Ik heb hier nog een oude duo charger van samsung niet magnetisch en die werkt gewoon perfect met mous case. Dus ik verwacht geen problemen.Juancho schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:57:
[...]
Dan neem ik aan dat mn originele samsung charger het ook wel zou moeten doen? Dat dacht ik overigens ook bij die cover van ideal of Sweden maar die werkte dus niet. Ik vind dat echt heel slecht overigens, dan verplicht je mensen dus om ook een hele dure oplader te kopen van dat merk. Dat vertik ik gewoon want mijn Samsung lader die op m'n bureau staat is gewoon een fijn en handig ding. Als een cover niet werkt gaat ie gewoon terug.
Thanks! Heb net maar de Walnut variant bestelt. Wel erg duur maar ok, schijnt een geweldige cover te zijn toch? Zowel in look, als grip en ook vooral als bescherming zonder een lompe verschijning te zijn om te telefoon. Ben benieuwd!aaronito schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 09:59:
[...]
Ik heb hier nog een oude duo charger van samsung niet magnetisch en die werkt gewoon perfect met mous case. Dus ik verwacht geen problemen.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|
Kwa looks ziet hij er inderdaad goed uit, kwa grip net voldoende. Maar niet te vergelikken met dbrand grip case kwa gripJuancho schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 11:04:
[...]
Thanks! Heb net maar de Walnut variant bestelt. Wel erg duur maar ok, schijnt een geweldige cover te zijn toch? Zowel in look, als grip en ook vooral als bescherming zonder een lompe verschijning te zijn om te telefoon. Ben benieuwd!
En wat er nooit verteld wordt is dat de buttons erg gevoelig zijn, maar enorm clicky aanvoelen. Wat mij ook enorm kan bekoren maar velen ook niet.
Zal sowieso stukken beter zijn qua grip dan bijv. Nudient. Ik ben gek op dat slimme design maar min punt is dat het relatief glad is en ook is de voorkant niet beschermt. Ik heb er daarom altijd een extra glaasje op dus als de telefoon dan valt... dan is het scherm iig niet stuk (glaasje wel). En ik heb nu al 2x gehad dat ondanks de Nudient cover bij een val op de stoep er wat kleine schade is aan de onderkant/bovenkant van de telefoon. Ik lever vaak om de 2 jaar mijn toestel in voor een nieuw model en dan zijn dat toch vervelende dingen die ik graag wil voorkomen.aaronito schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 11:56:
[...]
Kwa looks ziet hij er inderdaad goed uit, kwa grip net voldoende. Maar niet te vergelikken met dbrand grip case kwa grip![]()
En wat er nooit verteld wordt is dat de buttons erg gevoelig zijn, maar enorm clicky aanvoelen. Wat mij ook enorm kan bekoren maar velen ook niet.
De Mous case moet iig een helemaal veilig zijn als ik zo hun promo video's zie
UAG heeft betere grip en drop protection ,ze zijn daarom ook een stuk duurderJuancho schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:03:
[...]
Zal sowieso stukken beter zijn qua grip dan bijv. Nudient. Ik ben gek op dat slimme design maar min punt is dat het relatief glad is en ook is de voorkant niet beschermt. Ik heb er daarom altijd een extra glaasje op dus als de telefoon dan valt... dan is het scherm iig niet stuk (glaasje wel). En ik heb nu al 2x gehad dat ondanks de Nudient cover bij een val op de stoep er wat kleine schade is aan de onderkant/bovenkant van de telefoon. Ik lever vaak om de 2 jaar mijn toestel in voor een nieuw model en dan zijn dat toch vervelende dingen die ik graag wil voorkomen.
De Mous case moet iig een helemaal veilig zijn als ik zo hun promo video's zie
ben ook benieuwd hoelang de achterkant van wallnut mooi gaat blijven na x maanden in gebruik
Ik heb ook een UAG monarch, die duurder is dan de Mous. Echter, de Mous heeft een betere grip en biedt meer bescherming tegen vallen. De UAG is voor mij nogal teleurstellend.Vincent91 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:09:
[...]
UAG heeft betere grip en drop protection ,ze zijn daarom ook een stuk duurder
ben ook benieuwd hoelang de achterkant van wallnut mooi gaat blijven na x maanden in gebruik
- Geen bescherming van de zijkanten
- Alle zijden voelen zwak aan en zitten niet strak rond het toestel
- Na 2 maanden beweegt de telefoon in de hoes
- Magsafe is zwak
zal afhangen welke variant ?aaronito schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:19:
[...]
Ik heb ook een UAG monarch, die duurder is dan de Mous. Echter, de Mous heeft een betere grip en biedt meer bescherming tegen vallen. De UAG is voor mij nogal teleurstellend.
- Geen bescherming van de zijkanten
- Alle zijden voelen zwak aan en zitten niet strak rond het toestel
- Na 2 maanden beweegt de telefoon in de hoes
- Magsafe is zwak
ik heb de monarch pro kevlar en tot nu toe nog geen klachten
ik heb een extra magsafe phone grip en deze laat bij mij niet gemakkelijk los
de zijkanten zijn bij mij stevig te noemen
de mouse case heeft ook geen camera bescherming ,de UAG wel
ik ben er content van
[ Voor 4% gewijzigd door Vincent91 op 12-04-2024 12:27 ]
Heb de UAG Monarch pro Kevlar, metropolis, UAG monarch pro carbon.Vincent91 schreef op vrijdag 12 april 2024 @ 12:25:
[...]
zal afhangen welke variant ?
ik heb de monarch pro kevlar en tot nu toe nog geen klachten
ik heb een extra magsafe phone grip en deze laat bij mij niet gemakkelijk los
de zijkanten zijn bij mij stevig te noemen
ik ben er content van
Al 2 cases in garantie nieuwe gehad. Beiden hadden er last van. Metropolis heeft wel krachtiger magneten.
Maar zolang jij tevreden bent ermee en voor die prijs ben ik ook tevreden.
Neem aan dat Mous wel iets van een anti kraslaag over het hout heeft. Maar dan nog, we praten over telefoon covers die moeten beschermen. Dus elk hoesje dat op straat valt zal wel iets van schade hebben. Part of the job lijkt me 😬
Vanavond lag deze ook op de deurmat hier. Idd prima hoesje, mooie looks en wel fijne grip. Al had ik de achterkant en zeker die zijkant nog wat stroever verwacht. Erg goedkoop ook eigenlijk wat Ringke is toch best een duur merk dacht ik altijd.W84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:28:
Deze zelf gekocht. Hele fijne case met goede grip. Je zou het niet zeggen met zo'n prijs maar zeker kwaliteit. Made in Korea.
https://www.amazon.nl/dp/B0CFW12WNY
[ Voor 7% gewijzigd door Juancho op 16-04-2024 22:53 ]
Klopt, maar ik vind het echt meer dan prima voor een tientje. Ga er niet over klagen.Juancho schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 21:09:
[...]
Vanavond lag deze ook op de deurmat hier. Idd prima hoesje, mooie looks en wel fijne grip. Al had ik de achterkant en zeker die zijkant nog wat stoeflver verwacht. Erg goedkoop ook eigenlijk wat Ringke is toch best een duur merk dacht ik altijd.
Nee voor tien euro verwacht je eerder een Chinees prut ding dat binnen een week al kapot of verlept is. Ringke is volgens mij gewoon een prima en goed merk, vandaar dat ik ook ff opkeek van de prijs. Leuk hoesje om erbij te hebben. Ik ontvang binnenkort nog die houten van Mous, 6x zo duur maar dan heb je hopelijk ook watW84 schreef op dinsdag 16 april 2024 @ 22:24:
[...]
Klopt, maar ik vind het echt meer dan prima voor een tientje. Ga er niet over klagen.

Ik heb ondertussen de Mous wooden case ook. Mooi ding en wel grappig, het heeft dezelfde ophoging aan de bovenkant en onderkant van het scherm als die case van Ringke. En Mous staat bekent om de idioot goede bescherming. Dan ben ik benieuwd waar dst verschil dan in zit. Ik verwacht overigens in de case daarom heen. Mous is een stuk zwaarder dan de case van Ringke en overal dus wat lomper. Gelukkig niet lelijk lomp, maar je voelt het wel. Gelukkig werkt draadloos laden met m'n Samsung wireless charger prima en ook het magsafe pasje houder wat ik nog had van Nudient blijft er sterk op plakken. Mous is dus gelukkig niet zo'n brand wat heel irritant alles zo maakt dat je verplicht wordt alles van dat merk te kopen.
Beide cases prima dus om eens mee af te wisselen!
Beide cases prima dus om eens mee af te wisselen!
[ Voor 22% gewijzigd door Juancho op 17-04-2024 18:54 ]
Heb 'm ook binnen; hij is toch wat gladder dan mn nillkin dus da's jammer. Vind 't blauwe wel mooi en 't feit dat de camera cutout geen groot gat is maar netjes per lensW84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:28:
Deze zelf gekocht. Hele fijne case met goede grip. Je zou het niet zeggen met zo'n prijs maar zeker kwaliteit. Made in Korea.
Heb eerst de doorzichtige van hun gekocht. Benieuwd hoe lang het duurt voor hij geel wordt ondanks de 'anti-yellowing'.W84 schreef op donderdag 11 april 2024 @ 20:28:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Iemand ervaring met deze case?
Handig dat deze wel camera bescherming heeft
https://www.gsm-hoesjes.b...3-ultra-hoesje-groen.html
Handig dat deze wel camera bescherming heeft
https://www.gsm-hoesjes.b...3-ultra-hoesje-groen.html
Hoi
Aan mn cameras is er een klein gaatje te zien(waarschijnlijk micro ?)
Ik heb een spigen armor case waarvan de cameras volledig zijn beschermd
Is dit een probleem voor de micro ?
Ik heb van die afzonderlijke camera protectors (kapjes strak over de lenzen), nog nooit problemen met het opgenomen geluid gehad.Vincent91 schreef op vrijdag 31 mei 2024 @ 18:29:
Hoi
Net van de week deze case ontvangen voor m'n S23U:
https://reuterson.com/pro...-samsung-galaxy-s23-ultra
Erg duur (was iets goedkoper via Amazon dan de link hierboven). Maar wel bizar fijn om zo'n dunne maar toch stevige case te hebben. Normaal eigenlijk altijd first party leren hoesjes gebruikt, wilde toch nog iets dunners. Ook wel eens een Ali Express aramide case of twee gebruikt maar die lieten vaak toch wat te wensen over qua kwaliteit.
Anyway, ik denk ik link hem hier even voor case liefhebbers die soms beetje te veel uitgeven aan dingen die ook goedkoper kunnen, kortom people like me 😅. Alternatief voor de Pitaka, IMHO ziet deze er net wat beter uit rond de camera's.
Erg duur (was iets goedkoper via Amazon dan de link hierboven). Maar wel bizar fijn om zo'n dunne maar toch stevige case te hebben. Normaal eigenlijk altijd first party leren hoesjes gebruikt, wilde toch nog iets dunners. Ook wel eens een Ali Express aramide case of twee gebruikt maar die lieten vaak toch wat te wensen over qua kwaliteit.
Anyway, ik denk ik link hem hier even voor case liefhebbers die soms beetje te veel uitgeven aan dingen die ook goedkoper kunnen, kortom people like me 😅. Alternatief voor de Pitaka, IMHO ziet deze er net wat beter uit rond de camera's.
is een reden waarom jullie voor extra dure hoesjes gaan? de hoesjes van 3 euro hebben mijn telefoons altijd goed beschermd.
Heeft de magneet in de case geen negatieve invloed op werking van stylus pen? Heb dit in het verleden wel gehad bij een tablet en dus beetje huiverig voor dit soort covers. Bepaalde gedeeltes van het scherm reageerde niet op de stylus.Propane schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:41:
Net van de week deze case ontvangen voor m'n S23U:
Zie net dat er twee versies zijn, met en zonder magneet. 🙃
Ik heb één criterium voor mijn hoesjes: zo dun en toch stevig mogelijk. De telefoon is al groot zat, dan is een TPU-hoesje bijvoorbeeld al snel te bulky. Dus is het een Pitaka Magsafe geworden.Farabi schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:43:
is een reden waarom jullie voor extra dure hoesjes gaan? de hoesjes van 3 euro hebben mijn telefoons altijd goed beschermd.
@ipje Hier geen problemen met de stylus, al gebruik ik hem toch amper.
Ik ben iemand die liever 1x iets goeds koopt dan 10x goedkoop spul. Vaak is het verschil in kwaliteit voelbaar en merkbaar in gebruik, als is dat met telefoon hoesjes wat minder aanwezig. Betere materialen, afwerking van details etc. Vind ik fijn.Farabi schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 14:43:
Maar het is maar waar je waarde aan hecht, daarom zeg ik ook dat het erg duur is en ik een beetje een idioot met te veel besteedbaar inkomen ben soms.
Inderdaad, ik heb hem zonder magneet. Ben niet echt iemand die MagSafe gebruikt accessoires gebruikt, dus liever dan ook geen risico dat het het pennetje in de weg zit. Die ik ook nooit gebruik, lol.ipje schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 15:07:
[...]
Zie net dat er twee versies zijn, met en zonder magneet. 🙃
Helaas miskoop gedaan op eBay.
Samsung Adapter 45W Schnellladegerät Autoladegerät Dual Port USB-C Car Charger voor €15
Helaas geen echte Samsung, fysiek niet gelijk aan lader op foto van doos, tekst voor fouten en belangrijkste: onbruikbaar want verkeerd om geassembleerd waardoor de USB-poorten niet bereikbaar zijn ...
Weer wijze les: gewoon echte Samsung kopen in NL, ook al is dat 3x zo duur.
Is wel het behoud van de veel duurdere telefoon.
:strip_exif()/f/image/8V7hvmWLPcsy8tW4DGyHwQnq.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto van verpakking bij advertentie zag er betrouwbaar uit, rest was beeldmateriaal van website Samsung gehaald...
:strip_exif()/f/image/aUYLohIsjXrdJR0EWabJmd8O.jpg?f=fotoalbum_large)
De USB-A aansluiting is deels zichtbaar, de USB-C lijkt geheel leeg. Omdat de frontplaat verkeerd om zit....
USB-A zit veel hoger dan de originele Samsung versie.
:strip_exif()/f/image/9hgFZYRyXQirmVVDhosmkyKb.jpg?f=fotoalbum_large)
ALIMENTATION wordt ALMENTAION
FABRIQUE wordt FAB8RIQUE
En na dehermontage blijft die geadverteerde 45W steken op max 23W i.c.m. met de S23+, zowel met het bijgeleverde kabeltje als met mijn eigen 5A-kabel.
Deze gaat terug of direct in de prullenbak...
Samsung Adapter 45W Schnellladegerät Autoladegerät Dual Port USB-C Car Charger voor €15
Helaas geen echte Samsung, fysiek niet gelijk aan lader op foto van doos, tekst voor fouten en belangrijkste: onbruikbaar want verkeerd om geassembleerd waardoor de USB-poorten niet bereikbaar zijn ...
:strip_exif()/f/image/8V7hvmWLPcsy8tW4DGyHwQnq.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto van verpakking bij advertentie zag er betrouwbaar uit, rest was beeldmateriaal van website Samsung gehaald...
:strip_exif()/f/image/aUYLohIsjXrdJR0EWabJmd8O.jpg?f=fotoalbum_large)
De USB-A aansluiting is deels zichtbaar, de USB-C lijkt geheel leeg. Omdat de frontplaat verkeerd om zit....
USB-A zit veel hoger dan de originele Samsung versie.
:strip_exif()/f/image/9hgFZYRyXQirmVVDhosmkyKb.jpg?f=fotoalbum_large)
FABRIQUE wordt FAB8RIQUE
En na dehermontage blijft die geadverteerde 45W steken op max 23W i.c.m. met de S23+, zowel met het bijgeleverde kabeltje als met mijn eigen 5A-kabel.
Deze gaat terug of direct in de prullenbak...
[ Voor 13% gewijzigd door emmerx op 17-06-2024 17:18 ]
Draadloos laden op onze Zon
Tja mede daarom koop ik altijd originele adapters en kabels. Liefst ook via Samsung zelf. Dan weet je gewoon dat het goed spul is dat tevens goed is voor je telefoon. Kost wat meer, maar vaak doe je er ook veel langer mee.
Ik heb voor de auto altijd opladers van het merk baseus, prima kwaliteit en laten nooit in de steek. Nu eentje weer gekocht omdat ik meer poorten nodig had. Daarbij gebruik ik ook de kabels van baseus. Alles van aliexpress. Ja er is genoeg troep te koop, maar spullen van dat merk en ugreen hebben de beste kwaliteit.emmerx schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
FABRIQUE wordt FAB8RIQUE
Dit soort spul moet je echt niet via eBay kopen ook, vrijwel alles is nep. Ook die draadloze pads. Die lijken enorm op de originele maar helaas. Nog gevaarlijk ook i.v.m. brandgevaar.emmerx schreef op zondag 16 juni 2024 @ 12:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
FABRIQUE wordt FAB8RIQUE
Valt ook wel mee, bij Amazon en Mediamarkt was bijvoorbeeld de nieuwe (extra zuinige) EP-T2510 25W lader laatst nog 9,99. Daar hoef je het niet voor te laten. Ik heb er gelijk een paar gehaald, ook voor de raspberry pi's enzo want het zijn fijne voedingen met GaN tech. (Gallium Nitride)W84 schreef op zondag 16 juni 2024 @ 14:28:
[...]
Dit soort spul moet je echt niet via eBay kopen ook, vrijwel alles is nep. Ook die draadloze pads. Die lijken enorm op de originele maar helaas. Nog gevaarlijk ook i.v.m. brandgevaar.
Idd namaak is echt alom dus ik zou het nooit van vage shops halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Llopigat op 16-06-2024 20:37 ]
Hoi
Kan ik deze case magsafe compatible maken? Met een sticker op te plaatsen aan de achterkant
https://www.amazon.com.be...ultra+%2Caps%2C125&sr=8-1
Of is het beter om 10€ meer te besteden en deze aan te kopen met magsafe?
Kan ik deze case magsafe compatible maken? Met een sticker op te plaatsen aan de achterkant
Je kan beter iets meer besteden als je magsfe wilt hebben. Stickers laten op een geven moment altijd los.Vincent91 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 10:48:
Hoi
Een goede magsafe case met de sterkste mageneten is bijvoorbeeld de MagBak.
https://magbak.com/produc...gsticks-to-mount-anywhere
Je hebt echt geen case met sterke magneten nodig van €50+, ik heb zelf deze magsafe case van €15 voor mijn S23+: https://www.amazon.nl/dp/B0CDX9R8SL en die is veel sterker dan ik had verwacht.
The devil is in the details.
probleem is als je hoesje koopt met magsafe dat het storing geeft als je uw s-pen gebruiktThombias schreef op maandag 8 juli 2024 @ 11:03:
[...]
Je kan beter iets meer besteden als je magsfe wilt hebben. Stickers laten op een geven moment altijd los.
Een goede magsafe case met de sterkste mageneten is bijvoorbeeld de MagBak.
https://magbak.com/produc...gsticks-to-mount-anywhere
ik hoop dat er daar ooit een oplossing voor gevonden wordt
Is dat bij elk MagSafe hooesje? Ik ervaar er geen issues mee maar wellicht weet ik niet goed waar ik op moet lettenVincent91 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:52:
[...]
probleem is als je hoesje koopt met magsafe dat het storing geeft als je uw s-pen gebruikt
Hier ook een magsafe hoesje van Mouss, maar de S-pen werkt nog perfect. Gebruik de pen dagelijks.
Dat is bij sommige goedkopere hoesjes waar de magneetring verkeerd is geïmplementeerd.Vincent91 schreef op maandag 8 juli 2024 @ 12:52:
[...]
probleem is als je hoesje koopt met magsafe dat het storing geeft als je uw s-pen gebruikt
Bij Magbak heb ik dit nog nooit gehad.
Het is superhandig dat je hem tegen de koelkast en zo kan plakken.
[ Voor 7% gewijzigd door Thombias op 08-07-2024 15:23 ]
UAG is duur maar altijd problemen met mn spenThombias schreef op maandag 8 juli 2024 @ 15:22:
[...]
Dat is bij sommige goedkopere hoesjes waar de magneetring verkeerd is geïmplementeerd.
Bij Magbak heb ik dit nog nooit gehad.
Het is superhandig dat je hem tegen de koelkast en zo kan plakken.
momenteel de rhinoshield solidcase (met magsafe) voor de s23U in gebruik en bevalt me goed
mooi en stevig en laat ook geen vingerafdrukken zien
alleen spijtig dat je enkel via amazon kunt bestellen (met magsafe functie)
mooi en stevig en laat ook geen vingerafdrukken zien
alleen spijtig dat je enkel via amazon kunt bestellen (met magsafe functie)
Gebruik altijd transparante hoesjes om mijn phones, maar deze worden dus ook altijd geel.
Heeft iemand ervaring met een transparante case voor S23 met individuele camera holes die niet geel wordt?
Heeft iemand ervaring met een transparante case voor S23 met individuele camera holes die niet geel wordt?
Modellen van hard plastic.Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:58:
Gebruik altijd transparante hoesjes om mijn phones, maar deze worden dus ook altijd geel.
Die zachtere cases zullen altijd geel worden namelijk, ongeacht de claims.
Alleen heeft de ene sneller last van dan de ander.
Je kan eens die van Nudient proberen?Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:58:
Deze is niet transparant met individuele camera holes verkrijgbaar.
Mijn Spigen Hybrid is nog niet echt geel geworden. Ik heb hem al bijna een jaar. Hij heeft een harde achterplaat maar de zijkanten zijn wel zacht (vandaar het "hybrid" dus).Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 11:58:
https://www.amazon.nl/-/e...ung-Crystal/dp/B0BJS9M2NP
Ik vind het wel een prima combinatie want bij de achterkant maakt het toch niet uit of die hard of zacht is (hard beschermt zelfs beter denk ik).
Deze heb ik er nu 1 jaar om zitten, is harstikke geel....Llopigat schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:21:
[...]
Mijn Spigen Hybrid is nog niet echt geel geworden. Ik heb hem al bijna een jaar. Hij heeft een harde achterplaat maar de zijkanten zijn wel zacht (vandaar het "hybrid" dus).
https://www.amazon.nl/-/e...ung-Crystal/dp/B0BJS9M2NP
Ik vind het wel een prima combinatie want bij de achterkant maakt het toch niet uit of die hard of zacht is (hard beschermt zelfs beter denk ik).
Huh vreemd.. Ik heb de mijne echter niet veel in de zon liggen, wellicht komt het daardoor. Net nog even gecheckt maar geen merkbare vergeling en hij is ook een jaar oud.Albert020 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 17:55:
[...]
Deze heb ik er nu 1 jaar om zitten, is harstikke geel....
Maar het komt door UV en de mijne komt gewoon niet zo veel in de open lucht. Als ik buiten ben dan heb ik de telefoon meestal weggestopt zitten.
UV is bij lange na niet het enige reden.Llopigat schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:04:
[...]
Huh vreemd.. Ik heb de mijne echter niet veel in de zon liggen, wellicht komt het daardoor. Net nog even gecheckt maar geen merkbare vergeling en hij is ook een jaar oud.
Maar het komt door UV en de mijne komt gewoon niet zo veel in de open lucht. Als ik buiten ben dan heb ik de telefoon meestal weggestopt zitten.
Persoonlijke hygiene speelt ook een rol mee.
Een familielid heeft een tablet met een TPU case, dat ding is nooit in de zon of buiten, en toch is het na kleine 8 maanden volledig geel.
Ter vergelijking, diegene z'n telefoon hoesje (van spigen) is na 2 maanden zichbaar geel.
Niet dat diegene vies is of zo, al was je je handen 100 keer per dag, op ten duur worden die cases geel, en dat komt ook gewoon door onze handen.
En sommige mensen hebben daar meer last van dan de ander.
In mijn geval is zo'n 100% TPU case na 1 jaar bij mij licht aan het vergelen, en hetzelfde met de Ultra Hybrid die ik vroeger had.
Opzich geen ramp voor mij, ik vervang zo'n case eenmaal in de tijd dat ik een telefoon heb, maar voor sommige mensen zijn TPU cases gewoon niet geschikt, en dan is een niet doorzichtige of een hard plastic case een beter idee.
Dom voorbeeld maar ik heb een crystal case om mijn 3DS en PS Vita, bij die laatste is dat ding al dikke 10 jaar oud en nog steeds niet vergeeld, omdat het simpel hard en doorzichtige plastic is.
[ Voor 9% gewijzigd door Mizgala28 op 18-07-2024 18:37 ]
Ik ben gelukkig niet zo'n vieze ander.
Dus mijn zachte siliconen TPU hoesje verkleurt netjes overal naar even gelig, niet alleen op de delen waar ik hem vasthoud....
Dus mijn zachte siliconen TPU hoesje verkleurt netjes overal naar even gelig, niet alleen op de delen waar ik hem vasthoud....
[ Voor 6% gewijzigd door emmerx op 18-07-2024 23:38 ]
Ahaaa.. Dat verklaart een hoop.Mizgala28 schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 18:34:
[...]
UV is bij lange na niet het enige reden.
Persoonlijke hygiene speelt ook een rol mee.
[...]
Ik dacht dat het alleen aan UV lag. Maar ik maak die case eigenlijk dagelijks wel schoon met zo'n alcohol brillendoekje omdat ik het lelijk vind als er vette vingerafdrukken op zitten. Daarvoor heb ik niet zo'n mooie crystal case immers. Dus elke keer als ik mijn bril schoonmaak pak ik daarna het telefoonhoesje even mee (en de screenprotector ook trouwens). Zou het daardoor komen dat hij niet vergeelt?
Ik heb vroeger namelijk wel volledig zachte cases gehad waar ik dat niet bij deed (omdat die toch niet zo glansten) en die waren ook snel geel.
[ Voor 11% gewijzigd door Llopigat op 18-07-2024 21:59 ]
Misschien, ik was mijn case 1 a 2 keer per week (minimaal 1 keer) met een warm water sopje (ik heb geen last van vette vlekken, maar wel stof die blijft plakken), dus misschien helpt dat ook een beetje.Llopigat schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 21:57:
[...]
Ahaaa.. Dat verklaart een hoop.
Ik dacht dat het alleen aan UV lag. Maar ik maak die case eigenlijk dagelijks wel schoon met zo'n alcohol brillendoekje omdat ik het lelijk vind als er vette vingerafdrukken op zitten. Daarvoor heb ik niet zo'n mooie crystal case immers. Dus elke keer als ik mijn bril schoonmaak pak ik daarna het telefoonhoesje even mee (en de screenprotector ook trouwens). Zou het daardoor komen dat hij niet vergeelt?
Ik heb vroeger namelijk wel volledig zachte cases gehad waar ik dat niet bij deed (omdat die toch niet zo glansten) en die waren ook snel geel.
Misschien met de volgende case jouw methode proberen, ben benieuwd of dat nog beter is (mijn partner heeft een bril dus genoeg van die doekjes hier)
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 19-07-2024 01:50 ]
Iemand nog een goede tip voor een screenprotector / hoesje voor S23+? Heb nu de standaard booklet van Samsung maar die begint lelijk te worden en past ook niet lekker in mijn carkit.
Zit te denken aan de Mous-case maar ik sta open voor suggesties. Bij voorkeur niet al te duur uiteraard
Zit te denken aan de Mous-case maar ik sta open voor suggesties. Bij voorkeur niet al te duur uiteraard
Mous is heel goed maar wel een stukje dikker/forser en natuurlijk vrij prijzig. Ik had altijd Nudient covers op mijn samsung telefoons maar ben nu een keer de cover van Rinke aan het uitproberen. Ook dun, hoeken zijn iets hoger waardoor de telefoon wat meer beschermt is dan die van Nudient (die ik wel strakker/mooier vind).
Zelf wissel ik nu af met die cover van Mous (op festivals/vakanties etc waarbij de kans op een val wat groter is) en Rinke (voor de meeste 'normale dagen' met weinig kans op extreme vallen die beschadigingen kunnen opleveren)..
Zelf wissel ik nu af met die cover van Mous (op festivals/vakanties etc waarbij de kans op een val wat groter is) en Rinke (voor de meeste 'normale dagen' met weinig kans op extreme vallen die beschadigingen kunnen opleveren)..
[ Voor 26% gewijzigd door Juancho op 15-08-2024 11:04 ]
Mijn Otterbox is redelijk lomp, maar ik heb mijn telefoon ondertussen aardig wat laten stuiteren en dan bewijst de Otterbox wel zijn waarde.
Maar qua screenprotector. Mensen nog goede ervaringen? Heb er eentje op mijn werktelefoon zitten met een Spigen hoesje en een screenprotector maar in de rechterbovenhoek zit er lucht onder na verloop van tijd.. Hoop eigenlijk een goede screenprotector te vinden..
Als je een Spigen hoesje hebt kan ik de Spigen screenprotectors aanraden, heel gemakkelijk om te plaatsen, compatibel met Spigen hoesjes en tot nu toe nog geen klachten van.BootVluchteling schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:09:
Maar qua screenprotector. Mensen nog goede ervaringen? Heb er eentje op mijn werktelefoon zitten met een Spigen hoesje en een screenprotector maar in de rechterbovenhoek zit er lucht onder na verloop van tijd.. Hoop eigenlijk een goede screenprotector te vinden..
Ik heb deze:BootVluchteling schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:09:
amFilm 2+2 Stuks OneTouch Glas Screenprotector voor Samsung Galaxy S23 Plus 5G, 9H Hardheid, met Cameralens Beschermfolie, Eenvoudige Installatie en Bubbelvrij https://amzn.eu/d/5BWTiqQ
Gewoon ff langs een telefoonzaak gaan. Ik laat al tijdens door Vodafone een beschermplaatje erop zetten. Misschien iets duurder maar ze doen het gelijk en goed. Gaat het mis, hun verantwoordelijkheid en proberen ze het nog een keer.BootVluchteling schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:09:
Blijft een langere tijd prima en na verloop van tijd als je een wat krasjes of barsten hebt is het tijd voor een nieuwe.
Bij proximus hetzelfdeJuancho schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:50:
[...]
Gewoon ff langs een telefoonzaak gaan. Ik laat al tijdens door Vodafone een beschermplaatje erop zetten. Misschien iets duurder maar ze doen het gelijk en goed. Gaat het mis, hun verantwoordelijkheid en proberen ze het nog een keer.
Blijft een langere tijd prima en na verloop van tijd als je een wat krasjes of barsten hebt is het tijd voor een nieuwe.
Nog geen gedoe meer want ben er zelf niet handig in
Je moet wel 8€ betalen om het te laten vervangen maar heb het daar voor over
Ook geen last van lucht onder de hoeken na verloop van tijd?MathieuT schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:49:
[...]
Als je een Spigen hoesje hebt kan ik de Spigen screenprotectors aanraden, heel gemakkelijk om te plaatsen, compatibel met Spigen hoesjes en tot nu toe nog geen klachten van.
Na 14 maanden nog niets van lucht.BootVluchteling schreef op maandag 19 augustus 2024 @ 12:33:
[...]
Ook geen last van lucht onder de hoeken na verloop van tijd?
Ik denk dat het komt doordat de screenprotector geleverd wordt met een applicator die de screenprotector perfect positioneert.
Vorige week vrijdag ontvangen. Ben er zeer content mee. Stevige hoes en goede screenprotector. In het begin zat er een klein luchtbelletje onder mijn screenprotector welke ik er niet uit kreeg maar een dag later was die zelf verdwenen.MathieuT schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:49:
[...]
Als je een Spigen hoesje hebt kan ik de Spigen screenprotectors aanraden, heel gemakkelijk om te plaatsen, compatibel met Spigen hoesjes en tot nu toe nog geen klachten van.
Iemand een idee wanneer clear cases geel worden
Heb er 1 aangeschaft via Amazon shop met magsafe en hoop deze zo lang mogelijk mooi te houden
Heb er 1 aangeschaft via Amazon shop met magsafe en hoop deze zo lang mogelijk mooi te houden
Siliconen (flexibele hoesjes) verkleuren onder invloed van vnl UV en warmte.Vincent91 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:23:
Iemand een idee wanneer clear cases geel worden
Polycarbonaat (harder plastic) verkleurt veel langzamer.
Wat is jullie ervaring met screenprotectors voor de S23? Ik zoek er eentje maar niet normaal hoeveel keus er is. In nog geen jaar tijd zit m'n toestel al onder de haarkrasjes dus ik moet er toch maar aan geloven.
Hier in het topic al gezocht op 'screenprotector'? Dan vind je ongetwijfeld ook linkjes naar screenprotectoren die door verschillende mensen gebruikt worden.W84 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:22:
Wat is jullie ervaring met screenprotectors voor de S23? Ik zoek er eentje maar niet normaal hoeveel keus er is. In nog geen jaar tijd zit m'n toestel al onder de haarkrasjes dus ik moet er toch maar aan geloven.
https://amzn.eu/d/5BWTiqQW84 schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 14:22:
Met plastic frame voor perfecte plaatsing en vingerscanner werkt er goed mee. Gebruik deze nu twee weken, helemaal prima.
Tnx, zal eens kijken. Ik heb Prime en prima prijs ook. Al gezocht hier en bij shops maar kwam er niet meer uit.BigSurf schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:46:
[...]
https://amzn.eu/d/5BWTiqQ
Met plastic frame voor perfecte plaatsing en vingerscanner werkt er goed mee. Gebruik deze nu twee weken, helemaal prima.
Ik doe het ook hoor maar heb wel een screen protector ,anders zou ik het gewoon met mn brillendoekje doen om mn scherm zo weinig mogelijk te beschadigenLlopigat schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:57:
[...]
Nou de optische coating niet maar de oleofobische coating zou kunnen idd. Maar er zit een screenprotector op(Zijn er mensen die hem zonder gebruiken?) En het is niet zo veel. Het lost de vingerafdrukken mooi op.
Inderdaad loopt de opticien altijd te klagen dat ik dat niet moet doen want het hout in de doekjes zou krassen maken. Maar ik heb mijn bril al 10 jaar en doe het dagelijks dus blijkbaar gaat het prima.
Ik gebruik trouwens zachte plastic screenprotectors, niet die glazen (ik vind het irritant als die breken) en ook die bekrassen die doekjes nauwelijks.
Maar inderdaad dat van die protector had ik er even bij moeten vermelden, sorry. Als ik die niet had zou ik het ook niet aanraden.
Ja, ik. In begin had ik er een, maar die liet los na een paar maanden en heb ik niet meer vervangen. Geen problemen met krassen.Llopigat schreef op zaterdag 21 september 2024 @ 17:57:
[...]
Maar er zit een screenprotector op(Zijn er mensen die hem zonder gebruiken?) .
Gebruik wel altijd een back cover.
Mijn glazen zit er sinds feb 23 op en ziet er nog vrijwel zo uit als de eerste dag zonder direct zichtbare krassen of scheuren die het scherm ontsieren:). Het kan dus wel
@Llopigat Ik gebruik al een jaar of vijf geen screenprotector meer. Nooit krassen, screenprotectors hebben voor mij vooral nadelen.
Heb er een Spigen hoesje omheen, zonder hoesje zou ik wel een screenprotector doen. Vooral omdat deze het scherm in de meeste gevallen behoudt voor barsten. Maar dat doe ik liever met een hoesje, omdat met tegenwoordig het handig vindt de achterkant ook van glas te maken...
Heb er een Spigen hoesje omheen, zonder hoesje zou ik wel een screenprotector doen. Vooral omdat deze het scherm in de meeste gevallen behoudt voor barsten. Maar dat doe ik liever met een hoesje, omdat met tegenwoordig het handig vindt de achterkant ook van glas te maken...
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Oh ik heb op die van mijn werk (A52s) geen screenprotector maar die heeft toch wel enkele krassen opgelopen door de jaren heen. Waarvan weet ik niet precies. Hij zit ook een in heel goed Spigen hoesje (tough armor). Ik gebruik hem vooral voor uitgaan als goedkope telefoon (als hij gejat wordt krijg ik toch een nieuweKoldur schreef op zondag 22 september 2024 @ 11:11:
@Llopigat Ik gebruik al een jaar of vijf geen screenprotector meer. Nooit krassen, screenprotectors hebben voor mij vooral nadelen.
[ Voor 5% gewijzigd door Llopigat op 22-09-2024 17:08 ]
Gebruik vanaf het begin geen screenprotector, wel door stof en zand wat fijne haarkrasjes. Ook gebruik ik geen hoesje maar sticker van dBrand.
:strip_exif()/f/image/eyw8AXh0ei9AaM0Gmb9SbNOa.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door Geraedus op 22-09-2024 17:34 ]
PSN : Geraedus
Mijn stylus is helaas kapot, welke webshop kunnen jullie mij aanbevelen om deze los te kopen? Bij samsung zelf zijn ze helaas niet meer te koop.
Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70
Gsmpunt?The-dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 16:44:
Mijn stylus is helaas kapot, welke webshop kunnen jullie mij aanbevelen om deze los te kopen? Bij samsung zelf zijn ze helaas niet meer te koop.
Weet niet of het al in Nederland te verkrijgen is. Weet wel dat je het niet moet gebruiken tijdens auto rijden. Tenzij je passagiers het willen gebruiken.
Maar Samsung dex op je infotainment scherm van je auto. Dus ook Netflix ed..
YouTube: A Must-Have Device to Transform Your Samsung Experience !
Maar Samsung dex op je infotainment scherm van je auto. Dus ook Netflix ed..
YouTube: A Must-Have Device to Transform Your Samsung Experience !
Iemand die camera protection gebruik op de s23u? En welke wordt er aanbevolen?
Weet er iemand of er een magnetische draadloze lader voor de S23 bestaat die ook 15W haalt?
Ik heb nu een gewone Magsafe lader in de auto maar die haalt maar 10W (geadverteerd op 15W) en dat is maar net voldoende om de batterij op niveau te houden (Android Auto + Flitsmeister op het scherm)
@bjvdven : Dat had ik op mijn Pixel 7a ook, niet lang daarna stond de batterij dik (toestel was iets meer dan een jaar oud). Van Coolblue aankoopbedrag terug gekregen (altijd goede service daar) en dan maar een S23 gekocht (mijn Pixel 4a die ik daarvoor had, had na 2 jaar ook erg gedegradeerde batterij)
Ik heb nu een gewone Magsafe lader in de auto maar die haalt maar 10W (geadverteerd op 15W) en dat is maar net voldoende om de batterij op niveau te houden (Android Auto + Flitsmeister op het scherm)
@bjvdven : Dat had ik op mijn Pixel 7a ook, niet lang daarna stond de batterij dik (toestel was iets meer dan een jaar oud). Van Coolblue aankoopbedrag terug gekregen (altijd goede service daar) en dan maar een S23 gekocht (mijn Pixel 4a die ik daarvoor had, had na 2 jaar ook erg gedegradeerde batterij)
Ik heb een Anker car charger (https://www.smartphonehoe...livery-53-watt-zwart.html) i.c.m. een Sp connect houder (https://sp-connect.eu/col...nt?variant=40315913371757) en dat werkt bij mijn S23+ erg goed, de telefoon geeft aan dat hij met snelladen bezig is.TLa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 11:55:
Weet er iemand of er een magnetische draadloze lader voor de S23 bestaat die ook 15W haalt?
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Ziet er goed uit, wel erg duur.
Is die magsafe (Qi2) compatibel want ik wil niet vastzitten aan hun case?
Volgens mij wel, maar hou mij er niet aan vast.TLa schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 14:03:
Ziet er goed uit, wel erg duur.
Handleiding:
https://cdn.shopify.com/s...nt_90x90.pdf?v=1663106244
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
Het lijkt inderdaad compatibel.
Stoort de ventilator niet? (de auto zelf gaat een EV zijn, dus erg stil en dan storen kleine dingen al snel)
Verder ziet het ding er wel goed uit en zou ik de hogere prijs wel willen betalen als het 100% is wat ik wil.
Stoort de ventilator niet? (de auto zelf gaat een EV zijn, dus erg stil en dan storen kleine dingen al snel)
Verder ziet het ding er wel goed uit en zou ik de hogere prijs wel willen betalen als het 100% is wat ik wil.
- KNIP -
[ Voor 98% gewijzigd door Geraedus op 24-01-2025 20:25 ]
Denk niet dat dit thuishoort in het accessoires topicGeraedus schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 19:23:
Even een kleine vraag, is dit de laatste versie van de google play service?
[Afbeelding]
Haha my bad....Vincent91 schreef op vrijdag 24 januari 2025 @ 19:35:
[...]
Denk niet dat dit thuishoort in het accessoires topic
Knip 2
[ Voor 98% gewijzigd door Geraedus op 24-01-2025 20:27 ]
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn S23, op de camera's na, alleen met de Spigen Though Armor case die ik heb heeft problemen met draadloos laden omdat ie de warmte niet goed kwijt kan.
Ik heb al even gekeken (S23 spullen worden wel wat schaarser) en zou een siliconenhoesje met magsafe willen hebben. Voordat ik weer meerdere hoesjes moet kopen om een goede te vinden, ben ik benieuwd of anderen een soorgelijks hebben. Had er namelijk weer 1 en die zou siliconen zijn maar dat zijn slechts de hoeken en verder is ie kogelhard.
Ik heb al even gekeken (S23 spullen worden wel wat schaarser) en zou een siliconenhoesje met magsafe willen hebben. Voordat ik weer meerdere hoesjes moet kopen om een goede te vinden, ben ik benieuwd of anderen een soorgelijks hebben. Had er namelijk weer 1 en die zou siliconen zijn maar dat zijn slechts de hoeken en verder is ie kogelhard.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Ik heb nu deze om m'n s23: https://idealofsweden.nl/...ehr_QW6Z-SBBoCOFkQAvD_BwEUberprutser schreef op dinsdag 11 maart 2025 @ 10:58:
Ik ben nog steeds heel tevreden met mijn S23, op de camera's na, alleen met de Spigen Though Armor case die ik heb heeft problemen met draadloos laden omdat ie de warmte niet goed kwijt kan.
Enig nadeel is dat dit hoesje van draadloze lader blokkeerd. Ik moet dus met kabel laden. Verder wel een fijn, dun hoesje, ligt fijn stevig in de hand door het materiaal (niet glas).