Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorritCraw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-04 19:36
Dreamer-1982 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:11:

Als laatste een kleine vraag over het overzetten van de data van de oude telefoon, ik heb dit al jaren niet gedaan, maar ik las dat er verschillende opties zijn:
1. Gewoon inloggen met google account en aangeven dat de data van de oude mag worden overgezet en het dan door Android te laten doen.
2. De speciale OnePlus app gebruiken
3. Kiezen om geen data over te zetten en handmatig te kopieren wat ik echt wil en de apps even opnieuw erop

Welke optie zouden jullie aanbevelen en waarom?
Bij het instellen van de OP11 kreeg ik als eerste de mogelijkheid om alles over te zetten via de standaard Android procedure en dat werkte helemaal vlekkeloos. Dus optie 1 is een prima optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21
Er zit standaard op de 11 al een prima screenprotector dus die aanschaf kun je jezelf wel besparen.

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer-1982
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:10
JorritCraw schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:21:
[...]
Bij het instellen van de OP11 kreeg ik als eerste de mogelijkheid om alles over te zetten via de standaard Android procedure en dat werkte helemaal vlekkeloos. Dus optie 1 is een prima optie
Ok, dan gaan we daar maar voor. Bedankt!
Bull schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:13:
Er zit standaard op de 11 al een prima screenprotector dus die aanschaf kun je jezelf wel besparen.
Nou de standaard screenprotector is van kunststof, op mijn huidige OP6 heb ik er een van glas en dat geeft (vind ik) wel een natuurlijker gevoel. En er is nog een groot voordeel: bij een val op het scherm pakt een glazen screenprotector de impact en barst dan, een kunststof screenprotector doet dat niet. Vandaar dat ik liever voor een glazen ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Dreamer-1982 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:44:
[...]

[...]

Nou de standaard screenprotector is van kunststof, op mijn huidige OP6 heb ik er een van glas en dat geeft (vind ik) wel een natuurlijker gevoel. En er is nog een groot voordeel: bij een val op het scherm pakt een glazen screenprotector de impact en barst dan, een kunststof screenprotector doet dat niet. Vandaar dat ik liever voor een glazen ga.
Ja, daar heb je een goed punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:26
Dreamer-1982 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:44:
[...]

[...]

Ik laat die van mij nog even zitten maar zitten al flinke krassen op. Ik heb er een paar via ali express besteld die word geleverd met een vloeistof die je op je display legt en dan moet harden met een blauw lampje. Werkt perfect en extreem goedkoop voor zowel de 6T en de OnePlus 8 gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Bull schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 18:13:
Ik merkte vandaag dat de standaard meegeleverde screenprotector bij mij al begint los te raken bovenaan. Ik heb hem net iets meer als een week..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
dumbledore schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:52:
[...]

Ik merkte vandaag dat de standaard meegeleverde screenprotector bij mij al begint los te raken bovenaan. Ik heb hem net iets meer als een week..
Oh, dat is wel heel rap zeg! 😲

Ik heb het toestel nog geen week maar ik hoop dat het er bij mij langer op blijft zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dumbledore
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 16:38
Bull schreef op zondag 26 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Oh, dat is wel heel rap zeg! 😲

Ik heb het toestel nog geen week maar ik hoop dat het er bij mij langer op blijft zitten.
Jep..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2c5nLS0_y4jFXS6_Pv1WSx75g0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ukk1adsBkOtcl5KFB58j3thx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Heeft iemand anders ook ervaren dat YouTube soms in volledig beeld niet reageert wanneer je het beeld met de vinger aanraakt of heel soms zelfs crasht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorritCraw
Bull schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:51:
Heeft iemand aanders ook ervaren dat YouTube soms in volledig beeld niet reageert wanneer je het beeld met de vinger aanraakt of heel soms zelfs crasht?
Ik heb dat 1/2 keer gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorritCraw
Wat is de schermtijd die jullie behalen op een volle batterij? Het hoogste wat ik tot nu toe heb gehaald is 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:37

g86

@Bull ik lees dat jij ook de 9 Pro had en je nu de 11 hebt?
Is het verschil tussen de 9 Pro en de 11 duidelijk te merken? En qua foto's? Is dat ook veel beter of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Op de OnePlus 11, welke bloatware apps staan geïnstalleerd?
En wordt de Google app voor telefoon, contacten en berichten gebruikt of is het een eigen app van OnePlus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ah kijk, ik ben dus niet de enige.

Ik haal ook zoiets maar het ligt er natuurlijk aan wat je met de mobiel uitvreet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
g86 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 19:46:
@Bull ik lees dat jij ook de 9 Pro had en je nu de 11 hebt?
Is het verschil tussen de 9 Pro en de 11 duidelijk te merken? En qua foto's? Is dat ook veel beter of niet?
De 11 is wel merkbaar sneller en het werkt loopt weer wat soepeler dan voorheen. Ik vind de camera software en de resultaten echt veel beter dan eerder met de 9 Pro. De 9 Pro kan qua video instellingen wel hoger worden ingesteld dan de 11. Ik moet daar nog wel meer mee bezig.

Netflix stond er volgens mij al op maar die gebruik ik zelf dus dat vond ik niet erg. Verder worden de Google apps gebruikt voor het telefoon, contacten en berichten.

[ Voor 13% gewijzigd door Bull op 27-02-2023 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Bull schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:09:
[...]

De 11 is wel merkbaar sneller en het werkt loopt weer wat soepeler dan voorheen. Ik vind de camera software en de resultaten echt veel beter dan eerder met de 9 Pro. De 9 Pro kan qua video instellingen wel hoger worden ingesteld dan de 11. Ik moet daar nog wel meer mee bezig.

Netflix stond er volgens mij al op maar die gebruik ik zelf dus dat vond ik niet erg. Verder worden de Google apps gebruikt voor het telefoon, contacten en berichten.
Bedankt, en is er nog andere bloatware extra geïnstalleerd? Of nog andere Google apps?
Alleen jammer dat ik het toestel niet zo mooi vind. Ik heb het dan over dat lelijk ronde camera-eiland.
Veel keuze qua hoesjes is er nog niet. Maar zoek eentje waarbij je de lenzen kan afschermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
g86 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:18:
[...]

Bedankt, en is er nog andere bloatware extra geïnstalleerd? Of nog andere Google apps?
Alleen jammer dat ik het toestel niet zo mooi vind. Ik heb het dan over dat lelijk ronde camera-eiland.
Veel keuze qua hoesjes is er nog niet. Maar zoek eentje waarbij je de lenzen kan afschermen.
Ja, de eigen OnePlus app maar die kun je wel uitschakelen of via een programma op je PC zelfs verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Bull schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:23:
[...]

Ja, de eigen OnePlus app maar die kun je wel uitschakelen of via een programma op je PC zelfs verwijderen.
Vergelijkbaar dus met de 9 Pro qua bloatware dus.
En wordt het toestel warm? Want dat had ik soms wel bij de 9 Pro.
En zijn er vastlopers in de software? En werkt de camera app volledig probleemloos? Want bij de 9 Pro had ik wel regelmatig voor dat de camera app een zwart scherm toont en de camera dus niet wil werken. Na herstarten ging dat dan wel terug normaal. Aangenaam was dat niet.

Maw: mijn ervaring is dat het in het begin van een nieuwe productlancering wel goed loopt, maar naar mate de software/firmware updates volgen het toestel vaker vastlopers heeft en buggy software heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
g86 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:31:
[...]

Vergelijkbaar dus met de 9 Pro qua bloatware dus.
En wordt het toestel warm? Want dat had ik soms wel bij de 9 Pro.
En zijn er vastlopers in de software? En werkt de camera app volledig probleemloos? Want bij de 9 Pro had ik wel regelmatig voor dat de camera app een zwart scherm toont en de camera dus niet wil werken. Na herstarten ging dat dan wel terug normaal. Aangenaam was dat niet.

Maw: mijn ervaring is dat het in het begin van een nieuwe productlancering wel goed loopt, maar naar mate de software/firmware updates volgen het toestel vaker vastlopers heeft en buggy software heeft.
Ja, al had je op de 9 Pro de Facebook app er nog bij maar dit keer niet meer.

Het toestel blijft onder mijn gebruik mooi op temperatuur, anders dan bij de 9 Pro maar we zitten nu nog wel in de winterperiode dus ik weet niet hoe het bij 25-30 graden gaat zijn. De eerste ervaring is iig zeer positief te benoemen, zelfs bij filmen.

Ik heb soms wel dat het beeld in YouTube niet reageert wanneer ik er met de vinger op tik en ik heb een keer een app crash gehad. Geen idee of dit een specifiek 11 probleem is of van de YouTube app zelf.

De camera app heeft bij mij tot nu toe probleemloos gefunctioneerd en schiet ook elke keer een prima plaatje.

Als OnePlus dit qua software vast kan blijven houden dan ben ik een tevreden mens. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g86

g86

@Bull https://community.oneplus.com/thread/1269161620274675716 hier lees ik ook meldingen over Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik heb het euvel inmiddels onder de NPO Start app ook opgemerkt al is het daar wel minder dus het is niet alleen specifiek onder YouTube merkbaar.

Het zal wel een LTPO scherm probleemje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86

g86

Bull schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:54:
[...]

Ik heb het euvel inmiddels onder de NPO Start app ook opgemerkt al is het daar wel minder dus het is niet alleen specifiek onder YouTube merkbaar.

Het zal wel een LTPO scherm probleemje zijn.
Thanks voor de feedback! :-) zoals gedacht blijft OnePlus zitten met buggy firmware.
Ik denk dat ik ga passen voor de OnePlus 11 en ga gaan voor de Pixel 7 Pro.
Al moet ik die wel aankopen via grijze import, want ben een Belg ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
g86 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:56:
[...]

Thanks voor de feedback! :-) zoals gedacht blijft OnePlus zitten met buggy firmware.
Ik denk dat ik ga passen voor de OnePlus 11 en ga gaan voor de Pixel 7 Pro.
Al moet ik die wel aankopen via grijze import, want ben een Belg ...
Ik verwacht dat OnePlus het probleem z.s.m. wel zal fixen.

Je kunt de Pixel 7 Pro wel via Amazon, Belsimpel of Coolblue bestellen en thuis laten bezorgen?

Weet je het wel zeker? Conclusie uit de Tweakers review:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vm7zlh-ML17ued9VY4UddCNJy2w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JbA5HL3ew7eL4w04kpdsnTgm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennfeyenoord
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik ben eigenlijk benieuwd, gebruiken jullie de knoppen of gebaren functie om te wisselen tussen apps? Ik gebruikte op mijn oude OnePlus 6 de knoppen en moet wel wennen aan de gebaren functie, maar denk dat je dit wel zo onder de knie moet kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Ik gebruik zelf revanced extended en die lijkt dat probleem niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 15:08
lennfeyenoord schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 18:58:
Ik ben eigenlijk benieuwd, gebruiken jullie de knoppen of gebaren functie om te wisselen tussen apps? Ik gebruikte op mijn oude OnePlus 6 de knoppen en moet wel wennen aan de gebaren functie, maar denk dat je dit wel zo onder de knie moet kunnen hebben!
Ik gebruik sinds de 6 de gestures. Het was even wennen maar ik vind het veel makkelijker dan de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mythia
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-09 00:19
Heb even de gestures gebruikt maar ik vind ze niet altijd handig als ik in landscape modus zit..

Ben dus weer terug gegaan naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 22:10
Ik zie een optie voor kleurinstelling randverlichting. Hoe stel ik de functionaliteit vd randverlichting in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Gisteren mijn Oneplus 11 gekregen, maar hij kan de 'device setup' wizard niet afronden. Hoewel het toestel gewoon werkt, krijg ik om de zoveel tijd de melding dat ik de device setup af moet maken. Als ik dat probeer, vraagt hij om WiFi credentials, haalt mijn Google account gegevens op, en komt weer terug in het WiFi selectiescherm. Dat gaat dan voor eeuwig zo door, en de reminders blijven komen.

Hebben meer mensen hier last van? Is er een manier om er vanaf te komen, zonder een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
BoemBecker schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 18:14:
Ik zie een optie voor kleurinstelling randverlichting. Hoe stel ik de functionaliteit vd randverlichting in?
In principe werkt het vanzelf wanneer je een bericht krijgt of gebeld wordt. Dan licht de uitgekozen kleur aan de zijkanten van het scherm op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
insan1ty schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:43:
Gisteren mijn Oneplus 11 gekregen, maar hij kan de 'device setup' wizard niet afronden. Hoewel het toestel gewoon werkt, krijg ik om de zoveel tijd de melding dat ik de device setup af moet maken. Als ik dat probeer, vraagt hij om WiFi credentials, haalt mijn Google account gegevens op, en komt weer terug in het WiFi selectiescherm. Dat gaat dan voor eeuwig zo door, en de reminders blijven komen.

Hebben meer mensen hier last van? Is er een manier om er vanaf te komen, zonder een factory reset?
Hmm, dat is wel heel curieus. 🤔

Ik had in het begin wel steeds een bericht van iets anders maar dat is op het laatst spontaan verdwenen. Ik weet niet meer precies waar het over ging.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS A.08 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1280712940470665224 (IN-only tot nu toe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennfeyenoord
Bull schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:55:
[...]

In principe werkt het vanzelf wanneer je een bericht krijgt of gebeld wordt. Dan licht de uitgekozen kleur aan de zijkanten van het scherm op.
Ik heb de altijd actieve weergave van mn scherm aan en de randoplichting ook, echter gaat de randverlichting bij een melding nog niet aan. hmm..., iemand ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
lennfeyenoord schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Ik heb de altijd actieve weergave van mn scherm aan en de randoplichting ook, echter gaat de randverlichting bij een melding nog niet aan. hmm..., iemand ook dit probleem?
Hmm, ik zal eens zien welke instellingen ik precies aan heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Of mijn 6T het ondersteunde weet ik niet meer maar ik gebruik al sinds de 8T de gebaren en loop juist te knoeien als ik een toestel zonder deze optie in mijn handen krijg.

Het is misschien even wennen maar als je eenmaal zover bent wil je niet meer terug.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylvia000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 01-04-2023
Kan iemand mij vertellen hoe ik een snelkoppeling op het startscherm krijg van een bestaand contact? Het werkt niet zo als andere oneplus telefoons dat je op de 3 puntjes kan drukken en kan invullen; aan startscherm toevoegen.

Hoop dat iemand mij advies kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
lennfeyenoord schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 12:39:
[...]

Het werkt bij mij ook niet geheel vlekkeloos..puntje van aandacht dus voor OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Geluidsfragmenten in WhatsApp opnemen gaat ook wat laggy. Ik weet niet of het aan mijn nieuwe toestel ligt of aan WhatsApp zelf.

De (geluids) output tijdens het videobellen via WhatsApp is voor de ontvanger ook veels te luid, zelfs met het volume op minimaal. Ik heb geen idee hoe ik dit als verzender aan zou kunnen passen.

Ik vermoed zelf dat het bugs zijn van de OnePlus 11 in samenwerking met WhatsApp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Bull schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 14:26:
Geluidsfragmenten in WhatsApp opnemen gaat ook wat laggy. Ik weet niet of het aan mijn nieuwe toestel ligt of aan WhatsApp zelf.

De (geluids) output tijdens het videobellen via WhatsApp is voor de ontvanger ook veels te luid, zelfs met het volume op minimaal. Ik heb geen idee hoe ik dit als verzender aan zou kunnen passen.

Ik vermoed zelf dat het bugs zijn van de OnePlus 11 in samenwerking met WhatsApp.
Wellicht gerelateerd aan https://community.oneplus...0using%20mobile%20data%3F ? 'ff kijken of een nieuwe update dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
  • Laatst online: 15-09 11:58
insan1ty schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:43:

Ik heb hetzelfde probleem...Heb dan een backup gemaakt van mn gans mijn telefooninstellingen via Google One... vervolgens de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen.. maar nu vind ik nergens waar en hoe ik die backup terugzet... 8)7 8)7

ook iemand enig idee?

Veel dank, Davy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 07:21
deejfie147 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 00:14:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem...Heb dan een backup gemaakt van mn gans mijn telefooninstellingen via Google One... vervolgens de telefoon gereset naar fabrieksinstellingen.. maar nu vind ik nergens waar en hoe ik die backup terugzet... 8)7 8)7

ook iemand enig idee?

Veel dank, Davy
Daar is Google dan weer handig in ;)
https://9to5google.com/20...-android-with-google-one/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejfie147
  • Laatst online: 15-09 11:58
Het lukt niet... Ik zie bij 'opslag' de backup staan, maar ik vind nergens hoe ik hem kan aanklikken of installeren... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik hoop echt dat het gestotter in YouTube en in andere video en muziek apps gefixt is in de aankomende update want het is behoorlijk irritant, met name bij het muziek luisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 07:21
deejfie147 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 10:14:
[...]

Het lukt niet... Ik zie bij 'opslag' de backup staan, maar ik vind nergens hoe ik hem kan aanklikken of installeren... ;(
Gebruik het zelf niet en even snel gezocht. Maar in de help lees is dat het herstellen werkt als je de telefoon voor het eerst instelt of nadat je de fabrieksinstelling hebt teruggezet.

Mogelijk dat het dan alleen kan.

Maar Google One heeft goede support dus zou even via de One app je vraag uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennfeyenoord
Ik heb ook een gek iets met mijn selfie camera op Snapchat, als ik een foto maak dan veranderd hij na een seconde de foto en word deze heel wazig met minder pixels, iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
lennfeyenoord schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 12:50:
Ik heb ook een gek iets met mijn selfie camera op Snapchat, als ik een foto maak dan veranderd hij na een seconde de foto en word deze heel wazig met minder pixels, iemand anders ook dit probleem?
Ja de foto lijkt inderdaad na bewerkt te worden. Bepaalde delen worden onnodig scherp gemaakt en andere delen weer wazig. Blijft een lastig dingetje met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wb396
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16-09 18:31
Ik heb dit ook, viel mij ook al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16
Als ik een mailtje verwijder dan staat hij binnen 10 seconden weer terug in mijn postvak in. Iemand een idee? Kan ook de map verwijderde items niet open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Zijn hier mensen die van een OP 9 Pro komen? Ik overweeg de 11 na dit toestel nu te hebben, maar hoop vooral op een betere batterijduur.

In dubio tussen de OP 11 en de Pixel 7 Pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 21:38:
Zijn hier mensen die van een OP 9 Pro komen? Ik overweeg de 11 na dit toestel nu te hebben, maar hoop vooral op een betere batterijduur.

Als accu duur een must is dan zou ik zeker niet de Pixel 7 Pro nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 22:07:
[...]

Als accu duur een must is dan zou ik zeker niet de Pixel 7 Pro nemen.
Ja, dat was dus inderdaad ook mijn twijfel als ik naar de tests en reviews keek :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Wat hier elders ook aangegeven wordt, de Pixel 7 Pro moet je zeker niet nemen als je een goede accuduur wilt. Ik heb een poos de 9 Pro gebruikt, nu de 11 en echt een wereld van verschil qua accuduur. Ga je geen spijt van krijgen!

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennfeyenoord
Inmiddels heb ik dit nog steeds, maar niet zo overdreven slecht meer als eerst! Het ziet er nu eigenlijk veel beter uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas81
  • Registratie: Mei 2013
Update komt nu door:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xbTgtCQpBJwKW5WtfehOTbRizZA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TRUTlFjD6BN7YizrPq7BBNlR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Was al effetjes te downloaden via Oxygen Updater. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Ik ga hem gelijk installeren! 👍🏻🙂

Ben benieuwd of het verbetering gaat brengen en de mijn ervaren bugs verhelpt.

Edit:

Nou, ik heb tot nu nog geen "lag" meer in YouTube ervaren dus dat lijkt te zijn gefixt. 👍🏻

Onderstaande lijkt nu daarnaast ook goed te zijn en correct te werken. 👍🏻

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mCgEOnQ6tVoYCEhBux0sti-Iwo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1Y4BrM6xRjkVX1zCI1fK9N5V.jpg?f=fotoalbum_large

Ten slotte lijken de volgende settings in de ontwikkelaarsmodus i.s.m. de OnePlus Buds Pro 2 ook correct te werken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uo4Inod9gmF3IV-mPN8du7T5x5c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VSuwaOnmUoeXzQbPUVFSpgjo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door Bull op 14-03-2023 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Do Not Disturb doet bij mij onverwachte dingen. Ik heb het aanstaan, met een aantal contacten als exception. Ik wil namelijk dat die mensen mij kunnen bellen, ondanks Do Not Disturb. Nu maken alle notifications van die contacten geluid, dus ook via Whatsapp bijvoorbeeld. Op mijn OP8 was dat niet zo.

Is dat te veranderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard89

Ja hier, ik weet niet of het door het gebruik kwam, maar ik moest vaak tussendoor laden om het einde van de dag te halen met de 9 pro.

Nu de 11 houdt het echt veel langer vol, plus het laden gaat ook mega snel dus dat is ook lekker. al was de 9 pro ook snel met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
insan1ty schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 22:21:
Do Not Disturb doet bij mij onverwachte dingen. Ik heb het aanstaan, met een aantal contacten als exception. Ik wil namelijk dat die mensen mij kunnen bellen, ondanks Do Not Disturb. Nu maken alle notifications van die contacten geluid, dus ook via Whatsapp bijvoorbeeld. Op mijn OP8 was dat niet zo.

Is dat te veranderen?
Heb je niet zoiets bij de instellingen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rUM5lRLjzdQx5UjxAQPg_R-4-kM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dR3lLcjDNXJV299bZx4CSwh4.png?f=fotoalbum_large

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Richard89 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Ja hier, ik weet niet of het door het gebruik kwam, maar ik moest vaak tussendoor laden om het einde van de dag te halen met de 9 pro.

Nu de 11 houdt het echt veel langer vol, plus het laden gaat ook mega snel dus dat is ook lekker. al was de 9 pro ook snel met laden.
Ik heb vooral dat als ik géén energiebesparing aanzet en daarmee op 120hz modus blijf, dat de batterij enorm snel leegloopt.

Ik herken het bijladen met de 9 pro, dus mooi dat dit verbeterd is met de 11. Ik ga eens rondkijken of ik een voordelige deal kan scoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
Ja als je m van 120hz af zet dan was het wat beter, maar ik vind dat niet nodig zou moeten zijn.. je koopt een telefoon en dan ga je m in specs terugbrengen omdat je batterij het anders niet trekt, ik vond dat niet echt een fijne optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Richard89 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 09:57:
[...]

Ik moest na twee jaar de OnePlus 9 Pro te hebben gebruikt tussentijds ook opladen hoor want anders haalde ik het einde van de dag bij lange na niet. De accu was gewoon niet zo goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Lees in reviews ook iets over de hoge minimum helderheid. Zijn er mensen met het toestel die hier iets over kunnen zeggen? Vind mijn huidige toestel al vrij helder in de nacht, zit niet zo te wachten op een extreem helder scherm 's avonds..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:48:
Lees in reviews ook iets over de hoge minimum helderheid. Zijn er mensen met het toestel die hier iets over kunnen zeggen? Vind mijn huidige toestel al vrij helder in de nacht, zit niet zo te wachten op een extreem helder scherm 's avonds..
Hij is wat helderder dan mijn OnePlus 8 al had ik die ook al wat helderder want als hij helemaal donker stond dan was het amper te lezen als er donkere accenten in beeld waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
13art schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:36:
[...]

Heb je niet zoiets bij de instellingen?
[Afbeelding]
Yep, en dat staat zo:
Afbeeldingslocatie: https://uceda8d75f43b935e544ec45bf22.previews.dropboxusercontent.com/p/thumb/AB0aqAGgVaahZWgnIlqE51tDwxdNFPzPGv5zigtpeiuyqNOTJuqLYZN0i1XQJeWw74MgvPoRR3m-NG3jl1UNoAW-SUo1kdYOdkXEQYrIJFMbsIyszvrsZDNAE-cCNpZmIxTz-C7QE6r2_bAqAzcJDZWRpxg6dynr7qArORdEJFnl8k-BFbInKqy-HharNYEsOHKOzskAY9ZdyXadKpKnTu-Dytcu5osic1Zf2UoagGgE5bbwq_-7kZYcwYQDY9yowLAeCoYrr8TOdL3MTybiReg3sHeDf4VObqy4YJ2ncATGRnn69ItRra_uP89kD4ZYxd1ZvhqCkkKaJh5tdhhsedf3fcdmbd9UlnH4AF1GkeyP6DCXtqi8QjyK3Yew5CZ1t2JrDLwelsnD5HViBqP1besYjnqrsWhRq3SiW7UinDNKxw/p.jpeg

En toch maakt WhatsApp dan geluid als DND aan staat en de slider op ring.. Doch enkel bij berichten van Favorites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
I spoke too soon want helaas ervaar ik opnieuw "lag" en/of gestotter tijdens het kijken en luisteren op YouTube. 😑

Als dit na de volgende update nog steeds niet opgelost is dan weet ik niet wat ik met het toestel ga doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:39:
I spoke too soon want helaas ervaar ik opnieuw "lag" en/of gestotter tijdens het kijken en luisteren op YouTube. 😑

Als dit na de volgende update nog steeds niet opgelost is dan weet ik niet wat ik met het toestel ga doen..
Wellicht dat https://revanced.io/#download-apk een optie is? Ik gebruik revanced voornamelijk voor de reclames maar wellicht dat dit het stotter probleem voor jou oplost? Ik moet het namelijk zelf nog ervaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Puddi Puddin schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:54:
[...]

Wellicht dat https://revanced.io/#download-apk een optie is? Ik gebruik revanced voornamelijk voor de reclames maar wellicht dat dit het stotter probleem voor jou oplost? Ik moet het namelijk zelf nog ervaren.
Dat is geen officiële site. De 'officiële' website is hun GitHub. Omtrent stottering, zie: https://github.com/revanc...hes/releases/tag/v2.166.0

[ Voor 10% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-03-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Anonymoussaurus schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:19:
[...]

Dat is geen officiële site. De 'officiële' website is hun GitHub. Omtrent stottering, zie: https://github.com/revanc...hes/releases/tag/v2.166.0
Dan moet je dus zelf een youtube APK pakken en met hun tool de patches uitvoeren? Lijkt me nogal complex als de volwaardige APK met microg ook beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Wij maken als gezin zijnde gebruik van YouTube Premium dus voor de reclame hoef ik het niet te doen maar bedankt voor de tip. 👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:25:
Wij maken als gezin gebruik van YouTube Premium dus voor de reclame hoef ik het niet te doen maar bedankt voor de tip. 👍🏻
Wellicht dat je RAM-uitbreiding uit kan zetten en kijken of het dan nog voor komt? Anders kwestie van het toestel opnieuw opstarten en kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:30:
[...]

Wellicht dat je RAM-uitbreiding uit kan zetten en kijken of het dan nog voor komt? Anders kwestie van het toestel opnieuw opstarten en kijken of dat helpt.
Oh, dat van de RAM-uitbreiding uitzetten kan misschien wel eens een goeie tip zijn..thx!

Dit is dus precies hetzelfde wat ik ook ervaar:

YouTube: OnePlus 11 Review: Overlooking This Could Be a Mistake.

YouTube afsluiten en weer starten verhelpt het probleem maar het komt dus gewoon nog terug.

Edit: iemand op Reddit zegt dat Revanced hetzelfde probleem vertoont dus het probleem zit dieper.

[ Voor 7% gewijzigd door Bull op 16-03-2023 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Puddi Puddin schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 12:24:
[...]

Dan moet je dus zelf een youtube APK pakken en met hun tool de patches uitvoeren? Lijkt me nogal complex als de volwaardige APK met microg ook beschikbaar is.
Is best makkelijk hoor. Eerste keer is ff deze tutorial volgen (ik mag er niet direct naar linken, hopelijk wel een Google search link), daarna is het makkelijk omdat je het dan weet/doorhebt.

https://www.google.com/se...utorial+site%3Areddit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Ik heb trouwens een thread op de OnePlus Community aangemaakt en de replies komen al binnen:

https://community.oneplus.com/thread/1288022561342357508 [YouTube lagging and or stuttering during watching]

Daarnaast volg ik nu op Reddit de volgende thread:

https://www.reddit.com/r/...oneplus_11_i_updated_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 21:56:
[...]

Hij is wat helderder dan mijn OnePlus 8 al had ik die ook al wat helderder want als hij helemaal donker stond dan was het amper te lezen als er donkere accenten in beeld waren.
Maar je ervaart het dus niet als enorm storend? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:12:
[...]

Maar je ervaart het dus niet als enorm storend? :)
Nee in principe niet maar het is ook maar net hoe gevoelig je er voor bent dus dat is lastig te bepalen voor je.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8cZNRLo7YOfD8WMCalsCvkK3Zs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sf7cPtQhDWZDLRq201JLIfFJ.jpg?f=fotoalbum_large

Toestel rechts lijkt helderder maar dit heeft met het verschil in calibratie te maken. Ik vind de OnePlus 8 (rechts) in de praktijk heel ietsjes donkerder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bull
Even een update met betrekking tot het YouTube lag/stotter probleem.

Ik heb RAM-uitbreiding compleet uitgeschakeld en heb tot dusver geen gestotter meer in YouTube of andere media apps ervaren. Mijn toestel heeft 16GB intern werkgeheugen dus dat is in principe voldoende voor mijn gebruik.

Bij verandering meld ik mij wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Waarschijnlijk dat ik toch kies voor de OP 11 als volgend toestel. Ik ben echter benieuwd of er net als bij de OP9 een hoesje mee wordt geleverd? En ook weer een stock/fabriek screen'protector'/plasticje?

Dan weet ik meteen wat ik moet mee bestellen :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bull
Casual_T schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:26:
Waarschijnlijk dat ik toch kies voor de OP 11 als volgend toestel. Ik ben echter benieuwd of er net als bij de OP9 een hoesje mee wordt geleverd? En ook weer een stock/fabriek screen'protector'/plasticje?

Dan weet ik meteen wat ik moet mee bestellen :).
Er wordt dit keer geen hoesje meegeleverd maar er zit wel vanuit de fabriek een plastic screenprotector opgeplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Bull schreef op zondag 19 maart 2023 @ 22:58:
[...]

Er wordt dit keer geen hoesje meegeleverd maar er zit wel vanuit de fabriek een plastic screenprotector opgeplakt.
Fijn, thanks! Dat wordt op zoek naar een goede hoes dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Nogmaals een update met betrekking tot het YouTube lag/stotter probleem.

Ik had dus eerder RAM-uitbreiding compleet uitgeschakeld en hier gemeld dat ik geen gestotter meer in YouTube of andere media apps had maar ik heb het gisteravond weer ervaren dus dat was de oplossing dus ook niet.

Ik weet op dit moment niks anders wat zou kunnen helpen anders dan een update vanuit OnePlus zelf. Ik hoop alleen dat het geen hardwarematig probleem van het display zelf is en niet middels een software update kan worden verholpen.

Edit: Het cachegeheugen van zowel de YouTube app en van de YouTube Music app clearen verhelpt het probleem tijdelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Bull op 21-03-2023 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Bull schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:36:

Ik had dus eerder RAM-uitbreiding compleet uitgeschakeld en hier gemeld dat ik geen gestotter meer in YouTube of andere media apps had maar ik heb het gisteravond weer ervaren dus dat was de oplossing dus ook niet.

Ik weet op dit moment niks anders wat zou kunnen helpen anders dan een update vanuit OnePlus zelf.
Gebruik je toevallig (Re)Vanced?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:47:
[...]

Gebruik je toevallig (Re)Vanced?
Ik ken het maar ik gebruik het liever niet, ook omdat ik YouTube Premium heb en het normaal gesproken niet nodig is.

Daarnaast heb ik gelezen dat je met die app helaas nog steeds lag en gestotter op de OnePlus 11 ervaart. OnePlus moet gewoon aan de bak om het te verhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 12:36:

Ik weet op dit moment niks anders wat zou kunnen helpen anders dan een update vanuit OnePlus zelf. Ik hoop alleen dat het geen hardwarematig probleem van het display zelf is en niet middels een software update kan worden verholpen.

Edit: Het cachegeheugen van zowel de YouTube app en van de YouTube Music app clearen verhelpt het probleem tijdelijk.
Zou je eens willen checken het probleem verdwijnt door "Hoge prestatiemodus" aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 14:03:
[...]

Zou je eens willen checken het probleem verdwijnt door "Hoge prestatiemodus" aan te zetten?
Dat ga ik eens uitgebreid testen.

Ik kom er later op terug.

Edit: nee, dat heeft ook niet geholpen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bull op 21-03-2023 15:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 22:32
Ik ben sinds twee dagen tevreden bezitter van de OP11 (16/256GB). Ik kom van een OP7T Pro, die ik vier jaar met veel plezier heb gebruikt. Zoonlief's 5T was kapot gevallen en hij had een nieuwe telefoon nodig. Pa moest dus een nieuwe kopen :o .

De OP11 is een lekker snel toestel en Android 13 is toch wel een aangename verbetering t.o.v. Android 12 op de 7T Pro.

Ik ben tot nu toe slecht één bugje tegen gekomen. Als je sommige SMS berichten opent verschijnt er onder in het scherm in een wit vlak de boodschap "Kan deze shortcode niet beantwoorden". Dat witte venstertje staat dan als een gek te knipperen. Meer mensen met dit probleem?

Géén last van stotteren overigens in geen enkele media-app incl. YT.

En dat snel opladen is echt fantastisch.

[ Voor 9% gewijzigd door Masimo op 21-03-2023 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Wil 'm mij eerstdaags ook halen 😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:00

Esumontere

Floep, banaan.

Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van de OP11 (16/256 GB). Ik kom van een OP7 af, die functioneerde nog prima maar is door de updates heen en er begonnen steeds meer problemen te komen (slecht werkende notificaties, batterij die snel opgaat, etc). Daarnaast kon ik er nog een mooi bedrag voor terug krijgen bij OnePlus! :D

Eerste indruk is heel fijn! Lekker vlot, en voelt vertrouwd. Ik heb wel vrijwel meteen de animatiesnelheid verdubbeld, want anders voelt het wel heel log en traag allemaal. Nu nog soepeler! :)

EDIT: Crap, net software-update gedaan, en nu heb ik ook last van stutter op Spotify met mijn Bluetooth oordopjes :'( Dat was er niet voor de update. Dit moet ASAP worden opgelost want muziek luisteren is nu gewoon geen optie.

EDIT2: Na het uitzetten van de RAM-booster (16GB zou toch genoeg moeten zijn lijkt me) en de bijbehorende herstart lijkt het probleem vooralsnog verholpen. Ook alle achtergrondactiviteit van Spotify toegestaan, wellicht helpt dat. We gaan het zien.

[ Voor 31% gewijzigd door Esumontere op 22-03-2023 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NineTailedFox
  • Registratie: Januari 2007
Esumontere schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:06:
Ik ben sinds vandaag ook in het bezit van de OP11 (16/256 GB). Ik kom van een OP7 af, die functioneerde nog prima maar is door de updates heen en er begonnen steeds meer problemen te komen (slecht werkende notificaties, batterij die snel opgaat, etc). Daarnaast kon ik er nog een mooi bedrag voor terug krijgen bij OnePlus! :D

Eerste indruk is heel fijn! Lekker vlot, en voelt vertrouwd. Ik heb wel vrijwel meteen de animatiesnelheid verdubbeld, want anders voelt het wel heel log en traag allemaal. Nu nog soepeler! :)
Mag ik vragen waar je die animatiesnelheid hebt aangepast? Klinkt als een fijne aanpassing namelijk :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

NineTailedFox schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:17:
[...]

Mag ik vragen waar je die animatiesnelheid hebt aangepast? Klinkt als een fijne aanpassing namelijk :)
Zeker! :)
Ontwikkelaarsopties - Vensteranimatieschaal 0.5x
Ontwikkelaarsopties - Overgangsanimatieschaal 0.5x
Ontwikkelaarsopties - Schaal voor animatieduur 0.5x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:06:

EDIT: Crap, net software-update gedaan, en nu heb ik ook last van stutter op Spotify met mijn Bluetooth oordopjes :'( Dat was er niet voor de update. Dit moet ASAP worden opgelost want muziek luisteren is nu gewoon geen optie.

EDIT2: Na het uitzetten van de RAM-booster (16GB zou toch genoeg moeten zijn lijkt me) en de bijbehorende herstart lijkt het probleem vooralsnog verholpen. Ook alle achtergrondactiviteit van Spotify toegestaan, wellicht helpt dat. We gaan het zien.
Ja zie, het is door de eerste update, A.07 gekomen want ik had er de eerste paar dagen met de release versie geen last van. A.08 heeft het probleem helaas niet opgelost maar wie weet zal A.09 dat gaan doen.

De media app herstarten, het cachegeheugen van de desbetreffende app clearen of de mobiel compleet opnieuw opstarten verhelpt het probleem helaas maar tijdelijk dus een update vanuit OnePlus is dus echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 13:23:
[...]

Zeker! :)
Ontwikkelaarsopties - Vensteranimatieschaal 0.5x
Ontwikkelaarsopties - Overgangsanimatieschaal 0.5x
Ontwikkelaarsopties - Schaal voor animatieduur 0.5x
Dat ga ik denk ik ook maar precies hetzelfde instellen. :*)

Edit: WOW, nu gaat het allemaal wel heel rap zeg! :D

Van mij had er ook wel een 0,75x instelwaarde mogen zijn.

Edit 2: Alles laad nu ook veel vlotter in. 👌🏻

[ Voor 19% gewijzigd door Bull op 22-03-2023 20:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 16:00:
[...]

Ja zie, het is door de eerste update, A.07 gekomen want ik had er de eerste paar dagen met de release versie geen last van. A.08 heeft het probleem helaas niet opgelost maar wie weet zal A.09 dat gaan doen.

De media app herstarten, het cachegeheugen van de desbetreffende app clearen of de mobiel compleet opnieuw opstarten verhelpt het probleem helaas maar tijdelijk dus een update vanuit OnePlus is dus echt nodig.
Omtrent de stotteringen in youtube zou je eens de instelling beeldverscherper en kleur versterking uit kunnen zetten om te kijken of dat nog iets uithaalt?

Verder kan je de animatie snelheid met meer stapjes zelf bepalen vereist wel wat handigheid https://www.androidpolice...roid-works-stock-devices/

[ Voor 12% gewijzigd door Puddi Puddin op 22-03-2023 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:59:
[...]

Omtrent de stotteringen in youtube zou je eens de instelling beeldverscherper en kleur versterking uit kunnen zetten om te kijken of dat nog iets uithaalt?

Verder kan je de animatie snelheid met meer stapjes zelf bepalen vereist wel wat handigheid https://www.androidpolice...roid-works-stock-devices/
Ik zal het eens uitproberen.

Bedankt voor de link, ik ga het doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Bij mij zijn de stotteringen na mijn aanpassingen verdwenen, dus dat is fijn! Maar wat wel vreemd is: Ik heb de YouTube app niet gebruikt vandaag, maar toch heeft deze 6.5% van mijn accu verbruikt. De app geforceerd sluiten lijkt niet te werken. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Esumontere schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:30:
Bij mij zijn de stotteringen na mijn aanpassingen verdwenen, dus dat is fijn! Maar wat wel vreemd is: Ik heb de YouTube app niet gebruikt vandaag, maar toch heeft deze 6.5% van mijn accu verbruikt. De app geforceerd sluiten lijkt niet te werken. Iemand enig idee?
Waarschijnlijk omdat de statistieken over 24 uur gaan en dus niet alleen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Puddi Puddin schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:03:
[...]

Waarschijnlijk omdat de statistieken over 24 uur gaan en dus niet alleen vandaag.
Dat denk ik niet, gezien ik vanochtend tot nu heb geselecteerd in de grafiek. Daarnaast heb ik de YT app nog nooit gestart op deze telefoon...

Volgens de properties heeft YT ook 6.5 uur op de voorgrond gedraaid, heel vreemd.

[ Voor 10% gewijzigd door Esumontere op 23-03-2023 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:30:
Bij mij zijn de stotteringen na mijn aanpassingen verdwenen, dus dat is fijn!
Nou, dat viel mij dus ook op want dat is bij mij dus ook het geval! Wat vaag niet?! 🤔

Het toestel voelt voor de rest ook veel soepeler aan. Tabbladen in Firefox laden sneller in en andere apps starten sneller op.

Ik heb alleen wel het gevoel dat de batterijduur iets korter is geworden maar dat moet ik nog even beter testen.

[ Voor 12% gewijzigd door Bull op 23-03-2023 16:58 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus 11] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 11] Levertijden en Prijzen