Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:52
Ik heb een Dreame X40 en merk sinds een paar dagen dat verbinding maken met de app heel erg slecht en traag gaat. als ik op "Go to the device" klik duurt het heel erg lang voordat de status van de stofzuiger opgehaald is, als het uberhaupt gebeurt. Als het dan opgehaald is (of lijkt), kan ik in de app wel een en ander aanpassen, maar zodra ik op "Clean" druk, gebeurt er wederom niets, en de app lijkt ook niet te registeren dat ik op Clean gedrukt heb. Wifi in m'n woning is prima en daar is ook niet aan gewijzigd. Aan de stofzuiger zelf heb ik ook niet aangepast.
Het probleem is zowel als ik thuis ben (wifi) als wanneer ik niet thuis ben 4g/5g met of zonder VPN aan. Hebben meer mensen hier last van of ervaring mee? Of tips hoe ik dit kan verhelpen. Ik wil een volledige reset nog even uitstellen als het kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 09:15
greg-a schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:14:
Ik heb een Dreame X40 en merk sinds een paar dagen dat verbinding maken met de app heel erg slecht en traag gaat. als ik op "Go to the device" klik duurt het heel erg lang voordat de status van de stofzuiger opgehaald is, als het uberhaupt gebeurt. Als het dan opgehaald is (of lijkt), kan ik in de app wel een en ander aanpassen, maar zodra ik op "Clean" druk, gebeurt er wederom niets, en de app lijkt ook niet te registeren dat ik op Clean gedrukt heb. Wifi in m'n woning is prima en daar is ook niet aan gewijzigd. Aan de stofzuiger zelf heb ik ook niet aangepast.
Het probleem is zowel als ik thuis ben (wifi) als wanneer ik niet thuis ben 4g/5g met of zonder VPN aan. Hebben meer mensen hier last van of ervaring mee? Of tips hoe ik dit kan verhelpen. Ik wil een volledige reset nog even uitstellen als het kan.
Probeer eens de ipadressen statisch te maken. Hierna de apparaten uitzetten, modem rebooten, en apparaten opnieuw aanzetten en verbinden met je netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xyonix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 10:24
greg-a schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:14:
Heb een X40 Ultra en sinds aanschaf geen problemen met verbinden.
Wellicht toch iets lokaals bij jouw? Trek anders even stroom van Dock af en zet de stofzuiger even minuutje uit.
Daarna weer alles aanslingeren en zou het moeten verbinden. kan je dan testen hoe het ervoor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
dank beiden! Ik had zondag de stekken van het basis station er al uitgehaald. Maar bedacht me na het posten dat de stofzuiger zelf dan natuurlijk niet uitgaat (duh). Dus die even uitgezet en hij lijkt het weer als van ouds te doen!! bedankt voor het meedenken!

(verder is het een top ding hoor!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• carolien89
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 15:59
Kapotto schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 15:25:
[...]

Ja dat zou een optie zijn, alleen niet echt duurzaam … ik bekijk het wel even, misschien stuur ik wel een berichtje naar de verkoper of er iets te regelen is.

[...]

Hier ook DPD DE, je kan via de dpd website het pakket wel tracken maar veel wijzer wordt je daar niet van.
Ik heb hem zojuist binnen gekregen. Jij hem inmiddels ook daadwerkelijk binnen?

Het viel me wel op dat er allemaal bedrukking op de doos zit met UN3481 ivm batterijen in een apparaat, en een icoon dat de doos niet gedraaid mag worden, maar ik kreeg hem op zn zijkant voor de deur. Ik neem aan dat als de doos en apparaat zelf er okay uit zien, de batterij ook wel oké zal zijn, toch? Iemand anders waarbij de doos ook wel gekanteld is en waarbij alles gewoon goed was? Ik lees net iets te vaak over woningbranden door in de fik vliegende accu's/elektrische apparaten, dus niet heel chill. Maargoed, ik heb ook niet de illusie dat in het hele proces van verzending van ophalen tot sorteren en leveren iedereen keurig netjes die dozen voorzichtig en rechtop en zonder stoten etc verplaatst/vervoert.. dus in die zin zal ik ook vast de enige niet zijn waarbij dit zo gebeurt en waarbij dat geen problemen oplevert.

[ Voor 6% gewijzigd door carolien89 op 05-08-2025 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:48
carolien89 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 18:16:
[...]

Ik heb hem zojuist binnen gekregen. Jij hem inmiddels ook daadwerkelijk binnen?

Het viel me wel op dat er allemaal bedrukking op de doos zit met UN3481 ivm batterijen in een apparaat, en een icoon dat de doos niet gedraaid mag worden, maar ik kreeg hem op zn zijkant voor de deur. Ik neem aan dat als de doos en apparaat zelf er okay uit zien, de batterij ook wel oké zal zijn, toch? Iemand anders waarbij de doos ook wel gekanteld is en waarbij alles gewoon goed was? Ik lees net iets te vaak over woningbranden door in de fik vliegende accu's/elektrische apparaten, dus niet heel chill. Maargoed, ik heb ook niet de illusie dat in het hele proces van verzending van ophalen tot sorteren en leveren iedereen keurig netjes die dozen voorzichtig en rechtop en zonder stoten etc verplaatst/vervoert.. dus in die zin zal ik ook vast de enige niet zijn waarbij dit zo gebeurt en waarbij dat geen problemen oplevert.
De robozuiger is al aan het werk sinds maandag. Het is echt ideaal met kinderen en honden in huis, nu is de vloer een pak netter (zonder dat je er zelf tijd in moet steken).

Een rookmelder im de buurt van het oplaadstation waarschuwt je tijdig bij eventuele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Kapotto schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:44:
[...]

De robozuiger is al aan het werk sinds maandag. Het is echt ideaal met kinderen en honden in huis, nu is de vloer een pak netter (zonder dat je er zelf tijd in moet steken).

Een rookmelder im de buurt van het oplaadstation waarschuwt je tijdig bij eventuele problemen.
Klinkt goed!

Ja, dat is wat lastiger. In de gang is een rookmelder, maar in de open keuken/woonkamer niet. De dock staat nu naast de bank in woonkamer. Dus de rookmelder in de gang gaat dan pas af als de rook vanuit woonkamer in de gang is beland. Ik zou hem ook in gang kunnen zetten, dan gaat de rookmelder dus veel eerder af, alleen áls er dan brand ontstaat dan zit die wel tussen de trap en de voordeur dus dat is dan ook weer niet echt handig met het huis uit komen. Een extra rookmelder ophangen in woonkamer zou ik dan even goed moeten kijken waar, want ze zeggen 50cm uit hoeken, 30cm bij lamp vandaan en niet op de tocht. De dock van huidige robot staat in de hoek van de woonkamer, met redelijk in de buurt een plafondlamp, en een meter naar rechts zit boven de ramen een ventilatiestrook :+ en ik boor liever niet in het plafond maar er zit van dat lelijke spackspuitwerk op dus geen egale ondergrond voor evt plakken van een rookmelder. Nog even over nadenken of ik er dan op vertrouw dat het wel goed zal zitten (huidige staat er ook al 10 maanden zonder rookmelder) of toch kijk of ik er wat voor kan vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Peule_P
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:13
Niet een tikkie overdreven? Laad je je telefoon of tablet ook alleen maar op als die onder een rookmelder ligt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greg-a
geen idee om welke stofzuiger het specifiek gaat, maar anders gewoon een rookmelder bovenop de robot zelf plakken - want hij kan natuurlijk ook in de fik vliegen tijdens het stofzuigen he ;)

#sarcasme

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Peule_P
  • Laatst online: 21:13
greg-a schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:58:
geen idee om welke stofzuiger het specifiek gaat, maar anders gewoon een rookmelder bovenop de robot zelf plakken - want hij kan natuurlijk ook in de fik vliegen tijdens het stofzuigen he ;)

#sarcasme
Zet er ook meteen een blusinrichting op :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19:59
Peule_P schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 12:00:
[...]

Zet er ook meteen een blusinrichting op :P
Daar zijn die waterreservoirs en dweilen toch voor?! ;)

@carolien89 als je het echt niet vertrouwt, koop je toch een nieuwe rookmelder bij de Action en die leg je bovenop het dock. Geen boren, en niet te moeilijk doen over al die afstanden.
https://www.action.com/nl...25/smartwares-rookmelder/ Batterij ieder jaar vervangen.
https://www.action.com/nl...wares-rookmelder-pd-8829/ Batterij voor 10jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Peule_P schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:38:
Niet een tikkie overdreven? Laad je je telefoon of tablet ook alleen maar op als die onder een rookmelder ligt?
Nee, maar ik laad die wel alleen op als ik wakker ben en thuis, en eigenlijk ook 90% van de tijd als ik in dezelfde ruimte ben.

Maar vandaar dat ik in eerdere post ook vroeg hoe dat bij anderen is gegaan. Op de doos zaten stuk of 5 van die UN3481 figuren en iconen dat de doos niet gekanteld mag worden, en bij mij werd ie op zn kant geleverd, en ik weet gewoon niet zo goed of dat nou écht een probleem is of niet. Dus dat vroeg ik hier ;) . Mijn reactie over moeilijkheden met plaatsing rookmelder was nadat iemand dat noemde als optie. Ik denk dat ik gewoon de eerste paar keer hem gebruik als ik er ben, en als dat goed gaat, dan geloof ik het wel. Als er echt iets beschadigd is in de batterij tijdens transport dan neem ik aan dat je dat vrij snel merkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron36
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:13
ron36 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 17:01:
Bedankt voor de reacties.
Denk dat het gaat tussen de dreame l10s ultra gen 2 en de roborock qv35a.
Beiden hebben ze zich wel bewezen gezien de vele goede reviews.

Ik denk ook dat de duurdere voor mij niet genoeg extra toevoegen om de meerprijs te verantwoorden.
En ik ben ook niet iemand die iedere specificatie langs elkaar legt en tot het diepte uitpluist.
Hij moet gewoon stofzuigen en een beetje dweilen, en het liefst simpel en zonder storing :P
Ik heb na het lezen van veel goede recensies maar gewoon de knoop door gehakt en de dreame l10s ultra gen 2 besteld.
Ondertussen heeft hij zijn eerste ronde al gehad, en tot zover was alles eenvoudig en het resultaat zeer goed. Moet wel nog even de menu's nog goed doorlopen en schema's maken.

Panasonic 9J monobloc, vaillant arostor 270 Wpb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• greg-a
carolien89 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 16:30:
[...]

Nee, maar ik laad die wel alleen op als ik wakker ben en thuis, en eigenlijk ook 90% van de tijd als ik in dezelfde ruimte ben.

Maar vandaar dat ik in eerdere post ook vroeg hoe dat bij anderen is gegaan. Op de doos zaten stuk of 5 van die UN3481 figuren en iconen dat de doos niet gekanteld mag worden, en bij mij werd ie op zn kant geleverd, en ik weet gewoon niet zo goed of dat nou écht een probleem is of niet. Dus dat vroeg ik hier ;) . Mijn reactie over moeilijkheden met plaatsing rookmelder was nadat iemand dat noemde als optie. Ik denk dat ik gewoon de eerste paar keer hem gebruik als ik er ben, en als dat goed gaat, dan geloof ik het wel. Als er echt iets beschadigd is in de batterij tijdens transport dan neem ik aan dat je dat vrij snel merkt.
haha daar zou ik me niet teveel zorgen om maken hoor. dit soort batterijen kunnen gewoon op z'n kop of kant staan hoor. Als je onderhoud aan de stofzuig doet moet je 'm immers ook omdraaien. veel plezier er iig mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
greg-a schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 17:03:
[...]

haha daar zou ik me niet teveel zorgen om maken hoor. dit soort batterijen kunnen gewoon op z'n kop of kant staan hoor. Als je onderhoud aan de stofzuig doet moet je 'm immers ook omdraaien. veel plezier er iig mee!
Thanks! Het zit hem er ook in, als hij gekanteld is, wat is er dan nog meer mee gedaan? Maar het zat allemaal best goed ingepakt, en batterij natuurlijk vast in de robot, dus zelfs als er met het pakket gegooid is dan zal de batterij vast ook niet meteen beschadigd zijn. En echt gooien met een 21 kg zwaar pakket zal ook niet gebeurd zijn, dan moet je vrij sterk zijn :+ en ze zullen hem vast ook niet op de grond hebben laten vallen ofzo, zij weten als het goed is ook wel enigszins hoe ze met dat soort pakketten om moeten gaan.

Vanavond ga ik 'm beneden installeren, en dan kan de Qrevo S naar boven *O*

[ Voor 5% gewijzigd door carolien89 op 06-08-2025 17:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Truus01
@carolien89 Toen ik mijn Roborock ontving was de buitenverpakking wat beschadigd. Ik heb foto's gemaakt en was benieuwd en een beetje angstig over hoe het er van binnen uit zou zien.
Maar ik was onder de indruk. Wat een super verpakking van Roborock. Ik heb de doos en hoe het allemaal erin zat bewaard, want dat zat zo goed. Daar heeft echt iemand over nagedacht hoe dat zo efficiënt en veilig mogelijk te kunnen laten vervoeren.
Hoe dan ook, er stond meen ik ook op dat het niet gekanteld mocht worden of zo, maar daarna moet je wel zelf vanalles ondersteboven plaatsen om de steunplaat onnder de dock te bevestigen en inderdaad zoals @greg-a zegt de robot zelf om een en ander schoon te maken.
Dus allemaal niet te druk om maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:28

Dennis1812

Amateur prutser

Mijn robot rijdt gewoon zn schema. Ondanks dat ik op vakantie ben.
En dat doet hij al enkele jaren.

Voorlopig kan ik nog zeggen dat mijn huis niet is afgebrand.
Misschien praat ik maandag anders.

Maar dan had ik ook de stekker van de CV ketel en de modem eruit moeten trekken. (Verder is het meeste er wel uit geloof ik. Aircos zitten er nog in. Kan ik het huis aangenaam maken voor aankomst. Mocht het warm of koud zijn)

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• carolien89
Dennis1812 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 21:08:
Mijn robot rijdt gewoon zn schema. Ondanks dat ik op vakantie ben.
En dat doet hij al enkele jaren.

Voorlopig kan ik nog zeggen dat mijn huis niet is afgebrand.
Misschien praat ik maandag anders.

Maar dan had ik ook de stekker van de CV ketel en de modem eruit moeten trekken. (Verder is het meeste er wel uit geloof ik. Aircos zitten er nog in. Kan ik het huis aangenaam maken voor aankomst. Mocht het warm of koud zijn)
Dat doen mijn huidige drie robots ( :$ ) ook, al jaren ook. En staan allemaal in kamers zonder rookmelders, eentje zelfs op mn slaapkamer en eentje op de 'kattenkamer'.

Maar bij die drie was het me niet opgevallen dat er op de doos die UN3481 waarschuwingen staan, en dat de doos op zn kant geleverd werd. Ik maak me wat sneller dan gemiddeld/nodig zorgen over dingen, daar ben ik me ook wel van bewust :Y, en dat werd hierdoor getriggerd. Daardoor vroeg ik me af of er dan misschien ook op andere wijzen onzorgvuldig met het pakket is omgegaan, en of dat dan misschien iets met de batterij heeft kunnen doen wat gevaarlijk is. En als je dan gaat googlen op die code, helpt het niet mee als je dingen leest als onomkeerbare thermische reactie, brandgevaar etc. Daarom vroeg ik het ook hier, want genoeg ervaringsdeskundigen hier, en waarschijnlijk een stuk minder onheilspellende ervaringen ;) dus dat geeft geruststelling. Dank allen voor de reacties! Ook de grapjes, ook dat helpt om te relativeren ;)

Maarr, ik heb het dock inmiddels op de goede plek gezet en laat hem morgenochtend zn eerste rondje rijden, en dat gaat dan heus allemaal goed, en dan slijt dat 'oh help kan dit gevaarlijk zijn' gevoel ook wel weer weg tot op het punt dat ik hem ook gewoon onbeheerd achterlaat als ik op vakantie ga zonder daar ook maar een moment over na te denken :Y

En een hele fijne vakantie natuurlijk!

[ Voor 9% gewijzigd door carolien89 op 06-08-2025 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Met elk pakket verstuurd met een normale pakketdienst wordt onzorgvuldig omgegaan. Daar kan je vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carolien89
Dennis1812 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:18:
Met elk pakket verstuurd met een normale pakketdienst wordt onzorgvuldig omgegaan. Daar kan je vanuit gaan.
Daarom schreef ik in mijn eerste post ook al "Maargoed, ik heb ook niet de illusie dat in het hele proces van verzending van ophalen tot sorteren en leveren iedereen keurig netjes die dozen voorzichtig en rechtop en zonder stoten etc verplaatst/vervoert.. dus in die zin zal ik ook vast de enige niet zijn waarbij dit zo gebeurt en waarbij dat geen problemen oplevert.".

Het ging me dus om of dat stuk onzorgvuldig handelen op zodanige manier is dat dat schadelijk geweest is/kan zijn voor de batterij. En ervaringen van andere mensen hiermee. Omdat dit waarschijnlijk inderdaad bij iedereen wel zo zal gaan en het dan dus helpt te weten dat niemand hier problemen erdoor heeft gehad.

Anyway, volgens mij kunnen we nu wel over naar een ander onderwerp, ik heb genoeg reacties gehad waar ik wat mee kan en de robot staat nu op te laden en gaat zo de eerste ronde beneden lopen :)
Morpheusk schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:05:
[...]

Hier kwam met Dreame (via Amazon) DHL, maar iemand die na de standaard DHL bezorger kwam. Leek wel speciaal voor zware pakketten. 15kg was het volgens mij.
Hier was het DPD (via Amazon ook) en zat een sticker >15kg op ook. Geen idee of het reguliere DPD was of een aparte voor zware pakketten, DPD komt hier zelden, maar zou me niet verbazen als ze dat idd apart doen!

[ Voor 33% gewijzigd door carolien89 op 07-08-2025 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Laatst online: 23:48
Dennis1812 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 08:18:
Hier kwam met Dreame (via Amazon) DHL, maar iemand die na de standaard DHL bezorger kwam. Leek wel speciaal voor zware pakketten. 15kg was het volgens mij.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ReceiverNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-09 23:03
yorroy schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 11:07:
[...]

Ik zit in dezelfde zoektocht. Maar in plaats van een hond 3 vrouwen met lang haar die je overal terug ziet. Zag net ook de Eufy X10 pro omni voorbij komen bij de Mediamarkt voor 549.

Dweilen is voor mij ook ondergeschikt.
Dagelijks stofzuigen op de begane grond, 1x per week op de eerste verdieping, dus multi floor is ook een vereiste.
Ik heb een pvc vloer en een laminaatvloer zonder groef, dus dat moet het vrij makkelijk maken. In de woonkamer ligt nog een tapijtje waar rekening mee gehouden moet worden.

Vind de zoektocht tot een max van 500 euro best lastig.
Daar komt nog eens bij dat ChatGTP ook niet echt te vertrouwen is. Die kwam bij een aantal modellen al met verkeerde informatie.

Over Eufy twijfel ik. Mijn ouders hebben nu al 2x een probleem gehad met het leegstation van de X8. Is allemaal netjes opgelost binnen de garantie, maar wat als je net buiten de garantie zit. Wellicht gewoon pech, maar dan neig ik toch meer naar Roborock voor mijn gevoel, en dan nu specifiek naar de Roborock QV 35A.
Die roborock zou dan iets beter kunnen omgaan met haren dan de dreame l10s ultra gen 2.
Ik zit in hetzelfde schuitje als jullie hier..budget rond de 500€ en ik kwam ook bij de Dreame l10S gen 2 en de QV35A uit. Ik vind het maar moeilijk om te kiezen. Een voordeel van de Dreame is dat hij beter in de hoekjes dweilt door de Extended arms en schijnt beter obstakels te ontwijken. Ook kun je voor de Dreame de "tricut" anti haar borstel bestellen (goedkoop via Ali). Dus ik neig toch naar de Dreame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gineau
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21:44
ReceiverNL schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:11:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje als jullie hier..budget rond de 500€ en ik kwam ook bij de Dreame l10S gen 2 en de QV35A uit. Ik vind het maar moeilijk om te kiezen. Een voordeel van de Dreame is dat hij beter in de hoekjes dweilt door de Extended arms en schijnt beter obstakels te ontwijken. Ook kun je voor de Dreame de "tricut" anti haar borstel bestellen (goedkoop via Ali). Dus ik neig toch naar de Dreame.
Tsja, qua prestaties liggen deze modellen erg dicht bij elkaar. Van Roborock zou je nog kunnen zeggen dat ze wat langer bestaan en daardoor meer ervaring hebben. Misschien dat hun robots langer meegaan?

Ik heb nu zelf de eufy x10 al een paar dagen zo veel mogelijk ritten laten rijden. Maakt mijns inziens erg goed schoon. App is ook fijn. Mocht er toch twijfel zijn wissel ik hem om naar een Dreame l10s pro heat denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gazzzman61
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:03
Hoe is jullie ervaring met het plaatsen van het dockingstation?
ik heb m nu in de hoek van de woonkamer staan.
Dit is nog een oude Roborock S5 en valt niet zo op.
Met de huidige dockingstrations is dat wel anders, ik lees hoogtes van 60 cm.
Ik overweeg dan ook om de nieuwe in de bijkeuken te plaatsen.
Dit is de groene ruime linksboven.
Denken jullie dat dat problemen geeft met navigatie en slimme routes?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6BZdGySwUiGFE1Jb_uzbyjCsCrw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qBTM6p0Li1ormwmObNpPiuTl.png?f=fotoalbum_large

Canon 5dMkIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ligt aan het dock. Als je er eentje hebt die ook het stof wegzuigt it de robot en voor vuil/schoon water zorgt dan heb je een flink dock te pakken. Anders zijn ze vrij plat :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 15:24

taz10

Party Animal

ron36 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 16:31:
[...]

Ik heb na het lezen van veel goede recensies maar gewoon de knoop door gehakt en de dreame l10s ultra gen 2 besteld.
Ondertussen heeft hij zijn eerste ronde al gehad, en tot zover was alles eenvoudig en het resultaat zeer goed. Moet wel nog even de menu's nog goed doorlopen en schema's maken.
Kan deze ook zijn dweils afgooien en zelf oppakken ? .
Ik ben nu klaar met mijn Roidmi EVA. heb er een nodig voor 1 verdieping, 60m2 , die zelf dus zijn ronddraaiende pads kan oppakken.
Heb verder alleen laminaat, ben wel van plan om een kleed bij de bank te kopen.
Oh ja, en ik heb 2 Ragdolls 8)

Iemand die mij ook de klap kan helpen geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gineau
taz10 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 09:42:
[...]

Kan deze ook zijn dweils afgooien en zelf oppakken ? .
Ik ben nu klaar met mijn Roidmi EVA. heb er een nodig voor 1 verdieping, 60m2 , die zelf dus zijn ronddraaiende pads kan oppakken.
Heb verder alleen laminaat, ben wel van plan om een kleed bij de bank te kopen.
Oh ja, en ik heb 2 Ragdolls 8)

Iemand die mij ook de klap kan helpen geven ?
Nee, de L10s ultra gen 2 laat de dweilen niet achter in het station. Dat doen de L40 ultra en X40 ultra wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Gineau schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:04:
[...]

Nee, de L10s ultra gen 2 laat de dweilen niet achter in het station. Dat doen de L40 ultra en X40 ultra wel.
Dit is dan wel raar. Volgens de gegevens op internet en zojuist bij coolblue geweest kan ie hetwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron36
taz10 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:15:
[...]

Dit is dan wel raar. Volgens de gegevens op internet en zojuist bij coolblue geweest kan ie hetwel
volgens mij kan hij dat niet? Maar ik heb nog geen tijd gehad om mezelf erin te verdiepen.
Hij heeft nu 2x zijn rondje gemaakt, meer heb ik er nog niet mee gedaan. O-)

Waarom zou je willen dat hij de dweilen kan achterlaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gineau
taz10 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:15:
[...]

Ben benieuwd waar je dat dan gelezen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gineau
ron36 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:23:
[...]
Als de de robovac alleen wilt laten stofzuigen op hoog tapijt, dan raken de dweilen het tapijt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

ron36 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:23:
[...]

volgens mij kan hij dat niet? Maar ik heb nog geen tijd gehad om mezelf erin te verdiepen.
Hij heeft nu 2x zijn rondje gemaakt, meer heb ik er nog niet mee gedaan. O-)

Gewoon, dan hoef je niet meer de dweilen eronder te klikken. Dan kan je gewoon tussendoor een keer opdracht geven om te gaan dweilen. ;)
Het gaat dan denk ik de Ecovacs Deebot T50 Pro Omni worden. Die kan dat volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

taz10 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 14:31:
[...]

Gewoon, dan hoef je niet meer de dweilen eronder te klikken. Dan kan je gewoon tussendoor een keer opdracht geven om te gaan dweilen. ;)
Het gaat dan denk ik de Ecovacs Deebot T50 Pro Omni worden. Die kan dat volgens mij wel
of dan toch de Dreame L40 Ultra AE ?? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R-R-L
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 10-09 19:12
gazzzman61 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:21:
Hoe is jullie ervaring met het plaatsen van het dockingstation?
ik heb m nu in de hoek van de woonkamer staan.
Dit is nog een oude Roborock S5 en valt niet zo op.
Met de huidige dockingstrations is dat wel anders, ik lees hoogtes van 60 cm.
Ik overweeg dan ook om de nieuwe in de bijkeuken te plaatsen.
Dit is de groene ruime linksboven.
Denken jullie dat dat problemen geeft met navigatie en slimme routes?

[Afbeelding]
Zolang de deur open is lijkt het me geen probleem, de stofzuiger vindt zijn weg wel.
Hoe sterk de stofzuiger zelf opvalt is ook maar net afhankelijk van de rest van de inrichting. De Xiaomi X20+ heeft een groot dockingstation, was even zoeken naar een goede plek waar hij zo ver mogelijk uit het zicht is maar nog wel goed bereikbaar. Staat nu in een hoek waar ik hem amper meer zie, met een goede plant er naast die er deels overheen hangt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron36
Gineau schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 12:35:
[...]

Als de de robovac alleen wilt laten stofzuigen op hoog tapijt, dan raken de dweilen het tapijt niet.
Je kunt volgens mij instellen dat hij eerst de tapijten stofzuigt en daarna dweilt. Dus dan komt hij toch nooit met een natte dweil over je tapijt? Ik zie de meerwaarde nog niet zo daarvan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met de Dreame L40s pro ultra of de Mova V50 ultra?

Ik heb besloten mijn Ecovavs X8 pro omni weer terug te sturen:

Komt matig langs randen. Mijn L10s ultra ging strakker langs muren en meubels dan deze. Verder vind ik de dweil resultaten niet per se fantastisch, en zoals in sommige reviews van bijvoorbeeld Just a dad op YouTube is te zien hebben de rollermop systemen veel meer onderhoud nodig. De claim dat de rollermop constant schoon wordt gemaakt terwijl hij bezig is is volgens mij zwaar overtrokken. Als je een robot met ronddraaiende dweiltjes instelt dat hij regelmatig even langs het dock gaat om de dweiltjes schoon te maken heb je volgens mij het zelfde resultaten. Zeker bij nieuwere modellen die neerwaartse druk uitoefenen op de dweil pads.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pielle007
powermarcel10 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:38:
Zijn er hier al mensen die ervaring hebben met de Dreame L40s pro ultra of de Mova V50 ultra?

Ik heb besloten mijn Ecovavs X8 pro omni weer terug te sturen:

Komt matig langs randen. Mijn L10s ultra ging strakker langs muren en meubels dan deze. Verder vind ik de dweil resultaten niet per se fantastisch, en zoals in sommige reviews van bijvoorbeeld Just a dad op YouTube is te zien hebben de rollermop systemen veel meer onderhoud nodig. De claim dat de rollermop constant schoon wordt gemaakt terwijl hij bezig is is volgens mij zwaar overtrokken. Als je een robot met ronddraaiende dweiltjes instelt dat hij regelmatig even langs het dock gaat om de dweiltjes schoon te maken heb je volgens mij het zelfde resultaten. Zeker bij nieuwere modellen die neerwaartse druk uitoefenen op de dweil pads.
Fijn dat je t deelt, en gelukkig kon je die omni nog terug sturen . Die rollers tov de pads laat just a dad inderdaad mooi zien in een mega uitgebreide video

Wij waren op vakantie en de Saros 10R had zich vast gereden op de voet van de bank, in alle sessie daarvoor ging t wel goed. De huisdier verzorger heeft de robot verlost de dag erna, overigens was de robot in een slaap modus gegaan tot die tijd.

Eenmaal thuis heb ik dmv de live besturing de exacte posities bepaald (tot en met welke positie mag de robot komen voordat ie er tegenop rijdt, deze afstanden vervolgens opgemeten)l, en hierna de invisible walls opgetekend en in de kaart geplaatst.

Dit zelfde heb ik gedaan voor de relaxt fauteuil die een aluminium stervoet heeft (dus met de besturing vd robot en live camera naar t punt gereden, de afstanden bepaald, en de invisible walls getekend (op de lengte van de voeten plus een kleine marge . Ik zag pas later dat ie zelf een treshhold had ingetekend onder de stoel zodat de robot over de voeten vd stoel kan gaan door zichzelf omhoog te kantelen.

Had uberhaubt niet verwacht dat ie zich zou vast rijden, net omdat er van te voren genoeg is getest en gereden zonder enige problemen. En de nieuwe sensoren vd saros de obstakels wel zouden herkennen (dat heeft ie ook meermaals gedaan en toch ging t ergens niet goed). Nu ben ik t achteraf alsnog eea aan t passen / corrigeren en na t meten.

Maar ben ik me ook bewust dat niet iedereen dezelfde beurs heeft of uberhaubt zoveel geld wilt of kan besteden aan deze techniek in huis. En heel eerlijk, ik vraag mij af of dat ook echt nodig is. Ik vermoed dat je met een mid-range robot ook prima uit de verf komt. Al zal t even zoeken zijn naar de juiste voor jouw omgeving, waarbij t ook belangrijk is om de juiste instellingen te activeren. Gelukkig mag je binnen (30?) dagen na gebruik een robot alsnog terugsturen wanneer je niet tevreden bent.

Wij zijn btw verder heel tevreden met Saros10R (2 volwassenen, 1 tiener, 1 pup en 2 katten)

[ Voor 15% gewijzigd door pielle007 op 09-08-2025 21:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Uiteindelijk dus gisteren de Evovacs Deebot T50 pro gekocht en die heeft gisteren zijn 1e rondje gemaakt en vanmorgen hem laten dweilen.
Prachtig om te zien hoe ook de mop wat uitsteekt en hij goed langs alle randen gaat.
Het enthousiast ben ik over de live camera 👌🤗😅
Ik ben nu een dagje van huis en gewoon vanuit de trein ff live door het huis rijden 👌🤣.
Mijn poezen waren gelijk weer wakker. Want die keken naar mijn witte Roadmi niet meer om, maar deze zwarte is weer heel erg interessant 🥳Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rPi-vq0Bf5zGiQjpN_Tyq-7rw80=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2s530GQC1EF2jLuW0WSe1BN8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3zGIJRslPR9hkUmehtf9DRnB0I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kOYCnYLv6W8XIcrivSX8gPke.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02:27
taz10 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:36:
Uiteindelijk dus gisteren de Evovacs Deebot T50 pro gekocht en die heeft gisteren zijn 1e rondje gemaakt en vanmorgen hem laten dweilen.
Prachtig om te zien hoe ook de mop wat uitsteekt en hij goed langs alle randen gaat.
Het enthousiast ben ik over de live camera 👌🤗😅
Ik ben nu een dagje van huis en gewoon vanuit de trein ff live door het huis rijden 👌🤣.
Mijn poezen waren gelijk weer wakker. Want die keken naar mijn witte Roadmi niet meer om, maar deze zwarte is weer heel erg interessant 🥳[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha heel leuk en die camera functie is inderdaad heel handig, nooit bij stil gestaan dat dit ook mogelijk is. Mooi om te zien hoe snel de robot stofzuiger zich ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Iemand ervaring met de Mova E40 ultra? Veel Poolse reviews op Google/YouTube. Product net uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
(Lijkt opgelost, niet relevant genoeg te laten staan schat ik in)

[ Voor 106% gewijzigd door onne op 11-08-2025 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 21:33
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met tegelvloeren? Ik ben op zoek naar een robot die ook dweilt, maar ik vraag me af ze tegenwoordig de voegen van de tegels schoon krijgen en er geen vuil op achterlaten. Het kan zijn dat ik het overdenk, maar in theorie zou die bijvoorbeeld wat koffieprut vanuit de keuken wat niet goed is opgezogen heel mooi in de voeg kunnen smeren lijkt me.

Het oog viel in eerste instantie op iets als een dreame l10s pro of de L40 ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1812

Dennis1812

Amateur prutser

Mijn roborock doet het meer dan prima op een tegelvloer.

Nu gooi ik weinig koffieprut op de grond. Maar genoeg andere zooi.

Wel een ander budget dan een dreame denk ik.

• PassieWaterm
  • Laatst online: 31-08 16:02
Hallo

Ik ben een absolute Newbee in het land van de robot stofzuiger. Vandaag krijg ik de Mova P50 Pro Ultra. Ik heb algemene vragen:

Als ik bv de woonkamer en gang wil laten zuigen, dan moet natuurlijk de deur open tussen de woonkamer en gang, maar: zet ik de deur helemaal open (dus deur tegen de muur) en neem voor lief dat hij dan die 5 cm tussen deur en muur niet zuigt, OF zet ik de deur half open zodat hij er omheen kan, doet hij dat dan ook?

Als ik meubels verzet, moet ik de robot dan opnieuw de kamer laten mappen?

Als ik thuis ben, en toch de robot wat wil laten doen, kan ik dan gewoon door de ruimte lopen waar hij op dat moment bezig is, of verstoort dat zijn programma?

Misschien amateur vragen, maar ik weet niet goed hoe ik deze vragen (die wellicht eerder zijn gesteld) kan zoeken hier.

Vriendelijke groet
Pascal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:15

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

PassieWaterm schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 07:52:
Als ik bv de woonkamer en gang wil laten zuigen, dan moet natuurlijk de deur open tussen de woonkamer en gang, maar: zet ik de deur helemaal open (dus deur tegen de muur) en neem voor lief dat hij dan die 5 cm tussen deur en muur niet zuigt, OF zet ik de deur half open zodat hij er omheen kan, doet hij dat dan ook?
Deur half open zou dan alsnog een soort 'driehoek' hebben waar de stofzuiger niet kan komen. Plus, dat als de robot er tegenaan rijdt, hij de deur verder kan openen of sluiten. Ik zou de deur helemaal open zetten, en dan eens in de zoveel tijd de deur dicht houden en het gedeelte achter de deur laten meepakken.
Als ik meubels verzet, moet ik de robot dan opnieuw de kamer laten mappen?
Mijn Eufy L60 gebruikt wel een kaart, maar als een meubelstuk ergens anders staat, gaat ie er gewoon omheen. Tevens wordt de kaart dan geüpdate. Hij zuigt elke plek waar hij op dat moment bij kan komen. Eerlijk gezegd; geen idee waarom ik eerst een kaart moest maken.
Als ik thuis ben, en toch de robot wat wil laten doen, kan ik dan gewoon door de ruimte lopen waar hij op dat moment bezig is, of verstoort dat zijn programma?
Lijkt me geen probleem. Ik loop regelmatig rond als ie bezig is (bijvoorbeeld tijdens koken). Dan gaat ie om me heen, en pakt het overgeslagen stukje later weer mee (indien vrij).

Coding in the cold; <brrrrr />

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe robotstofzuiger voor de beneden verdieping. We hebben daar een hardhouten vloer in de woonkamer en in de keuken een stenen vloer. Bij beide mocht geen schoonmaakmiddel en beperkt water worden gebruikt aldus de verkoop. Wat zijn jullie ervaringen hierin?

• Gineau
thechib12 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 15:05:
Ik zit ook te kijken naar een nieuwe robotstofzuiger voor de beneden verdieping. We hebben daar een hardhouten vloer in de woonkamer en in de keuken een stenen vloer. Bij beide mocht geen schoonmaakmiddel en beperkt water worden gebruikt aldus de verkoop. Wat zijn jullie ervaringen hierin?
Vrijwel iedere moderne robotstofzuiger met dweilfunctie is geschikt voor deze vloertypes. Gewoon geen schoonmaakmiddel in de watertank gooien en experimenteren met de vochtigheid van de mops. Dit is in te stellen via de app.

Wat is je budget? De sweetspot ligt naar mijn mening tussen de €400-600.

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:12
Gineau schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 16:03:
[...]

Vrijwel iedere moderne robotstofzuiger met dweilfunctie is geschikt voor deze vloertypes. Gewoon geen schoonmaakmiddel in de watertank gooien en experimenteren met de vochtigheid van de mops. Dit is in te stellen via de app.

Wat is je budget? De sweetspot ligt naar mijn mening tussen de €400-600.
Ah goed om te horen. Ik vind het niet erg om meer te investeren als de kwaliteit ook een degelijke boost daarin krijgt. Zit er ook aan te denken om een goede voor beneden en een iets goedkopere voor de bovenverdieping. Eis is dan wel dat ze allebei te integreren zijn in 1 app. Ik kreeg wel goede verhalen over de Dreame X50, maar dit is al weer een half jaar terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PassieWaterm
  • Laatst online: 31-08 16:02
Ah goed om te horen. Ik vind het niet erg om meer te investeren als de kwaliteit ook een degelijke boost daarin krijgt. Zit er ook aan te denken om een goede voor beneden en een iets goedkopere voor de bovenverdieping. Eis is dan wel dat ze allebei te integreren zijn in 1 app. Ik kreeg wel goede verhalen over de Dreame X50, maar dit is al weer een half jaar terug.
Ik heb vandaag de Mova P50 pro ultra gekregen...... Mijn hemel wat een goed ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powermarcel10
Na de Ecovacs X8 pro omni te hebben geprobeerd voor €600,- als teruggebracht product, en deze heb teruggestuurd omdat hij mij (ook) niet beviel, heb ik nu na wat meer onderzoek een Dreame X50 ultra complete als teruggestuurd apparaat besteld voor €745,-. Ik weet nog niet precies in wat voor staat ik het apparaat zal ontvangen, maar op de foto's leek dat redelijk goed te zijn. Hopelijk blijkt dit inderdaad een goede deal te zijn en bevalt deze beter dan de Ecovacs.

De meest zorgwekkende zaken die ik kan vinden mbt de X50 is mogelijke battery drain, en de dweiltjes die mogelijk soms kunnen loskomen tijdens het dweilen. Echter lijken de meesten hier geen last van te hebben. De X50 heeft inmiddels redelijk te updates gehad, dus ik hoop op een stabiele werking.

Zijn hier ervarings deskundigen met de X50? Ik ben vooral benieuwd hoe goed de functie met de gordijnen werkt. Je schijnt nu in de app te kunnen aangeven waar gordijnen hangen, zodat hij de plek waar deze hangen ook schoongemaakt wordt. Mijn L10s pro ultra ziet ze als en obstakel en rijdt er omheen.

Ik zal mijn bevindingen hier weer delen! 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 22:21
taz10 schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 08:36:
Uiteindelijk dus gisteren de Evovacs Deebot T50 pro

[Afbeelding]
Hoe gaat die om met die tafelpoten? Mijn huidige Roborock S5 max rijd zich nog wel eens vast op dunnere zwarte ronde schuine stoelpoten, beetje hetzelfde idee.

Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz10

taz10

Party Animal

Bongoarnhem schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:32:
[...]

Hoe gaat die om met die tafelpoten? Mijn huidige Roborock S5 max rijd zich nog wel eens vast op dunnere zwarte ronde schuine stoelpoten, beetje hetzelfde idee.

Vandaar mijn vraag.
Dat heeft ie bij mij 2 x gedaan en bleef dan hangen op de tafelpoot. Hierna niet meer.

Weet iemand ook hoe ik in de app een schema instel voor het schoonmaken?. Ik kan dit niet vinden .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barleone
  • Laatst online: 22:39
@powermarcel10
Gordijnen feature werkt naar wens.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
Goed om te weten! Hangen ze bij jou ook tot aan de vloer?

En de battery drain problemen.. Zijn die inmiddels verholpen? De beneden verdieping is ongeveer 40 m2. 't zou fijn zijn als deze eerst gestofzuigd en daarna gedweild kan worden. Als hij dat volhoudt, dan is het goed.

En als laatste.. Er zijn dus verhalen over loslatende dweiltjes.. Is dit inmiddels met een firmware update verholpen? Of bleken dit echt hardwarematige defecten te zijn in sommige apparaten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barleone
@powermarcel10
Hangen tot aan de vloer. Zonder de ingetekende gordijntjes ging ie er omheen.

Ik weet niet hoeveel m2 hij kan combi cleanen op een lading.

Tot zover geen dweiltjes problemen gehad

[ Voor 12% gewijzigd door Barleone op 17-08-2025 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
De Blaupunkt Bluebot XTREME begint hier nu kuren te krijgen na nog net geen 5 jaar.
Stopt tijdens het schoonmaken en is dan offline. Herstart zichzelf pas als ik hem op de dock zet. Batterij is op dat moment niet leeg volgens de app.

Misschien maar is de verdieping opnieuw mappen. Verder eigenlijk wel goed gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinity90
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-09 18:08
Hier hetzelfde met de Blaupunkt xboost, staat ook zo ineens stil. Heb m al jaren niet meer op de wifi en app. Heb het ook niet het idee dat het verschil maakt, zo slim is die niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Truus01
De Duitse Roborock website heeft binnenkort (volgende week) een week lang tot 40% korting.
https://de.roborock.com/pages/roborock-deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10

de Peer

under peer review

Truus01 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:29:
De Duitse Roborock website heeft binnenkort (volgende week) een week lang tot 40% korting.
https://de.roborock.com/pages/roborock-deals
Interessant, zou het écht een goede aanbieding zijn of beter wachten op black friday?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
de Peer schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 19:22:
[...]

Interessant, zou het écht een goede aanbieding zijn of beter wachten op black friday?
Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Ik las de QV 35a voor 399€ bijvoorbeeld. Scheelt paar tientjes met nu..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Ik overweeg de Roborock Curv S5X. Die gaat van 739 naar 689 euro met deze actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 17:17
Ik ben op zoek naar een robot stofzuiger die ook kan dweilen en onder de 500 euro. Wat een belangrijk punt is, is dat die ook onder onze bank kan, dit betekend dat die maximaal 9 cm hoog kan zijn. Wat de keuze beperkt maakt. Tot nu toe de enige die ik kan vinden is de Eufy C20 Omni, echter die schijnbaar een slechte navigatie? (Het liefst ruimen we niet elke keer het speelgoed van de kleine op).

Of zijn er nog andere modellen die ik over het hoofd heb gezien met betere navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Redmonkey92 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:30:
Ik ben op zoek naar een robot stofzuiger die ook kan dweilen en onder de 500 euro. Wat een belangrijk punt is, is dat die ook onder onze bank kan, dit betekend dat die maximaal 9 cm hoog kan zijn. Wat de keuze beperkt maakt. Tot nu toe de enige die ik kan vinden is de Eufy C20 Omni, echter die schijnbaar een slechte navigatie? (Het liefst ruimen we niet elke keer het speelgoed van de kleine op).

Of zijn er nog andere modellen die ik over het hoofd heb gezien met betere navigatie?
Ik denk aan de: Roborock QV35A en de Dreame l10S gen 2 Ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
ReceiverNL schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:28:
[...]

Ik denk aan de: Roborock QV35A en de Dreame l10S gen 2 Ultra.
De roborock is volgens mediamarkt 9,65cm en de dreame l10 s 9,72cm. Dus beide te hoog helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-09 09:28
Redmonkey92 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:40:
[...]

De roborock is volgens mediamarkt 9,65cm en de dreame l10 s 9,72cm. Dus beide te hoog helaas
Bij ons bleek de Dreame L20 ook te hoog voor onze bank. Dat hebben we opgelost.met wat vilt plakkers, te koop in een doosje bij de Action. Het blijft prima zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer

de Peer

under peer review

Roborock qrevo slim (8,2cm)
is wel duurder dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
monica66 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 18:29:
[...]

Bij ons bleek de Dreame L20 ook te hoog voor onze bank. Dat hebben we opgelost.met wat vilt plakkers, te koop in een doosje bij de Action. Het blijft prima zitten.
Dat kan dan inderdaad ook. Welke is dan voor dat bedrag van 500€ (max 100 meer) de beste om te nemen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
Redmonkey92 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 17:40:
[...]

Je kan je bank verhogen door viltjes te plaatsen onder de punten of de poten te vervangen door hogere poten.
Ik had destijds de laatste optie gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monica66
Redmonkey92 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 19:19:
[...]

Dat kan dan inderdaad ook. Welke is dan voor dat bedrag van 500€ (max 100 meer) de beste om te nemen?
Ik zie dat de Dreame L10s gen 2 nu 419 euro is bij Mediamarkt. Dat is echt een prima apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
monica66 schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:44:
[...]

Ik zie dat de Dreame L10s gen 2 nu 419 euro is bij Mediamarkt. Dat is echt een prima apparaat.
Ik denk momenteel beste kwaliteit prijsverhouding voor dat geld. Ik ga hem volgende maand aanschaffen, mocht de prijs zo blijven. Tenzij er nog een toffe aanbieding komt van een Roborock oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monica66
ReceiverNL schreef op woensdag 20 augustus 2025 @ 12:58:
[...]

Ik denk momenteel beste kwaliteit prijsverhouding voor dat geld. Ik ga hem volgende maand aanschaffen, mocht de prijs zo blijven. Tenzij er nog een toffe aanbieding komt van een Roborock oid.
Wij hebben er vorige jaar in oktober een gekocht bij de Mediamarkt tijdens de BTW-dagen en toen even afgewacht tot Black Friday. Je hebt namelijk een maand de tijd om hem te retourneren. Hij is tijdens BF niet goedkoper geworden dan bij de Mediamarkt.

• Denrt
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:09
Hallo allemaal, na veel research denken we om een Mova V50 of Dreame X50 te kopen. Mijn vraag is hoe de robot stofzuiger omgaat met plinten of gevoelige meubels? Bots het hier tegenaan waardoor er schade kan ontstaan?

Cupra Terramar VZ Performance, HomeAssistant, Marstek Venus E, SolarEdge 5,28 kWp, Dreame X50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gineau
Denrt schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 07:40:
Hallo allemaal, na veel research denken we om een Mova V50 of Dreame X50 te kopen. Mijn vraag is hoe de robot stofzuiger omgaat met plinten of gevoelige meubels? Bots het hier tegenaan waardoor er schade kan ontstaan?
Deze modellen hebben obstacle avoidance met lidar én camera's. Ze zullen de meeste objecten ontwijken, hoe groter het object hoe makkelijker te spotten. Ik ga er vanuit dat plinten en meubels goed gezien worden. Je kunt zelf ook een extra bescherming aanbrengen op de voorbumper zoals een stukje tochtstrip of de harige kant van klittenband.

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:55
Voor de gein de Sinji robotstofzuiger gehaald bij action. Weet het, is basis der basis met gyroscoop camera. Maar, het pakt toch wel wat stof : viezigheid ondanks elke dag schoonmaken. Hij was 99€. Is er een met laser / zones instellen voor dweilen en kamers onthouden die rond de 200/250 is en degelijk werkt? Voor een appartement van 92 m2 en een kleine wil ik ook niet teveel uitgeven.

Hij botst ook heletijd tegen zwarte dingen, nog niet vervelend maar straks zeker wel 😂

[ Voor 13% gewijzigd door sacaji op 21-08-2025 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:55

amphora

Websites & Fotografie

sacaji schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:58:
Voor de gein de Sinji robotstofzuiger gehaald bij action. Weet het, is basis der basis met gyroscoop camera. Maar, het pakt toch wel wat stof : viezigheid ondanks elke dag schoonmaken. Hij was 99€. Is er een met laser / zones instellen voor dweilen en kamers onthouden die rond de 200/250 is en degelijk werkt? Voor een appartement van 92 m2 en een kleine wil ik ook niet teveel uitgeven.

Hij botst ook heletijd tegen zwarte dingen, nog niet vervelend maar straks zeker wel 😂
Ik heb paar maanden geleden deze aangeschaft: https://www.coolblue.nl/p...reame-l10s-pro-gen-2.html
Vooralsnog blij mee. Bewust gekozen voor een model met alleen klein basisstation om op te laden (dus zonder automatisch legen) zodat ie onder een kastje kan staan. Duurdere modellen hebben volgens mij alleen het voordeel (behalve basisstation functies) van uitschuifbare borstel/dweil om beter in hoekjes te komen en extra zuigkracht (al ben ik benieuwd naar mogelijke andere verschillen, iemand?).

[ Voor 15% gewijzigd door amphora op 21-08-2025 11:23 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• sacaji
amphora schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:13:
[...]

Ik heb paar maanden geleden deze aangeschaft: https://www.coolblue.nl/p...reame-l10s-pro-gen-2.html
Vooralsnog blij mee. Bewust gekozen voor een model met alleen klein basisstation om op te laden (dus zonder automatisch legen) zodat ie onder een kastje kan staan. Duurdere modellen hebben volgens mij alleen het voordeel (behalve basisstation functies) van uitschuifbare borstel/dweil om beter in hoekjes te komen en extra zuigkracht (al ben ik benieuwd naar mogelijke andere verschillen, iemand?).
Thanks! Ik ga hier even naar kijken, basisstation is handig maar niet een pre. Die kleine wilt al de stofzuiger pakken, laatstaan als er een grote basis station staat. Belangrijkste is is dat hij objecten kan vermijden, mappen kan maken / en redelijk stofzuigt en dweilt. En dat hij weet wanneer hij een kamer heeft gedaan en naar de volgende gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

sacaji schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:32:
[...]

Thanks! Ik ga hier even naar kijken, basisstation is handig maar niet een pre. Die kleine wilt al de stofzuiger pakken, laatstaan als er een grote basis station staat. Belangrijkste is is dat hij objecten kan vermijden, mappen kan maken / en redelijk stofzuigt en dweilt. En dat hij weet wanneer hij een kamer heeft gedaan en naar de volgende gaat.
Mapping/vermijden gaat hier prima, ik heb alleen dit 'probleem' met stoelpoten: amphora in "[Robotstofzuigers] Ervaringen & Discussies - Deel 2"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gineau
amphora schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:34:
[...]

Mapping/vermijden gaat hier prima, ik heb alleen dit 'probleem' met stoelpoten: amphora in "[Robotstofzuigers] Ervaringen & Discussies - Deel 2"
Ik heb soortgelijke stoelen en mijn eufy x10 pro omni probeert hier ook de hele tijd overheen te klimmen. Hij loopt nooit echt vast, maar is wel veel tijd kwijt aan eroverheen rijden en weer terug.

Ik heb zojuist een setje bumper extenders laten 3D printen. Hierdoor kan je bumper ook lagere objecten aanraken, waardoor hij niet meer over de poten zal rijden.

Na kort zoeken heb ik ook al wat gevonden voor de l10s (Dreame L10s Ultra Bumper Support)

• ReginavdLaan
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21:40
Iemand hier ook bekend met de Switchbot K10+? Zojuist aangeschaft en is voor mij de eerste robotstofzuiger. Ben nieuwsgierig naar de ervaringen.

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Gineau schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:15:
[...]
Ik heb zojuist een setje bumper extenders laten 3D printen. Hierdoor kan je bumper ook lagere objecten aanraken, waardoor hij niet meer over de poten zal rijden.

Na kort zoeken heb ik ook al wat gevonden voor de l10s (Dreame L10s Ultra Bumper Support)
Interessant! Heb je toevallig snel nog een linkje bij de hand?

• Truus01
sacaji schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:58:

Roborock Q5 Pro+
Truus01 schreef op maandag 4 augustus 2025 @ 20:03:
Doet dweilen, maar dat is niet meer dan met een nat lapje over de vloer trekken. Daar heb ik 'm dus ook niet voor.
Het stofzuigen gaat goed, vooral op de hoogste stand. Volgens de specs wel minder zuigkracht dan de QV35A; 5500Pa vs 8000/10000Pa (?). Maar deze heeft zo'n duo-roller, waarvan ik heb begrepen dat dat juist bij (lange) haren goed werkt, beter dan een enkele roller (wat de QV35A heeft?).
Heeft (als ik de spec-vergelijker mag geloven) geen obstacle avoidance (maar rijdt volgens mij toch niet overal tegenaan. Maar misschien vergis ik me.) Ook staat er dat er geen Ultrasonic Carpet Sensing zou zijn, maar hij gaat toch echt harder zuigen als hij bij mij over de het matje bij de deur rijdt.

Al met al, als het vooral om zuigen gaat, een simpele, goede en niet dure optie. (imo)
Ik zie dat die met basisstation is uitverkocht. Los zie ik alleen de Pro, niet de Pro+ (of is dat juist het station?).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:18
Wie zou mij nog even de juiste richting op kunnen helpen? Ik zit al een hele tijd te twijfelen om een robotstofzuiger aan te schaffen en lees hier ook al geruime tijd mee. Super handig om ervaringen en tips te lezen. Maar ik kom er nog net niet helemaal uit..

Ik zie de Dreame L10S ultra gen 2 voor een leuk bedrag te koop, zoals hierboven ook al gelinkt.
Maar ik zie bijvoorbeeld ook de L40 Ultra AE voor 599,-
En dan heb ik nog wat goeie dingen gelezen over de L20 ultra (nu te koop voor 745,- )

Mijn eisen zijn niet wereldschokkend, en het zou ook de eerste robotstofzuiger gaan worden. Schaf wel liever gelijk een 'goeie' aan die een tijd meekan en zijn taken gewoon goed uitvoert. Gezin, 2 katten, keramisch parket en een vloerkleedje. Wat valt er over te zeggen als deze drie modellen onderling met elkaar worden vergeleken? L10s ultra gen 2 vs L20 ultra vs L40 Ultra (AE?).

Prijs loopt dus uiteen van 419 ,- tot 745,-. en de L40 zit daar dan weer mooi tussenin. Iemand nog waardevolle tips? Ik wil er zo langzamerhand wel eens een klap op geven maar gezien dit de eerste wordt.. ik mis de praktijkinformatie nog een beetje haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barleone
Denrt schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 07:40:
De Dreame raakt bijna niets door de goede sensors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:37
ReginavdLaan schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 12:20:
Iemand hier ook bekend met de Switchbot K10+? Zojuist aangeschaft en is voor mij de eerste robotstofzuiger. Ben nieuwsgierig naar de ervaringen.
Heb er onlangs 3 aangeschaft; dus voor iedere verdieping een aparte robot. Vind het een ideaal model: klein en laag, dus gaat mooi onder onze bank, bed en kastjes door. Wel oppassen met losliggende kabels waardoor ie in storing kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 17:40
Ook sinds weekje in bezit van de Dreame x50 master, had hiervoor helaas probleem met de LS10 die teruggestuurd moest worden. Toen kon ik de verleiding niet weerstaan de x50 te kopen. Deze ook netjes ingebouwd in keukenkast. Alleen helaas kan ik de robot uit rijden handmatig met de laser naar beneden en dan heb ik net genoeg ruimte, echter met schoonmaken en terug naar Dock heeft die de laser uit en blijft die dus hangen als de kast gesloten is. Iemand mooie oplossing hiervoor, ben op zoek naar inspiratie. Vind zonde om de zaag erin te zetten. Of is er een optie die de laser naar beneden laat bij schoonmaken ☺️ en terug naar de Dock. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TMtS_W9qWWIjWCX22iZ-OR6hQfM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7t0oyuOcspEysL1t7KG9lSjP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eDbD0nL_QwSXOhNN5SLMl3a8PdM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ccAdiBK8ziChtwoFl707zDBN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Steeffoon schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 17:27:
Ik heb een Roborock Qrevo Master sinds een aantal maanden. Meermaals per week de benedenverdieping stofzuigen, en 1x per week dweilen, soms iets vaker. Dat ging tot dusver altijd prima en nooit met een enkel probleem (los van 1x dat 'ie een hele reclamefolder naar binnen probeerde te werken).

Echter kwam ik vanmiddag beneden en zag ik vage strepen. De rechterdweil leek weinig zin te hebben. Hij was wel wat vochtig, draaide en stak ook uit, maar duidelijk werd er niet gedweild zoals bij de linkerdweil.
Ik heb hem via de app opdracht gegeven om de dweilen te wassen, en toen leek 'ie het wel weer te doen.

Iemand enig idee wat dit kan zijn, of die dat ook heeft gehad?

[Afbeelding]
Het leek weer een tijdje goed te gaan, maar opnieuw lijkt de rechterdweil er weinig zin in te hebben. Nu maar een melding van gemaakt bij Mi RobotHome Store via Bol.com. Opvallend, want in mijn bestelling is het de Roborock Online Store via Bol... maar goed, zal wel van naam veranderd zijn ineens? Ben benieuwd.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:23
Steeffoon schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:52:
[...]

Het leek weer een tijdje goed te gaan, maar opnieuw lijkt de rechterdweil er weinig zin in te hebben. Nu maar een melding van gemaakt bij Mi RobotHome Store via Bol.com. Opvallend, want in mijn bestelling is het de Roborock Online Store via Bol... maar goed, zal wel van naam veranderd zijn ineens? Ben benieuwd.
Ik weet niet wat "weinig zin in te hebben" precies inhoudt maar ik heb ook een Qrevo master en op een bepaald moment gaf deze weinig water bij 1 mop. Dit bleek te komen doordat er kalk op de gaatjes zat waar het water uitdruppelt. Deze zie je zitten als je de mops verwijderd, je ziet dan zwarte plastic rondjes waar een wit rond rubbertje in zit, hier drupt het water uit en die kunnen verstoppen door kalk. Na dit schoon gemaakt te hebben werkte deze weer perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Laatst online: 21:53

Steeffoon

Smartphone-nerd

Vaez schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 18:07:
[...]

Ik weet niet wat "weinig zin in te hebben" precies inhoudt maar ik heb ook een Qrevo master en op een bepaald moment gaf deze weinig water bij 1 mop. Dit bleek te komen doordat er kalk op de gaatjes zat waar het water uitdruppelt. Deze zie je zitten als je de mops verwijderd, je ziet dan zwarte plastic rondjes waar een wit rond rubbertje in zit, hier drupt het water uit en die kunnen verstoppen door kalk. Na dit schoon gemaakt te hebben werkte deze weer perfect.
Dank voor de suggestie. Ik heb alles al een keer losgehaald en gereinigd, maar helaas zonder resultaat. We hebben daarnaast een waterontharder, dus kalk kan er eigenlijk niet in zitten.
Met weinig zin hebben, doelde ik eigenlijk op het gequote bericht, dat ie wel draait, maar niet zo nat zijn werk doet als de andere mop.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 21:33
NileZ_ schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 21:42:
Wie zou mij nog even de juiste richting op kunnen helpen? Ik zit al een hele tijd te twijfelen om een robotstofzuiger aan te schaffen en lees hier ook al geruime tijd mee. Super handig om ervaringen en tips te lezen. Maar ik kom er nog net niet helemaal uit..

Ik zie de Dreame L10S ultra gen 2 voor een leuk bedrag te koop, zoals hierboven ook al gelinkt.
Maar ik zie bijvoorbeeld ook de L40 Ultra AE voor 599,-
En dan heb ik nog wat goeie dingen gelezen over de L20 ultra (nu te koop voor 745,- )

Mijn eisen zijn niet wereldschokkend, en het zou ook de eerste robotstofzuiger gaan worden. Schaf wel liever gelijk een 'goeie' aan die een tijd meekan en zijn taken gewoon goed uitvoert. Gezin, 2 katten, keramisch parket en een vloerkleedje. Wat valt er over te zeggen als deze drie modellen onderling met elkaar worden vergeleken? L10s ultra gen 2 vs L20 ultra vs L40 Ultra (AE?).

Prijs loopt dus uiteen van 419 ,- tot 745,-. en de L40 zit daar dan weer mooi tussenin. Iemand nog waardevolle tips? Ik wil er zo langzamerhand wel eens een klap op geven maar gezien dit de eerste wordt.. ik mis de praktijkinformatie nog een beetje haha.
Op hun website hebben ze nu sale, ik heb daar de L40s ultra voor €720 euro gekocht (gewone aanbieding + 10% kortingscode die ze op de homepage hebben staan). Helaas nog geen gebruikservaring die ik kan delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Iemand een link voor Ali of Temu voor strips die je op je robotstofzuiger kan plakken tegen eventueel stoten? Loop me blauw te zoeken maar kan het niet echt vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Laatst online: 23:48
sacaji schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:57:
Iemand een link voor Ali of Temu voor strips die je op je robotstofzuiger kan plakken tegen eventueel stoten? Loop me blauw te zoeken maar kan het niet echt vinden.
https://nl.aliexpress.com/item/1005005750538357.html

Zoiets?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-09 09:44
Iemand ervaring met detergent toe te voegen aan de schoonwater tank? Nog maar net 1 gekocht maar een beetje extra geur is altijd prettig. Ik heb een mova p50 ultra zonder detergent bakje. Ik zou een PH neutrale allesreiniger (7) willen gieten in de watertank. Ik zou max 10-15ml in kappen op een totaal van 4 liter. Volgens Vacuumwars zou dit geen kwaad kunnen? Die doet er 2 kleine dopjes in. Iemand die al wat langer ervaring heeft om dit hierin te doen? Grtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denrt
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:09
Barleone schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 07:36:
[...]

De Dreame raakt bijna niets door de goede sensors.
Gisteren de knoop doorgehakt. Het is de Dreame X50 geworden. Ben benieuwd, wordt vandaag bezorgd.

Cupra Terramar VZ Performance, HomeAssistant, Marstek Venus E, SolarEdge 5,28 kWp, Dreame X50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
voor de diegene die dr 1 zoekt DREAME L10s Ultra Gen 2 €402,30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20:18
Niekserr schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 21:39:
[...]

Op hun website hebben ze nu sale, ik heb daar de L40s ultra voor €720 euro gekocht (gewone aanbieding + 10% kortingscode die ze op de homepage hebben staan). Helaas nog geen gebruikservaring die ik kan delen.
Wat is het grote verschil tussen de l40 ultra ae en l40s ultra? Want die prijs scheelt ook nog aanzienlijk.
Ik ben zeker in de markt, thanks! Ik twijfel zelf nog heel erg tussen l10s ultra gen 2, L40 ultra en L20.. zoals in mijn post een klein stukje naar boven gemeld. Maar vind het lastig. Iets met bomen en een bos haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReceiverNL
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u1GVM8k9j1tGJhWxo9qnjdn9lYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JJ6FQaYnRRhJnbmpRkMsPLB8.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XHkMJ7N70_jItX-He2o_t6l9zh4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F9a6ZII2GPnYRaKaodI07Jml.jpg?f=fotoalbum_large

De L40 varianten spoelen de mops met warm water. De L10S gen 2 ultra droogt wel met hete lucht (de L40's ook). De L10S gen 2 ultra is voor 402€ euro zoals hierboven werd gepost bij Amazon wel een mooie deal!

[ Voor 12% gewijzigd door ReceiverNL op 23-08-2025 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReceiverNL
Denrt schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 09:12:
[...]

Gisteren de knoop doorgehakt. Het is de Dreame X50 geworden. Ben benieuwd, wordt vandaag bezorgd.
Gefeliciteerd! Ik ben jaloers, super machine! Ga je veel plezier van beleven. Buiten mijn league qua geld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitbullgio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-09 09:44
Hallokes,

Iemand ervaring met detergent toe te voegen aan de schoonwater tank? Nog maar net 1 gekocht maar een beetje extra geur is altijd prettig. Ik heb een mova p50 ultra zonder detergent bakje. Ik zou een PH neutrale allesreiniger (7) willen gieten in de watertank. Ik zou max 10-15ml in kappen op een totaal van 4 liter. Volgens Vacuumwars zou dit geen kwaad kunnen? Die doet er 2 kleine dopjes in. Iemand die al wat langer ervaring heeft om dit hierin te doen? Grtjes
Pagina: 1 ... 59 ... 61 Laatste