Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

OnePlus 11OnePlus heeft de OnePlus 11-smartphone aangekondigd voor de Nederlandse en Belgische markt. De telefoon gaat vanaf 829 euro kosten. De 11 volgt de OnePlus 10T en OnePlus 10 Pro op, want er komt dit jaar geen apart Pro-model.

OnePlus belooft dit jaar voor het eerst vier jaar Android-upgrades te geven aan het toestel en de smartphone vijf jaar lang te voorzien van beveiligingsupdates. Dat is veel langer dan voorgaande OnePlus-telefoons. Zo kreeg de OnePlus 6-serie bijvoorbeeld drie OS-upgrades en ongeveer 3,5 jaar lang beveiligingsupdates.

De fabrikant had de OnePlus 11 al aangekondigd in China. Het toestel draait op een Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2-soc, bijgestaan door 8 of 16GB Lpddr5x-geheugen en 128 of 256GB UFS 4.0-opslag. De telefoon heeft een 5000mAh-accu, die bedraad op te laden is met 100W. Of de telefoon draadloos kan laden, zegt de fabrikant niet. De 100W-adapter zal erbij zitten in de verpakking.

De hoofdcamera heeft een 50-megapixelsensor in de vorm van de Sony IMX890. Dat is een sensor van ongeveer 50 vierkante millimeter met een optisch formaat van 1/1,56" en pixels van 1 micron. De camera met ultragroothoeklens heeft een IMX581-sensor van ongeveer 30mm² en een optisch formaat van 1/2". De camera met telelens is een Sony IMX709, die een vergroting biedt van 2x en bovendien een rgbw-sensor heeft met een extra witte subpixel om meer licht op te vangen. De telefoon heeft een oledscherm met een diagonaal van 6,7" en een resolutie van 3216x1440 pixels, dat kan verversen met een frequentie tot 120Hz. Het gaat om een LTPO 3.0-scherm, claimt de fabrikant.

Op het gebied van specificaties valt de 11 tussen een oud regulier model en een oude Pro in. Ten opzichte van de Pro van vorig jaar is de prijs iets lager en heeft het basismodel meer opslag. De hoofdcamera heeft een kleinere sensor en de camera met telelens komt maar tot 2x in plaats van 3x. Wel is die telecamera veel groter. De camera met ultragroothoeklens kan nu ook macrofoto's maken.

Ten opzichte van de Pro van vorig jaar is draadloos laden verdwenen. Wel kunnen klanten iets sneller laden dan bij de 10 Pro, al gaat het langzamer dan bij de 10T. Het model met 8GB werkgeheugen en 128GB opslag gaat 829 kosten. Voor 899 euro krijgen klanten een variant met 16GB geheugen en 256GB opslag.

[OnePlus 11] Accessoires
[OnePlus 11] Ervaringen & discussie
[OnePlus 11] Levertijden en Prijzen

Toestel
OnePlus 11
Androidversie

Android 13 met ColorOS-schil
4 Android-updates, 5 jaar lang beveiligingsupdates

Display

6,67 inch amoled
3216x1440 pixels
16 miljoen kleuren
120Hz ververssnelheid
Always on Display

Processor
Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2
Processorsnelheid
3,20GHz
Videochip
Adreno 740
Werkgeheugen
8GB / 12GB
Opslaggeheugen
128GB / 256GB
Extern geheugen
Niet mogelijk
Batterij en opladen

5000mAh
100 Watt SuperVOOC
Draadloos laden niet mogelijk

Frontcamera

12 megapixel
Camera's

Normaal: 50 megapixel, Sony IMX890
Ultragroothoek: 48 megapixel, Sony IMX581
Telefoto: 32 megapixel, Sony IMX709

Afmetingen

163.1 x 74.1 x 8.1 mm
Gewicht

205 gram
Kleuren

Groen en zwart
Connectiviteit

WiFi 6E 2 Qualcomm® WCN6856 (802.11a/b/g/n/ac/ax, 2x2 MIMO)

GSM/EDGE: Quad-band (850, 900, 1800, 1900 MHz)
UMTS/HSPA+/HSDPA - Banden: 1/2/4/5/6/8/19
LTE - Banden: 1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66
5G - Banden: n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28/n38/n40/n41/n77/n78/n79
NFC & Dualsim (nanosimkaarten)

Overig

Optische vingerafdrukscanner en Alert Slider
USB C-poort, stereospeakers en officiële IP68-certificering

In de doos

OnePlus 11
USB A-USB C-kabel
TPU-case

Prijs

829 / 899 euro

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 08-02-2023 11:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:03
Jammer van het moeten missen van draadloos opladen. Ik mag aannemen dat de prijs nu ook iets lager gaat zijn omdat er geen oplader meegeleverd wordt?

Daarnaast zijn de OnePlus Buds Pro 2 ook aangekondigd maar zijn de specificaties nog niet bekend gemaakt.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Bull schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 16:31:
Jammer van het moeten missen van draadloos opladen. Ik mag aannemen dat de prijs nu ook iets lager gaat zijn omdat er geen oplader meegeleverd wordt?

Daarnaast zijn de OnePlus Buds Pro 2 ook aangekondigd maar zijn de specificaties nog niet bekend gemaakt.
Lijkt me dat draadloos laden er gewoon zal opzitten? Mijn OP10 kan het en zou straf zijn als hun volgend topmodel dat niet kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lijkt toch echt niet aanwezig, zie het nergens op websites, niet in het persbericht...
Overal wordt de 100 Watt-oplaadsnelheid benadrukt: 10 minuten is 50 procent, 25 minuten is 100 procent.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 16:37
https://www.91mobiles.com...snapdragon-8-gen2-phones/

OnePlus 11 has worst battery life of Snapdragon 8 gen 2 phones due to software

[ Voor 29% gewijzigd door Soullancer op 06-01-2023 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Soullancer schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:18:
https://www.91mobiles.com...snapdragon-8-gen2-phones/

OnePlus 11 has worst battery life of Snapdragon 8 gen 2 phones due to software
Oei, dat is geen goede start voor de 11 en dan druk ik mij nog zacht uit.. :/

Als andere telefoons die met precies dezelfde SOC zijn uitgerust er geen last van lijken te hebben dan lijkt het mij dat OnePlus het via een software update wel kan fixen, tenminste laten we het hopen!

[ Voor 21% gewijzigd door Bull op 06-01-2023 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Achja n=1, hoe wordt er getest, Chinese software enzovoort... Nog een maandje wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 16:37
https://www.androidplanet...us-11-camera-voorbeelden/

En de eerste camera fotos via androidworld! Dacht laat deze ook even hier achter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 10:19
Heb nu de 9 pro, problemen met de laadpoort en was misschien van plan deze te gaan nemen.. maar het missen van draadloos laden vind ik ergens wel jammer..

Gekke keuze ook wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Richard89 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:39:
Heb nu de 9 pro, problemen met de laadpoort en was misschien van plan deze te gaan nemen.. maar het missen van draadloos laden vind ik ergens wel jammer..

Gekke keuze ook wel?
Het zal wel zijn gedaan om de vrijgekomen ruimte te gebruiken om de 5000mAh grote accu te kunnen plaatsen. Het is het één of het andere.

Ik ben benieuwd of ze de excellente koeltechniek van de 10T ook hebben kunnen implementeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-06 10:19
Ja op zich maakt het niet draadloos kunnen laden heel veel uit, zolang de poort maar blijft werken.. weet dat een maat van me ook al eens aan OP poort heeft moeten laten vervangen omdat het opladen niet meer werkte.. daarom vond ik draadloos wel lekker om zo de poort beetje te "sparen"..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:15
YouTube: OnePlus 11 Full Review: OnePlus is getting better
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik voor de Pixel 7 pro ga. Snel laden van OnePlus is erg fijn maar ik vraag me af of ik sneller nodig heb dan wat ik nu heb (OnePlus 8 ). Daarbij vind ik accu duur wel extreem belangrijk en een goede camera.

[ Voor 34% gewijzigd door Puddi Puddin op 10-01-2023 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:44:
Ik zit zelf nog heel erg te twijfelen of ik voor de Pixel 7 pro ga. Snel laden van OnePlus is erg fijn maar ik vraag me af of ik sneller nodig heb dan wat ik nu heb (OnePlus 8 ). Daarbij vind ik accu duur wel extreem belangrijk en een goede camera.
Het eerste wat mij opviel is dat er een oplader meegeleverd wordt. 👍🏻

Daarnaast lijkt het geen slechte telefoon te zijn maar ik word er ook niet door weggeblazen. Ik wacht meer reviews af maar misschien nog beter, de gebruikerservaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16:43
Puddi Puddin schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:44:
Het valt mij heel erg tegen dat dit nieuwe toestel geen USB 3.1 of nieuwer heeft. Daarnaast komen ze met een oudere E4 AMOLED scherm van Samsung Displays, minder zuinig en kan minder fel (hoewel het voor de meeste voldoende is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
NeverSettle schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:55:
[...]

Het valt mij heel erg tegen dat dit nieuwe toestel geen USB 3.1 of nieuwer heeft. Daarnaast komen ze met een oudere E4 AMOLED scherm van Samsung Displays, minder zuinig en kan minder fel (hoewel het voor de meeste voldoende is).
Dat zijn idd twee minpunten maar goed daar hebben ze bewust voor gekozen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WaterpoloMike
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-06 12:20
Gisteren bevestigd dat de Oneplus 11 totaal 4 jaar Android updates krijgt en 5 jaar beveiligingsupdates.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CWxoIWGEAsR3gPdxxjzHJmFQBYY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eaimCh3fcKCMd9zfv0skh8WC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
WaterpoloMike schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:21:
Gisteren bevestigd dat de Oneplus 11 totaal 4 jaar Android updates krijgt en 5 jaar beveiligingsupdates.

[Afbeelding]
Dat was al een tijdje bekend: https://oxygenupdater.com/article/366/ :)

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r72fbSp2xd42HEpn8CZBMgkm5mE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G3Z3ULHrOQr9eqKVZGG5lVag.png?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd of dit ook echt de prijs is. Afwachtende launch worden er hier 2 besteld!

[ Voor 4% gewijzigd door Puddi Puddin op 06-02-2023 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05 22:11
Oe, hij staat er! :)

Lijkt erop dat Belsimpel (nog) niet meedoet aan de actie dat je er Buds2 of de B&O speaker erbij krijgt.

Wil hem eigenlijk ook nu bestellen zodat ik hem als eerste binnen heb maar wellicht dat de prijs toch nog wat zakt of dat er nog een mooie introdeal bij komt. /Has to resist urge..

Eindelijk weer eens zin in een launch van Oneplus. :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 08:38
Vond het ontbreken van wireless charging op mijn 10T toch een groot gemis.
Vooral voor in de auto eigenlijk i.c.m. android auto.

Prijs belsimpel is 820 nu.

[ Voor 10% gewijzigd door m0nkz op 06-02-2023 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent91
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 13:35
Wanneer wordt de OnePlus 11 vandaag aangekondigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• esch
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vincent91 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:29:
Wanneer wordt de OnePlus 11 vandaag aangekondigd?
Om 15:00u

https://www.oneplus.com/nl/launch/11?tab=115G

[ Voor 54% gewijzigd door esch op 07-02-2023 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
m0nkz schreef op maandag 6 februari 2023 @ 15:22:
...

Prijs belsimpel is 820 nu.
En de 16GB/256GB staat ook online voor €869 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:52
Ik ben benieuwd, heb nu al even een s20 fe 5g maar daarvoor had ik altijd een Oneplus.
Alleen ik hoor zoveel slechte verhalen over het nieuwe os en de updates.

Wil graag de nieuwe Oneplus kopen, maar de laatste Oneplus die ik heb gehad was een Oneplus 7 pro sindsdien is er een hoop veranderd las ik.
Ik mis vooral de snelheid van Android en het snelladen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bassbounce op 07-02-2023 09:56 ]

Huidige Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bassbounce schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:55:
Ik ben benieuwd, heb nu al even een s20 fe 5g maar daarvoor had ik altijd een Oneplus.
Alleen ik hoor zoveel slechte verhalen over het nieuwe os en de updates.

Wil graag de nieuwe Oneplus kopen, maar de laatste Oneplus die ik heb gehad was een Oneplus 7 pro sindsdien is er een hoop veranderd las ik.
Ik mis vooral de snelheid van Android en het snelladen.
Vooral de software schil is erg veranderd. Ik vind het persoonlijk niet storend en het doet voor mij wat het moet doen. Als je erg uit bent op stock android en je er aan gaat storen als dit niet zo is dan het geen toestel voor jou. Gaat het je meer om de hardware voor de prijs dan vind ik dit nog steeds een erg competitief toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door Puddi Puddin op 07-02-2023 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
YouTube: Cloud 11 - Launch Event De link van de laucn op Youtube :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
7 februari 2023 - Het toonaangevende technologiemerk OnePlus lanceert vandaag zijn eerste vier paradepaardjes van 2023: de OnePlus 11 5G, de OnePlus Bus Pro 2, de OnePlus Pad en het OnePlus Featuring 81 Pro-toetsenbord. Onder hun motto 'Never Settle' onderscheiden de nieuwste producten zich dankzij hun doelgerichte ontwerpen met geavanceerde technologieën en onderlinge verbondenheid met het OnePlus-ecosysteem. Het smartphonemerk kondigt ook aan dat ze hun volgende concepttelefoon, met premium technologie, op MWC 2023 zullen voorstellen. "Ons groeiende portfolio weerspiegelt de unieke 1+4+X-strategie van OnePlus", verklaart Pete Lau, oprichter van OnePlus, senior vice president en chief of product bij OPPO en OnePlus. "De '1' staat voor de vlaggenschip-smartphone, '4' representeert het ondersteunende ecosysteem aan apparaten zoals tv's, oortjes, horloges en tablets, en 'X' staat voor een hele reeks aan producten die aansluiten op het OnePlus-ecosysteem om een volledig verbonden digitale omgeving te creëren. De lancering van onze nieuwste producten versterkt de positie van OnePlus verder als pionier op het gebied van digitale apparaten en technologie."

Langdurige, snelle en vlotte ervaringen
De OnePlus 11 5G biedt extreem snelle en vlotte ervaringen dankzij het krachtige Snapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform, met hogere CPU- en GPU-snelheden (respectievelijk 35% en 25%), een verbeterde energie-efficiëntie en ondersteuning voor Realtime Hardware-enabled Ray Tracing. De OnePlus 11 5G komt met maximaal 16GB LPDDR5X RAM-geheugen en bevat OnePlus's eigen RAM-Vita technologie zodat maar liefst 44 apps tegelijkertijd actief kunnen zijn. Daarnaast verlengt het 100W SUPERVOOC-snellaadsysteem, gekoppeld aan een 5000 mAh dual-cell-batterij, de levensduur van de batterij aanzienlijk en biedt dit gebruikers de mogelijkheid tot langdurig gebruik van de smartphone. Ook laadt de smartphone in slechts 25 minuten op van 1% tot 100% capaciteit dankzij deze snellaadtechnologie. De langdurige snelle en vlotte ervaringen zijn bewezen door behaalde certificaten als TÜV SÜD 48-month Fluency Rating A, TÜV SÜD Precise Touching S Rating, SGS Perceived Fluency A+, en TÜV Rheinland voor veilig opladen en gebruik. Bovendien gaat de batterij 1600 cycli ofwel zo'n 4 jaar mee, volgens gegevens van het TÜV Rheinland-testlaboratorium. De OnePlus 11 5G is ook het eerste OnePlus-toestel dat vier grote OxygenOS-updates en vijf jaar beveiligingsupdates zal ontvangen. Daarnaast is de OnePlus 11 5G het eerste Snapdragon® 8 Gen 2-toestel dat is goedgekeurd als Snapdragon Spaces™ Ready, waardoor designers via de smartphone hun XR-ideeën tot leven kunnen brengen en het volledige potentieel van wearable AR kunnen verkennen.

Uitstekende beeld- en geluidsprestaties
Dankzij de 6,7-inch 2K 120Hz Super Fluid AMOLED Display met LTPO 3.0 zien gebruikers de wereld in zijn meest realistische en volledige levendigheid en kleur. LTPO 3.0 is een speciale technologie van OnePlus die energie bespaart en de refresh rate aanpast aan het gebruik, waardoor consistentie en helderheid worden gegarandeerd, ongeacht wat de smartphone weergeeft. Bovendien is het display van de OnePlus 11 5G gecertificeerd door SGS Low Blue Light Ex. De OnePlus 11 5G is hiernaast een van de eerste Android-smartphones die gebruik maakt van de mogelijkheden van Dolby Vision om zo mobiel entertainment volledig tot leven te brengen. Ook de Dual "Reality" Speakers en Dolby Atmos-ondersteuning mogen hierbij niet ontbreken. Deze technologieën brengen de audio-ervaring van de OnePlus 11 5G naar een hoger niveau, zowel via ingebouwde speakers als Bluetooth-hoofdtelefoons of oordopjes.

Ongeëvenaarde beeldvorming
Het drievoudige camerasysteem van de OnePlus 11 5G legt elk moment nauwkeurig vast en verbetert de weergave van beelden op een zeer natuurlijke manier. Uitgerust met een IMX890 50MP-hoofdsensor, IMX709 32MP- portretlens en IMX581 48MP-ultra-groothoeklens voldoet het toestel aan de behoeften van elke ambitieuze fotograaf. De derde generatie Hasselblad Camera for Mobile beschikt over Natural Colour Calibration en wordt ondersteund door een 13-kanaals multi-spectrale sensor voor licht-kleur-identificatie. Ook beschikt de OnePlus 11 5G over de Hasselblad Portrait Mode die bijna DSLR-achtige diepte-tracking, natuurlijke bokeh-effecten en accurate lichtschitteringen mogelijk maakt. Naast het camerasysteem is de OnePlus 11 5G is uitgerust met de nieuwste versie van OnePlus' eigen TurboRAW HDR-algoritme om beelden met een ongerepte HDR-helderheid en een groot dynamisch bereik vast te leggen.

Modern en elegant design
Het ontwerp van de elegante OnePlus 11 5G vormt een zorgvuldige balans tussen een doelgericht ontwerp en persoonlijke creativiteit. Gebruikers kunnen kiezen uit twee verschillende designs: Titan Black of Eternal Green. De Titan Black-versie geeft de indruk van een verfijnde ruwheid en maakt gebruik van mat geborsteld glas voor een glad maar stevig gevoel in de hand. De Eternal Green-versie is geïnspireerd op de fleurige tinten van het regenwoud en brengt de gladde buitenkant als het ware tot leven, terwijl een interne bescherming vingerafdrukken voorkomt. Om het gebruikscomfort van de telefoon te verbeteren, heeft OnePlus de algehele kromming van de OnePlus 11 uiterst zorgvuldig ontworpen, zodat alle oppervlakken op eenzelfde niveau liggen. Hierdoor voelt het alsof de OnePlus 11 5G geen enkele oneffenheid heeft.

Prijzen en verkrijgbaarheid
De verkoop van de OnePlus 11 5G start op 16 februari om 10 uur. Prijzen variëren van 829 euro voor de 8+128GB-variant tot 899 euro voor de 16+256GB-variant. Wie niet kan wachten, kan vanaf vandaag een pre-order plaatsen en ontvangt daarbij een gratis cadeau, met keuze uit een Bang & Olufsen Speaker of OnePlus Buds Pro 2-oortjes. Voorwaarden zijn van toepassing. (Geldig tot 16/02)
De OnePlus 11 5G Eternal Green 8GB+128GB wordt exclusief via Amazon verkocht voor €829.

en een eigen fotootje van de OnePlus 11 en de Buds Pro 2:
OnePlus 11 & OnePlus Buds Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik zie net dat Belsimpel de telefoon morgen al kan leveren. Dit is eerder dan de officiële verkoopdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:51:
Ik zie net dat Belsimpel de telefoon morgen al kan leveren. Dit is eerder dan de officiële verkoopdatum.
Hmm inderdaad. Ze bieden echter niet de actie aan. Al verwacht ik dat je het alsnog kan aanmelden als ik de actie zo zie uitgelegd bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 00:02:
[...]

Hmm inderdaad. Ze bieden echter niet de actie aan. Al verwacht ik dat je het alsnog kan aanmelden als ik de actie zo zie uitgelegd bij Coolblue.
Belsimpel staat niet tussen de lijst van winkels op onderstaande pagina dus ik denk niet dat je bij hun recht hebt op gratis oordopjes:

https://promotions.activationboxx.com/oneplus/11-5g-budspro2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:20

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Het toestel is gepresenteerd, tijd dus voor aparte topics mbt ervaringen, levertijden & prijzen en accessoires. Wie maakt deze aan?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
Bull schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 23:51:
Staat nu dat de mijne morgen wordt geleverd. Heb zelf nog een xm3 dus die Buds heb ik niet nodig maar wel jammer om te zien dat ze niet bij alle webwinkels meegeleverd worden..

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
mythia schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Staat nu dat de mijne morgen wordt geleverd. Heb zelf nog een xm3 dus die Buds heb ik niet nodig maar wel jammer om te zien dat ze niet bij alle webwinkels meegeleverd worden..

Ben benieuwd!
Ik ga er ook zsm twee bestellen via bel simpel. Ben benieuwd hoesjes lijken nog lastig te verkrijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mythia
Puddi Puddin schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:46:
[...]

Ik ga er ook zsm twee bestellen via bel simpel. Ben benieuwd hoesjes lijken nog lastig te verkrijgen.
Zie net in mijn account dat het de 11e wordt..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhinosaur
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Op papier lijkt dit toch weer een flagship killer te zijn? Prijs van rond de 700/800 euro is tegenwoordig echt flagship killer vergeleken met de 1000+ van anderen. Mis ik hierin iets? Zijn er toch zaken die ik nog niet zie? Zo weet ik dat wireless charging mist, maar dat heb ik ook nog nooit gebruikt en interesseert me vrij weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
Rhinosaur schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:37:
Op papier lijkt dit toch weer een flagship killer te zijn? Prijs van rond de 700/800 euro is tegenwoordig echt flagship killer vergeleken met de 1000+ van anderen. Mis ik hierin iets? Zijn er toch zaken die ik nog niet zie? Zo weet ik dat wireless charging mist, maar dat heb ik ook nog nooit gebruikt en interesseert me vrij weinig.
Ik heb meer aan snel opladen (om doorheen de dag even op 10 minuten 35% bij te krijgen) dan aan draadloos opladen. Heb ik in het verleden nog wel gehad maar ik vind er weinig meerwaarde aan. 's Nachts op het nachtkastje leggen doe ik sowieso al niet (laden gebeurt overdag en tijdig de stekker uit), in de wagen kan het evengoed met kabeltje, op het werk is er ook een lader.

Wanneer ik MKBHD of andere reviews bekijk lijkt het mij een toestel dat alles doet wat ik wil. Heel snel, uitstekend scherm en battery life, foto's zijn OK met goede prestaties in het donker. Software wordt al eens aangehaald maar ik draai nu OxygenOS op m'n OP8T en ik snap de negativiteit daarrond niet goed. Werkt gewoon goed allemaal.

Goedkoop is hij niet, maar zoals je aangeeft kosten dezelfde specs je elders een stuk meer. Een S23+, met kleiner scherm, kost zomaar honderden euro meer.

Wat mij betreft een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Wat voor de een niet interessant is kan voor de ander een deal breaker zijn. Zie de eeuwige discussie over OxygenOS 11 vs 13. Het is zeker niet wat het was software matig maar na mijn mening is het er niet slechter op geworden. Ik had destijds ook de wens om stock android te hebben maar ik heb me er bij neergelegd en eigenlijk werkt zo'n schil toch wel fijn. Het is simpelweg nooit goed maar ga je kritisch kijken dan heeft Oneplus nog steeds wel een bijzondere positie in de markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Puddi Puddin op 08-02-2023 12:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bull
Ik vind het gemis van draadloos opladen geen cruciaal gemis om hem niet te bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
mythia schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:05:
[...]

Zie net in mijn account dat het de 11e wordt..
Zojuist besteld samen met een 10T. Toestellen komen morgen binnen alvorens de verwachting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Bull schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:37:
Ik vind het gemis van draadloos opladen geen cruciaal gemis om hem niet te bestellen.
Voor mij wel, ik wil mij telefoon in de auto in het vakje kunnen leggen en dat hij dan oplaadt. Ik vind het echt een stap terug. Snap de stap ook echt niet.

s' Nachts leg ik hem ook altijd op de lader. Geen gezeur met een kabel.

Ik dacht er over om hem te kopen maar blijf nu nog maar even op de OnePlus 8 Pro

[ Voor 8% gewijzigd door Gé Brander op 08-02-2023 22:14 ]

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
Wat je mist is dat flagships (hoi Samsung S23+) weliswaar vaak een hogere adviesprijs hebben, maar dat bv. Samsung veel vaker fikse (inruil)korting geeft en snel in prijs daalt. Zo kun je nu al de Samsung S23 kopen voor dezelfde prijs als de Oneplus 11, en de S23+ voor maar 100 euro meer. En dat is toch echt wel een beter toestel. De Oneplus 11 is een goed toestel, maar het is duidelijk dat ze op bepaalde zaken bezuinigd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gdzr
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:31
Of-Aaargh schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 07:49:
[...]

Wat je mist is dat flagships (hoi Samsung S23+) weliswaar vaak een hogere adviesprijs hebben, maar dat bv. Samsung veel vaker fikse (inruil)korting geeft en snel in prijs daalt. Zo kun je nu al de Samsung S23 kopen voor dezelfde prijs als de Oneplus 11, en de S23+ voor maar 100 euro meer. En dat is toch echt wel een beter toestel. De Oneplus 11 is een goed toestel, maar het is duidelijk dat ze op bepaalde zaken bezuinigd hebben.
Ik heb hem wel besteld, qua specs zal het allemaal ongeveer hetzelfde zijn, of iig niet zo snel merkbaar. 16gb ram en 265gb opslag. Wat ik bij 1+ altijd fijn vind is de alert slider. Ik gebruik die echt een paar keer per dag en maakt het zo makkelijk om alles te dempen. Nu is er ook de pre-order met gratis buds pro 2, waardoor het qua prijs wel heel wat aantrekkelijker is.

Ik moet wel zeggen, de camera's op de S23 zien er wel een stuk fraaier uit dan op de 1+.

[ Voor 5% gewijzigd door Gdzr op 09-02-2023 13:17 ]

6.8 kWp op zuid en west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:37
Wanneer komt Tweakers met OP11review?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:39
Gdzr schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:15:
[...]

Ik heb hem wel besteld, qua specs zal het allemaal ongeveer hetzelfde zijn, of iig niet zo snel merkbaar. 16gb ram en 265gb opslag. Wat ik bij 1+ altijd fijn vind is de alert slider. Ik gebruik die echt een paar keer per dag en maakt het zo makkelijk om alles te dempen. Nu is er ook de pre-order met gratis buds pro 2, waardoor het qua prijs wel heel wat aantrekkelijker is.

Ik moet wel zeggen, de camera's op de S23 zien er wel een stuk fraaier uit dan op de 1+.
De alert slider is inderdaad heel fijn, dat zouden meer merken moeten doen. Al moet ik zeggen dat sinds ik de app Sidebuttons gebruik, ik die slider (of de aparte knop op oudere Samsungs) niet meer mis. Gewoon de aan/uitknop van de telefoon even ingedrukt houden om 'm op stil of wat je ook wil te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorritCraw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-04 19:36
[...]

Het prijsverschil is wel een stuk groter hoor. Als ik gebruik maak van inruil en studentenkorting betaal ik voor de S23 €60 meer en bij de S23+ een kleine €300. En dan krijg je bij de OnePlus ook nog de Earbuds/Speaker.

De S23+ lijkt me perfect, maar de prijs is mij te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
[...]
Zo kun je nu al de Samsung S23 kopen voor dezelfde prijs als de Oneplus 11, en de S23+ voor maar 100 euro meer. En dat is toch echt wel een beter toestel.
Vwb prijs wordt hierboven al geantwoord, maar over dat laatste: enerzijds vraag ik me al af of dat objectief zo is. De laadsnelheden en extra bloat zorgen er voor mij al voor dat ik dat niet per sé als een beter toestel zie.
Maar daarnaast, zelfs als je de S23 als een beter toestel ziet: dat is toch in lijn met de originele mission statement van OP? Het is niet dat de originele Oneplus One het allerbeste Android-toestel was toen hij uitkwam. De OPO had ook een paar compromissen en ruwe kantjes, maar had door zijn prijs en prestaties een uitstekende value proposition.

En dat is toch ook zo voor de OP11? Ja, hij is niet meer in dezelfde mate goedkoper als toen, maar dat kon je ook niet verwachten. Maar het prijsverschil blijft duidelijk aanwezig en de prestaties zijn er absoluut.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2OUI7V4qTR8kOUG08h_dVJt3Z44=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ia72ZhHAZDg8LUWjAA6TLu6g.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UzP96uwjYHLwrj7__eYd47mESVU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lUwICHye5wPD05puvo5gh9aM.jpg?f=fotoalbum_tile

Zojuist binnen gekregen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mythia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
So far so good op een ding na. Ik merkte in de auto dat Android auto bekabeld crashde met de kabel die eerder wel werkte voor mn OnePlus 8. Nog eens even kijken of het morgen beter is.

UPDATE: Helaas zelfde verhaal, ik verwacht dat als ik de orginele kabel erin druk hij het wel gaat doen. Toch jammer dat android toestellen zo picky lijken met welke kabel je gebruikt voor android auto.

[ Voor 10% gewijzigd door Puddi Puddin op 14-02-2023 09:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Goed nieuws! We hebben ondersteuning toegevoegd voor de OnePlus 11 aan de Oxygen Updater-app: https://oxygenupdater.com/article/381/ *O*

Voor specifieke vragen kun je hier terecht: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS A.07 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1267482484489584649

Staat nu ook in Oxygen Updater.

[ Voor 15% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-02-2023 11:30 ]

• relfiee
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 13-06 10:16
Zijn er al wat gebruikerservaringen? Met de extra tradein mogelijkheden bij Coolblue + gratis earbuds kom je toch wel op een mooie deal uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
relfiee schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:26:
Zijn er al wat gebruikerservaringen? Met de extra tradein mogelijkheden bij Coolblue + gratis earbuds kom je toch wel op een mooie deal uit
Weinig op aan te merken behalve dat ik het een geweldig toestel vind. Alles is beter dan mijn oude Oneplus 8. Het snelladen past ook geweldig in mijn ochtend patroon. Telefoon aan de lader, smeer wat brood en pak een bakje koffie en ik ben van 20 naar 85 procent. Engiste irritatie puntje aan OxygenOS 13 is dat standaard Algemeen zoeken of global search aan staat waardoor je dus vanaf de app drawer geen icoontjes op je homescreen kan slepen. Zet je deze app uit dan werkt het wel.

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Kan het zijn dat er geen TPU case bij zit? Ik heb de mijne net binnen van Coolblue maar had verwacht dat deze in het doosje erbij zat.

• mythia
Naendeau schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 16:47:
Kan het zijn dat er geen TPU case bij zit? Ik heb de mijne net binnen van Coolblue maar had verwacht dat deze in het doosje erbij zat.
Zat er bij mij ook niet bij, denk dat ze die alleen naar de reviewers sturen. Die kregen ook allemaal die Buds2 erbij geleverd.

Ik zit eraan te denken om deze te kopen, met wat kortingen die ik heb opgebouwd.

https://www.oneplus.com/n...-aramid-fiber-bumper-case

• Bull
mythia schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 17:20:
[...]

Zat er bij mij ook niet bij, denk dat ze die alleen naar de reviewers sturen. Die kregen ook allemaal die Buds2 erbij geleverd.

Ik zit eraan te denken om deze te kopen, met wat kortingen die ik heb opgebouwd.

Ik heb deze bij OnePlus zelf besteld en mijn toestel, de Buds Pro 2 en diezelfde case zijn onderweg naar mij. Zodra ik het binnen heb gekregen zal ik mijn ervaringen delen.

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
[...]

Hmm, jammer. Heb er geen bij besteld en het toestel is zonder nogal glad.

• JorritCraw
Wat is de leverdatum bij degene die via oneplus.com hebben besteld? Bij mij geeft hij 8 maart aan, hopen dat het iets eerder wordt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kapi_tijn
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-06 21:32
[...]

Gaaf! Die case ziet er ook heel erg vet uit. Beetje Pitaka/Mous stijl. Ben ook benieuwd naar de bescherming.

• Bull
JorritCraw schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 20:31:
Wat is de leverdatum bij degene die via oneplus.com hebben besteld? Bij mij geeft hij 8 maart aan, hopen dat het iets eerder wordt :)
Eigenlijk hoor je dit in een ander topic te vragen maar vooruit. De mijne heb ik op 8 februari besteld, hij is de 14e verstuurd en als het goed is komt ie de 21e bij mij aan. Het pakket ligt nu bij GLS in Essen Duitsland.

• prutser001
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben benieuwd wanneer hij aankomt. Kreeg melding dat ik vrijdag de brievenbus in de gaten moest houden? Zelf gewoon via Belsimpel bij verlenging.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Aub even aandacht voor de topic waarschuwing. Accessoires en levertijden mogen in het desbetreffende topic.

• JorritCraw
Bull schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:50:
[...]

Eigenlijk hoor je dit in een ander topic te vragen maar vooruit. De mijne heb ik op 8 februari besteld, hij is de 14e verstuurd en als het goed is komt ie de 21e bij mij aan. Het pakket ligt nu bij GLS in Essen Duitsland.
Mijn excuses, helemaal vergeten dat die topics er altijd zijn.

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 04:10
Lekker telefoontje hoor. Net ff mee lopen spelen. Hele aparte haptic feedback, zeer korte trillingen als je bv typt. Ik ben nog niks tegen gekomen wat niet (goed) werkt. Ook gelijk ff geupdate naar A.07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 14:41
Puddi Puddin schreef op maandag 13 februari 2023 @ 18:15:
[...]

So far so good op een ding na. Ik merkte in de auto dat Android auto bekabeld crashde met de kabel die eerder wel werkte voor mn OnePlus 8. Nog eens even kijken of het morgen beter is.

UPDATE: Helaas zelfde verhaal, ik verwacht dat als ik de orginele kabel erin druk hij het wel gaat doen. Toch jammer dat android toestellen zo picky lijken met welke kabel je gebruikt voor android auto.
Helaas voor mij hetzelfde, de originele kabel van mijn 7T werkt niet op de OnePlus 11 icm Android Auto. Dan crasht ie, of hij laat gewoon geen telefoon zien. Als ik de originele kabel van de 11 erin steek, dan werkt Android Auto gelijk.

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Rikvdlee schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:50:
[...]

Helaas voor mij hetzelfde, de originele kabel van mijn 7T werkt niet op de OnePlus 11 icm Android Auto. Dan crasht ie, of hij laat gewoon geen telefoon zien. Als ik de originele kabel van de 11 erin steek, dan werkt Android Auto gelijk.
Hmm. Ik gebruik nu de oude kabel van mijn OnePlus 8 en dat lijkt wel weer goed te gaan. Blijft lastig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 14:41
Puddi Puddin schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Hmm. Ik gebruik nu de oude kabel van mijn OnePlus 8 en dat lijkt wel weer goed te gaan. Blijft lastig!
Hmm, ik heb thuis nog een kabel liggen van de 7T. Die platte. Kijken of dat de oplossing biedt. :P

Volvo V40 T3 MY13

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
De 11 voelt wel weer echt aan als een nieuw en snappy toestel en de batterijduur is zo in het eerste gebruik ook prima. Het toestel laad ook zeer snel op en dat vond ik bij de 9 Pro al dus dat zegt wel wat over hoe het vlot het nu bij de 11 gaat.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat de 11 geen MEMC chip heeft en dus geen "Bewegende video kan verbeteren" naar 60 of 120 fps. (Zie screenshots) Ik had hier bij de aankoop geen rekening mee gehouden en ik had verwacht dat dit op de 11 ook wel weer mogelijk zou zijn maar helaas dus niet. Ik vond het eerst toch wel een gemis want je kunt wel duidelijk het verschil zien tussen met en zonder de feature.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMmSDlH4umZuZ40ZD4qlFQzAWAs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ip7gJvlgJmFoEEuIuuqz2LJl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KXkB5Y3LuK96sSOQO-zmSCtyYnY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/melIWxHH1f9JK03h5tLi28QM.jpg?f=fotoalbum_large

Daarnaast mist de volgende feature ook en dat is minimaal maar toch wel merkbaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yQ3Z-qBrbkpwpi_mW1bPyBzRfj8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VGNVSCgkSg2b8JpbqrQ1nVYS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:33
Bull schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 08:38:
De 11 voelt wel weer echt aan als een nieuw en snappy toestel en de batterijduur is zo in het eerste gebruik ook prima. Het toestel laad ook zeer snel op en dat vond ik bij de 9 Pro al dus dat zegt wel wat over hoe het vlot het nu bij de 11 gaat.

Waar ik wel achter ben gekomen is dat de 11 geen MEMC chip heeft en dus geen "Bewegende video kan verbeteren" naar 60 of 120 fps. (Zie screenshots) Ik had hier bij de aankoop geen rekening mee gehouden en ik had verwacht dat dit op de 11 ook wel weer mogelijk zou zijn maar helaas dus niet. Ik vond het eerst toch wel een gemis want je kunt wel duidelijk het verschil zien tussen met en zonder de feature.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Daarnaast mist de volgende feature ook en dat is minimaal maar toch wel merkbaar.

[Afbeelding]
Ook niet bij "ontwikkelaars opties" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
speedmetal35 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 20:06:
[...]

Ook niet bij "ontwikkelaars opties" ?
Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Heb de 11 16/256 nu een dag en kom van de 8T af. Het verschil is duidelijk merkbaar.

Na het overzetten van de data, wat niet via USBC kabel wilde werken, meerdere kabels geprobeerd.
Het hele proces duurde een 30 minuten maar nadat de installatie klaar was kwam er nog een keer de vraag of er data overgezet moest worden, kleine 52GB.

Ook apart dat de lader/kabel van de 8T beide USBC waren nu weer terug naar USBA - USBC snap die stap niet helemaal.

En ook jammer dat er geen hoesje meer bij zit, de 6T en 8T kwamen standaard met een hoesje.

Maar het toestel is wel lekker snel, en een flinke upgrade tov de 8T.

Om een beeld te geven de 3dmark score van de 8T
Wildlife extreme 1117 en op de 11 is dat 3646.
De 8T is volledig gereset trouwens.

Ook de camera is voor mijn gebruik gewoon goed.

En de nieuwe haptic feedback is erg fijn, heel crisp en voelt erg fijn met tikken.

Later nog kijken of ze weer Facebook rommel in het OS gestopt hebben of andere onzin.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
prutser001 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 13:21:
Later nog kijken of ze weer Facebook rommel in het OS gestopt hebben of andere onzin.
Kan altijd dit aanraden: https://github.com/0x192/universal-android-debloater :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-06 07:54
Hoe zet ik mijn apps en instellingen over van de OnePlus 6 naar de OnePlus 11? Werkt dat wel met de OnePlus switch app. Ik hoor en lees dat het niet altijd werkt. Is er een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
BoemBecker schreef op zondag 19 februari 2023 @ 14:14:
Hoe zet ik mijn apps en instellingen over van de OnePlus 6 naar de OnePlus 11? Werkt dat wel met de OnePlus switch app. Ik hoor en lees dat het niet altijd werkt. Is er een andere manier?
Ik heb zelf notificatie problemen gehad door de oneplus switch app te gebruiken. Mijn toestel maakt dagelijks een backup in google en bij het opnieuwe installeren van een telefoon log ik gewoon in en dan krijg ik de optie of ik het een en ander terug wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Dat is wel handig, deed het meestal handmatig. Zo ff kijken.

Heb wel 1 vaag iets trouwens. WhatsApp berichten lijken er soms lang over te doen om aan te komen. Ik heb constant internet dus dat zou het niet mogen zijn.
Afgelopen nacht 00:24 was er een bericht gestuurd en kreeg deze 14:26 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
prutser001 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:37:
[...]

Heb wel 1 vaag iets trouwens. WhatsApp berichten lijken er soms lang over te doen om aan te komen. Ik heb constant internet dus dat zou het niet mogen zijn.
Lijkt erop dat WhatsApp op de achtergrond gekillt wordt. Ff WhatsApp uitsluiten van batterijbesparing en optimalisaties, misschien ook toestaan dat 'ie op de achtergrond mag draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
prutser001 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 18:37:
[...]

Ik denk dat het volgende er ook mee te maken heeft:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoTaxZCKxLNdf77AfkFyHb_6b0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KzwomyydrqrNwsz4G3GI3c0p.jpg?f=fotoalbum_large

Ik weet niet wat voor het toestel precies de criteria zijn om aan slapen te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik heb wat een vaag probleem waar ik zelf geen oplossing voor kan vinden.

Bij mijn 9 Pro zag het er zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGCB8gWj0rGEFDs4zde-d_cg8a8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/L4SDS99js8qTIVsiM0nzvvrJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceEPwFNm6wXPOtVp2O405C7HS00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QPkriEOJlm9BtznAclaifKLI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WUn_-9bmruXpud9pBGS2mMGcvx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OsjnAmhBHadh5KJzrrtAL5Tw.jpg?f=fotoalbum_large

Nu wil ik het op de 11 ook zo als bovenstaande hebben maar ik krijg het niet voor elkaar en het ziet er dus zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/plmv2zeah05ih78VN7nlxamUaKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StLkkUx0dGeR7SMUQ9DGb3Nj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PlOcW-NME684HCQBfggiVnRepOE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZTpiAneX9AuYUiN9pdzqxOvH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SG4HsxnCJGHmpBPCxVVOHDxil1I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pAxRi0chvHMfP45OqXt6BuYR.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb op beide toestellen dezelfde achtergrond ingesteld, een geel gekleurde dus dat heeft in principe geen invloed op de kleur.

Het valt mij op dat het in Google apps zo is maar waarom het op de 9 Pro niet zo is en op de 11 wel begrijp ik niet.

Nog twee waarbij het verschil duidelijk te zien is in Gmail:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2qqsLHonEWKewVAwIh7-7f87O78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AX7VfStllo8sqAifxUjXBvan.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZwAmsYT3YyY8X8hpthp1icbo2mE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zT835N9iYRiMmRwpzqiSDaXd.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door Bull op 19-02-2023 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Afgelopen zaterdag mijn Oneplus 11 ingesteld zodat hij weer automatisch met Android Auto werkt.
Eerst met een kabel die ik voorheen ook gebruikte met mijn 8T. Daarna AAWireless ingesteld en het werkte allemaal zoals verwacht.

Vanmorgen naar mijn werk gereden (ongeveer een half uur) en het werkt zoals het hoort, net als bij de 8T. Ik merkte alleen wel dat de telefoon behoorlijk warm was geworden. Nu kan dit natuurlijk ook meer opvallen omdat ik nog geen hoesje voor de 11 heb.

Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van afgeronde zijkanten maar ik moet zeggen dat het bij dit toestel reuze meevalt. Lang niet zo erg als de vorige generaties.

De 11 is erg snel met alles, wat ook wel mag met deze specs. Tot nu toe erg tevreden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
LZF schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:56:
Afgelopen zaterdag mijn Oneplus 11 ingesteld zodat hij weer automatisch met Android Auto werkt.
Eerst met een kabel die ik voorheen ook gebruikte met mijn 8T. Daarna AAWireless ingesteld en het werkte allemaal zoals verwacht.

Vanmorgen naar mijn werk gereden (ongeveer een half uur) en het werkt zoals het hoort, net als bij de 8T. Ik merkte alleen wel dat de telefoon behoorlijk warm was geworden. Nu kan dit natuurlijk ook meer opvallen omdat ik nog geen hoesje voor de 11 heb.

Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van afgeronde zijkanten maar ik moet zeggen dat het bij dit toestel reuze meevalt. Lang niet zo erg als de vorige generaties.

De 11 is erg snel met alles, wat ook wel mag met deze specs. Tot nu toe erg tevreden. d:)b
Op het moment dat Android auto actief is gaat het toestel net zoals elk ander toestel in een soort performance modus. Het toestel klokt dan niet meer terug en houd hoge frequenties vast. Om die reden heb ik nog niet de stap gemaakt naar Android auto wireless omdat het toestel toch flink leeg getrokken word en het wel fijn is dat ik nog een beetje accu over heb als ik uit de auto stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF

LZF

Puddi Puddin schreef op maandag 20 februari 2023 @ 08:15:
[...]

Op het moment dat Android auto actief is gaat het toestel net zoals elk ander toestel in een soort performance modus. Het toestel klokt dan niet meer terug en houd hoge frequenties vast. Om die reden heb ik nog niet de stap gemaakt naar Android auto wireless omdat het toestel toch flink leeg getrokken word en het wel fijn is dat ik nog een beetje accu over heb als ik uit de auto stap.
Ik heb me nooit zorgen gemaakt over dat accugebruik omdat opladen met 65w, en nu zelfs met 100w, als een speer gaat.

Voor langere ritten gebruik ik een Warp Charge 30T autolader zodat er ruim voldoende wordt bijgeladen.

AAWireless werkt fantastisch goed en ik ga echt niet meer terug naar elke keer een kabel aansluiten die ook nog eens supertraag oplaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nder
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-04-2024
Vandaag de 1+11 binnen gekregen. Echter vraag ik me nu af hoe ik mijn gallerij kan instellen zodat deze in het eerste tabje alleen fotos kan tonen en geen screenshots bijvoorbeeld? Iemand suggesties? (Op mijn 1+6 was het wel het geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen257
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-02-2023
Sinds gisteren de OP 11 gekregen, voorlopig tevreden van, maar..

Android Auto werkt niet. Vanalles geprobeerd, helaas werkt het gewoonweg niet. Werkte perfect op mijn vorige telefoon.

Iemand anders hier nog problemen mee? Beetje vervelend, aangezien ik heel veel op de baan ben voor mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Jeroen257 schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 20:15:
Iemand anders hier nog problemen mee? Beetje vervelend, aangezien ik heel veel op de baan ben voor mijn werk.
[OnePlus 11] Ervaringen & discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:20

13art

Moderator Mobile
Bull schreef op zondag 19 februari 2023 @ 22:43:
Ik heb wat een vaag probleem waar ik zelf geen oplossing voor kan vinden.

Bij mijn 9 Pro zag het er zo uit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nu wil ik het op de 11 ook zo als bovenstaande hebben maar ik krijg het niet voor elkaar en het ziet er dus zo uit:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb op beide toestellen dezelfde achtergrond ingesteld, een geel gekleurde dus dat heeft in principe geen invloed op de kleur.

Het valt mij op dat het in Google apps zo is maar waarom het op de 9 Pro niet zo is en op de 11 wel begrijp ik niet.

Nog twee waarbij het verschil duidelijk te zien is in Gmail:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Andere Android versies?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Nee, het zijn precies dezelfde software versies.

Het heeft met "Material you" te maken en hangt af van de kleuren die de achtergrond afbeelding heeft. Nu is het wel zo dat ie niet altijd de dominante kleur toepast. Ik heb meer gebruikers erover zien klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-06 16:31

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
Na een dag stoeien om call-recording werkend te krijgen op mijn OnePlus 11 ben ik eigenlijk geen stap verder, anders dan dat de dailer nu Engels is.
Is het iemand al gelukt om telefoon gesprekken op te kunnen nemen? Op mijn 8 Pro was me dit wel gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:57
BitsThatByte.nl schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:19:
Na een dag stoeien om call-recording werkend te krijgen op mijn OnePlus 11 ben ik eigenlijk geen stap verder, anders dan dat de dailer nu Engels is.
Is het iemand al gelukt om telefoon gesprekken op te kunnen nemen? Op mijn 8 Pro was me dit wel gelukt.
Ik gebruik daarvoor een Call Recorder app. Deze gebruikte ik ook altijd op mijn 8T en nu ook op de 11. Net toevallig een gesprek gehad en die heeft hij weer netjes opgenomen.

Zou allen wel veel fijner zijn als dit native zou kunnen vanuit de dialer zelf zonder thirdparty apps.

[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 22-02-2023 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:01
Sypher schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 11:33:
[...]

Ik gebruik daarvoor een Call Recorder app. Deze gebruikte ik ook altijd op mijn 8T en nu ook op de 11. Net toevallig een gesprek gehad en die heeft hij weer netjes opgenomen.

Zou allen wel veel fijner zijn als dit native zou kunnen vanuit de dialer zelf zonder thirdparty apps.
Hoe bevalt de overstap van de 8T naar de 11? Wat zijn echte verbeterpunten ten opzichte van de 8T?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:57
RutgerVitesse schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 18:20:
[...]

Hoe bevalt de overstap van de 8T naar de 11? Wat zijn echte verbeterpunten ten opzichte van de 8T?
Eerlijk gezegd was de overstap niet zo heel spannend. Het voegt IMHO weinig extra toe. Beiden draaien op OxygenOS 13 (Android 13) dus op dat vlak zie ik niet zo heel veel veranderingen.

Maar qua pluspunten van de 11 tov de 8T: De 11 is een stuk sneller, het scherm is iets mooier (en groter zonder echt veel groter te zijn qua afmetingen), accu gaat langer mee, de bijgeleverde lader is belachelijk rap met opladen en de camera.

Het is dat mijn 8T accu zodanig slecht was dat ik hem halverwege de dag nog een keer moest bijladen om het eind van de avond te kunnen redden, anders had ik misschien gewacht op de 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorritCraw
Ik kom van de OnePlus 8, maar ik vind de verschillen nou ook weer niet super groot. Ja hij is ietsje sneller, maar dat merk je alleen als je ze naast elkaar legt. Op alle vlakken is het gewoon net even wat sneller en beter, maar de verschillen zijn naar mijn beleving niet gigantisch.

Het grootste verschil is de batterij, maar dat is niet gek aangezien ik de OnePlus 8 bijna 3 jaar heb gehad + de 8 gen 2 is een stuk zuiniger.

• Puddi Puddin
JorritCraw schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 11:18:
Ik kom van de OnePlus 8, maar ik vind de verschillen nou ook weer niet super groot. Ja hij is ietsje sneller, maar dat merk je alleen als je ze naast elkaar legt. Op alle vlakken is het gewoon net even wat sneller en beter, maar de verschillen zijn naar mijn beleving niet gigantisch.

Het grootste verschil is de batterij, maar dat is niet gek aangezien ik de OnePlus 8 bijna 3 jaar heb gehad + de 8 gen 2 is een stuk zuiniger.
Ik zit op dezelfde lijn. Alles gaat net ietsjes soepeler maar dat doet de Oneplus 8 nog steeds. Qua scherm kan ik het verschil niet merken of zien. Accu duur is echter wel stukken beter ondanks dat ik de accu recentelijk heb vervangen (25% capaciteit verlies na 2.5 jaar). Ik druk hem 's ochtends achter de lader pak een bakje koffie en smeer wat brood en hij is al weer vol. Als ik 's avonds rond 6 uur terug kom dan heb ik nog 75-80% over. De Oneplus 8 zat dan al op de 50-60% met allerlei optimalisaties en dat was voor mij ook een grote ergernis. De camera's zijn wel echt stukken beter geen Gcam meer nodig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerVitesse
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:01
Sypher schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:30:
[...]

Eerlijk gezegd was de overstap niet zo heel spannend. Het voegt IMHO weinig extra toe. Beiden draaien op OxygenOS 13 (Android 13) dus op dat vlak zie ik niet zo heel veel veranderingen.

Maar qua pluspunten van de 11 tov de 8T: De 11 is een stuk sneller, het scherm is iets mooier (en groter zonder echt veel groter te zijn qua afmetingen), accu gaat langer mee, de bijgeleverde lader is belachelijk rap met opladen en de camera.

Het is dat mijn 8T accu zodanig slecht was dat ik hem halverwege de dag nog een keer moest bijladen om het eind van de avond te kunnen redden, anders had ik misschien gewacht op de 12.
Thnx, ik heb net voor het verstrijken van de 2 jaar garantie mijn accu laten vervangen bij The Phonelab. Ik denk dat ik nog even wacht!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 17:29

Boedha

Niks

Ik heb nu een 9pro, is de overstap naar een 11 een "echte verbetering"? Of kan ik beter wachten tot de 12, of misschien komt er toch een 11pro?!

Twijfel erg, ook tussen de Samsung S23ultra doet nog mee, maar ik denk dat die net te groot is.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• Puddi Puddin
Boedha schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:55:
Ik heb nu een 9pro, is de overstap naar een 11 een "echte verbetering"? Of kan ik beter wachten tot de 12, of misschien komt er toch een 11pro?!

Twijfel erg, ook tussen de Samsung S23ultra doet nog mee, maar ik denk dat die net te groot is.
Wat zoek je qua verbetering en wat hoop je dat de OnePlus 11 bied tegenover je bestaande 9 pro? No brainer voor mij zou zijn om te wachten of je moet hem in kunnen ruilen voor een mooie prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door Puddi Puddin op 23-02-2023 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 17:29

Boedha

Niks

Puddi Puddin schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:34:
[...]

Wat zoek je qua verbetering en wat hoop je dat de OnePlus 11 bied tegenover je bestaande 9 pro? No brainer voor mij zou zijn om te wachten of je moet hem in kunnen ruilen voor een mooie prijs.
Vooral betere camera en batterij duur.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

• Bull
Boedha schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:43:
[...]

Vooral betere camera en batterij duur.
Dan heb je met de 11 een zeer aangenaam toestel in handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF

LZF

Boedha schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 21:55:

OnePlus bevestigt dat er dit jaar geen OnePlus 11 Pro komt. Het bedrijf wil zijn portfolio ‘stroomlijnen’ en schrijft dat een smartphone de toevoeging ‘Pro’ niet nodig heeft als hij zo duidelijk ‘Pro’ ís. De fabrikant lijkt verder te suggereren dat dit het nieuwe standaardbeleid wordt. Vermoedelijk hoeven we de komende jaren dus helemaal geen Pro-toestellen van OnePlus te verwachten.
https://www.androidplanet...n-oneplus-11-pro-gerucht/

De Oneplus 11 en de Samsung S23 Ultra zijn nagenoeg even groot, het verschil is millimeterwerk.
https://www.gsmarena.com/...one1=11893&idPhone2=12024

De redenen (voor mij dan) om juist voor de Oneplus 11 te gaan zijn onder andere de flink lagere prijs, sneller opladen en meer RAM. De camera is iets minder dan die van Samsung maar voor mij alsnog meer dan voldoende, zeker in vergelijking met de 8T is het een flinke upgrade.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus 11] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 11] Levertijden en Prijzen