Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
Albert020 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:48:
[...]

Klopt, deze worden niet geel omdat het een hardcase is, in tegenstellen met de Liquid Crystal die word geel !
Btw, deze Hybrid is wel een vingerafdrukmaganeet pffff, blijf poetsen,
dat vind ik wel minder, had ik met die Hybrid van de S22 niet zo erg....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-07 09:21

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Zebby schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 13:57:
[...]

Dank voor de tip, maar ik ben wel veeleisend, ik wil ook zo'n dubbele laag zodat de hoeken echt goed beschermd zijn :P Dat hoesje ziet eruit dat als hij valt, en zeker op de hoek, dat het plastic de klap hard doorgeeft. Die ik nu heb gekozen heeft echt lekker stuk rubber, dus dat stuitert door, ook als hij plat valt.
Dat is zeker waar. Ik heb nu zelf een Spigen Galaxy Edition ZeroOne. Die heeft op de hoekpunten "Air Cushion Technology" m.a.w. daar zitten dus op de hoeken dus kleine uitsparingen om wat kinetische energie te absorberen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EaiveMD__Yd8-guTfhgDSCoEa3w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SiczvL9vLnRCNtVKIfPzNzuH.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 13:04
Iemand ervaring met de UAG monarch pro case voor de 23 Ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-07 15:10
Oh oh... net mijn S23 Ultra laten vallen op een scherp puntje en nu zit er een barst in mijn whitestone dome screen protector :(

Wel een goed excuus om het nu toch echt te gaan vervangen :)

Bij de installatiekit kreeg je een wit blokje bij voor ik gok de vingerscanner? Irritatie puntje is dat ik met fel zonlicht een afdruk zie van dat blokje.

Wil het nu zonder proberen, maar werkt de scanner dan nog wel? Iemand dit dit geprobeerd heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-07 21:50
cassiekai schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 16:30:
Iemand ervaring met de UAG monarch pro case voor de 23 Ultra?
Ik heb de UAG monarch pro case carbon.

het hoesje biedt enorm veel bescherming en ziet er zeer nog eens heel goed uit.
de randen van de vorige case (S21U) waren nogal bulky waarvan ik dacht dat de gsm zelf veel breder ging uitkomen, maar dit is niet het geval naar mijn mening.
maar als je voor de pro versie gaat voor de magsafe dan pak je deze beter niet, tenzij je het design mooier vindt dan de non magsafe cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 13:04
aaronito schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:04:
[...]

Ik heb de UAG monarch pro case carbon.

het hoesje biedt enorm veel bescherming en ziet er zeer nog eens heel goed uit.
de randen van de vorige case (S21U) waren nogal bulky waarvan ik dacht dat de gsm zelf veel breder ging uitkomen, maar dit is niet het geval naar mijn mening.
maar als je voor de pro versie gaat voor de magsafe dan pak je deze beter niet, tenzij je het design mooier vindt dan de non magsafe cases.
Werkt het niet zo goed met het MagSafe gebeuren? Ik heb wel gelezen dat de magneet in de case niet zo sterk is. Moet wel zeggen dat hij erg prijzig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Laatst online: 09-07 21:50
cassiekai schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:29:
[...]

Werkt het niet zo goed met het MagSafe gebeuren? Ik heb wel gelezen dat de magneet in de case niet zo sterk is. Moet wel zeggen dat hij erg prijzig is.
idd niet zo sterk, net sterk genoeg om in auto te blijven hangen.
heb dit gemeld bij uag met vergelijking van andere hoesje en ze hebben me ander willekeurig hoesje aangeboden naar keuze. mss gaat de tweede dan te koop staan op tweakers zodra ik het nieuwe hoesje binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:16
De Otterbox is er. Zit een stuk fijner, kan de telefoon nou gewoon weer oppakken via de randjes zonder bang te zijn dat hij valt. Voelt wel echt als een bulky boy, maar het lijkt erop dat dat gewoon een gegeven is met deze telefoon. In ieder geval goed beschermd nu. Vanavond de wireless charging ook even bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LNBL
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-06 12:28
Mijn spigen liquid air heeft nare vlekken achtergelaten op mijn s21 ultra. Logo's en strepen etc zijn gewoon in de achterkant van de smartphone blijven hangen.

Toch maar naar een ander merk kijken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-07 08:11

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand al ergens de Spigen Glas.tR EZ Fit gezien voor de s23 ultra?

Zie alleen de glaasjes voor de lenzen.
Niet voor de telefoon zelf. Wil het toch week eens proberen met wat bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-06 12:34

Garrett

Watercooler

AndereKoekoek schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:59:
Iemand al ergens de Spigen Glas.tR EZ Fit gezien voor de s23 ultra?

Zie alleen de glaasjes voor de lenzen.
Niet voor de telefoon zelf. Wil het toch week eens proberen met wat bescherming.
Die EZ fit is er alleen voor de S23 en S23+ en voor de Ultra heb je deze Spigen:
https://www.gsmpunt.nl/sc...S2VEqVFx3E9IaApQWEALw_wcB

Of je neemt de full adhesive (NIET de UV-glue versie dus!!) van Milomdoi, let wel dat deze kan conflicteren met bijvoorbeeld een Spigen Tough Armor omdat die deze protector omhoog zou duwen!
https://www.amazon.de/dp/...ge=en_US&ref_=as_li_ss_tl

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-05 11:12
ascent schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 09:48:
[...]

Das ook de enige reden van MagSafe voor mij. Let me know, dan koop ik 'm wellicht ook :)
Het heeft even mogen duren maar gisteren mijn S23U ontvangen.

Het hoesje zit goed om de telefoon heen en het scherm + cameralenzen zijn goed beschermd. De hoeken van de case zijn ook wat dikker om eventuele klappen op te vangen. Heb ook geen problemen met de Whitestone screenprotector en deze case.

De magneet is matig... Als ik hem aan mijn magneetbord hang schuift de telefoon langzaam naar beneden. Ook mijn huidige magneethouder in de auto is niet sterk genoeg (is die van de action). Wellicht moet ik op zoek gaan naar een speciale magsafe houder.

Verder prima aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 14:15
RickvB schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:06:
[...]

Het heeft even mogen duren maar gisteren mijn S23U ontvangen.

Het hoesje zit goed om de telefoon heen en het scherm + cameralenzen zijn goed beschermd. De hoeken van de case zijn ook wat dikker om eventuele klappen op te vangen. Heb ook geen problemen met de Whitestone screenprotector en deze case.

De magneet is matig... Als ik hem aan mijn magneetbord hang schuift de telefoon langzaam naar beneden. Ook mijn huidige magneethouder in de auto is niet sterk genoeg (is die van de action). Wellicht moet ik op zoek gaan naar een speciale magsafe houder.

Verder prima aan te raden!
Ik kreeg m gister ook uit China! Magneet valt hier ook tegen. Verder is het harde plastic toch wel gladder dan ik in gedachten had. Weet niet of ik deze ga gebruiken in de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-07 11:07
Garrett schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:05:
[...]

Of je neemt de full adhesive (NIET de UV-glue versie dus!!) van Milomdoi, let wel dat deze kan conflicteren met bijvoorbeeld een Spigen Tough Armor omdat die deze protector omhoog zou duwen!
Koop deze zeker niet.
Allebei moeten weg gooien,bubbels die je niet weg krijgt en vinger print scanner werkt ook niet meer.
Ik heb nu de plastic variant en die valt nog mee,paar kleine bubbels nog maar scanner werkt.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 00:31
Heb als case:
https://www.amazon.nl/dp/B0BJRYMHPY
En Glas protector:
https://www.amazon.nl/dp/B0BNHDFKN6

kreeg zelfs bij de glass protector een 20euro Amazon giftcard als ik een review zou achterlaten, dus voor 10euro 3 glass protectors die naar mijn mening beter zijn dan de White dome, aangezien deze wel de front camera bescherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Garrett schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:05:
[...]

Die EZ fit is er alleen voor de S23 en S23+ en voor de Ultra heb je deze Spigen:
https://www.gsmpunt.nl/sc...S2VEqVFx3E9IaApQWEALw_wcB

Ah thx dat wist ik niet! Heb altijd issues met screenprotectors en hoesjes. Duwen de randen omhoog en die worden helemaal lelijk enz.

Met glas krijg je dan meteen breuken erin enz. Hoop eigenlijk dat die Spigen protectors precies binnen het hoesje passen en die issues niet hebben. Ga die platinum eens proberen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

XethaX schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:54:
Heb als case:
En Glas protector:

kreeg zelfs bij de glass protector een 20euro Amazon giftcard als ik een review zou achterlaten, dus voor 10euro 3 glass protectors die naar mijn mening beter zijn dan de White dome, aangezien deze wel de front camera bescherm.
Ja die Mowei protectors zijn fijn dat klopt, wel een beetje knoeien als je niet oppast maar gewoon goed voorbereiden (keukendoekje onder de telefoon maar wel IN de tray bijvoorbeeld) en dan ben je al een heel eind... jammer dat die Ringke Dual Easy Wing zo perfect op m'n S23 Ultra zit... zo zonde om die er nou meteen weer af te halen :P
En ja de front camera bedekken vind ik ook veel mooier staan, en qua fotokwaliteit maakt het niet uit, de Dual Wing bedekt de camera ook, ook hier geen problemen mee :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
Garrett schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:58:
[...]
Ja die Mowei protectors zijn fijn dat klopt, wel een beetje knoeien als je niet oppast maar gewoon goed voorbereiden (keukendoekje onder de telefoon maar wel IN de tray bijvoorbeeld) en dan ben je al een heel eind... jammer dat die Ringke Dual Easy Wing zo perfect op m'n S23 Ultra zit... zo zonde om die er nou meteen weer af te halen :P
En ja de front camera bedekken vind ik ook veel mooier staan, en qua fotokwaliteit maakt het niet uit, de Dual Wing bedekt de camera ook, ook hier geen problemen mee :)
Inderdaad wel netjes de HowTo video volgen die op de doos staat, dan is het easy peasy lemon squeezy.
Gewoon wachten tot je oude protector het begeeft en dan alsnog overstappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heeft er iemand ervaring met de Eiger North Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-06 23:19
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:47:
[...]

Humz twijfel: ik lees overal dat Gorilla Glass Victus 2 glas behoorlijk snel krast. Mijn gsm gaat in de zak van mijn broek (waar niets anders in zit). Maar daar moet maar een beetje zand in kruipen en mijn scherm staat onmiddellijk vol krassen.
Schaf je deze aan Ringke. Deze heeft behoorlijke raised bezels. Altijd de schermkant tegen je been dragen en geen andere zaken in je broekzak. Dan zijn microscratches nagenoeg uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 00:19

g86

tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:51:
[...]

Schaf je deze aan Ringke. Deze heeft behoorlijke raised bezels. Altijd de schermkant tegen je been dragen en geen andere zaken in je broekzak. Dan zijn microscratches nagenoeg uitgesloten.
Ik heb deze nu (Spigen Liquid Air): https://www.amazon.nl/dp/B0BJSB91LK
En deze (Spigen Optik Armor) wordt maandag geleverd: https://www.amazon.nl/gp/product/B0BJRYNL1W

Ja, mijn schermkant zit altijd tegen mijn been. Voor de rest draag ik veel zorg voor mijn gerief.
Maar ondanks dat had ik op de screenprotector van mijn OnePlus 9 Pro toch ook wel krassen op mijn screenprotector.
En Gorilla Glass Victus 2 bij de S23U blijkt veel sneller te krassen dan de vorige modellen.

[ Voor 3% gewijzigd door g86 op 25-02-2023 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
g86 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:56:
[...]

Ik heb deze nu (Spigen Liquid Air): https://www.amazon.nl/dp/B0BJSB91LK
En deze (Spigen Optik Armor) wordt maandag geleverd: https://www.amazon.nl/gp/product/B0BJRYNL1W

Ja, mijn schermkant zit altijd tegen mijn been. Voor de rest draag ik veel zorg voor mijn gerief.
Maar ondanks dat had ik op de screenprotector van mijn OnePlus 9 Pro toch ook wel krassen op mijn screenprotector.
En Gorilla Glass Victus 2 bij de S23U blijkt veel sneller te krassen dan de vorige modellen.
Hoe kom je erbij dat Victus 2 sneller krast...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
tploumen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:13:
[...]

Hoe kom je erbij dat Victus 2 sneller krast...?
Dat zeggen heel veel reviews/YouTube filmpjes.
Al van meerdere mensen gehoord die op de eerste dag al krassen hadden door hem alleen maar in hun broekzak te dragen (met niets er bij)

Overigens heb ik gisteravond de Whitestone Dome glass protector geïnstalleerd op mijn S23U en je merkt en ziet geen eens is dat hij er op zit, dus er is geen reden om geen (goede) screen protector er op te doen lijkt mij

PS: Grote kans dat er morgen of komende week opnieuw een nieuwe systeem update uitkomt.
Er zijn nieuwe firmwares op de test server voor de S23 geüpload voor zowel Europa (AWBH), VS (AWBI) en Canada (AWBJ)

[ Voor 15% gewijzigd door edgarf28 op 26-02-2023 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

XethaX schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:54:
Heb als case:
En Glas protector:

hoeveel dagen ligt die screenprotector al op je s23u?
nog altijd tevreden van? werkt de vingerafdruksensor perfect zonder vertraging of meermaals proberen?
krijg je die screenprotector er nadien nog makkelijk af als je om een of andere reden een andere moet plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:51:
[...]

nog altijd tevreden van? werkt de vingerafdruksensor perfect zonder vertraging of meermaals proberen?
krijg je die screenprotector er nadien nog makkelijk af als je om een of andere reden een andere moet plaatsen?
Die protector verwijder je langzaam en dan blijft er geen rotzooi op je scherm achter.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Garrett schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:41:
[...]

Die protector verwijder je langzaam en dan blijft er geen rotzooi op je scherm achter.
OK, thanks :-)
Zie ook effe mijn vraag over de lijm van deze screenprotector. Kan deze "een puntje" in het scherm "dichten"?
g86 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Bedoel je dat 'defect' wat sommige S23 Ultra's zouden hebben?
Mijne heeft het overigens niet, maar dat zou je dan moeten testen... ik weet wel dat LOCA heel goed is in het opvullen/verbergen van krassen in het scherm, dat werkt heel goed ja.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Garrett schreef op zondag 26 februari 2023 @ 11:56:
Bedoel je dat 'defect' wat sommige S23 Ultra's zouden hebben?
Mijne heeft het overigens niet, maar dat zou je dan moeten testen... ik weet wel dat LOCA heel goed is in het opvullen/verbergen van krassen in het scherm, dat werkt heel goed ja.
Neen, ik heb het niet over die screen bubble. Maar ik heb het hierover:
g86 in "[Samsung Galaxy S23-serie] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Als het een krasje/putje is denk ik wel, maar vanaf de foto kan ik het slecht boordelen.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Garrett schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:04:
Als het een krasje/putje is denk ik wel, maar vanaf de foto kan ik het slecht boordelen.
het is een miniscuul stipje, moet wel mijn huidige film screenprotector verwijderen om het nog eens in detail te bekijken. maar ben wel zeker dat het zo uit de box is gekomen.
als het geen putje/krasje is, wat kan het dan wel zijn? ik kreeg het niet weg door met zo'n stofplakkertje te proberen wegnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Zal een productie defect kunnen zijn, maar goed back ontopic maar weer ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Garrett schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:10:
Zal een productie defect kunnen zijn, maar goed back ontopic maar weer ;)
ja wacht, niet zo rap ... is voor mij wel een dilemma tussen houden en retourneren. is en blijft een duur toestel.
Mijn eerste toestel heb ik geretourneerd en die had hetzelfde voor rechtsboven.

Een productiedefect: hmmm zoals wat dan?

Of proberen met die Mowei glasprotector met loca lijm?
Scherm op zich werkt perfect. Ik zie het ook niet direct aan mijn pixels dat er een probleem is. Ik moet het echt met "vergrootglasoog" bekijken om dat te zien.

Toestel is al geconfigureerd en in gebruik genomen. Als ik retourneer en ze merken dat ook op: dan gaan ze de retour weigeren, denk ik.

[ Voor 29% gewijzigd door g86 op 26-02-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gebruikers met de Spigen Liquid Air, heeft deze case een goede grip, en niet te glad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:13:
[...]

ja wacht, niet zo rap ... is voor mij wel een dilemma tussen houden en retourneren. is en blijft een duur toestel.
Mijn eerste toestel heb ik geretourneerd en die had hetzelfde voor rechtsboven.

Een productiedefect: hmmm zoals wat dan?

Of proberen met die Mowei glasprotector met loca lijm?
Scherm op zich werkt perfect. Ik zie het ook niet direct aan mijn pixels dat er een probleem is. Ik moet het echt met "vergrootglasoog" bekijken om dat te zien.

Toestel is al geconfigureerd en in gebruik genomen. Als ik retourneer en ze merken dat ook op: dan gaan ze de retour weigeren, denk ik.
Waar heb je je toestel gekocht...?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

Albert020 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 16:09:
Gebruikers met de Spigen Liquid Air, heeft deze case een goede grip, en niet te glad ?
Ja, ik heb deze en ben er wel tevreden van.
Maar ik ga deze omruilen voor Spigen Optik Armor omdat mijn camera lenzen dan ook beschermd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

tploumen schreef op zondag 26 februari 2023 @ 22:13:
[...]

Waar heb je je toestel gekocht...?
Telenet.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XethaX
g86 schreef op zondag 26 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Gebruik de protector nu paar weken, geen problemen met de scanner.
Er af halen nog niet geprobeerd, beetje zonde nog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael-El
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik vroeg mij af heeft iemand ervaring met deze case?
https://www.melusis.com/c...es?variant=43673049399532

Ziet er goed uit en je telefoon is echt volledig ingepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvB
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-05 11:12
ascent schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 11:42:
[...]

Ik kreeg m gister ook uit China! Magneet valt hier ook tegen. Verder is het harde plastic toch wel gladder dan ik in gedachten had. Weet niet of ik deze ga gebruiken in de praktijk.
Ik heb de volgende houder gehaald voor om in combinatie met dit hoesje te gebruiken in de auto: iSetchi Telefoonhouder

De magneet van de houder is wel lekker sterk, in ieder geval sterk genoeg voor in de auto!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
In alle wirwar van hoesjes en schermpjes maar even drie verschillende spigen hoesjes besteld en tpu screen protector. Stuur ik terug wat niet fijn voelt.

Heb de Spigen's
  • Rugged Armour
  • Liquid Air
  • Tough Armor
Altijd al kunststof screenprotector gehad op m'n OnePlus' (af fabriek) dus maar zelf proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
De Otterbox nu een paar dagen in gebruik. Qua vasthouden en stevigheid echt 10/10. Enige nadeel is eigenlijk dat de zijknoppen HEEL stug zijn, en je geen feedback voelt bij het indrukken. Voor mij geen groot probleem gezien ik ze amper gebruik (en scherm aan/uit is best duidelijke feedback). Deze blijft erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Gaat retour, Ringke Fusion Smoke Black, komt luchtbel aan de achterkant onder de hoes !

[ Voor 59% gewijzigd door Albert020 op 28-02-2023 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _jero_813
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 14:48
Albert020 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 17:07:
Gaat retour, Ringke Fusion Smoke Black, komt luchtbel aan de achterkant onder de hoes !
Deze hebben ik (smoke black) en mijn vrouw (clear matte) ook op onze S23, maar zie je deze luchtbel? Ik zie bij ons niks raars aan de achterkant. Vind deze hoes wel beter dan de Spigen Ultra Hybrid bv, die is namelijk gladder aan de zijkanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emproh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 14:51
Ik heb voor mijn S23 Ultra deze accessoires besteld:

Spigen Liquid Crystal Case

MOWEI Screen Protector

Ik hou zelf normaal van een thin case maar met deze telefoon heb ik toch een dikkere hoesje gekocht. Het hoesje voelt stevig aan en hoekjes bevatten ook extra bescherming. De hoes steekt ook uit bij de camera's en de voorkant van de telefoon. De hoes is heel vingerafdruk gevoelig.

De screenprotector is wat mij betreft ook een goede koop. Ik heb hem op twee S23 ultra's geïnstalleerd en het ging twee keer goed. Met de meegeleverde kit en de instructiefilmpje kan je het bijna niet verpesten. Tot nu toe werkt de vingerafdrukscanner ook naar behoren.

Update: De case en screenprotector zitten echt net niet aan elkaar. Bij het afdoen en opdoen van mijn hoesje is er een mini-luchtbelletje ontstaan. Dus je moet wel echt opletten.

[ Voor 14% gewijzigd door Emproh op 01-03-2023 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 11:29
Iemand ervaring met de whitedome screen protector?
Ik heb hem om mijn toestel zitten, zonder enkel probleem maar van de week zag ik allemaal wat korreltjes. Kwam de lijm opeens na 2 weken wat van de zijkanten weg? ben wel even geschrokken zegmaar. Nu is het nog best weinig hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ben bang dat het erger wordt als dit al na 2 weken gebeurt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
de 15W Samsung Wireless Charger Pad incl snellader nu €19,99 ( excl €3,49 verz kosten) bij de Duitse Amazon.

[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 01-03-2023 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

dutchnltweaker schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:57:
Iemand ervaring met de whitedome screen protector?
Ik heb hem om mijn toestel zitten, zonder enkel probleem maar van de week zag ik allemaal wat korreltjes. Kwam de lijm opeens na 2 weken wat van de zijkanten weg? ben wel even geschrokken zegmaar. Nu is het nog best weinig hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ben bang dat het erger wordt als dit al na 2 weken gebeurt.
Het schijnt zo te zijn dat je dit kan voorkomen (voor het grootste deel) door de UV-lijm veel langer te 'curen' met de UV-lamp. Iets van 3 minuten of zo, dit heb ik ooit eens in een YouTube video gezien alleen zou ik echt niet meer weten welke...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Laatst online: 11:43
BlackShadow schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 12:16:
Ondertussen de ESR HaloLock binnen met enkele MagSafe accessoires en getest op mijn S23 Ultra.
De Apple MagSafe lader klik heel vast op de ring.
Ik heb de ring lager geplakt, hij zit nu op "B" van de alignment clip ipv "C".
Hij laadt ook nog lager op, maar dat lijkt niet nodig.

Ik heb ook de Decoded MagSafe wallet besteld, past goed en komt niet voor de camera.
Echter was in de verpakking al een van de antislip randjes losgekomen en is de magneet niet sterk genoeg.

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Weet iemand of er een manier is om te zien of hij effectief 15W levert aan de telefoon? Ik begrijp dat er soms teruggeschakeld wordt naar 7,5W.
EDIT: snel laden doet hij zeker niet, momenteel gaat er zelfs batterij af met het scherm uit...
Deze week de Belkin BoostCharge autolader met magsafe binnen gekregen en deze laadt de Samsung S23 Ultra snel op en heeft een sterke magneet. De telefoon zit zeer stevig draadloos vast en wireless fast charging lijkt vlekkeloos te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-07 21:00
Hoi

Hoe krasbestendig is het scherm van de s23U?

Als je een bookcase gebruikt met pasjes

Maken die pasjes dan krassen of is het kan het scherm daar tegen?

Je kan ook hoesjes kopen met pasjes aan de achterzijde dus daarmee de vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackShadow
_Bailey_ schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:40:
de 15W Samsung Wireless Charger Pad incl snellader nu €19,99 ( excl €3,49 verz kosten) bij de Duitse Amazon.
Thx, besteld.
Voor de geinteresseerden: https://www.amazon.de/-/n...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 09-07 15:30
Je zou denken dat de meeste een gratis wireless charger hebben aangevraagd via promo :p

Iemand hier al een privacy screenprotector gehaald? Ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
Deejac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 13:31:
Super dank aan dit forum:

Zojuist voor de S23U via Bol de Spigen Rugged Armor €17,- en officiele Samsung screen protector €15,- besteld.

Overigens zeer voordelig om direct via Samsung een leather case te bestellen, bij de bestelling van je telefoon. Je krijgt dan 40% korting. Die komt dus ook mijn kant op, want dan blijft de telefoon de mooie kleur groen houden. Ik heb alleen geen idee hoeveel valbescherming een leder hoesje kan bieden. Iemand hier toevallig in het verleden ervaring mee?

Edit: Wat blijkt, het verkeerde hoesje besteld bij Samsung, namelijk voor de S23 in plaats van de S23u 8)7

Nu contact met Samsung klantenservice, echt 100% ruk, niet normaal. Zelfs nog naar een service punt gereden, sta ik met het verkeerde hoesje te kijken naar het juiste hoesje, maar toch kan er niet geruild worden. Moet eerst retour verzonden worden, dan geld terug, dan nieuwe bestellen. Paarse krokodil ervaring.
Hoe bevallen de screen protector? Heeft via bol niet altijd goede reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zensu
Netsrek schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:05:
In alle wirwar van hoesjes en schermpjes maar even drie verschillende spigen hoesjes besteld en tpu screen protector. Stuur ik terug wat niet fijn voelt.

Heb de Spigen's
  • Rugged Armour
  • Liquid Air
  • Tough Armor
Altijd al kunststof screenprotector gehad op m'n OnePlus' (af fabriek) dus maar zelf proberen.
Welke heb je uiteindelijk gehouden? Cryo ziet ook wel leuk uit, alleen wel wat duurder.
Wil het liefst een briefje van 50 (noodmoney) en een rijbewijs tussen mobiel en hoesje stoppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Zensu schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 22:03:
[...]

Welke heb je uiteindelijk gehouden? Cryo ziet ook wel leuk uit, alleen wel wat duurder.
Wil het liefst een briefje van 50 (noodmoney) en een rijbewijs tussen mobiel en hoesje stoppen.
Heb een dag met de tough gelopen, die is toch wel erg lomp en de telefoon wordt er nog zwaarder van dan hij al is. Nu de liquid armor, denk dat ik deze houd. De rugged is bijna niks meer tov liquid zover ik kan zien wel net even een mm dikkere hoekjes. Ga die morgen een dag proberen en dan knoop doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:49
Ik heb de tough armor in gebruik met m'n 21 ultra, heb deze dus ook weer besteld voor de s23 ultra. Ook gelijk de spigen optik armor erbij beste om te kijken welke beter bevalt.
Denk er ook an om de liquid te bestellen en te kijken hoe die bevalt.
Alleen ik laat m'n tel weleens vaker vallen dan me lief is en de tough armor heeft m'n S21 tot nu toe wel goed beschermd..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BlackShadow
Samsung lederen cover voor 25 euro ipv 39 (adviesprijs 59,90).

https://www.amazon.de/dp/B0BM4YRQL6?language=nl_NL

[ Voor 7% gewijzigd door BlackShadow op 04-03-2023 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ben wel zeer benieuwd naar de gebruikers ervaring van het leder hoesje?
Die van de S22 waren de meeste niet echt over te spreken, ging er snel lelijk uit zien en was te glad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
BlackShadow schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 14:24:
Bestaan er kwalitatieve hoesjes met magnetische portefeuille/wallet zoals voor Apple (magsafe)?
De enige die ik vind zijn op AliExpress, maar lijkt me niet voldoende kwalitatief, ook lees ik in de reviews dat de magneet vaak niet sterk genoeg is.

[Afbeelding]
https://www.nudient.nl/ bescherming van de telefoon is niet optimaal, maar kwalitatief materiaal en erg minimalistisch. Magneet met bijbehorende wallet zijn uitstekend, altijd gebruikt in combinatie met mijn S21 ultra, ook verkrijgbaar voor alle S23 modellen.
Update :
Tijdelijk uitverkocht voor ultra model, het is ook meer georiënteerd op de merk naam die ik hier niet wil uitspreken 🍎.

[ Voor 8% gewijzigd door ipje op 04-03-2023 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Heb hier de Spigen glas.tr platinum.
Slechte ervaringen met whitedome icm Spigen hoesje. Deze protector werkt goed ivm Spigen rugged armour.

De vingerafdrukscanner werkte eigenlijk meteen al. Voor de zekerheid nog een keer geregistreerd en de afgelopen 5 dagen geen enkele keer gehad dat de vingerafdruk niet werd herkend.

Verder game ik elke dag wel en speel dan World of Tanks Blitz. Merk daar ook geen verschil of vertraging ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Zijn er draadloze autoladers die 15 watt halen op een s23u, of in ieder geval 10 ? Heb er nu 1 van 15 watt maar die haakt in de praktijk eerder 6 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mr_Tomatohead schreef op zondag 5 maart 2023 @ 08:35:
Zijn er draadloze autoladers die 15 watt halen op een s23u, of in ieder geval 10 ? Heb er nu 1 van 15 watt maar die haakt in de praktijk eerder 6 watt.
Heb je sneldraadloos laden wel aan staan? Dan haal je die die 15 watt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:08:
[...]

Heb je sneldraadloos laden wel aan staan? Dan haal je die die 15 watt :)
Staat aan, maar het is geen samsung auto lader. Bedenk me nu, hoeveel wat moet erin om 15 watt draadloos te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
Mr_Tomatohead schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:40:
[...]

Staat aan, maar het is geen samsung auto lader. Bedenk me nu, hoeveel wat moet erin om 15 watt draadloos te laden?
Of het wel of geen Samsung is, moet niet uitmaken. Waar is de draadloze lader op aangesloten? Is de kabel wel goed of de lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
dutchnltweaker schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:44:
[...]

Of het wel of geen Samsung is, moet niet uitmaken. Waar is de draadloze lader op aangesloten? Is de kabel wel goed of de lader?
Op mijn oude S20 kreeg ik bij een draadloze bureaubladen de melding dat wireless fast charging niet ondersteund werd omdat het geen echte samsung accessoire was, mogelijk dat dat nu ook meespeelde.

Ik ga eens kijken hoeveel watt de lader die de 12v ingaat maximaal geeft per poort. Mogelijk zit het daarin. En anders even een andere kabel testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Tomatohead
  • Niet online
Mr_Tomatohead schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:50:
[...]

Op mijn oude S20 kreeg ik bij een draadloze bureaubladen de melding dat wireless fast charging niet ondersteund werd omdat het geen echte samsung accessoire was, mogelijk dat dat nu ook meespeelde.

Ik ga eens kijken hoeveel watt de lader die de 12v ingaat maximaal geeft per poort. Mogelijk zit het daarin. En anders even een andere kabel testen.
Krijg na een andere usb poort op de 12v lader te gebruiken helaas wederom de melding dat mijn device niet compatible is:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GQCu4CzcOis4pmI5jpqMWAuKJro=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Rj6RwqLTiYegqhyyNL6DPM6o.jpg?f=user_large

Lijk niet de enige te zijn met dit probleem:
https://forum.xda-develop...t-standard-speed.4406405/
https://www.reddit.com/r/...g_not_compatible_message/

Dus ik hoor het heel graag als iemand wel een 15w wireless auto lader heeft en welke dit dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Verdere Otterbox update - ben er erg tevreden mee. Hij voelt stevig en schuift niet onnodig rond. Draadloos laden gaat moeiteloos. Grootste nadeel is dus het gebrek aan feedback bij het indrukken van de knoppen, en ik verwacht net als bij mijn vorige versie dat het flapje bij de lader relatief snel kan scheuren als je deze veel gebruikt. Maar goed, voor mij beide niet belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Vincent91 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 13:26:
Hoi

Hoe krasbestendig is het scherm van de s23U?

Als je een bookcase gebruikt met pasjes

Maken die pasjes dan krassen of is het kan het scherm daar tegen?

Je kan ook hoesjes kopen met pasjes aan de achterzijde dus daarmee de vraag
een simpel screenprotectortje van plastic zou dan minimaal aangeraden zijn, pasjes willen nog weleens stof/fijn zand verzamelen en dan van die mooie strepen trekken op je display... vaak genoeg gezien...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wachten is op de: Speck Presidio Perfect Mist

Afbeeldingslocatie: https://image.gsmpunt.nl/product/160000/152286/360x432/speck-presidio-perfect-mist-samsung-galaxy-s23-hoesje-back-cover-zwart_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe kiezen jullie nu een goed hoesje? Man man, er is ZOVEEL keuze. Ik vind de Spigen hoesjes wel mooi, maar de foto's zeggen mij niets. Ik wil niet té bulky, maar wel stroever dan het 10 euro TPU hoesje wat ik nu heb, die gewoon glad is. Maar zelf Spigen heeft al iets van 10 opties voor de S23 Ultra, hoe ga je nu ooit kiezen wat dan werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:32
Okasha schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:04:
Hoe kiezen jullie nu een goed hoesje? Man man, er is ZOVEEL keuze. Ik vind de Spigen hoesjes wel mooi, maar de foto's zeggen mij niets. Ik wil niet té bulky, maar wel stroever dan het 10 euro TPU hoesje wat ik nu heb, die gewoon glad is. Maar zelf Spigen heeft al iets van 10 opties voor de S23 Ultra, hoe ga je nu ooit kiezen wat dan werkt :)
Ik kies altijd voor de originele leren hoesjes van Samsung. Pasvorm altijd perfect, voor mij de goede verhouding tussen bescherming en bulk, en de grip en het gevoel van echt leer is onovertroffen vind ik. Ze zijn niet goedkoop (rond de 60 euro), maar ze zijn regelmatig in de aanbieding, bij Amazon of Samsung zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VPIPPFR
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 20-06 19:02
Je zou wat reviews kunnen kijken, bv Flossy Carter heeft bijna alle hoesjes altijd wel in zijn videos.

Daarnaast is het gewoon proberen wat je zelf fijn vindt en aan je eisen voldoet.

Persoonlijk heb ik zo lang ik me kan herinneren altijd Spigen Rugged Armor gekocht voor welke telefoon dan ook, en ben daar tot nu toe altijd tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ja ik heb mij maar aan de koop-manie overgegeven en een Spigen Rugged Armor en een Core Armor besteld. Over de jaren dat ik die S23 Ultra gebruik kan ik ze allebei gebruiken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 22:03

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb de Samsung Clear view bookcase cover. Past perfect en kun je tijd en icoontjes zien door schermpje in de cover.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
VPIPPFR schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Persoonlijk heb ik zo lang ik me kan herinneren altijd Spigen Rugged Armor gekocht voor welke telefoon dan ook, en ben daar tot nu toe altijd tevreden over.
Heb nu ook een Spigen Rugged Armor om de S23 zitten, niet echt tevreden, beetje glad :(

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 09-03-2023 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
AndereKoekoek schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:04:
Heb hier de Spigen glas.tr platinum.
Slechte ervaringen met whitedome icm Spigen hoesje. Deze protector werkt goed ivm Spigen rugged armour.

De vingerafdrukscanner werkte eigenlijk meteen al. Voor de zekerheid nog een keer geregistreerd en de afgelopen 5 dagen geen enkele keer gehad dat de vingerafdruk niet werd herkend.

Verder game ik elke dag wel en speel dan World of Tanks Blitz. Merk daar ook geen verschil of vertraging ofzo.
Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de dure proctector (Spigen, Whitedome, etc.) en goedkope proctectors (zoals deze van iVoler)?

Heb de S23 sinds een week in bezit en heb de versie van iVoler gekocht vanwege de camera protectors.
De proctector zit goed op mijn toestel en vingerafdruk werkt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Geen idee wat het verschil is, maar heb zelf issues gehad met screenprotectors van merk A en hoesjes van merk B. Mijn gevoel was altijd dat wanneer je het bij 1 merk houdt dat er een grotere kans is op compatibiliteit.

Bijvoorbeeld dat bij mij de whitedome glass protectors kapot gingen icm Spigen hoesje.
Nu sluit het echt heel mooi aan met de Spigen glass.tr platinum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampjuh
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:00
Zojuist een Spigen Liquid Air besteld voor mn aanstaande S23. Die komt hopelijk dinsdag binnen (wacht nog op aansluiten abbo i.v.m. verlengdatum).
Heel erg getwijfeld tussen Ringke Onyx, Spigen Rugged Armor en de Liquid air. Maar ik vind de Liquid air toch mooier, wat meer low-profile, en ik las hier dat deze vervelende randen rondom het scherm had. Aangezien bij t vallen t scherm vaak als eerst sneuvelt, wil ik die t best beschermd hebben, vandaar de keuze.

Meteen een Spigen Glas.TR Ez fit meebesteld. Hopelijk hoef ik dit toestel niet meer op te sturen voor een nieuw scherm....

Twijfel nog aan de camera protectors....is dat nodig? Vind €25eu best veel geld voor 3 kleine glaasjes. Wel goedkoper als een reparatie, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:34
AndereKoekoek schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 09:56:
Geen idee wat het verschil is, maar heb zelf issues gehad met screenprotectors van merk A en hoesjes van merk B. Mijn gevoel was altijd dat wanneer je het bij 1 merk houdt dat er een grotere kans is op compatibiliteit.

Bijvoorbeeld dat bij mij de whitedome glass protectors kapot gingen icm Spigen hoesje.
Nu sluit het echt heel mooi aan met de Spigen glass.tr platinum.
Ik heb zelf de Spigen Liquid Crystal case i.c.m. Ivoler screen protector en het past perfect.
Lampjuh schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 18:08:

Twijfel nog aan de camera protectors....is dat nodig? Vind €25eu best veel geld voor 3 kleine glaasjes. Wel goedkoper als een reparatie, dat wel.
Bij de Ivoler zat ook camera protectors bij. 3 screen protectors en camera protector voor maar 8 euro is het proberen waard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-06 11:11
Zijn er hier nog andere tweakers met een MOWEI screenprotector (met de UV-lijm en zo)?

Hoe zijn jullie ervaringen met de vingerafdrukscanner na het installeren van de screenprotector?

Ik heb de screenprotector er sinds maandagavond op zitten en de vingerafdrukscanner werkt echt zo enorm veel slechter. Ik heb vrijwel altijd 3+ pogingen nodig om binnen te komen.

Heb m'n vingers opnieuw geregistreerd na installeren van de screenprotector (meerdere keren inmiddels). Heb ook al geprobeerd om sommige vingers dubbel te registreren. Allemaal met weinig resultaat (het komt in ieder geval niet in de buurt van hoe het vóór de screenprotector was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:47
Gisteren eindelijk mijn hoesje van AliExpress binnen gekregen. Ik ben altijd fan van dunne hoesjes zodat mijn telefoon niet ineens zo lomp wordt.

Dit hoesje doet precies dat :-). Goede grip, soort lichte gravel textuur. Iets verhoogde rand waardoor het scherm niet op tafel komt te liggen. Net voldoende uitstekend bij de camera's om deze te beschermen;

https://www.aliexpress.co...st_main.23.25521802OpqrzR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Robbie T schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:08:
Gisteren eindelijk mijn hoesje van AliExpress binnen gekregen. Ik ben altijd fan van dunne hoesjes zodat mijn telefoon niet ineens zo lomp wordt.

Dit hoesje doet precies dat :-). Goede grip, soort lichte gravel textuur. Iets verhoogde rand waardoor het scherm niet op tafel komt te liggen. Net voldoende uitstekend bij de camera's om deze te beschermen;

https://www.aliexpress.co...st_main.23.25521802OpqrzR
Hmm die ziet er wel ok uit idd!

Ik heb deze week de Spigen Rugged Armor en Core Armor besteld. Samen iets van 30 euro, vond ik wel te doen. Ik vind het allebei wel mooie hoesjes en gebruik nu de Rugged Armor. Die is nog steeds best wel slank, ik vind de cut-out per camera erg mooi, het carbon effectje wat minder en zinloos. Hij heeft goed geribbelde rand wat fijn vasthoud, de achterkant is stroef genoeg. De Core Armor vind ik mooier, maar is net wat minder beschermend en heeft een gladdere rand. Beide vind ik niet te "bulky".

Heb ook de Samsung 65 watt Trio lader gekocht, wat een beest is dat :) Gelukkig hoef je dit ding eigenlijk weinig op te laden. Maar deze lader heeft mij in elk geval geleerd dat de Ultra ook een "Ultra charging mode" heeft, die had ik nog niet eerder gezien.

De wireless lader heb ik ook ontvangen maar daar vraag ik mij echt van af wat ik er in vredesnaam mee moet. Het laad langzaam en waarom zou je hem niet gewoon ff aan kabeltje leggen? In de auto vind ik wireless laden wél handig omdat je met een andere handeling bezig bent, maar thuis..

Ik heb trouwens wel een nieuwe uitdaging. Mijn screenprotector heeft zo'n apart stuk voor vingerafdruk maar dat reageert heel raar op een gepolariseerde zonnebril..

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 11-03-2023 13:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 11-07 11:18
boratnl schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 09:56:
Zijn er hier nog andere tweakers met een MOWEI screenprotector (met de UV-lijm en zo)?

Hoe zijn jullie ervaringen met de vingerafdrukscanner na het installeren van de screenprotector?

Ik heb de screenprotector er sinds maandagavond op zitten en de vingerafdrukscanner werkt echt zo enorm veel slechter. Ik heb vrijwel altijd 3+ pogingen nodig om binnen te komen.

Heb m'n vingers opnieuw geregistreerd na installeren van de screenprotector (meerdere keren inmiddels). Heb ook al geprobeerd om sommige vingers dubbel te registreren. Allemaal met weinig resultaat (het komt in ieder geval niet in de buurt van hoe het vóór de screenprotector was).
Ik heb diezelfde screenprotector en totaal geen problemen met de vingerafdrukscanner. Werkt altijd direct.

Instructies met het gewichtje op de screenprotector tijdens het droogproces wel gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Gebruikt er hier verder nog iemand een Magsafe hoesje? Ik zou persoonlijk niet meer anders willen. Ik ben zowiezo een draadloze lader want ik doe het alleen snachts, maar ik moet niet meet denken aan een andere oplossing in de auto.

Klein plat magsafe (compatibel, niet de originele ivm laadsnelheid) ladertje ergens aan je dashboard dubbelzijdig tapen en gaan met de banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
XelaRetak schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:44:
[...]

Ik heb diezelfde screenprotector en totaal geen problemen met de vingerafdrukscanner. Werkt altijd direct.

Instructies met het gewichtje op de screenprotector tijdens het droogproces wel gevolgd?
Die stappen wel gevolgd, maar ik moet toegeven dat ik er bij precies die stap wel een beetje een bende van begon te maken. Bedankt voor je reactie in ieder geval, dat geeft me de hoop dat ik het kan verbeteren door de screenprotector er opnieuw op te doen (althans, een andere protector uit het pakje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
XelaRetak schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 15:46:
Gebruikt er hier verder nog iemand een Magsafe hoesje? Ik zou persoonlijk niet meer anders willen. Ik ben zowiezo een draadloze lader want ik doe het alleen snachts, maar ik moet niet meet denken aan een andere oplossing in de auto.

Klein plat magsafe (compatibel, niet de originele ivm laadsnelheid) ladertje ergens aan je dashboard dubbelzijdig tapen en gaan met de banaan.
Jazeker, ik heb de Ringke Fusion Magnetic voor de Ultra. Prima hoesje, maar heb 'em nog niet kunnen testen met een magsafe accessory.
Hij blijft in ieder geval plakken aan het stalen plankje bij de zelfscan van de Appie en hij verstoort m'n s-pen niet (al schijnen die problemen ook pas op te treden bij bepaalde accessoires met (te) sterke magneet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zelf vorige week overgestapt van de Spigen Rugged Armor naar de Spigen Optik Armor. (19,99 bij amazon)
Dat hoesje heeft een schuifklepje om de camera te beschermen.
Ben er heel tevreden over. Het klepje schuift goed enz.

Mocht iemand de Rugged armor met korting hebben ;)
Nagenoeg ongebruikt (2 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-07 22:20
Ok na 1.5 maand met mijn Samsung silicone hoesje. Ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik een andere wil.

Reden.
Te stroef. In de hand is het ideaal, maar in de broekzak is het te irritant om het eruit te halen of erin te doen.

Nu wil ik misschien het leren hoesje kopen.

Hebben mensen hier ervaring mee of deze wat gladder is en makkelijker in en uit je zak te halen.

Of andere tips zijn ook welkom.

Liefst geen logge hoesjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emproh
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 14:51
Ruudox schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:14:

Hebben mensen hier ervaring mee of deze wat gladder is en makkelijker in en uit je zak te halen.
Ik persoonlijk vind het wel een fijn hoesje. Het is inderdaad een wat gladder hoesje. Hij gaat ook lekker in en uit mijn zak. Alleen beschadigd het hoesje wel wat sneller dan andere hoesjes. Daar moet je wel rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Emproh schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:20:
[...]

Ik persoonlijk vind het wel een fijn hoesje. Het is inderdaad een wat gladder hoesje. Hij gaat ook lekker in en uit mijn zak. Alleen beschadigd het hoesje wel wat sneller dan andere hoesjes. Daar moet je wel rekening mee houden.
Ah thanks.

Ja bij leer vind ik het niet zo erg dat het beschadigd. Heeft ook wel wat vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljro
  • Laatst online: 02:45
Hallo Allemaal,

Ik wil mijn ervaring ook graag delen met jullie. Ik heb de Whitestone dome screen protector. Ik heb goed de instructies gelezen en de video van Whitestone op YouTube bekeken. Hij zit er perfect op. Af en toe een beetje problemen met de vingerafdruk.

Toen en hoesje, ik had een transparante TPU deze vond ik toch niet genoeg bescherming bieden. Veel gelezen over de hoesje van Spigen hier op het forum. Per toeval kwam ik er een tegen van Whitestone zelf, na het bekijken ervan was ik tevreden en benieuwd en hen ik hem besteld. De case heeft op de hoeken een verdikking tegen vallen. Daarna een verloop naar smaller deel, hierdoor voelt hij lekker in de hand aan en heeft hij geen bulky design. De camera's zijn beter beschermt omdat het hoesje iets dikker is. Dit valt niet/minder op omdat de afwerking gelijdelijk afloopt. Er zijn geen speciale uitsparingen voor de camera zodat het hoesje nauw samensluit dit maakt mij niet uit, de bescherming is voor mij zo voldoende. Verder is de achterkant gemaakt van hard transparant plastic de zijkanten van TPU en carbon fiber.

Hij is hier te koop: DOME GLASS [Whitestone] Diamond Case voor Galaxy S23 Ultra Premium TPU Air Bumper Bescherming met Slim & Ultimate Fit Telefoon Cover voor S23 Ultra https://amzn.eu/d/h2upGWb

Hoop dat juliie hier wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
Ljro schreef op maandag 13 maart 2023 @ 17:07:
Hallo Allemaal,

Ik wil mijn ervaring ook graag delen met jullie. Ik heb de Whitestone dome screen protector. Ik heb goed de instructies gelezen en de video van Whitestone op YouTube bekeken. Hij zit er perfect op. Af en toe een beetje problemen met de vingerafdruk.

Toen en hoesje, ik had een transparante TPU deze vond ik toch niet genoeg bescherming bieden. Veel gelezen over de hoesje van Spigen hier op het forum. Per toeval kwam ik er een tegen van Whitestone zelf, na het bekijken ervan was ik tevreden en benieuwd en hen ik hem besteld. De case heeft op de hoeken een verdikking tegen vallen. Daarna een verloop naar smaller deel, hierdoor voelt hij lekker in de hand aan en heeft hij geen bulky design. De camera's zijn beter beschermt omdat het hoesje iets dikker is. Dit valt niet/minder op omdat de afwerking gelijdelijk afloopt. Er zijn geen speciale uitsparingen voor de camera zodat het hoesje nauw samensluit dit maakt mij niet uit, de bescherming is voor mij zo voldoende. Verder is de achterkant gemaakt van hard transparant plastic de zijkanten van TPU en carbon fiber.

Hij is hier te koop: DOME GLASS [Whitestone] Diamond Case voor Galaxy S23 Ultra Premium TPU Air Bumper Bescherming met Slim & Ultimate Fit Telefoon Cover voor S23 Ultra https://amzn.eu/d/h2upGWb

Hoop dat juliie hier wat aan hebben.
toon volledige bericht
Poeh hij mag dan niet bulky voelen maar zo ziet hij er wel uit...

Ik heb de Spigen met Magsafe, die heeft ook van die air protectors op de hoeken maar ziet er een stuk neutraler uit.

Spigen Ultra Hybrid OneTap Ring... https://www.amazon.nl/dp/B0BJRT9SKY?ref=ppx_pop_mob_ap_share

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ljro
  • Laatst online: 02:45
@XelaRetak ziet er inderdaad goed uit, al vraag ik mij wel af of de mate van valbescherming hetzelfde is? Ook moet je van neutraler houden. Ik vind dit design weer wat meer hebben. Zo ieder zijn meug/keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Hou

Is een screen protector aan te raden voor de s23U

Ik heb deze nu besteld

https://www.smartphonehoe...ung-galaxy-s23-ultra.html

Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boratnl
Vincent91 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 19:47:
Hou

Is een screen protector aan te raden voor de s23U

Ik heb deze nu besteld

https://www.smartphonehoe...ung-galaxy-s23-ultra.html

Iemand ervaring mee?
Deze is niet van gehard glas zo te te zien, maar van een folie. Het scherm voelt dan vaak een beetje cheap aan vond ik. Zoals vroeger toen touch screens nog van plastic waren (zachter dan glas iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Ok na 1.5 maand met mijn Samsung silicone hoesje. Ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik een andere wil.

Reden.
Te stroef. In de hand is het ideaal, maar in de broekzak is het te irritant om het eruit te halen of erin te doen.

Of andere tips zijn ook welkom.

Liefst geen logge hoesjes.
Na een beetje verder googelen, toch voor heel wat anders gegaan. Namelijk de Mous case, kwaliteit moet heel goed zijn.
En een voordeel heb ik gelijk magsafe erbij en een houder voor de fiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Ik heb net gisteren m'n S23 Ultra in gebruik genomen (hij lag al een tijdje te wachten op me, ik was in het buitenland). Ik had er direct een Samsung leren hoesje bij genomen omdat leren cases altijd mijn voorkeur hebben, voelt vaak gewoon direct goed in de hand zonder enorm bulky te zijn. Tenminste, dat is mijn ervaring de laatste jaren.

Die van Samsung is niet echt anders, voelt goed, kwaliteit lijkt prima, goede pasvorm. Lenzen steken niet meer uit en er is een klein randje aan de bovenkant en onderkant van het scherm, dus je kan hem in principe ook op het scherm neerleggen zolang je hem niet op de tafel neer ramt.

Bied wel wat grip maar niet heel veel, dus zal zeker wat gladder voelen dan de siliconen hoesjes. Helemaal bij het in de broekzak stoppen en eruit halen. Ik zou zeggen, doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
In de Proximus shop een screenprotector laten plaatsen op mn s23u

Die gast zegt je mag uw gsm 24u niet gebruiken

Klopt dat ,dat er zo'n screenprotectors bestaan?

Voor de rest is het wel goed gedaan en alles werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:45

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vincent91 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 13:08:
In de Proximus shop een screenprotector laten plaatsen op mn s23u

Die gast zegt je mag uw gsm 24u niet gebruiken

Klopt dat ,dat er zo'n screenprotectors bestaan?

Voor de rest is het wel goed gedaan en alles werkt perfect
Ik heb dat echt nog noooooit gehoord. Wat is het voor soort protector?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Steeffoon schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:04:
[...]

Ik heb dat echt nog noooooit gehoord. Wat is het voor soort protector?
Het wordt machinaal geplaatst dus merkloos

Heb wel meer dan 30€ betaald dus hoop dat het lang meegaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54
Vincent91 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 16:16:
[...]

Het wordt machinaal geplaatst dus merkloos

Heb wel meer dan 30€ betaald dus hoop dat het lang meegaat
Ben nieuwsgierig, hebben ze ook verteld hoe deze verwijderd kan worden bij beschadiging? Klinkt nogal drastisch...24 uur je telefoon niet gebruiken na aanbrengen screenprotector.
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste