Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:21
Esumontere schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:12:
[...]

Dat denk ik niet, gezien ik vanochtend tot nu heb geselecteerd in de grafiek. Daarnaast heb ik de YT app nog nooit gestart op deze telefoon...

Volgens de properties heeft YT ook 6.5 uur op de voorgrond gedraaid, heel vreemd.
Hmm, dat is idd vreemd. Misschien de app even geforceerd sluiten?

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 06-09 18:30
Telefoon ook binnengekregen vandaag. Komend van een Oneplus 9 Pro, dus de verschillen zijn niet enorm o.i.d. Ik hoop vooral een betere accuduur te behalen, daar was ik niet zo weg van bij het oude toestel.

Eerste indruk is dat alles nog sneller aanvoelt, wat ook niet gek is. Geluid vind ik gek genoeg op hetzelfde niveau als de 9 Pro zitten, terwijl in reviews dit juist geprezen werd. Mischien een stap omhoog t.o.v. de 10 Pro?

Verder dus erg vertrouwd allemaal, vooralsnog geen klachten. Heb er een Spigen hoesje bij en het toestel voelt wel iets forser aan in de hand. Draagt bij aan het luxe / premium gevoel, maar is wel even wennen t.o.v. een telefoon die toch net iets lichter was. So far so good, ben benieuwd hoe ik er na een weekje op terug kijk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Casual_T schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:18:
Telefoon ook binnengekregen vandaag. Komend van een Oneplus 9 Pro, dus de verschillen zijn niet enorm o.i.d. Ik hoop vooral een betere accuduur te behalen, daar was ik niet zo weg van bij het oude toestel.

Eerste indruk is dat alles nog sneller aanvoelt, wat ook niet gek is. Geluid vind ik gek genoeg op hetzelfde niveau als de 9 Pro zitten, terwijl in reviews dit juist geprezen werd. Mischien een stap omhoog t.o.v. de 10 Pro?

Verder dus erg vertrouwd allemaal, vooralsnog geen klachten. Heb er een Spigen hoesje bij en het toestel voelt wel iets forser aan in de hand. Draagt bij aan het luxe / premium gevoel, maar is wel even wennen t.o.v. een telefoon die toch net iets lichter was. So far so good, ben benieuwd hoe ik er na een weekje op terug kijk :).
Veel plezier ermee! 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:00

Esumontere

Floep, banaan.

Bull schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:56:
[...]

Nou, dat viel mij dus ook op want dat is bij mij dus ook het geval! Wat vaag niet?! 🤔

Het toestel voelt voor de rest ook veel soepeler aan. Tabbladen in Firefox laden sneller in en andere apps starten sneller op.

Ik heb alleen wel het gevoel dat de batterijduur iets korter is geworden maar dat moet ik nog even beter testen.
YouTube geforceerd stoppen werkt niet, start gewoon weer op. Vandaag wederom 5% accu (de app staat bovenaan de lijst van accuverbruikers). Heel vreemd... Nu de app maar uitgezet, gebruik m toch nauwelijks.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FTyoCrv1eNh0Wt-qhZ0KCNJxvH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xzXXOyqk2cZqUDvXjC0npAfX.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is toch bizar voor een app die ik werkelijk nog nooit op deze telefoon heb gebruikt?

[ Voor 26% gewijzigd door Esumontere op 24-03-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-01-2024

LZF

Zelf gebruik ik YouTube ReVanced Extended i.c.m. Vanced MicroG. Ter controle heb ik deze bewust niet gebruikt de afgelopen 24 uur.

Respectievelijk hebben deze apps de afgelopen 24 uur 0,33% en 0,53% verbruikt. Niets mis mee lijkt me.

Bij mij staat Android Auto met 3,49% bovenaan, maar dat is niet zo vreemd want die gebruik ik dagelijks (wireless) 1 tot 1,5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:44:
[...]

YouTube geforceerd stoppen werkt niet, start gewoon weer op. Vandaag wederom 5% accu (de app staat bovenaan de lijst van accuverbruikers). Heel vreemd... Nu de app maar uitgezet, gebruik m toch nauwelijks.

[Afbeelding]

Dit is toch bizar voor een app die ik werkelijk nog nooit op deze telefoon heb gebruikt?
Hij stond toevallig niet in de Automatisch starten lijst ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Bull schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:45:
[...]

Hij stond toevallig niet in de Automatisch starten lijst ingeschakeld?
Nee, daar staat hij zelfs niet tussen. Ik kan ook niet accu-optimalisatie inschakelen omdat die app er niet tussen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 07:11:
[...]

Nee, daar staat hij zelfs niet tussen. Ik kan ook niet accu-optimalisatie inschakelen omdat die app er niet tussen staat.
Ah oke, nou het was het proberen waard.

Dan is de app uitschakelen een noodgedwongen optie.

[ Voor 8% gewijzigd door Bull op 25-03-2023 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Hoe zijn jullie ervaringen met de batterij? Gister een dag van ongeveer 24 uur, waarvan ruim 6 uur SOT, met nog ongeveer 11% te gaan.

Vond ik niet slecht voor een eerste volle lading, zeker komend van een Oneplus 9 Pro.

Is dat ook het gemiddelde, of moet de accu nog wat 'inleren'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

Casual_T schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:23:
Hoe zijn jullie ervaringen met de batterij? Gister een dag van ongeveer 24 uur, waarvan ruim 6 uur SOT, met nog ongeveer 11% te gaan.

Vond ik niet slecht voor een eerste volle lading, zeker komend van een Oneplus 9 Pro.

Ligt er een beetje aan wat je doet, maar denk dat dit een keurige score is. Heb ook lange tijd de OnePlus 9 Pro gebruikt. De accuduur wordt verpletterd door de OnePlus 11. Denk dat dit wel zo'n beetje het gemiddelde zal zijn.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Casual_T schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 15:23:

Na 24 uur met ~3 uur SOT heb ik nog 60% accu. Normale werkdag (2x 40 min fietsen, ~4 uur SOT in 24 uur) hou ik nog zo'n 40% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Esumontere schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:11:
[...]

Na 24 uur met ~3 uur SOT heb ik nog 60% accu. Normale werkdag (2x 40 min fietsen, ~4 uur SOT in 24 uur) hou ik nog zo'n 40% over.
Dat red ik bij lange na niet. Zit toevallig nu op 60% met pak 'm beet 3 uur SOT, 14 uur geleden van de batterij gehaald. Wat voor gebruik heb je? Ik heb het idee dat 't hem niet in de standby tijd zit, schermtijd lijkt me de meest doorslaggevende factor.

Ik heb het scherm overigens ook nog op FHD+, maar wel 120hz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Casual_T schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:13:
[...]

Dat red ik bij lange na niet. Zit toevallig nu op 60% met pak 'm beet 3 uur SOT, 14 uur geleden van de batterij gehaald. Wat voor gebruik heb je? Ik heb het idee dat 't hem niet in de standby tijd zit, schermtijd lijkt me de meest doorslaggevende factor.

Ik heb het scherm overigens ook nog op FHD+, maar wel 120hz.
In dit geval niet zoveel, beetje door reddit scrollen. Verbruik zit m ook in wisselen van netwerk e.d., als je je verplaatst verbruikt ie meer en gezien het pokkeweer is vandaag zit ik lekker binnen :)

Mijn scherm staat op QHD en 120Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS A.09 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1295946525880352774

Toch wat belangrijke dingen als ik het mij goed herinner uit dit topic, wat nu opgelost is (dit zijn twee punten, zie link voor meer):
  • Expands the compatibility of Android Auto.
  • Improves the stability and compatibility of Bluetooth connections.

[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 27-03-2023 11:39 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:26
Anonymoussaurus schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:39:
OnePlus heeft OxygenOS A.09 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1295946525880352774

Toch wat belangrijke dingen als ik het mij goed herinner uit dit topic, wat nu opgelost is (dit zijn twee punten, zie link voor meer):

[...]
Ben benieuwd of android auto nu wel goed werkt met de orginele kabel! Het gaat vaak 20-30 minuten goed en dan klapt hij eruit. Met spotify aan en navigatie nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZF

LZF

Ik moet toegeven dat Android Auto (icm met mijn vorige telefoon Oneplus 8T) via een kabel regelmatig een crash van AA veroorzaakte.

Sinds dat ik een AAWireless adapter gebruik is dit nagenoeg niet meer voorgekomen. Nu zijn er intussen wel flink wat updates van AA geweest, dus ik kan er niet 100% van uitgaan dat een crash meer voorkomt door AA bedraad te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underdog85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-06 13:19
Ben al jaren oneplus gebruiker. Na de 3, 5t, 7 pro en nu 8t dacht ik aan de 11 voor de volgende. Maar ik lees net dit;

https://www.xda-developer...ly-pulling-out-of-europe/

Maar even kijken wat de gevolgen zullen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
underdog85 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 18:08:
Ben al jaren oneplus gebruiker. Na de 3, 5t, 7 pro en nu 8t dacht ik aan de 11 voor de volgende. Maar ik lees net dit;

https://www.xda-developer...ly-pulling-out-of-europe/

Maar even kijken wat de gevolgen zullen zijn.
Het staat ook echt op de voorpagina...

nieuws: OPPO en OnePlus ontkennen gerucht dat ze zouden stoppen in Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Is nog niet bevestigd, maar word er ook niet zo blij van. Typend op een Oneplus 11 ;-) (waar ik overigens erg tevreden mee ben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deejfie147
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-09 11:58
Casual_T schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:18:

Ik heb de mijne (256gb) nu twee weekjes in gebruik. Behalve de issue met het niet kunnen afronden van de installatie-wizard, ben ik niks vreemds meer tegengekomen.
Ik kom van ios en ben toch wel tevreden met mijn overstap. Snelheid EN camera zijn voor mij top _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Iemand ook problemen met Android Auto? Vanochtend voor het eerst geprobeerd, maar raakte niet verbonden (met een kabel).

Daarna nog wel AA geupdatet, dus misschien lag het daaraan. Ik las ook dat de telefoon vrij picky is met kabels, wellicht een andere kabel proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:33:
Iemand ook problemen met Android Auto? Vanochtend voor het eerst geprobeerd, maar raakte niet verbonden (met een kabel).

Daarna nog wel AA geupdatet, dus misschien lag het daaraan. Ik las ook dat de telefoon vrij picky is met kabels, wellicht een andere kabel proberen?
Heb je onder Ontwikkelaar opties -> Usb configuratie selecteren -> MTP geselecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:43:
[...]

Heb je onder Ontwikkelaar opties -> Usb configuratie selecteren -> MTP geselecteerd?
Ik heb wat dingen geprobeerd, maar of het MTP was weet ik niet! Moet het per se MTP zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 15:11:
[...]

Ik heb wat dingen geprobeerd, maar of het MTP was weet ik niet! Moet het per se MTP zijn? :)
Yes dat is de voorkeur voor o.a. android auto. Anders moet je hem continu aanklikken als je wilt verbinden namelijk. Ik heb zojuist AA Wireless uitgeprobeerd en werkt geweldig! Moet het nog bij langere ritten testen maar geen geklooi met de kabel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:15:
[...]

Yes dat is de voorkeur voor o.a. android auto. Anders moet je hem continu aanklikken als je wilt verbinden namelijk. Ik heb zojuist AA Wireless uitgeprobeerd en werkt geweldig! Moet het nog bij langere ritten testen maar geen geklooi met de kabel meer.
Doet het helaas nog steeds niet. Ga een andere keer een ander kabeltje proberen.

Twijfel ook nog over AA Wireless. Maar zou dan zo'n dongeltje moeten kopen denk ik, auto support het niet native.

[ Voor 11% gewijzigd door Casual_T op 28-03-2023 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 21:47:
[...]

Doet het helaas nog steeds niet. Ga een andere keer een ander kabeltje proberen.

Twijfel ook nog over AA Wireless. Maar zou dan zo'n dongeltje moeten kopen denk ik, auto support het niet native.
Deze heb ik nu https://www.aawireless.io/.

Welke kabel gebruik je? Ik heb de originele kabel gebruikt en van mijn oude OP8. Die laatste gaf bij spotify en lange ritten (na 30 minuten) problemen met crashes de eerste kabel heb ik niet goed kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:00:
[...]

Deze heb ik nu https://www.aawireless.io/.

Welke kabel gebruik je? Ik heb de originele kabel gebruikt en van mijn oude OP8. Die laatste gaf bij spotify en lange ritten (na 30 minuten) problemen met crashes de eerste kabel heb ik niet goed kunnen testen.
Ja een random USB kabeltje wat ik ooit gekocht had voor in de auto. Werkte voorheen prima met mijn OP9, doet het ook nog met mijn vrouw d'r S22. Helaas niet met deze lijkt het. Probleem is dat het natuurlijk een USB A naar USB C moet zijn, en dat is mijn oude OP9 kabel helaas niet :+.

Vind € 90 nog best wat geld overigens. Is de audio kwaliteit ook goed via bluetooth, dus gebruik van Spotify?

[ Voor 7% gewijzigd door Casual_T op 29-03-2023 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF

LZF

Casual_T schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:08:
[...]
Vind € 90 nog best wat geld overigens. Is de audio kwaliteit ook goed via bluetooth, dus gebruik van Spotify?
€90 voor de AAWireless adapter is inderdaad een behoorlijke prijs, maar het gemak wat je ervoor terug krijgt is het dan ook wel waard vind ik. Gewoon lekker je telefoon in je zak houden is één, minder (persoonlijk zelfs minimale) AA problemen door een slechte/verkeerde kabel is twee.

In principe zodra je de auto hebt gestart is de verbinding al compleet en klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
LZF schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:35:
[...]

€90 voor de AAWireless adapter is inderdaad een behoorlijke prijs, maar het gemak wat je ervoor terug krijgt is het dan ook wel waard vind ik. Gewoon lekker je telefoon in je zak houden is één, minder (persoonlijk zelfs minimale) AA problemen door een slechte/verkeerde kabel is twee.

In principe zodra je de auto hebt gestart is de verbinding al compleet en klaar voor gebruik.
Haha, ja dat gemak geloof ik meteen. Is het verbruik van je batterij niet meer aan AA dan bekabeld? Sowieso natuurlijk, want bekabeld kan je 'm direct opladen. Maar valt het mee? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:16
Is dit misschien iets?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5a4Jqbh6VbctmOLiS6UVxush34=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WjVqpPQwyuLRVknGMYDKCVGP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF

LZF

Casual_T schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 16:57:
[...]

Haha, ja dat gemak geloof ik meteen. Is het verbruik van je batterij niet meer aan AA dan bekabeld? Sowieso natuurlijk, want bekabeld kan je 'm direct opladen. Maar valt het mee? :)
Android Auto icm de AAWireless adapter gebruikt behoorlijk wat van je accu, vanmorgen tijdens een rit van ongeveer een half uur was het 7% (85%>78%).

Het probleem met opladen via de USB aansluiting van de auto is dat dit tergend langzaam gaat, althans bij mijn auto (Seat Leon uit 2019). Opladen deed mijn telefoon dus amper toen ik AA nog bedraad gebruikte, ik denk zo'n 1 a 2% tijdens dezelfde rit van een half uur.

Voor korte ritten maakt het me niet zoveel uit want ik kan overal even snel bijladen, voor langere ritten gebruik ik een Warp Charge 30t auto oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ja, al geprobeerd maar werkte ook niet helaas. Ga maar wat proberen van het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Wat is dat toch met die apps van Google... Heb vanochtend 1 minuut Google Maps opengehad (voor de eerste keer sinds ik de OP11 heb). Viel me op dat de accu harder leegloopt dan normaal vanochtend, dus even gekeken. Heeft Google Maps 5.6% accuverbruik sinds vanochtend half 8. Hoe dan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Esumontere schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:04:
Wat is dat toch met die apps van Google... Heb vanochtend 1 minuut Google Maps opengehad (voor de eerste keer sinds ik de OP11 heb). Viel me op dat de accu harder leegloopt dan normaal vanochtend, dus even gekeken. Heeft Google Maps 5.6% accuverbruik sinds vanochtend half 8. Hoe dan?!
Volgensmij is dit 5.6% van wat alle apps samen totaal gebruikt hebben en niet daadwerkelijk 5.6% van je accu verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Puddi Puddin schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:23:
[...]

Volgensmij is dit 5.6% van wat alle apps samen totaal gebruikt hebben en niet daadwerkelijk 5.6% van je accu verbruik.
Denk het niet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/odN_vhPHLJ2SbFH3K2NorAThQ4Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G9cQgxXU5pqeLqNqf6i6gKla.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door Esumontere op 30-03-2023 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Je hebt van 7 uur tot nu ongeveer 22% van je accu verbrand waarvan de apps in totaal 5-7% hebben bijgedragen. Als dit de eerste keer is dat je google maps opent dan kan het best zijn dat hij in de achtergrond een radius rondom je locatie heeft gedownload zodat dit later niet over de mobiele data hoeft. Als je het echt precies wilt zien dan raad ik je aan om Battery Guru of Accu battery te downloaden en aanvullende permissies te geven via adb dan kan je precies zien welk proccess van welke app op de achtergrond iets weg snoept.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Kan inmiddels melden dat de OnePlus 11 een fijne metgezel is voor het filmen van een concert :)

meer video's in deze playlist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZF

LZF

Anonymoussaurus schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:39:

[...]
Gisteren de A.09 OTA binnengekregen door een VPN verbinding via Finland, hierna kwam de melding dat er een update was. VPN weer uit en daarna de OTA gedownload en geïnstalleerd.

Ik meen mij te herinneren dat er ooit een optie was dit door te geven in de Oxygen Updater maar ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
LZF schreef op woensdag 5 april 2023 @ 09:16:
[...]

Gisteren de A.09 OTA binnengekregen door een VPN verbinding via Finland, hierna kwam de melding dat er een update was. VPN weer uit en daarna de OTA gedownload en geïnstalleerd.

Ik meen mij te herinneren dat er ooit een optie was dit door te geven in de Oxygen Updater maar ik kan het nergens vinden.
Bedankt voor de tip! Die gaan we toevoegen.

En klopt, dat was ooit een optie, maar die hebben we verwijderd in 5.9.0, zie hier waarom: https://github.com/oxygen.../tag/oxygen-updater-5.9.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g86
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 22:37

g86

Vandaag is een nieuwe OnePlus geleverd. Rechtstreeks door OnePlus.
De pre-installed screenprotector mist een stukje aan de rechter bovenkant.
Ik begin een chat met OnePlus om mij een nieuwe screenprotector te bezorgen.
Maar dat willen ze niet: ze willen het volledige toestel ontvangen om te kunnen bekijken of het hun schuld is. En dan gaan ze evt. een nieuwe screenprotector plaatsen.
Maar dan plots zegt OnePlus: "However the pre applied is just to protect the phone during the delivery process"
Dat is vreemd. Dat is ook de eerste keer dat ik dit hoor?!? En dan toch het toestel laten terugkomen om een nieuwe screenprotector te plaatsen. Terwijl die alleen dient om het toestel te beschermen tijdens transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
g86 schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:19:
Maar dat willen ze niet: ze willen het volledige toestel ontvangen om dat te kunnen bekijken of het hun schuld is. En dan gaan ze evt. een nieuwe screenprotector plaatsen.
Maar dan plots zegt OnePlus: "However the pre applied is just to protect the phone during the delivery process"
Dat is vreemd. Dat is ook de eerste keer dat ik dit hoor?!? En dan toch het toestel laten terugkomen om een nieuwe screenprotector te plaatsen. Terwijl die alleen dient om het toestel te beschermen tijdens transport.
Klinkt als een bullshit-excuus van OnePlus. Ik zou er geen genoegen mee nemen, want kijk eens: https://www.digitaltrends...me-with-screen-protector/
Here’s the good news: the OnePlus 11 does come with a screen protector in the box. Not only that, the screen protector is pre-installed on the phone for you — meaning you don’t have to bother with any annoying installation process. Just open the OnePlus 11 box, take out the phone, and you’re ready to rock and roll with a screen protector already installed for you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Maar dat willen ze niet: ze willen het volledige toestel ontvangen om te kunnen bekijken of het hun schuld is. En dan gaan ze evt. een nieuwe screenprotector plaatsen.
Klinkt inderdaad als onzin. Aan de andere kant, die pre-installed screenprotector is waardeloos, gezien de klittenband in mijn telefoonhouder op de wielrenfiets 't ding al bekrast heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Esumontere schreef op woensdag 5 april 2023 @ 10:58:
[...]

Klinkt inderdaad als onzin. Aan de andere kant, die pre-installed screenprotector is waardeloos, gezien de klittenband in mijn telefoonhouder op de wielrenfiets 't ding al bekrast heeft...
Het is ook een matige protector. Maar op zich houd die wel je scherm van krassen af :). Op mijn 9 Pro destijds laten zitten en twee jaar later was die idd nog krasvrij. Protector vervangen en was als nieuw.

Overigens hoop ik dat A.09 ook officieel snel naar Nederland komt. Wacht nog steeds op een android auto fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Casual_T schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:52:
[...]

Het is ook een matige protector. Maar op zich houd die wel je scherm van krassen af :). Op mijn 9 Pro destijds laten zitten en twee jaar later was die idd nog krasvrij. Protector vervangen en was als nieuw.

Overigens hoop ik dat A.09 ook officieel snel naar Nederland komt. Wacht nog steeds op een android auto fix...
A.09 staat al in Oxygen Updater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Heb bewust Oxygen updater nog niet gezet op mijn 11, maar wellicht toch maar eens gaan doen. Kan soms zo lang duren eer dat een update via de officiële kanalen komt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
Casual_T schreef op woensdag 5 april 2023 @ 16:57:
[...]

Heb bewust Oxygen updater nog niet gezet op mijn 11, maar wellicht toch maar eens gaan doen. Kan soms zo lang duren eer dat een update via de officiële kanalen komt...
En laat A.09 nou net Android Auto fixes bevatten: https://community.oneplus.com/thread/1295946525880352774 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Haha, dat wist ik al :). Of het 't ook verhelpt is nog maar de vraag natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual_T
Casual_T schreef op woensdag 5 april 2023 @ 17:09:
[...]

Haha, dat wist ik al :). Of het 't ook verhelpt is nog maar de vraag natuurlijk.
Edit: Oké ik kom terug op mijn woorden. De update heeft mijn AA issues eindelijk verholpen! Startte direct op en werkte top.

Werd tijd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bullshit excuus maar ik zou de moeite er voor niet nemen natuurlijk wel jammer. Voor 5 euro heb je op AliExpress 2 screenprotectors met glue en een blauwlicht lampje en monteer je hem zonder bubbels.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual_T
Voor mijn gevoel is de accuduur echt aanzienlijk verbeterd met de update A.09. Standby tijd lijkt verbeterd, maar haal ook langere schermtijden.

Mooie ontwikkeling!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basekick
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik kan bevestigen dat met de laatste update AA prima functioneert in mijn Passat gte icm de OnePlus 11. Alleen color OS is wennen ....

If the program does not work for u ... Build it yourself !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bull
Casual_T schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 11:03:
Voor mijn gevoel is de accuduur echt aanzienlijk verbeterd met de update A.09. Standby tijd lijkt verbeterd, maar haal ook langere schermtijden.

Mooie ontwikkeling!
Dat viel mij ook al op. 🙂

Edit: shit, het stotter probleem in YouTube is ook weer terug. De animatieschaal voor alle drie op 0,5x instellen helpt dus ook niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Bull op 08-04-2023 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:16
Zijn er hier Flitsmeister gebruikers icm de Oneplus 11? Heb de laatste dagen steeds vaker dat FM vastloopt tijdens navigatie. De navigatie heeft dan een freeze en blijft hangen. Resetten is dan soms ook lastig en kost meerdere pogingen. Soms onhandig tijdens een rit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Cheezborger schreef op maandag 10 april 2023 @ 13:44:
Zijn er hier Flitsmeister gebruikers icm de Oneplus 11? Heb de laatste dagen steeds vaker dat FM vastloopt tijdens navigatie. De navigatie heeft dan een freeze en blijft hangen. Resetten is dan soms ook lastig en kost meerdere pogingen. Soms onhandig tijdens een rit.
Ik gebrui FM wel, maar laat hem vaak op de achtergrond draaien en gebruik daarna Maps als 'main navigatie'. Is me nog niet overkomen iig. De simpele dingen als cache verwijderen al gedaan, of de app opnieuw geïnstalleerd? Kan natuurlijk ook aan FM zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Kan iemand mij vertellen waarom PIP op de 11 bij WhatsApp anders werkt dan PIP op de 9 Pro?

Wanneer ik bijvoorbeeld fullscreen een YouTube filmpje bekeek op de 9 Pro en ik kreeg een WhatsApp bericht en die wilde ik beantwoorden tijdens het fullscreen blijven kijken van een YouTube filmpje dan opende er namelijk een klein schermpje aan de linkerkant van het scherm en schoof het fullscreen YouTube filmpje iets naar rechts en werd het beeld door beide apps gevuld maar op de 11 is het gewoon een fullscreen overlay geworden met een uitgerekt toetsenbord over de op het achtergrond draaiende YouTube filmpje. Ik vind dit behoorlijk irritant en dat is nogal zacht uitgedrukt.

De 9 Pro draaide destijds ook al op OxygenOS 13 dus daar kan het volgens mij niet aan liggen maar wat maakt het dan wel anders? Een instelling verkeerd staan?

Edit: Oh ja, ik heb vandaag de €320 cashback voor mijn ingeruilde 9 Pro ook van OnePlus ontvangen. Het heeft al met al een dikke maand geduurd.

[ Voor 38% gewijzigd door Bull op 15-04-2023 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zucht123
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 25-02-2024
Knip, hiervoor is het forum niet bedoeld. Daar hebben we V&A voor :)

[ Voor 78% gewijzigd door 13art op 23-04-2023 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Zijn er hier al die de gratis OnePlus Buds Pro 2 ontvangen hebben? Ik heb 21 februari de goedkeuring van de registratie ontvangen en ze zouden binnen 60 dagen verstuurd worden, maar nog niets ontvangen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10
Naendeau schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:35:
Zijn er hier al die de gratis OnePlus Buds Pro 2 ontvangen hebben? Ik heb 21 februari de goedkeuring van de registratie ontvangen en ze zouden binnen 60 dagen verstuurd worden, maar nog niets ontvangen..
Jazeker, die zijn hier op 5 april binnen gekomen. Binnen de gestelde 60 dagen.
Wellicht kan je beter even contact opnemen met oneplus@activationboxx.com om te vragen hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
Sypher schreef op woensdag 26 april 2023 @ 09:29:
[...]

Jazeker, die zijn hier op 5 april binnen gekomen. Binnen de gestelde 60 dagen.
Wellicht kan je beter even contact opnemen met oneplus@activationboxx.com om te vragen hoe het zit?
Hmm, vreemd. Dan zal er wel wat misgegaan zijn. Ik heb ze een mail gestuurd, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorritCraw
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-04 19:36
Ik moet ook maar even een mailtje sturen denk ik, heb ook nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Naendeau schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 20:35:
Wat was dit voor actie? Heb ik gemist bij de aankoop van mijn 11...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Esumontere schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 17:15:
[...]

Wat was dit voor actie? Heb ik gemist bij de aankoop van mijn 11...
Wanneer heb je het toestel gekocht? Er was tijdens de release van de 11 een actie van OnePlus en kort geleden nog eens zoiets omdat waarschijnlijk de verkoop wat tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Bull schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 18:52:
[...]

Wanneer heb je het toestel gekocht? Er was tijdens de release van de 11 een actie van OnePlus en kort geleden nog eens zoiets omdat waarschijnlijk de verkoop wat tegenvalt.
Half maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
Oke. Hmm, volgens mij was de release actie toen al afgelopen maar pin mij er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Gisteren heb ik de op11 binnen gekregen en ben hem nu aan het instellen.
Ik probeer mijn rijbewijs te scannen voor indentificatie alleen hij pakt mijn chip niet.
Moet ik nog iets aanzetten hiervoor? Ik heb bij nfc alles aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
sigilens schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 19:53:
Gisteren heb ik de op11 binnen gekregen en ben hem nu aan het instellen.
Ik probeer mijn rijbewijs te scannen voor indentificatie alleen hij pakt mijn chip niet.
Moet ik nog iets aanzetten hiervoor? Ik heb bij nfc alles aanstaan.
Bedoel je voor DigiD?

Ik heb dat namelijk met mijn ID-kaart gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Bull schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:25:
[...]

Bedoel je voor DigiD?

Ik heb dat namelijk met mijn ID-kaart gedaan.
Nee voor de ABN Amro app.
Digid ben ik nog niet aan toe gekomen

Morgen weer even verder ermee.

Opgelost door met de reader in te loggen

[ Voor 13% gewijzigd door sigilens op 30-04-2023 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bull
sigilens schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 22:26:
[...]

Nee voor de ABN Amro app.
Digid ben ik nog niet aan toe gekomen
Ooh daarvoor. Dat is bij Rabobank niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Vandaag precies op dag 60 de buds ontvangen! Straks eens kijken of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoemBecker
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 07-09 22:10
Ik heb ze ook op 61ste dag ontvangen. Benieuwd wat het is. Heb nu de Jabra Elite 7 pro en daar ben ik erg content mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Vraagje, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik kon altijd via google chrome browser iets toevoegen (snelkoppeling)
Nu staat het er niet meer tussen het rijtje toevoegen naar scherm.
Andere browser geïnstalleerd, nergens staat die optie meer bij. Hier baal ik eerder van.
Kunnen jullie mij daarbij helpen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS A.10 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1324208143474884612

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Geïnstalleerd en toch wel een aantal merkbare verbeteringen tegengekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Bull schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 20:27:
[...]

Geïnstalleerd en toch wel een aantal merkbare verbeteringen tegengekomen. :)
Welke verbeteringen? Ik heb nog niks gemerkt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull
Puddi Puddin schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 21:32:
[...]

Welke verbeteringen? Ik heb nog niks gemerkt :P
Nou, het kan aan mij liggen maar ik vind het toestel net wat sneller aanvoelen. Daarnaast lopen de hoeken van het YouTube PIP schermpje nu weer recht af i.pv. rond. De animatis voelen wat soepeler aan. Uhmmmm, verder staan de apps in de app drawer weer op alfabetische volgorde.

Dat is wat mij als eerste gelijk is opgevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bull op 06-05-2023 23:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft de Android 14 beta program aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1311878789566824453

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Topicstarter
OnePlus heeft OxygenOS 13.1.0.501 aangekondigd: https://community.oneplus.com/thread/1332857106805555202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Is de 60hz probleem opgelost
Sommige apps draaide alleen op 60hz zoals de weer app, en niet op 120hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 23:23
Een vraag. Ik overweeg een OnePlus 11 aan te schaffen. Wat zijn de ervaringen met de camera kwaliteit 🤔Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
zuukie schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:03:
Een vraag. Ik overweeg een OnePlus 11 aan te schaffen. Wat zijn de ervaringen met de camera kwaliteit 🤔Ik hoor het graag. Alvast bedankt.
Zeer goed genoeg videos te vinden zoals: YouTube: Galaxy S23 Ultra vs iPhone 14 Pro Max vs OnePlus 11 Camera Test Comp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Iemand al 13.1 binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 22:55
Ik heb serieuze intresse om mijn 7 pro te vervangen voor de 11. Nu heb ik dit hele topic doorgelezen, en ben nog even benieuwd naar de huidige stand van zaken na de laatste update omtrent de youtube lag en 60hz ipv 120hz issues in bepaalde apps. Wat zijn jullie ervaringen daar nu mee? Ik gebruik best veel Youtube dus dat zou voor mij echt een dealbreaker zijn als dat probleem er nog steeds is. Gelukkig is android auto inmiddels gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Hallo,

Na overlijden van mij xiaomi 11 heb ik maar besloten om op zoek te gaan naar een andere telefoon. Heb Xiaomi 9t pro en 11 altijd zeer tevreden gebruikt. Destijds voor leuke prijzen kunnen krijgen en destijds top hardware. Als ik nu naar de 13 of zelfs waar ik een beetje op zat te wachten 13 ultra met de prijzen komen die al gewoon in de buurt van de top modellen van samsung en apple.

Nu toch een gokje gewaagt om te kijken naar wat anders en kwam de oneplus 11 tegen op pepper voor 612 euro. daarnaast na 1 juni inclusief de OnePlus Buds Pro 2 gratis erbij ter waarde van 170 euro ofzo. nou dat verkopen voor +/- 100 euro heb je voor 500 euro de telefoon, ik ben verkocht wat prijs betreft kan me niet voorstellen dat een andere telefoon op dit moment dit kan overtreffen.

Komend van een Xiaomi zijn er leuke weetje waar ik rekening mee moet houden met overgang naar Oneplus? Leuke aan xiaomi vond ik toch wel:
- Grafisch ziet de os er leuk uit met de superachtergronden, aanraken van de fingerafdrukscanner. Ben gek op kleine visuele effecten.
- Altijd snel nooit een happer of iets degelijk bij beide toestellen.
- Zeer snel opladen.
- Lekker veel geheugen, gebruik veel tegelijk voornamelijk voor werk en sluit zelden iets af :P

Minpunten:
- Toch wel de camera, endan het degelijkheid ervan. kwaliteit van de fotos van alle vlaggeschippen zijn meer dan voldoende voor mij. bij de t9 pro scherm uitschuifcamera vaker vastgelopen, echt irritant als je even snel een foto wil maken. en focus altijd een probleem geweest.
- Bij de 11 raakte de camera los en moest je af en toe even wat harder tikken op scherm om focus te krijgen |:(
- Daarnaast dat naar recht vegen bij lockscreen en wallpaper door je strot geduwd krijgen.
- En ook redelijk snel een barst in scherm, met 9t pro ging dat wat beter, dit kan overigens ook heel goed aan mijzelf liggen.

Let aub niet op schijffouten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

Watchmano schreef op maandag 29 mei 2023 @ 22:55:
Hallo,

Na overlijden van mij xiaomi 11 heb ik maar besloten om op zoek te gaan naar een andere telefoon. Heb Xiaomi 9t pro en 11 altijd zeer tevreden gebruikt. Destijds voor leuke prijzen kunnen krijgen en destijds top hardware. Als ik nu naar de 13 of zelfs waar ik een beetje op zat te wachten 13 ultra met de prijzen komen die al gewoon in de buurt van de top modellen van samsung en apple.

Nu toch een gokje gewaagt om te kijken naar wat anders en kwam de oneplus 11 tegen op pepper voor 612 euro. daarnaast na 1 juni inclusief de OnePlus Buds Pro 2 gratis erbij ter waarde van 170 euro ofzo. nou dat verkopen voor +/- 100 euro heb je voor 500 euro de telefoon, ik ben verkocht wat prijs betreft kan me niet voorstellen dat een andere telefoon op dit moment dit kan overtreffen.

Komend van een Xiaomi zijn er leuke weetje waar ik rekening mee moet houden met overgang naar Oneplus? Leuke aan xiaomi vond ik toch wel:
- Grafisch ziet de os er leuk uit met de superachtergronden, aanraken van de fingerafdrukscanner. Ben gek op kleine visuele effecten.
- Altijd snel nooit een happer of iets degelijk bij beide toestellen.
- Zeer snel opladen.
- Lekker veel geheugen, gebruik veel tegelijk voornamelijk voor werk en sluit zelden iets af :P

Minpunten:
- Toch wel de camera, endan het degelijkheid ervan. kwaliteit van de fotos van alle vlaggeschippen zijn meer dan voldoende voor mij. bij de t9 pro scherm uitschuifcamera vaker vastgelopen, echt irritant als je even snel een foto wil maken. en focus altijd een probleem geweest.
- Bij de 11 raakte de camera los en moest je af en toe even wat harder tikken op scherm om focus te krijgen |:(
- Daarnaast dat naar recht vegen bij lockscreen en wallpaper door je strot geduwd krijgen.
- En ook redelijk snel een barst in scherm, met 9t pro ging dat wat beter, dit kan overigens ook heel goed aan mijzelf liggen.

Let aub niet op schijffouten 8)7
Denk dat de OnePlus 11 je prima zal bevallen. Heb het toestel ook in gebruik, en ben er nog steeds uitstekend tevreden over. Lekker snel opgeladen. De camera valt me echt niet tegen en haperingen zijn me nog niet opgevallen. Je kunt voor de vingerafdrukscanner verschillende animaties instellen, maar zo speels als het bij Xiaomi is, is bij OnePlus net wat minder, maar er is genoeg te personaliseren. 612 euro lijkt me een uitstekende deal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Watchmano
Steeffoon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 19:15:
[...]

Denk dat de OnePlus 11 je prima zal bevallen. Heb het toestel ook in gebruik, en ben er nog steeds uitstekend tevreden over. Lekker snel opgeladen. De camera valt me echt niet tegen en haperingen zijn me nog niet opgevallen. Je kunt voor de vingerafdrukscanner verschillende animaties instellen, maar zo speels als het bij Xiaomi is, is bij OnePlus net wat minder, maar er is genoeg te personaliseren. 612 euro lijkt me een uitstekende deal!
Dank voor je reactie. Ik ga hem morgen avond ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Ik heb hem nu 1 dag in gebruik en voor nu heel tevreden. Ik mis alleen 1 optie enorm, ik kan de vingerafdrukscanner niet direct van zwart scherm gebruiken en moet eerst de powerbutton indrukken. Is daar een optie voor? Ik kan het niet vinden.

En ook double tap voor schermunlock mis ik dit gevonden

[ Voor 11% gewijzigd door Watchmano op 02-06-2023 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Watchmano schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 22:12:
Ik heb hem nu 1 dag in gebruik en voor nu heel tevreden. Ik mis alleen 1 optie enorm, ik kan de vingerafdrukscanner niet direct van zwart scherm gebruiken en moet eerst de powerbutton indrukken. Is daar een optie voor? Ik kan het niet vinden.

En ook double tap voor schermunlock mis ik dit gevonden
Als je de telefoon ook maar iets beweegt zou er een vingerafdruk afbeelding moeten komen terwijl het scherm zwart is (onderste optie op de vingerafdruk instelling pagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
Puddi Puddin schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 07:43:
[...]

Als je de telefoon ook maar iets beweegt zou er een vingerafdruk afbeelding moeten komen terwijl het scherm zwart is (onderste optie op de vingerafdruk instelling pagina).
Ja je bent geweldig dat is het thnx. d:)b

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Scooterguy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-09 21:06
Na een hele tijd gewerkt te hebben met de iPhone 12 mini toch maar teruggekeerd naar Android, de accuduur is en blijft een afknapper bij alles waar een "i" voor staat.
iPhone zelf van de lader om 7u en om 15u...leeg.
Apple watch om 7u van de lader en om 20u...leeg.
Dus de overstap gemaakt naar de Oneplus 11 (ook al de 1,2 en X gehad) en wat een verademing!
Veel meer instelmogelijkheden, mogelijkheid om onderdelen uit te schakelen, maar wat me vooral kan plezieren is de kwaliteit van de foto's.
Accuduur is top, bijna 3 dagen met gewoon gebruik en mijn Ice Smart One die gekoppeld aan de iPhone na een dag leeg was trekt het nu ook de volledige 4 dagen met dezelfde opties geactiveerd.
Kortom: een tevreden Oneplus 11 gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Ik merk wel na paar maanden gebruik dat de batterijduur erg varieert. Hang ik hem goed aan de lader en laat ik hem na 100% nog even 'doorladen' dan haal ik forse tijden met één lading. Laad ik even bij van 85% naar 100%, lijkt die 15% er ook weer snel af te zijn.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? Beetje hit & miss...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puddi Puddin
Casual_T schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:22:
Ik merk wel na paar maanden gebruik dat de batterijduur erg varieert. Hang ik hem goed aan de lader en laat ik hem na 100% nog even 'doorladen' dan haal ik forse tijden met één lading. Laad ik even bij van 85% naar 100%, lijkt die 15% er ook weer snel af te zijn.

Ja herken het oudere modellen hadden het ook maar in mindere maten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
Puddi Puddin schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 17:33:
[...]

Ja herken het oudere modellen hadden het ook maar in mindere maten.
Wel apart! Maar opzich als ik 'm goed oplaad is het gelukkig geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bull

Herkenbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Mwua, ik merk wel dat de eerste 10-15% sowieso snel gaan, maar als hij bij 100% een tijdje heeft doorgeladen dat hij heel lang op 100% blijft staan (alsin bijna 2 uur). Ik laad echter vrijwel nooit vol, maar tot ergens tussen de 80 en 90%. 'S Ochtends in een half uurtje. Dan heb ik aan het eind van de dag nog ~40 - 50% over, dus zat marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb hem echt net binnen. Ben nog druk met alles overzetten. Mijn eerste ervaringen met de Oneplus 11 zijn gemixt. Het is een snel toestel (Maar dat is mijn OnePlus9 Pro ook nogsteeds). Ik erger me nu al kapot aan het gegeven dat draadloos laden er niet in zit. Ik heb mn huis vol gehangen met draadloze laders en ook een draadloze lader in mn nieuwe auto, en nu heeft één of andere pipo besloten dat ik het niet nodig heb.

Het was juist geniaal dat ik nooit meer mijn telefoon met de hand hoefde op te laden. S'ochtends als ik mn telefoon pak is hij meteen vol. Ik hoef niet s'avonds laat mn vrouw wakker te maken met verlichting en vloekend omdat ik mijn telefoon probeer aan te sluiten. En zodra ik in de auto stap wordt hij bijgeladen. Ik heb twee jaar lang geen lader meer in mijn handen gehad.

Ik vindt het toestel loodzwaar. Echt een baksteen in vergelijking met mn oude toestel. Ik kan het niet langdurig met één hand vast houden zonder dat het oncomfortabel wordt.

Het camera eiland vindt ik vreselijk. Gelukkig komt er een hoesje omheen.

Vooralsnog voelt het dus als een stapje achteruit in plaats van vooruit. Erg jammer. En had ik niet verwacht van OnePlus.

[ Voor 18% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-06-2023 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:27

13art

Moderator Mobile
Tja draadloos laden blijft voor de één een groot voordeel en voor de ander overbodige stuk tragere luxe. Bij de specs over het hoofd gezien dat er geen draadloos laden op zit?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Seth_Chaos schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 11:24:
Ik heb hem echt net binnen. Ben nog druk met alles overzetten. Mijn eerste ervaringen met de Oneplus 11 zijn gemixt. Het is een snel toestel (Maar dat is mijn OnePlus9 Pro ook nogsteeds). Ik erger me nu al kapot aan het gegeven dat draadloos laden er niet in zit. Ik heb mn huis vol gehangen met draadloze laders en ook een draadloze lader in mn nieuwe auto, en nu heeft één of andere pipo besloten dat ik het niet nodig heb.

Het was juist geniaal dat ik nooit meer mijn telefoon met de hand hoefde op te laden. S'ochtends als ik mn telefoon pak is hij meteen vol. Ik hoef niet s'avonds laat mn vrouw wakker te maken met verlichting en vloekend omdat ik mijn telefoon probeer aan te sluiten. En zodra ik in de auto stap wordt hij bijgeladen. Ik heb twee jaar lang geen lader meer in mijn handen gehad.

Ik vindt het toestel loodzwaar. Echt een baksteen in vergelijking met mn oude toestel. Ik kan het niet langdurig met één hand vast houden zonder dat het oncomfortabel wordt.

Het camera eiland vindt ik vreselijk. Gelukkig komt er een hoesje omheen.

Vooralsnog voelt het dus als een stapje achteruit in plaats van vooruit. Erg jammer. En had ik niet verwacht van OnePlus.
Werkelijk alle minpunten die je aangeeft had je van tevoren kunnen weten...

offtopic:
Ik sluit mijn telefoon al jaren in het donker zonder enig probleem aan op een stroomkabel, waarom heb je daar licht en vloeken bij nodig? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Esumontere op 09-06-2023 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Esumontere schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:11:
[...]

Werkelijk alle minpunten die je aangeeft had je van tevoren kunnen weten...

offtopic:
Ik sluit mijn telefoon al jaren in het donker zonder enig probleem aan op een stroomkabel, waarom heb je daar licht en vloeken bij nodig? :P
Had ik kunnen weten inderdaad. Wist ik overigens niet. Dus heb ik geen klap aan. Dus vermeld ik het hier waar mensen vragen om gebruikers ervaringen, zodat zij het wel van te voren weten... Daarom heet dit een Ervaringen & discussie topic en geen OnePlus ophemel topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-06-2023 13:22 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Seth_Chaos schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:20:
[...]

Had ik kunnen weten inderdaad. Wist ik overigens niet. Dus heb ik geen klap aan. Dus vermeld ik het hier waar mensen vragen om gebruikers ervaringen, zodat zij het wel van te voren weten... Daarom heet dit een Ervaringen & discussie topic en geen OnePlus ophemel topic.
Het klopt dat het Ervaringen & Discussie topic heet, maar om nou "ik vind het stom dat deze telefoon een functie niet heeft want ik heb mijn huis daarop ingericht" te posten is niet echt een ervaring maar eerder gebrekkig voorwerk. Net als "ik vind het camera-eiland lelijk". Tja, bekijk een foto van het toestel voordat je hem bestelt?

Als ik een telefoon van 800 euro koop kijk ik in elk geval wel of alle door mij gewenste functies erop zitten en of ik 't ding een beetje mooi vind. Zeker omdat draadloos laden in alle spec-sheets ontbreekt en in vrijwel alle reviews benoemd wordt is het geen heel nuttige toevoeging aan het topic, toch?

We zitten hier op Tweakers, niet op het Libelle forum ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Esumontere op 09-06-2023 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Esumontere schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 13:32:
[...]

Het klopt dat het Ervaringen & Discussie topic heet, maar om nou "ik vind het stom dat deze telefoon een functie niet heeft want ik heb mijn huis daarop ingericht" te posten is niet echt een ervaring maar eerder gebrekkig voorwerk. Net als "ik vind het camera-eiland lelijk". Tja, bekijk een foto van het toestel voordat je hem bestelt?

Als ik een telefoon van 800 euro koop kijk ik in elk geval wel of alle door mij gewenste functies erop zitten en of ik 't ding een beetje mooi vind. Zeker omdat draadloos laden in alle spec-sheets ontbreekt en in vrijwel alle reviews benoemd wordt is het geen heel nuttige toevoeging aan het topic, toch?

We zitten hier op Tweakers, niet op het Libelle forum ;)
Ik zeg toch net dat ik het graag van te voren had geweten. En het niet wist. Dan is het toch een nuttige toevoeging of wat? Het is een forum. En dat houdt in dat je discussies voert met anderen die per definitie niet het zelfde denken als jou, het zelfde handelen als jou en ergens een andere mening over kunnen hebben? Of mis ik iets?

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 09-06-2023 13:57 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus 11] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [OnePlus 11] Levertijden en Prijzen