Algemeen race topic Deel 3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:03
JustSomeone schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 22:58:
[...]

Nee 33, morgen is de "Last Chance Qualifying" voor positie 31-33
Ja dat dacht ik mij al te herinneren, het commentaar bracht mij in de war.

Morgen dus Top 12 Qualifying, daarna Last Chance Qualifying met Veekay en als laatste Fast Six.

Veekay heeft best nog een kans aangezien Armstrong in een opnieuw opgebouwde auto rijdt en hij heeft een flinke deuk in het vertrouwen. Ook Herta rijdt in een opnieuw opgebouwde auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
De GT World race 1 op Zandvoort van gisteren;

Vanmiddag is race 2. Als je regelmatig diverse raceklassen kijkt doen er bekende namen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:13

Quad

Doof

Ik dacht even Porsche Super Cup aanzetten. Werd niet teleurgesteld.

Wat een chaos in de eerste ronde, 9 auto's uitgeschakeld voorlopig en de sessie is gestopt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

F2: Beetje teleurstellend weekend voor Verschoor. Rode vlag in de kwalificatie en je weekend is nagenoeg kansloos op Imola.

Ik begin wel gecharmeerd van Dunne te raken. Een (hele) ruwe diamant.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mog schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:54:
F2: Beetje teleurstellend weekend voor Verschoor. Rode vlag in de kwalificatie en je weekend is nagenoeg kansloos op Imola.

Hij heeft nog punten gehaald in de feature race met de 9e plek, de safety car hielp. Bij F2 mogen ze niet pitten tijdens de safety car, waardoor ze geen tijd kunnen winnen, maar de strategie wel verstoord wordt.

Dunne kan inderdaad wat worden. Goede inhaler.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 11-07 20:52
Mog schreef op zondag 18 mei 2025 @ 11:54:

Gelukkig had Verschoor wel een goede race en daarmee de schade beperkt.

Zelfde geldt voor van Hoepen. Hij moet echt leren kwalificeren, want racen gaat goed, behalve gister. Hij rijdt elke race naar voren, is veel sneller dan iedereen om zich heen tussen plek 10 en 20. Maar als hij zover achteraan kwalificeert, is de sprintrace bijna kansloos om punten te pakken, en is in hoofdrace alsnog net top 10 halen een heel goede prestatie.

Met een goede prestatie van MP, zeker op zaterdag maar ook vandaag, en VAR vandaag, toch een succesvol Nederlands weekend in F1, F2 en F3 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
.

[ Voor 98% gewijzigd door Charles Hill op 18-05-2025 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Ik ben aan het zoeken waar ik IndyCar live kan kijken. Maar helaas heb ik geen Ziggo sport, en streams doen het niet. En ook geen VPN. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij hoorde ik net zeggen dat of Power niet door de keuring is gekomen, of heel team Penske.

Edit; Power en Newgarden inderdaad, McLaughlin was al uitgeschakeld vanwege een crash. Er vallen er dus nog maar 3 af.

[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 18-05-2025 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
TheBrut3 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 22:23:
Volgens mij hoorde ik net zeggen dat of Power niet door de keuring is gekomen, of heel team Penske.

Edit; Power en Newgarden inderdaad, McLaughlin was al uitgeschakeld vanwege een crash. Er vallen er dus nog maar 3 af.
Maar dan is de rest toch door, omdat er 33 mee mogen doen? Of moeten ze ook nog eens bepaalde snelheid halen tijdens de kwalificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:42

Edd

De Penskes hebben zich gisteren al gekwalificeerd voor de Indy 500. De Fast 12/6 gaat puur om de eerste 12 startposities te verdelen.

Er gaat straks nog steeds 1 uitvallen bij de Last Chance Qualifying.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Charles Hill schreef op zondag 18 mei 2025 @ 22:31:
[...]

Maar dan is de rest toch door, omdat er 33 mee mogen doen? Of moeten ze ook nog eens bepaalde snelheid halen tijdens de kwalificatie?
Dit is voor de voorste rijen. Top 12 van gisteren zet een tijd om in de Fast Six te komen.
De Last Chance sessie komt hierna pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
TheBrut3 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 22:34:
[...]

Dit is voor de voorste rijen. Top 12 van gisteren zet een tijd om in de Fast Six te komen.
De Last Chance sessie komt hierna pas.
Thanks, ik had het net gevonden, 23.15u

Overigens weer een auto hard in de muur, McLaughlin.

YouTube: Scott McLaughlin slams wall, catches air in Indy 500 practice crash ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Ik heb wat gevonden, een SKY sport stream, die niet de reclameblokken van de VS laat zien, zit dus regelmatig naar beeld te kijken dat ze alleen het circuit van een hogere positie filmen, zonder geluid 😏 Amerikanen en hun reclames. Sport bestaat daar om reclames uit te kunnen zenden.

En als ik mijn ogen een beetje samenknijp dan zie ik niet hoe wazig de kwaliteit van het beeld is 😋

[ Voor 15% gewijzigd door Charles Hill op 18-05-2025 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Daar gaat Veekay. Abel niet snel, dit moet hij ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Spoiler

Wat een gok heeft Veekay genomen om eerder de baan op te gaan dan Abel om zijn tijd te verbeteren, terwijl hij sneller was dan hem. En dan ook langzamer te zijn dan zijn eerste tijd. Gelukkig wel gered.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ze dachten sneller te zijn nu het hybride system wel werkte, maar dat bleek dus anders uit te pakken.
Gelukkig voor Veekay is Abel niet de allerberste rijder.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Nice... Shwartzmann als Rookie on pole met een Prema tijdens de Indy 500.
Wie had dat gedacht?

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Net teruggekeken, was gisteren na de Top 12 naar bed gegaan. Wat een risico nam Veekay zeg, maar gelukkig is hij door naar de race. Kansloze race wordt het waarschijnlijk wel, ze komen echt heel veel tekort.

En wat een mooie Fast Six! Geweldig dat rookie Shwartzman gelijk pole pakt op zijn eerste oval race, dat met Prema als nieuw team.

Nu 2 weken wachten tot ik de Indy500 kan zien, tot die tijd het nieuws ontwijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-07 15:29

Martinspire

Awesomeness

Ik verwacht dat Veekay wat minder kans maakt met zijn huidige auto, maar het is natuurlijk nooit 0%.

Ik denk wel dat ie zich nu meer zal richten op gewoon een goede race te rijden, uit de penarie te blijven en zoveel mogelijk punten binnen te halen voor het kampioenschap. De rest blijft gewoon bonus (en mazzel).

Al moeten we ook concluderen dat het team zelf wel steken laat vallen en het verschil met de rest wel erg groot wordt. Het zal in de race nog wel meevallen, want de instellingen van de motor, hybride, brandstofverbruik en bandenslijtage zal toch wel anders zijn dan de kwalificatie. Dus het zal vast beter gaan, maar het wordt wel even afwachten

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-07 12:32
Penske krijgt penalties voor de twee autos's: https://www.indycar.com/news/2025/05/05-19-penske-penalties

Die gaan starten op de laatste twee plekken dus Veekay schuift wel iets naar voren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:05

Niellie41

[object Object]

Willem30 schreef op maandag 19 mei 2025 @ 17:23:
Penske krijgt penalties voor de twee autos's: https://www.indycar.com/news/2025/05/05-19-penske-penalties

Die gaan starten op de laatste twee plekken dus Veekay schuift wel iets naar voren.
Die is hij na de start ook zo weer kwijt. ;w Ik verwacht dat hij totaal geen rol van betekenis zal hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Niellie41 op 20-05-2025 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-07 12:32
Niellie41 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 09:02:
[...]

Die is hij na de start ook zo weer kwijt. ;w Ik verwacht dat hij totaal geen rol van betekenis zal hebben.
Het is een lange race en zolang hij uit de muur blijft en goede pitstops (iets wat de afgelopen edities niet goed ging) heeft kan er een mooi resultaat komen. Overwinning verwacht ik niet.

Wel zin in zondag! Eerst F1 en daarna Indy *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Niellie41 schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 09:02:
[...]

Hij kwalificeert zich niet voor niets als laatste. Ik ben een stuk minder hoopvol dan anderen die hier hebben gereageerd. Ik denk dat hij vooral moet hopen dat het niet nog erger wordt in de race. Finishen is het hoogst haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Spoiler!

Van Hoepen gekwalificeerd op plek 10, Verschoor op plek 3. Dat lijkt er meer op, stuk beter dan vorige week!

Kan wel eens een mooie dag voor van Hoepen worden zaterdag, en zondag voor Verschoor. En wellicht zelfs beide dagen! Leuk

[ Voor 4% gewijzigd door Charles Hill op 23-05-2025 21:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:50
Ik vond dit wel een luchtig en nuchter gesprek met Rinus:
https://x.com/ZS_Racing/status/1925839127397753282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-07 16:38

basvn

Breezand - NHN

mooie SC optocht wel.. bij f3

[ Voor 16% gewijzigd door basvn op 24-05-2025 11:03 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-07 16:38

basvn

Breezand - NHN

Charles Hill schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 21:24:
Spoiler!

Van Hoepen gekwalificeerd op plek 10, Verschoor op plek 3. Dat lijkt er meer op, stuk beter dan vorige week!

Kan wel eens een mooie dag voor van Hoepen worden zaterdag, en zondag voor Verschoor. En wellicht zelfs beide dagen! Leuk
de zaterdag voor van Hoepen is prima gelukt!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:34
Beste mensen, een vraagje. Is het via ziggo mogelijk om de indy 500 als VOD te kijken. Een paar jaar terug kon dat voor iets van 4 euro. Maar ik kan nergens vinden of dat het dit jaar ook kan.

Andere suggesties om te kijken zijn ook welkom.

Maar ik ben geen ziggo klant.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Slimme tactiek van Lindblad. Helaas ging hij te vroeg weer op het gas, hij had nog 2 rondjes moeten wachten en extra ophouden. Dan had hij denk ik P5 of zelfs P4 gehad in plaats van P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
basvn schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:29:
[...]

de zaterdag voor van Hoepen is prima gelukt!
Goed gedaan inderdaad. Jammer dat hij bij de start moest uitwijken en daardoor zijn teamgenoot voor moest laten. Maar 3de is mooi.

Ook weer goed van MP. Helaas niet voor VAR

[ Voor 7% gewijzigd door Charles Hill op 24-05-2025 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat zijn races op de Nürburgring soms toch saai om te zien als het flink nat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
TheBrut3 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:58:
Wat zijn races op de Nürburgring soms toch saai om te zien als het flink nat is.
Wat voor een race is daar?

En ik heb die baan al heel lang niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Charles Hill schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 20:38:
Wat voor een race is daar?

En ik heb die baan al heel lang niet meer gezien.
24h Nürburgring qualifiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Ah oké. Weer is niet echt goed nee. Dan kan je ook een stuk minder actie verwachten. Rondetijden zakken ook flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Verschoor heeft het ook goed gedaan in de F2 met een 6de plek. Morgen start hij vanaf de 4de plek, met het lastige inhalen zou podium erin kunnen zitten. Al is Lidberg wel erg snel.

Zijn tactiek was slim in de sprintrace, maar niet leuk dat hij zich niet mocht mengen in de strijd om de overwinning. Als hij er voorbij was gekomen, had hij denk ik hoger kunnen eindigen dan zijn uitslag nu, met die 10 sec penalty. Had bij iedereen weg kunnen rijden.

Benieuwd wat morgen gaat brengen. Al was het tot nu toe, afgezien van de eerste ronde, toch.vooral een snelle optocht. Dat Lidberg met langzamer rijden niet ingehaald kan worden zegt alles.

[ Voor 5% gewijzigd door Charles Hill op 24-05-2025 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:44
Lekkere klap bij de start met 11 auto's

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Edgenumber schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 18:56:
Beste mensen, een vraagje. Is het via ziggo mogelijk om de indy 500 als VOD te kijken. Een paar jaar terug kon dat voor iets van 4 euro. Maar ik kan nergens vinden of dat het dit jaar ook kan.

Andere suggesties om te kijken zijn ook welkom.

Maar ik ben geen ziggo klant.
Volgens de Ziggo site;
"Het is niet meer mogelijk om losse wedstrijden/events als Pay Per View te kopen."

Ziggo heeft de uitzendrechten in Nederland, dus andere legale opties zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:54
Barfman schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:50:
Lekkere klap bij de start met 11 auto's
Wat een bende inderdaad. Nogal een domme actie van degene op pole (Dunne), Martins was er voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik wilde even inschakelen, maar toen zag ik enkel Viaplay logo in beeld. Even teruggespoeld en inderdaad wat een chaos en knudde actie van die Dunne.

Sessie lijkt dus permanent gecanceld te zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 25-05-2025 10:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Nee, over 8 minuten is de herstart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:19:
Ik wilde even inschakelen, maar toen zag ik enkel Viaplay logo in beeld. Even teruggespoeld en inderdaad wat een chaos en knudde actie van die Dunne.

over 8 minuten restart volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Thanks! Viaplay is inderdaad ook weer erbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
En de volgende in de muur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een move zeg.. Hij verkijkt zich volledig op de bocht bij het inhalen en ramt 'm zo de muur in.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:38

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Jemig wat een chaos .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vc1bW4m8ZiyuOSOg0xcifmiqnXM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gghUZtf98dFZenEvLAcQkYEw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sX5s54UuwtUFndFHHM3lM4-gsvM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E3iyzc1z1sYigJJ0wSupzh0p.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:42
Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:19:

Echt het race instinct van in de eerste bocht win ik de race, prutser Dunne...............je zag het aankomen toen ie niet goed weg was..........

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Is het de bedoeling van Monaco om met zo min mogelijk auto's de finish te halen? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jammer einde door de SC aan een al chaotische F2 race

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:02

Amphiebietje

In de blubber

Lijkt op de Monaco versie van sommige Macau crashes (dat circuit heeft een aantal nauwe stukken waar auto's nogal eens de muur in gaan, met een stapel auto's tot gevolg).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18:06
Chaos tot en met. Cadeautjes links en rechts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 11:30
f2 heeft niet 50% van de race gehaald dus ook niet volledige punten.

Maar ja ik denk dat deze uitslag sowieso nog niet staat. mensen die na de crash wel naar de pits zijn gebracht anderen niet. hier komt nog wel wat achter weg volgens mij. (misschien word het volledige resultaat nog wel geschrapt)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Hier nogmaals de beelden van de chaos;

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wat een frustrerende race in F2. Ik ben fan van Dunne, maar dit was een domme actie. En Verschoor die hierdoor uitgeschakeld wordt :'(

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bij de PSC gaat het precies zo in de 1e bocht.. Dure file.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Ook een leuke wegversperring tijdens de PCup..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19

OcGuru

Giulietta Qv

Blijft ook lastig die eerste bocht :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou en een mooie gladde baan, als je ziet wat er uit de auto's loopt. Dit gaat wel even duren.

Gelukkig niet zoveel auto's uitgeschakeld als bij de F2.

Maar wederom bewijs dat Monaco gewoon niet meer op de kalender hoort.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:01
Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:09:
Nou en een mooie gladde baan, als je ziet wat er uit de auto's loopt. Dit gaat wel even duren.

Gelukkig niet zoveel auto's uitgeschakeld als bij de F2.

Maar wederom bewijs dat Monaco gewoon niet meer op de kalender hoort.
PSC races in Monaco moet toch prima kunnen? Die auto’s zijn niet als de F1 bolides flink groter geworden namelijk. Probleem is hier de coureurs die hun rijgedrag niet aanpassen aan het circuit.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PatrickC schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:14:
[...]

PSC races in Monaco moet toch prima kunnen? Die auto’s zijn niet als de F1 bolides flink groter geworden namelijk. Probleem is hier de coureurs die hun rijgedrag niet aanpassen aan het circuit.
Is dat zo? Ik vind die auto's nogal breed overkomen. Maar lastig zonder 1op1 vergelijkingsmateriaal. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Quad schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:19:
[...]

Is dat zo? Ik vind die auto's nogal breed overkomen. Maar lastig zonder 1op1 vergelijkingsmateriaal. :P
Ik zal zo eens even in mijn garage kijken hoe breed de auto is. :+

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wtf 3 minuten om de race uit te rijden.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:19

OcGuru

Giulietta Qv

Alles voor de bühne :D

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wat voor weekend heb je dan… een race van 3 minuten…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheelt weer douchen, ze hebben niet eens hoeven inspannen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Net F2 en F3 teruggekeken. Vooral F3 was mega saai. F2 nog een leuke klapper op het begin, maar helaas daarna ook saai. Op het moment dat het spannend kon worden komt er een SC/rode vlag.

Nu een weekje dit topic ontwijken om niets over de Indy500 te lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:52:
Net F2 en F3 teruggekeken. Vooral F3 was mega saai. F2 nog een leuke klapper op het begin, maar helaas daarna ook saai. Op het moment dat het spannend kon worden komt er een SC/rode vlag.

Nu een weekje dit topic ontwijken om niets over de Indy500 te lezen :+
Waarom kijk je geen DTM? :)

De Porsche Supercup lijkt me niet zo leuk. Dit valt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wordt dat uitgezonden op YouTube? Ik dacht dat Ziggo die rechten heeft, net als bij Nascar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Charles Hill
Het is toch altijd weer verbazing en lachen met die Amerikanen en hun gebruiken. En dat ze zichzelf zo christelijk vinden. En zoveel lijken te geven om veteranen, maar hoe werkelijk met hun wordt omgegaan niet gelijk is aan dit nationalistische vertoon.

Kom maar op met de meeste bekende woorden in de motorsport, kan de Indy 500 beginnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Charles Hill op 25-05-2025 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:48
Wat een vertolking van het volkslied. _O_
Kippenvel!!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:28

Pierre

Van nature lui!

Regen bij de Indy500

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Ja, irritant. En starten ook echt niet voordat het droog is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
TheBrut3 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:14:
[...]

Wordt dat uitgezonden op YouTube? Ik dacht dat Ziggo die rechten heeft, net als bij Nascar.
Viaplay.

Nascar zit wel bij Ziggo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:53:
[...]

Ja, irritant. En starten ook echt niet voordat het droog is
Echt heel weinig als ik net zo zag.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
HollowGamer schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:54:
[...]

Viaplay.

Nascar zit wel bij Ziggo dacht ik.
Nee hoor. Indycar zit bij Ziggo.
Je moet ChatGPT niet geloven. Lol.

/edit: Oh je had het over DTM. My bad.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 25-05-2025 18:59 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:58:
[...]

Nee hoor. Indycar zit bij Ziggo.
Je moet ChatGPT niet geloven. Lol.

/edit: Oh je had het over DTM. My bad.
Is het eigenlijk niet zo dat alles Amerikaans gewoon bij Ziggo zit? Volgens mij is de rest allemaal Europees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Is te zien op Ziggo Sport live.

Ik liep moeilijk te doen met streams, toch maar even gaan zappen of het wel ergens in mijn pakket zit. En ik kan het zowaar kijken.

Al was de info in het Amerikaans wel interessant, zoals wins vanaf plek 30 - 33

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Pierre schreef op zondag 25 mei 2025 @ 18:55:
[...]

Echt heel weinig als ik net zo zag.
Ze nemen nul risico's met regen. Daarvoor gaande auto's te hard en de ongelukken te erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:02:
Is te zien op Ziggo Sport live.

Ik liep moeilijk te doen met streams, toch maar even gaan zappen of het wel ergens in mijn pakket zit. En ik kan het zowaar kijken.

Al was de info in het Amerikaans wel interessant, zoals wins vanaf plek 30 - 33
Ik kijk het op Fox in 4K HDR. :)

spoiler:
IPTV..

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 25-05-2025 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Rivanov schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:15:
[...]

Ik kijk het op Fox in 4K HDR. :)

spoiler:
IPTV..
Had ik ook aanstaan, maar op een andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Nog een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Let's go Racing, start your engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Beetje vreemde aankondiging, maar de motoren zijn gestart, gaan eindelijk beginnen.

En nu al mooie beelden vanuit de auto's. En die helicopters erbij, zo dichtbij het publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

En de 1e ligt er al uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Pierre op 25-05-2025 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
De eerste 2 liggen er al uit, nog voor de start.

Al kan Dixon misschien nog wel verder, benieuwd of die binnen moet komen.

[ Voor 44% gewijzigd door Charles Hill op 25-05-2025 19:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
Nog niet gestart en nu al meer actie dan de F1 vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
jan390 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 19:30:
Zijn blijkbaar al wel gestart, helaas dus niet met 3 achter 3 door de eerste bocht.

Te hopen dat ze alsnog met startrijen beginnen.

Edit, gelukkig nog wel de start.

[ Voor 5% gewijzigd door Charles Hill op 25-05-2025 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Lapcount loopt al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:09
Ah gelukkig wel 3 dik start

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
2 hours later….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Veejay moet in het wiel van Newgarden blijven, die komt nog wel naar voren. Al zal dat lastig worden, want rijdt nu al plekken voor hem.

Jammer dat hij echt nul kans maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
Shit en weer regen ….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Nu hopen dat Veekay niet op racesnelheid zijn pitstop moet doen, anders had hij beter wel naar binnen kunnen gaan voor banden. Vooral brandstof kost tijd, en juist daar had hij tijd kunnen winnen op de rest omdat hij meer in zijn tank heeft zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Toch gebeurde er meer tijdens de Monaco GP… na 40 minuten hebben we nog nauwelijks racen gezien. :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Dixon toch in de problemen gekomen, rijdt nu op -3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Dat was Veekay. Wat een domme actie in de pitstraat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:43:
Dat was Veekay. Wat een domme actie in de pitstraat
Niet dom. Die paar keer dat je op je remmen moet vertrouwen moeten ze 't wel doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
caspervc schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:46:
[...]

Niet dom. Die paar keer dat je op je remmen moet vertrouwen moeten ze 't wel doen...
We gaan het zometeen van hem zelf horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
caspervc schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:46:
[...]

Oja, remmen werkte niet. Dat is zuur.

Dan ga ik van week nog wel een keer de herhaling kijken.

Overigens een puinhoop in de pitstraat net 😏.

[ Voor 18% gewijzigd door Charles Hill op 25-05-2025 20:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Het lijkt een beetje een soort fuck-up dag te zijn.

Allemaal foutjes, maar geen grote crashes.

Update: Well that aged nicely :X

[ Voor 15% gewijzigd door enchion op 25-05-2025 20:59 ]

How do you save a random generator ?

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Let op:
Wat valt er onder dit topic? Eigenlijk alles wat in de basis sprint races zijn. Standaard zijn races dan maximaal 2 uur.
• F2, F3 en F4.
• Het australische Supercars Championship heeft wel races die langer duren, maar in de basis zijn de races van max 1.5 uur, en dus valt deze weer onder sprintraces.
• Indycar en Nascar
• Supercar Challenge

Raceklassen die in een ander topic worden besproken:
• Formule 1: [F1] Seizoen 2023
• MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.
• WEC/IMSA/24H Series/VLN races: Endurance/Sportscar race topic
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.