Aanpassen parameters moet via JAN module. Zie openingspost.Reshadf schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 13:20:
Duidelijk, @pentaw1nz ! Ik heb de curve nu op Low Temp 8 ( dat is Hl8 neem ik aan?) staan en de thermostaat op 17 als ondergrens gezet. Even kijken wat dit doet. De vloer is al aardig koud. Kan je de p variabelen ook via de app aanpassen of moet dit via de module? Dit is wat de app nu weergeeft. [Afbeelding]
Maar zou het eerst nog even zo proberen!
Ik heb mijn nu een paar uur op sluiting staan, en set temp op 15.
Daarmee is de outlet 12 en inlet 16 en dat houdt hij nu al een aardige tijd vol.
Wel merkbaar koeler, hoewel je niet moet verwachten dat de temperatuur in huis direct enkele graden zakt.
Die steltemperatuur van 7 graden komt nu denk ik door HL8. En omdat je de thermostaat op 17 zet.
Je moet niet verwachten dat het ooit 17 graden gaat worden in huis in de zomer. Kunt 'm beter gewoon op 19 of 20 laten.
Eventueel kun je p113 aanpassen naar bijbv 10 of 12 graden . Dan gaat hij nooit kouder dan dat.
Als je te koud gaat kom je namelijk onder dauwpunt en krijg je condens.
[ Voor 16% gewijzigd door pentaw1nz op 14-06-2025 13:50 ]
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024