Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12:34
ipje schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 18:15:
[...]

Ben nieuwsgierig, hebben ze ook verteld hoe deze verwijderd kan worden bij beschadiging? Klinkt nogal drastisch...24 uur je telefoon niet gebruiken na aanbrengen screenprotector.
Ik laat het liever plaatsen dan zelf te doen

Het is bijzonder goed gedaan

Kan zijn dat die kerel van de shop zich vergist heeft want ik gebruik momenteel mn toestel en met mn screenprotector is alles ok , komt ook niet los enz ,over beschadiging of verwijdering heeft hij niks vermeld

Ik wil zo lang mogelijk erop houden om mn scherm in goede conditie te houden , vraag me af hoe krasbestendig gorilla victus is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-10 12:55
Vincent91 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:08:
In de Proximus shop een screenprotector laten plaatsen op mn s23u

Die gast zegt je mag uw gsm 24u niet gebruiken

Klopt dat ,dat er zo'n screenprotectors bestaan?

Voor de rest is het wel goed gedaan en alles werkt perfect
Das gewoon een screenprotector met vloeibare lijm er onder. Door hem 24u niet te gebruiken is er een hogere garantie dat het inmiddels helemaal uitgehard is en er geen belletjes onder komen als je bijv. je case om de telefoon doen of er af haalt en tegen het randje van de protector aanduwt.

Je krijgt hem er overigens hetzelfde af als een normale screenprotector. Als je eenmaal een nagel onder het hoekje hebt komt hij omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 21:32
Albert020 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:48:
[...]

Klopt, deze worden niet geel omdat het een hardcase is, in tegenstellen met de Liquid Crystal die word geel !
In hoeverre heb je "last" van die kickstand op de achterkant? Is de achterkant daarmee niet vlak op dat punt of hoe moet ik dat zien?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
XelaRetak schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 09:33:
[...]

Das gewoon een screenprotector met vloeibare lijm er onder. Door hem 24u niet te gebruiken is er een hogere garantie dat het inmiddels helemaal uitgehard is en er geen belletjes onder komen als je bijv. je case om de telefoon doen of er af haalt en tegen het randje van de protector aanduwt.

Je krijgt hem er overigens hetzelfde af als een normale screenprotector. Als je eenmaal een nagel onder het hoekje hebt komt hij omhoog.
Zal dezelfde methode zijn zoals bij MediaMarkt enz

Alleen hoop ik dat die lijm mn scherm niet beschadigt

Ben er zelf content van want het is een stevige screenprotector en mn vingerafdruk censor werkt bijzonder accuraat 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:47
Jassy schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:13:
[...]

In hoeverre heb je "last" van die kickstand op de achterkant? Is de achterkant daarmee niet vlak op dat punt of hoe moet ik dat zien?
Heb geen kickstand op mijn case, kan het je dus niet vertellen, verlicht iemand anders wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:12
Albert020 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:48:
[...]

Klopt, deze worden niet geel omdat het een hardcase is, in tegenstellen met de Liquid Crystal die word geel !
Er is ook een Liquid Crystal in de kleur Space Crystal.
Deze is grijs/zwart wat hopelijk niet geel wordt.

P.S.: weet niet of het mag, maar ik heb nog een Ringke Fusion case te koop voor de S23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 10:16
Ruudox schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 07:22:
Na een beetje verder googelen, toch voor heel wat anders gegaan. Namelijk de Mous case, kwaliteit moet heel goed zijn.
En een voordeel heb ik gelijk magsafe erbij en een houder voor de fiets.
Zit zelf ook naar een MagSafe case te kijken en twijfel een beetje tussen Mous en Pitaka. Voor welk model ben jij gegaan? Ben wel benieuwd naar je ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
MischaBoender schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:21:
[...]

Zit zelf ook naar een MagSafe case te kijken en twijfel een beetje tussen Mous en Pitaka. Voor welk model ben jij gegaan? Ben wel benieuwd naar je ervaring.
Oeh, die Pitaka case kende ik nog niet. Die is wel lekker dun en weegt bijna de helft (22g) van de Mous (35g)(en ik zie dat ik het "dikkerdje" van de klas heb met een whopping 56g - de Spigen Ultra Hybrid OneTap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Pitaka heeft trouwens ook een Duitse website. 10% kortingscode is:
PITAKADE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MischaBoender
Ik heb eventueel ook nog een link om 20% korting te claimen voor je eerste bestelling bij Mous (referral program). PM bij interesse.

[ Voor 25% gewijzigd door MischaBoender op 17-03-2023 15:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
MischaBoender schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:06:
Pitaka heeft trouwens ook een Duitse website. 10% kortingscode is:

[...]
Waar de prijzen wel 30% hoger zijn :+

WELCOME10 voor 10% korting op de internationale Pitaka site. Heb de 3 daar naar aanleiding van die post daar besteld voor 55eu.

Niet dat dat goedkoop is... Maar het formaat van de s23u is mijn grootste valkuil dus alles wat ik aan hoesje kan besparen.

[ Voor 3% gewijzigd door XelaRetak op 17-03-2023 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-10 23:26
MischaBoender schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 14:21:
[...]

Ik heb nu net een paar dagen de mous.
maar heb deze ook gekocht voor het ecosysteem icm intralock. (voor fiets, sport e.d) + de magsafe is heel handig.
Case zelf voelt heel solide knoppen zijn heel fijn. Heb ook het gevoel dat mijn telefoon veilig is in deze Case.
gebruik he wel zonder screen protector (doe ik niet aan)
en je kan er gewoon een pols koortje aan doen (altijd gemist na mijn lumia 1020)

Edit:
wel handig om het model er bij te zetten
https://eu.mous.co/produc...se?variant=40888409587805

[ Voor 52% gewijzigd door Ruudox op 18-03-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boschter
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-09-2024
Voor mensen met de whitestone protector op de S23 Ultra, hoe zijn jullie ervaringen op de lange termijn? Die van mij zat er in eerste instantie perfect op maar begint nu na een maandje in 1 hoek toch wat los te laten. De werking van de vingerafdruk scanner valt ook wat tegen, die doet het vaker niet dan wel (aanraakgevoeligheid staat aan, vinger 2x geregistreerd).

Benieuwd of anderen dit herkennen of dat het misschien toch aan mijn installatie ligt. Valt toch enigszins tegen voor zo'n dure protector.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 21:20
Boschter schreef op maandag 20 maart 2023 @ 12:27:
Voor mensen met de whitestone protector op de S23 Ultra, hoe zijn jullie ervaringen op de lange termijn? Die van mij zat er in eerste instantie perfect op maar begint nu na een maandje in 1 hoek toch wat los te laten. De werking van de vingerafdruk scanner valt ook wat tegen, die doet het vaker niet dan wel (aanraakgevoeligheid staat aan, vinger 2x geregistreerd).

Benieuwd of anderen dit herkennen of dat het misschien toch aan mijn installatie ligt. Valt toch enigszins tegen voor zo'n dure protector.
De mijne zit er nog perfect op. Ik heb hem een goede maand geleden erop geplakt. De vingerafdrukscanner hapert soms ook een beetje, maar 8 van de 10 keer gaat het goed. Ik heb hem 1 keer geregistreerd. Ik ga dit binnenkort opnieuw doen want had nog 1 registratie van de 4 over. Ik drukte na 3 keer hem per ongeluk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15
Ruudox schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 08:48:
[...]

Ik heb nu net een paar dagen de mous.
maar heb deze ook gekocht voor het ecosysteem icm intralock. (voor fiets, sport e.d) + de magsafe is heel handig.
Case zelf voelt heel solide knoppen zijn heel fijn. Heb ook het gevoel dat mijn telefoon veilig is in deze Case.
gebruik he wel zonder screen protector (doe ik niet aan)
en je kan er gewoon een pols koortje aan doen (altijd gemist na mijn lumia 1020)

Edit:
wel handig om het model er bij te zetten
https://eu.mous.co/produc...se?variant=40888409587805
Oh cool, je hebt m al, ondanks dat ie op preorder staat? Nice ! Ik wil dit ook graag voor op de fiets en auto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Boschter schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:59:
In ben gegaan voor een hoesje van spigen en heb er ook direct de folie screenprotector bij genomen zodat hij in iedergeval een beetje beschermd is. Mocht er iemand een goede glazen screenprotector testen dan hoor ik het graag!
Ik had van de kpn winkel een best dure glazen protector. Vingerafdruk scanner doet het matig, en maakt dat deel van scherm slecht leesbaar met polarisatie zonnebril. Laat ik hem net voor het eerst uit mijn hand glippen, zachte val via mijn schoen, hele protector eraf en barst erin. Wat een troep.

Ga nu denk ik voor zo'n protector met een lamp. Maar wel duur grapje zo na 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 14:36
Okasha schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:27:
[...]

Ik had van de kpn winkel een best dure glazen protector. Vingerafdruk scanner doet het matig, en maakt dat deel van scherm slecht leesbaar met polarisatie zonnebril. Laat ik hem net voor het eerst uit mijn hand glippen, zachte val via mijn schoen, hele protector eraf en barst erin. Wat een troep.

Ga nu denk ik voor zo'n protector met een lamp. Maar wel duur grapje zo na 3 weken
Garantie kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
[...]

Eerder gevraagd, maar wat is de meer waarde om een dure screen protector te gebruiken t.o.v. een goedkope?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
ChiMan schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 09:52:
[...]

Eerder gevraagd, maar wat is de meer waarde om een dure screen protector te gebruiken t.o.v. een goedkope?
Glas = duurder en kwetsbaarder, maar blijft scherm beter functioneren dan met plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]
Zo'n protector met een lamp is ellende heb ik wel ondervonden met mijn Samsung S9 Plus. Dat spul is er niet gemakkelijk weer af te krijgen mocht het nodig zijn en echt mooi vind ik het ook niet. Ik gebruik mijn telefoon dan ook altijd zonder screenprotector en nu na 4 jaar heb ik voor het eerst een krasje ontdekt. Voorzichtig zijn is eigenlijk het beste advies. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Okasha schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:25:
[...]

Glas = duurder en kwetsbaarder, maar blijft scherm beter functioneren dan met plastic.
Ik bedoelde goedkoop vs. duur glas.

Heb voor mijn S23 iVoler (3 stuks + camera protector voor 8 euro). Gebruik het nu iets meer dan 3 weken naar tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
ChiMan schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:13:
[...]

Ik bedoelde goedkoop vs. duur glas.

Heb voor mijn S23 iVoler (3 stuks + camera protector voor 8 euro). Gebruik het nu iets meer dan 3 weken naar tevredenheid.
Die camera protector zijn precies hetzelfde die je op aliexpress kan kopen voor rond de euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Hoi

Ik twijfel tussen deze 2 hoesjes

https://www.bol.com/be/nl...3-ultra/9300000137131043/

https://www.bol.com/be/nl...CEpAKQ_0_1.4.ProductImage

Ik heb momenteel de bouletta maar ben aan het twijfelen om te switchen

Zyn er hier deze hebben en wat Zyn de ervaringen?

De bouletta is wel een pak duurder bij webshop van bouletta zelf maar bij bol.com bieden ze deze goedkoper aan en ze hebben beiden rfid bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMindz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-09 15:49
Net mijn spigen ultra hybrid onetap ring binnen nu wil ik deze natuurlijk meteen om mijn S23 Ultra doen, duwt deze jammer genoeg mijn screenprotecter los. Iemand die soms een screenprotector weet die wel compatibel is met deze case?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XelaRetak
DarkMindz schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 18:52:
Net mijn spigen ultra hybrid onetap ring binnen nu wil ik deze natuurlijk meteen om mijn S23 Ultra doen, duwt deze jammer genoeg mijn screenprotecter los. Iemand die soms een screenprotector weet die wel compatibel is met deze case?
Ik heb die case ook en heb een Mowei glass screen protector van Amazon.

Krijg om een of andere reden de link niet gedeeld maar de naam op Amazon.nl is

"[3+2] MOWEI for Galaxy S23 Ultra Screen Protector [Support Fingerprint Unlocking] 3x Curved Tempered Glass & 2x Camera Lens Protector for Samsung S23 Ultra 5G [Impact & Scratch Protection]"

Tip: laat de lijm eerst 24u uitharden voor je de case er om doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilippeJoris
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-10 09:14
Hallo.

Ik heb een magnetische gsm houder / Qi lader in de auto. Die werkt samen met een dunne, metalen ring gekleefd op de achterzijde van de telefoon (S20) .

Nu heb ik een S23 ULTRA. Op die achterzijde kleeft echter niets. Heeft iemand daar ervaring mee, en nog liever, een oplossing voor?

Dank U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
PhilippeJoris schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:21:
Hallo.

Ik heb een magnetische gsm houder / Qi lader in de auto. Die werkt samen met een dunne, metalen ring gekleefd op de achterzijde van de telefoon (S20) .

Nu heb ik een S23 ULTRA. Op die achterzijde kleeft echter niets. Heeft iemand daar ervaring mee, en nog liever, een oplossing voor?

Dank U.
MagSafe case.

Bijv de Spigen OneTap, Pitaka MagEZ, MOUS case, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-10 19:26
Boschter schreef op maandag 20 maart 2023 @ 12:27:

Ik had de Whitestone protector er ook op zitten, na 2 weken deze verwijderd omdat ik gek werd dat de vingerafdrukscanner (aanraakgevoeligheid en ook enkele keer ingelezen) het zelden deed. Nu heb ik de originele van Samsung erop zitten (geef alleen protectie tegen krasjes) en hiermee werkt de vingerafdruk scanner perfect.
Geen idee of de vingerafdruk scanner van bv de Nothing Phone 1 dezelfde techniek gebruikt, maar hier zit een glazen screenprotector op en de inscreen scanner werkt altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik heb na het sneuvelen van mijn dure tempered glass screenprotector (25 euro voor 1 stuk) er nu een Spigen Neoflex film opgedaan. Die breng je aan met veel water, beetje gek proces, maar werkt op zich best makkelijk, heb 1 heel klein stofje dat ik laat zitten. Denk wel dat deze echt veel minder bescherming geeft, maar genoeg tegen het zand waar ik veel mee te maken heb!

Positieve is vooral dat de vingerafdruk echt super goed werkt, velen malen beter dan bij de tempered glass. daarnaast voelt hij fijn bij gebruik. Kosten met 18 euro per 2 stuks ook beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 08:45
Ook ik heb de whitedome tempered glass op mijn S23 Ultra. Het aanbrengen ging goed en was het probleem niet, maar ook ik ben niet tevreden over de werking van de fingerprint sensor. In veel gevallen doet ie het wel, maar voor mijn gevoel wat traag en soms ook pas na 2 of 3 pogingen. Echter zijn er ook gevallen waarbij het de fingerprint sensor totaal niet werkt, ook niet na 5 pogingen waarbij ik alsnog de pin code moet gebruiken. Vaak gebeurt dit na het handen wassen maar soms ook gewoon random. Na mijn vakantie ga ik het er ook af hebben en zie ik wel wat ik dan ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:52
Heb nu een week deze screen protector in gebruik en ben heel tevreden, blijft mooi rond het afgeronde deel van het scherm zitten en ook mijn spigen cover duwt hem niet weg.

€ 1,53 50%OFF | 4Pcs Full Cover Screen Protector For Samsung Galaxy S21 Plus S22 S23 Ultra FE S20 S10 Screen Protector Hydrogel For Note 20 9 10
https://a.aliexpress.com/_mLvh8Rk

Voor dit geld absoluut het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
BlackShadow schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:44:
Heb nu een week deze screen protector in gebruik en ben heel tevreden, blijft mooi rond het afgeronde deel van het scherm zitten en ook mijn spigen cover duwt hem niet weg.

€ 1,53 50%OFF | 4Pcs Full Cover Screen Protector For Samsung Galaxy S21 Plus S22 S23 Ultra FE S20 S10 Screen Protector Hydrogel For Note 20 9 10

Lekker goedkoop ook!

Doet de vingerafdrukscanner het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
XelaRetak schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:32:
[...]

Lekker goedkoop ook!

Doet de vingerafdrukscanner het goed?
Ja, geen enkel probleem. Zelfs zonder ze opnieuw aan te leren ging het goed, maar dat heb ik voor de zekerheid gedaan. Er blijven wat bubbels over na het aanbrengen, maar die verdwijnen na 24-48u.
Sindsdien zit hij goed vast, zelfs met een cover die tot aan en over de randen van de cover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:47
BlackShadow schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:44:

Ik wacht even hoe goed hij bij jou nog zit over een maand, misschien dat ik 'm dan ook koop als ie dan aan de randen nog goed zit. Het is bij Aliexpress vaak hit&miss wat screen protectors betreft.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 14:44
Zensu schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:03:
[...]

Welke heb je uiteindelijk gehouden? Cryo ziet ook wel leuk uit, alleen wel wat duurder.
Wil het liefst een briefje van 50 (noodmoney) en een rijbewijs tussen mobiel en hoesje stoppen.
Cryo op amazon is vrij betaalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
ik heb momenteel een bouletta hoesje maar als ik de backcover plaats op mn hoes ,krijg ik steeds de melding dat de spen niet werkt

ik heb contact gehad en ze bevestigen ook dat dit normaal is vanwege de magneet :

Due to the magnetic field created by the magnets, the spen does not work

ze bieden me discount aan maar zou ga dit niet meer bestellen omdat ik constant melding krijg dat de spen niet herkend word wat vrij irritant is

ik ben nu naar dbramante1928 geswitched en daar heb ik geen enkel probleem mee ,de spen werkt ook als de backcover in de hoes zit ,vraag me toch af hoe dit mogelijk is ?

is dit afhankelijk van het materiaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Vincent91 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:58:
ik heb momenteel een bouletta hoesje maar als ik de backcover plaats op mn hoes ,krijg ik steeds de melding dat de spen niet werkt

ik heb contact gehad en ze bevestigen ook dat dit normaal is vanwege de magneet :

Due to the magnetic field created by the magnets, the spen does not work

ze bieden me discount aan maar zou ga dit niet meer bestellen omdat ik constant melding krijg dat de spen niet herkend word wat vrij irritant is

ik ben nu naar dbramante1928 geswitched en daar heb ik geen enkel probleem mee ,de spen werkt ook als de backcover in de hoes zit ,vraag me toch af hoe dit mogelijk is ?

is dit afhankelijk van het materiaal ?
Goeie vraag. Met de magneet van mijn Spigen OneTap en Pitaka MagEZ nul problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
Screenprotector laten plaatsen bij de MM op mn s23 ultra om 12:45, maar hij laat nu al aan de rechterkant los. Ik neem aan dat dit niet nog glad trekt, ofwel?

(Op aanraden van MM geen hoesje om mn mobiel zitten voor minimaal een uur maar alsnog laat die los?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
mxmemx schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 13:31:
Screenprotector laten plaatsen bij de MM op mn s23 ultra om 12:45, maar hij laat nu al aan de rechterkant los. Ik neem aan dat dit niet nog glad trekt, ofwel?

(Op aanraden van MM geen hoesje om mn mobiel zitten voor minimaal een uur maar alsnog laat die los?)
Terug gaan, wordt niet meer beter. Moet gelijk goed zitten, is het er een van MM zelf? (clearplex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
dutchnltweaker schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:28:
[...]

Terug gaan, wordt niet meer beter. Moet gelijk goed zitten, is het er een van MM zelf? (clearplex)
Yes bij die servicebar van ze laten plaatsen, werd vgm op maat gesneden en daarna geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
dutchnltweaker schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 14:28:
[...]

Zojuist teruggegaan, 15 min later laat die weer los....
Ik denk dat ik maar een refund ga vragen🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredje2.0
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01:32
hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ivm de sillicone case van samsung zelf. Bij mijn s22 was dit hoesje heel zwak rond de oplaadpoort. Het 'lipje' was veel te flexibel en mocht wat stroever naar mijn mening. Is dit beter bij de s23 of zijn de sillicone cases nog steeds wat te zwak onderaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Okasha schreef op zondag 26 maart 2023 @ 13:19:
Ik heb na het sneuvelen van mijn dure tempered glass screenprotector (25 euro voor 1 stuk) er nu een Spigen Neoflex film opgedaan. Die breng je aan met veel water, beetje gek proces, maar werkt op zich best makkelijk, heb 1 heel klein stofje dat ik laat zitten. Denk wel dat deze echt veel minder bescherming geeft, maar genoeg tegen het zand waar ik veel mee te maken heb!

Positieve is vooral dat de vingerafdruk echt super goed werkt, velen malen beter dan bij de tempered glass. daarnaast voelt hij fijn bij gebruik. Kosten met 18 euro per 2 stuks ook beperkt.
Ik kom hier op terug. Prima screenprotector en vingerafdrukscanner doet het perfect. Echter, het materiaal is erg zacht, zelfs zo zacht dat ik allemaal strepen zie van waar mijn 8-jarige kind met de s-pen heeft zitten tekenen. Binnen zie je dit niet echt goed, maar in de zon wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
BlackShadow schreef op zondag 26 maart 2023 @ 19:45:
[...]

Ja, geen enkel probleem. Zelfs zonder ze opnieuw aan te leren ging het goed, maar dat heb ik voor de zekerheid gedaan. Er blijven wat bubbels over na het aanbrengen, maar die verdwijnen na 24-48u.
Sindsdien zit hij goed vast, zelfs met een cover die tot aan en over de randen van de cover gaat.
Nog altijd schik van?

Ik heb nu net mijn 3e mediamarkt screenprotector laten plaatsen op mn s23 ultra maar wederom laat die los bij de randjes.
Mijn spigen cryo raakt hem rondom niet aan maar die bolling is funest lijkt het voor de mediamarkt fastskin.

Wellicht dat ik voor 25 euro aan de door jou gebruikte protectors ga halen, dan heb ik +- 200 screenprotectors, als ik er 1 per dag nodig heb kan ik in ieder geval 200 dagen vooruit xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
mxmemx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:04:
[...]

Nog altijd schik van?

Ik heb nu net mijn 3e mediamarkt screenprotector laten plaatsen op mn s23 ultra maar wederom laat die los bij de randjes.
Mijn spigen cryo raakt hem rondom niet aan maar die bolling is funest lijkt het voor de mediamarkt fastskin.

Wellicht dat ik voor 25 euro aan de door jou gebruikte protectors ga halen, dan heb ik +- 200 screenprotectors, als ik er 1 per dag nodig heb kan ik in ieder geval 200 dagen vooruit xD
Misschien Spigen Neo Flex? Gebruikte deze voor mijn S10 die ook een bolling scherm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
ChiMan schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:33:
[...]

Misschien Spigen Neo Flex? Gebruikte deze voor mijn S10 die ook een bolling scherm heeft.
Oh thanks, ga ik bekijken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackShadow
mxmemx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:04:
[...]

Nog altijd schik van?

Nog altijd zeer tevreden, ik heb hem iets te hoog geplaatst en daar merk ik dat hij iets fragieler is, maar hij zit nog steeds goed. Voor die prijs zou ik het zeker proberen, er zitten er 4 in, goed verpakt in een piepschuim doosje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
mxmemx schreef op maandag 3 april 2023 @ 13:46:
[...]

Oh thanks, ga ik bekijken!
Ik vind deze dus wat te zacht. Hij is wel lekker gevoelig en werkt perfect met de vingerafdrukscanner. Maar de smileys die mijn kind met de s pen heeft getekend kan ik zien 😂

Ik las in een artikel van Samsung dat onder de bovenste camera in de onder ring een microfoon zit. Ze raden hoesjes af die strak om de camera s zitten. Zo eentje heb ik, maar heb niet het idee dat ik er hinder van heb. Wel goed om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Okasha schreef op dinsdag 4 april 2023 @ 07:11:
[...]

Ik vind deze dus wat te zacht. Hij is wel lekker gevoelig en werkt perfect met de vingerafdrukscanner. Maar de smileys die mijn kind met de s pen heeft getekend kan ik zien 😂

Ik las in een artikel van Samsung dat onder de bovenste camera in de onder ring een microfoon zit. Ze raden hoesjes af die strak om de camera s zitten. Zo eentje heb ik, maar heb niet het idee dat ik er hinder van heb. Wel goed om rekening mee te houden.
Hier een artikel omtrent microfoon en camera lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:47
Ik vind mijn officiële Samsung Leather case anders ook strak om de camera's zitten. Ik zie in elk geval geen microfoon zitten als het hoesje om de S23 Ultra zit. Maar ik zie ook geen gaatje zoals op het plaatje, ook als het hoesje er niet omheen zit :+

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Ik heb van die camera protectors erop zitten (wat Samsung dus afraadt) die rondom de hele lens (en dus microfoon) zitten, maar totaal geen probleem met geluidskwaliteit bij bellen/video opnames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
VPIPPFR schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:39:
Ik heb van die camera protectors erop zitten (wat Samsung dus afraadt) die rondom de hele lens (en dus microfoon) zitten, maar totaal geen probleem met geluidskwaliteit bij bellen/video opnames.
Waar raad Samsung dat af dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
dutchnltweaker schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 07:58:
[...]

Waar raad Samsung dat af dan?
Als jullie tot 85% laden komen jullie dan gemakkelijk de dag door of moeten jullie tot 100% gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-10 14:54

Nohead

PSN ID: Nohead

Vincent91 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:13:
[...]

Als jullie tot 85% laden komen jullie dan gemakkelijk de dag door of moeten jullie tot 100% gaan?
Ik kom van een S20 af, wat een drama is met accuduur.. S23 is een verademing, lijkt er op dat ik bijna 2 dagen er mee kan doen. s'avonds hangt het niet eens aan een lader. Ben zelf ook aan het testen of ik nu zonder problemen door kom met 85% charge.

[ Voor 9% gewijzigd door Nohead op 07-04-2023 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:27
Vincent91 schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 08:13:
[...]

De dag kom ik makkelijk door, zelfs met voor mij intensief gebruik. Als ik erg rustig aan doe (primair - geen games) haal ik soms zelfs 2 volle dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Dus beter niet gebruiken dan? Heb hiervoor altijd screenprotectors gebruikt voor mij camera lenzen. Mijn hoes zit er om heen waardoor de protectors niet bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
dutchnltweaker schreef op vrijdag 7 april 2023 @ 12:13:
[...]

Dus beter niet gebruiken dan? Heb hiervoor altijd screenprotectors gebruikt voor mij camera lenzen. Mijn hoes zit er om heen waardoor de protectors niet bewegen.
Tja, naar eigen inzicht zou ik zeggen.

Ik heb er zelf camera protectors op zitten en daar weer een strak hoesje omheen, er zit geen halve millimeter ruimte meer tussen ergens. Ervaar geen problemen met het geluid of autofocus (tot nu toe) dus ik laat het mooi zitten.

Als er bij het ooit verwijderen van zo'n protector een krasje op de camera ring komt dan is dat zo, daar lig ik niet wakker van... Ik zie/merk het probleem niet zo, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkMindz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-09 15:49
Ik heb een spigen hybrid onetap case voor mijn S23 Ultra. Nu ben ik opzoek naar een goede car mount die hier mee overweg kan en ook de S23 Ultra kan opladen.
Heeft er iemand soms aanbevelingen voor een car mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-09 19:40
Heb de officiële leren case voor de telefoon. Is misschien wel de meest strakke om de telefoon die ik ook gehad heb. Wilde hem er even afhalen. En kreeg hem bijna niet meer eraf haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
DarkMindz schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 19:10:
Ik heb een spigen hybrid onetap case voor mijn S23 Ultra. Nu ben ik opzoek naar een goede car mount die hier mee overweg kan en ook de S23 Ultra kan opladen.
Heeft er iemand soms aanbevelingen voor een car mount?
Dat is helemaal afhankelijk van je auto. In mijn auto (Merc CLA) heb ik gewoon een Essager magsafe ladertje met dubbelzijdig tape tussen de ventilatiegaten gedubbelzijdig-taped. Ziet er super strak uit en houdt de telefoon prima vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 16:14
Zat ook naar Pitaka te kijken. Maar kwam toen dit tegen. Zou Pitaka deze gewoon in bulk kopen en rebranden?

Scheelt de helft.

€ 36,27 10%OFF | Voor Magsafe Magnetische Draadloos Opladen Case Voor Samsung Galaxy S23 Ultra Carbon Stof Vezel Aramide Dunne Licht Cover
https://a.aliexpress.com/_EG0gMuF

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Pukson schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 10:40:
Zat ook naar Pitaka te kijken. Maar kwam toen dit tegen. Zou Pitaka deze gewoon in bulk kopen en rebranden?

Scheelt de helft.

€ 36,27 10%OFF | Voor Magsafe Magnetische Draadloos Opladen Case Voor Samsung Galaxy S23 Ultra Carbon Stof Vezel Aramide Dunne Licht Cover
https://a.aliexpress.com/_EG0gMuF
Die zag ik idd ook maar daar zit een gek ding om de cameras heen die de de pikata zelf niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigatech540
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 09:52

gigatech540

3x Victron 30KW Unifi 10G MMLC

Heb 2 hoesjes, voor werk gebruik ik de OtterBox strada leather. Deze geeft extra bescherming voor het scherm.

Ik heb ook een Whitestone dome glass screen protector erop. Deze zit perfect en werkt perfect samen met de fingerprint reader.

Als 2e case gebruik ik de DBrand grip case. Erg mooie case met nette afwerking en zoals in de naam, geeft extra grip. Als je deze case nog uit je handen laat vallen 🤗

Warzone Damascus cover erop. De zwarte krijg je er bij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/izLHyZgbjGJvmCOqZvn-o6xshzE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/amIggLXXncvvmQmfT6yxPUL5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxCj6zMv1srISM1uhzUQa92raqg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PnyiAvlj2uhvqWLhQyVpvRIt.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VxQqQOGQRyH-fjbq2eaZM1XJH1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kDFIlfonwKIbcEEYtThmNdXw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/riHvgjjGGt0qPmyv_MzdOCJNspk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOsrHC4EGycPidcZ16y5bFoc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EMBAKxX0Ic_vzoxtdE750BKt8Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SUcDSBgjX5u13NiCCqX5DF7t.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hnrrGNPz_SSfnpJfZVa7TGsImTE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kAy3M77mCxxsD06xlkO66wsU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gigatech540 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:02:
Heb 2 hoesjes, voor werk gebruik ik de OtterBox strada leather. Deze geeft extra bescherming voor het scherm.

Als 2e case gebruik ik de DBrand grip case. Erg mooie case met nette afwerking en zoals in de naam, geeft extra grip. Als je deze case nog uit je handen laat vallen
Ik ben wel nieuwsgierig naar het waarom dat je de 2 verschillende type covers naast elkaar gebruikt. Wat is het verschil in "use case" om een bookcover voor je werk te hebben naast een gewone backcover daarbuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gigatech540

gigatech540

swhnld schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 12:00:
[...]

Ik ben wel nieuwsgierig naar het waarom dat je de 2 verschillende type covers naast elkaar gebruikt. Wat is het verschil in "use case" om een bookcover voor je werk te hebben naast een gewone backcover daarbuiten?
Op mijn werk is het risico op schade dusdanig groot dat extra bescherming wenselijk is. Door schade en schande wijs geworden zeg maar in de loop der jaren.

Vandaar dus 2 type covers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gigatech540 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:44:
[...]

Op mijn werk is het risico op schade dusdanig groot dat extra bescherming wenselijk is. Door schade en schande wijs geworden zeg maar in de loop der jaren.

Vandaar dus 2 type covers.
Is de bookcover veel lomper eromheen dan de dbrand? Ik zag dat die 3x mil-spec waarde bescherming bied, dus stevig is die zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gigatech540

gigatech540

swhnld schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:20:
[...]

Is de bookcover veel lomper eromheen dan de dbrand? Ik zag dat die 3x mil-spec waarde bescherming bied, dus stevig is die zeker.
Die is idd behoorlijk groter dan de DBrand die ik bestempel als een slim case ten opzichte van de OtterBox strada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Laatst online: 23-09 19:40
Bestaan er meer hoesjes zoals deze?
Kan ze bijna niet vinden. Ben het er beetje zat om mijn telefoon mee te nemen en ook steeds mijn pasjes. Zou graag alles in een willen. En wallet case vind ik niet mooi.

https://www.gsmpunt.nl/ho...J85k5m5Ml9wgaAiOFEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-05 11:03
lHybridl schreef op donderdag 20 april 2023 @ 18:02:
Bestaan er meer hoesjes zoals deze?
Kan ze bijna niet vinden. Ben het er beetje zat om mijn telefoon mee te nemen en ook steeds mijn pasjes. Zou graag alles in een willen. En wallet case vind ik niet mooi.

https://www.gsmpunt.nl/ho...J85k5m5Ml9wgaAiOFEALw_wcB
Ja, zie bol.com
https://www.bol.com/nl/nl...errer=socialshare_pdp_www

[ Voor 8% gewijzigd door Yasintha op 23-04-2023 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
Ik ben op zoek naar een 2-in-1 kabel, van USB-A naar zowel Apple Lightning als USB C, voor snel opladen en Android Auto/Apple CarPlay.

Dit zodat mijn vrouw en ik niet de hele tijd het kabeltje hoeven te verwisselen, afhankelijk van wie er op dat moment in de gezamenlijke auto rijdt.

Ik dacht dat dit makkelijk te vinden zou zijn, maar ben na flink wat Google nog niet veel verder. Ook al een bestelling retour moeten doen, de meeste kabels zijn alleen charging, geen data (nodig voor AA/ACP).

Iemand toevallig een tip?

[ Voor 14% gewijzigd door VPIPPFR op 30-04-2023 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VPIPPFR schreef op zondag 30 april 2023 @ 02:19:
Ik ben op zoek naar een 2-in-1 kabel, van USB-A naar zowel Apple Lightning als USB C, voor snel opladen en Android Auto/Apple CarPlay.

Dit zodat mijn vrouw en ik in de auto allebei onze telefoon aan kunnen sluiten zonder te hoeven rommelen met kabels.

Ik dacht dat dit makkelijk te vinden zou zijn, maar ben na flink wat Google werk nog niet veel verder. Ook al een bestelling retour moeten doen, de meeste kabels zijn alleen charging, geen data (nodig voor AA/ACP).

Iemand toevallig een tip?
Volgens mij zijn het altijd 2 in 1 waar je er maar 1 tegelijk kan gebruiken. Dit ivm de pinnetjes en onderliggende kabel.

Je zou als oplossing een usb-a sigarettenaansteker lader kunnen doen voor de telefoon die niet in gebruik is, en dan 2 kabels hebben, 1 op de usb poort van de auto, de andere op de usb-a van de sigaretten aansteker. En dan omwisselen wie het nodig heeft.
Je kunt zelfs met een kabel binder een deel combineren om een 1 kabel effect te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
swhnld schreef op zondag 30 april 2023 @ 07:47:
[...]

Volgens mij zijn het altijd 2 in 1 waar je er maar 1 tegelijk kan gebruiken. Dit ivm de pinnetjes en onderliggende kabel.
Dat is ook helemaal prima, er hoeft maar één telefoon tegelijk gebruikt te worden.

Wellicht heb ik het wat onduidelijk verwoord, maar het gaat erom dat we niet het kabeltje hoeven te wisselen als de ander in de gezamenlijke auto rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 18:36
[quote]swhnld schreef op zondag 30 april 2023 @ 07:47:
[...]

Je zou als oplossing een usb-a sigarettenaansteker lader kunnen doen voor de telefoon die niet in gebruik is, en dan 2 kabels hebben, 1 op de usb poort van de auto, de andere op de usb-a van de sigaretten aansteker. En dan omwisselen wie het nodig heeft.
Je kunt zelfs met een kabel binder een deel combineren om een 1 kabel effect te krijgen.
[/quotewrong qoute

[ Voor 50% gewijzigd door danda op 30-04-2023 11:52 . Reden: Verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
VPIPPFR schreef op zondag 30 april 2023 @ 08:57:
[...]

Dat is ook helemaal prima, er hoeft maar één telefoon tegelijk gebruikt te worden.

Wellicht heb ik het wat onduidelijk verwoord, maar het gaat erom dat we niet het kabeltje hoeven te wisselen als de ander in de gezamenlijke auto rijdt.
Check Pitaka(mooi kwalitatief spul wel relatief prijzig)... Draadloze MagSafe autoladerhouder aansluiten op je sigarettenaansluiting, ik heb evt. nog een hoesje te koop (de Overture versie voor de s23 ultra in de v/a sectie die je er magnetisch op klikt en die autolader kan ook de iPhone van je vrouw draadloos opladen (via MagSafe) en je hebt dan dus geen gedoe met kabels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o6AYB5qK00Ci9pbtZgVjxUInYnw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wjlwsleog1utVXYttVkwQ0M5.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Nillkin heeft ook een cheapere maar iets dikkere hoes met MagSafe die bij mij in mn cheaper amazon MagSafe houder+lader echt prima werkt.

Alternatief (en sneller laden en beter voor je accu) is een multi uitgang usb sigaretten ding. Ik heb van anker een 4 ports maar er zijn ook 2 ports uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik denk dat hij/zij op zoek is naar een kabel om de data verbinding met de wagen te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
Yohsoog schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:38:
Ik denk dat hij/zij op zoek is naar een kabel om de data verbinding met de wagen te kunnen maken.
Ah, right, daar had ik niet over nagedacht. Dat is denk ik met de MagSafe variant ook niet haalbaar. Ik heb zelf geen android car dus das voor mij niet iets waar ik rekening mee hoef te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Werkt toch gewoon via bluetooth ? 10 jaar oude bak, zodra ik instap maakt ie automatisch connectie Android car

[ Voor 57% gewijzigd door danda op 30-04-2023 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VPIPPFR
Yohsoog schreef op zondag 30 april 2023 @ 14:38:
Dat is het inderdaad. Laders zijn er in overvloed, alleen met data voor zowel Android als Apple blijkbaar niet.
danda schreef op zondag 30 april 2023 @ 15:22:
Werkt toch gewoon via bluetooth ? 10 jaar oude bak, zodra ik instap maakt ie automatisch connectie Android car
Hmm dit zal ik nog eens proberen. Heb een C3 AirCross, tot zover heb ik AA alleen nog via USB werkend gekregen. Dacht dat bluetooth in deze auto niet mogelijk was.

-edit: Helaas, werkt alleen via USB in deze auto-

[ Voor 3% gewijzigd door VPIPPFR op 02-05-2023 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtortion
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 16:15
Heeft iemand een aanrader voor een screenprotector die je scherm wel helemaal bedekt?

Die van mij mist telkens stukjes van onder of de zijkanten wat niet fijn is. (voor de S23 Ultra)

[ Voor 5% gewijzigd door Xtortion op 02-05-2023 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Xtortion schreef op dinsdag 2 mei 2023 @ 12:22:
Heeft iemand een aanrader voor een screenprotector die je scherm wel helemaal bedekt?

Die van mij mist telkens stukjes van onder of de zijkanten wat niet fijn is. (voor de S23 Ultra)
Moet die “case-friendly” zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtortion
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-02 16:15
Thombias schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 18:47:
[...]

Moet die “case-friendly” zijn?
Nja ik heb er wel een case omheen, maar geen strakke.

De laatste gorilla glass krast zo erg dat ik het scherm wel zeker een prioriteit vindt. Maar ik heb echt moeite om een redelijke screen protector te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Xtortion schreef op woensdag 3 mei 2023 @ 20:24:
[...]

Nja ik heb er wel een case omheen, maar geen strakke.

De laatste gorilla glass krast zo erg dat ik het scherm wel zeker een prioriteit vindt. Maar ik heb echt moeite om een redelijke screen protector te vinden.
Ik gebruik al sinds de Note 9 de screen protectors van Ringke Dual Wing. Deze hebben geen cut out bij de selfie-camera en het lijkt net of je geen screenprotector hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike80
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 25-02 21:28
Hoi, ik ben op zoek naar een kwalitatief goed en stevig backcover voor outdoor activiteiten. Iemand een goed advies? Ik zat zelf te denken aan:

https://www.hoesjesdirect...-samsung-earth-zwart.html

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vapormax
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10:37
Mike80 schreef op dinsdag 9 mei 2023 @ 18:21:
Hoi, ik ben op zoek naar een kwalitatief goed en stevig backcover voor outdoor activiteiten. Iemand een goed advies? Ik zat zelf te denken aan:

https://www.hoesjesdirect...-samsung-earth-zwart.html

Alvast bedankt!
https://www.samsung.com/n...ase-black-ef-rs916cbegww/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:55
Wellicht niet helemaal het juist topic want niet specifiek voor dit toestel, maar dacht voor mijn S23 wat geld te besparen door dezelfde originele 25W lader bij Amazon Marketplace te bestellen voor iets minder dan de helft van de adviesprijs: uitvoering: Samsung 25W Fast Charger USB-C (zonder kabel) Wit (Galaxy S10 5G,...

Spijt van, ondanks de gemiddeld positieve reviews bij Amazon mogelijk een niet origineel product ontvangen:
- Kwam niet in de originele doos maar een plastic zakje, weliswaar wel met Samsung sticker
- Icoontjes op de achterkant wijken minimaal af t.o.v. een foto van hoe het moet zijn
- Bij het heen en weer schudden rammelt het ding een beetje
- De meegeleverde USB-C kabel zat enorm strak ook vergeleken met de USB-C kabel die bij mijn net geen week oude toestel zat (dus van nieuwigheid vs gebruikt geen sprake).

Ik kan het niet 100% uitsluiten en functioneel doet hij het ook zoals verwacht (ook snel-laden ging prima, van 20 naar 80% in 40min) zonder echt warm te worden, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Of het is een hele goede en nauwkeurige namaak, of een bulk/B2B product van Samsung zelf en ik ben ik wellicht iets te achterdochtig nu. Inmiddels toch maar dezelfde lader in de Samsung shop zelf besteld tegen de adviesprijs, al is het voor mijn gemoedsrust

[ Voor 4% gewijzigd door !mark op 11-05-2023 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
!mark schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 01:42:
Wellicht niet helemaal het juist topic want niet specifiek voor dit toestel, maar dacht voor mijn S23 wat geld te besparen door dezelfde originele 25W lader bij Amazon Marketplace te bestellen voor iets minder dan de helft van de adviesprijs: uitvoering: Samsung 25W Fast Charger USB-C (zonder kabel) Wit (Galaxy S10 5G,...

Spijt van, ondanks de gemiddeld positieve reviews bij Amazon mogelijk een niet origineel product ontvangen:
- Kwam niet in de originele doos maar een plastic zakje, weliswaar wel met Samsung sticker
- Icoontjes op de achterkant wijken minimaal af t.o.v. een foto van hoe het moet zijn
- Bij het heen en weer schudden rammelt het ding een beetje
- De meegeleverde USB-C kabel zat enorm strak ook vergeleken met de USB-C kabel die bij mijn net geen week oude toestel zat (dus van nieuwigheid vs gebruikt geen sprake).

Ik kan het niet 100% uitsluiten en functioneel doet hij het ook zoals verwacht (ook snel-laden ging prima, van 20 naar 80% in 40min) zonder echt warm te worden, maar ik vertrouw het toch niet helemaal. Of het is een hele goede en nauwkeurige namaak, of een bulk/B2B product van Samsung zelf en ik ben ik wellicht iets te achterdochtig nu. Inmiddels toch maar dezelfde lader in de Samsung shop zelf besteld tegen de adviesprijs, al is het voor mijn gemoedsrust
Zijn betere aanbiedingen geweest (9 euro zelfs), heb je de eerste verkoper gepakt? Dan heb je bij een externe verkoper gekocht en niet rechtstreeks Amazon.
Amazon market place, betekend 9/10 keer dat het een externe verkoper is, niet slecht maar check de reviews altijd!

Daar kan idd verschil in zitten, en soms wordt je genept. Zal het altijd aangeven bij Amazon, dan ondernemen ze gelijk stappen. Heb dat in het verleden ook gehad, kreeg een usb c naar headphone jack (Niet van het merk zelf, maar merkloos). Discussie met de verkoper gehad, die kwam met onzin aanzetten dat ze het zo bulk inkopen en er daarom geen logo opzit... Contact met de leverancier gehad die aangeeft dat ze dat zo nooit verkopen zonder logo. Amazon was er heel makkelijk in, kon het product behouden en kreeg me geld terug. Binnen een maand was de externe verkoper weg. Tja zegt genoeg.

Dat de eerste externe verkoper ook maar 1 review, schept niet veel vertrouwen... Weet niet of je hem daarvan gekocht hebt, dat is een aannamen.

Ohja Samsung lader in een zakje? Heb mijn twijfels of die origineel is, lijkt op een aliexpress model.. Samsung verkoopt zijn laders altijd in kartonnen doosjes, zeker sinds ze plastic willen reduceren.. De 3 25 Watt laders die ik heb besteld kwamen allemaal in een doosje (Amazon en nog een andere Nederlandse partij).

[ Voor 6% gewijzigd door dutchnltweaker op 11-05-2023 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Op zich een hele gave case maar door de methode op de achterkant voor een cardhouder en stand, lijkt deze wat lomp. Daarvoor is de magnetische optie die oa. in sommige UAG cases zit een mooiere optie, naar mijn mening.

Als je geen extra bulk wil en geen magneet zijn de cases van Spigen oa. de Rugged Amor een goede keus.

Wat is persoonlijk lelijk vind, is de ruimte die veel cases hebben rond de camera modules.
Het geeft toch het idee bij mij van minder bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:55
dutchnltweaker schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 07:16:
[...]heb je de eerste verkoper gepakt? Dan heb je bij een externe verkoper gekocht en niet rechtstreeks Amazon.
Ja vanaf de Pricewarch direct doorgeklikt, niet echt opgelet en bij 'Acce2S' besteld 8)7 Stom, had hem voor die 2 euro gewoon bij Amazon zelf moeten bestellen natuurlijk.
Discussie met de verkoper gehad, die kwam met onzin aanzetten dat ze het zo bulk inkopen en er daarom geen logo opzit...
Lol, deze doet dus nu ook. Dat ze ze per 50 bulk inkopen bij Samsung en je ze dan op deze manier in een zakje ontvangt vanuit Samsung. Vanavond na het werk de kwestie maar eens opschalen met Amazon zelf...

Overigens ziet degene die ik heb ontvangen er hetzelfde uit als in deze review, met het te brede huis icoontje.
https://www.amazon.nl/gp/...?ref=pf_vv_at_pdctrvw_srp

Laat het een waarschuwing zijn voor anderen in ieder geval :P
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
!mark schreef op donderdag 11 mei 2023 @ 10:30:
[...]

Ja vanaf de Pricewarch direct doorgeklikt, niet echt opgelet en bij 'Acce2S' besteld 8)7 Stom, had hem voor die 2 euro gewoon bij Amazon zelf moeten bestellen natuurlijk.

[...]

Lol, deze doet dus nu ook. Dat ze ze per 50 bulk inkopen bij Samsung en je ze dan op deze manier in een zakje ontvangt vanuit Samsung. Vanavond na het werk de kwestie maar eens opschalen met Amazon zelf...

Overigens ziet degene die ik heb ontvangen er hetzelfde uit als in deze review, met het te brede huis icoontje.
https://www.amazon.nl/gp/...?ref=pf_vv_at_pdctrvw_srp

Laat het een waarschuwing zijn voor anderen in ieder geval :P
[/quote]
Niet erg kan altijd gebeuren, daarom altijd reviews checken van de verkoper of hoelang deze actief is. 1 positieve review geeft een vertrouwen.. Maar een review op een product dat je stuurt, klopt ook niet helemaal, nu lijkt het of Amazon een fake iets heeft geleverd, maar dat is gewoon een externe verkoper...
En ja, als je nu kijkt is bestellen bij amazon.nl maar 1 euro duurder dan de externe verkoper :)

Ik zou er wel een melding van maken bij amazon dat je een neppe product hebt gekregen, als je dat niet doet weet Amazon ook niks.

Maar nogmaals, een externe verkoper is niet slecht. Maar als je ervan koopt, kijk hoelang die actief is op het platform, wat de reviews zijn en altijd even googlen ;)

En dat bulk is een leuk verhaal, maar als je om bewijs vraagt dan is er radio stilte of krijg je een vaag antwoord.. Als je weet dat Samsung al sinds 2021 op plastic reductie zet en je telefoon al met bar weinig plastic tot niks geleverd hebt gekregen, waarom zou samsung in bulk hun opladers in plastic zakjes verkopen? :o .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Na een beschadiging op mijn ringke screenprotector(double wing). Maar eens weer een glass protector er opgedaan. Na slechte ervaringen met whitestoen dome op mijn Note 20 ultra nu maar voor de Mowei gegaan.
Tot nu toe lijkt deze meer dan prima. Het installatie-proces ging probleemloos zonder te veel geknoei met de loca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Thombias schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:22:
Na een beschadiging op mijn ringke screenprotector(double wing). Maar eens weer een glass protector er opgedaan. Na slechte ervaringen met whitestoen dome op mijn Note 20 ultra nu maar voor de Mowei gegaan.
Tot nu toe lijkt deze meer dan prima. Het installatie-proces ging probleemloos zonder te veel geknoei met de loca.
Ik heb de Mowei screenprotector (van Amazon) er ook opzitten. Erg tevreden mee! Service van Mowei was ook super goed - bij de set van 3 screenprotectors, was er een bij binnenkomst met een productiefout. Binnen 24 uur had ik een hele vervangende set (gratis!) op de deurmat.

voor de liefhebbers heb ik net 2 MagSafe hoesjes voor de S23 ultra op de V&A gezet (Pitaka en Spigen)

[ Voor 12% gewijzigd door XelaRetak op 15-05-2023 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
XelaRetak schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:41:
[...]

Ik heb de Mowei screenprotector (van Amazon) er ook opzitten. Erg tevreden mee! Service van Mowei was ook super goed - bij de set van 3 screenprotectors, was er een bij binnenkomst met een productiefout. Binnen 24 uur had ik een hele vervangende set (gratis!) op de deurmat.

voor de liefhebbers heb ik net 2 MagSafe hoesjes voor de S23 ultra op de V&A gezet (Pitaka en Spigen)
Net de andere twee even gecheckt. Geen productiefoutjes ontdekt gelukkig.

Maar als je die twee hoesjes verkoopt welke heb je er dan zelf nog omheen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Thombias schreef op maandag 15 mei 2023 @ 10:57:
[...]

Net de andere twee even gecheckt. Geen productiefoutjes ontdekt gelukkig.

Maar als je die twee hoesjes verkoopt welke heb je er dan zelf nog omheen zitten?
Ook een Pitaka MagEZ 3 - maar dan met zo'n gekleurd designtje op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Thombias schreef op maandag 15 mei 2023 @ 09:22:
Wat waren jou slechte ervaringen met de Whitestone dome Glas? De mijne is er echt perfect op gegaan zonder een stofje of iets dergelijks eronder. Hij zit er al een tijdje op en zit nog perfect. Toch heb ik regelmatig dat mijn vingerafdruk niet herkent wordt. Het begint mij behoorlijk te irriteren. Neem aan dat de Mowei hier geen last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
cassiekai schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 22:28:
[...]

Wat waren jou slechte ervaringen met de Whitestone dome Glas? De mijne is er echt perfect op gegaan zonder een stofje of iets dergelijks eronder. Hij zit er al een tijdje op en zit nog perfect. Toch heb ik regelmatig dat mijn vingerafdruk niet herkent wordt. Het begint mij behoorlijk te irriteren. Neem aan dat de Mowei hier geen last van heeft?
Deze was nogal breekbaar. Maar kan ook aan de serie voor de Note 20 Ultra gelegen hebben.
Maar het heeft iig. geleid tot dat het vertrouwen er niet op vooruit gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Laatst online: 25-09 06:32
cassiekai schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 22:28:
[...]

Mijn ervaring met de Whitestone dome is ook hetzelfde. De installatie is perfect, voelt lekker glad aan (beter dan een folie), en bijna niet zichtbaar dat een screenprotector op zit.
Maar... de vingerafdruk werkt echt niet zo goed als zonder screenprotector. Ongeveer 8 vd 10 keer werkt het wél, en ik moet meer aandacht besteden aan waar en hoelang ik mijn vinger erop plaats. Als ik heel hard druk, gaat het vaker goed. Het gaat vaker mis als ik mijn handen net gewassen heb bijv. heel raar
Ik denk dat sommigen die een perfecte werking van de vingerafdruk beweren wellicht vergeten zijn hoe soepel deze werkt zonder screenprotector?

Al met al irriteert het mij niet genoeg dat ik de Whitestone dome eraf haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Bhai schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:09:
[...]

Mijn ervaring met de Whitestone dome is ook hetzelfde. De installatie is perfect, voelt lekker glad aan (beter dan een folie), en bijna niet zichtbaar dat een screenprotector op zit.
Maar... de vingerafdruk werkt echt niet zo goed als zonder screenprotector. Ongeveer 8 vd 10 keer werkt het wél, en ik moet meer aandacht besteden aan waar en hoelang ik mijn vinger erop plaats. Als ik heel hard druk, gaat het vaker goed. Het gaat vaker mis als ik mijn handen net gewassen heb bijv. heel raar
Ik denk dat sommigen die een perfecte werking van de vingerafdruk beweren wellicht vergeten zijn hoe soepel deze werkt zonder screenprotector?

Ik heb hem er ook nog op zitten. Ik denk er hetzelfde over al jij. Ik weet niet of ik in de toekomst bij vervangen de tweede ga plaatsen, of dan toch voor wat anders ga. Ik zie het tzt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Bhai schreef op zondag 28 mei 2023 @ 11:09:
[...]

Bij de Mowei zit een een gewicht je dat je moet plaatsen op het vingerafdruklezergebied tijdens het installatie proces dat gebied is gemarkeerd is met een stickertje.
Mogelijk helpt dat bij het beter kunnen lezen van je vingerafdruk.
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste