekoek schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:56:
Glas heb ik opgegeven
Heb je nog een aanrader? of gewoon bij de mediamarkt oid laten doen.Aggressor schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:58:
[...]
ja idd, op curved telefoons gebruik ik altijd hyrogel screenprotectors...
Glas heb ik opgegeven
Dat kan je bij elke telefoonzaak tegenwoordig wel. Nadeel van dat gel spul is wel dat het heel snel gaat kreukelen om zo maar te zeggen. Ik wil daarom ook nooit een curved scherm meer, ziet er mooi uit maar enorm onpraktisch. Ben blij dat de S23 een mooi strak formaat is en er gewoon een tempered glass laag over heen kan.GiantHoax schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:29:
[...]
Heb je nog een aanrader? of gewoon bij de mediamarkt oid laten doen.
Ik heb 3 weken geleden een protector laten plaatsen bij mn provider en nog steeds niks van krassen en kreukels dus sommige zijn wel goedJuancho schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:44:
[...]
Dat kan je bij elke telefoonzaak tegenwoordig wel. Nadeel van dat gel spul is wel dat het heel snel gaat kreukelen om zo maar te zeggen. Ik wil daarom ook nooit een curved scherm meer, ziet er mooi uit maar enorm onpraktisch. Ben blij dat de S23 een mooi strak formaat is en er gewoon een tempered glass laag over heen kan.
Ik heb deze erop, de camera protector is niks..folie vind ik persoonlijk wel goed. En makkelijk aan te brengen.GiantHoax schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:29:
[...]
Heb je nog een aanrader? of gewoon bij de mediamarkt oid laten doen.
Als er bubbeltjes onder zitten, deze verdwijnen wel na een dag.
https://www.amazon.nl/amF...-Volledige/dp/B0BMX7BS43/
[ Voor 41% gewijzigd door Aggressor op 03-10-2023 17:17 ]
Ik bedoel dan ook op de iets langere termijnVincent91 schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 17:07:
[...]
Ik heb 3 weken geleden een protector laten plaatsen bij mn provider en nog steeds niks van krassen en kreukels dus sommige zijn wel goed
Maargoed, mijn mening/ervaring is er maar eentje he, voor hetzelfde geldt werkt het bij een ander top
[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 03-10-2023 18:07 ]
Hoe dan? hier sinds Maart een Whitestone (met de uv lamp) op mijn ultra, behalve wat krasjes op de screenprotector geen enkel probleem voor de rest.AndereKoekoek schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:56:
Die @GiantHoax aangeeft in de link, is toch met UV lijm als je de afbeeldingen mag geloven.Aggressor schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 15:52:
[...]
Gehard glas voor de S23 Ultra is altijd moeilijk, dit vanwege het curved scherm.
Als je graag glas erop wilt, dan moet je toch met UV lijm bezig ..zoals Whitestone dome, of alternatieven
@GiantHoax Ja die je linkt is met lijm.. dat is eventueel nog een optie. (persoonlijk hou ik niet van lijm op mijn telefoon, ik heb geen idee of het beschadigingen achter laat)dutchnltweaker schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:16:
[...]
Die @GiantHoax aangeeft in de link, is toch met UV lijm als je de afbeeldingen mag geloven.
Bij whitedome worden speciale stickers mee geleverd om alle kieren en openingen tijdens het proces te dichten.Aggressor schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 10:25:
[...]
@GiantHoax Ja die je linkt is met lijm.. dat is eventueel nog een optie. (persoonlijk hou ik niet van lijm op mijn telefoon, ik heb geen idee of het beschadigingen achter laat)
Foutje, kan helaas niet verwijder optie vinden.
[ Voor 87% gewijzigd door ipje op 04-10-2023 19:49 . Reden: Verkeerd gekeken naar datum ]
Vandaag mijn Buds2 Pro binnengekregen die als promotie bij de S23U zaten.
Ze klinken echt geweldig, alleen heb ik een vage issue die ik niet kan terug vinden op Google.
Zodra ik muziek afspeel en ik open Discord (gewoon openen, geen voice calls ofzo, echt puur alleen de app openen om berichten te lezen) dan gaat het geluid ineens heel zacht, 90% van de toonhoogtes gaat weg en ik zie hem de hele tijd switchen tussen de dopjes en 'this phone'. Iemand een idee hoe ik dat kan fixen?
Zodra ik Discord weg swipe is het direct opgelost. Als ik de optie om de Buds te gebruiken voor oproepen bij Bluetoothopties is het ook opgelost maar dat is geen wenselijke fix natuurlijk.
Ze klinken echt geweldig, alleen heb ik een vage issue die ik niet kan terug vinden op Google.
Zodra ik muziek afspeel en ik open Discord (gewoon openen, geen voice calls ofzo, echt puur alleen de app openen om berichten te lezen) dan gaat het geluid ineens heel zacht, 90% van de toonhoogtes gaat weg en ik zie hem de hele tijd switchen tussen de dopjes en 'this phone'. Iemand een idee hoe ik dat kan fixen?
Zodra ik Discord weg swipe is het direct opgelost. Als ik de optie om de Buds te gebruiken voor oproepen bij Bluetoothopties is het ook opgelost maar dat is geen wenselijke fix natuurlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 04-10-2023 21:21 ]
ja, ik heb/had het zelfde probleem, ook met mijn gewone buds2 (en nu ook met de pro 2) , maar ik kwam er toevallig achter vanavond, toen ik het probleem had en toen een setting wou openen waar ik de volgende melding kreeg "kan dit niet openen als je in een oproep zit", maar je raad het al ik zat dus niet in een oproep.Zorian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:04:
Vandaag mijn Buds2 Pro binnengekregen die als promotie bij de S23U zaten.
ik zag dus dat de optie "detectie voor in oor oproepen" aan stond. Ik heb deze optie uit gezet en het lijkt opgelost te zijn.
te vinden in de wearable app --> instellngen voor oortjes -- "detectie voor in oor oproepen"
Net geprobeerd maar helaas, ook met die setting uit blijft het probleem bestaan.Ruudox schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 21:50:
[...]
ja, ik heb/had het zelfde probleem, ook met mijn gewone buds2 (en nu ook met de pro 2) , maar ik kwam er toevallig achter vanavond, toen ik het probleem had en toen een setting wou openen waar ik de volgende melding kreeg "kan dit niet openen als je in een oproep zit", maar je raad het al ik zat dus niet in een oproep.
ik zag dus dat de optie "detectie voor in oor oproepen" aan stond. Ik heb deze optie uit gezet en het lijkt opgelost te zijn.
te vinden in de wearable app --> instellngen voor oortjes -- "detectie voor in oor oproepen"
Inderdaad zodra Discord open staat krijg ik ook de melding dat je het niet kan aanpassen tijdens een call.
Stom dit.
Even een vraagje. Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort of in het accessoires topic.
Bij de S23 Ultra heb ik de Buds2 Pro gekregen. Echter heb ik een goed setje Jabra's (Elite 65t of 75t).
Nu kan ik beide setjes gaan gebruiken, maar over het geluid van de Jabra's ben ik erg tevreden. Het enige is dat ik ze vaak in mijn werktas laat zitten en daardoor niet zo vaak gebruik als ik zou willen.
Zijn er Tweakers die ook al een goed setje draadloze oordoppen hadden en erg blij zijn met de Buds2 Pro?
Qua geluid of bepaalde unieke functionaliteiten van de buds icm Samsung telefoon/tablet.
Anders kan ik wellicht de nog in seal zittende buds verkopen via V&A/Marktplaats.
Bij de S23 Ultra heb ik de Buds2 Pro gekregen. Echter heb ik een goed setje Jabra's (Elite 65t of 75t).
Nu kan ik beide setjes gaan gebruiken, maar over het geluid van de Jabra's ben ik erg tevreden. Het enige is dat ik ze vaak in mijn werktas laat zitten en daardoor niet zo vaak gebruik als ik zou willen.
Zijn er Tweakers die ook al een goed setje draadloze oordoppen hadden en erg blij zijn met de Buds2 Pro?
Qua geluid of bepaalde unieke functionaliteiten van de buds icm Samsung telefoon/tablet.
Anders kan ik wellicht de nog in seal zittende buds verkopen via V&A/Marktplaats.
[ Voor 7% gewijzigd door Roodey op 04-10-2023 22:42 ]
Weet niet hoe goed ze klinken en de ANC is van die Jabra, maar ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit en de ANC mogelijkheid van de Buds 2 Pro.Roodey schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:42:
Even een vraagje. Ik weet niet zeker of het in dit topic hoort of in het accessoires topic.
@Ruudox heb het gevonden, is een probleem met de beta van Discord. Ben terug gegaan naar normaal en het is foetsie. Zie ook hier: https://www.reddit.com/r/..._app_lowers_my_headphone/
[ Voor 10% gewijzigd door Zorian op 04-10-2023 22:51 ]
Ik kreeg bij m'n vorige S21 een paar buds erbij. Terwijl ik de Jabra Elite 65T al gebruikte (wel puur voor hardlopen, sporten etc.). Ik kon niet wennen aan de buds qua vormgeving, bediening (jabra heeft nog fijne druk knoppen ipv touch van de buds) en pasvorm.ook kan de Jabra tegen regen, de buds volgens mij niet. Heb ze dus m'n vriendin cadeau gegeven. Ik blijf bij de Jabras maargoed, dat is heel persoonlijk begrijp ik. En misschien kwestie van gewenning.Roodey schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:42:
[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 04-10-2023 22:53 ]
Dankje ga ik dat ook aanpassen. Want die draai ik ook.Zorian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:50:
[...]
Weet niet hoe goed ze klinken en de ANC is van die Jabra, maar ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit en de ANC mogelijkheid van de Buds 2 Pro.
@Ruudox heb het gevonden, is een probleem met de beta van Discord. Ben terug gegaan naar normaal en het is foetsie. Zie ook hier: https://www.reddit.com/r/..._app_lowers_my_headphone/
ANC is fantastisch en geluid ook (van Jabra).Zorian schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 22:50:
[...]
Weet niet hoe goed ze klinken en de ANC is van die Jabra, maar ben zeer te spreken over de geluidskwaliteit en de ANC mogelijkheid van de Buds 2 Pro.