"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Want werd een beetje gek van telkens die melding;
:strip_exif()/f/image/7dKceMPqdJGndBSbWwnFTTBf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 55% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2025 17:12 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Streamen vanaf de Pixel 8 wil niet naar een LG tv.
Via de browser en/of MV krijg je ook geen 4k mee.
Lijkt dus meer een gimmick.
Apple TVFrappuccino schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:15:
Ik vraag me af hoe je wel 4k kunt kijken.
Ik kijk al zodra het kon 4K. Wel met apple tv’s uiteraard.Frappuccino schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:15:
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Via Apple TV of een Roku apparaat, helaas is een Roku apparaat amper verkrijgbaar in NL of ze kosten boven de €100.Frappuccino schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:15:
Ik hoop dat ze het gewoon snel naar Android TV gaan brengen en het geen maanden nog zal gaan duren.
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 31-05-2025 17:34 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik heb de live timing op een andere manier opgelost : www.f1-dash.com . Een hobby projectje van iemand. Dat geeft mij de optie op 2 streams, de live feed en Max.G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:03:
Wij hebben maar de upgrade gedaan naar Premium ondanks 4K nog niet beschikbaar is voor AndroidTV omdat we niet meer tegelijkertijd naar de live stream konden kijken bij Pro.
[Afbeelding]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Met die Apple meuk prima te streamen naar een LG tv.Frappuccino schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:15:
Hier gaat het meer om dat de kwalificatie of race op twee plekken tegelijk word gekeken, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel. Sinds de regel wijziging kon dat na jaren niet meer en alleen nog maar bij het duurste abonnement, scheelt dat wanneer 4k beeldkwaliteit voor Android TV beschikbaar komt dat ik sowieso ging upgraden omdat ik altijd al 4K Formule 1 wou..asing schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:52:
[...]
Ik heb de live timing op een andere manier opgelost : www.f1-dash.com . Een hobby projectje van iemand. Dat geeft mij de optie op 2 streams, de live feed en Max.
Ik deel mijn account niet en ik keek via de laptop met 2 schermen. Blijkbaar zit daar een limiet op dat je maar 2 streams mag zien.G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 18:07:
[...]
Hier gaat het meer om dat de kwalificatie of race op twee plekken tegelijk word gekeken, als je begrijpt wat ik daarmee bedoel. Sinds de regel wijziging kon dat na jaren niet meer en alleen nog maar bij het duurste abonnement, scheelt dat wanneer 4k beeldkwaliteit voor Android TV beschikbaar komt dat ik sowieso ging upgraden omdat ik altijd al 4K Formule 1 wou..
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Oh lekker dan, hopelijk is dit met het duurste abonnement nu weer opgelost.asing schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 19:19:
[...]
Ik deel mijn account niet en ik keek via de laptop met 2 schermen. Blijkbaar zit daar een limiet op dat je maar 2 streams mag zien.
Man je schilderijen hangen niet symmetrisch met de plaatsing van je TV.G_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:03:
Wij hebben maar de upgrade gedaan naar Premium ondanks 4K nog niet beschikbaar is voor AndroidTV omdat we niet meer tegelijkertijd naar de live stream konden kijken bij Pro.
[Afbeelding]

Everything is better with Bluetooth
Nou nou. Zo kan het wel weer he.Frappuccino schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:42:
Ok, voorlopig gewoon niet dus. Ik ga geen Apple meuk kopen om F1 te kijken, nergens voor eigenlijk.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Alleen live. Afgelopen races nog wel eens vertraagd gekeken, met 10 streamsjeanj schreef op zondag 1 juni 2025 @ 08:51:
Weet iemand of de beperking voor f1tv alleen voor live uitzendingen is, of ook voor terugkijken?
https://grandprixradio.nl...door-samenwerking-viaplay
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Kijkend via internet browser hetzelfde, geluid lijkt 3 sec voor te lopen op de beelden ofzo. Meestal is het geluid out of sync in replays, iets wat F1 al tientallen jaren niet door heeft, maar nu de hele uitzendingDamian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 15:20:
Valt me nu ineens op dat de audio stream niet gelijk loopt met de video stream zelf. Apple TV 4K met F1 TV Premium.
Lees hierboven toevallig net dat je tegenwoordig gelukkig ook weer gewoon naar Olav Mol kan luisteren tijdens de raceDamian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 15:20:
Valt me nu ineens op dat de audio stream niet gelijk loopt met de video stream zelf. Apple TV 4K met F1 TV Premium.
In Engeland via amazon kost de roku Express 4k nog geen 57 euroG_Dragon schreef op zaterdag 31 mei 2025 @ 17:30:
[...]
Via Apple TV of een Roku apparaat, helaas is een Roku apparaat amper verkrijgbaar in NL of ze kosten boven de €100.
Ik hoop dat ze het gewoon snel naar Android TV gaan brengen en het geen maanden nog zal gaan duren.

Leveren niet aan Nederland toch?MaXeRs schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:23:
[...]
In Engeland via amazon kost de roku Express 4k nog geen 57 euro
Hoe kom je aan die info?
Ik heb gewoon kunnen bestellen.
Oh echt? Heb je een link?MaXeRs schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Hoe kom je aan die info?
Ik heb gewoon kunnen bestellen.
Daar staan hier lijf straffen op.
Ik stuur je een. Pb
Huh op het kopen van een apparaat via het buitenland? Daar is toch niks fouts aan huhMaXeRs schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
[...]
Daar staan hier lijf straffen op.
Ik stuur je een. Pb
Roku Streaming Stick 4KG_Dragon schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Huh op het kopen van een apparaat via het buitenland? Daar is toch niks fouts aan huh
Roku Express 4K
Top! Werkt gewoon in NL? Voor €52 heb je toch best een mooi apparaat, speciaal om F1 in 4K te kijken. Ergens wel jammer dat het allemaal zo moet en het niet gelijk op alle platformen beschikbaar is gekomen!
Om dat te omzeilen logde ik altijd in op de browser (chrome) om daar het rondetijde scherm in beeld te hebben maar dat lukt sinds vandaag niet meer (foutmelding)
Al heb ik ook weleens dat als ik dan switch, dat hij dan weer naar 0:00 gaat in de stream

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Niet 'out of the box' als ik de post van Alpha Supreme in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4" lees.
Verbinding zou top moeten zijn. 1Gbps up/down. Alles Unifi..oisyn schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:15:
@RF1000 Heb ik soms weleens last van, ja. Maar thuis eigenlijk nooit, misschien ligt het aan de kwaliteit van de verbinding?
Al heb ik ook weleens dat als ik dan switch, dat hij dan weer naar 0:00 gaat in de stream. De software dev in mij zegt dat die twee bugs wellicht gerelateerd zijn, misschien probeert hij te switchen naar een tijdstip in de stream die niet bestaat oid.
Ervaar precies dit
https://www.reddit.com/r/...d_not_possible_on_tablet/
In de app update vandaag is bovenstaand opgelost 👍🏻.oisyn schreef op maandag 2 juni 2025 @ 10:15:
@RF1000 Heb ik soms weleens last van, ja. Maar thuis eigenlijk nooit, misschien ligt het aan de kwaliteit van de verbinding?
Al heb ik ook weleens dat als ik dan switch, dat hij dan weer naar 0:00 gaat in de stream. De software dev in mij zegt dat die twee bugs wellicht gerelateerd zijn, misschien probeert hij te switchen naar een tijdstip in de stream die niet bestaat oid.
Op mijn AppleTV krijg ik alles te zien in UHD4k, dus ook replays. Mijn tip: check Monaco race Kids vs. reguliere uitzendingen of Imola 2024 vs. Imola 2025. Ík zie een behoorlijk verschil tussen de beeldkwaliteit.G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:54:
Gisteren de Roku Express 4K binnen gekregen, ingelogd en nu wachten tot volgend weekend om te kijken hoeveel verschil 4k gaat zijn tijdens een vrije training / kwalificatie of race! Want met een race terugkijken, heb je geen 4k toch? Kon namelijk geen beeldinstellingen vinden tijdens het afspelen bij de race van spanje
Oh echt? Ja ik ben gewend bij Android TV dat je een tandwieltje heb met verschillende resoluties, maar kon dat gisteren bij dit Roku apparaat niet vinden.dnmw2705 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 09:45:
[...]
Op mijn AppleTV krijg ik alles te zien in UHD4k, dus ook replays. Mijn tip: check Monaco race Kids vs. reguliere uitzendingen of Imola 2024 vs. Imola 2025. Ík zie een behoorlijk verschil tussen de beeldkwaliteit.
Heb je bij Apple TV ook nietG_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:34:
[...]
Oh echt? Ja ik ben gewend bij Android TV dat je een tandwieltje heb met verschillende resoluties, maar kon dat gisteren bij dit Roku apparaat niet vinden.
Ik zie geen tandwieltje bij Android TV? Er is een camera icoontje zichtbaar waaronder je de bitrate kunt kiezen, maar dat is het? 🤷♂️G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 10:34:
Oh echt? Ja ik ben gewend bij Android TV dat je een tandwieltje heb met verschillende resoluties, maar kon dat gisteren bij dit Roku apparaat niet vinden.
Testing, one, two ...
Ja die met de verschillende resoluties en bitrateshardware-lover schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 17:44:
[...]
Ik zie geen tandwieltje bij Android TV? Er is een camera icoontje zichtbaar waaronder je de bitrate kunt kiezen, maar dat is het? 🤷♂️
Dus hij pakt automatisch 4k met live en terugkijken, goed om te weten!
Ik ben wel benieuwd wat de uitkomst nu is geworden.G_Dragon schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 08:54:
Gisteren de Roku Express 4K binnen gekregen, ingelogd en nu wachten tot volgend weekend om te kijken hoeveel verschil 4k gaat zijn tijdens een vrije training / kwalificatie of race! Want met een race terugkijken, heb je geen 4k toch? Kon namelijk geen beeldinstellingen vinden tijdens het afspelen bij de race van spanje
1. In tegenstelling tot de Apple TV wordt via terug kijken bij de Roku geen 4K beeld getoond, of
2. Je moet bij de Roku nog wat instellen, of
3. De Roku toont wel 4K beeld, maar door bv een vrij grote kijkafstand, ervaar je geen 4K.
Net even de race van Monaco kids teruggekeken, het is inderdaad 4K. Had het toen wel even bekeken na het aansluiten van het kastje maar was zelf ook heel erg moe en kon de beeldinstellingen niet vinden, vandaar de vraag hiermeesje schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 18:32:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat de uitkomst nu is geworden.
1. In tegenstelling tot de Apple TV wordt via terug kijken bij de Roku geen 4K beeld getoond, of
2. Je moet bij de Roku nog wat instellen, of
3. De Roku toont wel 4K beeld, maar door bv een vrij grote kijkafstand, ervaar je geen 4K.
Afgaande op de reactie van @dnmw2705 is de kids uitzending juist geen 4K. Dus ik hoop dat je zowel de gewone race als kids vergeleken hebt dan. En niet de kids uitzending hebt aangezet en dacht "dit is 4K".G_Dragon schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:12:
[...]
Net even de race van Monaco kids teruggekeken, het is inderdaad 4K. Had het toen wel even bekeken na het aansluiten van het kastje maar was zelf ook heel erg moe en kon de beeldinstellingen niet vinden, vandaar de vraag hier
Ik heb ook de race van vorige week bekekenRobertMe schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 19:45:
[...]
Afgaande op de reactie van @dnmw2705 is de kids uitzending juist geen 4K. Dus ik hoop dat je zowel de gewone race als kids vergeleken hebt dan. En niet de kids uitzending hebt aangezet en dacht "dit is 4K".
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Dit geldt ook voor Grand Prix Radio, zie tweakduke in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4"
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Overige topics:
[F1] Seizoen 2025
Topicreeks: [F1 2025]
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 3
Voor de prijsstijging bij F1TVPro is een los topic gemaakt: [F1TVPro] Prijsdiscussie en kortingen