Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:41
Seth_Chaos schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:24:
Ik heb hem echt net binnen. Ben nog druk met alles overzetten. Mijn eerste ervaringen met de Oneplus 11 zijn gemixt. Het is een snel toestel (Maar dat is mijn OnePlus9 Pro ook nogsteeds). Ik erger me nu al kapot aan het gegeven dat draadloos laden er niet in zit. Ik heb mn huis vol gehangen met draadloze laders en ook een draadloze lader in mn nieuwe auto, en nu heeft één of andere pipo besloten dat ik het niet nodig heb.

Het was juist geniaal dat ik nooit meer mijn telefoon met de hand hoefde op te laden. S'ochtends als ik mn telefoon pak is hij meteen vol. Ik hoef niet s'avonds laat mn vrouw wakker te maken met verlichting en vloekend omdat ik mijn telefoon probeer aan te sluiten. En zodra ik in de auto stap wordt hij bijgeladen. Ik heb twee jaar lang geen lader meer in mijn handen gehad.

Ik vindt het toestel loodzwaar. Echt een baksteen in vergelijking met mn oude toestel. Ik kan het niet langdurig met één hand vast houden zonder dat het oncomfortabel wordt.

Het camera eiland vindt ik vreselijk. Gelukkig komt er een hoesje omheen.

Vooralsnog voelt het dus als een stapje achteruit in plaats van vooruit. Erg jammer. En had ik niet verwacht van OnePlus.
Heel simpel als je het camera eilandje lelijk vind, draadloos laden een groot gemis is en het toestel wat aan de zware kant (je kan hem niet comfortabel vasthouden) heb je dan niet het verkeerde toestel uitgezocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:51

Esumontere

Floep, banaan.

Seth_Chaos schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:55:
[...]

Ik zeg toch net dat ik het graag van te voren had geweten. En het niet wist. Dan is het toch een nuttige toevoeging of wat? Het is een forum. En dat houdt in dat je discussies voert met anderen die per definitie niet het zelfde denken als jou, het zelfde handelen als jou en ergens een andere mening over kunnen hebben? Of mis ik iets?
Volgens mij mis je mijn punt volledig, maar dat maakt niet uit. @Puddi Puddin heeft het wel gezien :) Veel plezier met je nieuwe telefoon ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Esumontere op 09-06-2023 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.580 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1353857872026402820

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:07
Lol, ik heb de vorige 13.1 update nog niet eens gehad. 13.1.0.501 om precies te zijn.

Mijn toestel lijkt ook een ander format aan te houden voor de versie, er staat CPH2449_11_A.10. Da's verwarrend :P

Oh zie nu dat die alleen voor India is.

[ Voor 71% gewijzigd door tiguan op 15-06-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
tiguan schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:32:
Lol, ik heb de vorige 13.1 update nog niet eens gehad. 13.1.0.501 om precies te zijn.

Mijn toestel lijkt ook een ander format aan te houden voor de versie, er staat CPH2449_11_A.10. Da's verwarrend :P

Oh zie nu dat die alleen voor India is.
Dat is altijd bij het begin zo, dat het alleen voor India is. EU komt eind deze maand:
This update will reach EU/NA region in late June and roll out in batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
OxygenOS 13.1 vandaag officieel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Fantasio7 schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 04:42:
OxygenOS 13.1 vandaag officieel binnen.
Aangezien er bij de eerdere 13.1 versie best veel klachten waren dat Android Auto niet meer werkt na de update, bij deze de vraag: werkt AA wel bij deze update? Anders blijf ik nog wel bij 13.0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
LZF schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 06:26:
[...]

Aangezien er bij de eerdere 13.1 versie best veel klachten waren dat Android Auto niet meer werkt na de update, bij deze de vraag: werkt AA wel bij deze update? Anders blijf ik nog wel bij 13.0.
Werkt hier voor zo ver. Nu moet ik zeggen dat ik sinds de launch al heb dat het crasht naar +-20 minuten en zelfs sneller als je ook spotify laat draaien dus ik zal het langer moeten testen om het volledig uit te sluiten. Ik maak namelijk gebruik van AA Wireless en dat is 100% stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Puddi Puddin schreef op dinsdag 20 juni 2023 @ 09:09:
[...]

Werkt hier voor zo ver. Nu moet ik zeggen dat ik sinds de launch al heb dat het crasht naar +-20 minuten en zelfs sneller als je ook spotify laat draaien dus ik zal het langer moeten testen om het volledig uit te sluiten. Ik maak namelijk gebruik van AA Wireless en dat is 100% stabiel.
Bedankt voor de info, dan ga ik deze update vandaag ook installeren. Ik zag dat Oxygen Updater hem al had dus dat scheelt weer tijd. (y)

Edit: Vanmorgen geen enkel probleem gehad met AAWireless, dus waarschijnlijk de reden dat EU de vorige update van 13.1 niet kreeg.
Oneplus is de laatste tijd niet echt goed bezig vwb updates, dat was wel eens anders.

[ Voor 16% gewijzigd door LZF op 21-06-2023 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:59
Een vraag. Ik heb een OnePlus 11 van iemand overgenomen. Bevalt goed op 1 ding na. Het scherm en de achterzijde worden snel warm. Is dit herkenbaar en zo ja, wat kan ik daar aan doen? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Laatst online: 01:16
zuukie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 19:41:
Een vraag. Ik heb een OnePlus 11 van iemand overgenomen. Bevalt goed op 1 ding na. Het scherm en de achterzijde worden snel warm. Is dit herkenbaar en zo ja, wat kan ik daar aan doen? Ik hoor het graag.
Ik heb het toestel al sinds de release in gebruik en ik ervaar totaal geen warmte problemen.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedankt voor je snelle reactie. Ik helaas wel. Iemand soortgelijke ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:57
zuukie schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 21:06:
Bedankt voor je snelle reactie. Ik helaas wel. Iemand soortgelijke ervaringen
Sorry ook hier geen warmte problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Wanneer ervaar je dit? Tijdens het opladen, of in de volle zon? Ben je op de telefoon aan het gamen? Of gewoon tijdens browsen in je woonkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Is er een specifieke situatie? Als ik android auto gebruik of een spelletje speelt dan word hij inderdaad wat warmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Nee, eigenlijk niet. Ik probeer straks een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik wil mijn DPI verlagen via dev. options/settings wat prima gaat.
Enkel na herstart komen de oude waardes weer terug.

Iemand een idee? OP 11 256 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
zuukie schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 07:39:
Nee, eigenlijk niet. Ik probeer straks een factory reset.
Het is eigenlijk beter om de oorzaak te achterhalen anders blijf je namelijk aan het resetten. Je toestel is ergens mee bezig en dit word getriggered door een app die zich mogelijk niet zo netjes gedraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22:21
Ik heb vroeger de OnePlus 10T gehad en ben naar de Samsung s23u overgestapt

De cameras van de 10T waren niet geweldig,is er nu wel verbetering? Updatebeleid ondertussen wel , hetzelfde als Samsung

Kan de OnePlus 11 evenaren naast de Samsung s23u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Bedankt voor je tip. Ik straks een factory reset gedaan en alles weer geïnstalleerd. Voorlopig wordt ie niet warm. Fingers crossed 🤞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Vincent91 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:32:
Ik heb vroeger de OnePlus 10T gehad en ben naar de Samsung s23u overgestapt

De cameras van de 10T waren niet geweldig,is er nu wel verbetering? Updatebeleid ondertussen wel , hetzelfde als Samsung

Kan de OnePlus 11 evenaren naast de Samsung s23u?
Lastig te zeggen maar kijk eens een aantal videos zoals YouTube: Galaxy S23 Ultra vs iPhone 14 Pro Max vs OnePlus 11 Camera Test Comp.... Wellicht geeft dit je een beeld. Wat zou voor jou een reden zijn om over te stappen naar de Oneplus 11 tegenover de S23u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Puddi Puddin schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 13:48:
[...]

Lastig te zeggen maar kijk eens een aantal videos zoals YouTube: Galaxy S23 Ultra vs iPhone 14 Pro Max vs OnePlus 11 Camera Test Comp.... Wellicht geeft dit je een beeld. Wat zou voor jou een reden zijn om over te stappen naar de Oneplus 11 tegenover de S23u?

De duurzaamheid ,heb al na enkele maanden krassen op mn scherm ,heb nu wel een screenprotector laten plaatsen maar dan nog...

Het is ook een mooi toestel maar fragiel

Heb zelf al veel OnePlus toestellen gehad oa de 10T ,daar was ik zelf niet echt tevreden over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
De duurzaamheid gaat geen verschil maken het betreft allemaal glas dat krast al veel minder snel dan plastic zoals bij vouwbare telefoons. Screenprotectors zijn gewoon een must op elk toestel tenzij je genoegen neemt met de krassen want die ontstaan al bij zoiets simpels als hem in de broekzak hebben. Je geeft aan dat je niet heel tevreden was over Oneplus mag ik vragen wat de argumentatie hiervoor is? Misschien heeft de Oneplus 11 namelijk niet de eigenschappen die je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Puddi Puddin schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:10:
[...]

De duurzaamheid gaat geen verschil maken het betreft allemaal glas dat krast al veel minder snel dan plastic zoals bij vouwbare telefoons. Screenprotectors zijn gewoon een must op elk toestel tenzij je genoegen neemt met de krassen want die ontstaan al bij zoiets simpels als hem in de broekzak hebben. Je geeft aan dat je niet heel tevreden was over Oneplus mag ik vragen wat de argumentatie hiervoor is? Misschien heeft de Oneplus 11 namelijk niet de eigenschappen die je zoekt.
Ik heb veel reviews gezien over de OnePlus 11 oa van mrmobile (Michael fisher) en die was redelijk positief dus misschien toch eens de switch doen dacht ik

Probleem was dat niemand positief was over de 10T en nu wel over de 11

Ik mis ook de alertslider en snelladen,op 10min 50% opgeladen,dat was echt wauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:10:
[...]
De Oneplus 11 gebruikt zelfs een AMOLED paneel uit de stallen van Samsung Display. Die heeft exact dezelfde oleophobische coating die snel zal krassen zonder screenprotector. Daar valt geen winst te behalen. Sterker nog, Oneplus koopt geen A/A+ klasse schermen in, die gaan voornamelijk naar Samsung zelf. Oneplus koopt tegen gereduceerd tarief de lager gebinde schermen in, dat doen ze al jaren zo.

Een S23U inruilen voor een Oneplus 11 is enigszins bedenkelijk, tenzij een andere Android schil, een alert slider of sneller opladen hoog op de wensenlijst staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Vincent91 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:21:
[...]

Ik heb veel reviews gezien over de OnePlus 11 oa van mrmobile (Michael fisher) en die was redelijk positief dus misschien toch eens de switch doen dacht ik

Probleem was dat niemand positief was over de 10T en nu wel over de 11

Ik mis ook de alertslider en snelladen,op 10min 50% opgeladen,dat was echt wauw
No offence hoor, maar waarom zou het nu wel bevallen? In de afgelopen paar jaar dat ik je hier op het forum ben tegengekomen ben je volgens mij wel meer dan 5-6 keer geswitcht van OnePlus naar Samsung naar OnePlus naar Pixel en weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Anonymoussaurus schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:29:
[...]

No offence hoor, maar waarom zou het nu wel bevallen? In de afgelopen jaren dat ik je hier op het forum ben tegengekomen ben je volgens mij wel meer dan 5-6 keer geswitcht van OnePlus naar Samsung naar OnePlus naar Pixel en weer terug...
Dan wacht ik op de OnePlus 12 , blijkbaar krijgt deze 24gig? ram

Er zijn al aantal specs opgedoken,enig idee wanneer deze wordt uitgebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Vincent91 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:31:
[...]

https://oxygenupdater.com/article/396/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
Edit

Het is ook omdat Android 14 beta binnenkort wordt opgestart,wat bij Samsung maar beschikbaar wordt uitgebracht in x aantal landen waar Benelux helaas niet bij is

Ik ben nog steeds fan van OnePlus

Ik gebruik de OnePlus buds en vind die beter dan Samsung buds , alleen kan ik de app niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Vincent91 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:38:

Ik gebruik de OnePlus buds en vind die beter dan Samsung buds , alleen kan ik de app niet installeren
Dan moet je de HeyTap app installeren vanuit de Play Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Vincent91 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:31:
[...]

Eigenlijk heb je gewoon een oneindige FOMO voor nieuwe toestellen en (beta)software. Ieder z'n hobby hoor, maar lijkt me wel vermoeiend als je constant je dagelijkse smartphone vervangt of er beta software op flasht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
stin00 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 14:25:
[...]

De Oneplus 11 gebruikt zelfs een AMOLED paneel uit de stallen van Samsung Display. Die heeft exact dezelfde oleophobische coating die snel zal krassen zonder screenprotector. Daar valt geen winst te behalen. Sterker nog, Oneplus koopt geen A/A+ klasse schermen in, die gaan voornamelijk naar Samsung zelf. Oneplus koopt tegen gereduceerd tarief de lager gebinde schermen in, dat doen ze al jaren zo.

Een S23U inruilen voor een Oneplus 11 is enigszins bedenkelijk, tenzij een andere Android schil, een alert slider of sneller opladen hoog op de wensenlijst staan.
Ja dat geloof ik best. Ik snap alleen niet wat een oleophobische (vuilafstotende) coating met krassen te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieben580
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-06 11:55
Ik heb sinds dinsdag de OnePlus 11. Heb alleen wel een paar problemen, vooral met de camera. Sommige foto's zijn heel donker/bijna zwart als ik ze ga bekijken in de galerij. Terwijl ze wel gewoon normaal lijken als ik ze afneem. Dit is best wel irritant, vooral voor een gsm van die prijs. Iemand hier ook problemen mee?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FiLQQsOvECJW9Bk4xxoxVNHFHyg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXTcXNPCHlIHlWKIG437Q9KL.jpg?f=fotoalbum_large
Zie bijlage voor een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sieben580 schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 11:36:
Ik heb sinds dinsdag de OnePlus 11. Heb alleen wel een paar problemen, vooral met de camera. Sommige foto's zijn heel donker/bijna zwart als ik ze ga bekijken in de galerij. Terwijl ze wel gewoon normaal lijken als ik ze afneem. Dit is best wel irritant, vooral voor een gsm van die prijs. Iemand hier ook problemen mee?[Afbeelding]
Zie bijlage voor een voorbeeld.
Oh, dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Je fotografeert niet in handmatige modus toevallig, waarbij verschillende instellingen niet lekker met elkaar matchen? Ik herken dit totaal niet.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
Een vraag. Heeft iemand al bèta 14 geïnstalleerd 🤔Zo ja, wat zijn de ervaringen? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sieben580
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-06 11:55
Steeffoon schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 12:49:
[...]

Oh, dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Je fotografeert niet in handmatige modus toevallig, waarbij verschillende instellingen niet lekker met elkaar matchen? Ik herken dit totaal niet.
Ik gebruik gewoon de standaard instellingen momenteel. Het probleem lijkt momenteel opgelost door de cache te verwijderen van de camera en foto's app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Sieben580 schreef op zondag 2 juli 2023 @ 16:37:
[...]

Is gebruik gewoon de standaar instellingen momenteel. Het probleem lijkt momenteel opgelost door de cache te verwijderen van de camera en foto's app.
ooh, apart! Hopelijk blijft het probleem weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
dit nieuws is juist binnengekomen

weet niet of dit klopt maar volgens AW wel

https://androidworld.nl/n...trekken-ook-uit-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Vincent91 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:38:
dit nieuws is juist binnengekomen

weet niet of dit klopt maar volgens AW wel

https://androidworld.nl/n...trekken-ook-uit-nederland
Het is niet te hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Was poos geleden al in het nieuws, zie nu nergens verder waar het bericht voor Nederland aangezwengeld wordt. Als je weet dat je weggaat, lijkt mij dat je niet vandaag nog een nieuw toestel voor de Nederlandse markt aankondigt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Ook altijd fijn dat deze vervelende sites altijd zo netjes naar de bron linken. /s In dit geval lijken ze zelf wel de bron, maar komt vaak genoeg voor dat er nooit naar een bron gerefereerd wordt. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Steeffoon schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 20:30:
Was poos geleden al in het nieuws, zie nu nergens verder waar het bericht voor Nederland aangezwengeld wordt. Als je weet dat je weggaat, lijkt mij dat je niet vandaag nog een nieuw toestel voor de Nederlandse markt aankondigt ;-)
Dat laatste zegt mij genoeg. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glassertje
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:05
Reactie mag verwijderd worden, heb het al gevonden,

[ Voor 196% gewijzigd door Glassertje op 07-07-2023 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

De 3/3T/6 heb ik in het verleden besteld via Oneplus, en de 8T/11 via Coolblue, dit laatste is wel makkelijker, zeker vwb garantie afhandeling.

Als Oneplus weer vertrekt uit Nederland, dan wordt het weer als voorheen, dus direct bij Oneplus zelf bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
LZF schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:54:
De 3/3T/6 heb ik in het verleden besteld via Oneplus, en de 8T/11 via Coolblue, dit laatste is wel makkelijker, zeker vwb garantie afhandeling.

Als Oneplus weer vertrekt uit Nederland, dan wordt het weer als voorheen, dus direct bij Oneplus zelf bestellen.
Ik heb altijd via Oneplus zelf besteld en moet zeggen dat de garantie afhandeling mij altijd zeer goed verlopen is. Je maakt een ticket aan en binnen no time staat ups voor je deur. Toestel ging in mijn geval naar Tsjechië en had hem met 5 dagen weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Puddi Puddin schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:09:
[...]

Ik heb altijd via Oneplus zelf besteld en moet zeggen dat de garantie afhandeling mij altijd zeer goed verlopen is. Je maakt een ticket aan en binnen no time staat ups voor je deur. Toestel ging in mijn geval naar Tsjechië en had hem met 5 dagen weer terug.
Goed om te weten, ik heb (gelukkig) nog nooit een toestel van Oneplus hoeven te retourneren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-06 11:03
Welke screenprotectors gebruiken jullie? Ik heb altijd de stock protector erop gehouden uit de fabriek, ook al was dit niet al te beste kwaliteit. Nu is mijn telefoon ergens tegen aan gekomen en is er een klein stukje protector afgescheurd aan de zijkant (met lelijke bubbels tot gevolg).

Ik wil 'm dus vervangen. En welk hoesje gebruiken jullie daar dan bij? Ik heb op dit moment een hoes die vrij nauw sluit, maar hierdoor ontstonden er soms wel luchtbubbeltjes in een hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-07 22:17
Puddi Puddin schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:09:
[...]

Tegenwoordig gaat de herstelling via Phonelab in België en Nederland 🙄 ik vind het wel jammer want ik had ook liever hun eigen hersteldienst... Ik heb wat van m'n neus gemaakt en mag na m'n reis toch via de oude weg mijn OP8 opsturen om mijn scherm te laten vervangen.
Hallo Nick,

Ons beleid is veranderd, daarom gebeuren de reparaties nu in Nederland voor België en Nederland, zodat je je apparaat sneller terug hebt.

Voorheen werden de reparaties in Polen uitgevoerd, wat langer zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
superiscch schreef op maandag 10 juli 2023 @ 22:37:
[...]

Tegenwoordig gaat de herstelling via Phonelab in België en Nederland 🙄 ik vind het wel jammer want ik had ook liever hun eigen hersteldienst... Ik heb wat van m'n neus gemaakt en mag na m'n reis toch via de oude weg mijn OP8 opsturen om mijn scherm te laten vervangen.

[...]
Moet zeggen dat het geen in polen en Tsjechië ook uitbesteed is hoor ze hebben absoluut geen eigen repair centers althans niet in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-07 22:17
Puddi Puddin schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 09:50:
[...]

Moet zeggen dat het geen in polen en Tsjechië ook uitbesteed is hoor ze hebben absoluut geen eigen repair centers althans niet in Europa.
Toen ik mijn Oneplus 3 opstuurde voor een nieuw scherm was ik er vanaf voor kleine €100. Nu komt het voor m'n 8 bij Phonelab op €240 🤐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas81
superiscch schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 21:22:
[...]

Toen ik mijn Oneplus 3 opstuurde voor een nieuw scherm was ik er vanaf voor kleine €100. Nu komt het voor m'n 8 bij Phonelab op €240 🤐
Oef dat is een serieus bedrag. Zeker als je een 2e handsje voor 200 euro oppikt :|
v&a aangeboden: OnePlus 8T (8GB ram) Lunar Silver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
superiscch schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 21:22:
[...]

Opzich niet heel gek aangezien je de twee schermen totaal niet kan vergelijken qua opbouw en specificatie. Als ik een los scherm bestel dan kost dat al snel tussen 140-170 euro en dan moet je letterlijk heel het toestel uit elkaar halen. Koop je een scherm met body erbij dan ben je nog veel meer kwijt en mag je alsnog elk onderdeeltje over zetten. Bij de OnePlus 3 haalde je een los scherm en dan was het plug en play want het scherm kwam los van het toestel.

[ Voor 8% gewijzigd door Puddi Puddin op 11-07-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb al jarenlang een automatische do-not-disturb 's nachts. Heeft ook op mijn OP11 tot nu toe goed gewerkt, maar sinds kort trilt de telefoon als er appjes e.d. binnenkomen, ongeacht die of DND aan staat. Als ik DND dan vervolgens handmatig uit- en weer aanzet is werkt het wel goed.

Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 16:30
Puddi Puddin schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:23:
[...]

Opzich niet heel gek aangezien je de twee schermen totaal niet kan vergelijken qua opbouw en specificatie. Als ik een los scherm bestel dan kost dat al snel tussen 140-170 euro en dan moet je letterlijk heel het toestel uit elkaar halen. Koop je een scherm met body erbij dan ben je nog veel meer kwijt en mag je alsnog elk onderdeeltje over zetten. Bij de OnePlus 3 haalde je een los scherm en dan was het plug en play want het scherm kwam los van het toestel.
Voor een schermreparatie voor de OnePlus 11 mag je bij ThePhoneLab maarliefst 413 euro aftikken(!) 8)7
Wat is dat voor absurde prijs. Ga wel m'n best doen om te zorgen dat het scherm heel blijft nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
crankthisup schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 13:00:
[...]

Voor een schermreparatie voor de OnePlus 11 mag je bij ThePhoneLab maarliefst 413 euro aftikken(!) 8)7
Wat is dat voor absurde prijs. Ga wel m'n best doen om te zorgen dat het scherm heel blijft nu.
Zeker absurd maar als je kijkt wat er moet gebeuren. Op MobileSupplies heb je alleen de display voor 219 euro. Vervolgens moet het hele toestel uit elkaar tot dat je een leeg frampje hebt. Dan kun je beginnen met het scheiden van de display unit van het frame wat overigens extreem lastig is want het zit net zoals de achterkant van je telefoon vast geplakt. Vervolgens moet alles weer in elkaar ik gok dat je met de juiste gereedschap en ervaring hier een uurtje mee bezig bent. Ik ga er vanuit dat ze bij ThePhoneLab frame met scherm in een vervangen dan hoeft enkel alles overgezet te worden maar dit zal dan wel richting de 300 euro gaan voor alleen al onderdelen. Verder is voorkomen beter dan genezen ik haal mijn screen protectors voor een paar euro op aliexpress en als je de juiste te pakken hebt dan heb je amper een ruimte over tussen je hoesje en protector dus dat moet goed gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
Hoe is jullie ervaring met Android auto. Vanaf het begin heb ik al problemen. En sinds de laatste update krijg ik het niet meer aan de praat. Meerdere kabels en ook updates aan de kant van de auto geprobeerd.. factory reset maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Bas81 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:12:
Hoe is jullie ervaring met Android auto. Vanaf het begin heb ik al problemen. En sinds de laatste update krijg ik het niet meer aan de praat. Meerdere kabels en ook updates aan de kant van de auto geprobeerd.. factory reset maar dan?
Waarom zou een factory reset helpen? Het enige wat dat doet is je data partitie leeghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:13:
[...]

Waarom zou een factory reset helpen? Het enige wat dat doet is je data partitie leeghalen.
Omdat je daarmee alle apps en instellingen weghaalt die mogelijk de storing veroorzaken?
Ik zeg niet dat het de oplossing is maar weet even niet wat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bas81 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:23:
[...]

Omdat je daarmee alle apps en instellingen weghaalt die mogelijk de storing veroorzaken?
Ik zeg niet dat het de oplossing is maar weet even niet wat wel.
Beste is cache en data van android auto verwijderen en zorgen dat Standaard USB-instellingen onder ontwikkelaaropties op Bestandsoverdracht / Android auto staat. Factory reset gaat niks oplossen.

[ Voor 3% gewijzigd door Puddi Puddin op 25-07-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
Puddi Puddin schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:32:
[...]

Beste is cache en data van android auto verwijderen en zorgen dat Standaard USB-instellingen onder ontwikkelaaropties op Bestandsoverdracht / Android auto staat. Factory reset gaat niks oplossen.
Dank voor de tip. Die instelling van ontwikkelaaropties met usb had ik nooit geprobeerd. Maar helaas. :/

Misschien is het toch iets hardwarematig usb poort telefoon of auto..

[ Voor 7% gewijzigd door Bas81 op 25-07-2023 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Bas81 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 16:12:
Bij mij werkt Android Auto alleen als ik eerst de telefoon met de kabel verbind (via de juiste usb poort mocht je er meerdere hebben voorin) en daarna pas de sleutel draaien naar contact / starten. Dit is bij een Ford Fiesta.
Als ik eerste het contact van de auto aanzet of zelfs de auto start en daarna pas de telefoon verbind via de kabel, dan start hij AA niet...

Hopelijk kan je dit nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bas81 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 19:51:
[...]

Dank voor de tip. Die instelling van ontwikkelaaropties met usb had ik nooit geprobeerd. Maar helaas. :/

Misschien is het toch iets hardwarematig usb poort telefoon of auto..
Blijft gewoon gezeur omtrent compatibiliteit bij mij werkte hij voor een half uur met orginele kabel. Ben overgestapt naar AA Wireless en behalve dat het je accu leeg trekt en je telefoon erg warm wordt heb ik er geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:11
Mijn OP8 Pro is 3 jaar oud. Ik overweeg een OP 11 aan te schaffen, maar zit een beetje met de helderheid van het scherm.
Volgens Tweakers review is de helderheid van 11 nog slechter dan van mijn 8 Pro.
Wat zijn jullie ervaringen met het scherm in de zon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wenzel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:15:
Mijn OP8 Pro is 3 jaar oud. Ik overweeg een OP 11 aan te schaffen, maar zit een beetje met de helderheid van het scherm.
Volgens Tweakers review is de helderheid van 11 nog slechter dan van mijn 8 Pro.
Ik gebruik het toestel al maandenlang en heb nog nooit gemerkt dat ik het scherm niet af kan lezen op zonovergoten dagen. Prima te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gjb85
  • Laatst online: 09-05 14:05
Wenzel schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 19:15:
Ik heb ook geen problemen met de helderheid. Alles is prima te lezen, ook in de zon. Heb hiervoor ook een OP 8 pro gehad en kan niet zeggen dat de helderheid van de 11 slechter zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.590 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1387079829274230785

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Ben op vakantie in Griekenland. Ontdekte gisteravond dat OnePlus sjoemelsoftware in de camera heeft ingebouwd. Plaatjes geschoten van de opkomende maan, en die worden allemaal automatisch bewerkt. De afbeelding van de maan zelf wordt aangepast vlak nadat je de foto maakt. Als je snel na het nemen van de foto, de foto bekijkt zie je het gewoon gebeuren. Erg slecht! Ėn het gaat nog vaak mis ook (even inzoomen bij de tweede foto).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ztYDymwp_R3hOabDGecqvL_0tqg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LNO7auAZOXAnIUX480R77isB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfC1yK8CCG99smpZFZMvTkIoCek=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C1IzVPCDQbz7FpViniUgYyZh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Masimo schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:36:
Ben op vakantie in Griekenland. Ontdekte gisteravond dat OnePlus sjoemelsoftware in de camera heeft ingebouwd. Plaatjes geschoten van de opkomende maan, en die worden allemaal automatisch bewerkt. De afbeelding van de maan zelf wordt aangepast vlak nadat je de foto maakt. Als je snel na het nemen van de foto, de foto bekijkt zie je het gewoon gebeuren. Erg slecht! Ėn het gaat nog vaak mis ook (even inzoomen bij de tweede foto).

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha geweldig! Smartphone camera's bevatten sowieso flinke sjoemelsoftware om de afbeelding er toch nog zo goed mogelijk uit te laten zien. Er worden allerlei trucjes uitgehaald softwarematig om he voor de consument zo mooi mogelijk te laten ogen los van wat de realiteit moet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Masimo schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 21:36:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heb je het ook zonder AI verbetering geprobeerd want ik herken mij namelijk niet in jouw bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Geïnstalleerd en draait als een trein weer. 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Bull schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:13:
[...]

Heb je het ook zonder AI verbetering geprobeerd want ik herken mij namelijk niet in jouw bevindingen.
Alles met standaard instellingen. Dan staat AI verbetering dus blijkbaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik weet niet waar het precies door komt (waarschijnlijk een update van een app) maar de batterij van mijn mobiel is de laatste paar dagen zomaar leeg en ik doe er niet veel meer mee dan voorheen.

Is een hoge luchtvochtigheid, naast warmte wellicht ook funest voor de batterijduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Bull schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:38:
Ik weet niet waar het precies door komt (waarschijnlijk een update van een app) maar de batterij van mijn mobiel is de laatste paar dagen zomaar leeg en ik doe er niet veel meer mee dan voorheen.

Is een hoge luchtvochtigheid, naast warmte wellicht ook funest voor de batterijduur?
Heb je toevallig KPN? Meer mensen met een Kpn verbinding ervaren problemen met een snel leeglopende accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Steeffoon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:11:
[...]

Heb je toevallig KPN? Meer mensen met een Kpn verbinding ervaren problemen met een snel leeglopende accu.
Nee Youfone maar dat loopt wel via het KPN netwerk. Erg vreemd dit weer.

Edit: als ik het wat beter bekijk dan is het batterijverbruik van WhatsApp behoorlijk gestegen, richting de 10% op 2,5 uur gebruik op de voorgrond en 6,5 uur op de achtergrond. Ik maak er niet meer gebruik van dan voorheen dus dan lijkt het mij dat het aan de app zelf ligt. Hopelijk komt er na een update verbetering in.

[ Voor 34% gewijzigd door Bull op 26-08-2023 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Steeffoon schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 23:11:
[...]

Heb je hier een bron van? Ben wel benieuwd naar dit euvel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:33:
[...]

Dat is een goeie ja. Ik geloofde hem gelijk op zijn blauwe ogen. 😉

Niet dat ik het niet aannemelijk vind want het zou goed kunnen kloppen. Ik heb de laatste tijd namelijk wat minder bereik in huis dus dan betekent dat de mobiel vaker verbinding moet zoeken en dat kost dan ook weer meer stroom.

Maar dat hogere stroomverbruik van WhatsApp vind ik wel erg opvallend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Anonymoussaurus schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:33:
[...]

Zeker.
Op DroidApp staat erover; en in het KPN forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Steeffoon schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 14:01:
[...]

Zeker.
Op DroidApp staat erover; en in het KPN forum.
Kan je daar misschien naar linken? Dat scheelt ook weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Ik heb zelf een zakelijke abonnementen van KPN en een prepaid voor prive. Moet zeggen dat ik het verschil nog moet tegen komen. Ja de accu gaat drastisch sneller leeg zeker op 5G maar dat is al zo lang ik 5G op een OnePlus device heb. Is dit niet de zoveelste update x en y maken mijn accu duur super slecht hoax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loempia
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 14-03-2024
Wat is jullie batterijstatus? Ik heb de telefoon ongeveer sinds release in gebruik en deze is nog 98%. Lijkt me niet slecht? Snelladen gebruik ik niet zo vaak en wanneer de telefoon vol is haal ik hem vaak direct van stroom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Loempia schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:03:
Wat is jullie batterijstatus? Ik heb de telefoon ongeveer sinds release in gebruik en deze is nog 98%. Lijkt me niet slecht? Snelladen gebruik ik niet zo vaak en wanneer de telefoon vol is haal ik hem vaak direct van stroom.
99% nog inprincipe laad ik hem altijd met de snel lader en voornamelijk in de ochtend als ik uit bed kom. Ik zou me er niet zo druk over maken ik bedoel laten we zeggen dat ik over 2-3 jaar nog 80% capaciteit over heb dan praten we over enkele minuten extra accu duur wat ik had kunnen hebben ik vind de winst daarin gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas81
Puddi Puddin schreef op maandag 4 september 2023 @ 11:15:
[...]

99% nog inprincipe laad ik hem altijd met de snel lader en voornamelijk in de ochtend als ik uit bed kom. Ik zou me er niet zo druk over maken ik bedoel laten we zeggen dat ik over 2-3 jaar nog 80% capaciteit over heb dan praten we over enkele minuten extra accu duur wat ik had kunnen hebben ik vind de winst daarin gering.
Minuten?
Als ik nu 2 dagen met de accu doe is 20% 9,5 uur !
Ik maak me er ook niet druk om, meestal ben ik toe aan een nieuw toestel na 2 jaar.
Hier ook op 99% Health trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
De batterijstatus geeft bij mij 98% aan en ik heb het toestel sinds de release in gebruik.

[ Voor 4% gewijzigd door Bull op 04-09-2023 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Iemand ervaring met reparatie van de achterkant van de OnePlus 11? Ik kom er net achter dat die van mij barsten heeft, ondanks dat er een hoesje omheen zit :(

Reparatie kan volgens mij via ThePhoneLab en andere third-party reparateurs, maar hoe goed zijn die? Ik wil geen stof in mijn camera's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Esumontere schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:05:
Iemand ervaring met reparatie van de achterkant van de OnePlus 11? Ik kom er net achter dat die van mij barsten heeft, ondanks dat er een hoesje omheen zit :(

Reparatie kan volgens mij via ThePhoneLab en andere third-party reparateurs, maar hoe goed zijn die? Ik wil geen stof in mijn camera's...
Oei oei wellicht handig om een hoesje te halen die het wel opvangt? Third party reparateurs zijn prima een back cover vervangen vereist wel wat speciale gereedschap om het zonder beschadigingen te doen maar is peanuts voor de reparateur. Stof in je camera's zal ik altijd controleren als je het toestel waar afhaalt en zeker niet accepteren als dit wel zo is! Op Ali kost een achterkantje tussen de 25-35 euro dus dan heb je een idee wat ze mogen vragen voor de reperatie.

[ Voor 6% gewijzigd door Puddi Puddin op 06-09-2023 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Puddi Puddin schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:07:
[...]

Oei oei wellicht handig om een hoesje te halen die het wel opvangt? Third party reparateurs zijn prima een back cover vervangen vereist wel wat speciale gereedschap om het zonder beschadigingen te doen maar is peanuts voor de reparateur. Stof in je camera's zal ik altijd controleren als je het toestel waar afhaalt en zeker niet accepteren als dit wel zo is! Op Ali kost een achterkantje tussen de 25-35 euro dus dan heb je een idee wat ze mogen vragen voor de reperatie.
Ik heb een officieel OnePlus sandstone hoesje, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Denk dat het toestel vorige week in een achtbaan een klap heeft gehad, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Anyhow, thanks voor je tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Esumontere schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:58:
[...]

Ik heb een officieel OnePlus sandstone hoesje, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Denk dat het toestel vorige week in een achtbaan een klap heeft gehad, maar zeker weten doe ik het ook niet.

Anyhow, thanks voor je tips!
Ahh dat hoesje heb ik ook inderdaad dat moet een flinke klap zijn geweest! Zorg dat je hem regelmatig schoon maakt er blijft net zoals andere hoesjes veel zand en stof achter haken en als je hem dan laat vallen word dat in de achterkant van je toestel geperst wellicht dat een steentje of zandkorrel dan ook een barst kan veroorzaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.591 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1413859712360775685

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Hey,deze heb ik drie dagen geleden al via officiële weg kunnen installeren. Wel apart dat het alleen om een beveiligingsupdate gaat en verder niks maar goed, don't fix what ain't broken. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Bull schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:47:
[...]

Hey,deze heb ik drie dagen geleden al via officiële weg kunnen installeren. Wel apart dat het alleen om een beveiligingsupdate gaat en verder niks maar goed, don't fix what ain't broken. ;)
Dat kan inderdaad kloppen, maar OnePlus heeft gisteren pas de thread online gezet. Overigens zullen er vast nog meer aanpassingen gedaan zijn, aangezien de update veel groter is qua bestandsgrootte dan een security patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Anonymoussaurus schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:49:
[...]

Dat kan inderdaad kloppen, maar OnePlus heeft gisteren pas de thread online gezet. Overigens zullen er vast nog meer aanpassingen gedaan zijn, aangezien de update veel groter is qua bestandsgrootte dan een security patch.
Ooh ja, de hidden fixes natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Bull schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:53:
[...]

Ooh ja, de hidden fixes natuurlijk. ;)
Ja, de karige changelogs waarbij steeds minder wordt vermeld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Anonymoussaurus schreef op zondag 10 september 2023 @ 13:56:
[...]

Ja, de karige changelogs waarbij steeds minder wordt vermeld. :+
Sneaky als een ninja! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.595 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1425000885225783303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ah, september security patch mét vast ook weer verborgen veranderingen erin verstopt. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-07 11:36
Een vraag waarvan ik het vreemd vindt dat het antwoord zo slecht te vinden is: beschikt de de 11 over ondersteuning voor eSim in Europa?

Op de website van Oneplus kan ik het antwoord niet vinden en op veel websites waar eSim-ondersteuning van toestellen wordt beschreven zie ik de 11 niet genoemd worden. Op sommige van die sites zie ik vreemd genoeg wel veel oudere OP-toestellen genoemd worden maar niet de 11. In bepaalde besprekingen wordt aangegeven dat eSim op de 11 alleen in specifieke regio's wordt uitgerold. Ik denk dat ik wel echt moeite gedaan heb om het te achterhalen, maar datgene wat ik erover lees geeft me geen duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
beantherio schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:36:
Een vraag waarvan ik het vreemd vindt dat het antwoord zo slecht te vinden is: beschikt de de 11 over ondersteuning voor eSim in Europa?

Op de website van Oneplus kan ik het antwoord niet vinden en op veel websites waar eSim-ondersteuning van toestellen wordt beschreven zie ik de 11 niet genoemd worden. Op sommige van die sites zie ik vreemd genoeg wel veel oudere OP-toestellen genoemd worden maar niet de 11. In bepaalde besprekingen wordt aangegeven dat eSim op de 11 alleen in specifieke regio's wordt uitgerold. Ik denk dat ik wel echt moeite gedaan heb om het te achterhalen, maar datgene wat ik erover lees geeft me geen duidelijkheid.
Wat ik er van begrijp ondersteund de Oneplus 11 het maar de 11R die dus alleen in china uitgekomen is niet. Ik heb het recent nog in Amerika gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 23:07
beantherio schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 14:36:
Onder mobiel netwerk in de instellingen zie ik wel een kopje eSIM staan, dus ik ga ervan uit dat ie het ook in Europe ondersteund. Heb 't zelf niet actief in gebruik overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterpoloMike
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-07 20:33
tiguan schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:35:
[...]

Onder mobiel netwerk in de instellingen zie ik wel een kopje eSIM staan, dus ik ga ervan uit dat ie het ook in Europe ondersteund. Heb 't zelf niet actief in gebruik overigens.
Ik heb al meerdere keren een eSIM gebruikt in Europa op mijn OnePlus 11, werkte helemaal top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plofje
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 12-10-2023
Ik heb nu al een paar maanden de oneplus 11, echter heb ik nu sinds 4 dagen erg slechte internet verbinding. Ik heb een Vodafone abo, telefoon gereset, sim in/uit gehad maar het is er niet beter op geworden. Iemand ideeen wat dit kan zijn?
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus 11] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 11] Levertijden en Prijzen