Hmm die ziet er wel ok uit idd!
Ik heb deze week de Spigen Rugged Armor en Core Armor besteld. Samen iets van 30 euro, vond ik wel te doen. Ik vind het allebei wel mooie hoesjes en gebruik nu de Rugged Armor. Die is nog steeds best wel slank, ik vind de cut-out per camera erg mooi, het carbon effectje wat minder en zinloos. Hij heeft goed geribbelde rand wat fijn vasthoud, de achterkant is stroef genoeg. De Core Armor vind ik mooier, maar is net wat minder beschermend en heeft een gladdere rand. Beide vind ik niet te "bulky".
Heb ook de Samsung 65 watt Trio lader gekocht, wat een beest is dat

Gelukkig hoef je dit ding eigenlijk weinig op te laden. Maar deze lader heeft mij in elk geval geleerd dat de Ultra ook een "Ultra charging mode" heeft, die had ik nog niet eerder gezien.
De wireless lader heb ik ook ontvangen maar daar vraag ik mij echt van af wat ik er in vredesnaam mee moet. Het laad langzaam en waarom zou je hem niet gewoon ff aan kabeltje leggen? In de auto vind ik wireless laden wél handig omdat je met een andere handeling bezig bent, maar thuis..
Ik heb trouwens wel een nieuwe uitdaging. Mijn screenprotector heeft zo'n apart stuk voor vingerafdruk maar dat reageert heel raar op een gepolariseerde zonnebril..
[
Voor 4% gewijzigd door
Okasha op 11-03-2023 13:53
]